Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 264
  1. #226
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    THANK YOU FOR THE BIG STORY !

    Groet, schoolmeester.

  2. #227
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

  3. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juni 2021),WANDELAAR5 (29 juni 2021)

  4. #228
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Vanaf 16 augustus wordt de entree verhoogd naar 75 euro. Openingsuur blijft voorlopig 17:00u.

  5. #229
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ich spendiere mal den aktuellen Link dazu:
    https://www.imgbox.de/users/public/i...TBRmxjeciT.jpg

    vanKees

  6. #230
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 15:11
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    De Frankfurt Vier (2)
    Palace. De club met de reputatie van upsell en gejaag. Een club die het vooral moet hebben van de messe bezoekers en eens-in-hun-leven-een-bordeel bezoekers. Voorheen dus vaak getwijfeld of ik er een eerste bezoek aan zou wagen. Nu, na de corona gedaan en er geen spijt van gehad.

    De club heeft de inrichting en uitstraling van een luxe nachtclub. De ronde bar is fraai, en geeft een goed overzicht van wie er zoal aanwezig is. Voor de hele club geldt dat het er verzorgd en schoon uitziet. Ik kan me niet zulke fraaie kamers van elders herinneren, Welness ruimte is in orde. De club heeft geen buiten. Het buffet smaakt goed. De heer achter de bar kan zo in elke andere nachtclub aan het werk: niet vaker iemand achter een saunaclub bar gezien met duidelijke bar keeper skills.

    Het nachtclub idee werkt verder in de opening: de club begint pas om 17.00 uur. De club is nog steeds FKK. Dat betekent dat de vroege bezoeker om half zes als (bijna) enige man een bar binnen loopt met zo’n 25 naakte dames. Eerste indruk: een waar silicon valley. Tweede indruk: ik kan me niet herinneren eerder zo’n fraaie line-up gezien te heben. De avond is dus een feest voor het oog.

    Voor de service geldt het Frankfurt-prijs-model (basis 50/30, uitgebreid 100/30 en ik denk tot 150/60). Ook hier is dit standaard, dus geen discussies meer over of zoenen nu wel of niet extra is. En ook hier werd door de dames gewoon goed werk geleverd voor de basis prijs.

    Een upsell club? Voor een goede avond met twee kamertjes kwam ik op 150 Euro. Deze club komt met stip binnen in mijn favorieten lijstje.

  7. Onderstaande 8 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (11 augustus 2021),hvdk52 (11 augustus 2021),Johan35 (14 augustus 2021),Kwakje (11 augustus 2021),mechelen (14 augustus 2021),mentholbear (11 augustus 2021),pret (10 augustus 2021),Ties85 (16 augustus 2021)

  8. #231
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Bij steeds meer dames is het in The Palace wel 30 min is PMC voor €50 en is uitgebreid 30min. Wonderbaarlijk genoeg betaal ik bij mijn stamdames nog steeds de prijzen van 10 jr geleden: 30min/50, 1u/100 en FT 50 extra. Wel mooie club en kom er graag al hoewel de situatie na de nieuwe barruimte niet meer zo optimaal is als voorheen. Is allemaal wat steriel geworden.

  9. Onderstaande 4 leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (14 augustus 2021),mentholbear (16 augustus 2021),pret (14 augustus 2021),Ties85 (16 augustus 2021)

  10. #232
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Vanaf 18 oktober is The Palace weer open vanaf 11u. Er komt ook een happy hour.

    Bron : een Duits forum.

  11. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 oktober 2021),mentholbear (10 oktober 2021)

  12. #233
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Correctie : volgens datzelfde (betrouwbaar) forum zou de club elke dag van 10 tot 04u open zijn vanaf 18 oktober. Entree wordt dan 50 euro tot 17u en nadien 75 euro.

  13. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 oktober 2021)

  14. #234
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Laut Clubseite zu wegen Inzidenzzahlen!

    vanKees

  15. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 januari 2022)

  16. #235
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Heropening op maandag 07/02.

