Bekijk resultaten enquête: Wil je een Internet Hotspot

Aantal stemmers
38. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • ja

    21 55,26%
  • nee

    17 44,74%
  • andere optie

    0 0%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard Internet HOTSPOT (PHG)

    Hoi,

    We hebben gisteren zitten bakeleien over een internet hotspot. Het zou wel handig zijn als er een was en je indien nodig af en toe even terug kon trekken om even alles te checken. Nou snap ik dat je niet voor te werken naar PHG gaat.

    Ik hoor vaker van die geluiden dat er wel behoefte is aan deze service. Wat is jullie mening?

    De mensen die geen notebook bezitten, hoeven niet te reageren, dat het onzin is en dat het niet hoeft. Als je vakkenvuller bij de aldi bent, dan snap ik dat je er weinig behoefte aan hebt. Maar ik kan me voorstellen dat vertegenwoordigers e.d. er best baat bij zouden hebben om toch even je mail te kunnen checken als je bij PHG bent.

    Graag jullie mening.

    En nee boefjes het mag niet gebruikt worden om even online op ijsberen in te loggen om te kijken wie welke recensie heeft. Dat verkeer wordt natuurlijk geblokkeerd. Mocht de service er komen zal hij waarschijnlijk niet kostenloos zijn, dit om mensen met notebooks alleen een noodzakelijk kwaad te maken. Ontmoedigingsbeleid noem het maar.:D

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg

    Als je vakkenvuller bij de aldi bent, dan snap ik dat je er weinig behoefte aan hebt.
    Niet dat ik denigrerend wil doen over de vakkenvullers van deze wereld maar als je op de parking van PHG eens om je heen kijkt denk ik niet dat die talrijk aanwezig zijn.

    Voor het overige : JA ik wil een hotspot in PHG.

    Maar zijn er in PHG al niet voldoende hotspots?

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In Duitsland kunt je met een notie ook via UMTS straks in het inet gaan. Aan elke plaats.
    Als je meer infos nodig hebt, vraag eens collega Feldstecher, admin van de duitse foren (Rheinforum enzo..) Hij werkt met een UMTS-notie.
    Volgens mij is een hotspot niet zo zeer nodig.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Belgen kopen meer laptops dan desktops

    BRUSSEL - Voor het eerst gaan er in België meer draagbare computers of laptops over de toonbank dan traditionele desktop pc’s. Dat blijkt uit cijfers van het marktonderzoeksbureau GfK Benelux Marketing Services.

    De trend tekende zich af in de laatste drie maanden van 2005 en zet zich vandaag door, meldt De Tijd.

    Vorig jaar werden in België 940.000 computers verkocht. Dat is een toename van ongeveer 1 procent tegenover 2004. Het groeicijfer verbergt een verschuiving in de markt. Terwijl de verkoop van laptops vorig jaar met zestien procent toenam, ging de desktopcomputer in een jaar tijd zowat tien procent achteruit.

    Dus als er één met een desktop aankomt dan weet je dat het een hollander is de rest zijn allemaal belgen

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    mmmmm UMTS is een optie. Maar is een hotspot niet handiger. Anders moet je zelf weer voor weet ik wat aan geld aanschaffen. Dat steek ik liever in een hotspot :D :D :D :D if you catch my drift .... Ik denk dat het goedkoper is een accesspointje er neer te hangen als dat iedereen aan het umts sen slaat. Dat is voor de prijsbewuste ijsbeer veel duurder.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 30 januari 2006 om 14:25

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Volgens die infos van mijn vriend Feldstecher loept in het Golden een *kleine* hotspot. Geen goede, ze moeten dat nog wat verbeteren. Maar: een hotspot loept daar. Of je wat betalen moet, dat weet ik niet.
    Ik heb geen hotspot nodig, als ik in een club ga wil ik met de grieten spelen en niet met een compi....:thefinger

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Hotspot............

    Met alle respect, maar als ik in PHG ben, dan is het laatste waar ik aan denk mijn werk. Dus ik denk dan al helemaal niet aan het bekijken van mijn zakelijke e-mail.

    Voor mij hoeft het dus niet zo nodig, maar als er andere zijn die het nodig vinden dat ze draadloos met een laptop hun e-mail '' moeten'' bekijken, be my quest....................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  8. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Met alle respect, maar als ik in PHG ben, dan is het laatste waar ik aan denk mijn werk. Dus ik denk dan al helemaal niet aan het bekijken van mijn zakelijke e-mail.

