Bekijk resultaten enquête: Wil je een Internet Hotspot

Aantal stemmers
38. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • ja

    21 55,26%
  • nee

    17 44,74%
  • andere optie

    0 0%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46
  1. #26
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Dat is nou eens een tegenargument waar je iets aan hebt. Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!! Good one!!!

  2. #27
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Om de 60% percent zijn pro hotspot.
    Wat is een hotspot? Een Internet account en een funk-router (een goede router kunt je kopen voor 70 Euri in D-land, duurer is dat niet ).
    Het is helemaal onzin dat wij op deze plaats discusseren en het management van de phg weet niet wat de klanten nodig hebben.

    Zegt dat duidelijk aan het managemant en misschien helpt de informatie, dat in het GT een hotspot loept. --> Kijkt op het posting van Feldie....Verder de info over deze enquete.

    En als 5 of 10 manneken aan het management dat zeggen, dan doen ze dat zeker. De wens van een enkele klant helpt nooits.

    Niet meer praten, zondern doen.

    Oke zo?

    cu n.:wink:

  3. #28
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Beste neukie,

    Ze hebben er natuurlijk oren naar. Zeker omdat de investering zo klein is. En het zeker inkomsten potentieel heeft. Maar het is belangrijk om te weten wat men (de klant) nu wilt. Een aparte ruimte of gewoon een accesspoint en overal kunnen gaan zitten. Zoals lusto terecht opmerkte, het moet geen "van der valk" worden natuurlijk. Het is niet dom om eerst even goed over iets na te denken. En de voor en nadelen vantevoren af te wegen. Zeker omdat ze toch al aan het verbouwen zijn.

    GR.

  4. #29
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Beste neukie,

    Ze hebben er natuurlijk oren naar. Zeker omdat de investering zo klein is. En het zeker inkomsten potentieel heeft. Maar het is belangrijk om te weten wat men (de klant) nu wilt. Een aparte ruimte of gewoon een accesspoint en overal kunnen gaan zitten. Zoals lusto terecht opmerkte, het moet geen "van der valk" worden natuurlijk. Het is niet dom om eerst even goed over iets na te denken. En de voor en nadelen vantevoren af te wegen. Zeker omdat ze toch al aan het verbouwen zijn.

    GR.
    Ik ben een grote voorstander van een hotspot omdat ik het gewend ben om er mee te werken. Overal waar je bent (luchthavens, starbucks, etc).
    Maar het is zeker terecht dat je er wel een apparte ruimte voor moet inrichten. Voor PHG is het natuurlijk wel duidelijk dat je daar vooral voor de dames komt, maar kan me anderzijds zeker voorstellen, dat wanneer je bijvoorbeeld een lange dag ernaar toe zou willen gaan, dat je je even kan terugtrekken om wat andere zaken te verrichten. Ik zie mezelf niet met een laptop op mijn schoot in de bar of nachtcafe zitten. Maar ik zou best op een lange dag even apart wat andere willen zaken doen. Net wat Lucky ook zegt, hij mist vooral een ruimte waar hij eens kan werken.
    Dus zal de vraag niet alleen betrekking hebben op de hotspot alleen, maar meer op een aparte ruimte waar vooral de zakenmensen (welke hierdan behoefte voor hebben) zich terug kunnen trekken, met daarbij een HOTSPOT.



    BR, Sonny

  5. #30
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik hoor niks meer over de Hotspot kennelijk is het allemaal geregeld tussen Menno en NKG :D

    Knabbel :wink: :wink:

  6. #31
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou ze hebben er wel oren naar. Maar ze willen eerst de swimming pool klaarhebben...... Men meent dat het veel geld kost ik heb hem uitgelegt dat ze echt met dikke 100 euro en een telefoontje naar hun DSL provider klaar zijn

  7. #32
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Ik ontzeg niemand zijn stemrecht, maar er stond duidelijk in de post welke mensen verzocht werden te stemmen.
    Befke heeft toch gestemd...
    En wel tegen.
    Ik begrijp de argumenten voor een hotpsot van degenen die ervoor zeggen te zijn.
    Ik wil in clubs neuken en geneukt worden, en niet links en rechts door internettende driewielers worden ingehaald. Van mij mogen trouwens ook alle telefoons uit. Dat belangrijke "ik kan niet gemist worden"-gedoe allemaal. Bellen en internetten doe je maar in de auto.

