Pagina 59 van 86 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.475 van 2147
  1. #1451
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 08:46
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.183
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    En zodoende reed ik een paar meter terug de parking van de olijke tuin op.
    Ja het is een tof stuk rijden tussen BN & PHG

  2. Onderstaande leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 januari 2020)

  3. #1452
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    ligt het aan mij of is het een beetje milf r us in happy, tietjes hangen allemaal halfstok.. na 6 maanden weer eens langs geweest.. out of 10.. eten een 5, lineup een 4, dj een 10.. tja dr was een goeie dj... wat zal ik zeggen de muziek was wel lekker.. Ik stem voor de metzker terug en de pizza terug.. Die verkoolde vreet op de bbq ieuw..moest eigenlijk een bak rennies bijstaan. Ik heb een half uur zitten zagen op wat voor bief moest doorgaan, eerder schoenleer dus...Zo goed als het begon zo slecht is het nu.. Personeel maakt ook een ongeintresseerde indruk.. Kamers ver van schoon.. management afwezig.. over een maand of wat gaan we wel weer kijken, als het weer lekker is, hoop doet leven..

  4. Onderstaande 11 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (10 februari 2020),Husky (14 januari 2020),mentholbear (14 januari 2020),peterp095 (14 januari 2020),phoenix (13 januari 2020),Poppalarge (13 januari 2020),pret (13 januari 2020),terminator (19 januari 2020),The Joker (14 januari 2020),Wentelt Eefje (13 januari 2020),Wijze grijze (13 januari 2020)

  5. #1453
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Maar terzijde als het eten niet bevalt je kunt er ook goed eten bestellen. Ik vond de chinees altijd wel lekker..Maar ik vind dat ze je dan wel een kortingskaart schuldig zijn.

  6. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 januari 2020)

  7. #1454
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Zaterdagavond 51 dames aanwezig
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #1455
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    quantiteit is niet het probleem W2

  9. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    HartaberFair ( 2 februari 2020),John mc Snek ( 8 februari 2020)

  10. #1456
    Geregistreerd
    7 augustus 2018
    Last Online
    10 mei 2023 @ 19:31
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    39 in 18 posts

    Standaard

    Zal er binnenkort ook weer eens langs gaan.
    Bijna 2 jaar geleden voor mij.

  11. #1457
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    quantiteit is niet het probleem W2
    En vanavond weer 2 dames meer voor Flipper, 53 dames
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    King Kong ( 8 februari 2020)

  13. #1458
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Na de januari drukte en wat onregelmatigheden was het weer een keer tijd om een gezellige SC op te zoeken. En omdat ik in december nog een vrijkaartje had mogen ontvangen van PHG was de keus snel gemaakt. Zowel club als forum/W2 mucho dank voor deze geste. Altijd prettig voor mijn beperkte budget en deze best kostbare hobby.
    En PHG is voor mij een uitstekende club. Zeker in de zomer bij mooi weer is de tuin een feest op zich. De verzorging, de club en de kamers, de faciliteiten en doorgaans de LU zijn uitstekend. Twijfelde of begin februari de LU weer optimaal zou zijn, maar moet zeggen dat die in de loop van de avond gewoon prima was. Een minpuntje voor mij; ik ben meer een middag/vroege avond clubber dan een nachtbraker. Maar goed, je kan niet alles hebben.

    Na aankomst rond een uur of vier/half vijf werd mijn kaartje vlot ingeruild voor een berevelleke en kon ik mij verkleden. Even lekker douchen, rustig de club verkennen, wat snacken en natuurlijk de LU in mij opnemen bij een goed gekoeld glas bier. De LU was nog wat matig, maar dat komt hier altijd later op gang. Zitten kletsen met enkele dames en daar vielen enkele mij op. Zo ontmoette ik een Danielle die lekker vrolijk en heel praktisch in het leven staat. Erg leuke roemse van 26 jaar en een uitstekend figuurtje. Nix mis mee en dus een kandidate. Wat later een uitdagende Griekse Isabella met helaas wat weinig hout voor de deur. Ioana meldde zich weer voor haar dienst en zag er weer heerlijk uit in een felrode bikini. Jammie, jammie. En daar was ook die spring in het veld Natalie. Beetje druk, maar ziet er lekker uit. De top die ze aan had zakte vol continue af en moest ze telkens weer over haar tieten trekken. Koddig gezicht wel. En zeker als ze zegt dat ze dat vervelend vindt maar zich niet verkleed ……

    Nu wist ik nog dat ik ooit een kamertje met haar had gehad en daar niet super blij van werd. Maar goed, je kent dat verhaal van die ezel en ik ben maar een mens. Na de nodige opwarming van haar kant bij de kino vetrokken we naar de naastliggende kamer.
    Helaas werd dat weer een zeer gemiddelde kamer en Natalie heeft nogal wat hindernissen. Dit mag niet, dat moet zo en aan het eind werkt ze je er snel uit. Een afwerkertje dus. Daardoor bleef het slechts bij een half uurtje. Wel met een goed uitziende meid, dat zeker, maar de service is (te) mager. Voor mij geen herhaling meer bij Natalie. En daar moet ik ook nog aan toevoegen dat Natalie qua after sales het helemaal niet heeft gesnopen. Vette pech dus.

