Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 264
  1. #126
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Als ik als nadeel lees dat er enkele vrouwen bij zijn die je proberen af te zetten, lees ik helaas niets nieuws. Ik kan in elke club dames opnoemen waarvan ik weet dat ze op handige wijze extra's proberen te verslinden.
    Het mooie aan PSR is dat je op voorhand weet waar de dames zich dienen aan te houden. In álle andere clubs moet je daar eerst een koehandel over houden.
    Even denkend aan de lijstjes van MM: een topclub is een club met topfaciliteiten en bloedmooie vrouwen. Daar komt het op aan, daar komt het op neer in Palace (hoor en lees ik zo en zal ik binnenkort weten).
    Opkomen voor jezelf moet je altijd en overal, niet enkel in saunaclubs (anders moet je een cursus assertiviteit gaan volgen).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #127
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Volgens mij kun je in Palace ook 2-3u verblijven tegen een gereduceerd tarief. Dus is het niks ben je niet de volle 75E kwijt. Zal wel met de nabijheid van de Messe van doen hebben. Tis een van de mooiste Clubs die ik ken maar als gezegd met mooi weer zou ik eerder naar Oase of World gaan. Prijzen zijn als in de Oase dus in principe FT = 50E en AV = 100 E.
    Na een beetje zoeken op de site: dit geldt van 10-16 voor een periode van 2 uur. Je krijgt dan bij vertrek 25 euri van de 75 terug. Het lijkt er ook op dat er inmiddels de mogelijkheid bestaat om a la carte eten te bestellen. Aangezien het menu inclusief (behoorlijke) prijzen is, neem ik aan dat dit niet bij de inkom hoort. Ik hoop dat er voor de arme stakkers die 75 euro al genoeg vinden ook nog wat te eten valt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Als ik als nadeel lees dat er enkele vrouwen bij zijn die je proberen af te zetten, lees ik helaas niets nieuws. Ik kan in elke club dames opnoemen waarvan ik weet dat ze op handige wijze extra's proberen te verslinden.
    Het mooie aan PSR is dat je op voorhand weet waar de dames zich dienen aan te houden. In álle andere clubs moet je daar eerst een koehandel over houden.
    Even denkend aan de lijstjes van MM: een topclub is een club met topfaciliteiten en bloedmooie vrouwen. Daar komt het op aan, daar komt het op neer in Palace (hoor en lees ik zo en zal ik binnenkort weten).
    Opkomen voor jezelf moet je altijd en overal, niet enkel in saunaclubs (anders moet je een cursus assertiviteit gaan volgen).
    Klopt als een bus, in elke club kan je tegen een afwerkster aanlopen. Dat dit bij PSR anders is hoop ik komende zaterdag te kunnen verifiëren. Van wat ik gelezen heb lijkt Palace ook het optimum van de twee factoren die je noemt te zijn. In de clubs waarin ik tot nu toe ben geweest is het meestal het een of het ander, dus ik ben benieuwd of het hier inderdaad allemaal samen komt. Daar tegenover staan dan wel de upsell/kans tot afwerk sessie die hier boven staan beschreven. Ik hoop dat je iets over je ervaringen zult delen (kan ik me er een paar weken later mijn voordeel mee doen).

    ps Het is erg passend dat ik met deze post mijn promotie van ijsbeertje naar jonge ijsbeer maak. In een reactie aan Seksenfun, wiens posts op een ander forum mij voor het eerst de benodigde (en uitgebreide) informatie over het Sauna/FKK club wereldje verschaften. Nog veel dank hiervoor trouwens! Al denk ik dat we niet helemaal op een lijn zitten, aangezien ik oase geweldig leuk vond

  3. #128
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Het lijkt er ook op dat er inmiddels de mogelijkheid bestaat om a la carte eten te bestellen. Aangezien het menu inclusief (behoorlijke) prijzen is, neem ik aan dat dit niet bij de inkom hoort. Ik hoop dat er voor de arme stakkers die 75 euro al genoeg vinden ook nog wat te eten valt.
    Eten is inclusief de prijs en van zeer goed niveau. Ik heb zelf geen bestellingen à la carte gedaan maar uit een soort van loopbuffet (rondom de keuken) de variatie aan vis, vlees etc wat net vers voorbereid is, zelf elke mijn bord gevuld. Eten kan overigens tot heel erg laat, warm eten om bijvoorbeeld 2 uur 's nachts kan prima in deze club (net zoals in World overigens).

  4. #129
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Eten is inclusief de prijs en van zeer goed niveau. Ik heb zelf geen bestellingen à la carte gedaan maar uit een soort van loopbuffet (rondom de keuken) de variatie aan vis, vlees etc wat net vers voorbereid is, zelf elke mijn bord gevuld. Eten kan overigens tot heel erg laat, warm eten om bijvoorbeeld 2 uur 's nachts kan prima in deze club (net zoals in World overigens).
    Ik hoop dat je gelijk hebt, maar vind deze kaart (pdf) toch wat vreemd. Misschien hebben ze nog steeds het buffet, maar kun je als je wilt ook a la carte bestellen.

  5. #130
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Volgens betrouwbare bronnen is het eten inclusief de inkomprijs. Blijft er nog de twijfel of je ook à la carte kan bestellen tegen een meerprijs als je dat zou willen. Zoals mijn collega hierboven vermelde schijnt het eten nog beter te zijn dan in PSR en Mainhattan.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #131
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Van wat ik gelezen heb lijkt Palace ook het optimum van de twee factoren die je noemt te zijn.
    Dat is wat ik er ook van opsteek. We zullen zien.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #132
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik ben er begin augustus (3/08 en/of 4/08 en/of 5/08).

    Meerdere commentaren gehoord van Duitse beren uit het Frankfurtse. Conclusie: voor de € 75 inkom krijg je meer dan waar voor je geld.
    - Oosters interieur
    - 80 topvrouwen aanwezig (enkel mooie vrouwen, plaatjes van vrouwen)
    - wellness zeer uitgebreid en kwalitatief
    - eten à la carte, ontbijt met schuimwijn.
    Nadeel zou kunnen zijn als je alleen gaat (en je zou dat al een nadeel vinden) dat je dikwijls op kamer zal vertoeven uit pure goesting in al dat moois.
    He seksenfun even een waarschuwing. Ik lees net op ISG dat een deel van de club (barruimte en jacuzzi deel geloof ik) is afgesloten met een zwart scherm voor werkzaamheden. Dit duurt kennelijk 2/3 weken, dat je het even weet.
    Laatst gewijzigd door vrije jongen; 20 juli 2011 om 22:00

  8. #133
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Bedankt voor de melding .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #134
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    The Palace ziet er nu helemaal anders uit na de verbouwingen (onder andere de bar).

    Deze "refacing" wordt gevierd aanstaande vrijdag met wulpse dames en wulpse bezigheden.

    Dit werd me bericht via mail. Overigens niet zo mooi dat ze nooit hebben laten weten per mail wanneer de werken gestart werden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (23 augustus 2011),vrije jongen (23 augustus 2011)

  11. #135
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    The Palace ziet er nu helemaal anders uit na de verbouwingen (onder andere de bar).

    Deze "refacing" wordt gevierd aanstaande vrijdag met wulpse dames en wulpse bezigheden.

    Dit werd me bericht via mail. Overigens niet zo mooi dat ze nooit hebben laten weten per mail wanneer de werken gestart werden .
    Ik had het inderdaad op de site gezien, net nu ik de dag ervoor wilde gaan Misschien toch gewoon deze (hopelijke) pre-party meenemen, want de vrijdag is en blijft gereserveerd voor Oase

  12. #136
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Gisteren best een leuk avondje gehad, alles aan deze club is top...behalve de service/het afzetten. Er zal als ik terug ben in NL nog wel een lang () verhaal volgen, maar om kort samen te vatten kennen ze het begrip 'standaardpakket' niet. Dingen als beffen en zoenen worden gebruikt om de prijs (voor een half uurtje) op te drijven naar 100. Een meisje wilde in eerste instantie beffen alleen toestaan voor 100 (mocht je er als bonus ook nog een FT van maken), maar 'ruilde' dit later in omdat ze liever met condoom pijpte... Dit is dus niet het verhaal waarin dames niet zoenen of laten beffen omdat ze die service niet willen aanbieden, maar een verhaal waarin dit alles mogelijk is als je maar bij betaald. Misschien moeten ze tent maar 'De Bazaar' gaan noemen gezien de tijd die je met onderhandelen bezig bent. Uitgebreider verslag, alsmede de loftrompet over de goede zaken, volgen...

    Nu eerst een paar genieten van goede en complete service in Oase

  13. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (26 augustus 2011),noglangnietuitgewandeld (26 augustus 2011)

  14. #137
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Dit is dus niet het verhaal waarin dames niet zoenen of laten beffen omdat ze die service niet willen aanbieden, maar een verhaal waarin dit alles mogelijk is als je maar bij betaald. Misschien moeten ze tent maar 'De Bazaar' gaan noemen gezien de tijd die je met onderhandelen bezig bent.
    Daarom ging ik in Palace altijd een uur naar de kamer voor 100 EUR. Dan is zoenen en beffen inclusief.

  15. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (26 augustus 2011)

  16. #138
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Daarom ging ik in Palace altijd een uur naar de kamer voor 100 EUR. Dan is zoenen en beffen inclusief.
    Ik had je bericht hierover inderdaad onthouden en toen een van de dames op de kamer begon over wat er allemaal voor 100 kon, vroeg ik meteen of ze bedoelde dat dit dan een uur mocht duren. Haar reactie was dat een half uur voldoende tijd was... Ik heb hierna niet door onderhandeld en gezegd gewoon het buiten de kamer overeen gekomen 'paket' te volgen, ik had op dat moment ook niet speciaal zin om een uur met haar op de kamer te zitten. Over het algemeen ga ik sowieso uit van een half uur met dames en is het pas op de kamer dat ik er soms een langere sessie van maak, dit heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik tot nu toe altijd 'nieuw' in een club ben en de dames dus nog niet ken.

    Ik vraag me trouwens wel af hoe dat dan gaat als je een uur op de kamer gaat, 'mag' je dan twee keer of moet je er maar voor zorgen niet te vroeg klaar te komen? Ik had namelijk het idee dat weinig kamergangen de 30 minuten haalden...

  17. #139
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens wel af hoe dat dan gaat als je een uur op de kamer gaat, 'mag' je dan twee keer of moet je er maar voor zorgen niet te vroeg klaar te komen? Ik had namelijk het idee dat weinig kamergangen de 30 minuten haalden...
    "Normaal" is het prima dat je bij een sessie van een uur 2 HPs hebt. Bij de minder commerciele tenten is dat zelfs bij een sessie van 30 minuten geen probleem (daar is alleen de tijd leidend, en mag je zoveel/weinig HPs hebben in die tijd als je wilt). Maar er zijn legio dames die voor elke HP natuurlijk weer een "bonus" vragen.......dan vraag ik altijd of bij geen HP ik dan korting krijg........

    Maar ja, wat is "normaal" in een wereld waar de dames "zelfstandig" zijn en het allemaal zelf mogen bepalen en de clubs geen "standaard" mogen opleggen

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. #140
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens wel af hoe dat dan gaat als je een uur op de kamer gaat, 'mag' je dan twee keer of moet je er maar voor zorgen niet te vroeg klaar te komen? Ik had namelijk het idee dat weinig kamergangen de 30 minuten haalden...
    Je mag gewoon meerdere keren klaarkomen, ik was weleens 2 uur met een vrouw op de kamer, en toen was ik twee keer klaargekomen. Je betaalt haar voor de tijd, niet per orgasme.

    In Palace halen maar weinig sessies de 30 minuten, maar dat heeft vaak ook met de gasten te maken. Vele Italianen zie je in Palace en die spreken vaak nauwelijks Duits of Engels, dus na het orgasme komen ze dan meteen van de kamer af.

    Ook maken vrouwen in Palace gretig gebruik van toeristen, omdat die vaak nog nieuw zijn en de regels nog niet kennen. Als je er vaker komt, dan wordt de service beter en beter. Ik heb letterlijk een keer een gesprek gehoord tussen twee dames die het over mij hadden: "Ist er neu? Nein, er kommt hier öfters." Dus ze proberen nieuwe gasten echt het geld af te troggelen.

  19. #141
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat liegt er dan maar aan dat je niet erg spraakzaam, assertief... bent. Als ik in Palace kom voor de eerste keer ben ik ook nieuw. Ze zullen echter snel weten dat ze hun trukendoos mogen dichtlaten.

    Sommige vrouwen vragen per orgasme geld (al meegemaakt). Sindsdien ben ik op mijn hoede als ze zelf over de vraag om een tweede orgasme beginnen. Het gaat me iets te ver (echt niet leuk meer) om daar op kamer een vragenstellerij over te beginnen. Je mag er in elk geval niet van uitgaan dat je een tweede orgasme niet met extra € 50 hoeft te vergoeden. Zo geldt dat voor alles btw. Er zijn dames die voor 2 x anaal in 1 uur ook 2 x de extra aanrekenen. Zoiets bespreek je natuurlijk allemaal niet vooraf. Op kamer moet je dan zelf handelen en zelf oog voor je beurs houden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #142
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Nou mooie consensus is dat tussen jullie 3 ervaren ijsberen , de een zegt 'zou moeten kunnen, maar soms niet'; de andere 'kan gewoon'; en de derde 'mag je niet van uitgaan'. Duidelijk dus: goede afspraken maken!

    Hoewel er steeds minder overblijft voor mijn 'echte' verslag wil ik toch zeggen dat ik me (naar mijn mening) niet heb laten beetnemen. Beide keren dat ik naar de kamer ging wist ik zo een beetje wat ik kon verwachten en is dat ook uitgekomen. Als dit de laatste club van de drie was geweest is er een goede kans geweest dat ik gewoon niks gedaan had, maar ja, de eerste clubdag in een aantal weken wil je toch kameren. Ik geloof ook best dat sommige ervaren ijsberen ook als ze nieuw zijn hier wel normale service kunnen regelen, maar het is volgens mij niet de norm. Zoals (bv) een MiniMe in Oase met de dames omgaat kan ik (met nog geen 15 clubbezoeken) ook nog niet, maar daar is dat geen belemmering om met drie super sessies het pand te verlaten.

