Pagina 1 van 61 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1508
    Last Online
    Vandaag @ 12:55
    Discussies
    4317
    Thanks
    46

Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen

Populaire Horny Gebeurtenissen was enorm populair net als Geile Tijden totdat............... ( daar praten we maar niet meer over)

Het is echter zo dat dit forum heel anders werkt. Je bent op zich helemaal niet verplicht om je bericht uitsluitend over één dame te doen. Je mag gewoon je hele dag beschrijven. Het is de bedoeling dat je weer plezier krijgt. Het is uiteraard wel zo dat het wel aardig is als je informatief bent en je mede-ijsberen helpt met je berichten.
    Maar hier is dus weer Populaire Horny Gebeurtenissen !!!

Veel plezier....

Willem2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 november 2011 om 13:32
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

Ich geh ja eh nur fuhr den kaffee.. ��

Last Online
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

Nou den kaffee resulteerde dus in 3 kamergangen... Wat eerst leek op de BIG GAY AL party

Omdat er alleen maar mannen waren smiddags en slechts 3 dames...

Werd uiteindelijk toch een zeer leuke avond, al denk ik dat veel mannen er alleen waren om te zuipen..
    Er waren meer (ietsje) dan 40 dames maar dat viel niet echt op door het grote aantal mannen.

Persoonlijk vond ik het een erg groot wanker gehalte hebben... ze laten ook maar alles binnen tegenwoordig...

Er werd de hele tijd gegrild, en er was nog van alles te eten, later kwamen er schalen met koud vlees.
    varkenshaas, kip, gehaktballetjes, zeeer lekker!!!.. Helaas ontbrak er een hollandse traditie..
    DE OLIEBOL, punt van aandacht voor het volgende jaar!!!..

kortingskaarten waren niet geldig aan de deur, er was vuurwerk voor die mensen die daar
    enige waarde aan toe kennen, en natuurlijk een prosecco als je binnen kwam en om 12:00 uur.

Gekamert heb ik met Dana, Julia, en Bianca.. No1 en No3 waren leuk

No 2 moet nog veel leren..
    O.a. als je herpeslip hebt kun je beter thuisblijven, 50 euri gegeven omdat het een leuke meid is
    maar niets gedaan op de kamer.. helaas te laat vastgesteld, en afgebroken.. better luck next time.

Nog kennis gemaakt met carlitos, die ik nog niet kende.. Willi69,chris71,het zwaard,Frenky,dn bakker, waren er.

en nog iemand van het personeel van vv niet nader te noemen,,... hahaha... werken in een club en dan gaan neuken in een andere
    club lol... naja het kan natuurlijk... OMG..

en natuurlijk het lieve (theke) personeel..

Christiane, Ellena, Nasti , Nathalie, Laura, Lena, En Natuurlijk Willie ook nog de beste wensen gewenst voor 2015..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 1 januari 2015 om 12:26

4. Onderstaande 10 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 januari 2015),Big30 ( 1 januari 2015),Bluebear ( 1 januari 2015),Carlitos ( 1 januari 2015),Flurkman ( 6 januari 2015),hansdordt ( 1 januari 2015),Picasso 1 ( 1 januari 2015),rmjhexe ( 1 januari 2015),The Joker ( 1 januari 2015),Willi69 ( 1 januari 2015)

Last Online
    Gisteren @ 14:12
    Discussies
    30
    Thanks
    2.937

Standaard

Als nr2 Julia de Russin betreft; deze dame hoef je echt niks meer te leren flipper. Wat een heerlijke ongeremde dame is dat. En ach, een koortslipje is slechts besmettelijk indien de blaasjes vers zijn en vocht afscheiden en zelfs dan is biedt lippenstift een uitkomst in de vorm van bescherming tegen overdracht. Jouw nr1 en nr3 halen het van zijn leven niet bij nr2
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

Last Online
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

RMJpik/PietjeHexe.. Die is veel te oud voor me dude.. ik doe niet aan 30+ sex.. Oeps correctie... BETAAL niet voor 30+ sex...
    EN ga er maar gerust van uit dat ik ze heb gehad toen ze nog nieuw was... ze is altijd zo aardig voor me
    dat ik ze vast al eens geneukt heb maar het gewoon vergeten ben... (de waarheid is ze is gewoon niet mijn type, en het zal vast goed geweest zijn
    maar ik word niet opgewonden van dr)

Waarom vink ik NO3 zo leuk, omdat ze mij niet leuk vindt.. mij totaal niet sexy vindt lol.

een filmpje zegt meer dan 1000 woorden... hihi
    Laatst gewijzigd door Flipper; 1 januari 2015 om 14:49

Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Als nr2 Julia de Russin betreft; deze dame hoef je echt niks meer te leren flipper.
    Zurzeit werden wieder einige Namen doppelt vergeben - so Anca, Bianca, Julia.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

8. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Flipper ( 1 januari 2015)

Last Online
    1 augustus 2019 @ 11:19
    Discussies
    58
    Thanks
    944

Standaard Gelukkig Nieuw Jaar en de allerbeste wensen in goede gezondheid!