  17. #236
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:46
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Op doorreis naar Oostenrijk voor mijn ski vakantie vandaag The Palace in Frankfurt bezocht.
    Kwam ongeveer 13.30 uur aan. Voldoende ruimte op de parkeerplaats.
    Bij binnenkomst krijg je het idee een zeer luxe club binnen te treden.
    Prima ontvangst, aardige man en in ruil voor €50 mijn beren mantel ontvangen.
    De kleedruimte is ruim en de lockers zijn prima, zelfs met een kluisje in de locker.
    Bij binnenkomst geef je je schoenmaat door en je krijgt een locker met slippers in de juiste maat. Prima systeem.
    Na het omkleden de grote ruimte binnengegaan. Een zeer grote bar met rondom barkrukken met ruimte voor wel 30-40 personen.
    Hier en daar zaten er al wat dames aan de bar. Verder veel banken met grote kussens op een verhoging, zodat je goed uitzicht hebt op de bar en de dames.
    Eerst maar een koffie besteld.
    De dames zien je als een prooi want jagen mag kennelijk hier.
    Direct kwam er al een dame naast me zitten . Even gebabbeld en aangegeven dat ik nog niet klaar was voor een kamer. Had net 400 km gereden en had mijn koffie nog niet eens op. Dit begreep ze en droop af.
    Niet heel veel later kwam er een pracht vrouw naast me zitten. Gezellig zitten praten. Nadia was haar naam en ze kwam uit Rusland. Sprak goed Engels.
    Een plaatje was het. Blond haar, kleine borstjes en een super slank figuur met prachtige billen.De dames lopen grotendeels naakt rond, een enkeling in mooie lingerie.
    Even haar menukaart doorgenomen en besloten met haar naar de kamer te gaan.
    Je moet hier wel voor veel opties extra betalen. Ik had een totaal pakket afgesproken voor 200p60.
    Nou, dat heb ik geweten. Alle remmen gingen los. Wat een lekker geil ding was het. Een fantastisch geil uur met haar gehad.
    Kost wel wat maar doordat ik het totaal pakket had afgesproken, kon ook werkelijk alles en alles safe. Ook het pijpen.
    Gesloopt kwam ik van de kamer. Douchen en snel een koffie aan de bar. Ik bestelde koffie aan de bar in de buurt van een mooi meisje.
    Ze vroeg me naast haar te komen zitten. Heel gezellig zitten praten. Ze heette Anna en kwam uit Roemenië. Was net 2 dagen werkzaam in deze club.
    Haar te kennen gegeven dat ik net van de kamer kwam en mijn batterij nog opnieuw opgeladen moest worden. Snapte ze maar vroeg wel of ik op een later moment haar kwam halen voor een kamer.
    In het volgende uur is ze wel 3 keer bij me geweest of ik er al klaar voor was.
    Uiteindelijk haar opgezocht en naar de kamer. Ook met haar een totaal pakket afgesproken, want zo werkt het daar kennelijk.De standaard prijzen zijn 50p30 en 100p60. Maar dat is alleen neuken en pijpen met condoom. Neuken is trouwens hier altijd met condoom uiteraard.
    Dus met Anna naar de kamer. De kamers zijn trouwens schitterend en stralen een enorme luxe uit.
    Die Anna was nog geiler dan de Russische Nadia. Wat een meid en wat een geil uur. Prachtige grote (siliconen) borsten en een slank figuur met heerlijke zachte billen. Wat een pijp kunstenares. Dit zelden meegemaakt.
    Totaal gesloopt de kamer verlaten. Het was inmiddels half 8 en was aan eten toe.
    Ze hebben hier een heel mooi restaurant . Je kunt warm eten vanaf half 8. Vóór die tijd liggen er allemaal snacks, fruit, gebak enz. Dus je hoeft niet te verhongeren, maar voor de warme hap moet je wachten tot half 8.
    Dus het restaurant bezocht en de meiden stonden al in de rij. Je loopt met een dienblad met bord langs het buffet en een dame achter het buffet schept op wat je aanwijst. Het eten was culinair hoogstaand. Diverse soorten vlees, rijst, gebakken aardappeltjes, lasagna, diverse soorten toetjes, gebak en fruit. Het smaakte heerlijk.
    Hierna aan de bar nog een koffie genomen en afscheid genomen van Nadia en Anna.
    Ik heb een fantastische middag gehad in deze voor mij onbekende club. Jammer dat het te ver is om iedere zaterdag te bezoeken, anders had ik dat zeker gedaan. De meiden, het personeel, allen waren zeer vriendelijk.
    Hierna naar mijn hotel en twijfel nog of ik morgenochtend nog even terug ga of mijn reis vervolg.
    In ieder geval maak ik op de terugreis een tussenstop in deze prachtige club.

