Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 629
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Pfeil World (Pohlheim), Algemeen

    Afgelopen vrijdag met Knabbel naar zuidelijke oorden afgereisd en wel naar FKK World. Rond 15 u in het hotel ingecheckt en een half uurtje later stonden we in de grote zaal van World. Het was rustig, weingi ijsberen. De parkeerplaats telde maximaal 15 auto's. Gelukkig waren er redelijk wat meiden die dus, helaas voor hun, weinig te doen hadden. Eerst maar es van de reis bekomen en een lunch genuttigd om met een kop thee in een bank te belanden. Eten zou ook de rode draad worden van die dag . Ondertussen toch al redelijk wat schone dames aan ons voorbij zien komen en aangezien het al een half jaar geleden was dat we er waren, blijft FKK dan toch weer leuk :p Ik kreeg wel de indruk dat de razzia van de afgelopen keer zijn werk had gedaan, weinig roemeense dames over van een half jaar geleden en nog maar slechts enkele bekenden van vorige keer, waaronder Carmen, een zwartharige dame, vriendin van roemeense Julia die er jammer genoeg niet was. Twee MILFS voor Babbel waren er wel en waren teleurgesteld dat Babbel er niet bij was. Het duurde niet lang voordat we werden vergezeld door Larissa, een 24 jarige dame, land van herkomst weet ik niet meer. Ze begon een leuk praatje met ons. Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet zo snel te gaan maar goed wat wil je als zo'n mooie meid tegen je aan zit, splitternackt, mooie pocahontas ogen en een schitterend gebit. Dan begin je natuurlijk te ruziën met je collega over wie naar de kamer gaat met haar. Ongetekende won dat en deelde een half uur achter een gordijn. Het begon wat terughoudend maar als je zo'n meid er ook enigszins van laat genieten dan draait ze al snel bij. Kortom, goed half uurtje gehad maar het liep niet over.

    Collega Knabbel had inmiddels een saunaronde gedaan en was teleurgesteld dat we onze eigen aufguss niet mochten gebruiken. Hij was dus al redelijk op bedrijfstemperatuur gekomen. Nog maar een hapje gepakt en met een kop koffie, overigens gekregen van een hele lekkere bardame , daalden we wederom neer op een van de banken waar we na enkele minuten al weer gezelschap kregen van een knappe meid die eigenlijk wel de stemmingmaker van die avond was. Naam weet ik niet meer, was van oorsprong Joegoslavische en had een kind, haar lichaam toonde enigszins de gevolgen daarvan. Heel verhaal vertelde ze over wat ze allemaal had meegemaakt en toen een vriendin erbij kwam dachten ze hun kans te zien en een kwartet te kunnen vormen. Helaas voor hun deelden Knabbel en ik die behoefte niet en kon Knabbel zijn wensen met betrekking tot een orale beurt kenbaar maken aan haar vriendin om ze vervolgens te laten bewijzen of ze het ook kon. Een enigzins teleurstellend half uur volgde voor hem... De Joegoslavische dampte na een kwartier ook af toen ze merkte dat ik niet in was voor een beurt met haar. Zelf ben ik toen lekker aan het zwembad in een ligstoel een krantje gaan lezen waar ik met enige regelmaat benaderd werd door schone dames die ik met succes ervan kon overtuigen dat ze maar bij mijn buurman moesten proberen.

    Knabbel trug, wij eten Naast mooie vrolijke joegoslavische dames zagen we ook mooi minder vrolijke dames. Een aantal hadden we nog niet zien lachen de hele middag. Das dan weer de keerzijde van de medaille.

    Ondertussen had ik me toch een lekker ding gespot, boh! Type Kroatische Julia uit GT alleen dan puur natuur maar zeker zo lang. Jongens toch! Na haar (Manuela) een hele tijd in de gaten gehouden te hebben, kwam ik haar beneden tegen in het gangetje naar het zwembad. Haar ontvoerd achter een gordijn en er volgde een gruwelijk lekker blaaspartij. Samen met de voorpret duurde deze sessie niet al te lang en liep ik met een big smile de eetruimte binnen waar Knabbel weer met een worst in zijn handen zat en die bijna van verbazing liet vallen omdat ik niet echt dat je zegt een half uur was weggeweest. De smoes dat ik niet graag alleen eet en er daarom zo snel mogelijk vanaf wilde zijn, hielp niet echt :o Daarna een saunaatje gedaan en gezellig met zijn tweeën op blote voeten door de sneeuw gelopen, wat een opmerkelijk lekker tintelend gevoel gaf (aan je voeten he!).

    Tijdens het bijkomen van de sauna bleef Manuela maar in mijn gedachten ronddwalen en moest en zou ik nog een keer de kamer met haar delen. En zo geschiedde niet lang daarna. Ook deze keer duurde het geen half uur maar het was het dubbel en dwars waard. Wat een schatje!

    Ik was klaar voor die avond dacht ik en ging op zoek naar mijn lotgenoot die nog met het voorspel bezig was in de woonkamer beneden. Hij was de voeten van de dame in kwestie aan het masseren zoals een goed ijsbeer dat betaamt. De dame genoot er zichtbaar van terwijl ik een negerin in mijn nek had hangen die op zoek was naar haar little angel. Angstige gevoelens bekropen mij maar gelukkig deed mijn koele ongeïnteresseerd ijsberenblik haar verdrijven waarna ook Knabbel met zijn verovering naar een kamertje vertrok. Boven was inmiddels een paaldanseres haar kunsten aan het vertonen en wat schets mijn verbazing; het was mijn Manuela.. Mja daar ga ik wel even van genieten. Kopje koffie erbij en slingeren maar aan die paal... Even later kwam Knabbel mij vertellen over zijn ervaringen met zijn verovering, not bad maar weinig gewend zo heb ik begrepen.

    Daar zaten we dan, twee beren, in het holst van de nacht, tussen de blote meiden, honderden km's van huis en die meiden wilden ons en wij hun niet meer... nou ja, stiekem toch wel een beetje. Carmen probeerde me nog te versieren maar na wijselijk ijsberenberaad besloten om toch maar het hotel op te zoeken, in de wetenschap dat nog een zware dag zou volgen.

    Samenvattend was het een geslaagde dag, lekker gegeten, veel meiden voor ons, waarvan er redelijk wat in ons beuteschema pastte. Voor herhaling vatbaar, zo'n 2 of 3 keer per jaar.

    :wink:
    Tiga

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ja dat doen we nog een keer Tiga. Samen naar de Etap Maar volgende keer gaat Babbel wel mee :thefinger (Trek eens aan mijn vinger )

    Hele goede afwisseling van de clubs die ik normaal gesproken in NRW bezoek

    Knabbel

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    ....en waren de Hells Angel' s ook weer van de partij, of hadden ze een Feiertag ?

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Deze keer zag ik er vermoedelijk twee. Uiteraard voorzien van tattoos en flinke spierballen. Afgelopen zomer waren er zowaar Angels van de Nomads als ik het goed verstaan heb. Zo zie je maar weer wat voor een verschillende ijsberen er toch allemaal bestaan. Leuk netwerkje trouwens...

