Pagina 54 van 88 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.326 t/m 1.350 van 2189
  1. #1326
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    13 van de 32... dat zijn opkomstpercentages voor Europese verkiezingen. En hoeveel van die 13 zijn naar de kamer geweest?

    Wel triest, aangezien de moderator nog speciaal met een lijst naar PHG is gereden en PHG zoiets natuurlijk organiseert met bepaalde verwachtingen. En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom sommige clubs geen trek meer hebben in verjaardagsfeestjes.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (24 maart 2019),Patjax (24 maart 2019),phoenix (25 maart 2019),Piet Plezier (24 maart 2019),schoolmeester (25 maart 2019)

  3. #1327
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:51
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.750
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    De bestelling van de taart was gecrasht. De leverancier hiervan had namelijk de taarten afgeleverd op een andere locatie. Helaas was ik hierover op de hoogte gebracht toen ik onderweg naar de club was, waardoor ik niet in staat was om iets anders te regelen. Onze welgemeende excuses aan de aanwezigen dat er geen taart was.

    Achteraf gezien de lage opkomst is het maar goed dat de bestelling gecrasht was. Anders zou er heel wat taart verspilt worden. Zelfs de gebrachte bitterballen van Piet Plezier (waarvoor dank) waren maar voor de helft benut.

    De afwezigen zullen ongetwijfeld een goede reden hebben voor hun afwezigheid.

    Tot slot wil ik PHG en W2 bedanken voor het mogelijk maken van dit feestje. En uiteraard ook de aanwezigen voor hun komst.

  4. Onderstaande 9 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 maart 2019),Firehawk (25 maart 2019),mentholbear (28 maart 2019),Partycrasher (25 maart 2019),phoenix (25 maart 2019),Piet Plezier (25 maart 2019),Sjeufke (25 maart 2019),Smouse (25 maart 2019),uurtje (25 maart 2019)

  5. #1328
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Vindt dit een beetje leedvermaak en natrappen.
    Dat is wat ik bedoel met de laatste regels van mijn laatste verslag van H7.
    Jammer BROMBEERZUID dat je het zo ziet en ik weet niet wat je getikt hebt want de site van HAPPY lees ik niet.
    De club is voor mij veel te duur geworden met nog een paar clubs in de buurt,heb er niks meer te zoeken.
    Sommige clubs zijn gewoon lekker goedkoop met alles erop en eraan en nog eens topmodelletjes die je heerlijk verwennen.
    Dat kan alleen gebeuren wanneer een bestuur van een club rekening houdt met de mannelijke bezoekers maar de dames ook nog eens op handen dragen die uiteindelijk zorgen voor de grote aanloop,dat wordt door sommige clubs niet gedaan.
    Daarom verdwijnen de meeste mooiste dvp's naar de club waar ze gewaardeerd worden en waar ze tevens een goede boterham verdienen.

  6. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 maart 2019),fg22 (29 maart 2019),terminator (28 maart 2019)

  7. #1329
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Als je zaterdag in acag bent hebben we het er wel over.

  8. #1330
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Als je zaterdag in acag bent hebben we het er wel over.
    Morgen ben ik er ook en zaterdag niet te vergeten weer zo'n heerlijke party met alles erop en eraan.

  9. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 maart 2019)

  10. #1331
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    3.166
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.048 in 988 posts

    Standaard

    Was een beetje sprake van een onneukbare situatie daar vandaag als je mij vraagt.. Wel genoeg leden van het vrouwelijke geslacht.. voor ieder wat wils.. nou nog beren die willen.

  11. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 maart 2019)

  12. #1332
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Verslagje verjaardagsparty P&P

    Verborgen onder de vleugels van Firehawk datgene gedaan wat een van de twee jarige joppen tot in perfectie beheerst, nl het crashen van een party. Rond 18.30 kwamen we aan en ik liep al gelijk tegen de Franse veelpleger aan van een dag eerder in SS. Nadat we ons omgetoverd hadden tot party people eerst maar eens een hapje gegeten. DS en PP een handje gegeven en even later ook de twee jarigen.

    Ondanks dat het nog rustig was kwamen de meeste dames niet verder dan het je aantikken met de toevoeging "sex?". Bij de derde maar de hand uitgestoken en gezegd dat dat dan €50 is. Kennisgemaakt met Smouse die schijnbaar zijn tent hier had opgeslagen. Over de taart is inmiddels genoeg gezegd en het was aan PP te danken dat er toch nog iets van een feestelijk hapje rond kon gaan.

    Er waren een drietal uurtjes verstreken toen Firehawk, Smouse en ik wat stonden te praten toen Marta mij zag. Natuurlijk een hele reeks aan vragen en verwijten waarom ik mijn gezicht zolang niet had laten zien. Er werd behoorlijk gedold en na een tijdje ontvoerde ze me naar een rustig plekje. Ik zei haar dat het nog wel even zou duren alvorens er weer leven in mijn vriendje zou komen. Ze stelde voor samen een sigaretje te roken. Haar gezegd dat ze rond 23.00 uur maar terug moest komen. Als er wat te verdienen valt kunnen de dames de klok ineens heel goed en enkele minuten eerder meldde ze zich. Kamertje opgezocht en waar de vonken er de vorige keer vanaf spatte kwam het nu niet verder dan een waakvlammetje. Herhaling in de toekomst is dan ook klein.