Wat een hectische dag, de laatste dag van 2014. Voor mij wordt het slechtste jaar van mijn leven afgesloten, wilde ik graag met onbekende beren vieren, omdat mijn vrienden me teveel aan mijn klote jaar herinneren. Via Whats App een vraag gekregen om hem op te halen en weer thuis te brengen en dus om de grote Bob te spelen. Het lag eigenlijk niet op mijn route, maar voor een bevriende beer wil ik best een uitzondering maken. Gratis entree en kamer incl. FT maakten het me eigenlijk onmogelijk om zijn voorstel te weigeren. Maar waarschijnlijk omdat de PIN automaten van de Rabobank leeg waren, kreeg ik een bericht dat alles werd afgeblazen. Hij had een zuinige Hollander gevonden die ook niet dronk. Jammer voor mij, want ik had al een hele tijd geen FT meer gehad. Vergeef ik hem? Ach er zal een tijd komen dat deze vraag weer voorbij komt en dan moet er nog anaal bij anders kom ik niet... Het mooiste van het verhaal is dat hij uiteindelijk niet naar PHG kwam. Toch een gemis, want ik wilde graag met deze beer het mooiste jaar van mijn leven inluiden.

Dus in mijn eentje onderweg naar Planet Happy Garden te Oedt, geen omweg dus rond 18 uur maakte ik mijn entree in de blijde tuin. Kortingskaartjes werden zoals Flipper al zei niet geaccepteerd, dus ik had kwam een tientje te kort voor mijn laatste kamer. Kijken of ik een DVP kon vinden die dat accepteerde.

Mijn eerste ronde gemaakt en het zag er ontzettend slecht uit. Een echte homo club, 3 dames in mijn eerste ronde te zien, dat bleef zeker een kwartier zo. Maar toen kwam het bijna met de bakken naar binnen bij wijze van spreken. Gabor gaf aan dat er uiteindelijk 50 dames lijfelijk aanwezig waren, meer dan verwacht na Willi69 zijn telefoontje. Ook veel onbekende gezichten, dames van gesloten clubs kwamen hun geluk in PHG beproeven. Een bepaalde dame kwam na mijn eerste hulp bij het zoeken naar de juiste kamer, steeds naar me toe met dezelfde vraag. Kreeg de naam manager al snel toe bedeeld, maar die was zelf de hele avond aanwezig, Willy bekend van Magnum.

Met Willi69 even alles doorgenomen hoe de avond zou verlopen, mijn favoriete dame Nadia was al aan het werk in mijn aangezicht en wierp me enkele erotische blikken toe, terwijl ze haar prooi binnenhaalde. Ik werd gelijk voorgesteld aan Flipper, een IJsbeer van de eerste orde. Zeer ervaren IJsbeer en in verschillende gesprekken de meest bekende beren de revue laten passeren. En gelukkig dat hij zelf later toe dat hij niet de knapste man was van de avond, dus ik kon mijn rode lantaarn aan hem overdragen. Het is beter dat hij het zelf aangeeft, dan dat de schoonheidscommissie hem het moest vertellen.

Mooie vrouwen die avond, ook de enkele nieuwe Gold diggers zagen er heel appetijtelijk uit. Er stonden 2 op mijn lijstje, maar mijn avond zou er heel anders komen uit te zien. Gegrild werd er de hele avond vanaf 18.45 uur, daarna nog eens een heel varken aangesneden die heerlijk vers en mals was.
    Nadia kwam me voor ieder kamer bezoek melden dat ze ging en dat ik vrij was voor de avond. De meid is superlief, en greep haar kans om goed geld te verdienen. Kreeg net als veel andere dames nauwelijks de kans om te eten, maar tegen de ochtend vermoeid naast me lag en me om een paar tientjes vroeg om van haar verdiensten een mooi rond bedrag te maken. Ze was moe maar straalde vanwege haar inspanningen die dag die vruchten afwierpen.

Kamers waren de hele avond volzet, er was geen enkele dame die niets heeft verdiend en dat terwijl er zoals Flipper al aangaf er veel beren waren die niet naar de kamer gingen. Ik heb me de hele avond goed geamuseerd, richtte me op een prachtige feest met Nadia zeer laat op de avond. Maar dat feest viel in het water. Nadia was kapot, dat arme kind. Zelfs Iubi die zich al weken had verheugd op deze party moest ze teleurstellen.

