Pagina 71 van 109 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.751 t/m 1.775 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1751
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rockymountain Bekijk bericht
    Neen, mij zien ze dees maand nietmeer haha.
    Volgende maand wel weer ??

  2. #1752
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.606 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Volgende maand wel weer ??
    Ja, meteen op de eerste dag!

  3. #1753
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    15 maart 2019 bezoekje aan Golden time



    Regen, regen, regen…dat was althans de voorspelling van het knmi, en deze keer hadden ze het weer eens helemaal bij het rechte eind! Ik had eigenlijk helemaal geen zin in regen en verzon een plekje waar ik meer zonneschijn zou ontmoeten….. waar anders dan in een saunaclub. Nu het aantal van deze gelegenheden in Nederland zo ongeveer is gehalveerd (we hopen allemaal tijdelijk) besloot ik maar weer eens een oud honk op te zoeken!
    Vorig jaar oktober berichtte ik dat ik spijt had dat ik er lang niet was geweest en welaan ik ben vrij consistent in deze mening. Het was ronduit zeer geslaagd. Ietsje over elf draaide mijn vervoermiddel vol trots de Parkeerplek van GT op, en werd op de eerste startrij gedirigeerd tussen een tweetal wat meer tot de verbeelding sprekende automerken dan mij C3-tje. Hij stond er wel, en volgens de parkeer man in een keer goed, en dat was wel eens anders.

    Mij door de prachtige deur naar binnen gehaast (het regende nog steeds), en hartelijk verwelkomd door naar ik meen Emma (vroeger als DVP aktief), die blijk gaf mij onmiddellijk te herkennen. Vind ik toch altijd leuk. Ook vele andere van de dagelijkse leiding (Irina, Erika,) knoopten gesprekken aan. Grootste verrsassing was de poolse Meggi (klein en blond), die nu ook als theke ons bijstaat! Hartelijke ontvangst commissie dus.
    Ik kreek een fraai kluisje en haastte mij om me tot dappere ijsbeer te vermommen, en zodoende stond ik (met het prachtige metafoor van ACE2) met natte haartjes om 11:15 gereed om de barruimte te betreden. Het bleek vroeg en het verbaasde me hoeveel beren er al waren… en ik schrok er een beetje van hoe weinig DVP-s er op dit tijdstip waren… daar kwam snel gelukkig verandering in, en…. De verhouding Beer/DVP is toch niet vaak onder de een gekomen.
    Een koffietje was het geijkte middel om eens de katten uit de bomen te kijken… Voor mij was het interieur helemaal vernieuwd, andere rookplekken gecreëerd, waar geloof ik vroeger overal gerookt kon worden?

    Sinds mij vorige bezoek (waar ik toen het gevoel had nog steeds een aantal oudgedienden te herkennen) was dat deze keer tot een miniem aantal teruggebracht! En mijn grijze celletjes hebben er dan ook wel een klus aan om de line-up bij elkaar te schrijven… daar gaat ie:

    Anette (achter de bar), Melissa, Donnatella, Katja, Dorina (ho), Ashley, Magda (P),Laura, Myriam (P), Melody (Ho), Dolly (Cuba), Alina, Beatrice, Sara (D), Emily (D), Alexandra, Diana (Kr), Diamond (Nigeria), Juliana, Amy, Nella, Elisa, Georgia, Renate, Joey (D), Julia, Anda, Roxy, Tiffany, Carola (Dom rep). Maya, Pia (D), Carola, Celine (D),Anne- Maria (D), Claudia, Yvon (D), Stacey D). 37 bij naam, en ik denk dat ik de helft niet bij naam ken. Kortom een prachtige line-up

    Vermeldenswaard vond ik Cubaanse Dolly, een dame met een glimlach die mij zo ongeveer omver blies. Woow, en wat een sexy ding zeg. Na een gesprekje aan de bar ging ik met wiebelende beentjes weer even verder… trof nog geen mededelingen of deze cubaanse verrassing. Geef het toe, ik had het gewoon kunnen proberen en er hier over berichten, lafaard dat ik ben. Ik vond er verrassend veel duitse dames, die allen uitblonken in onvervalste vriendelijkheid. Echt leuk om te zien. Pia (lang blond haar, ca 30 j) was ik het meest van onder de indruk. Ook gelet op het aantal kamers dat ze maakte in de tijd dat ik op GT rondliep… kennelijk was ik niet de enige die onder de indruk was!