    Zodra ze in door mij gefrequenteerde clubs een hotspot aanleggen, ga ik ergens anders heen.

    Uiteindelijk zal ik wel trekkend aan mijn eind komen...

    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. #33
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    Befke heeft toch gestemd...
    En wel tegen.
    Ik begrijp de argumenten voor een hotpsot van degenen die ervoor zeggen te zijn.
    Ik wil in clubs neuken en geneukt worden, en niet links en rechts door internettende driewielers worden ingehaald. Van mij mogen trouwens ook alle telefoons uit. Dat belangrijke "ik kan niet gemist worden"-gedoe allemaal. Bellen en internetten doe je maar in de auto.

    Zodra ze in door mij gefrequenteerde clubs een hotspot aanleggen, ga ik ergens anders heen.

    Uiteindelijk zal ik wel trekkend aan mijn eind komen...

    :wink:
    Befke, ik kan het niet beter verwoorden dan dat jij het hier heeft gedaan.

    Zodra er Hotspots komen, ga ik ook ergens anders heen.

    CP
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  9. #34
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    Heb ik nou begrepen dat GT er al een zou hebben ? Dan is dat redelijk discreet gebeurt (ik kom er toch om de 3 weken) en heeft ook niemand er last van - al vraag ik me wel af waar je dan rustig zou moeten werken. Een van de hutten in de tuin misschien aanduiden als 'Internetcafe' ?

    Puur prive ben ik het trouwens met Befke c.s. eens. Ik heb helaas heel af en toe even een GSM-metje nodig, maar eigenlijk wil ik een dag lang niets met werk of de hele boze buitenwereld te maken hebben. Ik zal geen tent boycotten als ze een hotspot hebben (zolang dat niet te gek gebeurt) maar gebruiken zal ik 'm ook niet.

    W-L

  10. #35
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Rotes Gesicht WEL consequent blijven....

    Heren,

    Als dot-commer ben ik natuurlijk VOOR een mogelijkheid om het internet op te kunnen... handig als ergens een kleine calamiteit is (servertje moet herstart worden), mooi als alibi (wie verwacht nu dat je tussen 60 mooie meiden gaat zitten mailen!!). :green_smi, leuk om even een live-reporter een verslagje te laten schrijven :D

    Ik vind de discussie onder het motto 'ik kom om te neuken en niet om wat anders te doen' (laat staan een boycot, pffff!!) dan ook ZEER overdreven!!

    Ik ben als voetbal-analfabeet dan ook ZEER nieuwsgierig hoeveel van de bovengenoemde mannen er TEGEN een groot TV-scherm met voetbal-wedstrijden zijn!!???....
    ('ik kom hier om........ voetbal te kijken?' :thefinger ) Nee, DAN hebben de meiden het druk.
    Nog afgezien van het feit dat iemand die rustig zijn mail zit te checken VEEL minder overlast zal bezorgen dan een meute voetbalsupporters!

    Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad! :D
    -ergo in mijn ogen is dit een academische discussie over 'negatieve aspecten' door mensen die er geen verstand van hebben-

    Het is een prettige aanvulling van de geboden diensten in PHG en valt volgens mij onder dezelfde noemer als:
    - prettig eten
    - prettig drinken
    - prettig naar de sauna
    - prettige massages, ....
    Je komt hiervoor allemaal niet naar de club maar het is WEL prettig dat het erbij is!! (....... net zoals een internet aansluiting!)