  18. Onderstaande 14 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (23 februari 2022),DDDD (24 februari 2022),Eddy_V (24 februari 2022),forgetskinnyletsgetfatty (24 februari 2022),Husky (24 februari 2022),mechelen (23 februari 2022),mentholbear (24 februari 2022),Patjax ( 6 maart 2022),pret (24 februari 2022),schoolmeester (24 februari 2022),trickyD ( 2 maart 2022),WANDELAAR5 (23 februari 2022),Wentelt Eefje (24 februari 2022),Wijze grijze (23 februari 2022)

  19. #237
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Hoe was de wellness in deze club?

  20. #238
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    In normale omstandigheden : een sauna met opgietsessies, een stoombad, een klein bubbelbad en een masseuze. Er is ook een kleine rustruimte.

  21. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 februari 2022)

  22. #239
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:46
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    In normale omstandigheden : een sauna met opgietsessies, een stoombad, een klein bubbelbad en een masseuze. Er is ook een kleine rustruimte.
    Precies zoals Mechelen omschrijft, met een zeer luxe uitstraling . Was ik vergeten te vermelden.

  23. Onderstaande 3 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (24 februari 2022),mentholbear (27 februari 2022),Wentelt Eefje (24 februari 2022)

  24. #240
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Dank voor de recensie, @Liefje.
    Ik ben hier al tien jaar niet geweest en daarom goed om te lezen dat ze een upgrade hebben ondergaan. In vroeger tijden waren de meeste 'kamer' gewoon een rij van bedden gescheiden door niet erg geluidwerende gordijntjes. Het eten was destijds een stel warmhoudbakken van waaruit het personeel jouw maaltijd samenstelde. Doorgaans waren dat slappe boontjes met droge rijst en een nog droger varkenslapje. De assertiviteit van de dames is blijkbaar niet veranderd. Het is lastig om een rustmomentje te vinden. 's Zomers wel een prachtige tuin en, zonder twijfel, een flink stel heel mooie dames ter uwer vermaak.
    Als ik weer eens in de buurt ben ....

  25. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 februari 2022),mentholbear (27 februari 2022)

  26. #241
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Hum, ik denk dat je je vergist. Palace heeft nooit een tuin gehad...

  27. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 februari 2022)

  28. #242
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Hum, ik denk dat je je vergist. Palace heeft nooit een tuin gehad...
    Kut. Inderdaad. Kleine mix-up van Oase en Palace. Bij de Palace ben ik (gelukkig) ook al eens geweest, maar daar kan ik Liefje's relaas volledig volgen voor de kamers .... maar ook helaas voor de upsell ;-). Maar onterechte aantijging van mij voor de verlepte boontjes en de gordijnkamertjes. Dat was Oase.