Gelukkig had ik me tussendoor laten verwennen door eigenlijk een standaard dame, geen stunner maar wel een dame die me geil maakte. Maar met een kamer samen met Nadia in mijn achterhoofd, probeerde ik deze blonde dame met naam A-nog wat, van me af te slaan. Maar tot mijn verbazing sloeg ze mijn aanbod die ik iedere keer maak aan iedere dame die aan mijn kop zeurt voor seks niet af. Ik wil 20 euro geven voor laba, aftrekken. Ze nam me bij de hand en we liepen naar de Kino, geen man te bekennen en we gaan liggen. Ik wil zoenen maar dat kan natuurlijk niet voor 20 euro. Ik daag haar uit en laat haar der gang gaan. Hij stond al half stijf en met wat gehijg en gelik in mijn oor, likkend aan mijn hotspot kwam ik redelijk snel klaar. Ze kijkt me aan, kijkt naar mijn warme zaad op mijn six pack en schiet in de lach. De twintig euro zat in mijn zak en gaf ik aan haar, ze klaagde niet en maakte me schoon. Ik kijk haar aan en vraag om een tongzoen, ze lacht me uit en laat me de twintiger zien. Voor nog zo eentje geef ik je de beste tongzoen van je leven schept ze op. Ik grijp in mijn zak en tover nog een schamele 15 euro eruit en vraag heel zielig of ze het ook daarvoor doet. En voordat ik het door heb liggen we heerlijk te zoenen, niet mijn beste ervaring, maar ze vatte de grap goed op dus het was goed betaald voor 15 minuten werk.

De hele avond door met veel dames liggen te lollen en te kletsen, enkele serieuze gesprekken waar we een traantje bij weg pinken. Maar ook schaterlachende taferelen, waar de tranen over de wangen rolden.
    Nieuwe beren leren kennen die ook uit mijn woonplaats kwamen, zelfs een medewerker van mijn vroegere snackbar kwam ik tegen die me smeekte om geheimhouding t.o.v. zijn baas.
    Na twaalf uur verbaasde me ik over het vuurwerk dat zeer lang duurde en professioneel uitzag. Heel veel handen geschud en kusjes ontvangen en uitgedeeld. En na 03.00 uur begint de leegloop, Nadia komt me om 05.00 uur vergezellen en om precies 06.00 uur komt Gabor vertellen dat we moeten gaan.

Onderweg twee keer gestopt om te slapen en om 09.30 uur lig ik in mijn nest. Mijn oren suizen nog na van de harde muziek en Flipper is volgens mij theke dame Daniella vergeten te melden.
    Laatst gewijzigd door Carlitos; 1 januari 2015 om 15:41

10. Onderstaande 11 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 januari 2015),Big30 ( 1 januari 2015),Bluebear ( 1 januari 2015),gustave_dekker ( 2 januari 2015),Hemaworst ( 1 januari 2015),hp001 ( 1 januari 2015),Jansen ( 1 januari 2015),Mr Pussy ( 1 januari 2015),terminator ( 1 januari 2015),Wijze grijze ( 1 januari 2015),Willi69 ( 1 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

Nee niet vergeten, ik kende dr naam niet..

Last Online
    13 juli 2015 @ 19:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Was die dame met A in de naam misschien Anca of Ada, roemeens, a cups, begin 20 met een tattoo op de onderarm? Had een zwart jurkje aan. Heb haar een paar keer aan de haak proberen te slaan maar is er uiteindelijk niet van gekomen helaas.
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 januari 2015 om 19:01 Reden: full kwoot

Last Online
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    en Flipper is volgens mij theke dame Daniella vergeten te melden.
    Die blonde Polin Sarah fehlt auch.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nee niet vergeten, ik kende dr naam niet..
    Willig69... contrairy to popular belief.. ich kenne nicht alle..

Last Online
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ich kenne nicht alle..
    Deswegen helfe ich Dir ja auch.

Last Online
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard Silvester im Happy: Pleiten, Pech & Pannen

Nach einem Anruf am 30.12. im Happy, wie viele Mädels denn für die Silvester-Party erwartet würden und der beruhigenden Auskunft "ca. 40", wurde mir am 31.12. im Chat von Flipper sehr kurzfristig eine Mitfahrgelegenheit offeriert. Die wäre am frühen Nachmittag zwar noch nicht nötig gewesen, da die Busse an Silvester nach einem Kontrollanruf beim VRR nach dem Samstag-Fahrplan bis in den Abend fuhren, sollte sich aber später noch als sehr wertvoll erweisen.

Bei unserer Ankunft gegen 14:15 Uhr gab es gleich am Empfang die erste negative Überraschung, unser gesamtes Arsenal an Frei- und Rabattkarten wurde kalt lächelnd zurückgewiesen.

Selbst Stammgäste mussten den gesamten Eintrittspreis in Höhe von 60 € cash entrichten, das habe ich im Happy noch nie erlebt. Zugleich wurde dadurch meine maximale Anzahl an Zimmern auf 1 eingeschränkt. Immerhin stand am Empfang Sekt to go bereit.