    Ondertussen was het drukker geworden in de tent, Niet alleen met dames maar ook met beren. Ineens werd ik aangesproken door een landgenoot die ik niet direct herkende maar in een andere club vaker was tegen gekomen en gesproken had. Dus regelmatig gezellig geouwehoerd over de dames, clubs en wat privé dingetjes. Altijd leuk hem te ontmoeten aangezien zijn ervaring vele malen groter is in deze ‘wereld’ dan de mijne. Weer wat opgestoken dus.
    Er werd natuurlijk gegrild en dat heb ik me, met wat lekkere groentjes etc, goed laten smaken.

    Na verloop van tijd werd het weer tijd voor de tweede ronde. Al enkele malen was mij een best leuke blonde dame opgevallen, beetje een milf met de nodige tato’s en best een goed figuur. We raakten aan de praat en ze vertelde dat ze Ruby heet, 34 jaar en idd een roemse. Ook vertelde ze over haar privéleven en dat zij niet zo veel werkte, over haar kind voor wie ze dit doet, en over het leven in Roemenië. Tja, mij kunnen ze dan alles wijs maken, maar ik loop lang genoeg mee in het leven überhaupt waardoor ik niet snel zwicht voor dat soort zoetsappige verhalen. Toch is Ruby een leuke meid en we besloten om samen wat tijd door te brengen. Nou, dat was geen verkeerde keus maar ook bij Ruby beperkte ik de kamer tot een half uur en had het wel gezien.
    De after sales van Ruby is overigens prima en werkt overtuigend. Een volgende keer dat ik in PHG ben, hopelijk van de zomer met mooi weer, is zij zeker een kandidate voor een herhaling.

    Inmiddels werd het later en later, de disco stond weer te brullen (K.. herrie!!), en dus was het tijd om weer te gaan. Nog een keertje douchen en bij vertrek liep ik Ruby nog een keer tegen het lijf. Ze groette me heel lief met drie knuffeltjes en tot volgende keer.

    Het was weer een prima bezoek aan PHG. Zowel club als forum nogmaals dank voor de vrijkaart en ik kom hier op zeker weer een keer terug.

    Grtz
    K

  14. Onderstaande 13 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 februari 2020),Bluebear ( 9 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),Herr Fick (10 februari 2020),Laatbloeier ( 9 februari 2020),mentholbear (14 maart 2020),Patjax ( 9 februari 2020),phoenix ( 9 februari 2020),Pierke69 (25 februari 2020),schoolmeester ( 9 februari 2020),Smouse ( 9 februari 2020),Wentelt Eefje ( 9 februari 2020),Wijze grijze ( 9 februari 2020)

  15. #1459
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Mijn bezoeken aan clubs zijn de laatste tijd wat schaars geworden. Mijn met de Formule 1 pool gewonnen vrijkaart stimuleerde mij om weer eens PHG te bezoeken. De laatste keer dat ik daar was, is zo'n anderhalf jaar geleden. Er is niet veel veranderd en dat had ik ook niet verwacht. Ik arriveerde vorige week donderdagmiddag. Ik zag acht á tien dames en drie mannen. Eerst maar even in de sauna gestapt om op een goede temperatuur te komen. De temperatuur was uitstekend en het uitzicht ook. Bij de binnensauna houden zich altijd wel wat dames op om zichzelf op te warmen, zich in de etalage te plaatsen of beiden. Een enkeling stapt meteen naar binnen om een praatje te maken met een over te halen ijsbeer. Ik heb er geen bezwaar tegen, ik kijk graag naar mooie billen die zich verleidelijk tegen het glas van de sauna aandrukken.

    En ja, de billen van Nathalie mochten er wezen. Haar strategie werkte, zij werd mijn eerste keus. Nathalie is 28 jaar, slank, heeft grote borsten (sili's), een mooie kont, ik had er wel zin in. Pijpen was goed. Cowgirl lekker, mooi om te zien dat lichaam boven je. Cowgirl-reverse idem met uitzicht op haar billen. Doggy uiteraard ook mooi tegen die mooie billen. Tot slot missio met natuurlijk dat mooie uitzicht, maar ze houdt haar benen zodanig omhoog met af en toe een handje erbij waardoor het moeilijk werd om haar echt diep te neuken. Vooral daardoor wat mij betreft geen succes.