    Maar ik had mijzelf een doe gesteld: miss ijsbeer 2017 : Melody zou het moeten worden. En….ze werd het… Ik ondersteun nu onmiddellijk haar verkiezing, en denk dat alles wat er over haar geschreven is 100 pct waar is. Ik heb er in ieder geval enorm van genoten. Een beetje stug bij de openings zetten, maar toen ze door had dat we naar de kamer zouden gaan ontdooide ze volledig. Ze legde ook uit hoe dat kwam…. Melody schijnt stam gasten en een-malige bezoekers te onderscheiden. Stamgasten vreest ze een beetje (raken haar wel aan etc, maar doen meestal verder niks!). Ze kende mij als stamgast (van Nikita), en liet zich daarom nauwelijks met mij in…

    In de kino werd het menens (ik vroeg Melody even naast me te komen zitten…). Heerlijk flirten, beetje aanraken, een eerste (echt heel langdurende) tongzoen, en meteen wist ik dat dit een van mijn beter sessies zou worden. Op naar de kamer. Fraaie meid, beetje dikker dan toen ik haar een paar jaar geleden voor het eerst zag. En uiterst gedreven in het naar je zin maken. Echt super vrij partij (zij op haar knietjes op het bed), ik staande ervoor. Nat natter natst schreef patjax geloof ik. En die had helemaal gelijk. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Zachte aanrakingen van haar handen over mij lichaam, af toe de kleine mynasch aanrakend, ik werd helemaal gek! Kon haar heerlijk verwennen, en ook nu weer nat natter natst. Beffen, rimming, massage alles werd (volgens haar zelf) met enthousiasme ondergaan. En toen ik aan de beurt was leek het wel of er een seks-orkaan over mij te keer ging. Holy moly. Ik werd zooo geil…. Maar wou het zo lang mogelijk uit stellen. En ook daar weet Melody alles van. Melody lijkt wel een Bruckner symfonie(met zo’n naam), waarin het einde ook steeds uitgesteld wordt….. Haar blaaskunsten zijn prima, en alles wordt goed onderzocht (de sperma producers, prostaat, anus). Ik was inmiddels geil in het kwadraat. Na een vijftigtal minuten verzocht mij te neuken…. De orkaan sloeg nu echt toe. Godsallemachtig wat een vrouw. Knallend einde. En daarna een after sales waaraan je nog eens terug kunt denken.

    En dat allemaal in GT!

    Na mijn kamergang was ik redelijk gesloopt, en heb nnog een poosje rondgestapt, met een aantal; fraaie dames inspiratie opgedaan, maar het ging er niet meer van komen….
    Het was echt wel druk aan het eind van de middag, hoewel ik geen sleutelrij o.i.d.zag. Wel heel veel ijsberen….
    Kortom: aangename 6 uur op GT, prima service aldaar, en hoedje af voor de organisatie, dat moet een ingewikkelde logistieke opgave zijn met zoveel bezoekers….



  4. Onderstaande 11 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 maart 2019),Das (17 maart 2019),Giodude (17 maart 2019),Klatergoud (17 maart 2019),Patjax (17 maart 2019),satanic surfer (17 maart 2019),Sjeufke (17 maart 2019),Teiresas (25 maart 2019),trickyD (18 maart 2019),Wijze grijze (16 maart 2019),yylover (16 maart 2019)

  5. #1754
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    271
    Thanked
    82 in 40 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rockymountain Bekijk bericht
    Gisteren geweest,gekamerd met duitse Alena (zoals 9/10keren..vandaag ook ff snel heen gegaan om te kameren met triniti(leuk meisje) maar k ga geen tijd verspillen met een uitgebreide tekst..want dit weekend was echt te.. het deurbeleid trekt op niets meer vind ik persoonlijk..zelfs de dames klagen erover..! Neen, mij zien ze dees maand nietmeer haha.
    Vielen Dank für die Rückmeldung. Auf der Chinese- New-Party habe ich mitbekommen, wie der Inhaber einem neuen Gast erklärt, dass nicht jeder Zugang bekäme und man das Publikum auswähle. Scheint nun wohl nicht mehr so ernst genommen zu werden. Bin gespannt auf die Party am 6.4. Werden dann sehen wie sich die Lage entwickelt. Ist für mich der Testfall für die künftige Geschäftspolitik.