Zu diesem frühen Zeitpunkt war es noch recht übersichtlich, ca. 5 Mädels und 10 - 15 Gäste wurden gesichtet. Wir spekulierten schon, ob die Thekenfrauen als CDLs einspringen würden. Im Laufe des Abends wurde es aber noch deutlich voller, ohne dass es unangenehm voll war oder gar Wartezeiten auf freie Zimmer entstanden. Auch Ausfälle wegen übermäßigen Alkohol"genusses" konnte ich nicht feststellen, auch bei mir nicht.

Bekannte Forumler: Beron, Caracol, Carlitos, Flipper, Iubi (war dieses Mal nicht schon zum Frühstück da), Popcorn69, Triple sSs.

Unter den Mädels waren wieder viele neue Gesichter, darunter eine blonde deutsche Vollschlampe (Silikontitten, oben ohne), die extra aus dem Frankfurter Raum angereist war. Vermutlich waren auch Mädels aus anderen Clubs nur für diesen Abend vor Ort. Die versprochene Anzahl an Mädels wurde ungefähr eingehalten. Einige Mädels hatten sich richtig in Schale geworfen und trugen elegante Abendkleider.

Anwesende Mädels am Mittwoch, dem 31.12.2014 (circa 35 - 40):
    Anita (Rumänien), Anka II (Rumänien), Beatrice ( Rumänien), Bianca II (Rumänien), Cosmina (Rumänien), Dana (Rumänien), Emmi (Rumänien/Spanien), Ina (Rumänien), Julia ( Russland, wie jedes Jahr in der Weihnachtszeit, diesmal bis zum 18. Januar), Julia ( Rumänien), Loredana (Rumänien), Mila (Russland), Oksana (Russland), Roberta (Rumänien), Roxanna (Rumänien) und Vanessa (Rumänien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (darunter eine Farbige - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ab ca. 18 Uhr wurde tatsächlich wieder im Freien gegrillt, was aber angesichts der eisigen Temperaturen nicht wirklich Spaß machte. Essen konnte man eigentlich nur im Nachtcafe, was aber problemlos möglich war. Später wurde parallel dazu auch noch ein kaltes Büffet im Nachtcafe aufgebaut, das wirklich sehr üppig und schmackhaft war.

Ab ca. 20 Uhr tat der unvermeidliche DJ Lulu seinen Dienst, verstärkt um einen weiteren DJ. An der Musikauswahl änderte sich dadurch gar nichts, lediglich zum Jahreswechsel wurde "The Final Countdown" gespielt.

Ebenfalls zum Jahreswechsel wurde auf dem Flachdach über dem Nachtcafe ein Feuerwerk abgebrannt, wenn auch mit etwas Verspätung - das Feuerwerk im benachbarten "by night" war da schon fertig.

Nachdem jeder jedem ein "frohes neues Jahr" gewünscht hatte, wurde es langsam Zeit, ans Poppen zu denken. Ich hatte ein neues Mädel namens Beatrice (erster Tag im PHG) ins Auge gefasst, das sich in einem Mix aus Deutsch und Englisch verständlich machen konnte. Auf dem Zimmer begann das Drama. Küsschen nur auf den Mund, denn Zungenküsse mit Kaugummi im Mund sind ja schwierig. Blasen nur mit Kondom, wegen einer angeblichen Zahninfektion. Für das nächste Mal (welches nächste Mal?) wurde aber auch FO (PZC) in Aussicht gestellt. Irgendwie bin ich aber doch zum Abschluss gekommen und hab mich dann noch etwas massieren lassen. Am Ende waren dann angeblich 1:15 Stunden vergangen, wie sie mir stolz auf ihrem manipulierten Handy zeigte. Dafür wollte sie 1:30 Stunden berechnen. Meiner Meinung nach war weniger als 1 Stunde vergangen, die ich auch zu bezahlen bereit war. Schließlich war Beatrice damit einverstanden, da sie wusste, dass ich im Recht war. Als ich ihr am Spind 75 € gab (was immer noch 25 € zu viel war, da kein FO), wollte sie 100 € haben. Das kann allerdings Unkenntnis und keine böse Absicht gewesen sein, da sie vorher nach eigenen Angaben in der Villa Vertigo gearbeitet hat (ein Kollege glaubte jedoch sie aus dem Salome in Herne zu kennen ). Am Empfang haben wir das Missverständnis zu meiner Zufriedenheit geklärt.

Flipper erlebte mit ihrer blonden Freundin Julia ein ähnliches Desaster, aber dieses holländische Sex-Monster hatte wenigstens noch 2 gute Nummern mit anderen Mädels. Mir jedoch war der Spaß vergangen. Vorausschauend kann ich sagen, dass meine erste Nummer des neuen Jahres auch gleichzeitig meine schlechteste gewesen sein dürfte. Das Gute: von jetzt an kann's eigentlich nur bergauf gehen.

