Pagina 62 van 109 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.526 t/m 1.550 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1526
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:13
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Lekker boeiend

  2. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (21 oktober 2018)

  3. #1527
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.627
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.252 in 5.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Lekker boeiend
    Dat soort discussies (mijn favoriete thekedame J/N) passen in de Story of Prive, niet op het forum.Topic opgeschoond.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #1528
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Dat soort discussies (mijn favoriete thekedame J/N) passen in de Story of Prive, niet op het forum.Topic opgeschoond.
    Fedorie! Te lang niet gelezen vandaag. Weet ik nog niet bij wie ik moet gaan slijmen als er daar mij weer eens eentje begint lastig te vallen. En ja, d’r loopt daar een hardnekkige rond die mij niet begrijpt als ik nee zeg.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  5. #1529
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:26
    Berichten
    151
    Discussies
    5
    Thanks
    954
    Thanked
    221 in 50 posts

    Standaard

    Maandag per ongeluk in GT beland. Lekkere relaxte sfeer, niet te druk, voldoende en mooie dames. Na het chillen had ik mijn zinnen weer eens gezet op Diana (Russische) die ook weer eens van de partij was, helaas was ze deze keer ongrijpbaar, hoewel ze wel erg zwoel naar me keek... zucht... Mara was een goed alternatief, zie nog geen paspoortje van haar. Beetje Jennifer Lopez achtige look, al heeft Lopez een betere (buttlover) kont. Was goede sessie. Later in de middag Magatha (Poolse) aan de haak geslagen en samen alle hoeken van de kamer gezien, lekker wijf, type buurvrouw (de mijne lig )... voldaan GT weer verlaten.
    Op zoek naar de mooiste billen

  6. Onderstaande leden hebben buttlover bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (24 oktober 2018)

  7. #1530
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Hey Buttlover. Mara staat er wel degelijk tussen. Je weet dat de dames op alfabetische volgorde te vinden zijn als je GT aanklikt op het forum ???
    Groeten, Highlander. Mara en vooral Diana fan .

  8. Onderstaande leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (27 oktober 2018)

  9. #1531
    Geregistreerd
    1 maart 2017
    Last Online
    20 juli 2020 @ 21:09
    Berichten
    116
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    141 in 50 posts

    Standaard

    Gisteren de25e Oktober weer eens langs geweest.rustig bij binnenkomst een ontbijt gepakt en bij het ontbijt ook meteen een slachtoffer gevonden.rond 12.30 van de kaner gerold en nog een lunch genomen , vervolgens een leuke dane op de verhoging naast de bar zien zitten ( waar vroeger het eten stond ) en daar een lange zit mee gemaakt tot 15.00 en na deze zit zat de toko knalvol en werd een wachttijd van 30 min. voorgesteld.het was ongelofelijk druk en ondertussen werden de spinnewebben aan het plafond gehangen.al met al een super dag !

  10. Onderstaande 4 leden hebben Huubhuubbarbatruuk bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover (27 oktober 2018),sepp2000 (30 oktober 2018),Teiresas (27 oktober 2018),Uit-Drenthe (26 oktober 2018)

  11. #1532
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Maandag 29 oktober was geen beste dag voor de GT. Weinig beren, weinig vrouwen. Dat heb ik wel eens anders gezien op een maandag. Wellicht heeft het te maken met het feestje woensdag. Sofia redde gelukkig mijn avond, ik kwam om 23.15 uur van de kamer af met haar en in de bar zaten 2 beren !!! In het rookgedeelte zaten een stuk of 5 vrouwen verveeld te kijken en voor de rest was het dus om 23.15 uur dood. Tja........ Boeien. Mijn avond was goed met de heerlijke Sofia .

  12. Onderstaande leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    sepp2000 (30 oktober 2018)

  13. #1533
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Tegen beter weten in op 31-10 naar GT gereden. Halloween. Nog nooit gevierd. Om 11.00 uur de parkeerplaats op gereden. Ter plekke nog over gedacht om om te draaien. Om 11.10 de entree betaald, om 11.15 mijn eigen omgekleed. Dat belooft. Al drukker als ik het wel eens ‘s middags om 4 uur heb gezien. Welkomstdrankje in de hand gedrukt gekregen, want zonder mocht ik niet verder lopen. Vampiers, witte bruiden, zombies, heksen, engelen en andere griezelige personen gezien. En dat waren dan alleen maar de receptionisten, managers en barpersoneel. Ook een gedeelte van de poetsploeg had zich verkleed. Wat later nog de fout gemaakt om een van de managers aan te zien voor een nieuwe dvp, zo “leuk” was ze gekleed.
    Ook de dames, de doelgroep waarvoor we naar de saunaclub gaan, was verkleed. Al varieerde dat sterk. De een had een haarklem met wat spinnen op, de ander had er echt werk van gemaakt met leuke outfit, bijpassende, schrikaanjagende, make-up en hier en daar wat bloedsporen. Het viel op dat die bloedsporen gedurende de dag erger en erger werden. In de tent was een visagie-ploeg de hele dag bezig met de dames te voorzien van allerhande slecht dicht genaaide scheuren, verkeerde huidskleuren en ander afzichtelijks.
    Het eten was zoals altijd. Een Michelin-ster zullen ze nooit krijgen, maar het is goed en warm. Viel een beetje tegen dat er weinig aangepast was aan het thema van de dag, althans, wat ik gezien heb.

    De aankleding was perfect. Kosten noch moeite was gespaard. Al zitten de kosten vooral in het betalen van die moeite. Met de huidige wegwerpmaatschappij kosten materialen ter aankleding niet zoveel meer. En ongetwijfeld hebben ze een deel gewoon uit de opslag gehaald van vorig jaar. Spinnenwebben waar je maar keek. Lijken en zombies overal, sommige riepen de hele tijd, “let me out”. Muizen en schedels op de tafels. Vleermuizen aan het plafond. Kerkhof in de tuin. Skeletten op het terras langs het restaurant. Eentje ervan was Nederlands, want had een flesje Heineken vast. Rookmachine! In plaats van die mooie witte doeken over de scoutingtafels en bankjes in het restaurant, zwarte doeken. Bij binnenkomst al bebloede handafdrukken op de ramen in de bar. Een deejay die de muziek te luid heeft staan, maar dat zal wel aan mij liggen. En ik zal vast nog iets vergeten zijn.

    Ergens gedurende de dag kennis gemaakt met een illuster forumlid. Of beter gezegd, opnieuw kennis gemaakt. Een jaar geleden op een verjaardagsfeestje had ik hem ook al eens gezien. En toen hij het zei wist ik het ook weer. Vergeten, niet interessant genoeg, verkeerde naam op het gezicht geplakt toen, ik weet het niet meer. Ben toch niet zo’n partyganger. Leuk met hem gebabbeld. Wat overigens niet wil zeggen dat ik al zijn ideëen nu omarm. Kennis gemaakt met zijn vorm van “lsd”. Toen ik later naar huis reed, en 20 meter voor die spookrijder op de N280 naar rechts dook, dacht ik nog: da’s de tweede keer vandaag dat ik niet gecrasht ben.

    Toch zie je op zo’n dag dat GT tegen een plafond aan zit. Ik heb eerder al eens geschreven dat ik niet in het weekend hier naar toe ga. En tot nog toe altijd de Duitse feestdagen vermeden.
    Wachten bij het binnen komen. Wachten in de kleedkamer. Wachten aan de bar. Wachten in het restaurant. Wachten op een kamersleutel. Overal staan wachtrijen. In de tent soms zoeken naar een zitplaats zodat je niet tegen een ander aan zit. In de bar tussen de anderen door laveren. In de sauna een zitplaats zoeken, ik lig liever. In de jacuzzi meer mannenvlees als water. En ook in de cinema was weinig plaats om te liggen. Mensen met kledingzakken zien lopen.
    Leuk voor de club dat het zo druk is. En er liep genoeg personeel rond om zoveel mogelijk het wachten te voorkomen. Maar het blijft druk. De tijd van het jaar is er ook niet meer naar om veel buiten te zitten. Ik had ook de indruk, ondanks wachttijden voor de sleutel, dat de dames niet zoveel kamerden. Lang wachten schrikt ook de mannen af. Voor dagen als dit zouden ze ergens 10 of 20 kantoorcontainers moeten kunnen neerzetten, desnoods 2 hoog. Zodat de dames hun business gewoon kunnen door zetten.

