Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gelsenkirchen. Partytreff Gelsenkirchen

    Partytreff Gelsenkirchen

    Schmiede-Str.11
    45881 Gelsenkirchen
    Telefon: 0209 / 40 95 600

    www.partytreff-gelsenkirchen.de

    Het pand: Is gelegen op het einde van een doodlopende weg in een gewone woonbuurt. Het pand is verouderd en is aan renovatie toe. Het ligt nog niet in puin, dus we zullen het definiëren als ‘vergane glorie’.

    Je komt binnen en gaat gelijk een trapje op. Daar is er een halletje waar je ontvangen wordt en waar ook het buffet staat (fatsoenlijk warm en koud eten!). Aan de rechter zijde is de verblijfsruimte met een piepkleine bar en een aantal zitbanken. Aan de linkerkant de kleedkamer en ook een SM-ruimte die gebruikt wordt als rookruimte (begrijpe wie het kan…) Op hetzelfde verdiep is ook nog een badkamer met bad, douche en toilet. Er is geen afzonderlijk toilet dus kan het gebeuren dat terwijl je staat te douchen er een dame een plasje komt doen (is mij overkomen).

    Op de volgende verdieping zijn er 2 speelruimtes en opnieuw een badkamer. In één kamer zijn er wat sluiers opgehangen die vermoedelijk een erotische sfeer moeten oproepen. In de andere kamer is er één grote speelweide waarvan een stuk is verhoogd, in deze ruimte staat er ook een gynaecologische stoel.

    De dames: Op donderdag waren er 5 dames aanwezig. De namen ben ik nagenoeg vergeten maar ik doe een poging:

    1 oudere blonde dame (actief en enthousiast)
    1 iets minder oude blonde dame (actief en enthousiast, Pia?)
    1 jongere dame met lang bruin haar (Bibi, passief en lethargisch)
    1 iets minder oude dame met bruine haren (volgens bevriende beer bloedgeil maar geen spek voor TSB’s bek)
    1 oudere dame (Ik denk Gudrun en volgens een ander forum de absolute ster van de tent) Bloedgeil en vult de tent geregeld met haar orgastisch gekreun. Voor mij echter een absolute afknapper want deze dame heeft een ‘boebel’ op haar rug en da’s toch iets teveel gevraagd (boebel heeft geen ‘klokkenluider van de notre dame proporties’ maar is toch een afknapper)

    Uiteindelijk in deze PT 3 sessies gedaan. Eentje was best OK, eentje was helemaal niks (Bibi) en dan uiteindelijk een rondje rudelbumsen wat voor mij het hoogtepunt van de dag was.

    Persoonlijke conclusie: Aanvankelijk was ik niet wild van de ervaring maar terugkijkend op de dag was het eigenlijk wel best OK. Voor 90EUR kan je er een prettige namiddag/avond beleven. Mocht het niet zo’n pokke-end rijden zijn zou ik zelfs nog wel eens opnieuw gaan. Bescheiden aanrader voor budgetneukers.

    Yours truly,
    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  2. #2
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Forgetskinnyletsgetfatty heeft inmiddels deze PT meerde keren verkend, en herkend veel in de recensie van TSB.
    Vanaf de website de routebeschrijving gepakt en deze klopt, met als aanwijzing vanaf de A40 neem de 4de weg rechts, dit is bij de eerste verkeerslichten na een reclamezuil van een supermarkt, na een paar honder meter buigt de doorgaande weg naar rechts, bij deze kruising staat een "sparkasse" met een pinautomaat, de weg vervolgen en na de bushalte aan de linkerkant, volgt na een verspringing in het huizenblok, een doodlopende weg naar links, helaas is hier beperkte parkeermogelijkheid.
    De entree geeft duidelijk aan dat je het juiste adres gevonden hebt.
    Het pand beslaat ca 200m2, verdeelt over een begane grond, en een bovenetage, waar naast eerder genoemde kamers (recensie TSB) ook een sauna en een massagekamer zijn.
    Elke dag van de week een ander thema, meestal met een dagparty (3-4 dames) en avondparty (4-5 dames), de bijzondere zijn; op dinsdags SM, op woensdag is er een masseur/masseuse aanwezig, zaterdagavond is meer swingertreff/parentreff. Raadpleeg de website voor meer informatie van de betreffende party's.
    Het publiek bestaat voornamelijk uit Duitse gasten, een paar afgedwaalde Italianen, en verdwaalde Hollanders/Belgen.:D
    Bij binnenkomst krijg je naast de bekende slippers, een boxershort mee van het huis (of zelf meenemen). Gekleed in een boxershort (als mislukte pinguin) betreedt je lounge, waar op de tv in de hoek het overbekende instructiefilmpje draait en waar je doorgaans de dames tegen het lijf loopt.
    Diverse dames heb ik inmiddels ontmoet, voornamelijk Duitse en een paar Oosteuropesche dames die je buurvrouw/buurmeisje zouden kunnen zijn, een mix van slankere en vollere dames tussen de 20 en 50. Uitvoering en kwaliteit van de diensten van de dames verschillen per sessie, maar ook hier geldt: de beste dames zijn het meest gewild.:green_smi Een van de toppers is de slanke oudere Kristina.:D

    Mede door de kleine opzet van het pand is deze PT in mijn ogen niet geschikt voor een verblijf van langer dan 6 uur, de prijs is overeenkomstig de aangeboden diensten/faciliteiten. Waardig alternatief voor als het op de route ligt of als je in de buurt bent.:wink:


    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  3. #3
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Donderdagmiddag komende vanuit Dusseldorf besloten om bij deze PT binnen te gaan. Met enig geluk nog eeen parkeerplaats voor de deur vrij. Bij binnenkomst verwelkomt door een gastheer Peter en zijn assistent Ante, op de vraag van Ante; ben je hier vaker geweest? maar ja geantwoordt, afgerekend en op slippers in een eigen boxershort de lounge binnen gegaan, waar nog geen handvol mislukte pinguins zit, er zijn 3 dames aanwezig, Bibi bruin haar midden 20 normaal postuur, Tina iets ouder bruin haar normaal postuur en Kira blond iets voller en ook iets ouder, Rustig even een bakkie koffie gedaan, de dames en de aanwezige heren waren al naar de spielweise vertrokken, tijd om een kijkje te gaan nemen. Bij de kamer aangekomen met het deels verhoogde bed wenkt Tina me, een aangename sessie volgt met als minpuntje haar weelderige natuurlijke beharing. Terug in de lounge zijn er nog 2 dames binnengekomen Kristina en Gudrun, maar het is Bibi die vraagt of ik alweer gereed ben voor actie, Samen met Bibi de spiegelzimmer binnen gegaan, waar ze met gespreide benen ging liggen en mij vroeg of ik haar intieme plekje wilde likken, ja als een dame dat vraagt mag je niet weigeren.:D
    Na een lange liksessie de rollen omgedraaid en nog in een 69 beland, overgegaan naar doggy style en heerlijk hoogtepunt bereikt. Tijd om wat van het buffet te nemen, een kop soep, rijst met vlees en diverse kleine hapjes.
    Na voldoende krachten te hebben opgedaan nodigde Kristina mij uit voor een sessie, Kristina is een slank oudere ervaren dame, die er jonger uit ziet met goede service en leuke nababbel, ze spreekt zelfs enkele woorden nederlands. Zeer aangename sessie met leuk nagesprek zonder tijdsdruk.
    Na wederom een rustpauze kwam Gudrun bruin haar normaal postuuur en iets ouder bij me zitten en begon me op de bank al te inspecteren. de sessie voortgezet op de grote kamer, langdurige liksessie met als tegenprestatie een fto. Volledig uitgeput voor de laatste keer wat te drinken genomen en de terugreis aanvaard.

    geslaagd bezoek met aanwezige herhalingsfactor.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wink:
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  4. #4
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard Gangbang avond in PT Gelsenkirchen

    Vrijdagmiddag de ijsberenmobiel gepakt voor een bezoek aan de plaatselijke Partytreff in Gelsenkirchen, met als thema de maandelijkse gangbangparty. :teuflischDoor een kleine misrekening arriveer ik ruim op tijd bij het pand, de thekefrau ontvangt me hartelijk maar vertelt me dat ik nog wel even binnen mag wachten omdat de party pas om 17:00 begint.:D 70 euro betaald slippers en boxershort aan en naar de de verblijfsruimte, in de wachttijd de maag voorzien van de nodige brandstof.
    Langzaam druppelen de heren en dames binnen, de verblijfsruimte wordt aangepast, de salontafels worden elders gezet en er wordt een "bok" (een laag rechthoekig krukje) in het midden van de ruimte gezet.

    Om 17:30 wordt het startsein gegeven voor de 1ste ronde "rudelbumsen" 6 dames van dienst, en 2 keukenprinsessen, ca. 25 heren, 1 dame neemt plaats op de "bok" men kiest of wordt gekozen door een dame, sommige dames verlenen individuele service bij een heer op de bank, andere dames bereiden de heren voor om de dame op de "bok" te laten genieten, ook de keukenprinsessen laten van zich spreken door de nodige orale arbeid.
    De sessie duurt ca 20 tot 30 minuten, alle heren die willen, worden bediend. Dit tafereel herhaal zich nog 3 keer deze avond, met elke sessie een andere dame op de "bok", de service op deze avond deze richt zich voornamelijk op "ficken und blasen".
    Tussen de sessies door wordt er gegeten, gerookt , gedanst en rust gehouden.
    Een enkele dame biedt service aan een later ingestroomde heer.
    Een amateurdame laat zich van haar positieve kant zien door in de pauzes tussen de sessies zich op de "bok" te laten verwennen met door haar zelf meegebrachte speeltjes, waarbij haar lichaamsreactie bij een orgasme niets te verbeelden overliet.:D:D
    Zelf werd ik de 1ste en 2de sessie oraal verwend wat eindigde in ft, de 3de 4de sessie verliep beter en kon er zelfs gefickt worden.:teuflisch

    Zelf ben ik tevreden over het verloop van de avond, aangenaam vermaak voor een aanvaardbare prijs, zeker voor herhaling vatbaar.:wink:
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dit klinkt al beter: gewoon sexen zonder zorgen zo te lezen. Inclusief FT, PZC, NMC, prima .

  6. #6
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Ausrufezeichen

    Ik ben hier pasgeleden ook eens binnengewandeld. Je moet toch wat met je vrije avond. Echter, op een of andere manier met de dagen in de war, ik weet nog niet hoe ik het had , maar het was dinsdag, sm dag dus.
    Maar gewoon verkeer was ook geen probleem werd me verzekerd. De maandag was ft dag geweest. Kijk, dat spreekt me meer aan.
    Toch maar naar binnen. Twee vrouwen van het huis, Bibi, brunette, lang, slank, goed figuur, en een blonde, een stuk minder aantrekkelijk.
    Twee gasten, waarvan een nog zijn eigen vriendin mee had en een....jawel, een trans. Ja zeg, dat heb ik weer. Alstiezenpotenmaarthuishoudt. Dat deed ie, mijn gezicht sprak ongetwijfeld boekdelen.
    Bibi wenkte me mee voor een kleine rondleiding en binnen de kortste keren lag ik met haar op de mat. Afgezien van pmc best wel een goed sessie gehad. Eigenlijk best een aardige vrouw, heerlijke zachte rondingen.
    Beneden ging net het genoemde koppel met de eh, nou ja, aan de sm sessie beginnen. Kijken stond vrij. Heb het even aangezien, tsja, ieder zijn meug, mijn ding zal het nooit worden. Als ik was blijven kijken was ik misschien toch noguitgewandeld geweest.
    Bibi zag het wel en trok me meteen voor de tweede keer mee naar boven. Het klikte wel tussen ons. Voor partytreffniveau goede sex.
    Terug beneden was er inmiddels telefoon voor haar geweest. Haar moeder.
    De collega had mama doodleuk medegedeeld dat dochterlief lag te neuken.
    Die Frucht deiner Lenden ist wieder am ficken, habe ich gesagt. Hilariteit alom. Ze kon er zelf ook wel om lachen. Tegen het eind van de avond nog een derde rondje met haar gedaan. Dank zij Bibi was het nog een redelijk geslaagde avond, maar zal in het vervolg wat beter opletten welk thema ze hebben, staat ook op de site. Op sm dingen zit ik echt niet te wachten, maar wie er wat mee heeft is bij deze geinformeerd. Op een andere dag wandel ik nog wel eens binnen, ik ben noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  7. #7
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    In de afgelopen 2 jaar ben ik diverse keren in deze partyclub geweest. De fijnste dag is de Wellnessdag (woensdag) waar je door Maria een super body-to-body massage krijgt.
    Kleine PT waar het over het algemeen goed toeven is. Het nivo van de dames (meestal 4-5) verschilt wel, je moet het treffen...

  8. #8
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard Zaterdagavond in PT Gelsenkirchen

    Zaterdagavond bewapend met de tijdens het levende buffet gevonden kortingsbonnen koers gezet naar PT Gelsenkirchen, als ik net na 20:00 met de auto de straat in draai en zie dat er nog plaats is, spelen de gedachten al, ze verwachten me zeker, want ze hebben mijn parkeerplek voor de deur al vrij gehouden.:D Als de ik de auto verlaat en koers zet naar de entree steekt Laura haar hoofd al uit het keukenraam roept "war sind meine rosen?", enige tellen later reagaeert Kiki met "und meine?", heb maar geantwoordt "zu hause". Welkom geheten door Ante die mij verteld dat ik toch echt maar 1 kortingsbon per keer mag inleveren (moet ik er voor straf nog 4 heen:D:D:D). na het welkomsritueel plaats genomen in de salon waar Jasmine en Nina druk met elkaar in gesprek waren. Al gauw wordt ik uitgenodigd om tussen beide dames op de bank plaats te nemen en al gauw wordt de kleine vriend oraal verwent door Jasmine en Nina. De kleine vriend wordt voorzien van een jasje en Jasmine begint mij op de bank te berijden, gestimuleerd door Nina, na een paar minuten gewisseld en in missy het eerste salvo gelost.