  21. #143
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat liegt er dan maar aan dat je niet erg spraakzaam, assertief... bent. Als ik in Palace kom voor de eerste keer ben ik ook nieuw. Ze zullen echter snel weten dat ze hun trukendoos mogen dichtlaten.
    Best S&F, even een hoerige opmerking: Wordt het na anderhalve maand bankhangen in deze rubriek niet eens tijd voor actie?

  22. #144
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Palace gaat nog niet zo snel dood. Mijn vrije tijd is beperkt komende maanden, ik moet soms ook nog werken en mijn favo/bekende clubjes hebben nog altijd voorrang op het onbeminde. Zal dus nog een dikke maand hier bankhangen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #145
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard De grote drie part 1: Prinsesjes in Palace

    Donderdag 25 augustus met de ICE onderweg naar Frankfurt om in een weekendje de Hessense grote drie te bezoeken. Na vier en een half uur treinen besloot ik lopend naar het Ibis hotel om de hoek bij Palace te gaan…dit was iets verder dan ik had ingeschat en ben meer dan drie kwartier onderweg geweest; met se S-bahn was dit in 6 minuten geklaard geweest. Na te hebben ingecheckt om een uurtje of vijf bij Palace aangekomen. De dame zei meteen: eerste keer he. Ik bevestigde en vroeg waarom dat zo duidelijk was, kennelijk is het niet genbruikelijk dat klanten de bel bij het hek ook echt gebruiken…en ik had dat dus wel gedaan. Na de 75 euri te hebben voldaan kreeg ik een badjas en werd mij door de theke dame een beetje de weg gewezen. Ik zou een ieder aanraden deze badjas meteen terug te geven, ik heb precies een rondje in de club gemaakt voordat ik de - inmiddels van zweet doordrenkte – badjas in de wasmand gooide en maar weer onder de douche sprong.

    De club ziet er heel mooi uit en er zijn bij mijn bezoek altijd genoeg grote en kleine handdoeken beschikbaar geweest en de meeste ruimtes lijken schoon en goed verzorgd. De enige uitzondering hierop was een WC bij de ‘relax kamer’ waar een lucht hing die je zelfs bij Oase niet zult treffen. De recente verbouwing is erg knap gedaan, zodat je niet kunt zien dat het ooit anders is geweest; dus geen nieuw en oud gedeelte. Een paar dames hebben me proberen uit te leggen hoe het er vroeger uit zag, maar kon me moeilijk een voorstelling maken…hoe dan ook blijkt het een behoorlijke verbouwing te zijn geweest.

    Hoewel ik de wellness meestal wat links laat liggen, ben ik deze keer tot drie keer toe naar de sauna gegaan. Het was wel de lege mietjes sauna van 65 graden (er zijn nog twee anderen), maar ik vond hem erg prettig…een whirlpool heb ik helaas niet kunnen ontdekken, maar de aanwezige faciliteiten lijken me van hoog niveau. Het eten was zoals beloofd erg lekker. Zowel het varkensvlees gerecht als de later geserveerde frikadelle waren erg goed bereid, ik durf zelfs te verluisteren dat ze de concurrentie met PSR aankunnen.

    Dan nu het belangrijkste: de dames. Toen ik – nog in badjas – voor het eerst een rondje maakte was ik behoorlijk onder de indruk. Hoewel het merendeel van de dames blond was, kon ik me wel vinden in de stelling dat de dames nog wat mooier zijn dan in Oase. Ik wil hier meteen zeggen dat ik hier een dag later op terug ben gekomen en de herinnering aan Oase de dames daar geen recht deed; laten we het erop houden dat de clubs op dit punt aan elkaar gewaagd zijn. Grappig genoeg vond ik dat in de loop van de avond het gemiddelde niveau wat minder werd; de meisjes die naar huis gingen werden vervangen door minder mooie exemplaren. Ik was op dit moment de enige in het clubgedeelte en naast de bar lagen 6 of 7 mooie blonde meisjes met perfecte lichaampjes op hun buik met elkaar te kletsen terwijl hun kontjes langzaam met de muziek meebewogen. Hoewel blond al een tijdje helemaal mijn ding niet is, zou ik het hier behoorlijk warm van hebben gekregen – ware het niet dat ik al zweette als een otter in mijn badjas. Ik ben nog steeds niet in staat om aantallen in te schatten, maar de gehele avond waren er meer dan genoeg vrouwen. Later vertelde een meisje dat het toch wat rustiger was dan anders, maar dat gold ook voor het aantal ijsberen.