    Ohja, wil je wat tegen overlast van mede-ijsberen doen???
    Zorg er dan voor dat in de bar niet meer gerookt mag worden... (DAT is pas overlast!! -en gezondheidstechnisch ook nog onverantwoord!!-)
    Laat ze lekker buiten hun sigaren oproken (of zei iemand hier niet 'op de parkeerplaats in hun auto'?!)
    Tsja, prioriteiten, prioriteiten, prioriteiten...................

    CU L8TR :wink: ,

    Liefhebber (die de volgende keer alle loslopende ijsberen subiet de kamer op gaat sturen! -jullie komen hier niet om uit te rusten!- )
    Laatst gewijzigd door liefhebber; 1 maart 2006 om 12:20
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  11. #36
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Heren,
    Ik vind de discussie onder het motto 'ik kom om te neuken en niet om wat anders te doen' (laat staan een boycot, pffff!!) dan ook ZEER overdreven!!

    Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad! :D

    Zorg er dan voor dat in de bar niet meer gerookt mag worden... (DAT is pas overlast!! -en gezondheidstechnisch ook nog onverantwoord!!-)
    Laat ze lekker buiten hun sigaren oproken (of zei iemand hier niet 'op de parkeerplaats in hun auto'?!)
    Liefhebber, ik kan niet anders dan het volledig met je eens te zijn. Laat deze discussie toch de juiste wending nemen. Het kan voorkomen dat iemand een keer een mobieltje of de mail nodig heeft. We leven tenslotte toch niet meer in de jaren 50? We hebben nu eenmaal een digitale wereld en veel van ons verdienen daar ook ons brood mee. En als er dan ergens in een club een hotspot is waar je even snel je mail kunt checken, is daar toch niets mis mee?
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  12. #37
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ik kom bij de STARBUCKS ook niet om alleen koffie te drinken:D

    Waar blijft die WIFI aansluiting.......



    BR, Sonny

  13. #38
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Scheiding werk/pleasure

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik kom bij de STARBUCKS ook niet om alleen koffie te drinken:D
    Ik ook niet, en ik heb vaak mijn mobiel en laptop mee. Soms ook op vakantie.
    Maar in principe probeer ik werk en ontspanning gescheiden te houden.

    Waar ik eigenlijk tegen in opstand kom, is dat tegenwoordig voor veel mensen vrije tijd geen vrije tijd meer is - vanwege de bereikbaarheid, vanwege UMTS, vanwege laptops en wireless internet.
    Mijn baas probeert mij ook gek te maken - "hier is een mooie nieuwe laptop en een mobiel met een UMTS abonnement - kan ik je mooi op elk moment van de dag en op elke dag van de week, waar je ook op vakantie bent, lastigvallen met zaken die best kunnen wachten of door iemand anders afgehandeld". Ze staan er niet eens meer bij stil dat je wel eens een paar dagen in een andere tijdszone kunt zitten. De baas bekijkt het maar.

    Ik zie het ook wel zitten om mijn werk in GT of PHG te kunnen gaan doen, omringd door vrouwenbenen en borsten in maten en soorten. En af en toe even te ontspannen tussen de meetings door. Maar dan kom ik daar om te werken (en om te wippen in mijn lunchpauze. )
    Wanneer ik nu naar de hoeren ga, is dat om te ontspannen bij een lekkere mevrouw en niet met mijn werk bezig te zijn. Wanneer dan anderen daar wel zitten te werken geeft mij dat een raar gevoel. Dat past gewoon niet.

    En net als tijdens een concert of in de schouwburg - telefoontje uit - wel zo beleefd.

    (lig je lekker te beffen, gaat de 'foon - "Kun je FF je mail sjekke? Ik heb je een bla bla bla bla bla gestuurd die ik morgen voor een presentatie ga gebruiken en ik heb je input nodig. Ja. Nu." ... "Hallo. Mijn input zit net ergens anders in - kan ik je vannacht om drie uur uit je bed bellen? Als jij even niet met je werk bezig bent? ... Lul." - zoiets?)