    Het was niet druk in PHG, ik had er geen bezwaar tegen, lekker relaxt, krant lezen, cappucino's drinken en eten (redelijk) goed eten, Na het eten weer even de sauna in, ditmaal de buitensauna, ook prima. Even later stapte een mooie jonge vrouw naar binnen. Zo mooi, dat ik nu degene was die een praatje begon te maken. Emma, 25 jaar, slank, knap gezicht, leuke lach, mooi figuur en mooie borsten, die eenmaal op een kamer, na uitgepakt te zijn wel wat tegenvielen maar toch wel lekker naturel waren. Eerst wat vrijen, ze kroop boven op me en ging pussy-sliden, dat oogde en voelde heel lekker. Pijpen goed, diep en gevarieerd. Cowgirl heel goed en ook heel gevarieerd. Dat deed ze zo goed dat ik al bijna klaarkwam. Ze voelde het ook en ze hield wat in. Cowgirl-reverse even later ook weer prima. Ik wilde het weer afronden met missio maar ook Emma hield haar benen wat te dicht bij elkaar en omhoog, waardoor ik weer niet lekker diep kon doorstoten. Even pauze en daarna weer een nieuw rondje neuken. Dat ging in missio nu wat beter, nog niet echt top, maar het kon er mee door. Al met al, wel een leuke kamer met een mooie meid, maar Emma komt niet bij de topscorers terecht.

    Na nog een rondje sauna vroeg in de avond vertrokken. Ik heb me wel geamuseerd in PHG, het is een mooie club, het is relaxt (althans 's-middags), je kunt er nog eens een wandeling maken en in de zomer is er ook nog het zwembad (nu overigens ook, maar mij wat te koud). Tegen de tijd dat ik vertrok, rond 19.30 uur, telde ik zo'n vijftien dames zeer variërend in aantrekkelijkheid. Voor mij is dat genoeg keuze, er kan altijd een topper tussen zitten. Vandaag heb ik die dan niet getroffen, maar een volgende keer kan dat wel het geval zijn. Ik kom ongetwijfeld weer terug in PHG alhoewel ik in de zomer toch de voorkeur geef aan de nabijgelegen fraaie Vanilla-club.

  16. Onderstaande 14 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),Herr Fick (10 februari 2020),Husky ( 9 februari 2020),Klatergoud (10 februari 2020),mentholbear (25 februari 2020),Patjax ( 9 februari 2020),phoenix ( 9 februari 2020),Pierke69 (25 februari 2020),Shakir ( 9 februari 2020),Sjeufke ( 9 februari 2020),Smouse ( 9 februari 2020),Wentelt Eefje ( 9 februari 2020),Wijze grijze ( 9 februari 2020)

  17. #1460
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik was afgelopen vrijdag omstreeks 16.30 in planet happy garden, weinig vrouwen en een paar ijsberen.. zo begon het, toch was er om 21.30 wel degelijk sprake van een redelijk aantal mooie dames... Ruby viel me het meest om de nek, herlijk reet had ze zeg, alleen voor al kom ik nog eens terug... .. later zo blijkt uit ene verslag hier was ze zeer de moeite waard, het zou een goede keus zijn geweest, afijn.. , eten vd gril zeer goed gekruid kip en ander vlees, sauna's lekker heet, fijn vriendelijk personeel, kortome en prima hoerenkot voor de afwisseling, zo waar met een half roemeens half russiche milf genaamd luana, een half uur van bil geweest, ze pijpt zeer goed en haar service is nog beter vertelde ze me als ik haar 100 euro had gegeven... heerlijk vanachteren mijn lading in het rubbertje gespoten, ze zag er echt volslank uit met half blond haar.
    Een dame uit heaven7 was er ook , en een paar hele mooie roemeense dames waar ik de nodige bedenkingen bij had... kortom ik wist het niet, tweede ronde werd een roemeense die zich in heaven7 Rebekka noemde geloof ik, ze was 10 jaar geleden al bekend ervaren dame las ik hier op ets forum, wisselende recensie, met een heel nauw kutje ... het pijpen was alsof ze je leuter likte zoalsze aan een ijsje likte, het neuken was zalig met haar bovenop, zoenen deed ze niet, dus eenmalig plezier met een dame die waarschijnlijk ook pas alle registers opentrekt wanner je wat meer kolen neerlegt.

    willem dank voor het vrijkaartje, zeer de moeite waard om te bezoeken deze club, wel genoeg kolen meenemen, maar eten drinken sauna is prima verzorgd.

  18. Onderstaande 13 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 februari 2020),Bluebear (15 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),Husky (14 februari 2020),Klatergoud (15 februari 2020),mentholbear (25 februari 2020),Patjax (15 februari 2020),Pierke69 (25 februari 2020),pret (14 februari 2020),schoolmeester (25 februari 2020),Smouse (14 februari 2020),Wentelt Eefje (15 februari 2020),Wijze grijze (15 februari 2020)

  19. #1461
    Geregistreerd
    26 januari 2020
    Last Online
    30 januari 2024 @ 23:38
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    20
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Beste mensen,

    Is iemand Sibel nog tegen gekomen? Ze is Turks/ Bulgaars en heeft eerder bij acapulco gold gewerkt. Ze is een koningin in blowjob. Donkerblond haar.

    Alvast bedankt

    Groetjes,

    Malis

  20. #1462
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malis Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Is iemand Sibel nog tegen gekomen? Ze is Turks/ Bulgaars en heeft eerder bij acapulco gold gewerkt. Ze is een koningin in blowjob. Donkerblond haar.