Gegen 3 Uhr morgens traten wir dann die Heimfahrt an. Gut, dass ich einen Chauffeur (Flipper) dabei hatte, denn die Wartezeit auf ein freies Taxi betrug zu diesem Zeitpunkt mindestens 2 Stunden. Für die Flops entschädigte Elena jeden von uns großzügig mit einer 10 € Rabattkarte für den nächsten Besuch.

Fazit: eine organisatorisch gelungene Veranstaltung, habe viel Spaß gehabt, allerdings nicht mit "meinem" Mädel.

And Now for Something Completely Different:

Als Ausgleich für den etwas missglückten Abend im Happy und die (vermutlich) schlechteste Nummer des Jahres lief an Abend des Neujahrstages im Fernsehen (VOX) die (vermutlich) beste Dokumentation des Jahres:

4 Stunden Infotainment pur - mit erfreulich wenigen Werbeunterbrechungen!

17. Onderstaande 14 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 januari 2015),Big30 ( 2 januari 2015),Bluebear ( 2 januari 2015),Carlitos ( 2 januari 2015),Deepreamer ( 2 januari 2015),Flurkman ( 6 januari 2015),gignnl ( 3 januari 2015),Manni1A ( 2 januari 2015),MichelJ ( 2 januari 2015),Mr Pussy ( 2 januari 2015),Picasso 1 ( 2 januari 2015),rmjhexe ( 2 januari 2015),terminator ( 2 januari 2015),The Joker ( 2 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    62
    Thanks
    247

Standaard

Hehe.. ich ein wildes sex biest... hahahhaha.. ich bin 40 gewesen.pfff.
    Ist nichts wild an mir... ☺☺☺

19. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 2 januari 2015)

Last Online
    Vandaag @ 17:37
    Discussies
    10
    Thanks
    10

Standaard

Willi69 hat ja schon alles wichtige geschrieben, deshalb nur kurz: Es war ein geselliger, netter Abend mit ausreichend Frauenanteil, zu meiner Überraschung auch ohne große Alkoholexzesse bei den männlichen Besuchern.

Mein einziger echter Kritikpunkt: Die Musik war mal wieder grauenvoll. Echt jetzt, gute Musik ist so wertvoll - das Happy ist doch kein DarkhouseDanceTechno Schuppen und wird auch keiner. Es ist ne Bar mit Wohnzimmerflair und kleiner Tanzfläche. Ein vernünftiger Party Dance Mix mit etwas rumänsichem Tanzstoff für die Mädels kann Wunder wirken. Ich habe Abende im Happy erlebt, da sind die Mädels tanzmäßig ausgerastet - davon war bei der Housekacke an Silvester nicht viel zu sehen. Eher gequältes Arschwackeln ab und zu.

Dafür lief im Nachtcafe durchgängig tolle 80er Mucke für den alten Beron.

Beim Eintritt kann man sich nicht beschweren. 60 Euro für ne Silvesterparty, mit Buffet, Grillen, freien Getränken inkl. Bier, Sekt, kalter Platte nach Mitternacht und Feuerwerk...da zeig mir mal einer, ob man das woanders auch bekommt...ich glaube kaum. Auf den üblichen Silvester Partys zahlt man da locker über 100 und hat noch nicht ein einziges Getränk dabei, geschweige denn Essen den ganzen Abend.
    Also - Preis ist da mehr als fair.

Im Gegensatz zu Willi69 war mein Zimmer ein 50 Euro Stündchen zum Genießen - es geht eben auch anders. Allerdings tu ich auch was dafür
    Gegen Abzock Amazonen hab ich aber auch kein Mittel.

Allerdings hab ich auch kein Rabattkärtchen bekommen.

21. Onderstaande 8 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 januari 2015),Big30 ( 2 januari 2015),Bluebear ( 2 januari 2015),Manni1A ( 2 januari 2015),Picasso 1 ( 3 januari 2015),Sjeufke ( 2 januari 2015),terminator ( 2 januari 2015),Willi69 ( 2 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Dafür lief im Nachtcafe durchgängig tolle 80er Mucke für den alten Beron.
    Danke für den Hinweis, die Musik im Nachtcafe ist mir auch positiv aufgefallen, habe ich aber vergessen zu erwähnen.

Beispel:

Last Online
    Vandaag @ 13:39
    Discussies
    95
    Thanks
    4.140

Standaard

Hoewel het kerstreces is en het aantal dames wat minder dan gebruikelijk is er hier weinig reden tot klagen met minimaal 40 aanwezige dames. Voldoende keus aan de bar en buiten in het rookgedeelte. I.t.t. een dag eerder in een tegenvallend Magnum hier wel een gezellige drukte en een geile sfeer. Met een heerlijke Duitse (wat een geile kont heeft die griet) naar de kamer geweest die ondanks dat ze vrij vaak bezet was, me regelmatig geile blikken toewierp. Toen de kans zich aandiende ging ik bij haar zitten en tot mijn verbazing gaf ze lachend aan dat we een jaar eerder reeds elders hadden gekamerd. Op mijn stout lachende vraag van hoe ik was (ik kon me haar initieel niet goed herinneren maar langzamerhand kwam de herkenning) antwoordde ze giechelend "lustig". Yes, that's me. Het werd een top pornosessie sessie die resulteerde in heerlijk bevredigende orgasme. Daarnaast ook met griekse Daisy geweest die ook behoorlijk van wanten weet, zeer voor herhaling vatbaar.
    Binnen de zwaar neerwaartse spiraal in erg veel clubs blijk ik regelmatig bij mijn bezoeken aan deze club prima aan mijn trekken te komen. Het wemelt enerzijds niet bepaald van de Picasso dames maar anderzijds de verschillende dames naar mijn gading die ik wel aantref blijken vaak toereikend voor een geslaagd clubbezoek net zoals weeral op deze dag.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 4 januari 2015 om 01:16

24. Onderstaande 11 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 ( 4 januari 2015),Big30 ( 5 januari 2015),Bluebear ( 4 januari 2015),Bosco ( 4 januari 2015),Flurkman ( 6 januari 2015),gignnl ( 4 januari 2015),Jansen ( 4 januari 2015),Oudebelg ( 4 januari 2015),rob45 ( 4 januari 2015),terminator ( 4 januari 2015),Willi69 ( 4 januari 2015)

Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Discussies
    5
    Thanks
    18

Standaard

En hoe luid de naam van deze Duitse Picasso 1

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    309
    Thanks
    2.617

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Op mijn stout lachende vraag van hoe ik was (ik kon me haar initieel niet goed herinneren maar langzamerhand kwam de herkenning) antwoordde ze giechelend "lustig". Yes, that's me. Het werd een top pornosessie sessie die resulteerde in heerlijk bevredigende orgasme..
    Haha ja dat geloof ik meteen ze zal echt niet vergeten zijn dat jij je tapas tong diep in haar keel gestoken hebt die misschien wel groter is dan je pik.

27. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

Picasso 1 ( 4 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    392
    Thanks
    4.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speler Bekijk bericht
    En hoe luid de naam van deze Duitse Picasso 1
    Das interessiert mich natürlich auch, P1.

Last Online
    8 juli 2020 @ 21:02
    Discussies
    7
    Thanks
    24

Standaard

Sylvesterparty im PHG

Hallo,
    diesmal hatte es mich zu einer Sylvester Party in den PHG gezogen. Preislich gleich mit normalen Tagen. Da konnte nichts schiefgehen. Auch stimmt dort das Rahmenprogramm.
    Da ich Sylvester grundsätzlich nicht trocken feiern tue ging es mit Bahn und Bus auf die Reise von Düsseldorf. Fahrzeit war gerade noch akzeptabel. Meine Planungen für den Heimweg waren dann eher was für den Arsch. Hatte überhaupt nicht kalkuliert dass ich auf dem Dorf bin und obendrein noch Sylvester. Aber egal.

Vom frühen Nachmittag an bis kurz vor Mitternacht dann eher ein Tag wie an normalen Wochenenden. Nur mit weniger Mädels. Deutlicher Herrenüberschuss aber alle buchbar. Anfangs machte sich sogar eine leichte Unzufriedenheit breit. Aber Favoritinnen und von mir geplante Mädels waren nicht anwesend.

So kam ich dann mit einem Mädel Namens Nikki zusammen. Sie spricht gut Englisch und auf meine Frage der Nationalität gab sie Albanien an. Ob sie vielleicht doch Pinocchio heißt wollte ich dann doch nicht fragen. Nationalitäten sind mir eh egal. Zungenküsse wollte sie machen und so ging es in ein schönes Zimmer.
    So berührten sich dann tatsächlich nur so ca. 1x3mm Zungenspitze. So als ob sie auf ihre eigene Zunge biss um Distanz zu halten.
    Schön fand ich das Pussysliding von hinten an den Arschbacken vorbei. Blasen wollte sie erst nur mit Gummi, da Lusttropfen vorhanden. Wie zu vermuten war das nix. Erstaunlicherweise ließ sie sich in der recht engen Pussy fingern. Gestört hatte mich bei ihr, dass sie sehr passiv war. Sie ließ es halt über sich ergehen.
    Ficken war OK. Speziell von hinten und auch flach liegend mit angewinkeltem Bein schon sehr geil. Außerdem hat sie einen absolut makellosen Körperbau so war ich dann doch halbwegs zufrieden. Speziell zum Abend hin war sie bei den anderen Gästen sehr beliebt und dauergebucht. Kann auch an der Chemie gelegen haben.
    Für mich keine Wiederholung.