    En verder in GT.
    De zomer is echt voorbij. Eindelijk! De eerste 5 maanden zullen de dagen met temperaturen van boven de 20 op 1 hand te tellen zijn. De masseur staat gewoon weer in de wellness, dus 2 ligbedden en 5 kapstokken minder. De tentjes achter in de tuin worden niet meer gebruikt. Als je pech hebt moet je met je verloofde van een uur naar het achterste tuinhuisje lopen. Ondanks dat de hutjes verwarmd zijn ben je 10 minuten bezig met elkaar eerst weer op lichaamstemperatuur te krijgen. Als tenminste een van beiden niet uitgegleden is met dit natte weer. Ook als je wat wilt eten zul je naar buiten moeten de tent in. En ondanks dat daar een stuk of 8 gaskachels en terrasbranders staan, is het daar koud. Je gaat daar niet echt voor je plezier een uurtje in de “men’s lounge” zitten om de dames te ontvluchten.
    Voor velen is het dus gewoon weer wachten op het voorjaar.

    Nou zit ik nog met 1 probleem. Ik ben vandaag gebeten. Al is mij niet duidelijk waardoor, het was wat druk. Nou weet ik dat als je gebeten wordt door een vampier dat je dan naar de ondoden gaat, of zoiets. Hoe weet ik nu of dat ik nog gewoon leef, of dus niet meer leef? Heeft iemand een simpel restje daarvoor? En nee, ik ga niet heel hard op een betonnen muur af rennen om te kijken of dat ik er wel of niet doorheen loop. Ik zoek iets minder destructiefs.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 21 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 1 november 2018),brombeerzuid (31 oktober 2018),buttlover ( 1 november 2018),dennisw ( 4 november 2018),Eddy_V (31 oktober 2018),Ernstige Neuker ( 3 november 2018),Giodude ( 2 november 2018),Highlander ( 1 november 2018),Lupus ( 1 november 2018),Meme Moo ( 1 november 2018),Partycrasher ( 1 november 2018),Patjax ( 3 november 2018),rolo ( 2 november 2018),schoolmeester ( 1 november 2018),sepp2000 ( 1 november 2018),snaal88 ( 1 november 2018),Sphinx ( 1 november 2018),Teiresas ( 1 november 2018),Uit-Drenthe ( 1 november 2018),VAZKOR ( 2 november 2018),yylover ( 1 november 2018)

  15. #1534
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Nou zit ik nog met 1 probleem. Ik ben vandaag gebeten. Al is mij niet duidelijk waardoor, het was wat druk. Nou weet ik dat als je gebeten wordt door een vampier dat je dan naar de ondoden gaat, of zoiets. Hoe weet ik nu of dat ik nog gewoon leef, of dus niet meer leef? Heeft iemand een simpel restje daarvoor? En nee, ik ga niet heel hard op een betonnen muur af rennen om te kijken of dat ik er wel of niet doorheen loop. Ik zoek iets minder destructiefs.
    Gewoon vandaag weer naar GT gaan.
    Als ze je gewoon herkennen en niet vragen om je helloween verkleding uit te doen blijkt er niets aan de hand.
    Al zie je er tijdens de niet helloween dagen soms ook bijna doods uit!

  16. #1535
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 09:08
    Berichten
    1.836
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.143 in 822 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Wat overigens niet wil zeggen dat ik al zijn ideëen nu omarm.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Nou zit ik nog met 1 probleem. Ik ben vandaag gebeten. Al is mij niet duidelijk waardoor, het was wat druk. Nou weet ik dat als je gebeten wordt door een vampier dat je dan naar de ondoden gaat, of zoiets. Hoe weet ik nu of dat ik nog gewoon leef, of dus niet meer leef? Heeft iemand een simpel restje daarvoor? En nee, ik ga niet heel hard op een betonnen muur af rennen om te kijken of dat ik er wel of niet doorheen loop. Ik zoek iets minder destructiefs.
    Je bent in elk geval hersendood.

  17. #1536
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:52
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Nou zit ik nog met 1 probleem. Ik ben vandaag gebeten. Al is mij niet duidelijk waardoor, het was wat druk. Nou weet ik dat als je gebeten wordt door een vampier dat je dan naar de ondoden gaat, of zoiets. Hoe weet ik nu of dat ik nog gewoon leef, of dus niet meer leef? Heeft iemand een simpel restje daarvoor? En nee, ik ga niet heel hard op een betonnen muur af rennen om te kijken of dat ik er wel of niet doorheen loop. Ik zoek iets minder destructiefs.
    Gelukkig was deze racebeer gisteren zelf op een halloweenfeestje, maar dan in Bernds. Heb er zowel met het thekepersoneel als enkele dames over zitten discussiëren; hier zijn een paar tips.
    - Begin eens te checken of je je spiegelbeeld nog kan zien Zo nee idd ondood.
    - Beet van een vampier zou je nu waarschijnlijk al dood zijn, want je krijgt dan zelf vampierneigingen en die krengen kunnen niet tegen daglicht, ze vergaan tot stof bij teveel blootstelling aan uv straling oid (al is het wel grijs genoeg geweest de laatste dagen.)
    - Weerwolf kan ook niet, want dan had je dit niet meer kunnen schrijven. Gewone weerwolf bijt je namelijk gewoon de strot af, een Loup Garou (vervloekte weerwolf) draagt zijn vloek op je over, als ie je niet ook de strot afbijt natuurlijk.
    - Laatste check natuurlijk of je ineens erg veel van bloederig eten houdt (balkebrei bloedworst, roodgebakken steaks etc) en ineens knoflook niet meer kan hebben (niet dodelijk maar wel erg branderig volgens Terry Pratchett).
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. #1537
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Het maakt in deze niet zo heel veel uit door WIE je gebeten wordt, maar WAAR! Ik mag hopen dat jamus Bont's neefje van dit forum "double-OO-six-and-a-halve" niet in zijn Pielemans is gebeten. Het feit dat hij verzwijgt op welke plek de beet heeft plaats gehad, laat mij het ergste vrezen. Een gebeten Pielemans betekent gewoonweg de komende tijd niet meer neuken. Dan is het veranderen in een vampier, maar met een gezonde Pielemans nog wel het minst erge wat je kan overkomen. Wordt dan overdag in een geblindeerde auto naar de club, alle gordijnen voor de ramen dicht laten om het zonlicht buiten te houden. En het feit dat je jezelf niet in de spiegel in aktie kunt zien met de dame: ja dat hoort er nou eenmaal bij als vampier. Voor de rest: een pleister doet ook wonderen.

  19. #1538
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaginatarier Bekijk bericht
    Gewoon vandaag weer naar GT gaan.
    Als ze je gewoon herkennen en niet vragen om je helloween verkleding uit te doen blijkt er niets aan de hand.
    Al zie je er tijdens de niet helloween dagen soms ook bijna doods uit!
    Helaas heb ik niet zoveel tijd om elke dag te gaan.
    En voor dat andere, Bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Je bent in elk geval hersendood.
    Ook hier, Bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    - Laatste check natuurlijk of je ineens erg veel van bloederig eten houdt (balkebrei bloedworst, roodgebakken steaks etc) en ineens knoflook niet meer kan hebben (niet dodelijk maar wel erg branderig volgens Terry Pratchett).
    Mijn ouders deden vroeger regelmatig een varken “op wintersport”, lees, slachten en in de diepvries stoppen. De onderdelen zoals balkebrij en bloedworst ben ik altijd al dol op geweest. Helaas komt dat er de laatste jaren niet meer van. Moet mezelf maar eens trakteren.
    Ben geloof ik nooit een fan van (overmatig) knoflook geweest, maar weet niet of dit nu anders is.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ultiem_Genieter Bekijk bericht
    Het maakt in deze niet zo heel veel uit door WIE je gebeten wordt, maar WAAR! Ik mag hopen dat jamus Bont's neefje van dit forum "double-OO-six-and-a-halve" niet in zijn Pielemans is gebeten. Het feit dat hij verzwijgt op welke plek de beet heeft plaats gehad, laat mij het ergste vrezen. Een gebeten Pielemans betekent gewoonweg de komende tijd niet meer neuken.
    Er is er daar wel eentje die regelmatig pogingen doet om in de kleine 005,5 te bijten. Ook als het niet Halloween is. Moet ik eens nader inspecteren.

    PS nadat ik alle bovenstaande adviezen had gelezen, ben ik eerst maar eens naar de wc gegaan om eens flink af te wateren. Was kennelijk hard nodig.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  20. #1539
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Berichten
    4.449
    Discussies
    44
    Thanks
    4.676
    Thanked
    6.227 in 2.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Nou zit ik nog met 1 probleem. Ik ben vandaag gebeten. Al is mij niet duidelijk waardoor, het was wat druk. Nou weet ik dat als je gebeten wordt door een vampier dat je dan naar de ondoden gaat, of zoiets. Hoe weet ik nu of dat ik nog gewoon leef, of dus niet meer leef? Heeft iemand een simpel restje daarvoor? En nee, ik ga niet heel hard op een betonnen muur af rennen om te kijken of dat ik er wel of niet doorheen loop. Ik zoek iets minder destructiefs.
    Hmm, ik vond dat idee met die betonnen muur eigenlijk uitstekend. Maar als het iets minder destructief moet zou ik zeggen: lees nog wat posts van mij. Voelt u dan weerstand en heeft u dan de onbedwingbare behoefte om iets zuurs te schrijven? Dan werkt alles nog zoals voorheen. En hoeft u zich in dat geval dus geen zorgen te maken.

  21. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan ( 4 november 2018),Nulnulzeseneenhalf ( 2 november 2018)

  22. #1540
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    10 november 2018 @ 20:31
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hebben ze bij GT ook vroege uren korting en wat kosten de dames?

  23. #1541
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:54
    Berichten
    4.449
    Discussies
    44
    Thanks
    4.676
    Thanked
    6.227 in 2.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans000 Bekijk bericht
    Hebben ze bij GT ook vroege uren korting en wat kosten de dames?
    Volgens mij niet.
    Dames kosten 50e per elk half uur.

  24. #1542
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans000 Bekijk bericht
    Hebben ze bij GT ook vroege uren korting en wat kosten de dames?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Volgens mij niet.
    Dames kosten 50e per elk half uur.
    De beantwoording van de heer Potent44 is zeer correct. Alsook helemaal juist. Aanvulling, soms wordt er door dames voor bepaalde handelingen een toeslag op deze prijs gevraagd.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  25. #1543
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    10 november 2018 @ 20:31
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er ook sex in het openbaar, en doen de dames ook wat voor dat je gaat kameren?

  26. #1544
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Geen probleem in de kino. De initiatief moet van jou komen

  27. #1545
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door billclinton Bekijk bericht
    Geen probleem in de kino. De initiatief moet van jou komen
    Nou wat ik gemerkt heb is dat het initiatief in de kino eerder van de dames komt.

  28. #1546
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    10 november 2018 @ 20:31
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste Pret, hoe lamg kunnje dan b.v. in de kink blijven zitten met een dame tot dat je gaat kameren. Hetbis voor mij de eerste keer dus ben wat gegevens aan het verzamelen om toch voorbereid een bezoekster brengen aan Golden Time. Of hebben jullie een beter voorstel?