  6. #1755
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    The water flows over the artificial waterfall into the small pond in the garden and the first beauties show their charms without their bra.
    What a bit of sunshine can make. Life can be so beautiful when you're sitting in the right place.


    Yesterday it was like I remembered it that day in this little club for free-running polar bears. At 12 o'clock the parking lot is full of
    beautiful cars and at the entrance door we wait patiently for the door to open for us. The showers are as always too cold or too hot.
    In the bar area, maybe ten female experts are waiting to juice body fluids. Before the turnoff to the wooden cottages are several
    pairs of very high work shoes and wait for the return of the female polar bear care taker.

    After the brunch, I saw some very nice new additions and the shark grandma still hunts young innocent men. I wonder again and again
    how the grandma manages to compete against younger and prettier competitors. It will probably remain a mystery to me forever because
    I have no lost bet to redeem.

    I saw two pieces of chocolate in his early twenties , two dominican cinnamon sticks and one a brazilian chocolate already in the thirties.
    No sweets from Asia or the Phillipines. A series of known and unknown polar bear care taker from Romania, Hungary and Germany.
    Since it has come from the fashion to give the tax office hints I would like to name no names.

    It was a very peaceful day. At the entrance door was made sure that the older regular audience is not scared by nuisance flies from YY.
    M. personally caught suspicious problem bears at the entrance and only good boys were allowed to walk through the door.

    Please exchange the grandma for ten sweet granddaughters and then it is as it should be.


    Google translator:

    Het water stroomt over de kunstmatige waterval in de kleine vijver in de tuin en de eerste schoonheden tonen hun charmes zonder hun beha.
    Wat een beetje zonneschijn kan het maken. Het leven kan zo mooi zijn als je op de juiste plek zit.


    Gisteren was het alsof ik me die dag herinnerde in deze kleine club voor vrijlopende ijsberen. Om 12 uur staat de parkeerplaats vol met
    prachtige auto's en bij de toegangsdeur wachten we geduldig tot de deur voor ons opengaat. De douches zijn zoals altijd te koud of te warm.
    In de bar wachten misschien tien vrouwelijke experts op lichaamsvloeistoffen. Voordat de afslag naar de houten huisjes zijn verschillende
    paar zeer hoge werkschoenen en wacht op de terugkeer van de vrouwelijke ijsbeerverzorger.

    Na de brunch zag ik een paar hele mooie nieuwe toevoegingen en jaagt de haai oma nog steeds op jonge onschuldige mannen. Ik vraag me
    steeds weer af hoe de oma erin slaagt te concurreren tegen jongere en mooiere concurrenten. Het zal waarschijnlijk voor altijd een mysterie
    voor mij blijven omdat Ik heb geen verloren weddenschap om in te wisselen.

    Ik zag twee stukjes chocolade van begin twintig, twee dominicaanse kaneelstokjes en eentje een Braziliaanse chocolade al in de jaren dertig.
    Geen snoep uit Azië of de Filippijnen. Een reeks bekende en onbekende ijsbeerverzorgers uit Roemenië, Hongarije en Duitsland.
    Omdat het van de mode is gekomen om de tips van de belastingdienst te geven, zou ik geen namen willen noemen.

    Het was een zeer rustige dag. Bij de toegangsdeur is ervoor gezorgd dat het oudere vaste publiek niet bang is voor hindervliegen uit YY.
    M. ving persoonlijk achterdochtige probleemberen bij de ingang op en alleen goede jongens mochten door de deur lopen.

    Wissel alsjeblieft de oma in voor tien lieve kleindochters en dan is het zoals het zou moeten zijn.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 25 maart 2019 om 22:32

  7. Onderstaande 6 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Das (25 maart 2019),Husky (25 maart 2019),Meme Moo (25 maart 2019),Sjeufke (25 maart 2019),snaal88 (26 maart 2019),The Joker (26 maart 2019)

  8. #1756
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:21
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    982
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Gisteren ook nog eens naar mijn stamclubje gereden, afspraak met een goede ijsbeervriend, onbetaalbaar zo’n vrienden.

