Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.451 van 1451
    Last Online
    15 januari 2019 @ 23:17
    Discussies
    5
    Thanks
    637

Standaard

Van de week mijn via dit forum verkregen Freikarte gebruikt. Omdat ik very vroeg moest vliegen vanaf Düsseldorf, een hotel laten boeken nabij de Flughafen, dus de middag voor de vlucht al naar de BRD vertrokken, anders had ik om half drie 's-nachts moeten aanbrommen. zo ongeveer. Dit gaf de mogelijkheid om de Freikarte te gebruiken, dus nog velen Dank an YBF.

In de loop van de middag aangekomen bij PHG, niet druk, Freikarte werd keurig verwerkt, tevens de mededeling dat er nog maar 3 lerassen waren, en allez op naar binnen.
    Omkleden, douchen, en vervolgens aan de verlate lunch begonnen. Geen opmerkingen hierover. Soep, Duitse gehaktballen (zgn. Frikandellen) gebakken eieren, vleeswaren, wat vis, yoghurt etc.
    Genoeg om in de eerste lunch-behoeften te voorzien, en voor het gezonde ook nog een banaantje erin gepropt (in mijn mond en wel op deze wijze die gebruikelijk is bij het eten van een banaan). Dit ter voorkoming van andere gedachten door de lezers.

Daarna rondgang, zag maar een docente rondhangen in bar, verder maar een 3 tot 4 ijsberen aanwezig. De aanwezige lerares kon mij niet direct bekoren, dus meegenomen krantje gelezen, wat Duitse tijdschriften doorgenomen vervolgens, dit met een kopje goed espresso, een beetje uitgehangen in het Nachtcafé.

Vervolgens echt maar eens op tour gegaan, uiteindelijk de Roemeense Alice gespot, welke aan het paffen was in het rookgedeelte . Uiteindelijk met haar maar naar het leslokaal gegaan, en op zich prima onderricht gehad.
    Aardig, vakkundig, heeft een tattoo van haar flippie welke onderwijl ook nog belde, maar welke zij keurig wegdrukte. Sessie 7+.

Sfeer in de tent was wat mat, nog niet veel volluk aanwezig, werd wel wat drukker. Daarna weer wat hangen, lezen, sauna usw usw. Toen maar aan het warme eten begonnen, geen sterren niveau maar gewoon keurige kwaliteit en voldoende keus. daarna watertje en koffie en het verblijf vroeg in de avond verlaten. Prima verblijf, hoewel je als je de full entry moet betalen, het misschien aan de dure kant is voor een middag-verblijf. Nu met de verkregen entree was het sowieso een acceptabel kosten - baten verblijf.

Al met al is PHG geen verkeerde toko, maar ik denk dat ze wel geduchte concurrentie ondervinden of gaan ondervinden van de directe buurman.

Daar was ik terugkomend van de trip om de terugweg langs gegaan. Entree scheelt 50%, docenten bij PHG zijn, een uitzondering daargelaten, zowel bij BN als PHG, van een ander kaliber dan de doorsnee bij BN. Maar dat is voor een ieder ook een persoonlijke ervaring. Bij BN stond er een bescheiden lunch-buffet, maar het avond-buffet was van toch wel H7 niveau, Rijst, pasta, aardappelpuree, stoofvlees, pastasaus, saus met kip, groenten, kippenbouten, salade, dat was het wel zo ongeveer. Verder heeft de inrichting van de oude zaal een keurige boost gehad, met de ligstoelen, massagestoel, binnensauna en beter buffet en ook outdoor met tent, sauna, jacuzzi usw ziet er OK uit. Ook moet ik opmerkingen dat het personeel bij BN attenter is dan bij PHG, bij BN werden drankjes aangeboden en gebracht, daar had men duidelijk een focus op dienstverlening naar de klant. Ook de krantjes en boekjes bij de entree balie om wat te kunnen lezen en de wifi, zijn kleine items welke het verblijf aangenamer maken.

Samenvattend PHG oke, BN verrassend innovatief, dat mis ik een beetje bij PHG
    Laatst gewijzigd door pcenter; 12 januari 2019 om 20:17

2. Onderstaande 11 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 januari 2019),Bluebear (14 januari 2019),brombeerzuid (12 januari 2019),firstme (13 januari 2019),Giodude (13 januari 2019),Klatergoud (13 januari 2019),laplagne (13 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),Patjax (13 januari 2019),stimpy3 (12 januari 2019),Wijze grijze (13 januari 2019)

Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten