Pagina 6 van 109 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #126
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Sloopkogel, ik ga persoonlijk graag naar GT vanwege:

    - grote line up vanaf opening
    - dames optisch veelal mooi
    - vriendelijk personeel
    - goed verzorgd eten
    - propere voorzieningen

    Straks in de lente/zomer is het ook goed uit te houden in de grote tuin. Persoonlijk wacht ik daar nog even op alvorens ze weer te bezoeken.

    Das wel ff genoeg reklame..

  2. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 maart 2016),lekkersfan (15 maart 2016)

  3. #127
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Op zondag en maandag stonden er twee gortdroge kutdagen op de planning van bijscholing voor mijn werk.

    Omdat deze twee dagen gepland zijn op best een stukje rijden van huis heb ik dit keer besloten niet heen en terug te rijden maar een hotelletje te boeken en een deel van de middag en de avond eens te gebruiken voor een sauna bezoek.
    Zo gezegd zo gedaan en daarna maar eens gaan plannen welke club het dan zou worden. YinYang in Roermond zou logisch zijn want daar ben ik al 2 keer geweest maar de nieuwsgierigheid naar andere clubs deed me ook even rondkijken naar welke clubs er nog meer in de regio zitten.
    Op dit forum forum staat Golden Time in Bruggen ook heel duidelijk beschreven en dat is wat reistijd betreft ongeveer hetzelfde dus al snel mijn keus gemaakt om dan maar naar een voor mij nieuwe club te gaan.

    De navigatie ingesteld op Bruggen duitsland en op mijn privetelefoon Flitsmeister aan om ongewenstte bewijzen van mijn omzwervingen te voorkomen en koers gezet naar het onbekende.
    Iets over 16.00 uur was ik op plaats van bestemming en zag ik heel veel auto's staan, het zou dus wel druk zijn. Gelukkig is halverwege de Heidweg bij de tennisclub nog een behoorlijk stuk parkeermogelijkheid en al snel was mijn goggomobiel daar neergezet. Rugzakje met speeltjes gepakt en richting Golden time gelopen. Het was heerlijk weer dus mijn jas in de auto laten liggen. Scheelt weer in spullen in mijn locker want die zou toch al vol komen door mijn tasje met hobbyspullen.
    Bij binnenkomst 60 euro afgetikt en een korte uitleg van de Theke waarbij ik aangaf de werkwijze al te kennen van YY maar hier nog nooit was geweest. Bij het kluisje aangekomen kreeg ik nog een korte uitleg over het electronische slot en werd ik alleen gelaten.
    Uitgekleed, spullen in de locker en koers gezet naar de douche waarna het berenvel gepast werd.
    Tijd om eens rond te kijken wat GT allemaal te bieden heeft behalve een hele armada aan dames in schaarse kleding.
    Door de bar heenlopend zie ik heel veel beren ik de fauteuils en daartussen maar vooral in de rij tegenover de bar heel veel dames.
    Even een cola scoren aan de bar en daarna zonder aan de haak geslagen te worden eens even rondlopen om de boel te verkennen. Het is heerlijk weer dus buiten is het ook goed toeven. Na even in een ligstoel buiten te hebben gelegen eerst eens even een klein beetje maagvulling opgedaan in de tent buiten en daarna me in het gewoel begeven bij de bar.
    Al snel heb ik aanspraak met verschillende dames die ik, gewaarschuwd voor jagertjes, al snel afwimpel met de mededeling dat ik nog maar net binnen ben en geen haast heb.
    Na enige tijd komt Roemeense Roxi de jagertjes aflossen en heb ik een leuk gesprekje met haar waarbij ik probeer af te tasten tot hoever ik met haar zou kunnen gaan op het gebied van speeltjes en touwen.....
    Roxi is echt wel een jagertje maar op een of andere manier weet ze me toch te fascineren zodat de onvermijdelijke Kamervraag door mij met ja wordt beantwoord.
    Roxi naar de receptie voor een sleutel in ik naar mijn locker voor mijn rugzakje waarna ik in haar kielzog naar buiten ga op weg naar blokhut 16. Er werd overigens wel hier en daar nieuwsgierig gekeken naar die ijsbeer die met een tas in zijn handen achter een dame aanloopt.....
    Verslag van mijn uurtje met Roxi staat in haar eigen topic. verdere omzwervingen later op de dag in GT volgen
    Roxi: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Roxy-(Romania)
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  4. Onderstaande 9 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 maart 2016),Elmo3108 (15 maart 2016),kempie (15 maart 2016),laplagne (15 maart 2016),mechelen (15 maart 2016),Nedlovefkk (15 maart 2016),Teiresas (15 maart 2016),Wentelt Eefje (15 maart 2016),Wijze grijze (15 maart 2016)

  5. #128
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Alleen zeer spijtig dat er zoveel gerookt wordt in de Bar...

  6. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (15 maart 2016)

  7. #129
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sloopkogel78 Bekijk bericht
    Wat maakt deze club zo speciaal / populair? Ik overweeg namelijk dit weekend een bezoek te brengen aan deze club.
    Zo speciaal. Waarschijnlijk de optisch beste line-up in NRW.

    P. S. Er is een goede kans dat ik dit weekend ook in GT ben op de zaterdag.

  8. #130
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Een verslag in etappes want ik kom gewoon tijd tekort het in een keer af te maken.
    Maar hieronder deel 2 van 3 over mijn zondag in GT.