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Deze keer zag ik er vermoedelijk twee. Uiteraard voorzien van tattoos en flinke spierballen. Afgelopen zomer waren er zowaar Angels van de Nomads als ik het goed verstaan heb. Zo zie je maar weer wat voor een verschillende ijsberen er toch allemaal bestaan. Leuk netwerkje trouwens...
    De Hell's Angels blijken de uitbaters van FKK World te zijn. Ik ga er zondag maar weer eens kijken. Misschien hebben ze wel zin in een potje worstelen.:teuflisch

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ons Belgische Bonkie gaat met wat andere belgische heren naar een speciaal feest in FKK World. Het begint vrijdag en gaat door tot en met maandag.

    14.04.2006
    Ostern feiern mit heissen Häßchen
    Karfreitag bis Ostermontag wird in der FKK World Ostern gefeiert, mit speziellem Bufett und geilen Häschen.

    Am Ostersonntag und Ostermonatg gibt es für jeden Gast ein Ostergeschenk. Hol es Dir ab.

    Willem2 wenst ze veel plezier :wink:



    PS Zie ook de site van FKK World
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonkie5_be
    Bonkie5.be is lastig op zichzelf dat hij na 2 jaar bonken ineens een vamp tegenkomt die hem doet smelten.
    Ik zal es naar the World moeten gaan om mijn gedachten te verzetten.
    500 neukbeurten en alles is weer in orde zou de dokter zeggen :D
    Bonkie is dus in 3 dagen met 13 verschillende dames geweest. Toen stonden er nog twee op het programma maar hij kon even niet meer. Daarna is hij terstond alle namen van deze mooie dames vergeten en weer naar zijn Louisa gegaan

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Ik was vrijdag 5-5-06 ook in world.
    Dit om mijn nieuwe auto eens flink uit te testen.
    Om 5:45 vertrok ik.
    Via de A61 richting Köln,A4 Köln/olpe(7:15 gelukkig filevrij), A45 Frankfurt am main.
    De A61 was soms een kleine opstopping vanwege de vele wegwerkzaamheden.
    Maar ik heb niet stil gestaan.
    Om 10:30 navigeerde mijn apparaatje op het terrein van World.
    Bij binnenkomst moet ik wachten op de gastvrouw.
    €65 betalen en omkleden.
    Bij binnenkomst herkende ik meteen een dame die enkele weken in Riz Clubbing heefd gewerkt.
    Vervolgens was het tijd om de club te verkennen.
    En mensen dit is inderdaat een zeer grote club.
    Gezien de tijd waren er maar bar weinig prinsesjes, zeker voor zo`n grote tent.
    S`middags trok het wel weer aan.
    Gelukkig voor mij ging werd die dag de tuin officieel in gebruik genomen.
    Dus werd de barbekut uit de mottenballen gehaald.
    Gezien de hoeveelheid zonnenschijn was dit zeker een aanrader.

    Tegen het middag uur spotte ik een Lilian.
    Met deze dame heb ik in de zeer grote tuin liggen te rommelen.
    Rond 6 uur spotte ik Teressa.
    Deze goedlachse dame probeerde me nog te verleiden.
    Alhoewel ik nog plannen had voor een twede ronden, kon Teressa mij niet plat krijgen.
    Rond 18:30 ben ik richting huidwaards gereden.

    Eindconclusie, World is inderdaat een zeer grote tent.
    Maar ook niet meer dan dat.
    Leuk om er eens een keer te zijn geweesd.
    Maar voorlopig geen twede maal.
    Dan ga ik liever na Oase.

  9. #9
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Daumen runter World: Pipo op avontuur 3

    Na de afgang van Oase is Pipo via het gesloten Atlantis naar World gereden. Echt een hele mooie tent maar dat kon ik niet van de vrouwen zeggen. Net als in Oase niets jong en strak of alleen jong. Slechts eentje strak.....

    De tent op zich heeft wel echt alles wat je je wensen kunt en ik zou willen dat het huis en landgoed in Oedt lag met het management en meiden uit Oedt. Ook hier is Pipo slechts 2 uur gebleven en zonder resultaat weg gegaan.

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard 5 Euro korting!

    Voor de ijsberen die na 31 juli naar FFK-World gaan

    Bezoek hun website http://www.fkk-world.de en klik links in de menulijst op Gutschein, deze even uitprinten en inleveren bij je bezoek aan FKK-World en je ontvangt een korting van 5 euro op de entreeprijs.

    Jack42

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Sonny in World

    FKK-World, vrijdag 8 december 2006

    Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan FKK-World in het plaatsje Pohlheim bij Giessen. Collega ijsbeer Pepto had me er inmiddels veel over verteld, dus was ik wel erg nieuwsgierig geworden. Gezien Pepto er deze dag ook zou zijn, was het voor mij een uitstekende gelegenheid om eens door een doorgewinterde World-ganger in deze FKK-club geïntroduceerd te worden.

    Na een autorit van ongeveer 3uur, arriveerde ik er rond 16:00. M’n auto geparkeerd op een nogal steile oprit en met kloppend hart naar de ingang gelopen. Bij binnenkomst kom je direct in een kleine lobby waar je de entree a € 65,00 moet betalen. Wat overigens slecht is voor diegene die zich niet aan hun budget kunnen houden, in de lobby staat een geldautomaat.
    Vervolgens ga je een deur door naar de kleedruimte waar de lockers staan. Ook hier hanteren ze het systeem dat je een grote locker hebt voor je kleren en een klein kluisje voor je waardevolle spullen. Je sleutel past op beide sloten.

    In FKK-World loopt het merendeel van de mannen met alleen een handdoek om. Een enkele draagt een witte badjas. Verder lopen de dames er naakt rond. Dinsdags schijnt dessous dag te zijn.

    Vanuit de kleedruimte loop je een grote zaal binnen. Hierin staat een bar waar je gratis frisdranken, koffie kan krijgen. Alcoholische dranken zijn verkrijgbaar tegen betaling.
    De grote zaal is het centrale hart van de club, hier zijn de meeste dames te vinden. Vanuit deze zaal heb je toegang tot een sex-kino, in de zomermaanden tot “Garten von Eden” en de gang naar de benedenetage. Verder vind je strak naast de grote zaal de eetzaal waar een grote stamtafel staat met daarom diverse kleine tafels. Deze ruimte is overigens rookvrij. Via een lange gang loop je naar de benedenetage waarbij de langs de diverse kamers loopt. Op de benedenetage vind je een binnenzwembad met jacuzzi, een Turks stoombad en twee sauna’s. Tussen het zwembad en de sauna’s bevind zich een lounge ruimte met diverse bankstellen en achter in de hoek een bar. Buiten in de tuin (wat ik overigens niet heb kunnen zien) bevind zich nog een buitenzwembad. Tot zover een impressie van de club.