    Na mijn badjas voor een handdoek te hebben ingewisseld ging ik even een drankje halen aan de bar – waar ik nog steeds de enige ijsbeer was – en werd al snel door een meisje aangesproken, het zou niet de laatste keer zijn geweest. Ik had al veel gelezen over opdringerig gejaag in Palace, maar ik moet zeggen dat ik het niet met de criticasters eens ben. Dames komen inderdaad vaak op je af, maar doen dit over het algemeen op een heel prettige manier. Geen: Do you want sex? Maar gewoon even bij je komen zitten en een gesprekje met je voeren (terwijl er natuurlijk wat geknuffeld etc wordt). Alle dames spreken ook behoorlijk Duits of Engels zodat je ook echt van een conversatie kunt spreken. Ik heb hier ook gemerkt dat de huid bij je schouder behoorlijk gevoelig is, binnen 3 tiende van een seconde kun je aanvoelen of de borsten die er tegenaan worden gedrukt echt of nep zijn. Hiermee een 100% juiste score gehaald terwijl ik het zaterdag bij een bepaald meisje zelfs na een uitgebreide knuffel (borst tegen borsten) nog niet met zekerheid durfde te zeggen. Als je bij de onvermijdelijke sleutelvraag aangeeft dat het er niet in zit, gaan de meeste dames op een vriendelijke manier weer verder. Ik heb hier slechts een negatieve uitzondering op gezien. Deze Egyptische (van wie ik zo snel mogelijk de naam ben vergeten) drukte terwijl ze ‘hallo’ zei mijn hand op haar borst en viste met haar andere hand mijn piemel onder de handdoek vandaan. Ze zei nog net geen Schatzi Sloesol? Terwijl ze afratelde wat ze allemaal wel niet met me ging doen, vertelde ik haar naar waarheid dat ik net van de kamer was en dat de enige natte, warme ruimte die ik voorlopig ging betreden de Sauna was. Helaas was ik niet berekend op de NSB-er in mijn lies en de dame deelde me mee dat ze zolang deze hitler-groet werd gegeven toch niet weg zou gaan. Ik zei haar dat we dan een impasse hadden bereikt en bestelde nog een watertje; ze bleef nog steeds staan (en aan mijn lul trekken) en ik was al bijna van plan om Picasso’s ‘ik bepaal zelf wel wanneer ik seks heb’ uit de kast te trekken, toen ze met wat gemompel toch verder ging. Iets later (na mijn sauna tripje) kwam ze nog een keer langs, maar na een glimlachend ‘ah, you again!’ van mijn kant besloot ze zich maar op mijn buurman te richten.

    Tot nu klinkt dit (op uitzonderingetjes na) als niks dan rozengeur en maneschijn, maar dat was het dus niet. Zoals ik hierboven al gepost heb, is alles top totdat je met dames de kamer op wilt. Alle dames waarbij ik zo ver ben gekomen dat we een kamergang bespraken, wilde extra geld voor service die binnen het bekende Kuessen, Schmuessen, Fransoezisch Ohne Beitseitig und Verkehr mit vallen. Bij de een was het voor zoenen, bij de ander voor beffen, bij sommige als je wilde dat ze je ‘goede’ seks gaven. Ik had me wel voorbereid en wist (dankzij Bergm) dat voor een uur gaan vaak de problemen over zoenen deden verdwijnen, maar ik had niet verwacht dat het zo een onderhandelingscircus was waarbij er in principe over alles onderhandeld kon worden. Ik vind het meestal al een moodkiller om expliciet te moeten informeren naar zoenen, dus na een onderhandeling had ik meestal ook niet veel zin om me al voor langere sessies vast te leggen. Ik ben er ook redelijk van overtuigd dat de club zelf geen problemen met deze aanpak heeft. Op een bekend Engelstalig forum heb ik posts gelezen die claimen dat de club als beleid heeft dat zoenen niet extra is en dat je dus kunt klagen. Ik heb zelf niet geklaagd (zie er niet direct een voordeel van in), maar wat mij binnenkomst werd verteld past helemaal bij wat de dames doen. Ik heb goed opgelet en de theke zei me dat a) sessies van een half uur vanaf 50 Euro zijn en b) om voor je naar de kamer gaat goede afspraken te maken. De enige club waar tot nu toe de noodzaak voor goede afspraken werd benadrukt was Yinyang (dat al lang kampt met wisselende uursprijzen, onzekerheid over zoenen en PZC). Het was ook zeer interessant om te zien dat de dames deze memo over goede afspraken hadden gemist, allen reageerden verbaasd toen ik voor ja of nee te zeggen eerst vroeg wat ze allemaal in gedachten hadden voor op de kamer. Dan nu de dames zelf.