    Voor mij hoeft het dus niet zo nodig, maar als er andere zijn die het nodig vinden dat ze draadloos met een laptop hun e-mail '' moeten'' bekijken, be my quest....................
    Nou ik heb nogal de gewoonte om er af en toe een meerdaagse van te maken en dan is tussentijds mail checken wel eens handig.

    Ik ben er trouwens van overtuigd dat er wel meer mannen daar rondlopen die officieel aan het werk zijn. Ik heb er toch al een paar gesproken waarvan de baas denkt dat ze druk in de weer zijn ( maar of de baas en de werknemer zich daar hetzelfde bij voorstellen denk ik niet ).

  9. #9
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik denk dat er een verschil is tussen een uurtjes neuker en een dagjes neuker.
    Voor de uurtjes neuker hoeft een hotspot niet. Maar ik ben nu 3 dagen daar geweest, dan heb je toch al wat rustpauzes tussendoor, die even mail checken mogelijk en gewenst maken.

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Maar ik ben nu 3 dagen daar geweest....
    Beste vriend, ik denk als je 3 dagen daar gewest bent, dat werkt je zelfstandig. En 3 dagen neuken, dat is zeker geen goedkoop.....
    Ik heb de tijd voor zo wat niet, anders doen we dat eens samen.....
    Dan hebt he ook de money om een UMTS-account te kopen. Dan kunt je in elke club met dijn emails spelen.
    In D-land is de prijs 50 eus elke maand. Dan hebt je een UMTS-flat-rate. Als je een beperkte traffic koopt, 20-30 eus. Dat is een keer FT-bijbetaling....
    ...

    PS: een enkele keer elke maand niet FT doen, zondern aftrekken laten.....:thefinger

  11. #11
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    13 december 2015 @ 23:02
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Neukie bat mich, kurz hier was zu sagen :-)

    also im GT ist ein offener Hotspot für die Gäste.

    auf der teresse funktioniert er nicht immer perfekt, aber man wollte da an der antenne was richten. ansonsten geht es vorne im club sehr gut, auch KOllege Nemo weiß da nur gutes zu berichten.

    der HotSpot ist kostenlos und als service für die gäste eingerichtet.

  12. #12
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Ik vind zeker dat er een WIFI HOTSPOT moet komen. Zeker voor mij ideaal. Kort geheugen, dus ff checken tussendoor.
    Ik had er geloof ik in december al een keer over gehad.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=166
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=167

    BR,
    Sonny

  13. #13
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Hotspot...hotspot...die vind ik ook wel zonder laptop

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Hotspot...hotspot...die vind ik ook wel zonder laptop
    Zeker met het "G" :D protocol

  15. #15
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een hotspot is niet direkt wat ik nodig heb, ik werk nog ouderwets met pen en papier Maar wat ik daar wel mis is een werkplek met voldoende licht.
    Als ze zoiets in Happy willen maken, welke je dan kunt reserveren, zal dat zeker vaker mijn "kantoor" worden en zullen zij mij ook weer overdag zien. Ik verheug mij nu al op de middagpauze

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Het is wel zo handig als er geen neuk/dame geluiden te horen zijn. Kun je ook even prive telefoneren. Hoeven de mensen niet in de tuin te staan met -5 :D

    Neukie, wir sind billige hollander. Was mussen wir mit Deutsch UMTS flat rate. Fur die 2 mahl das ich in DLD auf internetz sein mochte, bezahle ich sicher keine 30-50 euro im monat. Und wenn ich ein hollandisches abbo habe darf ich sicher wieder doppelt zahlen!!!
    Laatst gewijzigd door Flipper; 31 januari 2006 om 10:28

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Hot spots zijn er genoeg in de PHG.. maar heb geen behoefte om ter plekke mijn recensie te posten of op te zoeken of ik wel de juiste dame heb uitgezocht. En om me met 'dwergjes meppen' (zoals Willem2 het on-line gamen noemt) bezig te houden gaat me net iets te ver... Laat staan dat ik mijn werk mee neem naar de saunaclub.

    Nee.. echt niet nodig.... laat ze ook maar eens die vervelende telefoongesprekken verbieden. Gewoon niet bellen.. Dat is de juiste policy voor de saunaclub.