  29. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 februari 2022)

  30. #243
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:46
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    Even een klein vervolg op mijn bezoek aan The Palace, gisteren.
    Mijn volgende stop , vandaag, donderdag , zou Nürnberg zijn.
    Niet zo heel ver eigenlijk, maar gezien alle wegwerkzaamheden op de route toch nog lang over gedaan maar dit terzijde.
    Vanochtend na het ontbijt in mijn hotel dacht ik, dat is gisteren toch wel erg goed bevallen daar in The Palace.
    En aangezien ze om 10.00 uur al open gaan tegenwoordig, besloot ik hier rond een uur of 11 toch nog even naar toe te gaan.
    Ik wilde dan blijven tot een uur of 3 en dan vertrekken naar Nürnberg.
    Zo gezegd , zo gedaan. Rond een uur of 11 was ik daar. De jongeman, die er gisteren ook was, herkende mij nog met een glimlach.
    Echter hij vertelde dat er nog geen één dame aanwezig was. Het kon nog wel twee uur duren vóór de eerste dame zou arriveren.
    Ik mocht wel naar binnen en van alle wellness gebruik maken, mochten er binnen twee uur geen dames komen, dan zou ik mijn geld terug krijgen. Ik had echter geen zin om te gaan wachten en heb vriendelijk bedankt.
    Ben vervolgens vertrokken richting Nürnberg. Het was druk op de weg en veel oponthoud door werkzaamheden.
    Uiteindelijk kwam ik rond 15.30 aan bij mijn hotel in Nürnberg.
    De FKK sauna clubs in Nürnberg, zoals Heaven en Palmas zijn ivm Corona nog steeds gesloten.
    Aangezien ik toch mijn zinnen had gezet op een lekker uurtje met een leuke meid het internet gebruikt en via Ladies.de eens gekeken naar het aanbod in Nürnberg. Kwam al snel uit bij ene Lara, een prachtig mooie donkere dame, die er op de foto’s schitterend uit zag.
    Haar gebeld en gevraagd of ze een uurtje vrij had. Dat had ze en een tijd met haar afgesproken om haar te bezoeken. Was een 10 minuten van mijn hotel.
    Daar aangekomen opende een fantastische schoonheid de deur, gekleed in een rode bodystocking. Stond prachtig op haar donkere huid. Ze zag er prachtig uit. Ah, jij hebt gebeld zegt ze. Ze was vrolijk en blij dat ik er was. Kennelijk , door Corona, geen grote verdiensten de laatste tijd.
    Na een gezellige babbel belandden we op bed, ik was inmiddels uitgekleed en via een showtje, ontdeed Lara zich ook van haar rode bodystocking. Een prachtig lichaam kwam tevoorschijn.
    Hierna ontstond er een uur onstuimige sex. Ze heeft 3 keer een orgasme gehad. Ze genoot er zichtbaar en hoorbaar van en ik ook uiteraard.
    Het was erg geil , maar ook heel gezellig, alsof we elkaar al jaren kenden.
    Na een uur afscheid genomen en ze vroeg of ik snel weer terug kwam. Hmmmm…..dat wordt wel lastig.
    Voldaan naar mijn hotel gereden en vanavond heerlijk bij een Italiaans restaurant gegeten en zitten nagenieten.
    Het waren twee erg leuke dagen. Morgen richting Salzburg en voorlopig even geen sex avonturen.
    Ik ga heerlijk skiën en jullie horen weer van me als ik op de terugreis ga en in ieder geval een tussenstop maak bij The Palace in Frankfurt en wie weet in Nürnberg.
    Tot snel.

  31. Onderstaande 12 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2022),Eddy_V ( 5 maart 2022),Jester (25 februari 2022),mechelen (24 februari 2022),mentholbear (27 februari 2022),Patjax ( 6 maart 2022),pret (25 februari 2022),schoolmeester (25 februari 2022),trickyD ( 2 maart 2022),WANDELAAR5 (24 februari 2022),Wentelt Eefje (24 februari 2022),Wijze grijze (25 februari 2022)