    Dan maar ouderwets...
    En als er geen clubs meer zijn waar niet ge-internet wordt, dan trek ik me wel suf
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  14. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Discussies zijn leuk, zoalang ze vruchtbaar zijn, Ik geloof dat het meredeel gaat om te neuken en niet om van de hotspot gebruik te maken. Het is een extra dienst waar mensen die het willen en nodig hebben gebruik van kunnen maken. Net als van b.v. de zonnebank een dienst is. Als jij je stoort befke aan mensen die even online moeten of zitten te bellen. Dan ga je toch lekker neuken! Het gaat zich erom of er intresse in is, en hoe hiermee constructief omgegaan kan worden zodat b.v. andere klanten er geen last van hebben.

    Iets boycotten, omdat er een hotspot is... werkelijk waar. Probeer eens serieus,constructief deel te nemen. Dan zeg je b.v. een aparte ruimte voor deze doeleinden zou mooi zijn, zodat ik als befke zijnde er geen last van heb.
    Dan bereik je wellicht wat je wilt, help je de discussie en ben je meteen verlost van b.v. bellende mensen,die dat in die ruimte kunnen doen.

  15. #40
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Alleen het feit dat eigenlijk NIEMAND van het bestaan van de WiFi aansluiting in GT wist (GRATIS... en die zit er volgens mij nu meer dan een half jaar!! ) geeft in mijn ogen aan dat NIEMAND er overlast van heeft gehad!

    Bovenstaande zou je ook kunnen interpreteren als .....dat niemand het nodig heeft (of zitten de internettende ijsberen allemaal in PHG soms ...)
    Ik vind dit hele topic behoorlijk onzinnig, als iemand zo nodig dat wil hebben in PHG om er nog langer/vaker te zijn, dan vraag het aan de mensen van PHG en laat je ergens een kamertje maken voor je mail en surfgebeuren.
    Ik zal dr niet om gaan wegblijven maar vind het nu wel een beetje een oeverloze discussie worden. De een wil een WIFI aansluiting en de ander is er op tegen, dat is toch zo simpel als wat denk ik.
    Wat betreft dat roken in de bar, daar ben ik dus ook tegen. Ik vlucht niet voor niks altijd de hal in als het wat drukker is. Maar goed zo heeft iedereen wel zijn eigen voorkeuren en wensen.

    En denk niet dat je mag verwachten dat een saunaclub daar overal aan kan voldoen.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  16. #41
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard 't Was slechts mijn mening...

    En meningen doen geen zeer ... (bovendien is dit een enquête-draadje, een draadje waarin meningen worden gepeild...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    ...Als jij je stoort befke aan mensen die even online moeten of zitten te bellen. Dan ga je toch lekker neuken!
    De daad bij het woord gevoegd - genoeg ge-internet vandaag en lekker van bil geweest. Bedankt voor de tip!

    In een vergevingsgezinde bui - zand erover - ik doe mijn ding en anderen doen het hunne.

    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. #42
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Ik vlucht niet voor niks altijd de hal in als het wat drukker is.
    En ik maar denken dat het daar een goed plekje is voor jagende ijsberen....



    Groeten, H1

  18. #43
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    En ik maar denken dat het daar een goed plekje is voor jagende ijsberen....



    Groeten, H1
    Ahaaaaa betrapt.....dus daarom sta jij daar zo vaak :teuflisch
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  19. #44
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    De daad bij het woord gevoegd - genoeg ge-internet vandaag en lekker van bil geweest. Bedankt voor de tip!
    :wink:
    Graag gedaan :D ,was het zelf ook zo beu. Dat ik na het bericht getyped te hebben ook maar even naar happy gegaan ben.

  20. #45
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Beste NKG,

    Ik heb vernomen dat GT voorzien gaan worden van WIFI points. Dus veel plezier in GT.

    JB
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  21. #46
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Is al voorzien, je informatie is outdated beste johnny, staat ook al ergens in dit topic sies.!

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.

  Living Room 468*60