    Na gedane arbeid even rusten, mezelf te goed gedaan aan het buffet wat Maria en Laura klaar gemaakt hebben. Ondertussen zijn er meerdere heren en stellen gearriveerd en ook een ander "clubdame" Suzanne is binnen. Deze dame vraagt goedbedoelt: of ik al boven was geweest om "spass" te maken, eerlijk antwoordt: nee, dat ik heb ik beneden gedaan:D. Koers gezet naar de kamer met het verhoogde bed en daar een lange sessie met Suzanne gedaan met wederzijdse voldoening.

    Na een pauze het schouwspel in de grote kamer zitten bekijken totdat Kiki langskwam en aan gaf zat ze wel aandacht wilde een lange liksessie beantwoordt met oraal verweer, afgemaakt in missy. Na deze sessie het schouwspel blijven volgen, totdat een nieuwe bezoeksters aangaf dat ze lesbisch, maar ook zeer zenuwachtig was, samen met Barbara en Nina deze dame een rustige body massage gegeven waarop het vertrouwen belangrijker was dan de lust.

    Het loopt tegen twaalven als de grootste verrassing van deze avond binnenkomt, een solodame. Ze komt als ze zin heeft, en de vorige sessies kwamen al gauw in mijn geheugen boven, al snel komt ze mij gedag zeggen, en haar blik verraadt mij dat ze blij is mij te zien. Als de solodame het veelbetekende knikje geeft, tijd om naar de spiegelzimmer te gaan, begonnen met een massage bij de dame, samen met een collega stamgast. Na de massage even knuffelen waarbij de collega zich prepareerde om de dame in doggystyle te nemen. Terwijl de collega de dame in doggystyle verwent blijft haar tong de mijne zoeken. Als de collega de finish bereikt en ons samen achterlaat gaat het spel verder, knuffelen, zoenen en haar mond gaat richting de kleine vriend, mijn vingers vinden haar intieme plekje en ze wordt steeds natter tijd om het spel een vervolg te geven: penetratie rustig in missy een heerlijke finish bereikt, niks snel douchen, rustig knuffelen en na haar oraal verwent te hebben komt er langzaam weer leven in de kleine vriend. Deze keer gekozen voor doggy, voor de laatste keer wordt de finish bereikt. Inmiddels is het al na de klok van 2 uur, en wordt het tijd om klaar te maken voor vertrek. Aangekleed nog even wat te drinken en afscheid nemen van de gastheer en gastvrouw en de dames.:wink:

    En nou moet ik er nog minimaal 4 keer heen, wat een straf.


    Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wink:
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  9. #9
    Geregistreerd
    8 augustus 2007
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:50
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard Gelsenkirchen of Dorsten

    Ik wil vrijdag naar Gelsenkirchen of Dorsten.
    Wil er iemand carpoolen. Ik wil tussen 10.. uur en 10.30 uur aankomen. Ik vertrek uit Amersfoort,

  10. #10
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Vrijdag 24 april heb ik mijn eerste ervaring gehad in partytreff gelsenkirchen. Na Love Fucktory was dit een grappige ervaring, omdat het hier meer openbaar is. De dames zijn zeer wisselend, maar de meeste dames zijn niet mijn smaak. De enige die er een beetje leuk uitziet is BiBi, maar die is qua persoonlijkheid nogal bot. Zeker als beginnende ijsbeer is dit geen prettige ervaring. Je wordt afgewerkt als nummer en daarna zoek je het maar uit. Zij is meer bezig met slap ouwehoeren en prten met har collega's.
    Daarentegen is de ontvangst een stuk prettiger. Mannen onder elkaar weten blijkbaar beter hoe je klantvriendelijk moet zijn. Een goede uitleg, constant de vrag of alles naar zin is en op je wenken wordt je bediend. Gelukkig bevestigd hij ook nog even dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat hij niet op mannen valt. Pfoei dat scheelt weer de nodige spanning ;-)
    Uiteindelijk was er toch nog een dame die mij de nodige aandacht gaf en daarnaast een beetje Nederlands sprak (haar naam weet ik echt niet meer). Zij was van nature uit een nymphomane en dat heeft ze mij laten merken ook. Tjonge wat ging zij tekeer en na drie keer moest ik de pijp aan Maarten geven.