    Toen ik de grote zaal binnenliep had ik een beetje een onwennig gevoel maar wel erg spannend. Ik liep daar een line-up tegemoet welke zijn weerga niet kende. Een zaal vol met voor Sonny allemaal nieuwe dames. Ja, dat is toch iets anders dan wanneer je GT binnenloopt. Het aantal ijsberen was vrij laag te noemen, er was duidelijk een overschot aan dames. Ik voelde me echt nieuw en had het gevoel dat ik van alle kanten bekeken werd. Enkele momenten later zag ik Pepto en ben de rest van de dag veel met hem en zijn vrienden opgetrokken. Alle details over de club werden me verteld. Sonny was klaar voor de eerste ronde, maar het duurde toch nog tot een uur of zeven voor ik daadwerkelijk naar de kamer ging. Mijn eerste verovering werd de Wit-Russiche Olga, deze dame werd me aanbevolen door Pepto. Na deze sessie heerlijk wezen eten. Dit wordt geserveerd als buffet en is de gehele dag beschikbaar. Toen ik na het eten weer door de zaal liep, werd ik plotseling nageroepen. Ik kijk om en zie verderop in de bank de Duitse Vivian zitten waarmee ik diverse sessies heb gehad in GT. Nu is het zo, wanneer je met deze dame aan de praat raakt je er ook niet meer vanaf komt totdat je met haar naar de kamer bent geweest. Ik vond het niet erg want ik heb het altijd reuze naar mijn zin met deze Vivian. Net voordat ik met haar de kamer opdook heb ik nog even snel een massage voor mezelf gereserveerd bij de aanwezige masseur.

    Toen Vivian en ik voldaan van de kamer af kwamen heb ik mezelf weer bij het Pepto groepje gevoegd. Nog geen halfuurtje later het tweede bekende gezicht. Het meisje in kwestie, een jonge kleine Roemeens met de naam Laura. Later bleek dat ze als Andrea had gewerkt in GT.
    Ik heb de charmes van Laura even moeten afslaan en kon met een goed excuus (m’n massage afspraak) haar verlaten. Onderweg naar de masseur kom ik een leuke blond dame tegen. Een Bulgaarse met de naam Petia. Ook deze dame heb ik moeten teleurstellen gezien ik op weg was naar de masseur. Met een heel lief gezicht vroeg ze of ze daarna bij me mocht komen. Ach ja, ik ben de beroerdste niet, dus zei ik dat we elkaar dan wel weer zouden zien. En inderdaad, na de massage was ik nog niet goed en wel in de grote zaal, of Petia kwam bij me zitten. Uiteindelijk werd zij m’n derde verovering van deze dag. Nu was het inmiddels al over twaalven, dus denk je dat het wel zo afgelopen zou zijn. Nee hoor, World in tot 04:00 open en op zaterdag zelfs tot 05:00. Het buffet werd nog steeds aangevuld, dus dit was ook allemaal dik voor elkaar. Na een korte snack loop ik Laura weer tegen haar kleine lijfje. Na even lekker op de bank te hebben gezeten, heb ik deze dame ook maar aan een inspectie onderworpen. De laatste van deze dag werd haar vriendinnetje Romina. Ik zat lekker in het bubbelbad, toen deze zeer jonge dame van 19 erbij kwam zitten. Ze was zeer ondeugend en had het binnen mum van tijd voor elkaar om me op de kamer van m’n laatste druppel zaad te ontdoen.

    Voor Sonny was dit een zeer gevallen eerste bezoek aan World. Het is een grote club, maar ik vind de sfeer wat gemoedelijker dan de andere Frankfurtse club als Oase en Palace. De Line-up qua dames was uitermate goed te noemen. Veel Russinnen en Roemeense dames. Als frequent GT ganger zal ik nog even uiteen zetten wat ik nu het verschil vind tussen FKK-World en GT. Voordelen van World t.o.v. GT vind ik dat je er de gehele dag kunt eten, dus niet in de rij staan om 1800 of 2200, maar gewoon eten wanneer het jou uitkomt. Ben je het boven even zat, dan kun je terugtrekken in de loungeruimte of zwembad. Voor de niet rokers onder ons is deze club uitermate geschikt. Er zijn diverse ruimtes waar het rookvrij is. De aanpak qua dames is vrijwel gelijk. Animeren doen ze net zoals in GT. Er is wel een verschil in prijs: Een halfuur kost € 50,00, maar een verlenging van 30 minuten kost telkens ook € 50,00, dus voor een twee uurtjes op de kamer ben je hier gewoon € 200,00 kwijt. In GT is dan maar € 125,00. In World zijn alcoholische dranken verkrijgbaar tegen betaling. Dit voorkomt de kans dat bezoekers dronken raken, wat de dames op zich prettiger vinden. Wat je in World wel mist is de gezelligheid tussen de ijsberen onderling.

    Al met al een geslaagd bezoek aan World. Sonny gaat er zeker vaker naar toe als afwisseling van de vele GT bezoeken. Af en toe en complete andere line-up is zeker de moeite waard om er 300 km voor te rijden.

    BR, Sonny:wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Out of this World with Pepto

    Hoi Sonny,

    It was very nice to show you another World, and to see your enjoyment and excitement in my favorite club. You definately made some excellent choices. We have made many in common this night. Of course, Olga is my beloved favorite "wife" who never fails to make me feel like I am laying with a true friend, her hummingbird tongue will go like that for 45 minutes if you desire. She is a classy smart lady with supermodel looks. Four of my friends visitted with her that night, a fact for which I was rewarded the next night!

    As for the Romanische schoolclasje, we have had our doubts previously, but when they all attacked us on the couch for up close and personal lapdances, I knew that I would have to meet many of them, and indeed I did. Little Laura was a totally sweet GFE, even though I am more than twice her size. She later fell in love with my suave friend Fusco and they spent 3 hours that night and then another 5 or so Saturday. I also succumbed to Romina's perfect Lolita looks and had a playful, somewhat shy, half uurtje session with her, she is improving all the time. The crazy dancing girl Virginia gave me a 45 minute full contact lapdance and table dance before I took her to a room for 30 minutes, she danced so hard she was almost too tired for sex in the kamer, but it was worth every penny. Satirday, I finally was seduced while I sat by the pool by the adorable dark tiny bouncing borsten meisje Esmerelda, again a half hour was preceeded by almost 30 minutes of play and fondling those perfect puppies by the pool. Saturday, I also did a Serbian threesome with Paris Hilton lookalike blonde Alexandra and her perfect 10 bodied friend Nicolina:Sandwich- . Of course, I finished the night with a farewell microhoneymoon with Olga.

    I had a good time at GT on Thursday, about which I will write later. But as you saw, for me the benefits of World make it my favorite. Continuous food:essen: from 10 AM until 3:30 or 4:30 AM make it easy to sustain your strength and not worry about timing your sessions so you can eat. Couch action, the public flirtations that range from light kisses and coversation all the way to nasty lap dances and blow jobs in the public areas before you go to the room, add immensely to the adventure. The various spaces, relax zones, leisurely dining room, variety of water features. all make World #1 in hospitality IMHO. Bonky and his friends also had a fine time Saturday and it was good to see them as well. Bonky is on tour!!!

    Looking forward to seeing you there again.
    doog
    pepto

  13. #13
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK World 17.06.2007: Ricky Martin's grote Champagne-orgie

    Het moest er maar weer eens een keertje van komen de Return in Pohlheim. Laatste keer was in augustus 2005 op de Krankenschwester-party, waarbij ik me volledig uitleefde met 5 sessie's. Ik heb World de laatste jaren een beetje links laten liggen omdat naar mijn mening de line-up van dames (2/3 Roemeens/Bulgaars) niet mijn smaak was en de berichten op het Römerforum ook niet al te positief waren.
    Maar omdat het complex tot de allerfraaiste in Duitsland gerekend kan worden Gisteren 17 juni samen met Ricky Martin maar weer eens FKK World bezocht.
    Aankomst zo rond de klok van 14.30 en mijn auto geparkeerd op P2 ( ), want het was er al aardig vol. Niet zo verwonderlijk want de temperatuur was alleraardigst.