    Veel gezeverd met Firehawk, Smouse en PP. Inmiddels was het al ruim twee uur geweest en we zaten erover te denken om naar huis te gaan. Firehawk raakte in gesprek met een Bulgaarse en met een kleine aanmoediging van Smouse en mij vlogen ze samen weg. Na een tijdje besloot ik nog een sigaretje te gaan roken voordat hij terug zou zijn. Daar liep ik regelrecht tegen lachebekje Lulu aan. Eerder op de avond had ze al tegen me aan staan rijden en nu wenkte ze me. Even wat kletsen en ze stelde voor om "Liebe zu machen". Een verademing na alle banale pogingen gedurende de avond en tel daarbij mijn zwak voor Albanese dames op en een intiemere kennismaking kon niet uitblijven. Geen hoogvlieger maar een leuke sessie met een leuke dame.

    Inmiddels was het kwart over vier en bleek iedereen al weg te zijn. Voor Firehawk en mij het teken om ook te gaan. Jammer dat veel van de opgegeven ijsberen verstek hebben laten gaan. Als je twijfelt doe dan zoals ik. Niet opgeven en gewoon "crashen" als je zin hebt.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  13. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 maart 2019),fg22 (29 maart 2019),Firehawk (28 maart 2019),gignnl (29 maart 2019),Giodude (29 maart 2019),laplagne ( 1 april 2019),mentholbear (16 april 2019),Partycrasher (29 maart 2019),Piet Plezier (28 maart 2019),pret (29 maart 2019),Sjeufke (29 maart 2019),Smouse (29 maart 2019),Wijze grijze (28 maart 2019)

  14. #1333
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren zoals aangekondigd in meeting point ik naar PHG.
    Niet Das+, maar lekker alleen.
    Bij binnenkomst werd mijn vrijkaartje zonder problemen aanvaard.
    De theke zei direct dat er maar 7 dames aanwezig waren en ze verontschuldigde zich ervoor.
    het was 16 uur en er zouden nog wel enkele binnenkomen.
    Ik had het ook niet anders verwacht en ook geen probleem voor me.
    ik wou gewoon wat rustig aan doen, eten, sauna, kamer barbecue is genoeg voor me.
    Heb me omgekleed en wat gegeten, was best goed dit voedsel.
    sauna genomen en dit tijdens de dag nog 2 keer gedaan.
    beetje op de banken met de meiden liggen kletsen.
    Direct duidelijk gemaakt aan de jaagsters dat er geen kans voor hun inzat en dat ze geen moeite moeten doen.
    Dit werd makkelijk aanvaard.
    Ik vind het raar dat ze in deze toch iets kleinere club met zeker gisteren weinig bezoekers ( de tijd dat ik er was denk 10 dvp en 10 beren gezien) dat de dames niet meer moeite doen om het een beer naar zijn zin te maken en op deze manier een kamer te krijgen.
    Nee, wat is je naam? ik ben ...., sex????
    Marina wist dit veel slimmer aan te pakken en ban dan ook met haar gegaan
    Heb een goede kamer gehad, uurtje genoten
    Gelukkig was er ook een niet schrijvende de beer die ik ken en waarmee ik wat over van alles kon zeveren.
    daarna naar de voetbal gekeken en na de wedstrijd terug naar huis.
    Was een relax dagje in Planet Happy Garden!

    DANK voor het vrijkaartje.

  15. Onderstaande 14 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 april 2019),gignnl (10 april 2019),Giodude (10 april 2019),hvdk52 (10 april 2019),JonnyFontane (10 april 2019),laplagne (11 april 2019),mentholbear (16 april 2019),Partycrasher (10 april 2019),pret (10 april 2019),satanic surfer (10 april 2019),Sjeufke (10 april 2019),Smouse (10 april 2019),VAZKOR (11 april 2019),Wijze grijze (10 april 2019)

  16. #1334
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Gisteren zoals aangekondigd in meeting point ik naar PHG.

    Ik vind het raar dat ze in deze toch iets kleinere club met zeker gisteren weinig bezoekers ( de tijd dat ik er was denk 10 dvp en 10 beren gezien) dat de dames niet meer moeite doen om het een beer naar zijn zin te maken en op deze manier een kamer te krijgen.

    Was een relax dagje in Planet Happy Garden!
    Dat was een maandag. Mijn ervaring is wel van 2 jaar terug en niet bepaald up to date meer. Maar het was overdag vaak rustig en ook een rustdag voor veel de dames. Net als de dinsdag. Ik weet ook niet tot hoe laat je gebleven bent, maar tot mijn verbazing kwamen er soms na middernacht nog groepen mannen binnen.

    Enfin, zoals je al zei. Je had lekker een relax dag. Net als de dames blijkbaar

  17. #1335
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nu zit ik toevallig niet op groepen mannen te wachten. Ik weet niet hoe dat bij de rest van de forumleden zit .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  18. #1336
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Nu zit ik toevallig niet op groepen mannen te wachten. Ik weet niet hoe dat bij de rest van de forumleden zit .
    Misschien de paar die naar Theo's gaan dat wel zien zitten

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...club-Wuppertal
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 16 april 2019 om 21:16

  19. #1337
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Berichten
    3.166
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.048 in 988 posts

    Standaard

    ik heb ze geadviseerd om maar internet radio op te zetten en de dj's eruit te gooien. wat een tyfus herrie zeg.. Je gaat mensen toch geen loon betalen voor zoiets..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 22 april 2019 om 00:58

  20. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    man (27 april 2019),Partycrasher (22 april 2019),pret (22 april 2019),terminator (22 april 2019)