    Na mijn uurtje met Roxi eerst maar eens onder de douche doorlopen waarna ik een cola gescoord heb bij de bar waarmee ik naar buiten ben gelopen. Het was eind van de middag dus het werd al wat frisser omdat de zon minder krachtig werd.
    Maar mijn doel was dit keer niet buiten zitten want mijn maag begon te knorren.
    In de eettent aangekomen heb ik gekeken wat de pot schaftte en gekozen voor Turkey met rijst.
    Een bankje opgezocht en deze heerlijk naar binnen gewerkt terwijl ik zicht had op verscheidene dames die de inwendige mens ook kwamen versterken.
    Voor een tweede kamergang was het nog even te vroeg dus na het eten terug naar binnen en eens gekeken naar sauna en andere faciliteiten waarna ik weer koers zette naar de huiskamer waar het nog steeds retedruk was.
    Met een nieuw drankje ben ik gaan zitten en heb eens naar het reilen en zeilen in de club gekeken, af en toe een jagertje afwimpelend en soms een kort gesprekje met andere beren. Na een uurtje ben ik richting bar gegaan en heb een kruk bemachtigd, waarna ik weer een cola gevraagd heb. Op dat moment komt een negerinnetje op de kruk naast me en al snel heb ik een praatje met haar. Gevraagd naar haar naam en herkomst krijg ik te horen Juliett en ze komt uit Frankrijk.
    Ik had nog geen haast om een kamer op te zoeken dus besloot ik eerst eens even het gesprek te brengen op wat ik graag bij een dame uitspook. Dit keer wilde ik iets meer inleiding als bij Roxi voordat ik instemde met een kamergang.
    Toen ik aangaf dat ik spullen voor bondage bij me had en een aantal speeltjes werd ze best nieuwsgierig en na wat uitleg dat ik niet van SM hou, tenminste niet het pijn gedeelte, maar wel van bondage en dat ze ten allen tijde de baas was op de kamer, maar dat ik wel hou van het opzoeken van de grenzen van wat er mag wilde ze nog steeds een kamer met me opzoeken.
    Dus vond ik mezelf al snel weer in de buurt van de lockers om op Juliett te wachten die een sleutel ging scoren.
    Zodra ze die had nog even mijn tas gepakt en daar ging ik weer de hele bar door met mijn rugzak achter Juliett aan naar blokhut 23.
    Verslag van de kamergang post ik in het topic van Juliett: https://www.ijsberenforum.com/forum/...?44576-Juliett
    voor wie zich afvraagt wat er dan allemaal in dat tasje zit:
    Rugzak.jpg
    Laatst gewijzigd door langlekker; 16 maart 2016 om 12:57
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  9. Onderstaande 7 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 maart 2016),Das (16 maart 2016),Elmo3108 (16 maart 2016),mechelen (16 maart 2016),Nedlovefkk (16 maart 2016),Teiresas (16 maart 2016),Wentelt Eefje (16 maart 2016)

  10. #131
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Het laatste deel van mij in GT:

    Na het douchen sta ik me af te drogen in de kleedkamer en hoor ik ineens een gejoel en applaus uit de huiskamer,
    shit ik heb dus wat gemist en ik ben bang dat dat een paaldansact was. BALEN.....
    In de hoop dat ik er nog eentje meemaak haast ik me mijn berenvel weer aan te trekken maar zodra ik de huiskamer binnenstap is daar de rust weergekeerd en heb ik dus pech.
    Aangezien ik bij Juliett heel wat vocht heb verloren in de vorm van zweet en bij het beffen dit niet voldoende kon aanvullen heb ik maar een cola besteld en ben in een stoel neergeploft om wat rond te kijken en af te wachten of er nog een dame met die paal in de weer gaat. Helaas gebeurt dat niet meer en besluit ik na een half uurtje nog wat eten te scoren in de tent.
    Ik blijk niet de enige te zijn want zowel dames als heren zitten er nog lekker te eten zo tegen 8 uur - half negen.
    Na opnieuw gekozen te hebben voor een stukje kalkoen met rjst zit ik weer vol en ben ik binnen waar het langzaamaan een beetje rustiger wordt gaan zitten genieten van het gewoel in de huiskamer.
    Sommige dames proberen nog met wat extra bloot heren te strikken en zodoende zie ik er meer topless rondlopen en soms ook een enkele helemaal naakt. Dit schouwspel houdt me al snel 1 tot 1,5 uur bezig, af en toe moet ik wel een jagertje afwimpelen maar dat is geen vervelende bezigheid. Plotseling, ongeveer 22.15 uur, voel ik 2 armen om me heen en krijg ik gelijk een zoen, omkijkend blik ik recht in de zwoele blik van Juliett die me aan mijn belofte komt houden nog een keer naar de kamer te gaan.
    Zo gezegd zo gedaan en het verslag zet ik zo snel mogelijk in haar topic.

    Na het uurtje terug bij de lockers heb ik Juliett ruim een uur betaald. Ze was een beetje teleurgesteld dat ik niet de volle 1,5 uur betaald heb maar ze had me al genoeg geld afgetroggeld in de vorige sessie.
    na het douchen terug in de huiskamer ben ik met een drankje in een van de vele nu vrije stoelen geploft om met gewoel om me heen te aanschouwen.
    Het was nu rond 23.30 nog een stuk stiller geworden en de dames waren soms nog echt op jacht, maar ook regelmatig gewoon uitgeblust in de stoelen te vinden.
    Juliett kwam nog even langs om gedag te zeggen en ik kreeg nog een paar zoentjes als afscheid.
    Een paar minuten later vleit zich nog een andere donkere schone op mijn schoot na de vraag of ze naast me mocht zitten.
    Dan naast me nam ze dus niet letterlijk want ze lag gelijk languit op me en ik had al snel mijn arm om een lekker lijfje heen. Ze was al snel op zoek naar wat er onder mijn badjas zat en ik was er de man niet naar om haar tegen te houden maar mijn eerlijkheid gebood me wel te zeggen dat zowel geldbuidel als andere (natuurlijk aanwezige) buidel leeg waren.
    Helaas was ze toen ook al snel vertrokken met de mededeling dat ik dan de volgende keer maar wat voor haar moest reserveren.
    Om iets na 24.00 uur vond ik het tijd er een eind aan te breien en heb ik mijn berenvel verwisseld voor de gewone kleding en na inlevering van de sleutel bij de Theke kreeg ik de vraag of de avond naar wens was waarop ik volmondig ja kon antwoorden.
    Zonder jas heb ik bibberend de 3 a 400 meter naar de auto afgelegd waar ik al snel de kachel op max had en ben terug naar nederland gereden waar ik rond 1 uur de hotelkamer instapte en omstreeks 2 uur mijn mandje op zocht.
    Onderweg mijmerend over het laatste uurtje met Juliett. de eerste kamergang met haar was echt helemaal over the top en we hadden echt een klik, maar bij de tweede kwam het heel vreemd minder tot die klik en was het wel leuk maar mistte ik net dat extra wat een goede date tot een superdate maakt. Was het mijn vermoeidheid of was Juliett gewoon ook te moe? ik weet het niet maar achteraf denk ik dat ik het bij haar bij 1 kamergang had moeten laten en de derde keer gewoon een van de andere dames had moeten aanspreken. Dan had het euforische gevoel gebleven en was waarschijnlijk dat laatste uurtje ook niet super geweest maar had het geen schaduw geworpen op mijn beeld van Juliett.
    Helaas zijn de saunaclubs voor mij te ver weg om er een regelmatig uitje van te maken dus wanneer ik weer koers zet naar 1 van de clubs weet ik niet, maar deze avond was in ieder geval zeer geslaagd en zodra de kans zich weer voordoet ga ik zeker weer een avondje mezelf vermaken in een club. Of dit weer GT wordt of dat mijn nieuwgierigheid me naar een ander drijft durf ik op dit moment niet te zeggen.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  11. Onderstaande 8 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 maart 2016),Elmo3108 (16 maart 2016),mechelen (16 maart 2016),Nedlovefkk (16 maart 2016),pret (16 maart 2016),Ryuhayabusa (25 maart 2016),Teiresas (16 maart 2016),Wentelt Eefje (16 maart 2016)

  12. #132
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht



    De deur van de sauna is namelijk een integraal onderdeel van GT. Hier gaan de vrouwen altijd met hun rug tegen aanleunen om op te warmen. Dit verbaast me altijd. Waarom nu juist tegen de deur? Kun je niet tegen het glas naast de deur aanleunen? Het is wel grappig. Iedere keer als er een meid tegen de deur aanleunt, blijft er een afdruk van haar billen achter en de poetsjongens zijn constant in de weer om de deur weer schoon te maken. Dus het is een perpetuum mobile. En dat laatste geldt ook voor ons. Je blijft maar terugkomen in GeeTee. Auf Wiederschnitzel.
    Naar aanleiding van deze posting maar eens onderzoek gedaan, de deur is de enigste ruit die van enkel glas is, en de warmte goed doorlaat, de ramen ernaast zijn alle van dubbelglas, en laten de warmte slecht door, en inderdaad ik ben 3 maal in de sauna geweest en diverse dames kwamen zich opwarmen aan de deur!

  13. Onderstaande 2 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 maart 2016),mechelen (20 maart 2016)

  14. #133
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren weer in GT beland.
    Was weer lekker druk en een mooie line-up.
    Zoals steeds veel rook in de bar...
    Telkens een half uurtje moeten wachten voor de sleutel.
    Is ook een voordeel, zo wat meer tijd voor de dvp in kwestie.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (20 maart 2016),Teiresas (20 maart 2016),Wentelt Eefje (20 maart 2016)

  16. #134
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    GT 19 maart
    Ik was volgens de tomtom tijd van huis gegaan, de eerste 100 km kon ik het pedaal vol intrappen, zo rustig was het op de autobahn, met als gevolg dat ik een half uur te vroeg bij gt was, onderweg nog een dvp voorbij gezoefd die de zelfde eindbestemming had als ik die ochtend. Eenmaal binnen om 11 uur bleef het lang rustig, het kwam langzaam op gang, voormij kwam de eerste kamergang tegen 12 uur, het werd een voor mij nieuwe dame, met de naam sia, ze vertelde 29 te zijn en uit roemenie te komen, hiervoor had ze in oceaans gewerkt onder een andere naam, die ben ik al weer vergeten, ze oogt wel jonger! Blond uit een potje, haar territorium is direct bij binnenkomst bar aan de rechte zijde. Kamergang was goed, maar niet special, ze is alle gekomen beloftes nagekomen! Enige minpuntje, mevrouw had zich met scheren licht gesneden, dus ik keek beneden tegen 2 pleisters aan,dit alles had eerst verstopt onder een body stocking. Eenmaal terug van de kamer was cassandra aangekomen, ze wou eerst ontbijten, wel kan ik nog ff bijkomen van de kamergang, dat ging niet lukken want felicia kwam ook binnen, ff begroet en direct voelde ik dat er minder bloed in mijn hoofd zat, ik kon nog net het woordje schlussel zeggen, ook met haar een super uur beleefd, felicia geeft top service! Toen maar ff bijkomen in de sauna, je voeld je herboren als eruit komt en onder de koude douche staat. Weer het bar gedeelte ingewandeld, geen cassandra te bekennen, maar wel 2 andere bekenden die ik lang niet gezien heb, ewaline en raissa, de keuze was moeilijk maar het werd raissa, ook met haar een top uur beleefd, aan het einde kwam ik er achter dat ik nog een relatie geschenk van haar had gekregen, ik zat onder de lippen stift, dit werd vakundig met de bekende baby doekjes verwijderd. Douchen sauna douchen en weer het bar gedeelte ingestrompeld, daar liep ik cassandra tegen het lijf, ze had van raissa al gehoord dat ik met haar op d kamer was geweest, een zitplek opgezocht en over dit en dat gepraat, op een gegeven moment voel je dat je weer klaar bent voor een volgende ronde, dus de sleutel laten halen, dat duurde een half uur, dus nog maar ff op de bank blijven hangen met haar tot onze kamer vrij kwam, cassandra is ook altijd een gerantie op de kamer, ook met haar een top uur beleefd! Terug van de kamer ff douchen en we hebben wat gegeten, cassandra ging naar huis en ik moest eerst energie tanken, een hoop dames werden ruw voor me neus weggekaapt, op bepaalde tijdstippen moet je snel handelen. Ik wou nog een uurtje met felicia beleven, eindelijk kwam ze weer, ze was 3 uur op de kamer geweest, in de ochtend had ze al gezegd dat het een anstrengende tag zou worden, ff bank hangen met haar en op naar de kamer, als je denkt dat je zak leeg is ga met haar naar de kamer, op een of andere manier weet ze het zaakje inbeweging te krijgen en nogmaals 2 x bij haar gekomen. Hierna weer even culinair genieten en opzoek naar mijn laatste slachtoffer, dit duurde nog ff, als je een dame in gedachte hebt is het niet makkelijk, of bezet, of naar huis, wachten heeft eigenlijk geen zin, zeker niet later op de avond. Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een slanke dame, zwart haar in een knotje, ze kwam uit italie, ik dacht een roemeentje, maar toen ik dat zij begon ze vol in het italiaans te ratelen, ik besloot de gok te wagen, en ik had goed gegokd, zelfs zij wist met haar meer dan gemiddelde service en overtuiging mij nog 2 maal te laten komen, haar naam ben ik kwijt, het haar zat in een knotje en ze had een superman broekje aan?
    Langzaam liep het tegen 2 uur en werd het tijd om weer de autobahn op te gaan, niet voordat de theke gevraagd had hoe het was geweest en met wie, ik kon alleen maar positief antwoorden, alleen de sleutel wachtijden als min puntje, ze zei toen dat daar binnenkort verandering in kwam, ik vroeg hoe, en ze zei dat zul je wel merken, heel geheimzinnig.
    Tijdens mijn bezoek ook nog mogen genieten van angel aan de danspaal, echt een top prestatie wat die levert, na de act zag ik haar bijkomen in de mannen kleedkamer, alsof ze een marathon had gelopen, respect voor deze dame!

  17. Onderstaande 14 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 maart 2016),bergm550 (20 maart 2016),biged (20 maart 2016),kempie (20 maart 2016),Kwakje (21 maart 2016),langlekker (21 maart 2016),m4you (21 maart 2016),mechelen (20 maart 2016),Nedlovefkk (20 maart 2016),pcenter (23 maart 2016),rob45 (21 maart 2016),Ryuhayabusa (20 maart 2016),Teiresas (21 maart 2016),Wentelt Eefje (21 maart 2016)

  18. #135
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht
    Langzaam liep het tegen 2 uur en werd het tijd om weer de autobahn op te gaan, niet voordat de theke gevraagd had hoe het was geweest en met wie, ik kon alleen maar positief antwoorden, alleen de sleutel wachtijden als min puntje, ze zei toen dat daar binnenkort verandering in kwam, ik vroeg hoe, en ze zei dat zul je wel merken, heel geheimzinnig.
    Ik ben benieuwd. Meer tuinhuisjes? Minder dvp's? IJsberenquotum? Inlijving van de bouwmarkt? Annexatie van de tennisclub?
    Wordt ongetwijfeld vervolgt...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  19. #136
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht

    Ik ben benieuwd. Meer tuinhuisjes? Minder dvp's? IJsberenquotum? Inlijving van de bouwmarkt? Annexatie van de tennisclub?
    Wordt ongetwijfeld vervolgt...
    Je mag niet meer dan een half uurtje op de kamer de eerste keer.De tweede keer niet meer als een uur.De derde keer weer een half uurtje wat gelijk het maximaal aantal kamers is wat je mag maken.
    Als je v.i.p. bent mag je maximaal 5 kamers maken maar dan moet je de club sponseren.

  20. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 maart 2016),Nedlovefkk (22 maart 2016)

  21. #137
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Je mag niet meer dan een half uurtje op de kamer de eerste keer.De tweede keer niet meer als een uur.De derde keer weer een half uurtje wat gelijk het maximaal aantal kamers is wat je mag maken.
    Als je v.i.p. bent mag je maximaal 5 kamers maken maar dan moet je de club sponseren.
    Dan moet ik een VIP zijn, want iedere keer als ik langskom, sponsor ik de club met 60 euri. Daarnaast zijn mijn verhaaltjes hier natuurlijk van ontschatbare promotionele waarde.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  22. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 maart 2016),Das (21 maart 2016),db2 (22 maart 2016),rob45 (22 maart 2016)

  23. #138
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Je mag niet meer dan een half uurtje op de kamer de eerste keer.De tweede keer niet meer als een uur.De derde keer weer een half uurtje wat gelijk het maximaal aantal kamers is wat je mag maken.
    Als je v.i.p. bent mag je maximaal 5 kamers maken maar dan moet je de club sponseren.
    Ik kan het niet in een half uur....
    Maar ben gelukkig VIP (Very Innocent Person)

  24. #139
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Is de info van rob45 al bevestigd? Imo namelijk een behoorlijk geloofwaardige post al hoop ik dat het niet waar is. Graven het eigen graf zo denk ik..
    Bepaal zelf wel hoe lang ik op de kamer ga..

  25. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 maart 2016)

  26. #140
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Is de info van rob45 al bevestigd? Imo namelijk een behoorlijk geloofwaardige post al hoop ik dat het niet waar is. Graven het eigen graf zo denk ik..
    Bepaal zelf wel hoe lang ik op de kamer ga..
    Hahaha, je moet Rob niet zo serieus nemen....
    "Ohne Spaß kein Fun"

  27. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (23 maart 2016),Bluebear (22 maart 2016),Nedlovefkk (23 maart 2016),rob45 (22 maart 2016)

  28. #141
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Haha, ben nogal goedgelovig . Nou dan hoor ik jet nieuwtje van GT tzt wel. Ben al enigzins gerustgesteld.

  29. #142
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren na een uurtje LR toch maar vertrokken naar GT met kortingkaart gekregen in LR.
    Gt is toch meer mijn clubje denk ik.
    Zeer veel gejaag in LR wat toch minder is bij GT vind ik.
    Avondje met twee kamergangen die beide voldoening gaven.
    Eerst een uurtje met Lisa? (Blond Care ,skinny, tattoo op linkerarm doorlopend boven linkerborst en op bovenrug.
    Later nog gezocht naar Isabella waarmee ik eerder op de avond even mee op de bank was beland, maar was nergens te vinden.
    S'nachts lag Nicoletta waarvan ik op 12 maart zei ze nog wel eens te proberen in de kino zich te vervelen...
    Het praten en beetje plagen deden we deze keer in de Kino! (ben slimmer geworden, lol) en dan een geweldige sessie in de kamer.
    Blijkbaar moet je ze eerst beter kennen?... JAWATTE ;-) Vanaf nu een toppertje.
    Ik vind van beide geen paspoortje?
    Kijk ik erover heen of moet ik het nog aanmaken?
    Nog even geprobeerd met (Anika?) maar ze gaf om 1 uur aan te moe te zijn, ze leek ook wel beetje dronken.
    (Eerste keer afgewezen door een DVP) Hahaha
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 27 maart 2016 om 02:16

  30. Onderstaande 4 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2016),mechelen (26 maart 2016),Nedlovefkk (26 maart 2016),Teiresas (27 maart 2016)

  31. #143
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Gisteren een mooie avond gehad in GT.
    Eerste kamer was met Adriana wat een goed uurtje was engoede sex.

    2e kamer met Anastacia dat was gewoon geweldig!

    See you again GT!

  32. Onderstaande leden hebben topplayah bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (27 maart 2016)

  33. #144
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 01:06
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    gestern im gt gewesen und mir das line up in ruhe angeschaut.
    mir ist bereits vor einiger zeit eine blonde maus aufgefallen mit schönen silititten.
    heute hat sie mich angesprochen (anna aus deutschland), nach nem kurzen smalltalk und servicenachfrage sind wir dann ins zimmer...
    ich hätte auf mich auf mein bauchgefühl verlassen sollen und im vorfeld ein zimmergang ablehnen sollen... na ja lehrgeld gezahlt...
    im zimmer gab es von den versprochenen küssen nichts....lediglich ein halb geöffneter mund wurde mir dargeboten... als antwort der nachfrage, sagte sie mir dass sie doch küsse... hallo das sind keine küsse, das ist nur ein halboffener mund...

    spätestens hier hätte ich wirklich das zimmer verlassen sollen...

    na gut dann ein wenig die vortreffliche muschi geschleckt...
    und dann blasen lassen... das war ganz ok, aber auch nicht mehr...hätte mich jetzt aber auch nicht zum abspritzen bringen können

    auf ficken hatte ich keinen bock mehr, so habe ich dann auf die geilen hupen abgespritzt...

    wiederholung: never ever 0%

    der knaller war dann am spind... hier wollte sie für körperbesamung 50€ extra haben...
    ich sagte ihr, dass ich das in meiner karriere im gt noch nie gezahlt habe... das wollte sie mir nicht abkaufen und hat körperbesamung mit aufnahme in den mund verglichen...
    sorry aber für körperbesamung gibt es kein extrageld...

  34. Onderstaande 11 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 maart 2016),Badslippers (28 maart 2016),Bluebear (27 maart 2016),Das (27 maart 2016),db2 (27 maart 2016),kempie (27 maart 2016),Nedlovefkk (27 maart 2016),noglangnietuitgewandeld (27 maart 2016),satanic surfer (27 maart 2016),Sjeufke (27 maart 2016),Teiresas (27 maart 2016)

  35. #145
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    28 oktober 2023 @ 14:01
    Berichten
    73
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    70 in 18 posts

    Standaard

    Hoe zou het damesaanbod zijn morgen op tweede Paasdag?