Hier ihre Eckdaten:

Nikki
    Nationalität: Albanien
    Größe: ca. 170cm
    Haare: rot/braun sehr kurz
    Konfektionsgröße: 34
    Körbchengröße: B
    Sprache: Englisch

Die zweite Runde ging dann an Lorena. Ein Deutsch/Rumänischer Mischling mit Teeny Figur. Zu diesem Zeitpunkt nach Mitternacht war es dann schon etwas schwierig mit Buchungen und da ich mal wieder was sehr schlankes Ficken wollte fiel sie mir gut in den Schoß. Zungenküsse wollte sie auch anbieten und nicht nur die Alibimäßigen.
    Im Zimmer mit einem riesengroßen Bett gab es dann immerhin mehr als von ihrer Vorgängerin. Aber viel mehr als Zungenspitzenberühren war es auch nicht. Immerhin ist sie als Wesen recht lustig. Von ihr kam dann die Frage ob ich eine Stunde machen möchte. Dies ließ ich offen, da sie außerdem ein 100 Euro Mädel ist. Fingern in der engen Muschi natürlich nicht. Ihre Blaskünste waren sehr einfach mit zwischenzeitigen sehr feuchten Wichsen. Das Wichsen war recht gut. Die Küsse wurden immer sparsamer so sind wir zum Ficken übergegangen. Das Lorena kein Mädel zum Durchrammeln ist verbietet ihr Körperbau. Aber angepasst hat es mir gut gefallen. Nach einigen Stellungen war dann Reiter dran. Machte sie sehr gut. Da ich dabei kurz vorm Abspritzen noch ein wenig küssen wollte dirigierte ich sie nach unten und als sich die Lippen öffneten schien ich am Ziel meiner Träume zu sein. War aber dann anders, da sie mir in diesem Moment mitteilte, dass 25min. rum sind. Sehr zu ihren eigenen Gunsten gerechnet, aber noch in der Toleranz. So ließ ich sie fertig reiten und der Sack war fürs erste leer.
    Lorena war an diesem Tag dauergebucht und Gäste die eine Stunde buchen werden sicherlich besser bedient. Meinerseits keine Wiederholung.

Hier ihre Eckdaten:

Lorena
    Nationalität: Rumänien/Deutschland
    Größe: ca. 155cm
    Haare: Blond mittellang
    Konfektionsgröße: 32
    Körbchengröße: A
    Sprache: Deutsch

Das sollte es eigentlich gewesen sein und wollte den Morgen noch mit einigen Pilsener Urquell ausklingen lassen. So kam es kurz vor Schluss, dass plötzlich Julia aus Russland neben mir hing. Hatte sie schon zuvor im Auge aber war dann recht lange verschwunden.
    Dass ich nicht mehr nüchtern war und auch Zimmermäßig aktiv war schien sie nicht einzuschüchtern. Ihre Getränkekarte war auch schon gut gelöchert.
    Da es auch eine Empfehlung von einem Stammgast gab, gingen wir dann in eine der Gartenhütten. Gut beheizt war es echt gemütlich.
    Langes Vorspiel gab es nicht, so wurde ich direkt von heftigen sehr intensiven Zungenküssen überfallen. Zwar mit Pausen aber sehr gut.
    Ich noch immer kniend vor ihr wurde dann weiterhin von einem sehr intensiven Blow Job überrascht. Dabei nahm sie eine für mich sehr ungewohnte Stellung ein. So eine Art flach auf dem Bauch liegeng mit gespreizten Schenkeln. So auch noch nicht im Pornofilm gesehen. Dank meiner langen Arme funktionierte Fingern sehr komfortabel. Schade, dass kein Spiegel am Arschende war. Die Frau kann was.
    Ficken dann zunächst Doggy. War dann eine Rammelei immer bis zum Anschlag rein. Auch in Doggy liegend brauchte ich eigentlich nur die Stellung zu halten, dann Rest machte sie. Nur auf einen gemeinsamen Rhythmus mussten wir uns konzentrieren.
    Finale dann megageil in Missio. Selten so gefickt und voll und ganz zufrieden. Das ganze Schauspiel ging natürlich keine volle 30 min. so, dass noch ein wenig über interessante Themen gequatscht wurde.
    Hier ihre Eckdaten:
    Julia
    Nationalität: Russland
    Größe: ca. 165cm
    Haare: Blond mittellang
    Konfektionsgröße: 34/36
    Sprache: Deutsch, Englisch

Die Zeit deutlich überzogen dachte ich noch beim Gang zum Spind wird die Überraschung bestimmt noch kommen. War aber nicht so. 30 min. + Tip. Alleine für diese Frau lohnt der Besuch ins PHG.

So und noch was zum Essen.
    Frühstück war sehr reichhaltig und schmackhaft. Das Grillen, wo Schwein, Rind und Hähnchen serviert wurde genauso schmackhaft. Und auch bis in die frühen Morgenstunden verfügbar. Ein Spanferkel mit zu harter Kruste gab es auch noch. Leberkäse auch noch für die Fans von Gutbürgerlicher Küche. Salate auch OK. Ganz zum Schluss dann noch ein sehr delikates kaltes Buffet. Die Liste ist nicht vollständig sondern nur ein Ausschnitt.