  21. #1338
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Na de ganse dag (23/4) genoten te hebben van de faciliteiten van Villa Vinalla besloten om voor de eerste keer +/- 10 km verder PHG te bezoeken. Je krijgt in de Villa een kaartje mee zodat je bij PHG voor 30 € binnen mag. (Zusterclubs)
    Parking stond redelijk vol. Ontvangst ging vlot en je wordt naar de omkleedruimte begeleid. De rest van de club dien je dan wel zelf uit te zoeken, maar ja als je een aantal keren rondgaat om je te oriënteren heb je ook de dames meerdere keren gezien en zij jou ook. Als de lust zich meer en meer opdringt weet je ook waar je de dame(s) die in je smaak vallen kan vinden. PHG heeft geen 1 gezamelijke ruimte zoals Babylon of Living Room, maar wel meerdere afzonderlijke ruimtes. De dames houden zich op in de bar, in de lounge, op het buitenterras en in de open hutten rond het zwembad. Als het donker is heeft de ruimte rond het zwembad wel iets omdat het wat verlicht is maar niet overdadig.
    Het buffet is vrij ruim van keus en de barbecue is zeker tot middernacht bemand. In de bar heeft de DJ de muziek luid staan. Als je echt met je dame wil praten kan je gerust naar de andere ruimtes trekken om elkaar beter te leren kennen. De meerderheid van de dames jagen niet intensief maar als je signaaltjes uitstuurt komen ze vrij snel bij jouw zitten.
    Verspreid over de ganse club waren bij schatting toch een vijfentwintigtal dames beschikbaar zonder de dames die op kamer waren met te tellen omdat je daar geen zicht op hebt.
    Het geen mij opviel dat na middernacht verschillende koppeltjes naar de kamers trokken. Als je wil kan je ook overnachten in de club (100 €) samen met een dame waarmee je zelf een prijs afspreekt.
    Twee dames hebben mij zo een aanbod gedaan.
    Rond 1 uur ben ik naar de kamer getrokken met Ionela omdat we een goed gesprek hadden waarbij zij de nodige tijd nam en mij een goed gevoel gaf. Het is fijn met haar te stoeien en zij zeer aangenaam in de omgang. Op het forum is er reeds een topic onder de naam Iona. Als ik dat lees vermoed ik dat hetzelfde dame is. De Roemeense namen zijn niet altijd even duidelijk voor ons omdat we ze dikwijls voor de eerste keer horen.
    Voor mij was het fijne avond/nacht in de club. Bij goed zomerweer wil ik terug voor een ganse dag. Starten in de tuin en zien hoe de dag evolueert naar de avond/nacht toe. En als alles echt goed zit waarom ook eens niet overnachten ?

  22. Onderstaande 8 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 april 2019),brombeerzuid (27 april 2019),gignnl (29 april 2019),mentholbear (27 april 2019),Partycrasher (28 april 2019),pret (27 april 2019),Sjeufke (27 april 2019),Smouse (27 april 2019)

  23. #1339
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    4.451
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.232 in 2.436 posts

    Standaard

    Wat doe je wanneer je niks speciaals hebt met Koningsdag, een vrijkaartje (voor de villa) gewonnen hebt dat bijna ging verlopen, en je de laatste tijd teveel geld verdiend hebt? Inderdaad. Neuken.

    Na mijn debacle in de villa, tussen 14u en 15u geweest (3 vrouwen aanwezig!) en om 18u dicht voor een 'private swingersparty', weer weggegaan.
    Wel een unicum: ik was de enige ijsbeer! in de villa. Althans in het uur dat ik er was geen enkele andere ijsbeer gezien.

    Maar goed, ik was toch al van plan om dan maar door te reizen naar phg.

    Toen ik arriveerde om 15.30u waren er 4 vrouwen.
    Om 17u waren er 6 vrouwen. Om 19u ca. 10. Toen ik wegging om 20u waren er zon 20 vrouwen.
    Alle lijsten van 50-70 vrouwen ten spijt, ik heb ze niet gezien. Ze waren er gewoon echt niet. Ook niet op de kamer. Althans tot 20u iig niet. Ik heb echt enkele uren rondgelopen en tussendoor geteld.

    Enige lichtpuntje was Dominicaanse Brenda die me een goed half uurtje bezorgde met alles erop en eraan. Klasse milf. Ze vertelde nog slechts een dag per week in de club te werken, ze kan het niet meer zo goed opbrengen. Maar is ook niet raar, zit al heel lang in de business (15 jaar zoiets) en is al in de veertig. Ook vertelde ze dat er veel yinyang vrouwen naar happy getrokken zijn. Ikzelf heb er geen gezien.

    Ik zag verder niet veel (eigenlijk niks) naar mijn gading. Geen milfs, geen hele lange haren. Geen Pools, Oekraiens, Russisch of Duits. Geen bekende of intelligente meiden of service meiden. Of iets anders met enige aantrekkingskracht.
    Alleen het bekende 13 in een dozijn kleine jonge iele domme Roemeense en Bulgaarse grut (sorry voor mijn directheid).

    Maar toen daarna liet ik me weer inpakken door een schooiende Roemeense Marina die helemaal mijn type niet was. Dat gaf ik ook aan, maar ze bleef aandringen waarop ik maar toegaf. Ze gaf aan op de kamer dat ik (50e!) moest bijbetalen als ik 'ouderwetse' service wilde. Uiteraard niet gedaan, en duidelijk gemaakt dat het niet correct was om daarvoor extra geld te vragen. Laat staan zoveel. Maar dat was niet aan haar besteed. Verder ook weinig actie en passie. Zelfs masseren kon ze niet. De kleine Piet bleef slap, en ben daarom zelf maar na 15-20 minuten opgestapt.
    Daarna kwamen nog een aantal vrouwen (Bulgaarse Diana, Bulgaarse andere mevrouw en nog 2 andere) tevergeefs proberen. Niet mijn smaak.
    Totdat Bulgaarse Neely kwam. Ook niet echt mijn smaak, want ik val niet op klein, maar er was niet veel alternatief en ze had wel een lief gezichtje.
    Dus maar gedaan. Begon met een smoesje dat ze vandaag niet kon zoenen, vanwege iets aan haar tanden. Daarna een massage, die best ok was. Maar toen begon zij ook al dat voor de 'ouderwetse' Duitse service bij betaald moest worden. Toen werd ik al wat pissig. Maar toen ze na 45 minuten beweerde dat we binnen een paar minuten van de kamer moesten omdat zogenaamd het uur vol was, knapte er iets in mij. Ik was het discussieren over de tijd ook beu, heb duidelijk mijn horloge in de gaten gehouden, maar was er helemaal klaar mee, en ben meteen van de kamer gegaan. Snel 100e gegeven, en toen was het tijd om naar huis te gaan.