    Alvast bedankt

    Groetjes,

    Malis
    Was er afgelopen vrijdagavond. Kort mee gesproken maar was het verkeeerde moment.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (25 februari 2020),mentholbear (25 februari 2020),Patjax (26 februari 2020),Smouse (25 februari 2020)

  22. #1463
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Het winnen van een vrijkaartje in de rubriek beste recensie van de maand geeft je de mogelijkheid om eens kosteloos een gokje te wagen met een nieuwe club. Mezelf een beetje ingelezen betreffende de clubs waar ik uit kon kiezen. Van een aantal is de berichtgeving summier en maakte de keuze om hiervoor te kiezen wat moeilijker. In principe ben ik een dag/avond bezoeker, maw een vroege vogel. Toch wilde ik eens meemaken hoe het er aan toe gaat in de club die pas tot leven komt als de nachtbrakers hun opwachting maken. Door tal van toevalligheden viel vorige week vrijdag alles op zijn plaats en kon dus mijn opwachting maken in het planeetje dat bevolkt wordt door nacht uilen en vleermuisjes.

    Iets na zevenen aangekomen op, hoewel de duisternis zijn intrede al had gemaakt, een bijna lege parkeerplaats. Het door Willem2 verstrekte visum tot gratis betreding van dit onderdeel van het ijsberen universum werd probleemloos door de zeer mooie blonde ontvangstdame geaccepteerd en nadat ik door haar voorzien was van gepaste en gebruikelijke kledij werd ik het diepe ingegooid. Nadat ik getransformeerd was tot planeetbewoner het smalle gangetje doorgelopen en kwam uit bij het plaatselijk nachtcafé. Er heerste nog een serene rust en werd bevolkt door een drietal Amazones. Ik nam plaats op een bankje voor de sauna. Deze werd meteen geschrapt als optie omdat ik er niets voor voelde om als een goudvis in een aquarium te kijk te zitten. Een dame die iets verderop tegen de reling leunde kwam mijn kant op en zette zich op de leuning van de bank tegenover mij. De gebruikelijke vraag of het mijn eerste bezoekje aan de club was werd mijn kant afgevuurd en na mijn bevestiging zei ze dat het erg rustig was en later op de avond voller zou worden. Ik had beneden een bar gezien en vroeg of de bediening nog moest komen. Ze zei dat het zelfbediening was. Even naar beneden gelopen en naast een aantal ijskasten vol met diverse biersoorten was er ook een sodamixmachine. Een glaasje cola getapt en weer naar boven gelopen.

    Schijnbaar had de geur van fresh meat zich verspreidt en voor ik het wist was ik omsingeld door een tiental hongerige ogen van hyena's die met smacht aan het wachten waren om een weerloos welpje te verslinden. Het geheel voelde een beetje ongemakkelijk aangezien ik alvorens mij te willen laten slachtofferen eerst de rest van de club wilde verkennen en een hapje eten. Een kijkje genomen in de partybar en toen ik daar binnenkwam was het van hetzelfde laken van het pak. Ook niet zo verwonderlijk omdat er geen enkele mannelijke voortplantingsmechanisme in de buurt was. De uitgang richting rokershok genomen en zag buiten een zwembad, sauna en zitjes en een stukje verderop enkele tuinhuisjes. Via het buiten restaurant weer bij het nachtcafé naar binnengelopen en een gangetje bij de kleedkamers ingelopen. Daar was een kleine bioscoopruimte en omdat ik nog geen honger had me daar maar even verstopt.

    Dit zou slechts van korte duur zijn. De dame die me eerder aansprak stak haar hoofd om het hoekje en vroeg of ik gezelschap wilde. Om geen valse verwachtingen bij haar te scheppen antwoordde ik dat ik het eerste uur mezelf nog niet aan enige seksuele activiteiten zou onderwerpen en weg was ze. Al snel werd ze opgevolgd door een tweede dame en deze kwam evengoed bij mij liggen om een praatje te maken. Het ging hierbij om Simona afkomstig uit Bulgarije. Toen ze hoorde dat ik Nederland kwam vroeg ze of ik wel eens in YinYang was geweest. Ze had voor de sluiting daar gewerkt. Ik vertelde haar dat de club al gesloten was voordat ik mijn eerste voetstappen in een club had gezet. Ze had nog via Facebook contact met iemand van de club en zei dat deze haar gezegd had dat de club begin maart weer zou opengaan. Ik heb haar uitgelegd dat er geen nieuwe vergunning is uitgegeven en dat ook de horecavergunning is ingetrokken. Dus heropening als dat al überhaupt weer zal gaan gebeuren nog wel een tijdje zal duren. Nog ruim een kwartiertje met haar gebabbeld en ze ging een hapje eten. Om nu niet meteen als stalker gecategoriseerd te worden via de partybar mij richting buffet begeven.

    Met een mixed plate van kip, aardappelbolletjes, pasta en salade naar beneden gelopen om rustig te kunnen eten. Ik had gezien dat de dames dit stukje club meden als de pest door de vele treden en steilte. Een aantal onderdelen bewezen dat warmhoudbakken buiten niet het slimste idee is als deze ruimte niet afgesloten kan worden van de weersinvloeden. De onderdelen met de juiste bedrijfstemperatuur smaakten goed en de anderen vielen vanwege te koud onder de categorie voedselverspilling.