  32. #244
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
    Echter hij vertelde dat er nog geen één dame aanwezig was. Het kon nog wel twee uur duren vóór de eerste dame zou arriveren.
    Ik mocht wel naar binnen en van alle wellness gebruik maken, mochten er binnen twee uur geen dames komen, dan zou ik mijn geld terug krijgen.
    Dat vind ik wel heel erg netjes van de club.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Morgen richting Salzburg en voorlopig even geen sex avonturen.
    Ik ga heerlijk skiën en jullie horen weer van me als ik op de terugreis ga en in ieder geval een tussenstop maak bij The Palace in Frankfurt en wie weet in Nürnberg.
    Tot snel.
    Lagen in een koude winter 3 zwervers onder een brug naast elkaar te slapen. Vertelde de volgende ochtend de ene zwerver een nachtmerrie te hebben gehad. Hij was hardhandig door een lelijk wijf afgetrokken. Vertelt de andere zwerver dat ie ook een vergelijkbare slechte droom heeft gehad.
    De zwerver die in het midden lag vertelde dat ie juist heerlijk gedroomd had dat in in Salzburg was wezen skiën

  33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (27 februari 2022)

  34. #245
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:46
    Berichten
    400
    Discussies
    3
    Thanks
    2.790
    Thanked
    1.671 in 244 posts

    Standaard

    The Palace deel 2.
    Vanochtend rond 8.00 uur vertrokken uit Oostenrijk met als doel in de loop van de middag te arriveren bij The Palace in Frankfurt.
    Het was behoorlijk druk op de weg door eveneens terugkerende vakantiegangers.
    Uiteindelijk om 15.30 uur de auto op de parkeerplaats van The Palace gezet. Er was nog plaats genoeg.
    De theke herkende mij nog van 1,5 week geleden.
    Na het gebruikelijke ritueel en een heerlijke douche mij begeven naar de bar voor een welverdiende kop koffie.
    Wilde even bijkomen van de 600 km lange autorit . Maar daar krijg je in deze club geen gelegenheid voor.
    Direct kwamen er al verschillende dames op mij af. Hen allemaal netjes uitgelegd dat ik eerst even wilde uitrusten.
    Plaats genomen hebbende op één van de banken met mijn koffie kwam de ene na de andere naakte schoonheid bij mij zitten.
    Man, man…….wat een dilemma……..ik was toch wel wat moe , maar om al deze schoonheden weg te sturen ging me toch wel aan het hart.
    Één van de schoonheden was Angelika. Ze maakte direct al indruk op me door haar verschijning en de heerlijke babbel. Ze was al wat ouder dan de meeste dames en kwam uit Kazachstan vertelde ze. Een prachtig lichaam had ze. We hebben geruime tijd gezellig zitten babbelen.
    Haar medegedeeld dat ik toch eerst even een kop soep en een broodje wilde eten alvorens met haar naar de kamer te gaan.
    Ze ging weg maar hield me wel in de gaten. Hierna haar bij me geroepen en haar menukaart doorgenomen.
    Kennelijk hebben de dames ( 3 tot nu toe) waar ik mee gekalmeerd heb, dezelfde menukaart. Uiteindelijk weer een all-in pakket afgesproken voor 200p60. Alhoewel ze in eerste instantie 250p60 vroeg. Maar dit was al snel van tafel.
    Haar uitgelegd dat ik al wat ervaring had met deze all-in pakketten dus……….geen geintjes verwachtte. Dit begreep ze gelukkig.
    Nou, ze beloofde mij een hemels uur. En dat heeft ze waargemaakt. Gesloopt heeft ze me.
    Het was te merken dat ze al wat vlieguren gemaakt had. Ze zoende fantastisch, PZC was werkelijk adembenemend, niets werd er vergeten.
    Ze was bloedgeil. 69 vond ze fantastisch en in missio kon het niet hard genoeg gaan. Ik was kapot.
    600 km sturen en dan zo’n sloop sessie.
    Beide hebben we tot volle tevredenheid de kamer na een uur verlaten. Ze bedankte me hartelijk, want ze was echt toe aan zo’n grote beurt vertelde ze me.
    Nou, dat heb ik zeker geweten.
    Hierna wat gedronken en zeker 10 dames medegedeeld dat een tweede kamer er voorlopig niet in zat. Wat een schoonheden lopen hier rond.
    Tegen 20.00 uur in het restaurant weer heerlijk gegeten.
    In de tijd dat ik er was waren er zeker 30-35 prachtige meiden aanwezig en ongeveer 20 beren.
    De sfeer was heel gezellig en ontspannend.
    In het restaurant kwam ik Anna weer tegen. Met haar had ik vorige keer een stomende sessie gehad.
    Ik had haar al gezocht, want zij was mede een reden om deze club nog eens te bezoeken. Had haar echter nog niet eerder gezien vandaag.
    Het bleek dat ze de hele middag gepannenkoekt was. Toen deze gast weg ging ben ik even gaan babbelen met haar.
    Ze vond het jammer dat we niet gehamerd hadden vandaag want ze herinnerde zich de kamer met mij nog al te goed. Ze wilde nu wel weer een kamer met mij.
    Ik was echter te moe voor nog een kamer.
    Ik ben blij dat ik deze club vandaag nog even bezocht heb, maar vond het wel jammer dat ik geen energie meer had voor een tweede kamer.
    Volgende keer dus uitgerust deze club bezoeken, dan zal ik zeker weer een fantastische tijd hebben hier want hier lopen fantastisch mooie dames rond.
    Nog even afscheid genomen van Angelika, die het ook jammer vond dat ik rond 21.00 ging vertrekken. Helaas, ik zat er echt helemaal door.
    Hierna mijn hotel opgezocht voor een welverdiende nachtrust.
    Morgen weer richting Holland.
    Ga zeker nog een keer terug voor een weekendje Frankfurt.