    Zoals ik al zei vind ik dat de dames op een ontzettend leuke manier contact zoeken en hoewel het meestal een (paar) uur duurt voordat ik de kamer op ga, was ik ditmaal bijna al in een half uur zo ver. Een leuk blond meisje uit Hongarije (meestal zijn dames hiermee al dubbel gediskwalificeerd, om haar kwaliteiten even te benadrukken) was zo leuk en knuffelig bezig dat ik al snel helemaal om was. De eerste keer dat ze wat kwam kletsen was ik net in de club en ontsnapte ik nog door te zeggen dat ik eerst de rest van de club ging verkennen, maar toen ze een later kwam vragen wat ik er van vond was ik al snel verkocht. Aangezien we tussen andere ijsberen aan de bar stonden wilde ik eerst nog even op een rustiger plekje ‘afspraken’ maken, wat zij maar raar vond. Op het bankje kwam ze weer lekker tegen me aan zitten, maar helaas bleek al snel dat ze niet zoende en scheidden onze wegen elkaar. Even voor de duidelijkheid, hier heb ik dus helemaal geen problemen mee. Ze biedt deze service simpelweg niet aan en op dit moment dacht ik dat het vast wel mogelijk zou zijn om een leuke meid te vinden die wel wilde zoenen. Hoewel haar naam me is ontschoten, heb ik alleen maar positieve associaties met deze meid.

    Wat later kwam de ronduit prachtige Marianna (20) uit Roemenie naast me zitten. Ondanks dat ze blond was: wow! Een echt dracula meisje ook nog, want een heel lichte huid en uit Transylvanie, dat kennelijk vooral in de winter een bezoek waard is. Ik kan nog steeds wat moeilijk hoogte krijgen van dit meisje, ik weet niet of haar Engels toch wat minder was dan ik dacht, maar ze was wat vreemd. Na over zoenen te hebben geïnformeerd gaf ze me meteen een (kort) zacht kusje, wat toch wel de gewenste reactie was. Toen ik naar beffen informeerde, was dat toch wel 50 extra…maar dan mocht ik ook in haar mond (of waar dan ook) klaarkomen. Het voelde een beetje als de autodealer die je de 4.0 liter motor probeert aan te smeren door er ‘gratis’ de sportvering bij te geven. Uiteindelijk gewoon voor het zuinige 1.6 liter model gekozen (beffen kan ik best een keertje overslaan). Op de kamer zei ze al snel dat ze liever met condoom wilde pijpen omdat ik niet besneden ben, ik twijfelde even (hoewel ik hier meestal niet zo veel problemen mee heb), waarop ze al snel aanbood dat dit dan wel in 69 kon (we waren immers in de bazaar). Ik vond dit best en uiteindelijk was het allemaal wel aardig, al was het zoenen wat magertjes (ik had eigenlijk ook niet echt heel goed zoenen verwacht). Achteraf nog wat gekletst over zaken die voor dvp’s van belang zijn (groote van geslachtsorganen vs of je ruw bent of rustig) en vlak voor we opstapten vroeg ze met een knikje naar mijn piemel of ik er al eens mee naar de dokter was geweest. Ik checkte even, maar zag toch echt geen paddenstoelen en zei dat ik me inderdaad wel eens voor een soa had laten testen. Dit was niet wat ze bedoelde en ze vertelde dat een knipje zo gemaakt was, daarna nog het advies dat ze een solarium hadden in de club… Precies wat je van een dvp wilt horen, of je voor de volgende keer even wat wilt bijbruinen en je snikkel even met een mes wilt bewerken. De rest van de avond leek ze me niet te zien staan en in mijn herinnering had ik het al onder ‘slechte sessies’ geplaatst, maar elke keer dat ik haar zag lopen had ik moeite mijn mond dicht te houden terwijl ik haar ongecontroleerd nastaarde. Ik heb er dus weinig spijt van gehad. Vlak voor ik naar huis ging kwam ik haar nog toevallig tegen in een van de gangen en ze vroeg verbaasd: Jij nog hier? En kwam daarna nog even op de bank liggen knuffelen zonder bijbedoelingen (na een minuutje of 10 zei ze zonder sleutelvraag dat ze weer verder ging). Zoals ik al zei, moeilijk hoogte van te krijgen, deze meid.

    Na wat gesauna en gegeten te hebben, me maar op de spaarzame naturelle brunettes (zoals ik al zei, veel blond, maar ook veel plastic aanwezig) gaan richten – je doet toch weinig aan je natuurlijk driften; er waren er eigenlijk maar twee die ik echt mooi vond. Met beide dames heb ik wat tijd doorgebracht in de relaxruimte (met de hilarische leeslampjes) waar ik eigenlijk heen ben gegaan om wat te liggen, alleen. Uiteindelijk is het een plek waar je – tenzij je slaapt, zoals diverse andere ijsberen deden – toch ook vaak door dames vergezeld wordt. Een van de twee meisjes herkende ik van Oase – bizar dat ik nu al de transferperikelen kan bijhouden, ook in Oase een dame uit LR gezien en in World twee dames die ik herkende uit andere clubs - , waar ze bij mijn laatste bezoek enorme ruzie met de theke vrouw had en waar ze werd gesommeerd de club te verlaten, wat ze vertikte en waardoor ze de rest van de avond woedend rondliep (niet echt benaderbaar dus). Deze Krista kwam samen met een vriendin om een trio vragen, ik bedankte vriendelijk maar vroeg wel even of het klopte dat ik haar kende. We probeerden even te achterhalen wanneer dat dan precies moest zijn geweest (ik heb maar niet gezegd: die dag dat ze je eruit probeerden te gooien) en haar vriendin liet ons alleen. Na wat geknuffel: und schatz, wollen wir ein sluessel…au, dat deed even pijn. Hopend op Oase-service gevraagd naar de mogelijkheden, waarop ik te horen kreeg dat blasen en ficken 50 is en al het andere extra. Ik vertelde haar dat ik wel eens eerder in een club ben geweest en dat dit best een mager pakket was, waarop ze zei: Palace is anders. Ik gaf aan nog wat verder te kijken en nog voor mijn zin af was ze vetrokken; hierna heeft ze me ook geen blik meer waardig geacht.

    Vlak hierna (inmiddels bijna rust bij Schalke – Helsinki, wat echt geen overweging was) kwam Romy (22), het andere slanke Roemeense brunettetje (met mooie kop maar ook een behoorlijk arrogante uitstraling) bij me liggen. Toen het op kameren aankwam vroeg ik haar naar zoenen, waarna ze me een goede sensuele kus gaf, ik was nog niet helemaal overtuigd door haar uitstraling, maar die zoen beloofde wat! Voor de rest geloofde ik het wel (pijpen en neuken zouden wel incluis zijn) en gingen we naar de kamer. Toen ik naakt op bed zat kwam ze naast me zitten en sprak me toe als een moeder die een kind over de bloemetjes en de bijtjes gaat vertellen en vertelde hoe ze lekkere langzame sensuele seks ging verzorgen. Ik dacht, dat klinkt goed, tot ze eindigde met: voor 100 euro, ok?! Ze draaide zich al om naar haar tasje toen ik na even stil te zijn geweest vroeg: wat? Bedoel je voor een uur? Haar reactie, nee een half uur is genoeg hoor… Toen maar gevraagd wat het verschil met een half uur voor 50 Euro (zoals afgesproken) was. Dit had ze volgens mij niet verwacht en ze begon met: Voor 50 kan ook maar dan is het we sl…andere seks. Ze probeerde dit uit te leggen, maar moest even naar iets zoeken dat niet ronduit: voor 50 krijg je slecht seks sloeber betekende. Ik vond het wel leuk om haar zo te zien squirmen en uiteindelijk kwam ze erop uit dat vingeren toch echt niet mogelijk zou zijn voor 50 euro. Ik was inmiddels geenszins van plan haar 100 euro te geven (voor hoe lang dan ook) en was wel benieuwd hoe ze dit nu zou aanpakken; dus gezegd de 50 euro variant die we van te voren hadden afgesproken maar aan te houden. Zoals ik had verwacht wilde ze me goed duidelijk maken wat het verschil tussen de 50 en de 100 euro versie waren en begon ze als een bezetene te pijpen; niet op een goede sensuele manier, maar op een manier om me zo snel mogelijk klaar te krijgen. Toen ze daarna bovenop ging was het wederom alsof ze de trein moest halen. Van de sensuele zoen van eerder was weinig meer over en het was inmiddels niet meer dan twee stijf tegen elkaar gedrukte lipjes tegen de mijne. Volgens mij was haar doel binnen 10 minuten klaar te zijn, terwijl ik me had voorgenomen om de volledige 30 minuten uit te zitten, uiteindelijk een gelijkspel en na een dikke 20 minuten van de kamer.

    De rest van de avond nog eens gesaunaat, wat gegeten en als er een dame langskwam die wel leuk was eigenlijk direct naar service gevraagd (niet meer voorknuffelen etc). In alle (3) gevallen was er wel iets dat extra kostte en met een dag Oase op komst vond ik het ook wel best zo.

    Ik zou de club best kunnen aanraden als afsluiter van een tour waarin je eigenlijk al uitgeneukt bent, je kunt lekker eten en mooie meisjes kijken die regelmatig ook nog eens komen knuffelen (en een leuk gesprekje kunnen voeren). Maar als je komt om te neuken - al sta je voor de poort als je dit leest - draai je om, loop 10/15 minuten naar Westbahnhof, investeer 3.90 in een ticket en neem S-bahn 5 naar Oase.

  24. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 augustus 2011),Badslippers (30 augustus 2011),bergm550 (30 augustus 2011),Big30 (30 augustus 2011),duivenmelker (30 augustus 2011),madiwodovr ( 9 september 2011),masseurke (31 augustus 2011),Megaboob (30 augustus 2011),MiniME (30 augustus 2011),noglangnietuitgewandeld (30 augustus 2011),Picasso 1 (30 augustus 2011),satanic surfer (30 augustus 2011),Tiga (30 augustus 2011)

  25. #146
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Frankfurt overbevolkt??

    Silvester leest met enige verontwaardiging hier de laatste recensies die als rode lijn de bazar-achtige sfeer in Palace aangeven.
    Animeren is bij Palce altijd al wat heviger geweest, prijzen -een beetje- opdrijven was altijd al het geval, maar wat ik nu lees is een beetje over de top aan het worden?