    Aankomst 12, vertrek 18.30
    Aantal dames 60, beren 100 schat ik, leegloop vanaf 18hr qua beren
    Line-up goed te noemen, nieuwe DVP’s, oude meubelstukken zoals Sonia die komen buurten
    1 kamer na beetje keuzestress aan het begin van de middag, zoveel mooi en zo weinig tijd
    Moldavische Nathalie (beweert uiteraard Russisch te zijn maar niet mogelijk sinds begin 2018) is het geworden.
    Topkamertje rustig, incl CIM maar ‘she took iT like a champ’... HHH 100%
    Blijft toch de referentie, binnenkort terug BBQ en zonnen maar. Zal nog maar eens een ‘normale’ vrouw meebrengen voor een trio.
    Altijd leuk voor de sfeer en de ervaring.
    Eten : camemberkroketten top
    Hygiëne zoals steeds op eenzame hoogte
    Sfeer : gemoedelijk en leuk

    Na omzwervingen in Globe CH en Stuttgart de laatste weken nav skitrips blijft NRW prijs/kwaliteit de top.
    Bedankt Gt : u voegt iets toe aan mijn miserabel leven

  9. Onderstaande 6 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (28 maart 2019),Das (28 maart 2019),e-is-mc-2 (28 maart 2019),Giodude (28 maart 2019),Patjax ( 3 april 2019),satanic surfer (31 maart 2019)

  10. #1757
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dinsdag samen met J42 ook maar weer eens naar GT afgezakt.Zolals de vraag hierboven heb ik inderdaad met mijn paspoort de entree kunnen betalen.Had wat voeten in de aarde,de nieuwe thekefrau was niet op de hoogte van deze regeling.
    Na de transformatie tot ijsbeer met mijn natte haartjes,oh nee die heb ik niet, de bar binnengestapt waar het toen nog erg rustig was.Cappucinotje en toen op naar het uitgebreide ontbijtbuffet.
    Jack42 keek zijn ogen uit,in die 2 jaar afwezigheid was het restaurant aardig verbeterd.
    Bij mijn retour in de bar struikelde ik zowat over Melody en ja wat doe je dan,je geeft je meteen op voor de blokfluitles.
    Om verdere frustratie te voorkomen gegeven het matige damesaanbod de laatste keer,met Melody maar een pannekoeksesie gedaan.Verslag hoef ik niet te doen want het halve forum hijgt nog na van haar blaaskunsten.
    Na terugkeer in de bar bleek het hier ineens goed druk te zijn,en zeker met dames!Begreep dat de leiding het aantal aanwezige dames goed op peil wil houden en dat was zeker gelukt.
    Uiteraard ook veel stamdames ,sommige al aardig over de datum,enSonja,die weer haar hond aan het roepen was,maar ook vele,vele nieuwe dames. wo diverse optick pareltjes.
    J42 had intussen een van die optick dametjes gevonden en verdween geheel tegen zijn principes in al vroeg naar de kamer.
    Intussen had Alexandra zich bij mij genesteld,een tijdje te gast geweest in de Huiskamer maar nu weer terug op haar oude stek.Uiteraard ook even met deze uitemate symphatieke en servicerijke dame gekamerd.Intussen bleken ook al wat meer oud strijders te zijn gearriveerd.
    Hierna even lekker aan de bar genesteld om ook eens de voorraad Warsteiner aan te kunnen breken,al snel in gesprek met een eveneens jarige Belg die de verjaardag van zijn leven had en voor de zevende keer naar de kamer verdween.
    Prima dag gehad met een line up die me verbaasde,zowel qua aantallen als qua optick!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  11. Onderstaande 23 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 maart 2019),Badslippers (28 maart 2019),biged (30 maart 2019),broodpoot (28 maart 2019),buttlover (28 maart 2019),cheasehead (28 maart 2019),Das (28 maart 2019),deket (31 maart 2019),e-is-mc-2 (29 maart 2019),firstme (29 maart 2019),Giodude (28 maart 2019),hvdk52 (29 maart 2019),Jack42 (30 maart 2019),Jooploop (28 maart 2019),Klatergoud (30 maart 2019),Megaboob (31 maart 2019),Patjax ( 3 april 2019),Prima (29 maart 2019),satanic surfer (31 maart 2019),Sjeufke (29 maart 2019),Sphinx (28 maart 2019),Teiresas (28 maart 2019),Wijze grijze (28 maart 2019)

