Pagina 61 van 88 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.501 t/m 1.525 van 2187
  1. #1501
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Wij kunnen daar alleen nog van dromen.
    Hoorde vandaag dat er na 02:00 weer hele hordes baardvolk binnenkwamen.
    Ook overdag was 75% al baarddragend.
    Als je die mensen niet meer binnen wilt hebben, gaat gelijk 90%+ van de omzet weg, dat kan je nooit overleven.
    Hopelijk gaan de nieuwe VV uitbaters wel een 'GT deurbeleid' vanaf heropening invoeren, want indien je tent eenmaal is 'overgenomen' door een bepaalde groep klandizie, krijg je die nooit meer weg en de oude ijsbeer (die er al rondliepen voor dit forum bestond) komen niet snel meer terug voor de oude kwaliteit er weer is.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ik heb dr net geadviseerd het oude happy weer in te voeren.. niet meer tot 5 uur, op gezette tijden kwalitatief goed eten 18.00 warm eten, 22.00 pizza 01.00 dicht.. geen dj geen shisha geen party mensen anders heb je geen controle meer en zo houd je ook de kosten in de hand. Als er weer de hordes komen als voorheen in de weekenden sluiten ze de tent in no time.
    de oldtimers kennen dit nog wel..
    https://youtu.be/M3mdHmhI3cs

  2. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer (24 september 2020)

  3. #1502
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wel vreemd dat die in dr saunaresorts wel open zijn, maar in de saunaclubs niet.
    Hangt alleen samen met de controle die ze moeten uitvoeren en de controle die ze kunnen krijgen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 september 2020)

  5. #1503
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Hopelijk gaan de nieuwe VV uitbaters wel een 'GT deurbeleid' vanaf heropening invoeren,
    Waarom deurbeleid?

    Ik zou zeggen, tot een uur of 20 of 21 de volgende maatregelen: geen grote flessen sterke drank, André Hazes opzetten, enkel ham en worst op het buffet, onderbroeken verbod, enzo. Dan blijven ze vanzelf weg.
    Daarna mogen ze wat mij betreft los gaan, want dan ben ik pleite

    Of lig ergens in een rustig hoekje met een warme kruik

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (24 september 2020)

  7. #1504
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Waarom deurbeleid?

    Ik zou zeggen, tot een uur of 20 of 21 de volgende maatregelen: geen grote flessen sterke drank, André Hazes opzetten, enkel ham en worst op het buffet, onderbroeken verbod, enzo. Dan blijven ze vanzelf weg.
    Daarna mogen ze wat mij betreft los gaan, want dan ben ik pleite

    Al die maatregelen overbodig, wat de groep waar er naar wordt gerefereerd komen na 21.00 uur. Zou jij toch als ex vaste bewoner moeten weten. Maar ach geheugen als een zeef hé!

  8. #1505
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Al die maatregelen overbodig, wat de groep waar er naar wordt gerefereerd komen na 21.00 uur. Zou jij toch als ex vaste bewoner moeten weten. Maar ach geheugen als een zeef hé!
    Ik dacht dat TJ die groep van 75% bedoelde welke er al overdag was. In PHG kwamen ze inderdaad meestal pas binnen wanneer ik zo een beetje m'n ijsberenvel in de mand gooi. En ik doelde op deurbeleid in het algemeen, niet specifiek alleen bij VV.

  9. #1506
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Just some quick thoughts on this. "Beard-guys" like to spend a lot of money on alcohol and they never complain about number and service of the girls. That is just not what I expect from a saunaclub, so the situation is very difficult for me anyway.
    I don't expect Happy Garden to ever return to what they used to be.

    Corona made me have some private experiences and I found out that it is still even possible to find non-romanian beauties with outstanding service. Just not in the clubs. And I say that, although one of them russian beauties didn't return my message for an evening date today that she promised me yesterday. Before the clubs reopened I almost only had sex with russian, lithuanian, german and polish girls. The kind of beauty and service I didn't meet in clubs for many years.

    I still like the atmosphere in some clubs and like to socialize a little and enjoy the wellness and the easy way to just "pick" a girl. But I don't think that any club will ever be able again to attract enough high-service "international" beauties and dispense the beard-people.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    mejicano (25 september 2020),mentholbear (25 september 2020),pietpotent44 (25 september 2020),Smouse (25 september 2020)

  11. #1507
    Geregistreerd
    22 augustus 2018
    Last Online
    8 april 2024 @ 23:00
    Berichten
    9
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hallo Beron,
    Heb je Lara ec GT nu in LR gezien?
    Whisperer

  12. #1508
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    14 april 2024 @ 12:46
    Berichten
    4
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Waarom vind ik niets over de 'Tot 15 uur 30 euro entree daarna 60 euro' op hun site? Ik zie ook niets over mondkapjes of naw gegevens invullen. Ben ik gek, zie ik iets over het hoofd? Waarom nog geen recensies na de recente opening of is het zo goed als dood zoals in Duisburg en Oberhausen?

  13. #1509
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fireworks Bekijk bericht
    Waarom vind ik niets over de 'Tot 15 uur 30 euro entree daarna 60 euro' op hun site? Ik zie ook niets over mondkapjes of naw gegevens invullen. Ben ik gek, zie ik iets over het hoofd? Waarom nog geen recensies na de recente opening of is het zo goed als dood zoals in Duisburg en Oberhausen?
    Lid sinds 2006 en 4 berichten en dan zo vragen ( op de verkeerde plek )
    Gewoon even lezen ...




    (Berichten verplaatst ...)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    george101 ( 2 oktober 2020),Picasso 1 (25 september 2020),uurtje (25 september 2020)

  15. #1510
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Het advies dat ik gegeven heb is om om 1 uur te sluiten en net als vroeger 3 eetmomenten te hebben. Reden: kosten controle, en om bepaald publiek te weren, ook geen dj meer.. omdat ze met dat publiek de tent zo kunnen sluiten wegens verstoten van corona regels.

    en geen domme discussies over baardmensen ik heb ook een bezoekers limiet geadviseerd, dus hoe eerder je komt hoe groter de kans dat je binnen mag. dat betekend dat party volk vanzelf voor een gesloten deur komt. Mja we zullen zien.

  16. #1511
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    iedereen zegt altijd vroeger was alles beter.. nou bij deze.. ik zeg ga je corona maatregelen lekker vermarketen naar back to 'planet happy garden' Ik weet zeker dat er volk op afkomt.

  17. #1512
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    En wat kost nou zon advies Flipper ?
    Je gaat nou toch niet vertellen dat je dat helemaal gratis hebt gedaan zeker ?

  18. #1513
    Geregistreerd
    25 juli 2018
    Last Online
    7 april 2022 @ 22:07
    Locatie
    omg Apeldoorn
    Berichten
    64
    Discussies
    2
    Thanks
    121
    Thanked
    55 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ik heb ook een bezoekers limiet geadviseerd, dus hoe eerder je komt hoe groter de kans dat je binnen mag. dat betekend dat party volk vanzelf voor een gesloten deur komt. Mja we zullen zien.
    Volgens mij, ik was er vrijdag avond vanaf 21:00, is er daadwerkelijk een limiet, rond middernacht kwam er een aantal mannen niet meer binnen, werd gesproken over regels, maar of ze hadden geen zin in dit clubje...

    Voor de rest, ondanks de slechte cola, overgestapt naar water, matig voedsel, weer na 7 maand kunnen genieten van Emma(Bul) Nelly (Bul) en een Roemeense adhd-er

  19. Onderstaande leden hebben mrwhite88 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 september 2020)

  20. #1514
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    En wat kost nou zon advies Flipper ?
    Je gaat nou toch niet vertellen dat je dat helemaal gratis hebt gedaan zeker ?
    Heb ik jou niet ook voor nix kamagra gegeven
    of was dat een andere piet.. Ik kan de pieten niet uit mekaar houden hier.

    beantwoordt dat je vraag..

  21. #1515
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrwhite88 Bekijk bericht
    Volgens mij, ik was er vrijdag avond vanaf 21:00, is er daadwerkelijk een limiet, rond middernacht kwam er een aantal mannen niet meer binnen, werd gesproken over regels, maar of ze hadden geen zin in dit clubje...

    Voor de rest, ondanks de slechte cola, overgestapt naar water, matig voedsel, weer na 7 maand kunnen genieten van Emma(Bul) Nelly (Bul) en een Roemeense adhd-er
    Alleen maar goed toch..

  22. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer (27 september 2020)

  23. #1516
    Geregistreerd
    15 mei 2020
    Last Online
    15 april 2024 @ 11:14
    Berichten
    266
    Discussies
    3
    Thanks
    735
    Thanked
    275 in 129 posts

    Standaard

    Hallo ja ema een leuke meid ..en doet haar best ik vind aanrader .maar er staad niks an haar genoteerd..

  24. Onderstaande leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

    mrwhite88 (27 september 2020)

  25. #1517
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Heb ik jou niet ook voor nix kamagra gegeven
    of was dat een andere piet.. Ik kan de pieten niet uit mekaar houden hier.

    beantwoordt dat je vraag..
    Ik heb geen idee waar je het over hebt.
    Dus zal wel een andere piet zijn geweest

    Met mijn natuurlijke potentie was dat natuurlijk sowieso erg onwaarschijnlijk

  26. #1518
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ik heb geen idee waar je het over hebt.
    Dus zal wel een andere piet zijn geweest

    Met mijn natuurlijke potentie was dat natuurlijk sowieso erg onwaarschijnlijk
    ik ben me niet zeker.. ben niet zo goed in namen.

  27. #1519
    Geregistreerd
    28 oktober 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 18:47
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    444
    Discussies
    35
    Thanks
    746
    Thanked
    1.359 in 304 posts

    Standaard

    Op een donderdag rond twaalf uur parkeren voor Happy Garden. De eerste maal sinds… ik kan het me niet eens meer herinneren. Ver voor Covid ons thuis hield. Sixsense bezoek ik zowiezo niet meer dus toen dat in juli weer open mocht was dat al geen optie. Grappig wel dat op de dag dat Sixsense die nieuwe maatregelen moest invoeren….
    Afijn, bespiegelingen die je hebt, volstrekt nutteloos. Mondkapje staat op de deur van Happy Garden. Die eerst maar uit mijn tas gehaald en een moment later een slecht ter been zijnde man die het treetje niet kon nemen even geholpen zodat die nog voor me naar binnen kon. Ongebruikelijke taferelen, briefje invullen met persoonlijke gegeven, toegang veertig euro???? (happy hour tot twee uur begreep ik) Afijn sleutel 174 en onderweg al door vier van de ongeveer tien aanwezige dames op dat moment bepoteld en hoe het met me ging. De meeste met een onder de kin mondkapje (sic). Omgekleed en gedoucht door naar de lunch en twee espresso erbij. De koelkasten in ‘verzonken ruimte’ zijn nu elektronisch vergrendeld en bevatten geen bier en zo meer zag ik. Na de lunch netjs de tandjes gepoetst en bij de bar een mineraalwater gevraagd waarna het nicotine gehalte even omhoog moest. Kennelijk het sein dat de aanwezige dames in de bar ook moesten roken. Ene Nathalie vroeg me, omdat ik wat berichtjes weg werkte op mijn handy of ik voor haar op het forum wilde kijken. Haar dat genoegen gedaan en wat er te lezen stond over haar summier vertaald (alleen de positieve zaken). De nieuwe tieten die ze in Roemenië ging halen zaten er inderdaad aan. Mogelijk dacht ze dat het haar bij me aan zou bevelen maar ik val niet op siliconen.
    In de bar een gesprekje over het mondkapje met twee dames voor en twee achter de bar. Zoenen, pijpen en beffen zou met dat ding op je giechel wel een heel nieuwe dimensie zijn. Ik zou het wel ervaren was in mijn gedachten. Een dutje gedaan in de kino was de bedoeling maar dames waren actief op jacht dus klossen er regelmatig hookers binnen voorbewogen door de wervende dames. Bij een sigaret kwam een dame zich actief warm houden bij me en na wat oppervlakkige massage werd een tong in mijn mond gestoken die beledigd weer werd teruggetrokken toen ik daar niet mee wilde stoeien. Uiteindelijk werden we het eens over een kamerbezoek. Normaal vraag ik wel een naam, hetzij vooraf dan wel ergens tijdens de kamer. Achteraf vragen had ik geen zin meer in want na mijn aanval op haar onderste lippen was het voor haar al geslaagd en was ze kennelijk minder in staat nog wat bij mij te doen. Grappig dat ik wel vijftig euro mocht dokken voor haar bevrediging. Douchen maar en tijd verdelen tussen bar en rookruimte. Ene Tsjechische Caro probeerde het met champagne verhalen en dan kamerfeestjes. Ze zit wel in mijn league wat leeftijdscohorte en ogen betreft maar haar teksten waren zodanig dat het me niet opwond.

    Inmiddels was de keuze in dames behoorlijk toegenomen merkte ik in de rookruimte en een prettig ogende Duits Portugese in een rood setje betrok me in een gesprek maar werd het niet omdat een jonge Duitser eerder dan ik besloot dat ze kamerwaardig is.
    Een stel dames waar ik van weet dat ze Bulgaars zijn kwamen tijdens een sigaret het terras op met een Roemeense, tenminste ze vroegen het haar en ze bevestigde. Redelijk groot, slank, donkere make-up en een set D-cup die van de dokter gekocht waren. Ze kam bij mij bedelen, vertelde me dat het haar eerste dag was en ze nog tagesjungfrau was. Ze kwam van Sixsense zij ze want daar mochten nog maar vijftig gasten naar binnen en om tien uur moest het al dicht enzovoort… Ze had het hele pakket aan diensten, nagenoeg alles was mogelijk mits veilig en ik dacht waarom niet maar er zat nog een aapje in de mouw. Veel was ook extra, zoals zoenen en beffen en laten dat nu favo zaken van me zijn. Ze gunde me een sample kiss en daar was weinig op aan te merken, integendeel en ik viel van mijn geloof. Ruby in Sixsense en hier …. Want er was al een andere Ruby in Happy Garden dus Roberta (zei ze)
    Op de kamer heel prettig en we hebben het samen heel gezellig gehad. Achter in de 80, 87/100 op de Shyman schaal en dat is inclusief aftrek voor de silly’s en de extra financiën die ze wilde voor de ‘extra’s’. Zeer tevreden de kamer verlaten en haar nog een mondkapje gegeven. Die van haar was zo’n standaard papieren en ze wilde er zo een als ik, neopreen zwart. Die had ik nog in mijn tas dus als extra. Aftersales nihil, kennelijk druk. Nog even een goede maaltijd er in gezet en nog even rondgekeken of er misschien nog een kamer inzat maar nee. Tegen half tien weer in de burger klamotten en op huis aan. Was wel bevallen weer eens.
    De samenvatting voor de kortlezers onder ons:

    Theke dame: deed ook bar, vriendelijk, leuke dame.
    De wellness: Ik kom niet voor de sauna’s, ze zijn er wel zullen we maar zeggen.
    De bar: altijd leuke dames, snel, vriendelijk, niets op aan te merken dan positief
    Het eten: prima in orde, mij heeft het gesmaakt.
    De dames: zeer nadrukkelijk wervend op elk moment. Ik sprak twee heren die het ‘te’ vonden. Voor elk wat wils wel wat in de club, beginnend bij tien toen ik binnenliep tot wel dertig toen ik de club verliet (zei de thekedame)
    De club: nog steeds een prettige club om te vertoeven. Helaas geen fijne loungebanken (zoals vroeger bij Gallardo en Great Palace) Ik ga er met plezier heen in ieder geval.

    Groet en Respect!!!

    De Shyman
    (GVB)
    Als je meer geeft.....................krijg je vaak ook meer terug

  28. Onderstaande 15 leden hebben De Shyman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 oktober 2020),Ascari ( 2 oktober 2020),Bluebear ( 3 oktober 2020),brombeerzuid ( 2 oktober 2020),de duisburg spesjalist ( 2 oktober 2020),Herr Fick ( 4 oktober 2020),Kwakje (13 oktober 2020),Laatbloeier ( 4 oktober 2020),laplagne ( 3 oktober 2020),mechelen ( 2 oktober 2020),mentholbear ( 2 oktober 2020),pret ( 2 oktober 2020),rmjhexe ( 2 oktober 2020),Smouse ( 2 oktober 2020),Wijze grijze ( 2 oktober 2020)

  29. #1520
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Het zal er niet drukker op worden :

    https://www.nederlandwereldwijd.nl/l...zen/reisadvies

  30. #1521
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Tanken wordt dus uitgezonderd en mag dus.. Een DVP voltanken valt daar neem ik aan ook onder

  31. #1522
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Tanken wordt dus uitgezonderd en mag dus.. Een DVP voltanken valt daar neem ik aan ook onder
    Krijg je dan ook airmiles of zegeltjes?

  32. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 oktober 2020)

  33. #1523
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Nee, je kunt dan waterstof speelgoed auto's sparen. Of ben ik nou in de war

  34. #1524
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ben er twee weken voor het eerst geweest na wederopening. Het was in het begin van de middag en redelijk tot prima line up. De sauna was dicht, maar er was wel eten. Ik denk dat ik vanmiddag weer eens langs ga. Ik bel wel even van te voren gezien de ontwikkelingen laatste dagen...

  35. Onderstaande 6 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 oktober 2020),gustave_dekker (14 oktober 2020),Husky (13 oktober 2020),Johan35 (16 oktober 2020),mentholbear (13 oktober 2020),middagbeer (13 oktober 2020),pret (13 oktober 2020)

  36. #1525
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ben er wederom gisteren weer geweest, ik kom meestal vroeg in de middag en was verrast door de line up, zaten mooie exemplaren bij, leuk gekamerd met Emilia, oude bekende van Heaven 7 periode. De club heeft zich verder goed ontwikkeld, proper, sfeervol, redelijk gevuld buffet. Nu maar ff afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, theke was wel bang dat ze na 10 dagen weer dichtgaan als de infecties blijven stijgen.

  37. Onderstaande 6 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 oktober 2020),Bluebear (17 oktober 2020),laplagne (17 oktober 2020),mentholbear (18 oktober 2020),phoenix (16 oktober 2020),pret (16 oktober 2020)

 

 
Pagina 61 van 88 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

Freude 468*60   Living Room 468*60