    Heb bij het weggaan en de standaardvraag of alles wel ok was duidelijk gezegd dat het niet oke was. En ook uitgelegd waarom. Maar volgens mij interesseerde haar dat allemaal niet zo. Vroeg ook geen namen van de foute dames, die met een angstige blik langsliepen toen ik aan de Theke uitleg gaf. Buiten werd ik nog aangesproken door een Duitser, die vertelde dat ook hij 'ontgoocheld' was door ook slechte ervaring in Happy, en vroeg me of ik geen betere clubs wist. Dus ik er een aantal genoemd.

    Happy Garden is voor mij een symbool van vergane glorie.
    Ooit was het er ongekende top. Goede en mooie vrouwen met goeie service, smiddags al veel vrouwen aanwezig, en goed club management. Maar die tijden zijn blijkbaar voltooid verleden tijd.
    Lineup is niet veel soeps, service en niveau vd vrouwen vrij dramatisch, publiek zijn voornamelijk sudlanders en oude (Duitse) mannetjes. Het gebouw en interieur ruikt muf en de slijtage is duidelijk zichtbaar. En je lijkt nu nergens je verhaal kwijt te kunnen bij het management. Laat staan dat ze geinteresseerd zijn in de mening van klanten. Al met al dus erg teleurstellend.

    Ik ga ook geen nieuwe poging meer doen in de hoop dat Happy (of de villa) verbeterd is. Er zijn betere clubs. En vooral betere vrouwen. Het is dat ik een vrijkaartje had, en mijn iubita momenteel niet in Nederland is, maar als ze weer terug is, is de keuze voor mij niet moeilijk meer. Dan gaat al mijn geld dat ik in de club besteed (op entree na) naar haar. En niet meer naar prutsvrouwtjes zoals vandaag in Happy.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 27 april 2019 om 21:40

  24. Onderstaande 25 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 april 2019),brombeerzuid (27 april 2019),cheasehead (28 april 2019),Das (27 april 2019),Eddy_V (27 april 2019),Firehawk (28 april 2019),gignnl (29 april 2019),Giodude (28 april 2019),HartaberFair (28 april 2019),John mc Snek (28 april 2019),laplagne (28 april 2019),mechelen (28 april 2019),mentholbear (27 april 2019),Partycrasher (28 april 2019),pcenter (28 april 2019),Picasso 1 (28 april 2019),Piet Plezier (28 april 2019),PNM ( 4 mei 2019),Poppalarge (28 april 2019),pret (27 april 2019),rmjhexe (28 april 2019),schoolmeester (28 april 2019),terminator (27 april 2019),The Joker (28 april 2019),yylover (27 april 2019)

  25. #1340
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Zo, dit verhaal van Piet kan ook in de formule van p1.... 20 stuks op een zaterdag , dus hadden er vandaag 40 vrij genomen om Koningsdag te gaan vieren in NL

    Of kloppen die lijstjes net zo goed als de verjaardagslijstjes qua aanwezige / aangemelde beren


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  26. Onderstaande 3 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (28 april 2019),pret (27 april 2019),terminator (27 april 2019)

  27. #1341
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    PROFETISCHE WOORDEN

    Na een lange hete weekend was het op de 3e woensdag van de 2e maand in Mentholland pittig opstaan om te zwoegen.
    Dat eenmaal achter de rug, daarom even ergens willen relaxen.

    En waar beter dat te doen dan in de olijke tuin? In de middag aangekomen was het nog niet zo heel druk, maar wel al beetje levendigheid met ongeveer 7 dames en 5 a 6 heren. M'n vrijkaartje werd even besnuffeld en geaccepteerd, waarvoor dank aan club, forum en de al wijze jury.

    Gauw even omkleden en de sauna in om op te warmen. Daarna nog net een brunch naar binnen kunnen werken. Dat is in Happy prima op orde met wat eieren, worstjes en wat luxe beleg.

    Het is alweer een poosje geleden dat ik in m'n moestuintje was, maar alles ziet er nog steeds hetzelfde uit. Papi alles proper aan het maken, thekes die lege glaasjes opruimen, wat heren die aan het relaxen waren, dames die rond paraderen en even gedag kwamen zeggen. Eentje was verontwaardigd dat ik dr verjaardag was vergeten. Wellicht later nog es goed maken.

    Beetje bij beetje kwamen er steeds meer dames bij. Voor een woensdag niet bijster veel, ik gok in de avond zo een 30 a 35. Als iemand de aanwezigheidslijst gezien heeft, zou dat best wat meer of minder kunnen zijn geweest.

    De cocktail man toverde later op de avond allerhande drankjes uit zn hoed, waar ik gretig gebruik van maakte. De DJ kwam ook om wat plaatjes te draaien op nightclub geluidsniveau. Hij doet maar, want ik dook lekker m'n mentholcave in voor een winterslaapje. Tussendoor me tegoed gedaan aan de bbq. Daar staat nu een andere kok achter. Soms mis je wel es kleine dingetjes, zoals een bekend gezicht.
    2 dames wisten me voor hun karretje te spannen voor wat ontspanning.