  12. #1758
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Om de maand mot ss bouten en schroeven aanschaffen omdat ´k een niet onverdienstelijke klussenier ben in m´n vrije tijd. Om vaten zuur en azijn keurig te laten gisten dient men stabiele ondergronden te hebben, dan mag men niet op een structuurverstevigende bout of nagel kijken! vandaar dus de Baumarkt te Brüggen en als men toch daar is kan men evengoed effe bij de overburen binnenwippen om wat snollen te nagelen des mogelijks. Entree 60 Neuronen wat an sich te billijken is wegens hardware doch vooral de software. ss verklaart zich nader: een 70-tal dames doordedonnerstag waaronder een handvol chokomausen, 2 asias en een handvol latinaachtigen. Daarnaast nog een voetbalteam Duitsen en wat andere nationalitieten. Daarnaast een 30-tal Roemeense snollemiekes. Week ervoor slechts een kort Zeitfenster des woensdag, toen een 50-tal moppies meen ´k doch toen was het een kort verblijf..Culinair gezien ontbijt succulent as ever, avondeten doorgaans acceptabel en als 1 van die menuopties niet m´n ding is een pasta als alternatief. In de eieren achterin de tuin wordt weer gevogeld dus tuinfetisjisten halen hun hartje op. Al dat vogelen is uiteraard vermoeiend doch alla, nog kinderspel in vergelijk met een echte vogel. Opvallend dat er een aantal transfers uit Oostenrijk aanwezig tekenden (gevlucht uit de gesloten Marina-dependance uit Slovenije deels) dus dat was lachen donnerstag...Eentje van hen te grazen genomen en dat viel niet tegen (3,5/5). Voorts m´n Bulgaarse liedjesachtige favo die as ever excelleerde (5/5) en de week ervoor een "Spaanse" ex-LuLosnollemie die uiteraard nogal Roemeens is en blij zat is dat ze weg is uit Dortmund doch qua service was het acceptabel doch alla, einmal reicht (2,5/5). Leukste is uiteraard dat men al op de weg terug zich freut als een olijke wielewaal op het knutselen zu Hause met die rinkelende bouten in het bochtenrijke parcours richting snelweg...Gelukkig weet GT als 1 van de weinige clubs in NRW nog een variatierijke line-up inmekaarteknutselen en wordt men bij vertrek naar tevredenheid qua dames bevraagd enzo...Dat is logischerwijs geen dom plan.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  13. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 april 2019),Badslippers (31 maart 2019),broodpoot ( 1 april 2019),deket (31 maart 2019),hasta la pasta (31 maart 2019),Highlander ( 1 april 2019),Klatergoud ( 1 april 2019),lekkersfan ( 1 april 2019),Megaboob (31 maart 2019),Partycrasher (31 maart 2019),Patjax ( 3 april 2019),pret (31 maart 2019),sepp2000 (31 maart 2019),snaal88 (31 maart 2019),Sphinx ( 1 april 2019),Teiresas (31 maart 2019),The Joker ( 1 april 2019)

  14. #1759
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

  15. #1760
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Saunacluborganisatie Golden Time verwacht een tegenvaller van 30.000 euro te moeten incasseren door de problemen met de Boeing 737 MAX. Het concern heeft de Cockbitch Party van zaterdag 6 april moeten annuleren vanwege het aan de grond moeten houden van het toestel. De Cockbitch Party had de opvolger moeten worden van wat in voorgaande jaren de Lusthansa Party heette.

    Door de eenmalige tegenvaller valt de jaarwinst waarschijnlijk ook 17 procent lager uit vergeleken met 2018. Toen draaide Golden Time een brutowinst vergelijkbaar met die een jaar eerder.

    Golden Time gaat er dan wel vanuit dat de 737 MAX vanaf medio juli weer mag vliegen. Als dit blijkt overweegt het concern de gecancelde party in het najaar alsnog te lanceren.

    Golden Time moet door het aan de grond houden van de 737 MAX onder meer de gemaakte extra kosten voor de geplande party (onder andere decoratie en kledingattributen) als vergeefs beschouwen. Ook verwacht het bedrijf een lagere omzet door de lagere bezoekersaantallen.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  16. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 1 april 2019),mrwhite88 ( 1 april 2019)

  17. #1761
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Saunacluborganisatie Golden Time verwacht een tegenvaller van 30.000 euro te moeten incasseren door de problemen met de Boeing 737 MAX. Het concern heeft de Cockbitch Party van zaterdag 6 april moeten annuleren vanwege het aan de grond moeten houden van het toestel. De Cockbitch Party had de opvolger moeten worden van wat in voorgaande jaren de Lusthansa Party heette.

