Vandaag nog eens tot bij Joyce's stek in Merksem geraakt en Chris geprobeerd. Ge weet wel die dame die er heel mooi uitziet op de foto's ,in't echt echter een stuk minder ,ik denk dat die foto's nog van 10jaar terug zijn. Maar aangezien ge op een schoon of lelijk snoetje/lijf niet moogt voortgaan ,toch om een prijslijk halfuurke verzocht (100€/30min is niet echt goedkoop te noemen).
En ik moet eerlijk zeggen dat ze een beetje overroepen is.
Het is haar duidelijk enkel om de centjes te doen ,net zoals ik vorige keer op dit adres voelde. Dit was dus mijn laatste bezoekje hier. Waarom?
Allereerst wordt je wel vriendelijk ontvangen en verzocht om te wachten omdat Chris nog met een klant bezig was ,maar op mijn vraag voor meer info aan de nog aanwezige dame ,krijg je enkel een dat moet ge haar maar vragen (ik weet het niet zeker omdat ik ze vorige keer maar vluchtig gezien had ,maar ik geloof dat de andere dame vandaag Fedra was). Terwijl ik in de livingzetel zit ,valt mijne frank dat ik niet de enige ben die wacht. Ik heb 2man horen vertrekken en nog 1man horen binnenkomen en richting een der vrije slaapkamers geleid.
Enfin ,ik zat er dus al een tijdje (2 boekskes lang) en het was te zot om nu op te stappen ,wat ik nadien misschien toch beter had gedaan.
Eindelijk komt Chris bij mij ,???,is dat nu Chris ,man ,wat een tegenslag ,info ,blablabla...half uurke dan maar (had trouwens maar 100€ op zak). Zelf plan trekken en wassen in badkamer ,terug slaapkamer in en houdt ze haar slip/bh/laarzen aan (echte afkikker voor mij ,laarzen in bed).
Tongzoenen alles behalve ne vette ,als ze dan haar bh uitdoet ,mag je niet aan die tepels knabbelen (dat is te ruw voor haar ,ikke ruw??). Veel passie zit er bij haar niet in ,na wat een eewigheid lijkt ,doet ze toch nog haar slip uit ,ik besluit om haar maar eens te likken ,houdt ze die benen zo stijf en toe mogelijk. Het PMC gebeurt zwakjes (ja ,ik denk dat ik al te veel verwend ben de laatste tijd).
Als het dan eindelijk tijdis voor het echte werk ,gebeurt dit wel zachtjes en langzaam (zoals ik het graag heb) ,maar laat ze je niet te diep toe: eerst enkel mijn eikel ,na een paar minuten komt ze dan gewoon tegen u aan liggen en beweegt een paar cm. Wanneer de rollen omgedraaid worden kan ik even helemaal in haar en zet ik mijn verstand op nul en denk aan Ann van Private Girls (waar ik deze week hemels vertoefd had) en kan mijn deel in't zakje doen.
Onmiddelijk richting badkamer ,geen geknuffel ,ik zie haar snel 2vegen met het washandje over zichzelf geven en mag mezelf weer properkes maken (ze is intussen weer naar die slaapkamer en zich aan't aankleden). Ik heb dan ook geen behoefte meer om mijn resterende tijd te blijven en ik denk dat ze dat ook het liefst zo heeft. Haar karakter en meningen over bepaalde dingen druisen ook compleet tegen die van mij in (om het een beetje beleefd te verdoezelen dat ze van't kortzichtige type is). Beleefdheidszoentje gegeven (ge moet zelf het initiatief nemen ,want zij doet dat niet uit zichzelf hoor) en met een wrang gevoel in mijn speeldoos gestapt en terug naar huis gereden.
Merde ,dat was lang geleden dat ik nog eens echt spijt had van mijn uitgegeven centjes.
Moraal van het verhaal :lang gewacht voor ne wip vergelijkbaar met een raamhoertje ,ja da's nog het best hoe ik haar en haar service kan omschrijven. Op de site staat 38 ,maar ik denk eerder aan een goed afgeleefde 46.
Het is dat ik weet dat er nog goede adresjes en dames bestaan ,want als dit bv mijn 1ste ervaring zou zijn met een prive-dame/huis ,had ik er gelijk genoeg van.
Verdikke man ,dit moet echt mijn eerste negatieve recensie zijn die ik al heb neergepend.
Een diep teleurgestelde TurtleTJones :(
Ach ja ,ben zo teleurgesteld in haar dat ik het zowel hier als op Pro... en Hoo.... vermeld.