    Zo rond middernacht zou de klok slaan, m'n wagen in een pompoen veranderen, en ik in een snurkende prins. Dus gauw een keuze moeten maken. Zoveel keuze, leuke vertrouwde dames, of avontuurlijk voor een nieuwe te gaan.
    Het werd weer het vertrouwde met de donkerharige Roemeense Carina https://www.ijsberenforum.com/forum/...243#post646243. Een lieve schattige meid, voor een prima GFE. Vraag me af of iemand met zo een schattige meid een PSE heeft gehad...
    Enfin, wederom een geweldige kamergang met haar. Dat deed m'n maag weer knorren. Gelukkig valt er in de tuin op elk moment wel wat te eten.

    Na dat volproppen werd ik wat slaperig. Zeg maar een after dinner dip. Het was intussen alweer aardig laat aan het worden. Later dan ik nu normaal de club verlaat. Mentholbear begon langzaam maar zeker in die snurkende prins te veranderen. Gauw een warme kruik gezocht en lekker mee onder de dekens gekropen...

    Volgende ochtend lekker samen ontbeten. En terwijl zij zich erna ging klaarmaken voor een nieuwe dag, zat ik lekker op banken in het nachtcafe te mijmeren over die PROFETISCHE WOORDEN van Partycrasher
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Mentholbear, de kans is groot dat je je vakantie gaat verlengen, en verlengen, en verlengen, en verlengen.
    .
    Een weekendje werd namelijk al gauw een verlengd weekendje, en met vandaag erbij is het intussen een volle week geworden. Want de flow was nog niet voorbij...

  28. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 april 2019),Bluebear (28 april 2019),brombeerzuid (28 april 2019),Firehawk (28 april 2019),Giodude (28 april 2019),Partycrasher (28 april 2019),Sjeufke (28 april 2019),The Joker (28 april 2019),Wijze grijze (28 april 2019)

  29. #1342
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Zo, dit verhaal van Piet kan ook in de formule van p1.... 20 stuks op een zaterdag , dus hadden er vandaag 40 vrij genomen om Koningsdag te gaan vieren in NL

    Of kloppen die lijstjes net zo goed als de verjaardagslijstjes qua aanwezige / aangemelde beren


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    De weinige keren dat ik er kom zie ik een gedaante verandering rondom 22 uur. Niet alleen de mannen, maar ook de vrouwen verschijnen dan pas. Na 22 uur zie je aantallen van rond de 40. Verder selectief zijn met de vrouwen, er zijn verschillende goede maar in het hedendaagse PHG vereist het alerte 'antennes' om die er uit te pikken.

  30. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 april 2019),Firehawk (28 april 2019),pietpotent44 (28 april 2019),pret (28 april 2019),Sjeufke (28 april 2019),terminator (28 april 2019)

  31. #1343
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 00:52
    Berichten
    2.083
    Discussies
    131
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.151 in 1.632 posts

    Standaard

    Gisteren met Patjax, Piet Plezier, Koos Albers, SAS en Johnny Fontane een avondje PHG gedaan.
    Ik kwam met Patjax rond 18:30 aan. Viel mij persoonlijk met het aantal meiden niet tegen. Rond 20:00 uur kwam er een lading bij en zelfs rond 22:00 uur zag ik er nog nieuwe gezichten bij komen.
    Schat zo tussen de 35 a 40 meiden uiteindelijk. Ook wat meiden van Vanilla erbij vanwege een feestje daar. Aangezien veel meiden op vakantie zijn nu, viel het aantal meiden mij niet tegen in PHG. Zat ook vanalles tussen qua uiterlijk, genoeg mooie ertussen.

    Helaas de houding van de meiden en de aanpak liet te wensen over. Sas kreeg boze verwensingen van een meid omdat hij niet snel genoeg aan de kant ging. En het merendeel van de meiden kwam niet verder dan “seks” te roepen en dat moest je dan verleiden voor een kamer.

    We stonden bij een statafeltje en een meid kwam ook polshoogte nemen. Iedereen ging er van door om te roken en ik stond er nog. Daar kwam ze ook niet ver dan “zimmer?” te zeggen. Gelijk nee gezegd en er kwamen nog wat kerels voorbij en waar ze dat ook bij deed, dat lukte ook niet. Ik zeg heb je geen geluk vandaag? Je moet direct zijn zegt ze. Ik zeg nee zo werkt dat niet, in ieder geval bij ons niet. Toen kwam ik met haar normaal in gesprek en zijn we ons ergens gaan zitten. Mooie slanke meid, Diana, Bulgaarse, 23 jaar. Nu nam ze de tijd en toch zeker zo’n 10 minuutjes gepraat zonder dat ze weer over zimmer begon. Ze deed de ouderwetse service gewoon voor 50 en geen upselling. Met haar maar eens een kamer gaan wagen. Ze deed wel wat we hadden afgesproken, beetje tongzoenen en pijpen deed ze wel lekker. Ze vroeg elke keer wat ze moest doen en het voelde heel mechanisch. Uiteindelijk haar gaan neuken maar ze lag er een beetje dood bij. Uiteindelijk in doggy klaar gekomen. Zij nog beetje poetsen, klein praatje en van de kamer. Mooie meid, heeft gedaan wat ik van haar vroeg maar voelde allemaal plichtmatig aan zonder gevoel. Maar wat ik in PHG zag had ik het veel slechter kunnen treffen.

    Eens gaan eten en later kreeg Patjax het nog aan de stok met een meid die geen “nee” kon verstaan/begrijpen.
    Was niet echt een lekker sfeertje wat er hing bij de meiden. Johnny Fontane had zin om naar de Vulkaan in Duisburg te gaan en Piet Plezier en Koos Albers wilden ook wel. Patjax en ik besloten om ook mee te gaan en zou zijn we rond 00:00 uur vertrokken. In Duisburg heb ik niks gedaan want daar vertrouw ik de meiden al helemaal niet en bijna alleen maar slechte sessies gehad. Maar was wel gezellig met een groepje erheen wat rondlopen.