    Om de spijsvertering te bevorderen een rondje gelopen en kon dan meteen een kijkje nemen om de gestaag toegestroomde Amazones eens beter te bekijken. Vooral in de partybar was hun aantal significant toegenomen. Ik zag er een paar die zeker het overwegen van een erotische zonde waard waren. Eentje had mijn aandacht in het bijzonder getrokken. Een kleine, slanke dame met lange zwarte haren. Ze was gekleed in een sexy langere jurk met daaronder elegante schoentjes met hak ipv hooker heels. Via het rookhok waar ook een samenscholing van Amazones was weer richting nachtcafé gelopen om rustig verder mijn eten te laten zakken.

    Al spoedig waagde een ietwat oudere dame het toch om de trappen af te lopen en vroeg of ze bij mij mocht zitten. Qua lichaam niet helemaal of beter gezegd helemaal niet mijn voorkeur. Een inwendig zwembandje boven de heupen staat ver vandaan van wat ik aantrekkelijk vind. Gezegd dat ik het komende half uur geen enkele intentie had om me in welke vorm van fysieke inspanning te begeven. Ik had verwacht dat ze zich zou omkeren maar ze voegde me toe dat ze rustig een half uurtje bij mij wilde zitten om mij dan naar een kamer te slepen om mij te slopen. Voor ik kon reageren had ze zich al naast me neergeploft en stelde zich voor als Oana. Ze was zojuist overgekomen uit Villa Vanilla waar er schijnbaar geen droog brood te verdienen viel volgens haar. Er ontspon zich een alleraardigst gesprekje totdat ze het niet kon laten om af te geven op haar jongere concurrentes die er allemaal niets van snapten en/of wisten hoe het werkte. Ik gaf aan uit mijn eigen recente ervaringen dat ik een andere mening was toebedeeld. Deze woorden werkten schijnbaar als een rode lap op een stier en haar frustraties werden nog eens benadrukt door te zeggen dat wij mannen allemaal onnozelaars waren als wij in hun spelletjes trapten. Ik maakte haar duidelijk dat ik heel goed besefte dat de dames mij eerst als een wandelend bankbiljet beschouwen alvorens er daarna sprake is van een bepaalde klik of chemie. Krampachtig probeerde ze de situatie nog te redden door te zeggen dat dit bij haar niet het geval was. Mijn schamper lachje was voor haar het teken om te vertrekken.

    Het eten was inmiddels dusdanig verteerd dat ik up for action was. Richting partybar gegaan en daar bleek een verdere aanwas van Amazones te hebben plaatsgevonden. Het mooie meisje met de zwarte jurk lachte uitermate lief toen ik voorbij liep. Het geluidsniveau van de muziek was inmiddels dusdanig opgeschroefd dat het voeren van een gesprekje haast onmogelijk was. Tel daarbij mijn schuchterheid om een dame aan te spreken bij op en de uitkomst was dat ik een eindje verderop op een bankje ging zitten. Een jonge slanke blonde dame ging helemaal los op de muziek en het was een aangenaam schouwspel wat ze op de vloer ten toon spreidde. Inmiddels was het aantal kameropties dat zich aan mijn ogen voorbij trok ook aardig aan het oplopen. Echter de permanente gehoorbeschadiging die op de loer lag zorgde ervoor dat ik de relatieve rust van het nachtcafé weer op zocht. Ditmaal een beetje verdekt plaatsgenomen op het tweede bankje langs de reling. Na enkele minuten kwam Simona iets verderop staan en mijn blik in haar richting was voldoende om zich bij mij te voegen. Ze had in de bios al gezegd dat ze rond middernacht naar huis zou gaan en omdat ik een goed gevoel bij haar had gevraagd of ze een sleutel wilde halen.

    Via de bar en een wenteltrap kwamen we op de eerste verdieping uit bij onze kamer die geen nummer maar Silber op de deur had staan. Nadat we ons ontdaan hadden van de overbodige kleding voor datgene waarvoor we een kamer hadden betrokken legden we ons op bed. Na een uitvoerige strelende verkenning van elkaars lichaam zocht haar mond de mijne op. Ook haar tongetje kwam in play. Het was een beetje halfslachtig. Haar hand zocht mijn lustspier op en toen deze tot wasdom was gekomen nam ze plaats tussen mijn benen op te pijpen. Zeer zacht en gevoelig. Het voelde wel lekker maar het ontbrak aan variatie, diepte en druk. Het riep het gevoel van bezig zijn op de automatische piloot. Dus mijn lustspier maar als knuppel gebruikt om haar wat bij te sturen. Ze begreep de signalen en ze begon meer te variëren. Wat tempowisselingen, meer druk uitoefenend met haar lippen en het tongetje dat meer roteerde. Ze was tot dat moment de hele tijd handsfree bezig geweest. Deze kwam nu ook in play. Ze trok me af terwijl ze met haar tongetje over mijn eikel ging en me geil aankeek om daarna over te gaan in sneller en dieper pijpen. Omdat ik geen idee had of all the way tot de mogelijkheden behoorde haar afgeremd door overeind te komen. Ze stopte even om dan weer verder te gaan. Nadat ik nogmaals op de rem had getrapt vroeg ze of ik wilde neuken. Ik knikte en ze liet zich over mijn lustspier glijden. In eerste instantie leunde ze met één arm op mijn borstkast maar toen ze doorhad dat ik geen rauwdouwer was boog ze voorover. Na enkele minuten was het zaakje geklaard. Een blik op de klok wees uit dat we inmiddels het uur waren gepasseerd. Ze bood een massage aan en moet zeggen dat ze dit zeer verdienstelijk deed. Na anderhalf uur de kamer verlaten met mixed feelings. Simona is een zeer lieve en rustige dame maar kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze te veel in de automatische profi modus had gestaan.

