Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 629
  1. #51
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Voor het eerst op een zondag deze club bezocht en het bleek zowaar de mooiste dag die ik in World heb meegemaakt. Er waren veel dames aanwezig en daarbij zowaar veel stunners exact naar mijn smaak. Had ik de dag ervoor nog een trage start, in World kwam ik behoorlijk los.
    Het toeval wilde dat ik een aantal dames tegenkwam die op mijn wenslijst stonden. Ruby (hongaarse) had ik slechts ooit 1 keer gezien in World en gisteren heb ik haar uitgebreid kunnen ; ze heeft een zelfverzekerde afwerkster uitstraling maar in de kamer is het volop zoenen en heftig neuken.
    Later raakte ik in gesprek met een poolse "barbiepop" luisterend naar de naam Isa. Mooie dame en lekkere sessie mee gehad (niet top maar ok). Ze vertelde me dat ze ook in VV had gewerkt. Plotseling besefde ik dat het die ene poolse blonde beauty was waar Raul7 special 3 keer naar VV voor is terug gereden en vond tegenvallen .

    Na het eten kwam ik een dame tegen met wie ik in Artemis een wereldsessie had gehad en waar ik naar terug verlangde. Het gaat om Camilia (colombiaanse) uit Artemis. Ik kon me nog de sessie herinneren waarbij het haar maar niet stevig genoeg kan. Deze keer werd die sessie van toen overtroffen, pure stevige PSE waar deze dame volledig los gaat....oh oh oh wat een pure geilheid met zo'n mooie dame.

    Verder een aantal dames gezien van PHG, zoals bijvoorbeeld Nicoletta. Ook een aantal lookalikes van Andrea en Chantal (PHG) gesproken .

    Aparte dag, ik had geen hoge verwachtingen maar veel picasso-dames van verschillende clubs bleken zich tegelijkertijd in World te hebben verzameld .
    Volledig verzadigd verliet ik 's avonds laat deze club die door deze superdag in mijn aanzien is gestegen. Leuke sfeer op een zondag deze club, voor herhaling vatbaar.

  2. #52
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch op woensdag ook open...??

    Hallo, is deze wereldclub aanstaande woensdag ook open???

    Sorry, maar Gusto is gewoon een beetje melig....:wink:
    Maar, nu we het er toch over hebben...iemand daar aanwezig a.s woensdag??

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. #53
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Wat is dit nu weer ....???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Hallo, is deze wereldclub aanstaande woensdag ook open???

    Sorry, maar Gusto is gewoon een beetje melig....:wink:
    Maar, nu we het er toch over hebben...iemand daar aanwezig a.s woensdag??

    Gustomass.

  4. #54
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    potverdorie nie normaal gaat gusto gewoon zonder ons 2horny4u.... dat is toch niet te geloven..normaal smst ie nog of we tijd hebben nu worden we gewoon overgeslagen..

    ik zit trouwens vrijdagavond in PHG of GT dus als je tijd hebt

  5. #55
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch gewoon beetje melig....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Wat is dit nu weer ....???
    Ik zei toch gewoon beetje melig.
    Morgen zien we wel verder. Mocht ik dan met die dames erbij nog melig zijn, beloof me dan asjeblief dat je me een schop onder mijn kont geeft...Of zoek een damedie dat wil doen. Jij kent daar inmiddels enkele dames n'est ce pás???

    Oat moan...
    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  6. #56
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Wij dachten dat je nog moest bij komen van je tripje. Dus gaan wij morgen ook een tripje maken naar World. 15:00u aantreden, je bent welkom !!!
    moet donderdag op de (spiel)wiese in Munchen aantreden dus moet vast voor.......... of hoe je het ook wilt noemen.

    gr. 2H4U

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    potverdorie nie normaal gaat gusto gewoon zonder ons 2horny4u.... dat is toch niet te geloven..normaal smst ie nog of we tijd hebben nu worden we gewoon overgeslagen..

    ik zit trouwens vrijdagavond in PHG of GT dus als je tijd hebt

  7. #57
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    t is jullie vergeven mannen !! veel plezier en tot snel weer

  8. #58
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch what can I say????!!!!

    Gustomass is net terug van een dag FKK World.
    Heb daar bijna de klok rond mogen vertoeven. 2Horny4u heeft me daarin bijgestaan voorzover dat mogelijk was.:wink:
    Heb het werkelijk gewéldig gevonden aldaar.
    Zal over de club proberen binnenkort iets te schrijven.

    Heb daar een uur mogen meemaken met een meisje uit China, naam van haar land ben ik even kwijt. Please stand me by 2Horny4u!!!
    Gusto heeft in zijn " carriëre" intussen best een en ander mee mogen maken.
    Denk je intussen alles wel zo een beetje te hebben meegemaakt, kruist je daar dit meisje Sun in je wandelpad...
    Heb een uur met Sun mogen doorbrengen, nou daar heb ik géén woorden voor.


    sprakeloos

    Dat ik dít mag meemaken beschouw ik als een geschenk van God.

    De afstand tussen al het mooie wat ik mee mag maken enerzijds en de shit die ik anderzijds te verwerken krijgt is na vandaag nóg groter geworden.

    Es war in gutem Deutsch Einmalig und Einzigartig!!!.

    Gustomass probeert nu een beetje bij te komen, want morgen weer op tijd op en morgenavond proberen een recensie te toveren...

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  9. #59
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch FKK WORLD een wereldse ervaring....

    Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover. Op ontdekkingsreisje naar FKK WORLD.

    Naast dames zijn het ook de ijsbeertjes die aan Gusto zitten te trekken.
    FKK World was nog één van die clubs die Gusto nog nooit had "gedaan".
    Ofcourse that is not done voor een ijsbeertje dat al ruim 4 jaar over Duitslands Saunawegen wandert...
    Deze keer was het 2Horny4u die me heeft over weten te halen. Hij was recentelijk al enkele keren naar volle tevredenheid behandeld door de World-dames, dus ja, dan maak je tóch eens een gaatje in je agenda en trek je de stoute schoenen aan.
    Hij zou in de buurt zijn, Gusto moest er een aparte trip op en neer van maken. Al ruim op tijd vertrokken, nog wat werk verricht om de geestelijke ballast zo licht mogelijk te maken. Even na 10.00 uur vertrokken met een bewolkt weertje, een beetje somber weertje zelfs.
    Op de Duitse Autobahnen schoot het lekker op.
    Enkele smsjes onderweg, die we elkaar altijd sturen om elkaar wat op te peppen( voor zover van toepassing dan..) en elkaar scherp te houden en om de tijd wat te doden… werden niet beantwoord...
    Pas in de eindfase van mijn trip kwam er contact. Een en ander had beetje tegen gezeten, verwachtte aankomst van 2horny4u zo rond een uur of 4.... "jij weet jezelf wel te vermaken neem ik aan" gaf 2horny4u me nog mee. Nou, Gusto zou vast wel wat vinden om de tijd te doden.. Inmiddels was het tegen 13 uur en had het zonnetje al 2 uurtjes geschenen. Dat rijdt toch wel plezieriger , want voor de rest was het stau, stau stau , Stop and Go, zoals ze op BFBS radio aangaven. Alle, maar dan ook álle bruggen op de A4 in de laatste 150 km hadden last van Strassenschäden en moesten blijkbaar tegelijk worden gerepareerd. Het was van de ene Baustelle naar de andere. De ene liet je in je achteruitkijkspiegel achter je, terwijl de volgende was al weer in zicht was. Maar, ok.Toch in 3 uurtjes de 289 km weten af te leggen.

    Mooie omgeving dat laatste stuk en ook hier een mooie landelijk ligging. Inderdaad, ook mijn TOMTOM gaf midden in het dorp al aan "Bestemming bereikt". Na een dikke halve kilometer zag Gusto inderdaad de vlaggen van FKK World wapperen. Helaas vergeten een plaatje te schieten. Het terrein was landelijk gelegen en dat is toch nét effe anders dan wanneer gelegen op een Industriegelände zoals Freude en Van Goch etc.
    Bij de poort, wat later bleek de ingang te zijn, stond een auto dwars en 2 personen waren druk in gesprek. Even later maande de ene om me bij hen te voegen. Deze gedienstige Duitser wist dat je vandaag, met 3 vrienden tegelijk binnen kon voor de entree van 2 personen. Nou, dat pastte wel en in plaats van 60 euro entree, kon Gusto voor 45 euri naar binnen. De andere persoon bleek een Fransman te zijn die recentelijk véél vaker in GT komt dan Gusto. Wat je vér haalt nést ce pás??!!.
    Bij de theke was men juist voldoende vriendelijk. Aan ons voorkomen en aan onze houding zag de dame héél goed dat wij niet bij elkaar hoorden... "Ihr seid doch Freunde", haalde ze even aan, maar wij stapten met onze handdoeken en slippers apart naar binnen. Je krijgt hier een sleutelnummer toegewezen op basis van je schoenmaat. In je kastje ligt dan al een paar slippers klaar, met jouw maat... Dat heeft wel wat. Bovendien mag gezegd worden dat hun slippers echt lekker zaten en lekker liepen. Dat is ook wel eens anders...

    Mezelf lekker gedouched en eerlijk is eerlijk, dat echt snel afgehandeld. Na 3 uurtje tuffen en na zó veel verhalen, was de drang om binnen te gaan door die grote gordijnen tussen bar en kleedruimte wel érg groot. Mijn oog viel op 3 naakte dames toen ik mijn ogen door de open spleet als in de bar gezogen werden. Toch nog even spullen in het kluisje doen. Nr 99 by the way.

    Toen was het dan zover. Lekker spannend en best wel een beetje heel erg benieuwd door de drapeau gordijnen de bar binnengestapt. Een grote en hoge ruimte met een grote ronde bar in het midden. Een nog slechts klein aantal dames keken me aan...en ik hen. Ze waren allemaal bloot, hartstikke naakt. This is FKK man, this is FKK.
    Aan de bar gaan zitten naast een wat bleek chinese dame te zijn.
    Aan de praat geraakt en even lekker gebabbeld. Ze was mooi, spraakzaam, zeker niet opdringerig en echt vriendelijk. Onderwijl een beetje rondgekeken . Er waren denk ik een kleine 15 dames in de bar. Nog lang niet de aantallen die wel eens beschreven worden. Nu gebeurt dat wel vaker is Gusto's ervaring..Want laten we eerlijk zijn....80 vrouwen zijn toch wel héél veel dames..
    Maar ok. Aan de andere kant van de bar zat een klein aziatisch meiske. Klein, half lange haartjes en ook zei lachte Gusto vriendelijk tegemoet. Maar, dat doen die aziatischen toch altijd, je ziet , zeker van veraf niet hoe gemeend die lach in werkelijkheid is. Dat zie je later pas als je echt dichterbij bent...Maar zover was het met dit meiske nog niet...nóg niet althans.

    Nu was het tijd om even wat te eten. Me naar het restaurant begeven. Dat is een grote, erg grote ruimte waar een zeer uitgebreide lunchopstelling was. Van wel 15 meter lang in totalität..
    Me wat warm vlees en soep genomen. In gesprek geraakt met een vriendelijke duitser. Heel goed en interressant gesprek geweest. Sjonge wat veel raakvlakken hadden we. Het woord genieten was ook voor hem belangrijker dan sex...... daar kan Gusto zich wel in vinden.
    Elkaar een fijne dag gewenst en Gusto kon met een vol buikje beginnen aan zijn ontdekkingsreisje. Eerlijk is eerlijk, dat is toch een van de mooiste momenten, als je n nieuwe club voor het éérst gaat verkennen. Als snel kwam me een hele mooie dame tegemoet. Zij bleek Roemeense te zijn, heette ppfff, ik dacht Elisa en ze wilde me wel wegwijs maken.
    Dat was wel nodig. Het "bovengedeelte" bestond uit aantal kamers, massageruimte etc. Toen de trappen naar beneden. Hier waren véél kamers, héél veel kamers. Enkele met veel spiegels. eentje was een en al spiegels. Toen kwamen we bij het grote binnenbad uit. Sjonge jonge wat een mooie Anlage. Ligstoelen rondom en lekker warm water. Ook een mooie grote Whirlpool met grote spiegels aan de achterkant. Volop verlicht, douches onder handbereik. Nu doorgelopen naar een grote loungeruimte. Hier was een nep openhaard, veel grote sofa's, banken, ligstoelen en ook hier een bar, die nu nog even onbemand was.
    Even een kijkje genomen bij de 2 naast elkaar gelegen binnensauna's Deze werden gescheiden door 2 grote ramen, waardoor een heel mooie inkijk mogelijk was, zoals ik later met 2horny4u samen heb genoten.
    Elisa stelde voor om even rustig bij te praten op de bank, terwijl ze haar handdoekje al uitspreidde. Tja dan neemt Gusto ook graag plaats. Elisa was geduldig vriendelijk en niet opdringerig. Even fijn gebabbeld en ze wilde wat beginnen met een ontdekkingstripje onder mijn handdoek...toen was hét moment toch even aan te geven dat Gusto wel zin had, maar niet nú al wilde gaan... Even hield ze nog aan maar is toen toch maar verder gegaan.

    Nu kon Gusto zijn weg voortzetten. Vanuit de sauna naar buiten. Daar is nog een Beach-terras dat nu niet open was. Schijnt mooi en groot tezijn..ander keertje dan maar. Het gebouwengedeelte met grote tuin is omheind door wel heel hoge gierijzeren hekwerken. We zitten hier goed veilig bij aanvallen van buitenaf, dacht ik nog. Buiten de hekken een werkelijk uitgestrekte tuin met ruime grasgedeelten en veel grote bomen. Hierom een afscheiding waarachter de boeren hun oogst aan het binnenhalen waren. Landelijker kun je het niet voorstellen. Heidi war nicht dabei...leider. Anders was Gusto’s eigen Tiroler film compleet geweest.
    Verspreid, leuk en speels gepositioneerd staan er tuinhuisjes, ingericht, inderdaad om daar lekker te toeven. Heb inmiddels van 2horny4u begrepen dat bij mooi weer in de tuin ook neukende paartjes het tuinlandschap nog wat extra weten in te kleuren. Vandaag was het beetje koeler....maar wel mooi zonnig.
    De tuin is zeer groot. Dan kom je bij een groot buitenbad. Onverwarmd, mocht ik later uitvinden. Erin gesprongen en flink als je je wilt gedragen, toch enkele rondjes gezwommen....maar zo koud had Gusto al lang niet meer gezwommen. Toen ik later een duitser er even snel uit zag gaan als dat ie erin was gegaan, voelde Gusto zich toch een hele kerel..
    Even drankje gehaald bij de buiten bar. Daar is BBQ overdag en is veel zitgelegenheid om te eten. Aan het zwembad neergestreken en nog wat zonnestralen geinhaleerd. Biertje smaakte heerlijk.
    Toch was Gusto nog niet helemaal relaxed. Het aantal dames viel eerlijk is eerlijk niet echt mee. Rond 14 uur echt niet meer dan 25…. maar ok.
    Rondje naar binnenbad en dat was warmer en lekkerder...
    Het zonneke scheen feller en dat zuigt Gusto weer naar buiten, beetje afgedroogd .
    Op een van de ligbanken in de tuin lag in het volle zonnetje een dame te genieten. Ze lachte me vriendelijk toe en zei zachtjes "hallo, wie geh'ts ...." Was een wat blonde dame, beetje stoutblond...Niet in eerste instantie Gusto's tiep, maar ok. Ze wilde wel even plaats maken op haar bedje...Amper droog begon ze me wat af te drogen. We raakten aan de praat en Gusto moest raden waar vandaag deze lekkere dame kwam. Spaans sprak ze.... maar nee, ze kwam van verder. Columbia probeerde ik.... Je bent er dichtbij zei ze…...Ja, klopt zit bijna tegen je aan. Heerlijke babbel en nu verklapte ze me uit Panama te komen...!! meteen flitste Gusto's excell bestandje door zijn hoofd ..Die 50ste nationaliteit was nog steeds niet ingevuld....
    Diana heette ze en ze was lief en zacht en wilde graag was kussen. Even afgehouden, wat gemasseerd en zärtlich gevoeld... Had megaveel zin om nu al te kameren, maar het was nog zo vroeg.... Kleine Gusto protesteerde dan ook heftig toen Gusto uiteindelijk deze lekkernij toch liet opstappen... met een "un poco mass tarde" afscheid genomen. Helaas is het er niet meer van gekomen...maar daar had Gusto hele goede redenen voor.

    Weer de bar in waar het nu duidelijk drukker werd. Veel dames die met je willen praten en eerlijk is eerlijk, slechts enkelen beginnen binnen 1 minuut over Schlüssel. Meesten praten lekker een tijdje en enkelen vragen het zelfs helemaal niet..
    Na vele gesprekjes me genesteld naast dat kleine Aziatische meisje. Ze was klein en fijn gebouwd. Had een lief kopje en een warm voorkomen. Dat vindt Gusto nog wel eens tegenvallen bij die Aziatischen. Haar kapsel is typisch, maar hoe omschrijf je dat. Haar haren zijn sluik en half lang en vallen gewoon rondom recht naar omlaag. Enkel haar snoetje is zichtbaar, met die mooie spleetoogjes en dat lieve mondje en mooie witte tanden..
    We namen elkaars handen vast en ze zei al meteen dat ik zachte handen had, die graag voelden. “You like to touch …and to be touched” , zei ze me...Dat had ze snel gesnapt. Wat gebabbeld en ze vroeg me of ik ervaring had met Aziatische dames. Ja, met eentje in GT en enkele heel goede massage-ervaringen in Korea, waar ze me een super Thaise massage hadden gegeven. Nu was ze helemaal in haar nopjes. “ I can give you very good time....really” zei ze me.” You want??. “
    Nog even uitgesteld, hoewel het heerlijk voelde...Ik wist hier zittende....ik wil dit moois tot op het laatst bewaren...dat zou met deze dame kunnen gebeuren.
    Het was rond 4 uur dus haar erop gewezen dat ik even op mijn vriend wilde wachten. Even probeerde ze nog. Ze heette SUN, ik dacht Chin in het chinees. “Can I be a sun for you???” vroeg ze vriendelijk, uitdagend maar bovenal héél erg gemeend....Hoe weet je dat nou..? nou dat was me gewoon duidelijk. Ze kwam uit buurt van Hongkong, van een eiland Hakau of zo....Ze was studente en was enkele dagen hier om wat bij te verdienen....
    Leuk verhaal denk ik dan altijd..maar nu niet....Ik had vanaf begin een goed gevoel..

    Nu kwam 2horny4u binnen, even voorgesteld en heel vriendelijk and polite maakte ze plaats zodat Gusto en 2horny4u samen konden keuvelen. Een soort van chinese hoffelijkheid die ik zeer goed waardeerde. Was niet nodig geweest, maar toch...
    "jij bent al gesettled voor vandaag”, bracht 2horny4u in...”Ja, dat zit er zéér dik in..." kon ik niet anders antwoorden..
    Nu bijgepraat en aan mijn gezicht las 2horny4u terecht af dat ie er goed aan gedaan had me in FKK WORLD uit te nodigen. Is altijd een gok, vindt ie het wat of nie. Nou, dat zat om 4 uur al snor, terwijl er nog ruim 8 uren te gaan waren...

    Enkele rondjes gemaakt.
    Het babbelen met dames en de aandrang om snel op kamer te gaan viel mij alleszins mee. Ook bleken er naast Roemeens en Hongaars toch vele andere nationalteiten te zijn.

    Samen heerlijk in de sauna geweest. Genoten door het raam van dames die zich in de warme en lichte sauna wel heel nadrukkelijk stonden te presenteren. Dank je dames, jullie weten ons tenminste te plezieren. Ook in de whirlpool hebben we enkele dames, eigenlijk al bijna in volle actie gezien. Dames, dames, daar in die pool , dat wéten jullie toch hoe heerlijk wij dat vinden. Sla daar je slag dan toch...

    Nadat 2horny4u me was komen vergezellen is mijn chinese meisje heel hoffelijk van ons terug gaan zitten. Ze zette zich neer enkele meters van ons af. Het verzoek van 2horny4u om lekker bij ons te blijven staan wees ze vriendelijk van de hand.
    De tijd erna zijn we ieder ons eigen weegs gegaan. 2horny4u en Gusto op ontdekkingspad en het chinese meisje op haar pad.
    De uren erna heb ik haar nog slechts één keer, heel kort gespot. Toen paste het me nog niet om naar haar toe te stappen. Intern had ik wel al besloten dat ik vandaag met haar zou gaan. Een soort "it's now or never "gevoel had ik bij haar.
    Intussen nog flink beetgepakt door een Jamaicaanse dame Linda. Gusto was helemaal niks met haar van plan, maar op weg naar het kleine huisje viel ik in haar grijpgrage armen. Het begon speels maar almählig werd me duidelijk dat ze echt van zins was om me te grazen te nemen. Flink verzet mijnerzijds mocht aanvankelijk nog wel baten , maar toen een poetsvrouw uit een kamer kwam en tegen Linda zei dat deze kamer vrij was, stonden we 5 sec later samen op deze kamer...verzet was mogelijk maar niet zinvol meer.... Linda had er zin in en toen ze zich begon uit te kleden en de kussentjes goed legde op het bed, toen vielen mijn ogen op haar heerlijke lichaam... “let's go for it” dacht ik en we zijn lekker aan de slag gegaan. Het was Linda haar 2e dag hier en waar ze tevoren heeft gewerkt weet ik niet. Het werd een aardige sessie, alles erop en eraan, maar niet meer dan dat. Gusto is wellicht al véél te verwend. Met een half uur had ie het bekeken en hij hield zelfs zijn orgasme on stand bye voor een dame die hij eigenlijk in gedachten had.
    Linda informeerde bij me of het goed was en tja dan komt Gusto wellicht niet helemaal goed over. Het was goed, maar dat was het dan ook. Na deze Linda weer eens ervarne hoe super de super Tessy in Acapulco en Maureen en Beyoncé in PSR wel niet zijn.

    Later moet ik zeggen, is Linda nog een hele tijd bij ons op de bank komen zitten/liggen in de bar. Daar heeft ze me nog lekker op weten te warmen tot 2 keer toe, maar Gusto was een sterke man. Hij had Sun welliswaar al uren niet meer gezien, maar hij wilde de moed niet opgeven. Heb Linda vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik wist dat zij wist dat ik op kamer geen orgasme had laten komen, maar dat dat ook nu niet met háár zou gaan gebeuren. Ik heb nog een afspraak gaf ik aan en ze ging langzaam van ons heen.
    Al met al een heerlijke 1 tot anderhalf uur met Linda gehad...toch zo gek nog niet.

    Ook een Bulgaarse dame, Maria genaamd heb ik over de dag gezien meerdere malen, gesproken, in mijn armen gehad, naast haar op de bank gezeten en één keer heel close kwam ze bij me op onze ligbank in de bar. Vanaf deze bar konden 2horny4u en Gusto heel mooi alle schoons gadeslaan. Het was mooi, heel mooi. Het is de bank, als je binnenkomt vanuit de kleedkamers, recht vooruit achter aan de linkse kant. Een aanradertje, deze plek.
    Hier was het dat Maria haar, wat ik dacht allerlaatste poging zou doen om me mee op kamer te krijgen. Gusto wist dat ze nog niet gekamerd had vandaag. De mooiste was ze zeker niet, een van de liefste zeer waarschijnlijk wél. En dat is nu waar Gusto zich een beetje tegen wil beschermen. Moet niet te lief worden, en Gusto weet, Bulgaars en dan nog Maria heten ook nog...dat kan nie goed gaan...omdat het enkel te goed zal gaan....
    Maria deed haar best op onze ligbank, maar gaf toch op nadat ik duidelijk had gemaakt echt een termin te hebben. Ze geloofde me niet. Met wie dan???

    Nu nog maar n rondje gemaakt. Boven kwamen we uit bij een Ghanese dame, lekker geil, maar Gusto had andere voornemens. Een hele tijd met haar geteased en gespeeld en geplaagd op de banken bij het zwembad....op moment we het wel gezien hadden, ging daar helemaal achterin het gangetje een deur open...Niets bijzonders aan toch, hoor ik al roepen. nee, dat niet maar er kwam een stelletje uit. De een was een grote stevige man die er helemaal afgepijgerd uit zag. Hij werd lieftallig vergezeld door niemand minder dan Sun!!!!. "Hey!!!, dus je bent nog helemaal niet naar huis", wilde ik het uitroepen. Maar Gusto respekteerde hen en hield zich in. Intern wist ie het nu. Zodadelijk de bar in en dan stap ik recht op haar af....”It's now or never!!!.”
    Eenmaal beneden , bijna had Gusto de bar gehaald, liep ie in de val van Bulgaarse Maria en nog een donker harige Bulgaarse vriendin. “Wohin? was machts du hier?” usw , zo gaat dat dan. Lekker gebabbeld, geteased , maar stilaan werd ik wel langzaam maar zeker richting een openstaande kamer gedreven... Toen er nog 2 mtr afstand was heb ik hen héél duidelijk te verstaan gegeven. "Ich gehe nicht mit ihr beide auf Zimmer!!" De dames zagen daar de lol noch de ernst van in blijkbaar en zetten er nog een tandje bij!.
    2horny4u had zich intussen al op ons bankje genesteld maar mij komen bevrijden ...ho maar......
    Niet veel later moest ik me gewonnen geven en hadden beide dames me op de kamer. De deur ging dicht en op slot....en licht werd teruggedraaid en Gusto werd gedwongen op bed te gaan liggen. Op zijn rug nog wel, in zijn nakie. De dames, eentje op mijn linker en eentje op mijn rechtterarm.
    Ik kon geen kant meer op. Nu begon het serieuze werk. Een stukje pijpen werd gepoogd. hen nogmaals duidelijk gemaakt, het feest gaat NIET door!!.
    Ze werden vrolijker en brutaler. Maria bleef lief en op de vlakte, de andere wist van geen loslaten... ..Het licht op de kamer bestond uit een lampje aan het plafond dat me recht in de ogen scheen. Ik voelde me alsof ik ondervraagd werd en tja in zekere zin voelden ze ook als politie agenten....
    Nu hoefde ik niet zelf te blazen...
    Ik vroeg hen me te bevrijden..Een laatste poging kwam van de kant van de donkere dame. Je geeft ons ieder 50 euro en je bent vrij...NO WAY dames, heb het je vanaf begin duidelijk gezegd. Onder het motto niet geschoten altijd mis bouwden ze het leuk af. Ze lieten me zelfs vrij!!!. Het was een heerlijk spel geweest waar ik echt van genoten heb. Ook de dames hebben genoten, was ook een mooi stukje afwisseling voor hun tweetjes....
    Toch bedankt dames...

    De bar ingelopen en natuurlijk zag ik als eerste...Sun zitten...maar, Sun was druk in gesprek met ...al weer een andere gast....links van haar haar vorige klant... een beetje afterservice gevend en rechts van haar ..een nieuwe klant ..wellicht... Gusto liep eens rond de bar, Sun bespiedend en nu nam ie plaats op de kruk die leeg kwam. Ze nodigde me vriendelijk uit om erbij te komen. "ik heb je de hele avond gezocht, maar niet gevonden. Dacht dat je al weg was" “Maar nú bén ik er toch”, zei ze heel overtuigend....terwijl ze heel langzaam met haar hand naar mijn hand reikte...als automatisch grepen we elkaar vast en toen ze vroeg..."mag ik nu wel iets fijns met je gaan doen??"….liepen we al ..... op zoek naar een kamer...
    Gusto liep nu met een zacht meisje door de gangen van WORLD....op weg naar een wereldse ervaring...nee, niet op weg náár...ik zat er al midden in... .
    We liepen daar in een grote club vol met mensen, dames en gasten, lange gangen, trappen. En het voelde vanaf dat ze me in de hand nam alsof er buiten ons tweetjes helemaal niks was. Of de rest van de wereld stilstond. Net als toen Gusto 24 jaar geleden zijn eerste kindje mocht krijgen....
    De wereld is dan héél klein....Nu weer..maar dan met Sun wandelend door de gangen... met een smile op mijn gezicht volgde ik haar...Jij weet waar je naar toe wil....ja, we gaan een mooi rustig plekje voor ons tweetjes opzoeken....
    We kwamen weer in de hoek uit waar ik haar dik half uur eerder uit had zien komen...
    Ze opende de deur van één kamer….”nee, is beetje te donker..”.het werd de kamer helemaal links achteraan in de hoek. Ze sloot de deur en een beetje onwennig begon ze handdoekjes klaar te leggen en begon ze zich te ontkleden....Zonder high heels was het meisje nóg meer een meisje dan voorheen. Haar lieve warme gezichtje straalde een super mooie lach uit. Boy ooh boy wat voelde Gusto zich goed. Nee, wat voelden wij ons goed....want zo wás het...
    Ze vroeg me op het bed te gaan liggen... Legde me op mijn rug neer, nietwetende wat er komen ging....."I make very pleasant time for you..., okay??." "yes please" kon Gusto nog net uitbrengen.. " Please can you turn around??" Dit waren haar laatste woorden......
    Gusto legde zich op zijn buik , ging heerlijk relaxt liggen om dat wat komen ging te kunnen ontvangen...te kunnen ontvangen de manier waarop het bedoeld was...
    Ze begon nu aan iets ..aan iets moois...aan iets wat niet van deze wereld is...
    Zacht raakte ze me aan...héél zacht... met haar handjes, met haar vingers...dan blies ze weer over mijn beenharen....een onweerstaanbaar gevoel..een onbeschrijfelijk mooie ervaring...zo sensueeel...zo mooi...een vleugje erotisch...maar slechts een beetje erotisch in het begin....langzaam opbouwen..langzaam...juist zoals Gusto es so gerne mag...hoe weet deze Sun dat...wie heeft haar dat verteld?? niemand heeft haar dat verteld...deze dame, dit meisje beschikt over een dosis mensenkennis en inschattingsvermogen.... daar krijg je de rillingen van....
    Sun wist een en ander op te bouwen, af te laten dalen en dan weer opbouwen..op andere manier...het bleef spannend...van begin tot eind en ...van top tot teen.....
    Gusto heeft liggen genieten zoals ie eigenlijk nog nóóit heeft genoten...
    Tegen de tijd dat het half erop zat...wees ze me daar heel netjes op....ja, ik wilde een heel uur....natuurlijk.... hier had Gusto op gewacht..hier had Gusto de hele dag naar uitgekeken...terwijl hij rationeel gezien niet eens wíst waar ie naar uitkeek...iets had Sun en Gusto s'middags al aan elkaar gebonden...daarna ieder zijns/haars weegs en nu...nu lag hij te genieten van wat zij allemaal deed...én ..nu was Sun aan het genieten van hoe ze Gusto in extase bracht, hoe ze Gusto zag genieten...voelde genieten....
    het was hemels, het was like paradise..... Dit wás geen "its now or never..."dit wás geen "try before you die..."nee dit was...dit was iets unieks...
    nu weet ik hoe váák het woord uniek te pas en te onpas wordt gebruikt.....
    Deze ervaring met SUN was werkelijk waar UNIEK. Dit was eigenlijk onbeschrijflijk, dit kún je niet weergeven in woorden...dit is...sprakeloos....was ik ervan....
    Gusto heeft daar gelegen, liggen genieten. Later bedacht ie zich ...het bed kraakte verschrikkelijk tijdens de wilde sessie met Linda, eerder op de avond...
    Dit bed ...dit bed heeft ie niet eens gehoord....nee, simpelweg omdat ie in feite een uur lang gewoon 10 cm boven het matras heeft mogen zweven...misschien is dat nog wel de beschrijving die het dichtst bij komt....
    Het was Wunderbar..om maar eens een woordje duits te gebruiken...
    Maar ook een héél uur ...vliegt voorbij.... ongeveer op driekwart van deze Trip in Paradise..... begon Sun aan iets moois. Ze had al enkele erotische prikkels uitgedeeld, waarmee ze Gusto erop voorbereidde dat er nog iets anders zou volgen...
    Nu nestelde ze zich tussen mijn open gespreidde benen en begon me heerlijk te verwennen.... Het lichaam had zijn deel gehad..nu viel kleine Gusto de eer ten deel... zacht...sensueel..sensitive...zärtlich ...et sensuelle ...beschrijf dit maar eens…..Gusto kán het even niet... een penis behandeling mocht nu volgen ..handjes..vingers,..mondje...tongetje....haren... . borstjes ... weer haar prikkelige haren die een enorme erotisch geilheid opwekken.,...het was heerlijk.....
    Langzaam , héél langzaam...werkte ze naar...maar zeker...héél zeker kwam daar in de verte iets moois aan....ze wilde het langzaam laten gebeuren...voorzichtig.... een beetje oppassen..laten we nú...juist nú ..laten we nu niet struikelen......nu kwam dan het moment supreme.....een heerlijke ontlading alsof die uit mijn tenen...moest komen...uit mijn teennagels zelfs.....
    Een langdurige ontlading mocht me ten deel vallen.... Gusto wist nu waar ie alles voor had opgespaard..... daarna toen alles weer tot rust begon te komen ging Sun nog even door...heerlijk sensueele een beetje langzaam afbouwen..... wat doekjes erbij genomen... en nóg wat doekjes.....
    Ze deed het geweldig tot aan de laatste minuut,de laatste seconden...zelfs...

    Toen ze heel zacht en lief een beetje vragend zei...."I hope you liked it..."
    kon Gusto zijn tranen van genot niet meer inhouden...en dat wílde hij ook niet,..... Oh meisje, it was wonderfull... "You were wonderfull tonight....."
    Een héél blij meisje begon wat op te ruimen en samen maakten we alles weer pico bello in orde....
    Even een beetje hilariteit...of was het een beetje opkomende angst.....ze wilde de deurknop omdraaien maar dat lukte haar niet.... Gusto hielp haar er graag bij.....
    Samen liepen we de gangen weer door die we een uurtje tevoren al met goed gevoel waren doorgewandeld. Nu liepen we daar hand in hand, arm over haar tengere schoudertje , door de gang naar de trappen...deze moesten we op....
    We liepen richting kleedkamer....graag had ik héél triomfantelijk met haar dwars door de bar gelopen...iederéén mocht ons zien...ieder móest ons zien... wij waren nu het gelukkigste stel in de club...wat zeg , het gelukkigste stel in de wereld!!!...maar, bescheiden als ze is , sloegen we af en liepen door het restaurant..... nu kwamen er twee dames, waarvan een blonde die ik eerder even, héél even had gesproken.... Deze blonde dame lachte naar ons...ze zag Sun..ze zag Gusto zijn gezicht met een smile van hier tot Franfurt en terug....deze dame genoot met ons mee...ze lachte in de zin van.... FIJN te zien dat jullie het zo fijn hebben gehad....vaker kijken ze wat arrogant en wat ongeinterresseerd van zich af...Deze dame genoot ervan dat ze ons zo happy zag komen aanlopen....dit zijn héél mooie momenten...mensen die elkaar nog wat gúnnen...in deze wereld...
    Bij de kluisjes hebben we afgerekend....
    Ik heb deze dame bedankt en nog eens bedankt...och arm..het meiske was er gewoon beduusd van...zó een reactie had ze blijkbaar niet verwacht.... "I wish you all the best in your life..." wilde ze besluiten....Gusto kreeg de rillingen en gelijk viel hem in....wat ie na afloop op de kamer had willen zeggen....."Sun, lovely SUN, the guy that is going to be your boyfriend, he is the most lucky man in this world" Nu hield ze het niet meer en hebben we elkaar goodbye gezegd....dat viel niet mee.... zal ik haar nummer vragen..zal ik haar mijn nummer geven....tis er niet van gekomen...da's maar goed ook.
    Even later in de bar..nog wat gedronken en 2horny4u proberen uit te leggen wat ik voelde, wat ik had mee mogen maken.....
    Heb in mijn leven best veel meegemaakt, in clubs en qua sex, erotiek en massage...maar dit....nee dit is me zo nog nóóit overkomen....

    Dit was uniek...Einzigartig und...einmalig....

    Ben in de bar niet meer naar haar toe gegaan..ook niet meer gezien trouwens...een mooi einde....dacht ik...
    Bij de theke bij de uitgang troffen we elkaar wéér ..hier nog even warm afscheid genomen en elkaar oprecht het allerbeste gewenst.......
    Zo iets moois heb ik nog eigenlijk nooit meegemaakt...en ...ben er haast van overtuigd dat ook Sun hetzelfde gevoel had....
    Ze smolt bijna toen ik aangaf dat ik eigenlijk al rond een uur of 10 naar huis had willen gaan...ik moest nog bijna 3 uur rijden....... maar ik heb op je gewacht....”echt waar??? “ “ja echt waar and I thank God I did wait for you...”..
    It has been like in paradise...

    "I don't do this to everybody...Only to few people like you...like you, you are sensitive person...I feel, when I touch your hands and I feel when you touch me when I met you in bar...." "thank you very much.....very very much..." dat kon ik nog juist uitbrengen......

    Heb de dagen erna nog lang na mogen genieten....
    Ik wist dat ze niet lang zou blijven in WORLD....
    Afgelopen zondag lees je op het forum dat aantal ijsberen naar WORLD gaan...even denk je...ik spring in de auto ...en ik ben op weg...
    Maar iets, iets in me zegt ..niet doen....zeker niet doen...
    Zo iets is eenmalig.... dit moet je genieten zoals het was..dit moet je op je harde schijf zetten en goed bewaren.... de herinneringen eraan doen je weer in extase brengen...dit kun je niet beschrijven...heb toch hierbij een poging gedaan...

    Gusto gunt iedereen op de wereld dat ie zoiets mag meemaken wat hem in extase mag brengen.....

    "tis ut moiste wat ur is...!!!" zeiden we vroeger in Brabant.....

    Dit heeft mijn eerste bezoek aan FKK World tot een wereldse ervaring mogen maken.

    Gustomass nog steeds een beetje in Gusto-extase.....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  10. #60
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    31 oktober Halloween party!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  11. #61
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Lisa, sweet memories...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zover. Op ontdekkingsreisje naar FKK WORLD.....

    ....Als snel kwam me een hele mooie dame tegemoet. Zij bleek Roemeense te zijn, heette ppfff, ik dacht Elisa en ze wilde me wel wegwijs maken....

    ....Elisa stelde voor om even rustig bij te praten op de bank, terwijl ze haar handdoekje al uitspreidde. Tja dan neemt Gusto ook graag plaats. Elisa was geduldig vriendelijk en niet opdringerig. Even fijn gebabbeld en ze wilde wat beginnen met een ontdekkingstripje onder mijn handdoek...toen was hét moment toch even aan te geven dat Gusto wel zin had, maar niet nú al wilde gaan... Even hield ze nog aan maar is toen toch maar verder gegaan....
    Met deze Lisa heb ik een fantastische ervaring gehad, het einde lijkt wel een beetje op Gusto's afscheid van Sun:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Helemaal opgepept door de laatste ervaring en de sauna vond ik het eigenlijk welletjes en dacht er aan terug te rijden naar het hotel.
    Maar daar stak Roemeense Elise of Elisa letterlijk in de gang een stokje voor.
    Ik had deze mooie bruingezonde dame met wat pondjes meer, mooie borsten, een heel ferme ronde kont met een kleine tribal erboven al enkele keren opgemerkt vanwege haar drukke gedrag en een lenige paaldansact.
    Ze heeft de prachtige mond van Demi Moore en 'n paar heerlijke ogen waarin je zo verdrinkt.
    Dit mopje fleemt zich lekker tegen Silvester aan, ze heeft het koud.
    En als ik dan haar zachte huid voel, haar vragende ogen zie, haar gezwollen tepels aanschouw, tja, zo'n meisje laat je toch niet in de kou staan.
    Meteen ons achter het eerste schuifdeurtje verscholen, en werd Silvester verrast met een heerlijk tongzoenende dame, er kwam geen eind aan leek het wel.
    Ze genoot er ook van te voelen aan haar draaiende bekken en een heerlijk glibberige spleet, het was duidelijk, dit was een geniesser.
    We hebben niet op ons glokje gekeken, maar we hebben heerlijke sex gehad, zelfs Silvestertje wist nog enkele straaltjes te produceren...
    Haar ogen straalden, ze bedankte me met een heerlijke zoen, en even later aan de bar wenkte ze me, en gaf speciaal voor mij een paaldansact weg...

    Ik besloot te vertrekken, beter kon het niet meer worden.
    Terwijl ik aangekleed mijn kluisje sta te legen, voel ik 'n paar ogen in mijn rug priemen..
    Ik kijk om, staat Elise mij aan te kijken, loopt naar me toe, omhelst me en fluistert iets onverstaanbaars in mijn oor...
    Ze pinkt iets uit haar oog weg, zwaait naar me en het doek valt achter haar fraaie bips dicht....
    (http://www.saunaclubforum.net/forum/...1&postcount=22)

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  12. #62
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch nóg meer liefs uit WORLD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Met deze Lisa heb ik een fantastische ervaring gehad, het einde lijkt wel een beetje op Gusto's afscheid van Sun:



    (http://www.saunaclubforum.net/forum/...1&postcount=22)

    Met grote interesse heb ik je bericht gelezen. Dus er zijn wél ijsbeertjes die zich de moeite nemen zich door deze lange verhalen te worstelen......

    Mooi hoe jij Elisa omschrijft,was inderdaad een Roemeense Dame en niet een roemeens meisje. Mooi dat je af en toe van deze sublieme ervaringen mag opdoen. Daar teer je nog lang op. Heerlijk.
    Ik trof haar gelijk aan het begin, dan houdt Gusto de boot meestal nog een beetje af.
    Toch iets moois om de lange trip naar Polheim nog eens te ondernemen.

    ps Gister na bijna half jaar nog eens GT bezocht...over jagertjes en Schlüsselfrage gesproken.... Om niet goed van te worden.
    Dan was het in WORLD waar ze de naam een beetje hebben toch heel wat plezieriger...


    gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  13. #63
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Hey Gusto,
    Weer een mooi verhaal ...!!!
    Het land was by the way Macau
    Binnenkort nog maar eens doen met onze 3e Muschi ke tier, wat zeg jij...???

    2h4u

  14. #64
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch zit er dik in...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Hey Gusto,
    Weer een mooi verhaal ...!!!
    Het land was by the way Macau
    Binnenkort nog maar eens doen met onze 3e Muschi ke tier, wat zeg jij...???

    2h4u
    Tja, ik heb al eens geschreven dat toen ik vroeger al heel erg geinteresseerd was in aardrijkskunde, dat ik toen niet had kunnen vermoeden dat ik nog eens dames uit 50 verschillende landen van deze mooie wereld zou mogen genieten.

    Heb ik zitten slapen tijdens de aardrijkskunde les toen Zuid Oost Azie werd behandeld....:wink::wink:.

    Ja man het was super en die 3e muschi kettier komt vast een keertje met ons mee.
    wordt ook tijd want gisteren struikelden we over muschikettiere en Mossels eten bij GT en muschi lekken etc etc.

    Ook hij heeft een stukje wereldontwikkeling nodig zullen we maar zeggen...

    Se qo zegt Ya nietwaar Seqoya??:wink:

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #65
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ja jullie weten toch ik blijf een lompe boer he !! maar ik ga zeker een keer mee!!

  16. #66
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard The World is mine.........

    Menig FKK club in DLD pretendeert de grootste club te zijn, maar ik durf te stellen dat FKK-World de allergrootste is van alle clubs, sterker nog ik heb het met mijn eigen ogen gezien.............

    Zeer mooie tent, met alles erop en eraan. Ruime keus uit meiden, echter wel veel Roemeense en Bulgaarse en enkele Duitse en nog enkele andere smaken. Goed en voldoende eten ( de ganse dag door...........echt een tent voor vreetwolf foots dus!!!) en meer dan voldoende saunafaciliteiten......

    Enig nadeel is dat het zo'n pleuris end weg is.

    @ Jansen, ik heb weer ff met Rumicup gespeeld..........twee keer gewonnen.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #67
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard 3 oktober

    Na een beroerde nacht in het Etap hotel in Linden, door veel te harde bedden en huilende kinderen, om 11.30 uur naar FKK World vertrokken. De afstand is klein dus binnen een kwartier waren we al bij de club. Na binnenkomst eerst gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Eieren waren voldoende aanwezig en werden dan ook door Rex gretig afgenomen om de potentie wat op pijl te brengen. Het is prettig dat het eten in een aparte zaal wordt geserveerd en dat er ook heel de dag door gegeten kan worden. Eten scoort dan ook een ruime voldoende.

    Na het ontbijt maar eens een rondleiding gemaakt door de club en kwam tot de conclusie dat ik het daar zeker wel een dagje zou kunnen uithouden. Rex werd door Sanne een duitse dame met grote tieten en veel tatoeages aangehouden en vertrok meteen naar een kamertje. volgens mij is het nog nooit gebeurd dat Rex eerder naar de kamer gaat dan ik. Zelf ben ik boven rustig op het bankje gaan liggen, kijkend naar het vrouwelijk schoon wat voorbij liep. Later voegde Rex zich ook weer toe aan het gezelschap.

    Julia, volgens Sonny helemaal gek van Extince kwam eens polshoogte nemen. Julia is een mooi Bulgaars meisje met een heel strak lichaam. Helaas stond ze bij het uitdelen van de tieten achteraan in de rij. Julia ging eerst bij Rex op schoot zitten, maar kwam er snel achter dat dat niet ging lukken. Ze draaide zich om en toen lag ze tegen mij aan. Al snel zat ze aan mijn pik te trekken en er op te spugen. Maar ook ik had nog geen zin in een kamersessie. Omdat ik de dag ervoor al 5 sessie achter de rug had in Oase, besloot ik het maar een rustig aan te doen.

    Omdat het bank hangen toch wel vermoeiend is, zij we met z’n drieën naar beneden gegaan om het binnen zwembad uit te proberen. Vanuit het zwembad heb je een prachtig zicht op de langslopende dames die je eens goed van onderaf kan bekijken. Nadat we klaar waren met zwemmen, zijn we de jacuzzi in gegaan. Toen we deze aanzetten, kwam er een put lucht uit het bad, dat we in no-time weer naast het bad stonden. Hoewel mijn eerste indruk van de club was dat het er schoon was, blijkt dat de jacuzzi toch niet helemaal fris te zijn.

    De jacuzzi was geen succes, dus weer lekker boven op de bank kijken naar de mooie dames. De eieren bij het ontbijt hadden de heren geen goed gedaan. Constant zaten ze te ruften, het liefst in je gezicht. Dit hebben de heren ook heel de dag volgehouden. Volgens mij begon het alweer tegen het einde van de middag te lopen en ik had nog steeds niet geneukt. Vanaf een afstandje zag ik een mooie dame aankomen met prachtige borsten. Terwijl ik tegen Sonny en Rex mijn voorkeur voor deze prachtige borsten kenbaar maak, komt ze bij ons staan. Sonny vertelt onmiddellijk aan haar dat ik haar borsten mooi vindt en Romana gaat bij mij op schoot zitten. Meteen voelde dit al heerlijk aan. Ze heeft een heel lief gezicht en ik was verkocht . Snel met haar een kamertje opgezocht, helaas waren de meeste kamertjes bezet en belanden we op de spiegelkamer beneden met een gordijntje ipv deur. Helaas lopen er dan van die irritante Italianen rond, die het nodig vinden om het gordijntje open te trekken en naar binnen te kijken. Buiten dat een heerlijke sessie gehad. Een sessie zoals ik ze het liefst heb. Rustig elkaars lichaam verkennen met de handen, zacht zoenen, een goeie pijpbeurt en dan lekker neuken. Om vervolgens weer heerlijk bij elkaar in de armen te gaan liggen. Het halfuurtje vloog voorbij en volgens mij langer dan dat. Op een roze wolk kwam ik van de kamer af.

    Terug van de kamer was er ook een Sonny meisje gearriveerd die heerlijk bij hem op schoot lag met haar achterkant naar mij gedraaid, zodat ik die kant eens goed kon bekijken. Een heel mooi meisje met een heel mooi poesje. Toch wel grappig zo’n FKK je kunt de dames van binnen en van buiten bekijken. Na een tijdje verdween Sonny met de dame naar de kamer. En kwam geheel tevreden en voldaan weer terug.

    Inmiddels was het tijd om te eten, maar helaas zijn het weer die irritante Italianen die het nodig vinden om alle tafels tijden lang bezet te houden ook als ze niet aan het eten zijn. Maar gelukkig na lang wachten kwam er toch weer een plekje vrij. Het eten was wel oké, niet echt uitgebreid. Pasta bolognese kun je ook niet heel veel fout mee doen.

    Tijdens het eten kwam ook Eva de club ingelopen. Rex begon meteen te stuiteren en nadat Eva ons vriendelijk had begroet ging Rex met haar naar de kamer. Na het eten kwam de club los, er was een DJ ingehuurd die goeie muziek draaide. Eindelijk eens een keer een echte goeie DJ. Niet iemand die maar lukraak wat plaatjes aan het draaien is, zoals ik in andere clubs weleens zie.

    De dame waarmee ik een heerlijke sessie had gehad bleef maar in mijn hoofd hangen. Voor de andere dames had had ik geen belangstelling meer. Er waren genoeg dames die iedere keer en sommige meerdere keren kwamen vragen of ik wil “ficken”. De enige waarmee ik mee op de kamer wou was Romana. Een 2e sessie kon dan ook niet uitblijven. De 2e sessie was nog lekkerder dan de 1e waar we allebei van genoten. Wat mij opvalt is het beperkt aantal kamers voor een club als World. Voor mij 2e sessie moest ik toch even wachten voordat er een kamertje vrij kwam. Naar mijn idee zijn er niet veel meer dan 20 kamers in de club.

    Terug in de bar had Sonny weer een leuke aan de haak geslagen. Wat dat betreft lopen er voldoende verschillende soorten dames rond, voor ieder wat wils. Terwijl ik aan de bar zit komt ook Romana weer bij mij staan. Omdat ik waarschijnlijk een lange tijd niet meer in World zal komen, besloten om voor de 3e keer met Romana naar de kamer te gaan. Terug van de kamer was het inmiddels 23.30 uur en tijd om de reis naar Nederland te maken. Het weekendje Duitsland was helaas weer voorbij.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  18. #68
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Tja,

    En dit is de enige tent rond Frankfurt waar ik nog niet ben geweest. Mijn inschatting is dat deze tent het helemaal voor mij zou moeten zijn.

    Helaas nog niet meteen plannen, maar gelukkig nog wel iets om naar uit te kijken.

    Groet, Freetbeer Foots


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Menig FKK club in DLD pretendeert de grootste club te zijn, maar ik durf te stellen dat FKK-World de allergrootste is van alle clubs, sterker nog ik heb het met mijn eigen ogen gezien.............

    Zeer mooie tent, met alles erop en eraan. Ruime keus uit meiden, echter wel veel Roemeense en Bulgaarse en enkele Duitse en nog enkele andere smaken. Goed en voldoende eten ( de ganse dag door...........echt een tent voor vreetwolf foots dus!!!) en meer dan voldoende saunafaciliteiten......

    Enig nadeel is dat het zo'n pleuris end weg is.

    @ Jansen, ik heb weer ff met Rumicup gespeeld..........twee keer gewonnen.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  19. #69
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen runter Denk eens terug aan de Flora in Bovenkarspel...!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    ....Nadat we klaar waren met zwemmen, zijn we de jacuzzi in gegaan. Toen we deze aanzetten, kwam er een put lucht uit het bad, dat we in no-time weer naast het bad stonden. Hoewel mijn eerste indruk van de club was dat het er schoon was, blijkt dat de jacuzzi toch niet helemaal fris te zijn....
    Mijden zo'n bak jongens!!
    Stinken betekent bacterien, en bacterien zaten er ook in het hele kleine bubbelbadje op de Flora in Bovenkarspel...
    28 legionelladoden uiteindelijk was het niet?

    Verbazingwekkend overigens dat een tent als World dit niet onder controle heeft.

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  20. #70
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Twee dagen World na mekaar (dit is geen reclameblok)

    Ik beloof op mijn plechtige communicanten zieltje dat ik deze recensie kort ga houden. Een normale beschrijving van twee volle lange dagen zou wel heel erg lang worden. Dit is meteen ook een tegemoetkoming aan wensen van sommige beertjes. Op aanvraag dus een kort tweedaags World overzicht.

    Hoewel het maandag een heel pak rustiger was in World dan op zondag heb ik me beide dagen fantastisch goed geamuseerd. Twee dagen van ongeveer 15 uren pret en dan nog leek het veel te kort.

    World kan je bestempelen als de grootste club in onze verre omstreken. Tel PHG, LR, ACA, GT en zelfs PSR bij mekaar en je hebt zowat de World oppervlakte.

    Zowel vanbinnen als vanbuiten is de club gewoonweg prachtig. Je hebt ook een apart restaurantgedeelte.

    Alle faciliteiten die je je maar kan bedenken zijn aanwezig. Grote erotische bar, binnen- en buitenzwembad, HWP, loungeroom, beach, beachbar, BBQ, verschillende grote tuinen, 3 sauna’s (1 buitensauna), champagnebar, wintertuin, buitenhutjes, sportterrein, mooie grote kamers, grote kino…. Een wereld apart dus. Een droom wordt werkelijkheid. Ongeveer 100 vrouwen op zondag, ongeveer 55 op maandag. Het berenaantal was in goeie verhouding tot de meiden. De inkom bedraagt 47 euro met een tienbeurtenkaart. Het eten is tijdens de hele openingstijd beschikbaar. Van brunchbuffet over avondbuffet tot broodjes ’s nachts. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De dames animeren bijna allemaal maar op spitsvondige en leuke manier. Ze maken je geil tot en met. De dames zijn voor het overgrote deel slank en jong en vooral heel erg mooi en bieden zo goed als allemaal de basisservice: PZC, tz, NMC, beffen, en vingeren. De balans helt over naar de niet-blonde types. Op maandag, dinsdag en woensdag betaal je met drie maar inkom voor 2 personen. Op dinsdag is er in deze FKK een bikinidag.

    Op maandag profiteerden wij van de 3 = 2-korting omdat een oudere vriendelijke beer express aan het wachten was, vlak bij de ingang, met zijn auto, tot dat er 2 mannen zouden willen binnengaan.

    Ik zou hier een 20 bladzijden tellend verhaal kunnen neerpennen maar ga het er bij houden dat ik mij in geen enkele club zo al geamuseerd heb als in deze club. Nog nooit zag ik zo veel en zo veel mooie vrouwen. Een openbaring. Hét paradijs. Lekker eten en super hygiënische club.

    Ik had menige super sessies in World. Van een gewonere dame Katje tot een gfe tot en met met een girl next door tot een triootje met twee lolita’s (een zwartharige en een super knap blondje, phoeh… ‘k droom er nog van en het is al meer dan twee weken geleden).

    World!! World!! World!! World!! Mijn God!! Zodra ik nog eens in de mogelijkheid ben (afstand, afstand, shit, shit, shit) sta ik weer voor uw poort van genot.

    Ik kan World alleen maar aanraden. Het is een combinatie die ieder zal lief hebben. Een combinatie van een schone, superschone modellenwereld en de meest uitgebreide relaxfaciliteiten, lekker eten en zeer hygiënisch.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #71
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Ongelovelijke Line up in World, zaterdag 17 oktober 2009

    d

  22. #72
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Ongelofelijke Line up in World, zaterdag 17 oktober 2009

    Zaterdag precies om 12.15 in de vroege middag kwamen Sonny en PP hongerig (naar nieuwe ervaringen) aan in FKK World. De hernieuwde kennismaking voelde heerlijk aan. Er liepen al een stuk of 20 dames rond waaronder Jasmina (Latvia) mijn eerste kamerdame van de dag, Wit russische Anna (waar is Dupke??) en mijn heerlijke zwarte lolita uit Ghana (Favourite), zeg maar Maureen, voor de ingewijden in PSR, maar dan veel, veel mooier (zou de tweede kamerdame worden en de hele avond volop actief met after sales met mij).

    Ik had me voorgenomen om pas halverwege de middag te gaan kameren en rustig aan te doen. Maar ja, dan loopt er een heerlijke dame rond als Jasmina, die ongetwijfeld in de avonduren moeilijk te pakken zal zijn. Resultaat, direct na de lunch op 12.45 al de eerste kamersessie....Hoe dat was zal ik in haar draadje beschrijven.

    Nog voor het avondeten (1700 uur) had ik mijn derde sessi al te pakken. Ditmaal met de lolita Katy uit Roemenie, bloedmooi en 100 % een pistollady. Op de kamer bleek ze erg nauw geschapen maar desondanks hadden we heerlijke sex, oraal in diverse posities...FT was mogelijk maar lukte niet, een heerlijk manueel hoogtepunt wel..

    In de loop van de middag en vooral tegen de vroege avond werd het steeds drukker met dames en iets minder met beren. De verhouding bleef goed. Tegen 18.00 uur hoorde ik Sonny al zeggen dit is de mooiste line up die ik in mijn clubcarriere heb megemaakt. Ik moest dit beamen, we stonden steeds vaker met onze tong uit onze mond. en toen waren de drie russische meiden die onze avond helemaal onvergetelijk zouden maken er nog niet eens.

    Om 21 uur kwam een zichtbaar opgewonden Sonny naar mij toe, moetje eens kijken in de gang, er komen drie dames binnen, zo mooi zie je ze zelden. Sonny en Pistol renden weer terug naar de gezamenlijke omkleedruimte. we konden niets anders doen dan tegen de kastenwand gaan staan en met open mond, sprakeloos al dat moois aanschouwen. Eenmaal in de club bleven onze ogen de dames volgen. Sonny had al direct spijt van zijn net afgelopen sessie met Olivia, die hij voor de binnenkomst van de russinnen nog als buitengewoon goed beschreef. hij besefte dat hij na een uur geweld op de kamer (al weer zijn derde sessie van de dag geloof ik) niet in 1 keer door kon met zijn ontdekking. Pistol rook zijn kansen bij deze ideale kruising tussen een sonnymeisje en een pistollady. Direct toen de dames in de bar terugkwamen stoof ik er op af. Al snel kwam de vraag: zullen we naar de kamer gaan?? Ze zei met een zwoele stem: dat lijkt me een heel goed plan. Eerst ging ik ng even met haar bij sonny zitten. Heel even dacht ik daar spijt van te krijgen. Toen ik haar ogen zag smelten toen Sonny haar in het russisch aansprak...Gelukkig wist zij (Kristina) wie de eerste klant van de avond zou worden, zo merkte ik toen haar handen tijdens het gesprek met Sonny afglijden naar mijn genotstaaf.

    Snel belanden we op een kamer. De sessie was echt ongeevenaard goed. Sex van een andere planeet. zo goed heb ik nog niet vaak meegemaakt. Op alle fronten (verleiding, teasing, GFE, blasen en ficken) scoorde ze 9,5 tot 10 op de MiniMe schaal....Ik wou verlengen maar na een half uur was ik zo uitgeput dat we beiden besloten dat eerst een douche welkom zou zijn en dat het beter was later een vervolgsessie te plannen. Zo ver kwam het natuurlijk niet, Kristina liep de rest van de avond af en aan en ook Sonny lukte het niet meer met haar te kameren.

    Toen laat op de avond Sonny met Bonny naar de kamer vertrok besloot ik mijn eenzaamheid te onderbreken en te kameren met Natalia, een andere wonderschone dame van de Russische Trojka. Ook uiterst apetijtelijk en prima sex maar de klik die er met Kristina wel was ontbrak toch een beetje. Daardoor werd het maar een 'gewone' sessie met desondanks toch wel herhalingsgevaar.

    Verder liepen er nog minsten 10 andere dames rond met wie ik zonder meer direct zou kunnen kameren. Dezi, volgens Sonny de ultieme Pistoldame moest ik overslaan maar blijft op mijn lijstje staan evenals de stunner Karolina (de derde van de drie russische dames maar qua schoonheid niet onderdoend voor Kristina). Kortom, het werd een superavond in FKK World, een van de beste, zo niet de beste uit mijn carierre....
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 18 oktober 2009 om 12:43

  23. #73
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch FKK WORLD.... mixed emotions...

    Op één been kan een ijsbeer niet staan, dus afgelopen zaterdag voor mijn 2e keer naar FKK WORLD getrokken. Ik bedenk me nu dat een ijsbeer 4 poten heeft om op te staan, dus een excuus voor mijn 3e en 4e bezoek aan WORLD is al gebakken.

    Reis en clubgenoot vandaag was Pistol Pete. We hadden afgesproken ergens in NRW onderweg tussen Villa Marisol en FKK WORLD.
    PP wist me te melden dat Villa Marisol een wel heel bijzonder hotel was, met name vanwege hun invulling mbt de "roomservice"
    Onderweg zou PP wel wat bijslapen maar we hebben zo druk gepraat over de hobby met al zijn ins en outs dat we plotseling na de wat dichte nevel de oprijlaan van FKK WORLD voor onze wielen hadden. Zo konden we nog juist vóór 12 uur door de gordijnen ons ingang konden verschaffen tot FKK WORLD central bar.
    PP had al gemeld dat weekje terug er een GustoAfrikaanse dame van type Beyoncé was. Gusto's voelsprieten waren daarmee al genoeg getriggerd.
    Bij binnenkomst zag ik inderdaad helemaal aan andere kant 2 Afrikaanse dames zitten. Naast de tengere Favorite inderdaad een Beyoncé type. Hoewel het van verre was gaf ze als reactie op mijn verwelkoming haar mooie witte tanden bloot...
    Dat zou Linda moeten zijn, welke Gusto 4 weekjes terug had mogen genieten.
    Ben naar haar toegelopen en wilde haar verrassen, een beetje van achteren aangevallen. Maar wat bleek,nog juist op tijd, onder die grote bos zwarte haren zat niet Linda's gezicht maar een totaal ander kopje. Mooi, gaaf, vriendelijk lachend , een beetje verbaasd kijkend. Stralende ogen had deze dame, die zich Jennifer noemde....... Jennifer....afrikaanse dame.... vrolijk vriendelijk, leuk.... Jennifer leek in véél opzichten op Gusto's Jenny uit Xanten.......
    Met mixed emotions wist Gusto het gesprek met Jennifer voort te zetten...
    Meisje was zo naturel zo gewoon, zo rustig. De klick was er meteen... Nou lukt dat in feite tussen Afrikaansen en Gusto meestal wel héél gemakkelijk....

    Intussen had ook PP weten uit te vinden dan zijn Favorite ook wérkelijk Favorite was.. Die dames geven zich niet zó maar bloot PP.
    Jennifer en Gusto zaten een beetje ongemakkelijk op een van die muurtjes, dus had ze een beter en comfortabeler idee. Of ik mee naar de Kino wilde....
    Nou eigenlijk niet want Gusto weet héél goed waaraan je wordt blootgesteld als je met een dame in de kino beland, met name met een Afrikaanse dame kun je er de donder op zeggen dat.......
    Ben uit goed fatsoen toch meegegaan maar héél duidelijk aangegeven nog niet aan een sessie te willen beginnen. Jennifer probeerde me op allerlei manieren op andere gedachten te brengen, maar het blééf bij gedachten, de daden lieten nog even op zich wachten. In de nog lege kino een mooie tijd verbracht, wat gespeeld, wat Kuscheln en porno gekeken. Bleek erg interessant te zijn voor Jennifer...

    Daarna zijn we ieder ons weegs gegaan. Beloven om met haar op kamer te gaan, later op de middag bleek genoeg om me vrij van haar te maken.
    Intussen druppelden er in de 2 uurtjes daarna nóg 2 dames van Afrikaanse origine binnen....
    Eentje noemde zich Prosper , van Prosperity. Leuke babbel met haar gehad, hele mooie dame, super mooi gezicht en lijf. Vriendelijk zeker......
    Deze dame was héél mooi. Ze was pas voor 2e dag of zo hier binnen.
    Hele tijd met haar gebabbeld. Het was nog opvallend rustig in de club. PP verbaasde zich ook al en had al snel het gevoel dat het vandaag héél anders zou zijn als een weekje terug. Tijd genoeg om te babbelen, wat te drinken en wat te teasen, hetgeen overigens wederzijds gebeurde.
    Haar duidelijk gemaakt dat ik eventueel wel wilde kameren, maar dat ik al een termin had met een andere dame. Natuurlijk wilde ze perse weten met wie en toen ik na een hele tijd teasen losliet dat het om Jennifer ging, werd Prosper nog gespitster om al direkt op kamer te gaan.
    Nu was ze extra getriggerd, want ze liet duidelijk merken dat ze naast en na Jennifer ook haar beurt zou willen bemachtigen.

    Alsof het was afgesproken ,alsof iemand had doorgeseind dat Gusto van vandaag hier zou zijn, liep even later kwam Afrodame nummer 4 binnen. Het moet niet gekker worden...Háár herkende ik meteen. Dit was dan eindelijk Linda, die van 4 weekjes geleden.....

    Me losgemaakt van Prosper en een rondje rondom de bar gelopen en zo kwam ik bij Linda uit. Ze herkende me nog meteen. Als er iets is waar dames geen moeite mee hebben....Flink aan de praat geraakt met Linda. Zij zittend aan de bar op een kruk, ikzelf staand bij en tegen haar aan. Dit was héérlijk. Muziek nog niet te hard, op tijd een drankje erbij van een geweldig mooie thekedame. Name kenne ich nicht, maar deze schoonheid kwam uit...BOLIVIA.....Stifmaster...gimme some help, please!!!!.
    De drankjes smaakten nu extra lekker...ik zou niet wéten hoe dát nu kwam...
    De krukken zitten lekker zacht, zijn rond en hebben een zacht dik kussen. Kun je lekker tegenaan leunen, een beetje drukken.. De krukken zijn draaibaar dus je hebt lekker wat mogelijkheden zo staand bij je dame.
    Linda vertelde honderduit over van alles en nog wat. Gusto weet nu weer iets meer over de achtergronden van het hebben van kinderen in Afrika. Een Afrikaanse dame schijnt een kind te moeten hebben, moeder te moeten zijn , om vol gerespecteerd te kunnen worden in de maatschappij.... als Gusto het goed heeft begrepen...tenminste., Hij was zó onder de indruk van de heldere weergave en de heldere en overtuigende standpunten die Linda begon te uiten...deze dame is niet dom deze weet wat ze wil en kan....
    Bij de muziek van Michael Jackson liep het gesprekesonderwerp automatisch mee over... sjonge jonge, wat is die man belangrijk geweest en nog voor afrikaanse mensen.... Gusto is er eerlijk gezegd best een beetje stil en ontdaan van geweest, hoe deze dame dingen bracht die niks maar dan ook niks met haar werk hier en met mijn hobby hier van doen hadden...ontroerend gewoon mixed emotions again...

    Heb haar na lange tijd gezegd dat we hier zo niet de hele dag konden bezig blijven maar dat ik dat wél zou willen, in feite nog liever dan kameren...was een geweldige ervaring.
    Toch hebben we elkaar de gelegeheid gegeven ieder ons eigen ding te gaan doen en zijn we gaan wandelen..
    De competitie strijd was nu in volle gang en die hield niet meer op...
    Jennifer nestelde zich heel rustig en relaxed op haar muurtje, me telkens aanlachend met een mooi warm snoetje en met die mooie parelwitte tanden. Een schat van een meisje...Proper nestelde zich te rusten en het liep toch niet helemaal zoals ze tevoren had gezegd... ik hoef niet op de mannen af te stappen...ze komen altijd wel naar mij....hoe anders was dat vandaag...
    Vandaag....vandaag bleek eigenlijk heel veel anders te zijn dan normaal. PP onderstreepte dat ten volle... Het was veel minder druk...er hing lang niet dat sfeertje van vorige keer...de dames waren echt allemaal loom en gewoon ongeinteresseerd..
    Zit je in de Whirlpool, die in het begin toch weer een beetje raar rook....
    Zit je daar komen de dames langs gelopen en slechts enkelen geven reactie, een lachje, een knipoogje of een woordje... de meesten lopen gewoon ongeintersseerd voorbij......hoe weinig moeite kost een lachje en hoe veel kan het opleveren...de eerste 9 lachjes leveren misschien niet direct iets op, de 10 e kan zo maar leiden tot een sessie van 50 of 100 euri.... Ik ken meisjes , bij macdonalds die voor 100 euro wel heel veel méér keren moeten lachen en zich nog kapot moeten werken daarbij...tis allemaal relatief.
    Komt Jennifer langs, dan komt er minimaal een lachje op haar gezicht, als ze al niet even erbij komt zitten, aan de rand dat wel en wat komt babbelen...
    Een lieve meid, die welliswaar smiddags het net zo rustig had als eigenlijk alle dames, maar die in de avond en nacht toch vaak heeft mogen kameren....

    In de bar was zoals gezegd de competitie hard. Het lukte Gusto niet om langer dan 10 minuten vrij te zijn, of één van de 3 zat al weer bij me, aan me of op me....
    Favorite had het echt druk met kameren, eigenlijk een soort Tessy of Maureen uit PSR, kontinu aan het werk bijna. Favorite is een hele mooie slanke den die lekker geil door de bar zich aan weg baande... ze deed het leuk en goed.
    Linda en Proper en in iets mindere mate hielden om beurten leek het wel de wacht bij me....Heel leuk, maar het ging een beetje vervelen....
    Nadat ik met Jennifer was geweest had ik enkele uurtjes excuus, muss regenerieren, maar al gauw barstte de strijd weer los......
    Heb me losgewerkt en ben lekker gaan zwemmen....
    Beide dames waren not amused maar ze legden zich er wel bij neer.
    De zin was me even over en die zou wel terug komen later op de avond. Moest nog keuze maken, wéér met Linda van vorige keer gaan...of met die nieuwe Prosper.....iets nieuws...of nóg een keertje met Jennifer…...ik had een goede sessie met haar gehad in de spiegelkamer, bij het zwembad. Kamer vol met spiegels, behalve in het deurgat, waar enkel een gordijn hangt en behalve aan het plafond.....dat laatste is gewoon heel erg jammer....
    Een plafondspiegel vind ik gewoon heerlijk....
    Jennifer was, zoals ik al had aangevoeld een beetje onwennig, een beetje nieuw, maar niet preuts of zo... We zijn lekker rustig begonnen. Meisje had er zin in en dat gold ook voor Gusto. Ze was beetje onwennig en een beetje twijfelend , maar ook dat heeft iets. Het hoeft niet altijd zo gesmeerd te lopen. Later vertrouwde ze me toe dat ze pijpen altijd met condoom deed, maar dat ze het nu zonder wilde doen. Heb haar nog wel even aangegeven dat de meeste gasten verwachten dat de dames het , zonder tegenbericht zonder doen.
    Leuke sex met haar gehad, maar gewoon bij een half uur gehouden. Gusto vind de stap van 50 naar 100 euro als je een uurtje blijft toch wel iets te diep erin hakken. Een tarief van 75 of 80 voor een uurtje zou toch beter passen.
    Lekker van elkaar genoten. Jennifer heeft een lekker mollig lichaam en heerlijke borsten om mee te spelen en om van te genieten. Ze is vriendelijk en zacht en zo gewoon. Geen kapsones, gewoon een mooie meid met een mooi snoetje waar je bij mag zijn.
    Mocht de rest wat tegen zitten dan zou Gusto best overwegen om nóg eens met haar te gaan.

    Eenmaal terug in de bar leek de strijd tussen de beide andere afrikaanse kemphanen gewoon door te gaan. Daar had Gusto toch een beetje genoeg van nu.
    Is een tijdje leuk, maar je wil toch een béétje vrijheid nietwaar.

    Aan de bar gaan zitten met een medeijsbeer en aan de praat geraakt.
    Daarna een verrassingsaanval van Mia mogen ondergaan.
    De centrale ronde bar zal de World gangers wel bekend zijn.
    Was in druk gesprek met een bekende ijsbeer van járen terug uit GT.
    Hij kwam al sinds begin in WORLD!!.

    Plotseling een heerlijk erotisch gekriebel op mijn rug... Zal wel weer een representante zijn van de Africa club die vandaag aanwezig was. Maar nee, hun aanvallen zijn tóch anders, bedacht Gusto zich. Gelijk zie ik het gezicht van een dame die me met geile en oh zo mooie ogen aankeken...strak aankeken , duidelijk het heft in handen nemend...het gekriebel begon nu nog intenser te worden en begon zelfs een ander effect te krijgen...
    Gusto's haren gingen rechtop staan en niet enkel zijn haren..
    Ons ijsbeergesprek werd abrupt onderbroken, deze dame eiste alles op...
    Gusto verdronk in haar ogen en de dame speelde een supermooie verleidingsscene....Onbewust moet Gusto aangevoeld hebben; "dáár zat ik nou juist op te wachten" Natuurlijk kwam al vrij gauw het voorstel om de erotische handelingen elders voort te zetten...Nu is Gusto nooit gecharmeerd van snelle kamergang insinuaties, maar nu....was het héél anders.....
    Op haar opmerking dat ze nog véél meer kon haakte ik in met wat dat dan wel niet zou zijn...
    "Blasen kann ich sehr gut, aber bitte lass mich dich Wunderland zeigen...."
    Ik hoorde medeijsbeer nog net iets zeggen in de trant van ...oh, je bent even weg??!!, heb ja geknikt en ben met deze dame een kamer gaan opzoeken.
    Of ik een kamer wilde met muziek....? wat jij wilt gaf ik aan, waarop een "ik vraag het toch aan jou " retour kwam.
    Beneden een ruime kamer gevonden...
    Handdoekjes gespreid en nu kwam er even een zakelijk intermezzo...nadat ze van me begrepen had dat dit pas mijn 2e WORLD ervaring was...
    Ik zeg altijd even wat er mogelijk is en wat het kost...is prima.. Deze Duitse dame van Turkse afkomst wist een en ander kort, bondig en duidelijk te vertellen.

    Gusto maakte de overgang naar het eigenlijke gebeuren nadat ie had aangegeven te willen gaan voor een standaard half uur..."also du kannst gut blasen..." .
    "Ja, aber es gibt zu erst etwas anderes.."
    Ik zittend op mijn kniëen, bood ze me op handen en knieën zittend nu haar slanke, zelfs wat dunne lange lichaam aan.
    Kleine tietjes maar wel heerlijk maar mijn aandacht werd direct naar haar edele delen onder gezogen....Ze presenteerde dit op een onweerstaanbare manier...het zag er heerlijk uit en het smaakte ook heerlijk, zo ondervond ik 2 seconden later al...
    Intussen begon ze heel rustig kleine Gusto met zachte vingers en een kleine tongstreling hier en daar in het spel te betrekken...
    Later draaide ze zich om waardoor Gusto haar heerlijke poesje nog beter kon bereiken... Ze genoot volop en toonde dat met juist voldoende en zeker geen overdreven geluiden...
    Daarna nog van alles gedaan en ondergaan.. Ze pijpte inderdaad goed, maar echt super kan Gusto het niet noemen. Maar het oogde supergeil, die grote ogen goed gebruikend, dat kopje met korte haren kwam ook geil uit.
    Intussen haar superlekker kunnen vingeren en likken...ze reageerde mooi..
    Zoenen ben ik helemaal vergeten, kwam ik later pas achter... we hebben het half uur op andere manieren al heel goed volgekregen.
    Neuken in verschillende standjes en dat was heerlijk en lekker strak. Door alle consternatie was Gusto in doggystile een beetje het juiste pad aan het zoeken.... "Willst du doch arshficken" vroeg ze... Tja, het zat bij dit fijn gebouwde vrouwtje allemaal wat dicht bij elkaar...
    Was heerlijk en in meerdere standjes geprobeerd, tot Gusto weer tegen zijn duidelijk afgenomen uithoudingsvermogen moest gaan vechten...Mezelf te rusten, nou ja rusten gelegd zodat Mia vol overgave met hand en mond Gusto kon laten komen.
    Al met al een hele leuke en geile actie van ons beiden.
    Een mooie en welkome afwisseling op een moment dat Gusto tijdens zijn 14 urig vertoeven in WOLRD duidelijk toe was aan iets anders, een intermezzo, wat afleiding.....
    Mia heeft dit, toevallig of niet, perfect aangevoeld en ingevuld.

    Heerlijk om zo eens spontaan verleid, gepakt en ingepakt te worden...

    Fijn dat aantal dames deze techniek nog goed beheersen en weten te gebruiken.....
    Zo dat was eruit!!!.

    Toch was er een en ander anders dan normaal in WORLD.
    Zo werd er vandaag belachelijk weinig gedanst op de 4 podia. Deze werden bezet gehouden door dames met hun tasjes…op zich ook wel mooi, maar toch….
    Bij de hoofdingang heeft later op deavond een Roemeense dame met lange zwarte haren eeen langetijd haar beste gegeven. Dat was heel mooi.
    Eerder op de avond hebben PP en Gusto mogen genieten van een mooie dans van een super mooi Roemeens meisje. Ze heeft een wat Aziatisch uiterlijk, inclusief spleetachtige oogjes.
    Was erg klein en fijn van stuk.
    Haar eerste dansjes maakte ze op het podium, voor het evrvolg ging ze op de vloer evrder voor de spiegels. Enkele super erotische dansen volgende, haar lichaam en buikje erg sensueel aan ons gevend. Tot er een heer haar kwam vragen om een vuurtje,…wat een fatsoen zou je van een normale ijsbeer zeggen..Nu niet, we begonnen iets te vermoeden. Nu kwam er een tweede bij, nog minder goed uitziend en met een staartje… Beiden belemmerden toevallig ons uitzicht op deze mooie dame die voort maakte met dansen…maar haar vriendleijke lachje was inmiddels van haar gezichtje verdwenen…. Ze wist barstens goed wat zich hier afspeelde en wij werden er ook steeds meer van doordrongen….

    Later lag Gusto zich te rusten te leggen op een ligbank. Naast mij komen die 2 wat ongure typen zitten…Niks aan de hand. Eentje krijgt die Roemeense danseres op zijn schoot en zij lapdanced “vrolijk”verder. Aan de harde klappen die hij zich meende te kunnen permitteren op haar kont, las ik af dat hij zich eigenaar voelde van dat meisje…
    Inmiddels komt een ander roemeens onruststokertje naar me toe., legt een handdoekje op mijn slip en begint me ook te berijden..niks mis mee, maar heb al meteen laten emrken niet met haar op kamer te gaan. Ze ging gewoon door, dat mag. Even wat bijpraten met een van die gasten naast ons, in het roemeens…totdat er amper verstaanbaar op me wordt afgegeven…of ik niet met haar wilde kameren…Nee, was mijn antwoord en ik ben niet opgestaan..Meisje stond en meneer gaf aan dat ik een hele grote fout maakte door haar te laten gaan….
    So be it…

    Even later komen er 2 kleerkasten binnen. Krijgen bij de ingang beetje aandacht, lopen door naar onze hoek. Daar ontspon zich een schouwspel…wat je niet meer wil zien…als vliegen trokken aantal dames vrijwel tegelijk naar hen toe….even babbelen , beetje flauw doen… en eentje ging al binnen enkele seconden met dat kleine Roemeense naar de kamers…. Hij wilde er duidelijk even snel overheen en daarmee basta….
    Later herhaalde zich het tafereeltje met die kleine meid nog maals…heb haar de hele avond nog vaker gezien maar met een super somber gezicht…begrijpelijk…
    Ook andere dames waren plots bij deze gasten, ééntje zelfs waarvan ik het niet had verwacht….elders op het forum is de term yinyang tafereel gebruikt…ik sluit me daar bij aan.
    Laten we hopen dat ze de pooiers hier voortaan buiten weten te houden, anders hebben de dames snel geen werk meer. Althans zeker niet meer van mij…
    IK weet dat het bestaat maar druk het me niet onder mijn neus als ik aan het clubben ben…schiet niemand iets mee op…

    Heb de hele dag en avond een beetje één van de bulgaasre dames in het oog gehouden. Een jonge vrouw, echt lange haren, gewoon normaal geknipt, geen poespas. Een Girl next door type….ik zou het wel willen…
    Leuke gewone vriendelijke lach…haar regelmatig toegelachen en ook goed reactie gehad…
    Ben niet meer aan haar toegekomen en dat is jammer…ze leek me lief en nog maar aps in het vak…..jammer maar helaas..
    Vandaag waren er trouwens erg veel nieuwe gezichtjes voor mij.
    Een goede roelatiesnelheid is prima, maar het kan ook te snel gaan denk ik dan.

    Al met al toch een mooie dag gehad…Mixed emotions zijn ook emotions nietwaar???

    Het mooiste was in feite de thekefrau aan de bar. Zag haar tegen avond in burger binnen komen. Vriendelijk het personeel verwelkomen…ze had een spijkerbroek aan, mooi en als gegoten…en als de daarin liep…waauuww.
    Wel, deze broek daar heeft ze de hele avond en nacht in gelopen achter de bar. Meisje heeft een hele mooie sensuele gang van lopen. Hetw as een genot voor het oog om haar bezig te zien. Echt werkelijk heel mooi. Voor mij de mooiste meid uit de bar….
    Ze bleek afkomstig te zijn van Bolivia, wel nu kwamen er weer mixed emotions in me op…
    Heb haar op het laatst nog even bedankt en handje geschud..nog één heel lieve en mooie lach van dat mooie snoetje mocht me ten deel vallen…wat een heerlijkheid….
    En ik had al zo ontelbaar veel mooie lachjes van haar gehad…

    Met de blik van deze dame op het netvlies heb ik de bar verlaten…proberen de sombere blik van dat Roemeense meisje te vergeten en onder te dompelen..dat lukt, omdat je inmiddels gehard bent in het clubleven…
    Laten we hopen dat er niet vaker van dit soort fratsen gebueren, niet in WORLD, maar nergens…..

    Al met al een heerlijke marathon van 14 uur mogen hebben. Het blijft toch een wereldse ervaring daar in FKK WORLD.

    Gustomass die graag nog een derde keer wil gaan geniessen in Giessen…
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  24. #74
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Wat een prachtige recensie, ik herken me er volledig in...een wereldse ervaring daar in FKK WORLD....

    een marathon van 14 uur, super. Dan heb je ook wat mindere momenten (stukzitten noemen ze dat geloof ik in een echte marathon). Maar al met al, nu de nevels zijn weggezakt en ik weer hersteld ben was het toch een hele goede dag. Niet zoals de week ervoor maar dat kon haast niet. Voor mij goed genoeg om waarschijnlijk vrijdag en zaterdag weer in FKK World door te brengen.

    CU.

  25. #75
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Even later komen er 2 kleerkasten binnen. Krijgen bij de ingang beetje aandacht, lopen door naar onze hoek. Daar ontspon zich een schouwspel…wat je niet meer wil zien…als vliegen trokken aantal dames vrijwel tegelijk naar hen toe….even babbelen , beetje flauw doen… ….elders op het forum is de term yinyang tafereel gebruikt…ik sluit me daar bij aan.
    Laten we hopen dat ze de pooiers hier voortaan buiten weten te houden,
    Helaas is dit in de meeste clubs een feit, maar dat is een oude discussie. Afgelopen zaterdag werden 3 zelfde types ook omringt door dames in PHG. En maar whiskey en consoorten zuipen met hun dametjes.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 3 van 26 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Diamond 468*60