Das versprochene Feuerwerk schien meiner Meinung nach ungeplant spät loszugehen. Aber dann als es endlich zündete, sehr bombastisch und lange. Einen Preis hätte man damit aber sicherlich nicht gewinnen können. Allen hat es aber gefallen und die Anwohner, sofern es welche gibt hatten auch ihre Freude.

Mir hats gefallen und komme eventuell nächstes Sylvester wieder.
    Die Nachhause Fahrt wurde dann eine recht lange Odyssee. Meine kalte Bude hatte ich nachdem Züge ausgefallen waren nach 9.00Uhr erreicht.

Gruß Caracol

30. Onderstaande 5 leden hebben Caracol bedankt voor deze bijdrage:

Big30 ( 8 januari 2015),Jansen ( 8 januari 2015),ronald1984 ( 9 januari 2015),satanic surfer ( 9 januari 2015),Willi69 ( 8 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    2.937

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracol Bekijk bericht
    Sylvesterparty im PHG
    So kam ich dann mit einem Mädel Namens Nikki zusammen. Sie spricht gut Englisch und auf meine Frage der Nationalität gab sie Albanien an. Ob sie vielleicht doch Pinocchio heißt wollte ich dann doch nicht fragen. Nationalitäten sind mir eh egal. Zungenküsse wollte sie machen und so ging es in ein schönes Zimmer.
    So berührten sich dann tatsächlich nur so ca. 1x3mm Zungenspitze. So als ob sie auf ihre eigene Zunge biss um Distanz zu halten.
    Schön fand ich das Pussysliding von hinten an den Arschbacken vorbei. Blasen wollte sie erst nur mit Gummi, da Lusttropfen vorhanden. Wie zu vermuten war das nix. Erstaunlicherweise ließ sie sich in der recht engen Pussy fingern. Gestört hatte mich bei ihr, dass sie sehr passiv war. Sie ließ es halt über sich ergehen.
    Ficken war OK. Speziell von hinten und auch flach liegend mit angewinkeltem Bein schon sehr geil. Außerdem hat sie einen absolut makellosen Körperbau so war ich dann doch halbwegs zufrieden. Speziell zum Abend hin war sie bei den anderen Gästen sehr beliebt und dauergebucht. Kann auch an der Chemie gelegen haben.
    Für mich keine Wiederholung.

Hier ihre Eckdaten:

Nikki
    Nationalität: Albanien
    Größe: ca. 170cm
    Haare: rot/braun sehr kurz
    Konfektionsgröße: 34
    Sprache: Englisch
    Jammer dat Pietjepik op sterven na dood was tijdens de jaarwisseling (en nog steeds is) anders hadden we gezellig met Carlitos het nieuwe jaar ingeluid.
    De hier boven vermelde dame had hem wellicht erbovenop kunnen helpen, in tegenstelling tot de door Carocel omschreven ervaring heeft Pietje deze vrouw reeds vele malen urenlang op de kamer vergezeld en zelden zo geil geneukt als met deze heerlijke jonge meid. Passief of niet, passie in ieder geval wel.
    Binnenkort gaan we er weer eens langs om wat herinneringen op te halen en nieuwe te maken.
    Heerlijk neuken in PHG, dat is het thema van 2015.

32. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 9 januari 2015),De Laef ( 9 januari 2015)

Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Discussies
    6
    Thanks
    93

Standaard

Jammer dat Pietjepik op sterven na dood was tijdens de jaarwisseling (en nog steeds is) anders hadden we gezellig met Carlitos het nieuwe jaar ingeluid.
    De hier boven vermelde dame had hem wellicht erbovenop kunnen helpen, in tegenstelling tot de door Carocel omschreven ervaring heeft Pietje deze vrouw reeds vele malen urenlang op de kamer vergezeld en zelden zo geil geneukt als met deze heerlijke jonge meid. Passief of niet, passie in ieder geval wel.
    Binnenkort gaan we er weer eens langs om wat herinneringen op te halen en nieuwe te maken.
    Heerlijk neuken in PHG, dat is het thema van 2015.
    die meid is super op de kamer.......

34. Onderstaande 2 leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 9 januari 2015),rmjhexe ( 9 januari 2015)

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    2.937

Standaard

Pietje en ik zijn allebei tevreden van de kamer gekomen, mooie naturele dame kust perfect en belangrijk; geen panarama

Last Online
    1 augustus 2019 @ 11:19
    Discussies
    58
    Thanks
    944

Standaard

Jammer dat Pietjepik op sterven na dood was tijdens de jaarwisseling (en nog steeds is) anders hadden we gezellig met Carlitos het nieuwe jaar ingeluid. Heerlijk neuken in PHG, dat is het thema van 2015.
    Tja vriend, dat je me zo hebt laten zitten voor echte vrienden vergeef ik je niet! Dus dat wordt een goedmakertje...

Pagina 1 van 61 123451151 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten