Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    7 januari 2009 @ 12:42
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich Merksem / Joyce / Chris Ponet

    Vandaag nog eens tot bij Joyce's stek in Merksem geraakt en Chris geprobeerd. Ge weet wel die dame die er heel mooi uitziet op de foto's ,in't echt echter een stuk minder ,ik denk dat die foto's nog van 10jaar terug zijn. Maar aangezien ge op een schoon of lelijk snoetje/lijf niet moogt voortgaan ,toch om een prijslijk halfuurke verzocht (100€/30min is niet echt goedkoop te noemen).
    En ik moet eerlijk zeggen dat ze een beetje overroepen is.
    Het is haar duidelijk enkel om de centjes te doen ,net zoals ik vorige keer op dit adres voelde. Dit was dus mijn laatste bezoekje hier. Waarom?

    Allereerst wordt je wel vriendelijk ontvangen en verzocht om te wachten omdat Chris nog met een klant bezig was ,maar op mijn vraag voor meer info aan de nog aanwezige dame ,krijg je enkel een dat moet ge haar maar vragen (ik weet het niet zeker omdat ik ze vorige keer maar vluchtig gezien had ,maar ik geloof dat de andere dame vandaag Fedra was). Terwijl ik in de livingzetel zit ,valt mijne frank dat ik niet de enige ben die wacht. Ik heb 2man horen vertrekken en nog 1man horen binnenkomen en richting een der vrije slaapkamers geleid.

    Enfin ,ik zat er dus al een tijdje (2 boekskes lang) en het was te zot om nu op te stappen ,wat ik nadien misschien toch beter had gedaan.
    Eindelijk komt Chris bij mij ,???,is dat nu Chris ,man ,wat een tegenslag ,info ,blablabla...half uurke dan maar (had trouwens maar 100€ op zak). Zelf plan trekken en wassen in badkamer ,terug slaapkamer in en houdt ze haar slip/bh/laarzen aan (echte afkikker voor mij ,laarzen in bed).
    Tongzoenen alles behalve ne vette ,als ze dan haar bh uitdoet ,mag je niet aan die tepels knabbelen (dat is te ruw voor haar ,ikke ruw??). Veel passie zit er bij haar niet in ,na wat een eewigheid lijkt ,doet ze toch nog haar slip uit ,ik besluit om haar maar eens te likken ,houdt ze die benen zo stijf en toe mogelijk. Het PMC gebeurt zwakjes (ja ,ik denk dat ik al te veel verwend ben de laatste tijd).
    Als het dan eindelijk tijdis voor het echte werk ,gebeurt dit wel zachtjes en langzaam (zoals ik het graag heb) ,maar laat ze je niet te diep toe: eerst enkel mijn eikel ,na een paar minuten komt ze dan gewoon tegen u aan liggen en beweegt een paar cm. Wanneer de rollen omgedraaid worden kan ik even helemaal in haar en zet ik mijn verstand op nul en denk aan Ann van Private Girls (waar ik deze week hemels vertoefd had) en kan mijn deel in't zakje doen.

    Onmiddelijk richting badkamer ,geen geknuffel ,ik zie haar snel 2vegen met het washandje over zichzelf geven en mag mezelf weer properkes maken (ze is intussen weer naar die slaapkamer en zich aan't aankleden). Ik heb dan ook geen behoefte meer om mijn resterende tijd te blijven en ik denk dat ze dat ook het liefst zo heeft. Haar karakter en meningen over bepaalde dingen druisen ook compleet tegen die van mij in (om het een beetje beleefd te verdoezelen dat ze van't kortzichtige type is). Beleefdheidszoentje gegeven (ge moet zelf het initiatief nemen ,want zij doet dat niet uit zichzelf hoor) en met een wrang gevoel in mijn speeldoos gestapt en terug naar huis gereden.
    Merde ,dat was lang geleden dat ik nog eens echt spijt had van mijn uitgegeven centjes.

    Moraal van het verhaal :lang gewacht voor ne wip vergelijkbaar met een raamhoertje ,ja da's nog het best hoe ik haar en haar service kan omschrijven. Op de site staat 38 ,maar ik denk eerder aan een goed afgeleefde 46.
    Het is dat ik weet dat er nog goede adresjes en dames bestaan ,want als dit bv mijn 1ste ervaring zou zijn met een prive-dame/huis ,had ik er gelijk genoeg van.
    Verdikke man ,dit moet echt mijn eerste negatieve recensie zijn die ik al heb neergepend.

    Een diep teleurgestelde TurtleTJones :(
    Ach ja ,ben zo teleurgesteld in haar dat ik het zowel hier als op Pro... en Hoo.... vermeld.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Turtle gaat het soms over deze dame ?

    http://www.priveponet.com

  3. #3
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    7 januari 2009 @ 12:42
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Inderdaad ,hoe weet u het?

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Goed dat je deze recensie hebt geschreven, ik wilde deze dame ook wel eens een bezoekje brengen, maar jij hebt me tot andere inzichten gebracht !

  5. #5
    Geregistreerd
    5 december 2005
    Last Online
    27 juli 2010 @ 22:49
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    tja
    ik wou haar een tijdje geleden ook een bezoekje brengen, toen zat ze nog in berchem denk ik op de eerste verdieping van een rijhuis - alleen.
    ik heb dus niet het genoegen mogen smaken van lang te moeten wachten maar vond toen 100 euro voor een half uur wat te gortig, als ik dan nu lees wat er tegenover staat... indertijd de goede beslissing genomen
    'k heb haar indertijd verteld dat haar prijs toch wel een beetje overdreven was ondanks dat ik vond dat ze er goed uitzag waarop zij repliceerde dat kwaliteit(!) betaald dient te worden
    enfin het lijkt erop dat ik toen de juiste beslissing heb genomen
    let wel, ik heb geen gebruik gemaakt van de diensten van deze vrouw dus kan ik niet echt oordelen over haar kwaliteiten maar de overige mails schijnen voor zich te spreken

  6. #6
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Last Online
    29 maart 2007 @ 21:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wel mensen, ik moet zeggen dat ik niet helemaal jullie mening kan delen over Chris Ponet. Ik ben er enkele weken geleden ook geweest, vroeg in de middag, ik was haar eerste klant die dag en mijn ervaring is dan ook lichtelijk anders.
    Ontvangen werd ik hartelijk door haar en smaken verschillen natuurlijk maar ik vond haar erg aantrekkelijk met lekkere grote ECHTE borsten. Na mij gewassen te hebben in de badkamer ben ik maar eens begonnen met haar heerlijke poes te ontdekken en te proeven en daar hebben wij allebei van genoten. Na wat vingerwerk op bed Chris maar eens genomen staand op de massagetafel en dan weer terug op bed. Paar standjes uitgeprobeerd, alleen doggystyle vond ze niet zo prettig op dat moment. Daarna een heelijke massage gehad en heerlijk klaargekomen over haar borsten. Ook het intense tongzoenen heb ik als heel prettig ervaren en haar tepels waren voor mij tenminste niet off-limits maar lekker hard en gevoelig. Wat betreft de prijsstelling is haar prijs natuurlijk niet gering maar wat the Hell is Money in life.
    Ik heb in elk geval genoten en bij gelegenheid ga ik zeker nog eens terug.
    Paco

  7. #7
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    En Flurkman kan het ook bevestigen: mijden dat mens!

  8. #8
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Heb je er al mee "geflurkt"?
    Alleszins passé,die griet.
    Dateert nog van periode aan Astridplein... Onaangenaam en bovendien te profi.

  9. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Andere forums bevestigen mijn zienswijze.
    Haar graad van assertiviteit kan je hier peilen.

    http://www.provla.com/vpf/viewtopic.php?t=3193
    Linken naar dit andere forum werkt niet, je moet immers lid zijn van dit forum om de berichten te kunnen lezen...

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  10. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Linken naar dit andere forum werkt niet, je moet immers lid zijn van dit forum om de berichten te kunnen lezen...
    :wink:
    Alleen lid worden van dit andere forum om de ervaringen met C. Ponet te lezen loont echt de moeite niet. In ieder geval kunnen de slechte recensies door Blauwebeer bevestigd worden.

    Hij heeft indertijd bij zijn bezoek aan C. Ponet op het Astridplein aan haar verleidingen kunnen weerstaan en bovendien de kans schoon gezien ervandoor te gaan zonder het betalen van een vast bedrag voor het gebruik van haar tijd om de nodige informatie te verstrekken.

    Blauwebeer, die C. Ponet éénmaal bezocht heeft, om later nooit meer terug te keren :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer

    Hij heeft indertijd bij zijn bezoek aan C. Ponet op het Astridplein aan haar verleidingen kunnen weerstaan en bovendien de kans schoon gezien ervandoor te gaan zonder het betalen van een vast bedrag voor het gebruik van haar tijd om de nodige informatie te verstrekken.

    Blauwebeer, die C. Ponet éénmaal bezocht heeft, om later nooit meer terug te keren :wink:
    Ook de chocolade niet afgerekend

  12. #12
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ook de chocolade niet afgerekend
    Wat heeft die Jansen toch met chocolade? :green_smi

    Blauwebeer :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

FKK Artemis 468*60