    Groeten, Horny_one

  18. #18
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    26 oktober 2017 @ 05:24
    Berichten
    87
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    8 in 4 posts

    Reden

    Inderdaad,
    Loop nog niet zo heel lang mee, maar krijg aardig de indruk dat er meer "gesurfd"
    wordt dan geneukt:thefinger

  19. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Hot spots zijn er genoeg in de PHG.. maar heb geen behoefte om ter plekke mijn recensie te posten of op te zoeken of ik wel de juiste dame heb uitgezocht. En om me met 'dwergjes meppen' (zoals Willem2 het on-line gamen noemt) bezig te houden gaat me net iets te ver... Laat staan dat ik mijn werk mee neem naar de saunaclub.

    Nee.. echt niet nodig.... laat ze ook maar eens die vervelende telefoongesprekken verbieden. Gewoon niet bellen.. Dat is de juiste policy voor de saunaclub.

    Groeten, Horny_one
    Goed gesproken H1.....denk er ook wel zo over
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ik snap eigelijk niet goed waarom dit een poll is. Het gaat zich er om of er mensen in deze dienst geintresseerd zijn. Dat er mensen zijn die daar geen heil in zien ok, dan gebruik je hem toch niet. Lezen H1 lezen. Er staat dat sommige sites zowieso geblokkeerd worden. Je mag ervan uitgaan dat dit alle forum sites zijn. Slaat toch nergens op om recenties te bekijken in de club zelf. Dit is dus het probleem, mensen geven een mening nu. De vraag is ben je er in geintresseerd? Belangrijk zijn dan de potentiele afnemers van de dienst. Er staat ook dat als je geen mobiel beroep hebt dat je dan niet hoeft te reageren, het gaat zich met name om de reacties van die groep mensen.

    Nu vind ik het leuk dat jullie reageren, en jullie mening geven. Maar het was niet de vraag of mensen er heil in zien. Ik heb een mobile beroep en vind het handig om daar het internet op te kunnen. Ik ben dus een potentiele afnemer van die dienst.

    De vraag is niet willen jullie ijsberen kunnen browsen en msnen, dat doe je thuis maar. Ik zeg dit nogmaals alleen voor de duidelijkheid om het allmaal een beetje helder te houden .

  21. #21
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Ik snap eigelijk niet goed waarom dit een poll is. Het gaat zich er om of er mensen in deze dienst geintresseerd zijn.
    Volgens mij vond jij dat zelf wel een aardig idee, anders heb ik dat helemaal verkeerd begrepen via MSN
    Met een poll kan je toch ook zien of er interesse in is.

    Dat er mensen zijn die daar geen heil in zien ok, dan gebruik je hem toch niet. Lezen H1 lezen.
    Jouw mening was dus dat er eentje moet komen. Respecteer dan ook dat er mensen zijn die er wat anders over denken.
    Het al aanwezig zijn en het mogelijk maken van internetten in een club kan voor anderen al storend zijn. Misschien precies hetzelfde als een mobiele telefoon. Die was ook niet uit een club te bannen. en je weet wat er plaatsvindt als er misbruik van wordt gemaakt !!

    Er staat dat sommige sites zowieso geblokkeerd worden. Je mag ervan uitgaan dat dit alle forum sites zijn. Slaat toch nergens op om recenties te bekijken in de club zelf.
    En jij zal een van de eerste zijn om het te omzeilen een foefje te bedenken dat het wel mogelijk is. Het zal me anders wel tegenvallen van je

    Dit is dus het probleem, mensen geven een mening nu. De vraag is ben je er in geintresseerd?
    Ik zie het probleem niet. Jij wilt dus alleen Ja of Nee omdat het voor jou beter uitkomt ?
    Een ja of nee met uitleg in het leven is wel aardig

    Belangrijk zijn dan de potentiele afnemers van de dienst. Er staat ook dat als je geen mobiel beroep hebt dat je dan niet hoeft te reageren, het gaat zich met name om de reacties van die groep mensen.
    Ja is belangrijk maar anderen kunnen daar ook gebruik van maken en hun mening geven. Velen wonen daar niet

    Nu vind ik het leuk dat jullie reageren, en jullie mening geven. Maar het was niet de vraag of mensen er heil in zien. Ik heb een mobile beroep en vind het handig om daar het internet op te kunnen. Ik ben dus een potentiele afnemer van die dienst.
    De eerste zin had je beter mee kunnen beginnen
    De rest hadden wij al wel door en ik weet zeker dat vele anderen ook interesse hebben

    De vraag is niet willen jullie ijsberen kunnen browsen en msnen, dat doe je thuis maar. Ik zeg dit nogmaals alleen voor de duidelijkheid om het allmaal een beetje helder te houden .
    Binnen een jaar kan je alles wat jij wilt op de hele aardkloot. Die vooruitgang is niet tegen te gaan. Dus ook MSNen browsen en wat je maar wilt en waar je maar wilt.
    Ik denk alleen dat er een code zal komen dat jij daar komt om te relaxen en wat anders te doen .....