    Na een schrobpartij onder de douche naar het nachtcafé gegaan om een colaatje te tappen en even rustig beneden te zitten. Rustig wat mailtjes doorgelezen en beantwoord en op teletekst gekeken hoe het in de buitenwereld ervoor stond. Na een tijdje zie ik het meisje in het zwarte jurkje. Ze loopt naar buiten en haalt iets te eten om dit vervolgens bij de bankjes bij de sauna op te eten. Ik loop naar boven, haal snel iets te eten en ga op de bank tegenover haar zitten. We wensen elkaar smakelijk eten en hoewel er voortdurend oogcontact is zijn we schijnbaar beiden te schuchter om de eerste aanzet tot een gesprek te maken. Als ze klaar is met eten loopt ze langs met wederom die lieve glimlach.

    De partybar opgezocht waar de dienstdoende dj de trommelvliezen terroriseerde met trance, techno en aanverwante dance muziek. Mezelf op een bankje geplant en een dametje in een goud met zwartkleurige bikini was me de hele tijd aan het uitdagen. Ze zou zeker een zonde waard zijn geweest als eerste kamertje maar ik had het gevoel dat dit pure porno zou worden en dit is niet een modus die ik zo kan oproepen.
    Een tijdje de bar en het café afgewisseld. Hier en daar soms een kort gesprekje met een dame gehad.

    Het liep inmiddels richting drie uur en dacht bij mijzelf dat het wel mooi was geweest. Ik liep richting kleedkamer en in het gangetje stond het meisje met zwarte haren tegen de verwarming. Ze begon zowaar een gesprekje. We stelden ons netjes aan elkaar voor en ze bleek Angelina als clubnaam te hebben. Ik was de hele tijd in de veronderstelling geweest dat ze Roemeense was en voor de show vroeg ik waar ze vandaan kwam. Ze bleek echter een homegrown Duitse te zijn en zag mijn verbazing. Ze zei dat ze vaak voor een Roemeense aangezien werd en ik zei dat dit mijn eerste gedachte ook was. Nog wat gepraat en haar naar haar plannen gevraagd als hint. In eerste instantie had ze niet door dat dit een verkapte uitnodiging was voor haar om de sleutel te halen. Ze vroeg of ik nog plannen had en ik antwoordde dat dat aan haar lag. Nu had ze het door en we belanden op kamer twee tegenover de ontvangstbalie.

    Nadat ze zich van haar jurkje en lingerie had ontdaan bleek ze nog slanker te zijn dan ik had gedacht en haar borsten groter. We legden ons op bed en al snel ontpopte ze zich als een süsse schmusekatze die zichtbaar genoot van sensuele strelingen. De wijze waarop ze me hierbij aankeek en lief glimlachte zorgden ervoor dat mijn lustspier zich al oprichtte. Dit bleef natuurlijk niet onopgemerkt door haar en haar handje ging op onderzoek uit. Eerst werden de zaadbunkers door haar gemasseerd om dan vervolgens uiterst gevoelig en sensueel mijn lustspier te bewerken. Niks geen haastwerk maar rustig de tijd nemend. Ze wisselde het af met de zaadbunkers en het zorgde ervoor dat de troepen zich al in rijen van drie aan het opstellen waren. Ze vroeg of ik ervan hield om gepijpt te worden en ik schudde van nee om er snel aan toe te voegen dat ik dit onderdeel wel kon waarderen.

    Ze bleek een pirelli pijpster te zijn. Ik heb hier geen enkele moeite mee en zeker niet op de wijze waarop zij het deed. Haar lippen omsloten mijn lustspier op een dusdanige manier dat de door haar toegepaste druk precies goed was en haar tongetje vergat niet om de feestvreugde te verhogen met een aantal leuke variaties waardoor ik zelfs blij was om het extra beschermlaagje zodat ik langer kon genieten van haar orale vaardigheden. Na een tijdje vroeg ze wat ik wilde en zonder het antwoord te geven zag ze het al aan de grote glimlach om mijn gezicht. Ze pijpte nog een tandje intenser.

    Hoewel ik bang was dat mijn lustspier haar door midden zou klieven bij het neuken wilde ik mezelf de ervaring niet ontzeggen om haar op mijn lustspier te zien rijden. Uiterst behoedzaam liet ze zich er over heen glijden en haar nauwe warme spleetje voelde heerlijk aan. Ze hupste vrolijk heen en weer waarbij haar borsten mooi meedeinden. Om niet meteen mijn troepen een onvermijdelijke dood in te jagen vertraagde ik het tempo. Al snel werd duidelijk dat ze deze tempowisseling wel kon waarderen en legde haar borsten op mijn borstkast. Na een tijdje richtte ze zich op en begon me intens te berijden. Ik probeerde de executie van mijn troepen nog uit te stellen maar ze verhoogde het tempo waardoor hun noodlottig einde een feit was. Er waren een kleine vijftig minuten verstreken en we maakten de resterende tien minuten vol met een aangename AST waarbij ze aangaf alleen op vrijdag en zaterdag te werken naast haar reguliere baan.

    Na de financiële transactie afscheid van haar genomen omdat ik na een douche gelijk naar huis zou gaan. Mezelf aangekleed en om kwart over vier mijn sleuteltje ingeleverd.

  23. Onderstaande 13 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2020),Bluebear (13 maart 2020),Das (25 februari 2020),dennisw (27 april 2020),gignnl (26 februari 2020),Giodude (25 februari 2020),lustman (13 december 2020),mentholbear (25 februari 2020),Patjax (26 februari 2020),pret (25 februari 2020),rmjhexe (25 februari 2020),Wijze grijze (25 februari 2020),wooley (27 februari 2020)

  24. #1464
    Geregistreerd
    26 januari 2020
    Last Online
    30 januari 2024 @ 23:38
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    20
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Bedankt voor de snelle reactie.

  25. Onderstaande leden hebben Malis bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 februari 2020)

  26. #1465
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Vanavond 55 dames aanwezig, parkeerplaats was nagenoeg vol.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 8 maart 2020),mentholbear ( 8 maart 2020),wooley ( 8 maart 2020)

  28. #1466
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    En bloeit ie al weer ?
    En Garde

  29. #1467
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En bloeit ie al weer ?
    Bijna...
    Je zit wel te hengelen naar een vrijkaart
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #1468
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Nee hoor, pure interesse als natuurliefhebber
    En Garde

  31. #1469
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    lijkt me ontzettend dom daar nu te zitten

  32. #1470
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    lijkt me ontzettend dom daar nu te zitten
    Bloeit ie volgende week pas?
    pret zal het ons straks wel laten weten.
    En Garde

  33. #1471
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    die magnolia is wel altijd mooi..idd

  34. #1472
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Voor de natuurliefhebbers, Magnolia staat ptachtig in bloei

    IMG_4157.jpg

    Ow ja, zo een 60 dames aanwezig en weinig beren

  35. Onderstaande 5 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 maart 2020),Freddy_K (15 maart 2020),laplagne (15 maart 2020),mentholbear (16 maart 2020),Wentelt Eefje (15 maart 2020)

  36. #1473
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Voor de natuurliefhebbers, Magnolia staat ptachtig in bloei

    Ow ja, zo een 60 dames aanwezig en weinig beren
    Ach de dames hebben in ieder geval pret en dat is het belangrijkst.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  37. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 april 2020),mentholbear (16 maart 2020),phoenix (15 maart 2020),pret (15 maart 2020),Wentelt Eefje (15 maart 2020)

  38. #1474
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard


  39. #1475
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    COCKTAILMAN

    Het is alweer maanden geleden dat Ik m'n vreetkameraad Joker nog es gezien had. Babylon met al die glibberige blote lijven vermijdt ie als de pest. Een budget club als Heaven 7 is niks voor hem. En rond het weekend vertik ik het om naar een drukke GT of Villa te gaan.

    Maar als er 1 neutraal gebied is waar we vreedzaam bijeen kunnen komen, tussen alle strijders en krijgers, dan komt dat wel door onze ambassadeur die elke woensdagavond paraat staat, genaamd: de COCKTAILMAN.

    En zo een pact gesloten om 12 B.C. vroeg in de tuin bij een te komen. Ik was er al vroeg bij. Lekker even opfrissen, een warm ontbijtje. Een kort rondje door de club leerde dat het er met 3 andere heren en 4 dames ofzo nog best rustig is. Een paar bekende gezichten. Waaronder Natalie, Sonia en Daniella. Leuke dames, maar ik had die dag al een favorietje op het oog. Die was nog nergens te spotten. Ook Joker was er nog niet. Dus eerst maar lekker buiten van de sauna te genieten en daarna buiten op ee trapje lekker rustig afkoelen. Heerlijk zo zonder alle feestvierende pottenkijkers. Ik denk wat sommige ijsberen bedoelen over de SC voor het disco tijdperk. Voordat de DJ's hun intrede deden. Daar waar de jongeren zich verschansden in de nightclubs e.a. dans establissementen en P6 daar ver van weg stond. Die Golden Years zouden nu helemaal in mijn straatje passen.
    Maar men neemt zoals men het nemen kan. Want hoewel PHG in de nachtelijke uurtjes met luid muziek tot leven komt, is het overdag een oase van rust. Lekker krantje lezen, beetje werk verzetten, wellness rondje, en in de kino even een dutje doen. Dat vind ik nou lekker genieten.
    Dus voor de beren die lekker komen luieren, een prima plek. Keuze aan dames is verhoudingsgewijs wel beperkter. Ik bedoel, andere clubs hebben overdag al een vollere bezetting, maar als je de tijd hebt en er een dagje uit van maakt zoals ik, bloeien er in de avond uurtje steeds meer en meer bloemetjes op in de tuin.