  36. #146
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ga eens kijken en meld het ons.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  37. #147
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard WOENSDAG 23 MAART

    Laatst was ik op de jaarlijkse Ijsberenconventie. Waar dat was, hoe ik een uitnodiging had gekregen en waarom het was weet ik niet meer. Ik stond er ineens. Ik had mijn badjas volgehangen met medailles, oorkondes en eervolle vermeldingen van het forum. Hier stond ACE2. Iedereen zou gelijk zien dat ik iemand van belang was op dit forum. Ik liep met mijn borst vooruit rond, maar ik herkende niemand. “Niemand is wel heel weinig” bromde ik nog. Ik ging maar bij een onbekend groep ijsberen staan en stak mijn hand vooruit: “Ik ben Ace2” zei ik breedlachend, wachtend op de “oehs” en ahhss”. Ik pakte alvast een pen om handtekeningen te zetten, waarbij ik dacht: “Straks roept er natuurlijk weer eentje: Oh eindelijk ontmoet ik de legendarische Ace2 en doe ik bescheiden alsof het allemaal niets voorstelt” Een ijsbeer draaide zich om naar mij en vroeg: “Acelwie?”, waarna hij zich weer terug keerde naar de groep en mopperde: “vast een of andere gek van het verkeerde forum” “Verkeerde forum?” dacht ik. Ik stond toch op de Ijsberenconventie van het Ijsberenforum.com? Ik keek rond en zag op grote plakkaten het ons zo bekende ijsberenlogo. Ook zag ik posters van Willem2, waarvan ik het vermoeden had dat ze waren bewerkt. “Die grote bobbel in zijn onderbroek is niet echt” dacht ik nog. Ik liep wat verder en zag een standje waar ze boeken over (bekende) ijsberen verkochten. “Ahah” dacht ik “daar zullen ze wel iets over mij of van mij hebben” Ik keek bij het standje en zag mooie ledere uitgaven van de werken van Badslippers, de memoires over het roemruchte ijsberenleven van Jansen, een reisverslag van SFL, een samenvatting van de one-liners van Picasso1, een uitleg over het taalgebruik van Satanic Surfer, een eerste drukuitgave van de Headlines van Lustman en een fotoboek met grote tietenposters gesigneerd door MegaBoob. “Hebben jullie ook iets van die meesterlijke Ace2?” vroeg ik. De jonge ijsbeer keek mij vragend aan en riep, naar ik aanneem naar zijn vader, “Hebben wij iets over acels?” De vader kwam erbij staan en legde op plat Amsterdams uit hij van alle relevante schrijfijsberen iets had. Zelfs een verboden uitgave van RPLover zei hij fluisterend. “ACETWEE” zei ik nog iets duidelijker, waarop de ijsbeer zijn schouders op haalde en aan zijn zoon vroeg: “Heb jij die uitverkoopbak nog meegenomen?”

    Ineens hoorde ik uit de verte: “DAT IS HEM…….” Ik draaide mij om en ik zag een man naar mij wijzen. “HET IS HEM” gilde nog iemand en een hele meute stormde op mij af. “he he “ dacht ik “eindelijk ben ik herkend. Het werd tijd” De meute kwam steeds dichter bij en het verontruste mij dat ze geen vaart minderden. De voorste man wees naar een persoon achter mij en brulde: “HET IS KANARIEPIET ECHT” en de hele meute denderde over mij heen waarbij ik werd vertrapt door honderden badslippers………………………………

    Spartelend werd ik naast mijn bed wakker. “Weer over ijsbeertjes gedroomd?” vroeg mijn vrouw slaapdronken, terwijl ze zich nog een keer om draaide. “Nu ga je zeker weer opspringen, brullen, rennen en in je auto duiken, waarna je met piepende banden de straat uit rijdt naar weet ik veel zzzzzzzzzz” zuchtte mijn vrouw, waarna ze de slaap hervatte. Ik sprong inderdaad op, maar dat ging piepend en krakend. “Dat ging vroeger toch soepeler” bromde ik en ik strompelde naar de badkamer waar ik mij douchte en aan kleedde. Ik gaf mijn kinderen een zoen op hun bolletje en gleed in mijn auto die met piepende banden de straat uit reed. Niet naar boekhoudersland, maar naar Duitsland. Het mocht toch niet zo zijn dat ik, de Ace2, in vergetelheid zou geraken. Het werd weer eens tijd voor een recensie.
    Toen ik dan ook om 16.00u op woensdag 23 maart arriveerde aan de Heidweg te Bruggen minderde ik geen vaart en de Oostblokboys sprongen verbaasd in de bosjes waarna ik mijn bolide vlak voor de ingang weg zette. Het werd weer eens tijd dat Ace2 uit de mottenballen werd gehaald. Ik drukte op de bel en het mechanische geratel van het traliewerk deed mijn hele lijf tintelen. Ik schopte het hek open en keek de verbaasde thekefrau agressief aan. “I am no pussy, I am AceTwo” gromde ik “60 euro bitte” was haar reactie, terwijl ze haar hand op hield. Vanuit de barruimte hoorde ik al opzwepende muziek en ik zag allerlei meisjes in schaarse lingerie zitten. Wie ik zo snel zag waren: Adella Adelina Anastasia Andrea Angel Angie Anny Celina Christina Clara Diana Eda Eileen Felicia Flora Francis Gabriela Georgina Irina Isa Joy Julliette Katelea Leona Lin (Korea) Lola Lucy Lucky (thai uit LR) Lulu Mary (wieder da) Mae Michella Mona (zowel de Duitse als de Braziliaanse versie) Pamela Paula Raya Rosa Rubiana Sasha Shanti Sina Sissy Sonja Sui Suzy

    Ik kreeg lockertje 30. “Genau die lange wann er kraftlos ist” zei ik knipogend tegen de thekefrau, waarna ik de kleedkamer in liep. “Viel spass” hoorde ik haar nog achter mij zeggen. Tijdens het omkleden zag ik een nieuw Aziatisch meisje. Ze had een mooi figuurtje en ik begreep dat zij Mae was. Ik hoorde een ijsbeer zich lovend over haar uit laten tegen een andere ijsbeer. Ik stelde mij netjes voor en beloofde haar dat dit de dag zou worden dat haar leven zou veranderen. Daarna ging ik verder met omkleden en ik deed dat tussen 3 meisjes die ook in hun lockertje met allemaal onbelangrijke dingen bezig waren. Ik werd er wel een beetje zenuwachtig van, waardoor ik iets uit mijn handen liet glippen (later zou ik vertellen dat ik dat expres deed om de meisjes te laten schrikken) en dat iets viel met een luide knal op de grond. De meisjes schrokken zich inderdaad een hoedje en keken elkaar aan alsof ik een seniele oude gek was. Ik trok mij daar niets van aan en ging mij lekker douchen, waarna ik met natte haartjes de barruimte in liep. Daar liep ik tegen een oude bekende aan, die ik de hand gaf. Bij de bar kletsten wij wat en hij werd gezoend in zijn nek door de Hongaarse Julie. Die Julie staat al weken op mijn to-do-list. Een guitige kopje met iets liefs/verlegens, maar waarbij haar tatoes iets anders verraden. In mijn optiek een schitterend slank lijf met borsten en billen in de juiste proporties. Mijn maat gaf aan dat Julie wel leuk was, maar meer gemiddeld dan goed. Ik had al eerder vernomen dat ze niet uit blonk op de kamer maar dat je ook niet teleurgesteld van de kamer af zou komen. Ik duwde mijn maat weg en mopperde: “wass hat er wass ich nicht habe?” Ongemakkelijk giechelde Julie en gaf mij een zoen op mijn wang. Ik zakte spontaan in elkaar, waarbij Julie een gilletje gaf. Ik trok mij weer omhoog en mompelde: “Kein angst, alles ist OK” Ik raakte aan de praat met deze mooie Hongaarse waarbij wij namen uit wisselde. Zij vroeg mij waar ik vandaan kwam. “Wenn du dass erahnt, gehen wir ins zimmer” zei ik. “Du muss es sagen” mokte Julie. Ik werd afgeleid door mijn maat die met iemand in gesprek raakte. Ik draaide mij om en gaf ook die ijsbeer de hand. Hij werd omhelsd door een Turks meisje die mij deed herinneren aan Denise. Hij vertelde mij dat ze super op de kamer was. Dat zou later door BbertB worden bevestigd. “Pure porno” voegde hij er aan toe. “Ahah De Ace2 onder de vrouwen” verduidelijkte ik. De man maakte echter geen aanstalten om met de Turkse dame naar de kamer te gaan, waardoor zij haar zinnen zette op andere mannen. Met haar nagels gleed ze over mijn borst. “Hhhhhmmmm” gromde ik “wie viel kost dass extra auf zimmer?” vroeg ik. “Nichts” antwoordde het meisje, waarna ze haar tongetje uit stak.

    Het werd eens tijd voor een rondje. Ik liep naar de buffettent waar ik De Paus begroette. Vervolgens liep ik terug om bij de kino uit te komen, waar ik wat praatte met Mona over allerlei zaken. In de kino zelf zag ik Gabriella, maar ik besloot deze keer maar even te wachten. Die Julie moest toch een keer van de to-do-list af. In mijn ooghoeken zag ik hoe een man in de kino werd gepijpt, waarna ik mij omdraaide. Ondertussen was Christina bij een oude ijsbeer door haar knieeen gegaan en zij was hem knielend gaan pijpen, waarbij de ijsbeer zijn ogen sloot. Ik slenterde door naar de barruimte via het saunagedeelte. Een man lag op een ligbed met daarop een grietje die hem allerlei oneerbare voorstellen deed. Gedurende die verzoeken gleed haar handje over zijn al harde penis. 3 mannen keken vanuit de whirlpool naar het tafereel.
    In de barruimte trof ik Choco waarmee ik in gesprek raakte. Naast ons zat zwarte Julliete uit Frankrijk/Afrika. Laatst had ze mij verleidt bij de kino, maar ik was daar niet op in gegaan. Zij was dat vergeten, maar ik niet. “Hi Julliette, how are you?” vroeg ik. Verbaasd keek ze mij aan “Do I know you?” vroeg ze. Ik knikte bevestigend, waarbij ik geheimzinnig keek. “We did go to the room?” vroeg ze verder met een groot vraagteken boven haar hoofd, waarop ik ontkennend met mijn hoofd schudde. “How do you know me?” stamelde ze. “I know every thing. I do voodoo” en Julliette zette een stap terug. Ik stond nu achter Choco met zijn kale hoofd en deed net alsof ik er een haar uit trok. “I put a hair in something (en ik maakte daarbij een roerende beweging) and I see every thing” waarna ik mijn armen ten hemel richtte. Ik wreef over het kale hoofd van Choco, waarbij ik net deed alsof ik iets in dat kale hoofd zag en prefelde: “I see…………..I see………..I see………… I see you come from France and you need sex every day…” Lachend duwde Julliette mij weg. “Viagra bitte” brulde Lulu en ze trok mij weg bij Julliete. Ik stond nu bij Sui en Lulu die ik een pepermuntballetje gaf. De dames mopperde over de matige gang van zaken, terwijl ik tevreden rond keek naar een goede line up. Lulu pakte mijn arm en wreef erover. “You need to take care of two thai lady. We gave you massage, we give you blow job” zei Lulu. Dat zou wat mij betreft vandaag niet gebeuren, al moet ik eerlijk toegeven dat Sui erg goed op de kamer is. Ik vond het bot om gelijk aan te geven dat ik geen zin had en dus deed ik net alsof ik twijfelde. “You think too much of chocolate” mokte Lulu verwijzend naar mijn voorkeur voor gebruinde latina’s. Daarna gaf ze mij een klapje tegen mijn hoofd en zei: “Go out of head of man, you chocolate” Lachend vervolgde ik mijn weg, terwijl ik Julie goed in de gaten hield. Die moest het vandaag worden. Ze passeerde mij en wreef over mijn arm. Ook zij wist dat er money on it’s way was. Net toen ik haar wilde bespringen stond NikXXX voor mij, waarmee ik geanimeerd in gesprek raakte. Vanuit mijn ooghoeken hield ik Julie in de gaten. Daardoor ontging mij dat Clara ineens voor mij stond. “When do you give me massage?” pruilde ze, waarbij ze met haar grote tieten tegen mij aan stond te rijden. Mijn penis stond gelijk strak en het kostte mij moeite dit bevallige pornolijfje van mij af te schudden. Om te voorkomen dat ik toch niet zou doen wat ik niet wilde doen liep ik op Julie af en vroeg haar ten huwelijk. Dat vond zij zelf iets te snel gaan, waardoor wij proef gingen draaien op een kamer. Ze nam mij mee naar een kamer en onderweg kwamen wij Gabriela tegen die mij niet vriendelijk aan keek. “Nur die toiletten kontrolieren” stamelde ik. In plaats daarvan glipte ik snel de kamer 7 in:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...159#post476159

    Na mijn sessie met Julie liep ik voldaan de barruimte in. Ineens zag ik een Thais poppetje voor mij die mij deed denken aan Thaise Meylin. Ik rende achter haar aan ik tikte op haar schouders.. Ze draaide zich om en keek mij verbaasd aan. Het was, ondanks enige gelijkenis, niet Meylin maar Lucky uit LR. “You want go Loom?” vroeg ze en dat leek mij wel wat. Ik was echter nog pas net van de kamer. Daarnaast zag ik BBertB en Gabriela zitten. Ik liep naar Gabriela, maar die draaide haar gezicht van mij af. Ik probeerde een gesprekje aan te knopen maar ze stak alleen boos haar tong uit. Ik liep maar naar BBertB toe waar ik allerlei liefdeswetenswaardigheden mee deelde. Dat maakte mij nogal hongerig en dus liep ik naar de buffettent. Daar zaten Braziliaanse Mona met een maat van mij en Cubaanse Rosa te eten. Ik voegde mij bij hen. Ik hoorde Rosa nog zeggen: “es ist klein und schwach” , waarop ik piepte: “ wass ist loss mit meine schwanze?” Mijn vriend schoot in de lach, waarop Mona vroeg wat er was. Hij legde het uit waarop Mona begon te schuddebuiken van het lachen. Rosa was nog steeds bezig met haar serieuze verhaal. Wij hadden het echter over wilde sex en grote negerlullen. Uiteindelijk stopte het Cubaanse meisje met haar verhaal en mokte: “Wie ist es moglich? Ich erzahle etwass ernst und wann die mann (ze wees daarbij naar mij) kommt redet jeder unsinn.” Ik liet het drietal maar voor wat het was en ging mijn bordje eten halen. Gebakken aardappelen met kippenpootjes. Menig restaurant mag over de geleverde GT-eet-kwaliteit jaloers op zijn.
    Ik ging bij Lulu en Lucky zitten. Ik wilde wel wat meer weten over Lucky want ondanks dat Lucky niet meer echt jong oogt ziet ze er schitterend uit. Een echte Ace2-chick. Bij ons zat een klant van Lulu die vertelde wat voor lekker geil ding zij toch is. Tot zijn telefoon ging en ook nog op nam. Hij gebaarde ons om rustig te zijn. Blijkbaar mocht de andere kant niet weten dat hij in een bordeel zat. Ooit had ik een dergelijk tafereel eerder gezien en toen had een meisje door de telefoon gebruld: “er had mir in arsch gefickt” .

    Na het eten werd het weer eens tijd om op onderzoek uit te gaan. De avond was nog jong en zou nog even kunnen duren. Ik wreef in mijn handen en liep de barruimte in. Daar zat Gabriela nog steeds op hetzelfde krukje te mokken. Ik liep naar haar toe, maar ze had nog steeds meer interesse in de speelautomaat. “Ich suche schone latina frauen” zei ik, waarbij ze mokkend wees naar de kino. Ik probeerde het nog een keer: “Ich heisse Ace und du? Wie heisst du?” Ze schudde mijn hand maar zei niets. Ik liet het maar even zoals het was.
    Ik ging wat kleppen met meisjes zoals Joy, Clara, Lucky en Sui. De tijd rolde rustig verder en mijn maat ging nog een saunaatje pakken. Ik besefte dat ik toch wel in aktie moest komen wilde ik nog tot een kamergang komen. Bij de kino trof ik Gabriela op het trapje. Ik ging naast haar zitten. Ze ging “spontaan” een gesprek aan met een meisje naast haar. “GT ist genau wie zu hause” zei ik, waarop enkele meisjes mij vragend aan keken. “Wann ich zu hause komme lauft meine frau auch weg und sagt ich bin mude und ich habe kopfschmetz” , waarop Gabriela begon te lachen. “Sag deine frau dass?” vroeg ze met haar piepstemmetje. Ik knikte beteuterd en Gabriela gaf mij een zoen. “Morgen muss du zuruck kommen fur mich” zei ze. Ik probeerde haar duidelijk te maken hoe belangrijk ik wel niet was en hoe belangrijk al mijn boekhouddingentjes wel niet zijn. Ik probeerde duidelijk te amken dat morgen er niet in zat. Het maakte geen indruk. “Morgen, 11.00 uhr” herhaalde ze. Ik merkte dat ik geen aansluiting in ons gesprek vond en wilde opstaan. “Gehst du nach hause?” piepte Gabriela. Ik schudde van “nee” en wilde weg lopen. “Wie lange bleibst du?” vroeg ze, waarna ik 2 vingers opstak. “Dann kannst du mit mir nach zimmer. Ich bin scharf auf dich” zei Gabriela en ze liep naar de balie voor een sleutel. De 2 uur die daar op volgden waren geweldig. Wij hebben elkaar de hoeken van de kamer laten zien, waarbij Gabriela smeekte: “Pauze bitte pauze” Ze zei het echt. Toen ze dat iets te vaak zei liet ik mij zelf afpijpen en deponeerde een geweldige hoeveelheid zaad in haar mond, zodat ze de helft proestend moest uitspugen.

    Tevreden liepen wij naar de kleedkamer waar wij onophoudelijk bleven zoenen. Ik betaalde haar en met kushandjes nam ze afscheid, om nog een keer terug te komen. Ik had echter ondertussen een beetje haast gekregen.
    Snel ging ik mij douchen. Tijdens het afdrogen kwam Thaise Lucky aangelopen om een handdoek te pakken. Ik slaakte een gilletje en snel deed ik een handdoek voor mijn naakte lijf. “Let me see” en ze trok de handdoek weg. “Look good for Lucky” zei ze lachend en ik zou haar zo willen pakken. Ze staat dan ook hoog op mijn to-do-list en ik hoop dat ze in GT blijft. Nu heb ik tenminste om nog over iets te dromen.

    Ik kleedde mij aan en leverde mijn sleuteltje in, waarbij mij werd gevraagd of ik tevreden was en met wie ik naar de kamer was gegaan. Ik zwaaide nog een keer en liep de donkere nacht in, waarbij ik in de verte al het melodramatische geluid van een mondharmonica zachtjes hoorde opkomen. Ik stapte in mijn auto en reed de parkeerplaats van GT af, waarbij de bewaking vriendelijk groette die nog “Biss nachste mahl” riepen. Ik draaide de weg op en scheurde full speed weg richting huis, terwijl uit de verte het mededramatische geluid van een mondharmonica klonk en ik zong: “I am a poor lonesome icebear fucking far, far away from home…………………………..”

  38. Onderstaande 42 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 maart 2016),Badslippers (28 maart 2016),bierbeer (28 maart 2016),biged (29 maart 2016),Bluebear (28 maart 2016),Bosco (28 maart 2016),BSesamstraat (31 maart 2016),buttlover (28 maart 2016),cassenoisette (28 maart 2016),Das (28 maart 2016),db2 (28 maart 2016),dbd67 (28 maart 2016),dennisw (16 april 2016),Flyerke (12 april 2016),hp001 (30 maart 2016),hugging_pall (15 april 2016),Jack42 (28 maart 2016),Jester (30 maart 2016),kempie (28 maart 2016),Laatbloeier (29 maart 2016),langlekker (29 maart 2016),lekkersfan (28 maart 2016),lustman (29 maart 2016),Megaboob (28 maart 2016),mynasch (29 maart 2016),Nedlovefkk (28 maart 2016),Patjax (28 maart 2016),pcenter ( 1 april 2016),Picasso 1 (30 maart 2016),pret (28 maart 2016),RAUL7 (11 april 2016),Ricardo Banana (28 maart 2016),rob45 (28 maart 2016),Ryuhayabusa (11 april 2016),satanic surfer (28 maart 2016),SFL ( 2 april 2016),Sjeufke (28 maart 2016),sofaking (28 maart 2016),Stief ( 8 april 2016),Teiresas (28 maart 2016),Wijze grijze (28 maart 2016),yylover (28 maart 2016)

  39. #148
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisterenmiddag slecht weer... dus maar ff naar GT rijden.
    Korte namiddag dus ff snel barbecue gegeten en Nicoletta( eergisteren nog mijn toppertje) had mij al gespot en kwam samen met me eten.
    FF wat gepraat maar niet direct zin in een kamergang met in mijn gedachte safe the best for lest...
    Dus haar even laten gaan met de uitvlucht net gegeten.
    Ben daarna met Didi (Victoria) vertrokken wat Nicoletta natuurlijk wel gezien had.
    Toen ik terug beschikbaar was kon ik Nicoletta niet vinden en na een tijdje gekeken te hebben ben ik met Pamela gegaan.
    En in de gang kwamen we natuurlijk Nicoletta tegen, lol (sic)
    Na deze perfecte sessie met Pamela, na het douchen terug naar de bar even een koffie genomen en ik zag Nicoletta aan de automaat zitten.
    Ik dacht, ik zet me er even bij om een praatje.
    How, toen ik zei dat ik te moe was voor nog een kamer en ik weer moest vertrekken kwam er geen woord meer uit!
    Eerst zeer gezellig tafelen en nu besta ik even niet meer?...
    I LIKE IT!!! LET's Play Girl!!

  40. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 maart 2016),bergm550 (30 maart 2016),Nedlovefkk (29 maart 2016)

  41. #149
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    28 oktober 2023 @ 14:01
    Berichten
    73
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    70 in 18 posts

    Standaard

    Maandag op tweede paasdag voor het eerst sinds een half jaar nog eens naar GT afgezakt. Loste weer alle verwachtingen in. Gekamerd met 2 paashaasjes, de jamaicaanse Kelly, een echte pijpgodin met mooi gezicht en de hemelse ervaring met Katalea - zie recensie -. Ben met een grote smile naar buiten gegaan �� volgende keer wacht ik niet meer zolang .

  42. Onderstaande 3 leden hebben Befferke3 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (30 maart 2016),biged ( 7 april 2016),Nedlovefkk (30 maart 2016)

  43. #150
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht
    Langzaam liep het tegen 2 uur en werd het tijd om weer de autobahn op te gaan, niet voordat de theke gevraagd had hoe het was geweest en met wie, ik kon alleen maar positief antwoorden, alleen de sleutel wachtijden als min puntje, ze zei toen dat daar binnenkort verandering in kwam, ik vroeg hoe, en ze zei dat zul je wel merken, heel geheimzinnig.
    Tijdens mijn bezoek ook nog mogen genieten van angel aan de danspaal, echt een top prestatie wat die levert, na de act zag ik haar bijkomen in de mannen kleedkamer, alsof ze een marathon had gelopen, respect voor deze dame!
    Gt vandaag met verwarrende afsluiting en overrompeling.
    Na een topdag beleefd te hebben in gt, maar weer eens richting douche en mijn berevel verruilen voor mijn dagelijkse kleding, het berevel werd snel en vakkundig door de schoonmakers verwijderd, ook de slippers verdwenen in een desinfectie bad! Everything as usual, totdat ik mijn polsbandje heb ingeleverd, de theke nam mij apart en vroeg me even mee te komen, ik schrok, misschien heb ik een dame afgewezn en is het verkeerd gevallen, of andere klachten, ze zag de schrik en zei "kein sorgen" wat dan wel? Een maal aangekomen in de kamer zat er nog een ijsbeer, maar een aparte aan zijn accent te horen, een belg, die ik bijna altijd tegen kwam in gt!
    Toen kwam er nog een theke bij, ze vertelde over wachtijden op bepaalde dagen, dat dit slecht viel bij sommige vaste klanten, en dat sommige van deze klanten gt om deze reden vaker links lieten liggen, de belg vertelde op zijn steenkolen duits dat het vooral op vrijdag en in de weekenden niet leuk was. Gt had wat bedacht zei de theke, de "treue kart" voor geselecteerde gewaarde klanten, oh dacht ik dat kost euro's , en inderdaad, de prijs kwam op tafel, ik vond het zeer prijzig, om snel naar de kamer te komen, tot ik hoorde dat er ook een x aantal kostelose toegangen bij zitten, en zon klein flesje sterke drank (die ik toch daar nooit neem,maar ik kan er een andere ijsbeer meegelukkig maken). Ik vroeg waarom het nu pas kwam? Ze wouden het al eerder doen, maar als je blanco toegangs kaarten verkocht zouden deze door gegeven kunnen worden aan mensen die ze normaal liever niet binnen laten. Heel begrijpelijk, ze vertelde dat we wel een stukje privacy moesten opgeven, je foto kwam op de pas, en de pas zou neutraal zijn, dus niet van buiten herleidbaar naar gt, een topdeal dus! Gebruiken maken van de eerste vrij kamer, x aantal entree, en drankjes voor amper meer geld. Ook de belg was erg blij hiermee, op mijn vraag hoeveel van deze kaarten in omloop kwamen zei ze niet veel, anders werkt het systeem niet meer! We moesten mee naar achter de afreken balie, daar werd met een webcam een fotootje gemaakt, en deden we de aanbetaling, we kregen netjes een betalings bewijs! Weer terug naar de uitgang kwam ik een oudere ijsbeer tegen, hij wist direct hoelaat het was, hij had zich ook al ingeschreven, met een glimlach zei hij, ik had liever het jumbo systeem, meer als 4 wachtenden en je mag gratis, even later zat ik met een glimlach in mijn auto, wat kan het leven mooi zijn!

  44. Onderstaande 7 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 maart 2016),biged ( 7 april 2016),buttlover (31 maart 2016),mechelen (31 maart 2016),Nedlovefkk (31 maart 2016),rob45 ( 1 april 2016),Teiresas ( 1 april 2016)

 

 
Pagina 6 van 109 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60