  35. Onderstaande 12 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 maart 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 maart 2022),Johan35 ( 6 maart 2022),mechelen ( 5 maart 2022),mentholbear ( 6 maart 2022),Patjax ( 6 maart 2022),Pelagos ( 6 maart 2022),schoolmeester ( 6 maart 2022),trickyD ( 3 april 2022),WANDELAAR5 ( 5 maart 2022),Wentelt Eefje ( 6 maart 2022),Wijze grijze ( 5 maart 2022)

  36. #246
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liefje Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik deze club vandaag nog even bezocht heb, maar vond het wel jammer dat ik geen energie meer had voor een tweede kamer.
    Volgens Mechelen is er ook een kleine rustruimte.

    Ik neem geregeld na een wellness rondje even een dutje, een douche, om vervolgens weer fris als een hoentje de bar in te duiken. Of de voederbakken

  37. #247
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 15:11
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Op pad voor een goede vrijdag. De club lijkt nog steeds meer op een luxe nachtclub dan op een saunaclub. Alles is piekfijn verzorgd, de bar efficient en het eten smaakt goed.

    Op deze dag zo'n 20 dames aanwezig. Het aantal loopt hier iets terug. Door de paasdagen, maar vooral omdat de club het voor de pandemie moest hebben van de Messe bezoekers en de Messe komt nog niet op gang. Maar: optisch is dit nog steeds een van de mooiste line-ups die ik in club land heb gezien. Er zijn clubs met grotere aantallen waar minder schoonheden tussen zitten. Wel voor de liefhebber van door de dokter geholpen. Maar verder een lust voor het oog.

    Het upsell model in deze regio is bekend, maar ook voor de oude standaard prijs maken de dames de kamers leuk, en dan blijkt dat ik toch niet zo hecht aan de klassieke service om tevreden te zijn. Als je dan ook nog een leuke studente uit Berlijn aan je kruis nagelt, dan is de dag meer dan goed.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (18 april 2022),mechelen (18 april 2022),mentholbear (20 april 2022),Patjax (18 april 2022)

  39. #248
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Hat die Studentin auch einen Namen?

    vanKees

  40. #249
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 15:11
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    576 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Hat die Studentin auch einen Namen?
    Ja.

    Ya tapi bukan nama yang dia katakan padaku.

  41. Onderstaande leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (19 april 2022)

  42. #250
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Terima kasih atas informasi ini!

    vanKees

 

 
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60