    Door de eenmalige tegenvaller valt de jaarwinst waarschijnlijk ook 17 procent lager uit vergeleken met 2018. Toen draaide Golden Time een brutowinst vergelijkbaar met die een jaar eerder.

    Golden Time gaat er dan wel vanuit dat de 737 MAX vanaf medio juli weer mag vliegen. Als dit blijkt overweegt het concern de gecancelde party in het najaar alsnog te lanceren.

    Golden Time moet door het aan de grond houden van de 737 MAX onder meer de gemaakte extra kosten voor de geplande party (onder andere decoratie en kledingattributen) als vergeefs beschouwen. Ook verwacht het bedrijf een lagere omzet door de lagere bezoekersaantallen.
    toch mooi van Golden Time dat ze hun stamgasten altijd eerst inlichten!

  18. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 ( 1 april 2019),Husky ( 1 april 2019),Teiresas ( 1 april 2019)

  19. #1762
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 15:36
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    21 in 8 posts

    Standaard

    Wat is nou weer een cockbitch party?

  20. #1763
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makles Bekijk bericht
    Wat is nou weer een cockbitch party?
    ga er heen zou ik zeggen

  21. #1764
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    13 april 2024 @ 15:36
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    21 in 8 posts

    Standaard

    Mwa, volgens mij betekenen die parties bij GT vooral veel mannen, lange wachttijden en gehaaste vrouwen. Vroeger waren ze altijd op maandag, dus dan kon ik ze gemakkelijk vermijden. Ik wilde eigenlijk zaterdag gaan, maar ik wacht maar een weekje...

  22. Onderstaande leden hebben Makles bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 5 april 2019)

  23. #1765
    Geregistreerd
    19 maart 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 18:11
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Party's in GT zijn altijd gezellig! ��

  24. Onderstaande 2 leden hebben Mike_GT bedankt voor deze bijdrage:

    envert ( 4 april 2019),luminous ( 4 april 2019)

  25. #1766
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makles Bekijk bericht
    Mwa, volgens mij betekenen die parties bij GT vooral veel mannen, lange wachttijden en gehaaste vrouwen. Vroeger waren ze altijd op maandag, dus dan kon ik ze gemakkelijk vermijden. Ik wilde eigenlijk zaterdag gaan, maar ik wacht maar een weekje...
    Veel mannen klopt. Lange wachttijden valt mee, veel mannen komen er alleen maar om te drinken en kijken. Worden per ongeluk de wachttijden toch wat lang, dan wordt de kamerduur beperkt tot maximaal een uur per keer. Juist als er wachttijden zijn heb je meer kans op wat meer aandacht. Ze moeten toch wachten tot er weer een kamer vrij is.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 ( 5 april 2019)

  27. #1767
    Geregistreerd
    25 juli 2018
    Last Online
    7 april 2022 @ 22:07
    Locatie
    omg Apeldoorn
    Berichten
    64
    Discussies
    2
    Thanks
    121
    Thanked
    55 in 26 posts

    Standaard

    Ondanks de vlucht-annulering van 1 april
    Vanavond toch bij de c#ckb#tch party geweest,
    gelukkig was ik met de bedrijfswagen en had een fietsje achterin liggen
    want ik moest parkeren bij de Zoo

    Ik heb het nog nooit zó druk gezien, leuk om een keer mee te maken, maar niet mijn ding.
    Volgende keer word een zondag denk ik...
    Ondanks de drukte:
    BBQ was uitstekend, kamer-sleutel bijna niet mogelijk-> te lange wachtrijen,
    dvp opperden dat enkel kino beschikbaar was! Nou ja ook 1x gedaan, tegelijk met 5 anderen

    Toch nog enkel een keer blokhut 20 weten te bemachtigen, meer mijn ding

    Kom zeker nog eens terug, maar niet tijdens zo’n party

  28. Onderstaande 2 leden hebben mrwhite88 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 april 2019),laplagne ( 7 april 2019)

  29. #1768
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Gisteren naar cockbitch party in GT, tssn 11u45 en 16u30, was mij wel bevallen, geen wachttijden, goed eten, en 2 live acts van dichtbij mogen aanschouwen. Tussendoor jaccuzi en een paar kamers met volgende dvps : Braziliaanse gabriella, roe elvira, Oostenrijkse Claudia en als afsluiter nog eens met roe elvira, weer top namiddag!