    Na het afrekenen van de €65 mochten we draaien aan het rad van fortuin. In mijn geval bleef de wijzer net steken op het vakje naast de 'Freier Eintritt' , maar Ricky Martin was wel fortuinlijker met een gratis fles Champagne hausmarke t.w.v. € 70:thefinger .

    Kleedkamers zien er erg clean en goed verzorgd uit. Apart kluisje voor waardevolle spullen en meteen daarna de club even verkend. Weinig veranderd sindsdien behalve dat er een aparte beachclub is bijgekomen waar een subtropisch zandstrand is nagebootst compleet met cocktailbar. Ik vind echter de plaats wat ongelukkig gekozen in de immens grote tuin. Eigenlijk is dat gewoon een park waar je serieus kunt verdwalen compleet met volleybalveld en hier en daar een tuinhuisje. Voor insiders: de tuin in World is circa 6x zo groot als die in GT en dan reken ik de aangelegde parkjes tussen parkeerplaats P2 en de hoofdingang (op zich al een wandeling van 5 minuten) nog niet eens mee. Centraal in dit alles ligt het buitenzembad met terras en een apart kiosk met BBQ gelegenheid.

    De line-up van CDL's was deze zondagmiddag gewoon verrassend en buitengewoon goed. Een grote diversiteit aan fraaie Optiek-gevalletjes passeerden de revue. Bij binnenkomst circa 30 dames, later op de avond circa 50 en tegen het einde weer wat minder. Ik heb eigenlijk geen dames met overgewicht-problemen en zwaarlijvigheid kunnen ontdekken.

    Ricky Martin was weer snel verdwenen met een Roemeense brunette Nicolle : was blijkbaar geen bijzondere sessie van een 1/2 uurtje, maar later op de avond boekte hij diezelfde dame weer.....maar nu voor 1 1/2 uur
    Intussen liet ik me verleiden door de fraaie Braziliaanse Vicky met een sensueel en zwoel lichaam, zwart kruulhaar, heerlijk B-cupje en een bijzonder nat mondje waarmee het lekker zoenen en pijpen was. De dame deed goed mee en probeert het de klant goed naar de zin te maken, dat lukte dus vrij aardig.
    Na het uitstekend vezorgde avondeten bestaande uit een BBQ-buffet was ik wel weer klaar voor een 2e ronde. Eerst liet ik me door de Bulgaarse brunette Natalie bijna verleiden tot een kamerbezoek toen ik buiten aan het zwembad in de zon lag. Deze dame herkende mij nog blijkbaar van 2 jaar geleden, al hoewel ik toen niet met haar de kamer op ben geweest. Later ging ik in het kino alsnog voor de bijl toen de dame vakkundig onde mijn handdoek graaide. Al hoewel de dame niet op de hitlijsten van de Optiek-gevalletjes prijkt was ook deze sessie bijzonder geslaagd welke werd afgesloten met een FT; het hoeven tenslotte ook niet allemaal € 50-sessies te zijn:D .

    En toen werd het tijd om onze gewonnen prijs in ontvangst te nemen: een fles Hausmarke-champagne. Ricky Martin dacht dat hij zelf een fles mocht uitzoeken, maar dat was dus niet de bedoeling. Al spoedig zat ook heel Roemenië aan de champagne, een kwestie van geven en nemen al had de Champagne meer weg van de smaak van wasbenzine (wel keurig met FKK World-etiket op de fles). Kort daarop liet RM zich wel bedonderen door de Bulgaarse brunette Evi en het Roemeense Optiekgevalletje Aida, maar dat zou ook door het vele drankgebruik kunnen komen.

    Tsja, en toen ik later op de avond ook op zoek was naar een 3e ronde liep ik ook in de Booby-trap van een Servische blondine Valentina die éénmaal op de kamer alleen nog maar de menukaart voor de meerwerk-opties wilde doornemen. Van enige fatsoenlijke service was totaal geen sprake en na een dodelijke opmerking "Ich bin doch eine Hure, oder ?" was het tijd om in te rukken. Jammer van de € 50 .

    Later op de avond werd er ook nog binnen eten geserveerd: cordon-bleu, friet, aardappelkroketjes, kippebouten etc erg goed !!
    Rond de klok van 23.00 uur de thuisreis aangevangen die iets langer duurde dan normaal vanwege het slechte weer.

    Conclusie FKK World

    - Complex, verzorging, kamers, ambiance is absoluut top.
    - Niveau van de gasten is duidelijk beter dan in de andere Frankfurt-clubs
    - Line-up van dames en Optiek-gevalletjes was voor deze zondag waanzinnig goed.
    - De kans dat je in FKk World tegen een Total-flop aanloopt is groter dan in andere FKk Clubs: ervaren scouts zijn een must :green_smi
    - Club zal ik zeker nog vaker gaan bezoeken, echter voornamelijk bij de afwezigheid van vakantievierende prinsesjes in andere clubs.

    Grtz,

    Forza:wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Per 1 Oktober is er van overheidswege verplicht gesteld dat je een rookvrije ruimte hebt. Nina/Lili (zie PHG) zei dat het al gerealiseerd was in World en dat er beneden niet meer gerookt mag worden.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Per 1 Oktober is er van overheidswege verplicht gesteld dat je een rookvrije ruimte hebt. Nina/Lili (zie PHG) zei dat het al gerealiseerd was in World en dat er beneden niet meer gerookt mag worden.
    Klopt in FKKW is de Wintertuin de pafzone en de Kelder rookvrij.

    n.b. ook ook in Palace rookverbod (op 1 ruimte na). In de Oase kan men nog als vanouds van 2 verslavingen genieten !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    De enige Big-FKK in de Frankfurt Arena die Big30 nog niet had bezocht was FKK-World. Donderdag jl. vond het eerste bezoek aan deze club plaats!

    Bij een temperatuur net boven het vriespunt, in gezelschap van Forza en Sonny vond de vuurdoop plaats.
    Recent hebben er in World de nodige verbouwingen plaats gevonden. Met name de grote bar ruimte op de begane grond heeft hier positief onder geleden !
    Centraal vinden we daar nu een fraaie met RGB-LED's uitgelichte bar omgeven door 4 hoeken die zijn ingericht met als thema de landen: China, Amerika, Rusland en Italie.
    Inrichting en banken om te verpozen en relaxen zijn van een zeer aangenaam nivo. Gewoon een heerlijke relax ruimte!
    Links van de centrale bar ruimte vind je een zeer ruime eetzaal waar je tot diep in de nacht behoorlijk wordt verwend.

    Kelder verdieping: 2 sauna's, groot zwembad, whirlpool, bar met veel relax mogelijkheden op heerlijk diep zittende bankjes. Ook leuk maar deze verdieping was de avond van mijn bezoek wat minder bevolkt. Laten we zeggen een combinatie van het rook-verbod op de kelder etage en het feit dat de donderdag na kerst de line-up zowel kwalitatief als kwantitatief toch wat teleurstelde.