    Jammer dat PHG nu zo geworden is, viel mij bij mijn vorige bezoek ook al op. Maar werd gister weer bevestigd. Jammer. Hoop dat het gedrag en service van de meiden gaat verbeteren, lijkt nu net het wilde westen daar.

  32. Onderstaande 26 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 april 2019),brombeerzuid (28 april 2019),ButtinSky (28 april 2019),cheasehead (28 april 2019),Devante (29 april 2019),gignnl (29 april 2019),Giodude (28 april 2019),hasta la pasta (28 april 2019),Husky (28 april 2019),JonnyFontane (29 april 2019),Klatergoud (29 april 2019),laplagne (29 april 2019),mentholbear (28 april 2019),Partycrasher (28 april 2019),Patjax ( 2 mei 2019),Picasso 1 (28 april 2019),Piet Plezier (28 april 2019),pietpotent44 (28 april 2019),PNM (29 april 2019),Poppalarge (28 april 2019),Sjeufke (28 april 2019),Smouse (29 april 2019),terminator (28 april 2019),The Joker (28 april 2019),Wijze grijze (28 april 2019),yylover ( 1 mei 2019)

  33. #1344
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    er is al het 1 en ander over geschreven
    Wij waren blij dat Firehawk, Patjax, JonnyFontane, en SAS er waren anders waren we al voor 21.00 uur weggeweest
    Wat een saaie kutbedoeling afgelopen zaterdag daar
    Muziek die smiddags al veel te hard stond
    Saaie vrouwen
    Vrouwen die alleen maar snouwen als iemand iets vroeg
    En de meeste kende alleen het woord kamer.
    En SAS die kreeg me toch een uitbrander van 1 of ander dom wijf, echt niet normaal
    Was er dan niets goed, jawel het bier was lekker koud.
    Voor ons voorlopig geen PHG
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  34. Onderstaande 15 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 mei 2019),brombeerzuid (29 april 2019),Firehawk (29 april 2019),Giodude ( 3 mei 2019),Husky (29 april 2019),JonnyFontane (30 april 2019),Partycrasher (30 april 2019),Patjax ( 2 mei 2019),PNM (30 april 2019),pret (29 april 2019),schoolmeester (30 april 2019),Sjeufke (29 april 2019),Smouse (29 april 2019),terminator (29 april 2019),yylover ( 1 mei 2019)

  35. #1345
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 19:57
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De laatste tijd weinig behoefte gehad om mijn ervaringen nog te delen. De neerwaartse tendens bij de clubs zet zich door op een enkele uitzondering na en ik heb dan ook geen zin om in herhaling te vallen. Het bezoekje van afgelopen zaterdag aan PHG oftewel het pruts hoeren gemeenschap heeft me doen besluiten om er toch wat woorden tegen aan te gooien. Voor het eerst in anderhalf jaar tijd heb ik ongepopt een club verlaten en heeft een club zich als eerste een plekje op de no go lijst weten te plaatsen. Ik heb mezelf alvast gecensureerd omdat ik zeker weet dat als ik zou schrijven wat ik denk er weinig van het stukje over zou blijven. Om het beeld te schetsen zal ik een viertal voorvallen met dames beschrijven.

    Dame 1: Het blonde Bulgaarse opdringerige jaagstertje
    Ik stond met JF aan een ronde tafel bij te praten toen een blonde dame zich ongevraagd tussen ons in wurmde. Iets waar ik werkelijk een bloedhekel aan heb en ervoor zorgt dat ik al klaar ben met zo'n dame zonder dat er ook maar één woord is gewisseld. Ze stelde zich voor als Nelly en vroeg onze namen, waar we vandaan kwamen en of het ons eerste bezoekje aan de club was. Op de laatste vraag zei JF nee en ik ja als een eventuele uitweg voor JF. Hij begreep de hint en zei haar vriendelijk dat hij mij eerst nog de club moest laten zien. Je zag de twijfel op haar gezicht of ze weg zou gaan of toch nog een poging zou wagen. Na een klein minuutje kwam ze op de proppen met een briljante ingeving richting JF: Sex? Kort maar krachtig antwoordde hij nee. Tsja wat nu moet ze gedacht hebben om er in een uiterste poging om hem over te halen het welbekende riedeltje van gutes blasen enz er tegen aan te gooien. Na nogmaals een nee van JF besloot ze om uiteindelijk dan toch maar af te druipen.
    Tip 1 voor de dames: Vraag of het ok is dat je erbij komt staan.

    Dame 2: De look a like
    Bij mijn vorig bezoekje een aantal weken geleden was ze me al opgevallen en toen ik aan Firehawk vroeg aan wie ze hem deed denken bevestigde hij meteen diegene die ik in gedachte had. Op de heenweg had ik al gezegd dat ze bij aanwezigheid hoog op mijn lijstje zou staan en dat ik zelfs van mijn gebruikelijke stramien van afwachten tot een dame bij je komt zou afwijken. Na een tijdje zagen we haar en subtiel keek ik haar aan. Ietsje later zat ze op een bankje met een andere dame bij ons in de buurt en er was oogcontact. Het leidde ertoe dat ze na haar gesprekje zichzelf tegen de reling van de trap uitdagend drapeerde. Toen ik me omdraaide en haar aankeek kwam er slechts één woord uit haar mond: sex? Nu ben ik niet voor één gat te vangen ook al is het de mooiste die er rond loopt. Ik telde hardop het aantal heren aan de tafel en zei "fünf nicht sechs". Dit ging haar intelligentie niveau duidelijk te boven. Toch knap dat je juist het enigste woord dat me ervan zou weerhouden om met haar te kameren de ether weet in te roepen. Domheid of misplaatste arrogantie? Geen idee maar de zin in haar was meteen over.
    Tip 2 voor de dames: Als je het gevoel hebt dat je beet hebt zul je toch nog een beetje moeite moeten doen om hem helemaal binnen te halen.
    Tip 3 voor de dames: Als je "slachtoffer" zich in een groepje bevindt probeer hem dan te scheiden van de kudde.