  30. Onderstaande 3 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 april 2019),sepp2000 ( 8 april 2019),VAZKOR (11 april 2019)

  31. #1769
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Zondagmiddag was de parkeerplaats weer overvol ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  32. #1770
    Geregistreerd
    14 augustus 2018
    Last Online
    31 december 2019 @ 19:56
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Niet zo geile tijden

    Afgelopen zaterdag voor het eerst eens een saunaclub bezocht (eindelijk kan ik meeschrijven ) en ik was volledig overtuigd dat ik voorbereid zou zijn op dit bezoekje na het lezen van alle berichten die hier geplaatst worden (Dank daarvoor) maar niets was minder waar.

    Ik begon mijn dag in GT rond 12 uur met een flesje Heineken, vroeg om bier aan de bar maar blijkbaar vertaald dat in rioolwater in het duits
    Na het bijkomen van mijn fietstocht vanuit venlo (een uurtje rustig fietsen en je bent er al) ben ik maar een rondje gaan lopen in de tuin. Al snel kwam ik langs de vreettent. Ik wist dat ik als kritisch recensent mijn mening moest delen van al het hoogwaardig voedsel dat GT te bieden heeft. Dus maar een beetje van alles (vlees, buitenlandse kazen en wat groentes) op mijn bord gedaan. En heb best wel lekker kunnen smikkelen van deze luxe lunch. Het was me zo goed bevallen dat ik nog een bord vol heb gepropt met lekkernijen.

    Nadat ik mijn buikje helemaal had volgegeten heb ik met een echt biertje een plek opgezocht in de tuin om uit te buiken. Heb mezelf strategisch geplaatst zodat ik uitzicht had op het komen en gaan van de rampetampende stewardessen en beren. Zag geen teleurgestelde gezichten, dus dat zat wel goed. Verder heb ik ook geen jagende dames gezien, zal wel niet nodig zijn geweest met al die drukte. In hindsight zou ik het wel hebben gewaardeerd als ze op mij hadden gejaagd. Want in de tuin heb ik niemand gezien die mij uitdaagde tot een rampetamp partij.

    Al snel werd het 3 uur en ik kon de hamburgers al ruiken die geserveerd werden, dat kwam goed uit want nu kon ik mijn teleurstelling weg eten. Gekozen voor een bacon cheeseburger met wat frietjes en weer buiten plaats genomen om van het eten en uitzicht te genieten. Nadat mijn bord leeg was, weer wat uitgebuikt en de aandacht van een leuke dame afgewacht, maar tevergeefs geen resultaat.

    Ben daarna rond 5 uur maar naar binnen gegaan en heb mezelf neer geploft op een van de banken in de bar met een biertje, en ik zat eerste rang bij de de paal. Ik had gehoopt op een leuke paaldans act maar de dames zaten er maar apathisch tegen aan te hangen, eigenlijk hadden de meeste dames in de bar niet echt een actieve houding. En zelfs met het grote aanbod aan potentiële rampetamp kandidaten heb ik zelfs hier geen succes .

    Uiteindelijk toch dan maar zelf het initiatief nemen, (nadat ik mezelf wat moed heb ingedronken) dacht ludiek te zijn door een dame tot dans te vragen, maar ze wist niet echt wat ze er mee aan moest. Wat best ongemakkelijk was. Ik kon het ongemak niet meer aan en heb tot mijn vertrek in de whirpool gelegen.

    Ik heb me wel kunnen vermaken tijdens de cockbitch party. De dames waren leuk gekleed, het eten was lekker en het bier smaakte ook goed. Maar ik had wel op meer initiatief van de dames gehoopt. (verheugde me voornamelijk op de pre sale) Hopelijk dat ik bij een volgend bezoek een mede ijsbeer tegenkom die me als wingman kan helpen.