    Groeten Willem2 :wink:

    PS Gisteren nog lekker geneukt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Allereerst de belangrijke zaken, ja het neuken was erg goed.

    Je snap heel goed wat ik bedoel willem, ik zie reacties van mensen waarvan ik weet dat ze er nooit gebruik van zullen maken. Stemmen om het stemmen hoeft niet. Stel er zijn 100 man die er gebruik van willen maken. Is de mening van die 100 dan intressant of meer de mening van die 1500 die er geen gebruik van willen maken.

    Ik ontzeg niemand zijn stemrecht, maar er stond duidelijk in de post welke mensen verzocht werden te stemmen.

    PS. En natuurlijk weet ik meerdere manieren om op de sites te komen zonder dat iemand daar ooit achterkomt. DUH

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg

    Ik ontzeg niemand zijn stemrecht, maar er stond duidelijk in de post welke mensen verzocht werden te stemmen.

    PS. En natuurlijk weet ik meerdere manieren om op de sites te komen zonder dat iemand daar ooit achterkomt. DUH
    Ikzelf werk heel veel met internet,hoor niet bij de vertegenwoordigers en ben geen vakkenvuller (wel zakkenvuller ).
    Maar maak van een club geen werkplek (wel afwerkplek ) daarom denk ik persoonlijk doe het niet.
    Ook ben ik bang dat er dan ook nog een ander soort publiek bij gaat komen en die dan meer bezig zijn met zakelijke belangen dan met de meisjes.
    Er zijn meisjes die nu al bang zijn dat er teveel over hun wordt geschreven op internet.i.v.m. hun priveleven.
    Laat dan een paal verbinding maken vanaf de parkeerplaats om draadloos te internetten vanuit de auto,dan kan je in je badjas even naar de auto toe en alleen door de mensen die echt moeten.
    Ikzelf bel meestal naar de zaak en laat daar even naar mijn zakelijke mail kijken.
    Dit kunnen vertegenwoordigers ook.

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    GTB heeft ook een hotspot, maar van misbruik heb ik nog niet gehoort. Ik denk niet dat men door de aanwezigheid van internet naar PHG gaat met als doel internetten. Men zal alleen internetten als het hoognodig is. Dit is misschien een puntje om met de verbouwing mee te nemen. Het kan(moet) ook in een aparte ruimte mijns insziens. Stel je wilt even zakelijk/persoonlijk bellen, dan kan dat ook in diezelfde ruimte. Op dit moment is dat nog wel eens een crime.

    Ik zeg al dit is meer een thread voor mensen die er wel gebruik van willen maken. Ik denk dat je gtb als een praktijk voorbeeld kunt gebruiken om te zien OF er misbruik van gemaakt wordt. Ik denk dat het veel poehaa om niets is. Meiden kunnen ook in het bureau kijken of er iets over hen geschreven wordt, sterker nog, dat wordt ook gedaan. Denk je dat ze ineens allemaal met de laptop na het werk gaan. :D

    Lusto, kun je straks ook MSN`nen of VOIP`en (skype) met de dames, denk aan de voordelen, scheelt weer in $$$$$$$.

    :teuflisch

  25. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Het kan(moet) ook in een aparte ruimte mijns insziens. Stel je wilt even zakelijk/persoonlijk bellen, dan kan dat ook in diezelfde ruimte. Op dit moment is dat nog wel eens een crime.



    Lusto, kun je straks ook MSN`nen of VOIP`en (skype) met de dames, denk aan de voordelen, scheelt weer in $$$$$$$.

    :teuflisch
    Ja in een aparte ruimte daar heb ik geen moeite mee. ook om te bellen of samen met de dames.
    Maar niet om al je werk mee te nemen en dan in het nachtcafe te gaan zitten of een zaken relatie mee te nemen en daar je handel te drijven.

    Dus voorstander onder voorbehoud.:teuflisch

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

FKK Artemis 468*60