    Dame 3: De onbeschofte schreeuwlelijk
    We stonden wat te praten toen een dame SAS vroeg om hulp te gaan halen aangezien er iemand zich niet lekker voelde in de douches. Bij terugkomst ging hij in de opening staan zodat niet iedereen te pas en te onpas de ruimte in zou lopen. Natuurlijk ging het als een lopend vuurtje door de club en al snel stonden er een aantal dames bij. Vanuit de kleedkamers kwam er ook een dame aangelopen en hoewel ik betwijfel of het hier om een gediplomeerde verpleegster ging wilde ze koste wat kost naar binnen (waarschijnlijk was de heer in kwestie haar kip met het gouden ei). SAS werd nogal bruut aan de kant gezet en enkele minuten later toen ze weer naar buiten kwam kreeg SAS die inmiddels weer bij ons stond de nodige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd. PP maakte haar netjes duidelijk dat ze dit ook wel op een andere manier kon formuleren en dat ze niet wist dat het juist SAS was die hulp had gehaald. Waar je zou denken dat iemand dan even zou nadenken kwam er echter een bak stront uit haar mond waar zelfs de bekende vliegjes zich vol afschuw vanaf hadden gekeerd. Ze eindigde met te zeggen dat we maar een klacht tegen haar moesten indienen maar dat hier toch niets mee gedaan zou worden aangezien dit haar "thuis" was en ze kon doen en laten wat ze wilde.
    Tip 4 voor de dames: Wil je dat ze je met respect behandelen dan zul je je ook dusdanig moeten gedragen.

    Dame 4: Het inmiddels voormalige PHG-liefje
    Zij is één van de weinige dames die mijn nummer heeft. Een tweetal weken geleden appte ze me op een zaterdag of ze me die dag zou zien maar had al afgesproken om met Firehawk en BBZ naar Samya te gaan. Het feit dat het een last minute call was dat ik naar PHG ging en mijn verwachting dat ze wel eens naar huis zou zijn ivm orthodox Pasen hadden me doen besluiten haar niet te laten weten dat ik kwam. Het was inmiddels na negenen en ik liep door de bar toen ik haar met de rug naar mijn kant toe zag staan. Ik probeerde ongemerkt langs haar heen te glippen. Juist toen ik dacht dat het me gelukt was hoorde ik mijn naam met daarop volgend waar ik dacht heen te gaan. Ik liep terug en ipv een zoen kreeg ik een klap tegen mijn bovenarm. Het begin van een avondje waarbij ze de naam klapekster alle eer zou aandoen. Ze vroeg meteen waarom ik haar niet had laten weten dat ik zou komen. Ze snapte mijn uitleg en vroeg naar mijn plannen met haar. Ik zei dat ik op weg was naar mijn maten en dat we elkaar wel later zouden zien.

    Een kleine vijf minuten later stond ze al voor mijn neus. Ditmaal wat uitgebreider bijgebabbeld en haar nogmaals duidelijk gemaakt dat ik niet van plan was om al te gaan kameren en dat ik sowieso niet mijn eerste sessie met haar zou doen. Ze stond erop dat ik samen met haar een sigaretje ging roken. Toen we terug de bar inliepen dacht ik dat ze op haar gebruikelijke plekje zou gaan zitten maar ze liep mee. Ze stelde voor om even in de Kino te gaan liggen. Deze bleek overvol te zijn waarop ze me meesleepte naar het bankje dat in het gangetje staat voordat je naar beneden richting de kamers gaat. Nu kwam het ekster gedeelte in haar naar boven. Ze vond het onzin dat ik eerst met een andere zou kameren en ze had al een poosje geen orgasme meer gehad en ik moest haar deze bezorgen. Bij wijze van grap zei ik dat ik haar een speciale aanbieding deed. Voor drie uur zou ze me maar €200 moeten betalen. Het kwartje viel niet en zij zei €250. Ik vroeg haar welke extra ze dan wilde en toen snapte ze hem. Ze bleef erbij dat we moesten kameren. Ik was nul geil en zei haar dat ik nog geen zin had. Uiteindelijk besloot ze dan toch bakzeil te halen en te gaan.

    Een half uurtje later kwam ze heel demonstratief aangelopen en wees naar haar klokje. Ik was het inmiddels beu en zei haar dat ik nog niet gekamerd had en zei dat ze voor middernacht niets hoefde te verwachten. Ze stormde weg en ik dacht in eerste instantie dat ze gespeeld boos was weggelopen totdat Firehawk zei dat ze wel echt boos was. Toen ik later een sigaretje ging roken deed ze uit de hoogte en was ik er helemaal klaar mee. Kort daarop stonden we ons om te kleden om te gaan en de interne tam tam bleek weer vliegensvlug te zijn. Ze kwam opzichtig onze kant uit om me straal voorbij te lopen en afscheid te nemen van Firehawk. Ik kon een hoofdschuddende glimlach niet onderdrukken.
    Tip 5 voor de dames: Het vertonen van kleutergedrag kent maar één gepast antwoord en dat is negeren.