    - Inrichting + verzorging (eten, drinken) zeer goed.
    - Sfeer & Ambiance: redelijk + ( vond de ZO-Europese Balkan sfeer iets te nadrukkelijk aanwezig)
    - Hygiëne & schoonmaken: goed, edoch minder dan Gt/PHG nivo (maar wel veeeel beter dan wat men in de Oase gewend is :D)
    - Line-up der dames (kwaliteit & kwantiteit) viel toch wat tegen (twas ook de donderdag na kerst he!). Voor de liefhebbers van Roemeense en Bulgaarse dame is World absoluut een Go-area, maar ja laten dat nu net de nationaliteiten zijn waar Big30 zo af en toe zijn vraagtekens bij zet !
    - Relax mogelijkheden in World echt top, door de wat minder prettige buiten temperaturen de Ausenanlage niet echt kunnen aanschouwen. Die schijnt dus echt top te zijn!

    Voor aanvullingen cq. verbeteringen -> Forza en Sonny zullen nog wel reageren neem ik aan!

    :wink::wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 januari 2008 om 23:23
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard FKK World in 2007

    Ik heb in 2007 FKK World een maal bezocht. Ik was onder de indruk hoe groot die club is. Twee verdiepingen. Op de benedenverdieping tref je inderdaad een groot zwembad aan, bubbelbad, en sauna. En ook een bar waar je krant en TV kunt kijken.

    Op de bovenverdieping tref je het bargedeelte aan met eetgelegenheid en een danspaal. Ook hier veel ruimte om rond te lopen. De tuin is ook indrukwekkend. Er is een buitenzwembad en toen ik er in de zomer was, werd er ook buiten eten bereid.

    De vrouwen zijn allemaal stuk voor stuk mooi om te zien. Ik trof daar nog een Duitse (Laura, 1.65m, blond haar, cup C) uit Munster die in 2007 in Goldentime had gewerkt. De kamers vond ik vrij basic, althans de kamers waar ik in zat.

    Verder miste ik toch enigszins de sfeer die je hebt in Goldentime of Palace. FKK World vind ik eigenlijk als club te groot, waardoor het zijn sfeer verliest. Maar dat is persoonlijk.

  18. #18
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Ik vernomen dat het aanzienlijk minder druk is in FKKWorld en dat daardoor sommige dames hun heil ergens anders zijn gaan zoeken. Zo heb ik in LR en GT recentelijk enkele dames gesproken die weg zijn gegaan. In LR was een dame op vrijdag naar FKKWorld gegaan (reistijd voor haar 3 uur) om zaterdags maar naar LR (toch ook niet de meest drukke club?) te gaan. Daar was het schijnbaar goed genoeg, want de afgelopen 3 weken heeft ze daar gewerkt en voor haar vakantie gespaard.

    Ik ben 1x naar FKKW gegaan en de club was groot en mooi. Ook de dames vinden de accomodatie mooi en prettig (althans prettiger dan GT e.d.). Zo is er een aparte verblijfsruimte voor de dames, zodat ze niet voor openingstijd van de club gewekt hoeven te worden (de zwaarste straf voor een FKK-dame). De prijzen liggen hoger dan in de grensstreek (GT, PHG en LR), zowel voor de heren als de dames.
    Nadeliger (voor de dames) is weer dat de klanten bij klachten altijd gelijk krijgen, ook al hebben ze geen gelijk.

    Maar een club kan nog zo mooi en fraai zijn, als de rendementen niet meer voldoende zijn, dan trekt de karavaan weer naar nieuwe groene weiden. :wink: om ergens anders weer op te duiken.

  19. #19
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zijn er recent nog mensen die hun ervaring hebben opgedaan in FKK World??

  20. #20
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goh, wat een eer, ik ben nu de honderd gepasseerd, dus IJSBEER :D:D

  21. #21
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    Zijn er recent nog mensen die hun ervaring hebben opgedaan in FKK World??
    Hallo Snoepveter,

    Ik ben in 2007 een keer in FKK World geweest. Het was niet slecht. De club is zeer groot, en biedt veel faciliteiten; zwembad buiten en binnen, sauna, whirpool, een bar beneden met TV, een bar boven met de clubruimte, en een grote eetgelegenheid. De tuin is ook erg groot.

    De dames aldaar zijn ook de moeite waard. Ik lees ook regelmatig goede berichten op www.roemerforum.com

    Bergm550

  22. #22
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch What a world.....

    Na een mindere avond in YY woensdag, een retro avondje bij Bernd's op donderdag en een frankfurt's paleisdagje op vrijdag, zou de zaterdag hopelijk weer een geslaagde "wereld"dag gaan worden in Fkk World.
    Eerst lekker in Ibis uitgeslapen, ontbeten en rond tienen naar de altstadt van Hoch Frankfurt gereden en heerlijk in het ochtendzonnetje rondgewandeld.
    Later in het centrum nog een bazar bezocht en toen via Glashuetten helemaal binnendoor naar boven richting Giessen gereden.
    Een schitterend mooie route, met als letterlijke top een heuvel van 650 meter + zeespiegel waar een fantastisch uitzicht op de dalen is.

    Aldus helemaal opgepept rond vieren de mobiel geparkeerd.
    Binnen was nog de serene middagdrukte, maar allengs druppelden de ijsberen en de dames binnen.
    Het weer was toen nog redelijk, dus nog een tijdje heerlijk van het zonnetje (en enkele dames ) kunnen genieten.

    Zoals al aangegeven is de bar compleet verbouwd, zelden heb ik zo iets fraais gezien!!!
    Lekker grote ronde bar -met superbediening- in het midden, verder ingericht met thema-hoekjes en 'n 4-tal danspalen, die ook regelmatig gebruikt werden.
    (Alleen) In deze ruimte wordt gerookt, maar door het enorme volume en de goede afzuiging is daar weinig van te merken.

    In tegenstelling tot The Palace loopt hier het overgrote deel van de dames wel in FKK rond, bovendien vond ik de dames in zijn algemeenheid er ook nog wat beter uit zien.
    Maar dat kan ook aan mijn geilheid gelegen hebben, want na de laatste sessie van zaterdagmorgen was ik weer helemaal in the mood.
    Ook hier weer enkele bekende gezichtjes gezien, ook hier weer 'n dame die me herkende van 'n vorige sessie in World, een prachtige meid, blond, geil secretaressebrilletje op, heel blanke huid, en met een van de mooiste billetjes die ik ooit gezien heb.
    Na wat small talk en vielleicht speter mijnerzijds weer verder rondgekeken, de dag was immers nog lang.

    Na wat oogcontact kwam blonde Hongaarse Alissia zich aan mij voorstellen.
    Ze is een "tegen de dertiger", tenger, hangborstjes, spreekt redelijk duits, en dringt zich absoluut niet op.
    In 'n hokje bij de kino -een van de slechtste plekken overigens- werd ik heerlijk zacht door haar onder handen genomen.
    Echt tongwerk, veel gestreel, gelik, genieten dus.
    Haar poes lekker mogen bepotelen en betongen, en als dank heeft Alissia mij heerlijk in 69 tot een -letterlijk- spetterend hoogtepunt weten te brengen.
    De rest van de dag bedeelde ze me telkens met een knipoog op afstand, of een lekker aaitje als ik in de buurt kwam. Leuke meid.

    Inmiddels was het -wederom redelijke- eten in restaurant "Sans Soucis" (!) ook opgediend, en het is verbazingwekkend hoe gedisciplineerd het er in World aan toe gaat tegenover het voederfestijn in GT vroeger. Tot diep in de nacht blijft de keuken vers aanvullen, echter meestal zijn de zitplaatsen maar voor 1/3 bezet.
    Tegenover mij zaten 2 poppetjes gezellig van 1 bordje te pikken, ik wilde daar iets op zeggen, ik had mijn lesje de dag ervoor in Palce geleerd, dus maar wijselijk niet gedaan...

    De "Nachtschicht" druppelde inmiddels ook binnen en werd het alsmaar drukker.
    Het niveau van de dames werd m.i. steeds beter, en zowaar stapten enkele fiere MILF's binnen.
    Nog even met een stelletje fors uit de kluiten gewassen echte ijsberen uit Denemarken gesproken, ook op weg naar de F1 in Hockenheim.
    Beneden was het echter rustig, behoudens enkele jagende dames, het animeergehalte lag een stuk lager/minder irritant dan in Palce.

    En na een saunarondje in de heeete sauna liep deze "ervaren" Silvester dan toch in de val van een Absocker...
    Lekker uitzwetend buiten komt een forse dame uit Oekraine, Maria genaamd op Silvester af.
    Ze kickte op zoute mannen, stak haar tong tussen mijn lippen en likte vervolgens mijn oor uit...
    Ze was hardstikke geil fluisterde ze me in, en ik rook zo lekker...
    Tja, en ik vond dat ze 'n lekkere kont had, dus, ok, even uitrusten, nog een peukie, en dan zien we elkaar met 'n half uurtje... OK?
    De voorlopige akte werd bezegeld met een tong in mijn keel, en inderdaad nog geen 10 minuten later staat ze spic en span voor mij klaar!
    Op mijn opmerking dat het half uurtje nog niet voorbij is krijg ik het veelzeggende antwoord: auf meine glokke fast 30 minuten!
    Welke glokke dan? Die glokke in meinem Kopf schjatsie!!!
    Schjatsie, dit woord moet bij de geboden van de ijsbeer bijgeschreven worden als waarschuwing om meteen te kappen.
    Schjatsie geeft alleen maar ellende, ook deze keer weer.
    Ze rent me voor naar hetzelfde hokje als waar ik met Alissia geweest was, en dit zou ook het enigste positieve blijken te zijn.
    Ik werd letterlijk op het bed gegooid, besprongen door deze ich bin soo geile dame, en Silvestertje werd zowat afgerukt en afgebeten, ajai, die tanden...
    Ja, entschuldige, ze was ook soo geil... Na, dan ga maar eens liggen schjatsie, dan zal Silvester je wel eens van je geilheid afhelpen.
    Welnu haar forse dijen openden zich in een hoek van ca. 8°, dus na wat elleboogwerk ging het beter en kantelde haar bekken weer naar beneden.
    Na ja, dan maar ficken, maar dat ging niet want.... ze had geen preservative..
    Tijd om het boeltje maar in te pakken dus.
    Maar dat was schjade, we hadden immers nog 25 minuten voordat het uur vol was..
    Pardon? Voor mijn gevoel was ik amper 'n stief kwartierke op de kamer, maar volgens mijn kamergenote's glokje echter al 35 minuten.
    Welk glokje dan? Die in meinem kopf !!
    Even probeerde ik die 5 minuten te vergoeilijken, nee hoor, parkschein eine minute uber zeit ist auch halbe stunde zahlen...
    Daar stond Silvester dan met zijn goede gedrag.
    Ik had hier dus met een relteef te maken en moest dus aan de quote van onze eigen relnicht denken: "wie betaalt, bepaalt.."
    Ik heb haar dus vriendelijk verzocht haar mooie schoentjes weer uit te doen, tussen Silvester's benen te komen liggen en op 'n zachte manier te blasen.
    En om 5 minuten voordat het glokje aangeeft dat het uur om is, te waarschuwen.
    Volgens mij heb ik er vroeger hetzelfde uitgezien toen ik spruitjes moest eten, zo betrok haar tronie.
    Na enkele minuten was Silvestertje het helemaal beu, dus gestopt, en werd ze zowaar boos dat ze haar schoenen nu weer aan moest doen.
    Ik heb verder die avond geen schjatsies uit haar theekransje meer om me heen gezien...

    Het eten, het sauna-tje, deze ervaring met een beurse Silvestertje als resultaat, alsmede de inspanningen van de afgelopen dagen begonnen nu hun tol te eisen, en noopten Silvester tot een hazeslaapje onder op 'n ligbed.
    Net na twaalven schrik ik wakker, er staat een prachtige zongebrande dame met ellllenlange benen wijdbeens over mijn voeten gebogen aan Silvestertje te friemelen en fluistert dat ze gefickt wil worden...
    Ja, dat willen ze hier allemaal, maar Silvestertje geloofde het blijkbaar wel gezien zijn reactie.
    Nadat ze even op het bedje naast mij had gelegen en een paar keer diep had gezucht, staat ze op, pakt mijn hand en neemt me mee naar 'n hokje.
    Ze gaat languit op het bed liggen, en staande naast het bed rolt ze me al pijpend een condoom om, draait zich om op haar knieen, de benen wagenwijd open en beveelt me haar wagenwijd openstaande kletsnatte kut te ficken.
    Dat aanzicht werkt als een rode lap bij een stier, dus Silvester heeft zeer tegen zijn gewoonte in deze dame prachtige dame met een fantastish achterwerk en slanke holle rug gewoon even uitgewoond.
    Gezien het feit dat haar kut mij letterlijk opzoog, maar haar uitpuilende sterretje tevens mijn duim die ik erop had gezet, en aangezien ze haar gezicht smoorde in het kussen onderwijl met haar vuisten het laken bijna verscheurend, moet ze hier op gekickt hebben.
    Maar zo'n heerlijk feestje duurt helaas echter niet zo lang.
    Bij het afrekenen kuste ze me boven op mijn schedel, gaf een aaitje toe, en ik heb haar ook niet meer gezien...

    In de bar ontdekte ik dat World met een soort knipkaart werkt waarmee ook sterke drank te koop is.
    Nu is dat aan mij niet zo besteed, echter behoorlijk wat andere gasten en 'n enkele dame oordeelden daar blijkbaar anders over gezien de aangeschoten staat.
    Met als hoogtepunt een stelletje russen die straalbezopen de dames/ de boel aan het terroriseren waren, links en rechts en beneden stonden zelfs security's de boel in de gaten te houden.... Onderweg naar de sauna lag er eentje zowat te verzuipen in het bubbelbad...
    S'nachts om 1 uur naar de sauna, ook dat kan in World, en het was heerlijk...

    Helemaal opgepept door de laatste ervaring en de sauna vond ik het eigenlijk welletjes en dacht er aan terug te rijden naar het hotel.
    Maar daar stak Roemeense Elise of Elisa letterlijk in de gang een stokje voor.
    Ik had deze mooie bruingezonde dame met wat pondjes meer, mooie borsten, een heel ferme ronde kont met een kleine tribal erboven al enkele keren opgemerkt vanwege haar drukke gedrag en een lenige paaldansact.
    Ze heeft de prachtige mond van Demi Moore en 'n paar heerlijke ogen waarin je zo verdrinkt.
    Dit mopje fleemt zich lekker tegen Silvester aan, ze heeft het koud.
    En als ik dan haar zachte huid voel, haar vragende ogen zie, haar gezwollen tepels aanschouw, tja, zo'n meisje laat je toch niet in de kou staan.
    Meteen ons achter het eerste schuifdeurtje verscholen, en werd Silvester verrast met een heerlijk tongzoenende dame, er kwam geen eind aan leek het wel.
    Ze genoot er ook van te voelen aan haar draaiende bekken en een heerlijk glibberige spleet, het was duidelijk, dit was een geniesser.
    We hebben niet op ons glokje gekeken, maar we hebben heerlijke sex gehad, zelfs Silvestertje wist nog enkele straaltjes te produceren...
    Haar ogen straalden, ze bedankte me met een heerlijke zoen, en even later aan de bar wenkte ze me, en gaf speciaal voor mij een paaldansact weg...

    Ik besloot te vertrekken, beter kon het niet meer worden.
    Terwijl ik aangekleed mijn kluisje sta te legen, voel ik 'n paar ogen in mijn rug priemen..
    Ik kijk om, staat Elise mij aan te kijken, loopt naar me toe, omhelst me en fluistert iets onverstaanbaars in mijn oor...
    Ze pinkt iets uit haar oog weg, zwaait naar me en het doek valt achter haar fraaie bips dicht.

    Dit geeft me zo'n shot adrenaline dat ik besluit mijn FKK vakantie voor gezien te houden en meteen rechtstreeks terug naar huis te racen...om om half zes total loss in mijn bedje te rollen...

    Onderweg lachte de volle maan me voordurend toe....

    What a World.....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  23. #23
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen hoch What a world II...

    Gistermorgen afgereisd naar het Sauerland om daar te gaan genieten van de fraaie natuur.
    Het plannetje was al klaar, op de terugweg zou ik Freude met een bezoekje vereren, "kwam ik dan toch langs"..
    Het was heerlijk weer, de thermometer raakte de 30°.
    Via Warstein lekker binnendoor naar Winterberg geslingerd en in de buurt van Olpe zag ik een bordje richting "Siegen".
    Siegen..? Even doortrappen en dan zit ik in Giessen, en da's nabij Pohlheim, en daar hebben ze een tuin met een heerlijk zwembad en rondhuppelende naakte engelen.
    Waarom zou ik dan met dit weer in het donkere geile hol in Bochum gaan zitten?

    What the heck, dus net na 3-en de P-plaats van World opgedraaid.
    Even later lag Silvester dus met een ijlings onderweg nog gekocht autoboekje op 'n stretcher in de brandende zon te kwijlen van al het schoons.
    Wat een mooie wandelmobielen zijn er tegenwoordig .
    Letterlijk te branden zo kwam ik later achter :o , maar ik rook ook 'n bekende echte brandlucht, blijkt dat ze al aan het grillen zijn!!!

    Maria herkende me niet met 'n zonnebril op denk ik, want toen ik opkeek trok ze 'n beetje witjes weg rond d'r neus.
    Als ik had geweten dat ik hier terecht kwam had ik zeker een kermisklokje voor haar meegebracht vertelde ik haar, maar het meissie snapte de clou niet...
    Voor de rest weinig last gehad van de echte opdringerige catchers, zal er ook wel aan liggen dat de meesten je nog herkennen van pas terug.

    Elise of Elisa, ik weet het nog steeds niet zeker, herkende me ook, dus dat werd een zalige 1° intro in een van de afgezonderde blokhutjes van wat nog komen ging deze zonnige dag.
    Wat 'n lekkere, lieve meid bleek wederom.

    Toen was het tijd voor 'n saunatje, jawel, is ook heerlijk op zo'n bloedhete dag.
    Bij het zwembad in gesprek geraakt met een oudere duitse ijsbeer, die wel de inhaber leek te zijn, zoveel dames kwamen hem even begroeten!
    Silvester voelde zelfs een spoortje van jaloezie opkomen.
    Nee hoor, hij was gewoon sinds jaar en dag enkele dagen per week een stamgast, (ik werd nog een beetje groener) en wist dus bijna van alle dames wel iets te vertellen.
    Grappig was dat ik zelf mijn eigen eerste indruk van 'n dame kon vergelijken met zijn verhaal, hetgeen me redelijk goed afging.
    Met 1 dame zat ik er echter falicant naast, en dat bleek de minst fraaie van het stel te zijn.
    Een klein mager slank ding met de "nase hoch", draaiend kontje met kwabbelbilletjes, grote bril.
    Waarom weet ik niet, maar ik vond haar een sterotiep francaise.
    Dit zou echter een van de meest wilde geile dames te zijn, met een fantastische luderservice.

    Het was overigens aanzienlijk minder druk dan de laatste keer, het MILF gehalte was daarentegen 'n stuk hoger.
    En deze iets oudere dames zagen er stuk voor stuk allemaal zeer appetijtelijk uit, op 1 te gebruind exemplaar met overal hoogwaardig ijzer doorgeprikt na dan.

    En mijn volgende blokhutpartner werd dan ook een MILF, roemeense Marina, blond, prachtige heldere twinkelende ogen, lekker slank en strak in het vel.
    En als aarbei op de slagroom was haar fraaie onderstel voorzien van die heerlijke geile lange zwarte fischnetkousen tot bijna aan d'r smaakvol uitziende kruis.
    Een kruis met heerlijk volle lippen, zoals Silvester het zo graag heeft.
    En Silvester had weer goed beet, heerlijke pijpintro, je voelt aan de manier waarop Silvestertje bewerkt wordt zo'n meid gewoon geiler worden.
    Vervolgens streel je klamme rug en zie je de opgestoken bips heerlijk op het pijpritme bewegen en draaien.
    Enkele passanten hebben door de openstaande deurtjes zeker ook van dit fraaie schouwspel mogen genieten!
    Uiteindelijk wederzijds oraal naar een hoogtepunt gewerkt, jammer genoeg had ik geen saxofoon bij de hand.
    Dan had Marina met haar blaaskut een fraai deuntje weg kunnen spelen, Pim Jacobs zou er jaloers op geweest zijn....

    Inmiddels was het al wat gaan schemeren en viel het op dat er een behoorlijk tekort aan ijsberen was, de dames hadden duidelijk de meerderheid in aantal.
    Ook viel het op dat de meeste ijsberen uit hetzelfde nest als Silvester kwamen, de wat oudere ervaren ijsbeer..
    En deze wat ouder ijsbeer was even toe aan een hazetukkie, lekker buiten op de stretcher in de zeer zwoele zomeravond.

    Elise kwam me later op 'n heerlijke manier wekken door heerlijk languit over me heen komen te liggen.
    We hebben denk ik wel 'n uur liggen genieten, strelen, knuffelen, vuurvliegjes geteld, in de verte de donder gehoord en gebabbeld.
    Gebabbeld over thuis, de redenen waarom we beiden in zo'n heerlijk oord komen, en dan blijkt er helaas toch weer 'n triest verhaal achter haar aanwezigheid te zitten.
    Elise had uiteindelijk speciaal het afsluitbare (!) rustige kamertje met hemelbed beneden voor ons gereserveerd, en daar hebben we een hele lange tijd de nieuwe dag ingeluid met heftige passionele sex, eigenlijk mag je het gerust liefde bedrijven noemen.

    En dan kom je weer in de realiteit met een bar vol hunkerende dames.
    Het restaurant is gewoon open en dan zit je s'nachts een bord friet met een reuze Kapitein Iglo visstick met heerlijke salade met parmezaanse kaas naar binnen te werken om weer wat aan te sterken.
    En dan zie je het personeel nog steeds ijverig de boel schoonmaken, asbakken legen, eten aanvullen, duimpje voor deze organisatie.

    Als afsluiting van zo'n heerlijk dagje besluit je dan met een peukie nog even op blote voeten 'n rondje over het terrein te lopen, het koele vochtige gras heerlijk kriebelend tussen de tenen.
    En dan wordt je vanachter bomen en struiken als in een gemoderniseerde versie van het bekende sprookje aangesproken door roodkapjes die op zoek zijn naar geile ijsberen.
    Grimm zou meteen uit zijn graf herrijzen als hij van deze versie af zou weten!

    Als ik 'n uurtje later met een brede grijns achter het stuur net achter Siegen een afslag "Freudenberg" zie liggen kan ik alleen maar meer glimlachen.
    Want eigenlijk had ik gisteren dik 100 km verderop 'n afslag met bijna dezelfde naam willen nemen...

    What a world....!
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  24. #24
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Errata....

    O ja, was ik nog even vergeten:

    Voor de partyfreaks is er a.s. zaterdag 2 Augustus de Ibiza Night Party....:



    Schijnt een brechenvolle Bude te worden volgens insiders...?
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  25. #25
    Geregistreerd
    9 mei 2008
    Last Online
    15 februari 2018 @ 22:54
    Berichten
    222
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard FKK World visit September 2008

    FKK World
    Sunday, 28 September 2008


    FKK World, Pohlheim
    35415 Pohlheim-Garbenteich
    Ind.-Geb. Grüninger Weg,
    Tel.: 06404-65 93 88
    Info.: 06404-65 93 89

    5 minutes from Giessen, direct on the A5.

    Entry: 65 €
    30 min: 50 €
    60 min: 100 €
    Extras: FT 50 €
    Open: Sun-Thu 11-04 and Fri-Sat 11-05
    http://www.fkk-world.de/
    Info@fkk-world.de
    Dessous Day is Tuesdays (Dienstag)

    Arrival: 11:15
    Left: 17:05
    Approximately 6 hours in the club

    Parking in P2 – because we prefer it here and enjoy the 150 metre walk through the forested area pass the big green algae covered lake.

    Entritt: €65

    I received nul points on spinning the wheel of fortune to win frei entritt next visit or a bottle of champagne.

    Spent most of my time sitting in the relax area on the first level or hanging out by the bar on the second level. Watching a bit of porn on the couch in the two lounge areas either side of the indoor pool area. The porn was the same DVD from last week. It is getting a bit like Oase showing the same porn for weeks on end. I keep thinking I need to bring some of my own and asking the staff to show that porn instead.

    I enjoyed a couple of saunas and many showers to keep clean and fresh throughout my stay. Nice camaraderie was had in the sauna with other naked men.

    I had a few soft drinks and mugs of warming tea.

    There were about 40 girls working during my visiting time.

    Rooms Taken:

    1.) Sandra (Germany). Cute little blond, natural A/B cups, tattoos on her backside. Wore black stockings. Quick DFK, 1 minute BBBJ of the head with hand holding, then on with the condom for missionary and doggie style sex. Did the job. Will repeat and yes I did repeat so that answers my question.

    2.) Diana (Bulgaria). I missed out being her first customer second week in a row as the German guy with the X man Wolverine haircut got her again as his first session. I guess regulars get the better treatment. Really deep DFK where we were tickling each other’s throats and fighting to get one’s tongue into the other’s mouth. BBBJ was fantastic. Think velvety smooth sliding, warm and enveloping. BBBJ was in various positions from kneeling, head over the bed, etc... Then sex in missionary and doggie. Did the job. Instant repeat.

    Themes:

    • Excellent food – much better than Oase by a long shot but I find Palace beats World for the food in my experience. Breakfast included scrambled eggs with fried bacon pieces enveloped in the egg morass. Decent selection of cold cut hams, sausage and luncheon meats and cheese slices. Fruit in thick yoghurt. Salads. In the afternoon a delicious and warming beef and vegetable clear soup was put on with lightly deep fried dumplings to soak up the beef soup. I did not stay for dinner.
    • Nice outdoor facilities to hide and play in. It was a nice day so people were relaxing on the sun loungers by the pool.
    • A sense of hurried sessions
    • At World I struggled to spend my allowance at whereas at Oase I have to carefully divide my budget my allowance up across the girls that I like to go with. Please note the usual riders of YMMV and IMHO as I know that there are many readers that put World up in the best club category.
    • A few pushy girls asking for sessions and needing to be imaginative to explain why one was not wanting or ready to go for a session. I know I am not that irresistible in real life.
    • Weather – two days of blue skies across Germany from West to South Central, but now warm.
    • Enjoyed the company of two illustrious members of the various forums about FKKs.

    The girls that further inspection is required:

    Demi (Brazil). I had met Demi some time before. She did not have much English but was to me a good soul. Demi has long dark hair to her lower back, tall, slim, leggy, natural A cup breasts, dark eyes, pale skin and has a friendliness that won me over by us just looking at each other but not actually talking when I sat with her for a while.

    Desi (Bulgaria) has an exotic look that makes her look classical Ancient Egyptian. She has a large coiled snake tattoo on her smooth back and a snake ornamental piercing through her belly button. She is slim build, long dark hair, dark eyes, leggy, and natural B cup breasts. I heard her do a session while relaxing on the couch watching porn in the open area near the rooms on the first level.

    Eva (Serbia) is a tall light brown, slim build and leggy, natural B cupped lady. A senior ISG member went with her and fed back that she was an excellent session. Myself and another ISG member both had her on our “to do” list but we both missed out. It was so sad that we had to leave before experiencing her charms.

    Blond (?) has the look of blond Nina (ex Samya) of Nord Rhein Westfalen, Germany. Not a stunning looker but has something about her that intrigues me. Spotted by me a second week in a row. Never made contact with me – always seemed to be talking to a customer or other girls. Might be German since she sat near the Italian theme area where German Sandra sits.


    As best that I could identify there were in FKK World on Sunday, 28 September 2008:

    Alana (Brazil)
    Deana (Bulgaria)
    Demi (Brazil) LBC needs to do a future inspection
    Desi (Bulgaria) LBC needs to do a future inspection
    Diana (Bulgaria)
    Eva (Bulgaria)
    Eva (Romania)
    Eva (Serbia) LBC needs to do a future inspection
    Gala (Romania)
    Lara (Germany)
    Laura (Bulgaria) - the petite spinner one with the light brown air - future inspection required
    Lolita (Romania) - new, started 3 weeks ago
    Mariana (Brazil)
    Monica (Romania)
    Natasha (Romania)
    Ruby (Hungary)
    Sandra (Germany)
    Sandra (Romania)
    Katya (Romania) dark haired slim one
    Katya (Romania) dark haired average build one

    There were 20 other girls that I could not place or spoke to for a name and descriptive country.

    Special thanks to the correspondents that also attended this visit (you know who you are).

    Kind regards

    Londonbasketcase

 

 
Pagina 1 van 26 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.

  FKK Artemis 468*60