    Het is toch van de gekke dat je eenmaal op de kamer al bepotelend eerst nog eens even met de dvp moet gaan onderhandelen..

    Zo ken ik Palace niet, zou het wellicht komen omdat het Frankfurtse inmiddels overbevolkt is met clubs, en de dames er voor kiezen er eenmalig het maximale uit te halen.
    De meeste ijsberen zijn immers nieuw -beurzen!- , kennen de "standaardmogelijkheden" nog niet, dus plukken die hap.

    Korte termijn politiek, but who cares...?
    Behalve dan de ijsbeer die de club tot vol genoegen wat vaker bezocht heeft en zich nu afvraagt of dit nog wel "The P(a)lace to be" is...

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  26. Onderstaande leden hebben Silvester bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen (31 augustus 2011)

  27. #147
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Juist. Palace was de allereerste club waar ik mijn ijsberenpoot binnenzette en toen was het al zo. En het schijnt alleen nog maar erger geworden te zijn. Ik ben vanaf vandaag drie dagen in Fft. en heb na werktijd elke dag de gelegenheid om te clubben, maar Palace gaat het dus niet worden. Geen zin om over iedere lik te moeten onderhandelen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  28. #148
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik zou een ieder aanraden deze badjas meteen terug te geven, ik heb precies een rondje in de club gemaakt voordat ik de - inmiddels van zweet doordrenkte – badjas in de wasmand gooide en maar weer onder de douche sprong.
    Dat klopt. Het is inderdaad altijd bereheet in Palace, daarom deed ik vaak de badjas uit, en deed gewoon een handdoek om mijn middel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    een whirlpool heb ik helaas niet kunnen ontdekken
    De whirlpool is dat grote ronde bad links van de sauna achter de bar. Het lijkt meer op een mini-zwembad dan op een whirlpool. Aan de rand zit een knop waarmee je de bubbels kunt aanzetten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik was op dit moment de enige in het clubgedeelte en naast de bar lagen 6 of 7 mooie blonde meisjes met perfecte lichaampjes op hun buik met elkaar te kletsen terwijl hun kontjes langzaam met de muziek meebewogen .
    Dat is altijd mega geil om te zien.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik heb hier ook gemerkt dat de huid bij je schouder behoorlijk gevoelig is, binnen 3 tiende van een seconde kun je aanvoelen of de borsten die er tegenaan worden gedrukt echt of nep zijn.
    Dat merkte ik ook altijd. Als ik bij de bar zat bij dat ronddraaiende danspodium, dan kwam Diana een keer langs met haar mooie cup D en dan ging ze met haar borsten tegen mijn rug aanstaan, en dan gleden die tieten van je rug af als ze dan naast je ging staan. Ik krijg al een strakke plasser als ik er weer aandenk.

  29. #149
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Kortetermijndenken doen ze bijna allemaal. Niet anders dus in Palace.

    Ik betwijfel of de overbevolking de reden is. Snel incasseren (zeker als er weinig volk is) gaat nog altijd beter als je voor wat minder "onderhandelt" dan dat de eindsom "nul" is.

    Palace blijft op mijn verlanglijstje staan. Mijn dag is niet slecht (als 'm heel goed is) als ik niet geneukt heb. Geen dame zal me op andere gedachten brengen dan: voor "normale standaardservices" betaal ik niet extra. Waar gaan we anders heen. We zullen zien wie toegeeft. Ik kijk er al naar uit om met dit "onderhandelingsgegeven" te "spelen".
    In YY kamer ik ook niet met dames die € 25 extra vragen voor (slechte) tongzoenen à la Kinga of dames die de pretentie hebben om € 100 te vragen voor een uur. Regels zijn regels. Regels zijn er voor iedereen. Je leeft die na of er ontstaat anarchie .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. #150
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht

    De whirlpool is dat grote ronde bad links van de sauna achter de bar. Het lijkt meer op een mini-zwembad dan op een whirlpool. Aan de rand zit een knop waarmee je de bubbels kunt aanzetten.
    Kijk dat was me dus niet opgevallen, volgens mij de andere beren ook niet want ik heb het nooit zien bubbellen. Jammer, had wel zin in een bubbelbad (en deze is dus echt heel groot).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    Palace blijft op mijn verlanglijstje staan. Mijn dag is niet slecht (als 'm heel goed is) als ik niet geneukt heb. Geen dame zal me op andere gedachten brengen dan: voor "normale standaardservices" betaal ik niet extra. Waar gaan we anders heen. We zullen zien wie toegeeft. Ik kijk er al naar uit om met dit "onderhandelingsgegeven" te "spelen".
    Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan. Als iemand ze in het gareel kan krijgen - gezien wat ik eerder van je gelezen heb - ben jij het wel.

 

 
Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.