    Een poosje later kwam de Joker uiteindelijk toch uit z'n schuilkelder. Die is intussen zowat corona proof. Wel nog wat ingevroren lappen vlees inslaan en dan kan de bunker op slot...

    Tot die tijd nog even te goed doen aan het lekkers in de club. Ik bedoel daarmee het buffet en niet dat andere vlees.
    Maar uiteindelijk waren best een hoop meiden. Ik denk in de vroege avond toch wel zo een 25 a 30. Ik kan slecht tellen, dus vast dat ik er nog een paar op de kamers en make up mis.

    Verder een beetje ouwehoeren over de aankomende storm. Dit lijkt niet over te gaan waaien voor ons als een SARS of Mexicaanse griep. Beetje elkaars bunkers vergelijken enzo.
    En natuurlijk opscheppen. Niet over wie de grootste bunker heeft, maar van het buffet. Dat smaakte me weer prima in Happy. Hoe simpel varkensvoer het ook mag zijn, ik ben happy dat ze er een maiskolf op de grill gooien.
    Maar ook de rest van het buffet was weer goed gevuld. Wat smurrie aan vlees en groentes. Goed genoeg voor deze veelvraat.

    De line up was weer goed vertegenwoordigd door RumBul. Ik heb er geen problemen mee. Integendeel, ik had er al eentje op het oog nog voor ik aankwam.
    Na een lange vakantie was lieve Carina namelijk weer terug.
    Ze had blijkbaar al wat klandizie, want ik spotte haar niet heel snel. Maar uiteindelijk kwam ze dan toch tevoorschijn. Wel apart om d'r weer met die sili's te zien. Niet dat ik er problemen mee heb, maar ik vond d'r eerder ook prima.
    Wat in elk geval niet veranderd was, was d'r vriendelijkheid. Gezellig praatje gemaakt, om even later ons terug te trekken voor een geweldige kamergang.

    Lekker wellness rondje gemaakt om even bij te komen. Voelt toch een beetje ongemakkelijk aan als bijna niemand anders het in een club lijkt te doen. Hoe anders is dat als bij SS ofzo waar de deuren van de sauna soms vaker open, dan dicht staan

    Verder gezellig wat met Joker zitten hangen, drankjes halen bij de cocktailman en natuurlijk bedelen bij de grillmeester.
    Joker was klaar met zijn werk en had ook wel zin om wat te ontstressen, nadat ie de markt in elkaar zag storten.
    De line up was goed gevuld en voor mij zat er een hoop jonge slanke meiden tussen. Maar Joker is wat kieskeuriger. In de bar kwamen we nog een Bulgaarse jonge meid tegen die goed Nederlands blijkt te spreken. Ze heeft een poos in Delft gezeten. We zaten nog wat te twijfelen over haar, maar uiteindelijk besloten te laten varen.

    Een van de meiden vond dat ze na een dag hard zwoegen wel wat ontspanning had verdiend en wreef over m'n kop voor een wens. Nee, niet die kop en haar wens was geen gestoei, maar juist een ontspannen massage.

    Poosje later me weer bij Joker gevoegd en om verder te ouwehoeren. Voor we het goed en wel wisten was het al ver over Jokers Pokémon vangtijd heen en het moment kwam aan om afscheid te nemen.
    Voor mij was het ook al wat laat om de lange rit terug te ondernemen. Genoeg leuke meiden aanwezig om de nacht mee door te brengen ook. En zo besloten een warme kruik mee te nemen om de avond mee af te sluiten.

    Oh oh, mooi was die tijd. Ik mis de olijke tuin met al z'n muurbloempjes en verboden vruchten.
    Wat gaat de tijd toch lang langzaam. Nog bijna 3 maanden voordat de clubs hopelijk weer open mogen. Als het even kan, graag wat eerder...
    En wat gaat de tijd toch snel. Het is nu alweer zo een 3 maanden geleden sinds de SC sluiting. Net zo lang als m'n 1e SC stop. Ik zit zo een beetje te mijmeren wat nu zwaarder was. De 1e of deze 2e onthouding.
    Wat is erger? Niet gaan, terwijl je wel zou kunnen gaan? Of niet gaan, omdat er toch niks open is?
    Wat zou voor jullie zwaarder zijn (geweest)?

  40. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (18 juni 2020),Bluebear (17 juni 2020),pret (17 juni 2020),The Joker (17 juni 2020),Viscamessi (19 juni 2020)

 

 
Pagina 59 van 86 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

  FKK Artemis 468*60