  29. #1547
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Another day in GT. And things were quite OK yesterday. Halloween items were still in place but that didn't have much impact. Around 2pm, only few interesting girls were present but I really wanted a session. An interesting girl entered the bar, got a drink and seemed to have disappeared all of a sudden. Then I spotted her in the smoker's den. A little bit of patience and some kind remarks and off we went to a room. Her name is Katalina, Rumanian, appr 1.65, 24 yo, blonde curly hair and the most amazing brown eyes. We had the last room, she said. A bit surprising as I had not seen that many girls going to a room or returning from a session. That strange feature remained all day long. Waiting times as usual but not many girls returning from a room. No girls disappearing for the rest of the day. Not a lot of girls appearing out of nowhere (usually that happens after a long session). So, it looked like quite a lot of the rooms were taken permanently.
    In the room, Katalina is nice and treats me nicely. Her breasts are a beautiful natural B-cup. She has a decent blow job but the best part for me is her looks: face, shoulders, and breasts. Combined with a fair amount of friendliness I liked our session quite well. Intimate with her on top was special as she put her body on top of me. Feeling those supple firm breasts caressing my chest. Wow!! I finished nicely in doggy. At the lockers she received a small extra as a clear sign of my appreciation.
    Sauna in GT is always special for the stories. Quite often there is an Italian present trying to convince people to go on holiday to Puglia. Well, why not. His targets were more interesting. One was a self-declared millionaire. The other said he had come to GT to dodge the debt collector??!!. Quite a typical combination. The latter seemed to have arrived at the right place for help but didn’t ask for it though.....
    Last session was with another Rumanian (Yes, I do like Rumanians). She is quite small and she has a kind of defiant look in her eyes. Her behavior is quite mixed: friendly, defiant, naughty, bossy, playful. I liked that quite much. Morena is about 1.55, 23 yo, has a natural B cup and brown hair. Her skin is not all that tanned, despite her name. Our session was next to the sauna. The advantage is a short waiting time. The problem is that you are expected to make a short session, as the next couple might already be waiting. Just like you did a few minutes ago. I managed to make it to 20 minutes but that was all. Session was quite OK. I liked Morena's playful behavior but much more than that I liked her pussy. It's rather tight but not too much. Just perfect. It was my second session this day but I can imagine that a third or even fourth session with her might still be successful.
    All in all it was a good day and I would like to repeat this one rather sooner than later.

    One remark. I don't go often to GT and always can find a description of the girls I sessioned with. But the ones in this story don't seem to have a profile already. Or did I misread the info by other members? Maybe a regular can comment on this.
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

  30. Onderstaande 7 leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

    buttlover ( 5 november 2018),Husky ( 3 november 2018),Partycrasher ( 3 november 2018),pietpotent44 ( 4 november 2018),sepp2000 ( 3 november 2018),VAZKOR ( 3 november 2018),Zultbroek81 ( 4 november 2018)

  31. #1548
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    10 november 2018 @ 20:31
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoe lang kun je met een meisje in de kino of ergens anders doorbrengen voor dat je naar de kamer gaat en wat doen ze zoal in de kino. Ik wil dit graag weten omdat het voor mij de eerste keer is dat ik naar een club ga. Of hebben jullie anderen voorstellen voor een beginner qua club enz.

  32. #1549
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans000 Bekijk bericht
    Hoe lang kun je met een meisje in de kino of ergens anders doorbrengen voor dat je naar de kamer gaat en wat doen ze zoal in de kino. Ik wil dit graag weten omdat het voor mij de eerste keer is dat ik naar een club ga. Of hebben jullie anderen voorstellen voor een beginner qua club enz.
    De kino in gt is prima om te beginnen.
    Gelijk het diepe in ...hoppa

  33. #1550
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    De kino is waar de vampieren huizen...excellente plek om te leren.

 

 
Pagina 62 van 109 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Babylon 468*60