    Al met al na een paar uur weer vertrokken richting huis. Geen idee of ik hier nog weer kom. Misschien is een partytreff toch niet zo mijn ding. Volgende op mijn agend is een fkk saunaclub.

  11. #11
    Geregistreerd
    1 maart 2008
    Last Online
    27 mei 2013 @ 11:57
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool Millieu sticker

    Moet men om deze club te bezoeken met de auto een millieusticker hebben voor dit gebied
    Laatst gewijzigd door kukuleku; 6 juli 2009 om 16:23

  12. #12
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 17:33
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kukuleku Bekijk bericht
    Moet men om deze club te bezoeken met de auto een millieusticker hebben voor dit gebied
    Zover ik het kan bekijken valt de pt binnnen de Umweltzonen , Ja dus

  13. #13
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Zondagmiddag, zin in een verzetje. Stond al bij de "nieuwe partytreff" in Gelsenkirchen-Buer voor de deur, maar had daar geen goed gevoel bij, doorgereden naar de Schmiedestrasse naar de partytreff van Peter en Maria.
    Ontvangst door Maria zelf, die samen met Kiki en amateurdame Gabi, de dames van dienst zijn, een kleine bezetting voor een klein gastenaantal.
    Met alle 3 de dames een sessie zonder tijdsdruk gedaan, voor partytreff niveau, ruim voldoende tot goed.
    Helaas was er geen buffet, maar Maria was bereid om wat overgebleven resten van het zaterdagavondbuffet (paella, kipfilet in spinazie en goulash) op te warmen om de inwendige mens van brandstof te voorzien.
    Tegen sluitingstijd afscheid genomen van de dames en gastheer.

    Een kleine partytreff die scoort met gastvrijheid en familiaire atmosfeer.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    P.S. de club valt buiten de "umweltzonen", dus je hebt geen milieusticker nodig.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  14. #14
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Deze Partytreff/swingerclub is sinds half oktober verhuist, het nieuwe adres is:

    Galleria Swingerclub – Partytreff Gelsenkirchen
    Steinstraße 2
    45881 Gelsenkirchen
    Telefon: 0209 / 40 95 600
    Website: www.partytreff-gelsenkirchen.de

    Het nieuwe pand bevindt zich op kleine afstand van de oude locatie.


    Het verbouwde en nieuw ingerichte pand beslaat ca 250m2 en kent de volgende inrichting;

    Een centrale gang die het pand in 2 delen deelt.

    De linkerzijde gerekend vanaf binnenkomst

    De 1ste ruimte is de kleedruimte, de lockers uit het oude pand zijn meegekomen.

    De 2de ruimte is een ruim opgezette sanitaire ruimte met 2 inloopdouches, 2 wastafels, urinoir , 2 toiletten waarvan 1 met bidet en een hoek met een kaptafel voor de uiterlijke verzorging van de dames en heren.

    De 3de ruimte is de salon ca 40m2 groot, voorzien van danspaal, TV scherm, meerdere banken, een leeshoekje, de bar en deur naar het buitenbereik (wordt nog aan gewerkt).

    De 4de ruimte is de wellnessruimte, bestaande uit een 6-7 persoonssauna, wastafel, toilet met bidet, inloopdouche en stortdouche en massagetafel.


    De rechterzijde gerekend van binnenkomst.

    De 1ste ruimte, een ruimte die dienst doet als washok/berging.

    De 2de ruimte, het domein van Maria; de keuken.

    De 3de ruimte, de buffetruimte.

    De 4de ruimte, kleine spielwiese tevens SM ruimte, voorzien van afsluitbare deur, maar voor de voyeurs onder ons, met een stalraamopening in de muur.

    De 5de ruimte, grote spielwiese, verdeeld in 2 kleine matrassen en een groepsmatras.

    De 6de ruimte, helaas was deze ruimte nog niet af, dit wordt nog een spielwiese , nadere details ontbreken mij nog.

    Voor de rokers minder goed nieuws, in het pand geldt een rookverbod, buiten in de tuin mogen de liefhebbers van deze hobby zich uitleven.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  15. #15
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Saunaclub of toch maar Partytreff

    Boodschappen doen in een winkel met alleen A-merken of toch maar low-budget.

    Op de websites van de clubs kon het niet op, kortingsacties, pornosterren te gast en meer van dat soort schreeuwende advertenties om de potentiële partytreff bezoeker te lokken.

    En daar mag je dan je keuze uit maken. Persoonlijk maak ik een keuze op intuïtie, uit het register waar ik al geweest ben. De keus was PT Gelsenkirchen. Maar forgetskinnyletsgetfatty, daar ben je toch al meerdere keren geweest, en schrijf je toch nog maar zelden over? Ja, dat klopt, nou moet ik opassen met reclame maken, anders komen er straks te veel Nederlanders. Laat ik nou een paar weken terug, van een medebezoeker in PT Metttmann , gehoord hebben dat de saunahoek gereed is. Tijd dus, voor een nieuwe inspectieronde in het pand waar ik inmiddels al 2 maanden niet geweest ben.

    Onderweg nog even gestopt om voor Maria tulpen mee te nemen, we zijn tenslotte Nederlander dus we gaan voor de oranje gekleurde tulpen, 1 bosje is een beetje weinig, en voor het geld hoef je het niet te laten dus ging er nog een bosje lila gekleurde tulpen mee.

    Het hek wordt geopend door assistent “Bob”, in de gang staat Maria mij al op te wachten, en er staan voor mij nog 2 onbekende dames in de gang, 1 heeft er nog kleren aan, dit blijkt later de huishoudelijke hulp te zijn, de andere dame ,schaars gekleed, blijkt de poolse Karina te zijn. In de sanitaire ruimte loop ik de bevallige duitse Natascha tegen het lijf.
    De verrassing wordt nog groter als ik de salon binnenloop en aan de bar ga zitten. Op de bank zitten voor mij 2 onbekende dames , Maria stelt ze voor als Camilla en Angela beiden dames afkomstig uit Columbia, Mijn ervaring met een Columbiaanse dame was wel goed te noemen alleen dateert toch wel van enige tijd geleden, het tijdperk dat ik 2 tot 3 per week op stap was in dat toen, leuke straatje in Alkmaar.
    Helaas spreken deze dames alleen spaans. Met gebaren wordt ik uitgenodigd om tussen beide dames plaats te nemen. Niet veel later loop ik met de volslanke mokkabruine Camilla naar de grote spielwiese. Camilla blijkt een echte schmüsselkatze te zijn die met 1 sessie niet tevreden is, na een uur weer van de matras weg. Terug in de salon wordt door de petite Natscha mij geen rust gegund, niet veel later lig ik weer op spielwiese, ook nu geen tijdsdruk. Tijd voor een lange break, samen met camilla en Angela de sauna ingedoken, na een kleine 20 minuten ontspanning, de afkoeling weer opgezocht, even afdouchen en terug de salon in wat drinken, samen met Angela plaats genomen op een van de bankjes. Angela heeft een “blanke huid” normaal postuur, met brede heupen en dito derrière, helaas heeft ze kleine maar harde siliconen borsten. Na wat geplaag over en weer, ook nu weer de spielwiese belandt, Angela is minder knuffelig dan Camilla, maar heeft gelukkig delfde drang naar sex.

    Inmiddels is Karina naar huis vertrokken en is Kristina gearriveerd, niet veel later arriveren er nog 3 paren waarvan er 2 dames zich openstellen voor de aanwezige heren, 1 stel geeft aan dat ze geen behoefte hebben aan “vreemden”. Omdat er 2 actieve paren zijn, krijgen Angela en Camilla rust. Na de inwendige mens voorzien te hebben van het met liefde bereide eten van Maria, belandt ik weer met Natascha op de spielwiese, het blijft een aantrekkelijk dame.
    Na de sessie met Natascha besloten om een lange break te gaan houden, tussendoor met Kristina gepraat, gekeken naar de paaldansact van een van de dames van het actieve swingerstel . Zo belandt ik na anderhalf uur op de bank tussen kristina en Natascha, langzaam gaat er een hand in de boxershort wordt het mannelijk lid op sterkte gebracht, Kristina begint de orale aanval mijn vingers vinden haar intieme opening en genotsknopje kunnen zich daar op uitleven, mijn andere hand vindt het genotsknopje van Natascha, bij alle drie geeft de bewerking van de intieme delen een verhoogde activeit, Kristina bereidt zich voor om het saft te ontvangen, geen druppel wordt gemorst en zelfs de btw gaat eruit.
    De dame van de paaldansact had mijn aandacht, had haar in het verleden in het oude pand ook al een keer getroffen, en voor vandaag zou het een leuke afsluiter zijn. Het duurde even, maar we belanden samen op spielwiese, haar uitgebeid oraal verwend, waarbij ze als eigenaardige tik heeft dat ze met een vuist op haar buik slaat, in missy er nog een laatste lading saft eruit weten te produceren.

    Het loopt tegen de klok van 01:00, tijd om richting huis te gaan.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  16. Onderstaande 6 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 februari 2012),Hoipiepeloi (25 april 2012),koosje12 (12 februari 2012),Tony M (13 februari 2012),wooley (12 februari 2012),zaadgranaat (12 februari 2012)

  17. #16
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 15:57
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Na al het gelazer wat ik in Dorsten had, toch maar op zoek naar wat anders,
    Dinsdag naar gelsenkirchen getogen. Stond om genau zehn aan de deur.
    Bijzonder vriendelijke ontvangst door een volslanke poolse, er zouden vandaag drei madels zijn...
    Nette tent met een schone doucheruimte alles was heel, ruim en schoon. Ze hadden zelfs boxershorts van de firma, die kende ik nog niet :-)
    Later bleek dat polen de mooiste was en vergeleken met Dorsten zwaar buiten de standaard viel qua looks.
    De overige twee dames waren daar voor spass en tegen de vijftig.
    Maarrrrr wel geile sex. 3 keer met de poolse geweest waarvan de laatste keer een keiharde kehlenfick, geil!
    tussendoor met 1van de vijftigers geweest, qua looks niet mijn ding maar wat kon die dame lekker pijpen. Blijkbaar veel ervaring, wanneer ik bijna klaarkwam stopte ze precies op tijd, met de opmerking ich will auch noch spass.

    Fazit: leuke paar uur doorgebracht, iedereen doet eg zijn best en is zeer vriendelijk.
    Misschien ga ik nog eens terug als ze party hebben, het schijnt dat er dan veel nympho huisvrouwtjes komen.

    WW

  18. #17
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:00
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.264
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    @Willyw

    volslanke poolse
    Klinkt als de zwartharige Karina.
    Foto's van karina, van een collega club, waar ze maar heel kort was, maar die "vergeten is" haar foto's van de site te verwijderen.
    http://www.partytreff-xanten.nl/gall...arina/109.html

    tussendoor met 1van de vijftigers geweest, qua looks niet mijn ding maar wat kon die dame lekker pijpen. Blijkbaar veel ervaring, wanneer ik bijna klaarkwam stopte ze precies op tijd, met de opmerking ich will auch noch spass.
    Klinkt als Conny, bruin/donkerblond haar, forse vrouw met grote voorgevel met grote tepels.

    De andere dame wordt lastig met de summiere beschrijving.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  19. #18
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 15:57
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Helemaal goed, bedankt!
    Het waren Karina en Conny
    WW

  20. #19
    Geregistreerd
    27 september 2011
    Last Online
    Gisteren @ 10:24
    Berichten
    298
    Discussies
    1
    Thanks
    677
    Thanked
    392 in 122 posts

    Standaard

    Heeft iemand van jullie ervaring met controle op milieusticker???
    Ik las dat er een nodig was om naar deze tent te gaan, zo ja loop je een grote kans
    op controle, staat er een boete voor en kun je deze contant terplekke betalen.
    Dit is me al eens overkomen op weg naar Xanten, stopverbod in de geiligheid over het
    hoofd gezien. Maar na het betalen van 10 euro als waarschuwing mocht ik gelukkig doorrijden
    naar de hunkerbunker.
    Bvd voor de info

  21. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erru Bekijk bericht
    Heeft iemand van jullie ervaring met controle op milieusticker???
    Lees hier even verder Erru en je bent volledig op de hoogte over de "Umweltplakette"
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9256-Milieuvignet-Duitse-steden-probleem-voor-Nederlanders

    A
    ls extra service voeg ik voor het gemak ook de "Link" over de winterbanden bij:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Winterbanden)

  22. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 9 juli 2012)

  23. #21
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 15:57
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Op het gevaar af dat dit Topic alleen nog over milieustickers gaat:
    Boete is goedkoop (enkele tientjes), maar haal gewoon zo'n plakker, kost 12,50 bij DEKRA (zoek met google)
    Kan je in duitsland overal rijden en wandelen.

  24. Onderstaande leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    Erru ( 9 juli 2012)

  25. #22
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:42
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Een tijdje geleden naar deze Partytreff geweest in Gelsenkirchen. Ik moest er zijn voor business dus dat kwam goed uit !

    Mijn eerste Partytreff …

    Omstreeks 14u auto geparkeerd in de straat.

    Ik stond er toch wat met een dubbel gevoel. Er was al jaren niet meer geschreven over dit pand op dit forum. Ik wist niet aan wat ik me mocht verwachten. Het pand is perfect afgesloten van de buitenwereld. Aangebeld en de poort werd opengemaakt door een donkerharige Duitse milf van rond de 40 een beetje uitdagend gekleed. Ik werd snel overgelaten aan de eigenares. Dit is een Duitse dame van rond de 55 zeer sexy gekleed met stockings. Ze vroeg of het mijn eerste keer hier was, wat ik beaamde dit en legde me alles uit. Ik betaalde € 90. Ik mocht me omkleden en een boxershort aandoen. Die had ik mee van thuis. Ik kreeg ook nog sliffers. Toen dat gebeurd was, gaf de eigenares me een rondleiding. Er is een middengang en langs beide kant van deze gang zijn er kamers. Er is een eetkamer, een keuken, een douche/wc kamer, een kamer voor SM met een gynaecoloogstoel, een bar en twee speelruimtes. De dame vertelde me dat alles in één speelruimte gebeurd maar dat de tweede wordt gebruikt als het te druk wordt. Maar dat zou vandaag niet het geval zijn. Na de rondleiding gaf ik mijn sleutel af. Die wordt voor je bewaard maar mag je altijd vragen om je GSM even te checken, of iets van je spullen te nemen. Daarna ben ik gaan douchen. Douches waren zeer mooi en heel veel handdoeken !

    Ik nam plaats aan de bar om iets te drinken. Ik moest even wachten want iedereen zat buiten. Net als je thuis in de tuin zou zitten was iedereen verzameld rond 1 tafel. Opeens verhuisde iedereen naar de speelkamer. De Duitse milf zag dat ik aan het wachten was aan de bar en vroeg wat ik wou drinken. Na een slokje gedaan te hebben van mijn cola kwam ze bij mij zitten. En al snel daalden haar handen af .. Een paar minuten later waren we ook in de speelruimte.

    Ze leeft me (iets te hard) gepijpt (ZC), dan de gummi erover en neuken in doggy style en missionaris. Ze maakte heel veel lawaai met haar gekreun, maar dat deden de twee andere dames ook die bezig waren met de andere gasten. Uiteindelijk condoom eraf gedaan en is ze me opnieuw beginnen pijpen. Niet veel later spoot ik een massa zaadcellen in haar mond. Dat was trouwens het thema van die dag. Franzosich Total …

    Daarna gedoucht en me buiten bij het Duitse gezelschap gaan zetten. Ondertussen kwam er ook meer mannen binnen en toch ook een Duits koppel.

    Na een rustpauze opnieuw iets gaan drinken aan de bar. In de speelruimte werd hard gekreund door de dames.

    Toen ik even ging kijken hoe iedereen bezig was in de speelruimte, dat mag, maar je erbij voegen moet op uitnodiging zijn. Spontaan mag dit niet. Op dat moment had de eigenares net gedaan met een heer en ze vroeg of ik erbij kwam liggen. De man verdween en ze begon me te pijpen. Lekker ! En zeer enthousiast. Al snel belandden we in een 69positie. Ik heb haar klaargelikt. Ik denk niet dat het fake was. De dames daar houden gewoon van sex … En daarna heeft zij me klaargepijpt. Aan neuken zijn we niet geraakt.

    Na de douche tijd voor mij om de lange terugreis in te zetten.

    Ik vind dit persoonlijk een goed huis ook al waren er maar 3 dames aanwezig. Dit is het ideale huis als je van Duitse milfen houdt. Hier zie je geen oostblok dames.

    Ik ga er terug..

    Op mijne agenda staan nu Erotiktreff 95 en Anja’s Leidenschaften. Zijn er mensen die nog een leuk adres hebben waar Franzosich Total kan in het genre van Partytreff laat het me gerust weten via privébericht.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (20 september 2016),pcenter (17 september 2016),peter696969 (22 september 2016)

  27. #23
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Last Online
    8 december 2023 @ 21:23
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag ben ik hier ook voor het eerst geweest,zeer geile milfs . Het was rustig dus helemaal geen tijdsdruk maar lekker lang bezig geweest .

  28. #24
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Last Online
    16 mei 2022 @ 08:25
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is hier nog iemand geweest de afgelopen weken / maanden

  29. #25
    Geregistreerd
    27 juni 2019
    Last Online
    18 juli 2023 @ 07:55
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    89 in 16 posts

    Standaard

    Jeetje deze tent doet me denken aan hele leuke herinneren.

    Vanessa, wat een schoonheid van ongeveer 27 jaar.

    Zij pijpte me heerlijk klaar en daarna kwam ze nog voor een herhaling.
    Meerdere malen op de gynocoloog stoel geneukt en daarna nog lekker laten aftrekken door wat geile MILFS.

    Ze hielden er wel van.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

FKK Artemis 468*60