    Overige zaken
    * Het eten was ditmaal passend aan het niveau van de dames
    * De "Daisy Duck's" lippen waren schijnbaar in de aanbieding bij de plaatselijke botoxboer
    * De toestroom aan party people en feestneuzen deden ons besluiten om al om 23.30 uur de club te verlaten

    De club en dames richten zich duidelijk op een andere categorie beren dan waar ik toe behoor. Bij het weggaan werd natuurlijk de vraag gesteld of alles naar wens was geweest. Op mijn kort maar krachtige nee kwam de dame niet verder dan "jammer, volgende keer beter" zonder verder te vragen. Mijn opmerking dat de kans zeer klein zou zijn dat er nog een volgende keer zou volgen werd voor kennisgeving aangenomen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  36. Onderstaande 24 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 mei 2019),brombeerzuid ( 2 mei 2019),ButtinSky ( 3 mei 2019),Das ( 9 mei 2019),Firehawk ( 2 mei 2019),gignnl ( 4 mei 2019),Giodude ( 3 mei 2019),JonnyFontane ( 2 mei 2019),Klatergoud ( 3 mei 2019),mentholbear ( 3 mei 2019),noglangnietuitgewandeld ( 2 mei 2019),Partycrasher ( 3 mei 2019),Piet Plezier ( 2 mei 2019),pietpotent44 ( 2 mei 2019),PNM ( 2 mei 2019),PPan (29 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),Smouse ( 2 mei 2019),stimpy3 ( 3 mei 2019),terminator ( 3 mei 2019),The Joker ( 2 mei 2019),uurtje ( 2 mei 2019),Wijze grijze ( 2 mei 2019),yylover ( 3 mei 2019)

  37. #1346
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Patjax, een heel verhaal normaal lees is die lange verhalen niet, maar hier was ik bij.
    En je beschrijft precies hoe het was, CHAPOO.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  38. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 2 mei 2019),Klatergoud ( 3 mei 2019),Patjax ( 2 mei 2019),stimpy3 ( 4 mei 2019),VAZKOR ( 5 mei 2019)

  39. #1347
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.918
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    En ik was er ook bij.. ...klopt helemaal wat Patjax beschrijft.

  40. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud ( 3 mei 2019),Patjax ( 2 mei 2019),Piet Plezier ( 2 mei 2019),stimpy3 ( 4 mei 2019),terminator ( 3 mei 2019)

  41. #1348
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Met vrijkaartje waarvoor dank Happy Garden en Willem2!

    Ik kreeg een im van jonge wandelaar toen ik aankondigde op meeting point dat ik naar een club ging of hij eens mee mag rijden.
    Dus donderdag samen naar PHG gereden.
    Rond 18 uur aangekomen en mijn vrijkaartje werd aanvaard.
    De theke zei dat er op dat moment 21 dames aanwezig waren.
    Na omkleden jonge wandelaar een rondleiding gegeven.
    Waren voldoende dames in allerlei maten en gewichten.
    Er waren niet zoveel beren aanwezig.
    Erna een buitensauna genomen. Deze mag van mij wel wat warmer.
    Erna wat barbecue gegeten.
    Tijdens de avond kwamen er steeds meer dames binnen tot rond 23u er zeker +40 dames waren.
    De voor volgens mij mooiste komen na 22u. Misschien eerder toevallig?
    Ik heb 2 keer gekamerd. Met ik denk Cleo en Mihaela.
    Beide kamers waren voldoende, de ene al beter dan de andere.
    Ik heb zeer weinig last van opdringerige dames gehad.
    Misschien ligt dit dan aan mij, geef je de dames duidelijk aan wat je wil, dan wordt dit toch gerespecteerd hoor.
    En de service? Ook goed!
    Je moet alleen duidelijk aangeven wat je wil en wat niet. Willen ze extra voor de voor mij normale dingen? ok, dan maar geen kamer!

    Wel gemerkt dat je met de dame prive moet praten. Als er geen 'vriendin' in de buurt is kan er plots veel meer!

    Trouwens: Jonge Wandelaar had er zijn beste kamer OOIT!!!!
    Tijdens de terugrit heeft hij een VOL uur erover zitten navertellen en nagenieten, wedden dat hij als hij dit leest weer een erectie krijgt?

    In het disco gedeelte werd er regelmatig een beetje gepaaldanst, beetje dollen.

    Was dus een geslaagde PHG avond.

    Snel nog eens terug. Maar niet in groep want dat blijkt een ander gedrag op te roepen bij de dames?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...181#post656181
    Heb Nelly er dan ook uitvoerig in de kino voor gestraft!

  42. Onderstaande 14 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 mei 2019),Bluebear ( 4 mei 2019),buttlover ( 5 mei 2019),gignnl ( 4 mei 2019),Giodude ( 5 mei 2019),Klatergoud ( 5 mei 2019),man ( 4 mei 2019),mentholbear ( 6 mei 2019),pret ( 4 mei 2019),Sjeufke ( 4 mei 2019),Smouse ( 4 mei 2019),VAZKOR ( 5 mei 2019),Wijze grijze ( 4 mei 2019),yylover ( 4 mei 2019)

  43. #1349
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:34
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    235
    Discussies
    8
    Thanks
    266
    Thanked
    339 in 100 posts

    Standaard

    Ik ben er vandaag geweest ,wat een teleurstelling 1 (èèn) Dame aanwezig van11.30 tot 15.00 uur .

  44. Onderstaande 2 leden hebben jemame bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 5 mei 2019),terminator ( 5 mei 2019)

  45. #1350
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Ik ben er vandaag geweest ,wat een teleurstelling 1 (èèn) Dame aanwezig van11.30 tot 15.00 uur .
    voorlopig mooi links laten liggen PHG
    Vorige week was het ook helemaal niets 0,0
    Je kunt beter een deur verder gaan dan, of een paar deuren terug naar Diamond in Moers
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  46. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 mei 2019)

 

 
Pagina 54 van 88 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Living Room 468*60