  33. Onderstaande 8 leden hebben geileteddybeer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2019),Giodude (12 april 2019),mentholbear (13 april 2019),pcenter (14 april 2019),rolo (11 april 2019),satanic surfer (10 april 2019),Teiresas (12 april 2019),VAZKOR (11 april 2019)

  34. #1771
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Puntsgewijs verslag van m'n bezoek bezoek van de party van afgelopen zaterdag:

    -Sinds november niet meer geweest.
    - Bij binnenkomst gelijk de eerste mooi nieuwe dvp gezien
    - Uiteindelijk in de line-up toch maar 2 nieuw aantrekkelijke meiden voor mij
    - Voor het eerst een locker gedeeld, ging prima.
    - de dame die ik bij binnnenkomst spotte heet Daria (Roemeense, ex sharks en net een weeek in GT), na een eerste top uurtje uiteindelijk ook m'n 2e kamer van de dag met haar gedaan.
    - Het was niet druk voor een party tot de avond. Om 17.30 voor de tweede keer de kamer opgezocht. Geen wachttijd. Sterker de dame vertelde dat ze keuze had uit 10 sleutels.
    - "s avond wel mega druk.
    - Verder niets veranderd en het was een heel gezellige dag. Zal zeker niet weer zolang duren voor ik terug kom.

  35. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 april 2019),Giodude (14 april 2019),Megaboob (11 april 2019),pret (12 april 2019),satanic surfer (12 april 2019),Teiresas (12 april 2019)

  36. #1772
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    @ Geileteddybeer : ga eens naar de clubs rond Frankfurt. Daar hoef je geen initiatief te nemen...

    Wees blij dat er nog clubs zijn waar je rustig kan zitten en de dames niet als strontvliegen (excusez le mot) op je af stormen.

  37. #1773
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geileteddybeer Bekijk bericht
    Hopelijk dat ik bij een volgend bezoek een mede ijsbeer tegenkom die me als wingman kan helpen.
    Meld je aan op meeting point en meestal vind je wel een wingman.

    Omdat het een partydag was hadden de dames niet echt tijd om een inschatting van jou te maken.
    Zodra ze doorhebben dat je een graag bejaagde ijsbeer bent openen ze met allerlei wapens de jacht op jou.
    Maar als je je niet laat vangen stopt dit even snel.

  38. #1774
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Gisteren GT aangedaan. Net alsof je in de film groundhog day zit. Again-and-again. Er waren wel nieuwe acteurs; overgekomen vanuit de gesloten Roermondse dierentuin. Een verrijking voor GT. Absoluut nee. De een nog meer gebruind uit een potje dan de ander. Tribal tattoos. Schakelkettingen. Over de LU: genoeg stunners maar het blijft allemaal een beetje platonisch. Misschien ben ik wel een ouwe lul geworden... vroeger was alles beter. En beter was het! Als GT deze weg in wil. Be me guest. Aber... ohne mich.
    neen het was beter, minder clubs, beter aanbod, veel inlands geweld, ouder maar beter, zelden slechte service, vaak minder knap maar meestal wauw effect.
    En zoals CPeX zingt, "ze was knap da is een feit, maar as ge ze langs achteren berijd, is da geen prioriteit" en...... Anders doe je uw ogen maar dicht lol
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  39. #1775
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geileteddybeer Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag voor het eerst eens een saunaclub bezocht....

    In hindsight zou ik het wel hebben gewaardeerd als ze op mij hadden gejaagd...
    ..weer wat uitgebuikt en de aandacht van een leuke dame afgewacht, maar tevergeefs geen resultaat...
    ...had wel op meer initiatief van de dames gehoopt...
    Voor het eerst naar een saunaclub, naar eigen overtuiging goed voorbereid op dit eerste bezoek na het lezen van alle berichten hier en dan toch meteen maar naar een zaterdagse party in GT. Wat bezielt U?

    Als je je daadwerkelijk goed ingelezen zou hebben, had je moeten weten dat elke zaterdag zich al kenmerkt door een berenoverschot en dat dit in ultimo geldt voor een GT party op zaterdag. Nu is GT sowieso al niet de club waar de dames overmatig jaaggedrag ten toon spreiden. Dus als je wilt dat de dames en masse op jou afkomen om je te verleiden, dan had je kunnen - zelfs moeten - weten dat je keuze qua tijdstip voor dit eerste bezoekje - zacht uitgedrukt - ongelukkig en ondoordacht is geweest.

    Advies: ga eens op een rustige doordeweekse dag. Zeg dinsdag, woensdag of donderdag. Dat is een hele andere ervaring dan een GT party.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  40. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das (13 april 2019)

 

 
Pagina 71 van 109 EersteEerste ... 216167686970717273747581 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Living Room 468*60   Diamond 468*60