Pagina 51 van 109 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.275 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1251
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Als je geen naam hebt , hoe weet je dan dat het over dezelfde gaat?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik vertel de naam niet op het forum.

  2. #1252
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Sowieso is het een grapje, dus wat doet de naam er toe?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  3. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 6 maart 2018)

  4. #1253
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Sowieso is het een grapje, dus wat doet de naam er toe?
    Dan weten alle medeberen wanneer we met wie moeten lachen.
    Want sommigen begrijpen de grap niet blijkbaar.

  5. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 6 maart 2018)

  6. #1254
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Hahaha. ....Nulnulzeseneenhalf ...dat is tegenwoordig mode, de gaten in de broeken. Vroeger zou je er mee voor schut lopen.... nu ben je trendy.
    De dame waar ik mee aan de bar zat heeft een zelfde soort humor als ik. Het viel ons vroeg op de dag ongeveer op hetzelfde moment op. En maakten er ook een opmerking over. Later, toen ik weer toe was aan wat actie, liep ik door de bar en zag de betreffende bardame weer. Ik dacht toen, wacht effe, liep gauw naar de kleedkamer om mijn portemonnee te plunderen. En in de bar zorgde ik er natuurlijk wel voor dat de dame van eerder op de dag zag, en hoorde, dat ik de bardame een bijdrage gaf voor een nieuwe broek. We hebben met zijn drieën smakelijk gelachen. En dat vind ik een van de belangrijkste dingen op een dag.
    En mocht het zo zijn dat de bardame mijn glas een keer extra omspoelt voordat het weer gevuld wordt, of de dame waarmee ik bepaalde activiteiten in een wat intiemere setting wil voortzetten mij niet 1 maar 2 kusjes geeft, dan beschouw ik dat als collateral damage.

    Een paar jaar geleden, toen ik weer eens wat nieuwe spijkerbroeken moest hebben, ging ik naar de gebruikelijke winkel daarvoor. Toen ik vroeg naar een nette broek, kwam de eigenaar dus met zoiets aan. Waarop ik dus zei dat ik er daarvan al genoeg in de kast heb hangen. Waarop ik zei dat ik vaker dacht dat er mensen met kapotte broeken rondliepen, en hij zei, best mogelijk dat ze net hier uit de winkel komen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  7. #1255
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Weet iemand waarom ze de actuele menukaart voor de komende week telkens er veel te laat op de site zetten?
    Nu kun je er geen rekening mee houden wanneer je er naar toe zal gaan!

  8. #1256
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Weet iemand waarom ze de actuele menukaart voor de komende week telkens er veel te laat op de site zetten?
    Nu kun je er geen rekening mee houden wanneer je er naar toe zal gaan!
    Ik ga voor andere dingen als de menukaart. Bovendien ben ik opgevoed met het principe dat je eet wat de pot schaft.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  9. #1257
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Zondag de GT bezocht. Zonder enige verwachting vanwege wat negatief sentiment op de diverse fora. Maar het was voor mij al ongebruikelijk lang geleden, dus het moest weer eens. Met de negatieve recensies in mijn achterhoofd en de gedachte dat de gemene oostenwind dames uit de GT kan houden omdat je hoe dan ook naar buiten moet en vanwege het feit dat het op een mindere dag als zondag was, richting het pittoreske Brüggen gekart (u moet echt eens in het voorjaar een terrasje pikken bij de Burcht in het centrum, héél leuk). Maar dit gezanik terzijde. Ik was echter aangenaam verrast door de line up. Voldoende kanjers in de hut. Soms wel een zwaar overschot aan beren, maar dat was een uurtje later weer helemaal anders. Hoe dan ook, ik merkte weinig tot geen verschil met 2017. Dus collega beren: mocht u zich laten weerhouden om de GT te bezoeken vanwege het negatieve fora sentiment: niet doen. Zelf ben ik gisteren op herhaling geweest met Moniek. Plankgas zoenen en ongekend lekker zuigen en slurpen. Wat een kanjer is dat toch. Kan wel een 3e recensie schrijven over haar, maar dan kan ik net zo goed mijn vorige recensie kopiëren en plakken. Het was een mooie avond in de GT !!!

  10. Onderstaande 7 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 maart 2018),Ascari (19 maart 2018),Bluebear (19 maart 2018),Flugente (19 maart 2018),Partycrasher (20 maart 2018),piranha (20 maart 2018),sepp2000 (19 maart 2018)

  11. #1258
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highlander Bekijk bericht
    Zondag de GT bezocht. Zonder enige verwachting vanwege wat negatief sentiment op de diverse fora.
    Dat negatieve sentiment is zwaar overtrokken en eerlijk gezegd begrijp ik de achtergrond niet. Ik houd het op een paar notoire zeikerds die bij tijd en wijle hun gal ergens over moeten spuien. Waarover beter dan over de populairste club van NRW?

    Vergelijk je het met 10+ jaar geleden, dan zou het kunnen zijn dat de service en line-up anders zijn. De dames komen veelal uit andere windstreken dan toen, dus dat kan deels een verklaring zijn voor die perceptie van sommigen. Persoonlijk vind ik het niet aan de orde, maar goed, wie ben ik.

    Vergeleken met vorig jaar (de tijd van vóór de nieuwe wetgeving) is er in GT hoegenaamd geen verschil waarneembaar. Alle angsten lijken ongegrond gebleken.

    Ja, er kleven een aantal nadelen aan GT. Die zijn algemeen bekend inmiddels en zijn niet van vandaag of gisteren. Ze zijn zeker niet ontstaan met de invoering van de nieuwe wetgeving.
    - erg druk in de weekenden en op parties
    - rokerig
    - eten niet altijd naar ieders smaak
    - geen grote omloopsnelheid vd dames (voor sommigen een nadeel)
    - geen superdeluxe huisvesting

    Daartegenover staan uiteraard voordelen:
    - zeer uitgebreide line-up, doorgaans van uitstekende uiterlijke kwaliteit
    - grote varieteit in de line up (blank, donker, aziatisch, latina, voor iedere smaak altijd wel wat voorhanden)
    - doorgaans goed publiek tgv o.a. deurbeleid
    - zo sauber als maar kan
    - eten van behoorlijk niveau, bier gratis
    - geen grote omloopsnelheid vd dames (voor sommigen een voordeel)
    - ruime parkeermogelijkheden
    - in het algemeen zaakjes uitstekend voor elkaar (veel goed en vriendelijk personeel, veilig, geen trammelant)

    De voordelen maken de club zo populair. Kan je niet leven met de nadelen, ga ergens anders heen...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  12. Onderstaande 14 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 maart 2018),aquarius (20 maart 2018),Bluebear (19 maart 2018),buttlover (19 maart 2018),Das (19 maart 2018),Flugente (19 maart 2018),funandfun (21 maart 2018),gignnl (19 maart 2018),Highlander (19 maart 2018),lekkersfan (19 maart 2018),mechelen (19 maart 2018),Partycrasher (20 maart 2018),sepp2000 (19 maart 2018),trickyD (20 maart 2018)

  13. #1259
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Dat negatieve sentiment is zwaar overtrokken en eerlijk gezegd begrijp ik de achtergrond niet. Ik houd het op een paar notoire zeikerds die bij tijd en wijle hun gal ergens over moeten spuien. Waarover beter dan over de populairste club van NRW?

    Vergelijk je het met 10+ jaar geleden, dan zou het kunnen zijn dat de service en line-up anders zijn. De dames komen veelal uit andere windstreken dan toen, dus dat kan deels een verklaring zijn voor die perceptie van sommigen. Persoonlijk vind ik het niet aan de orde, maar goed, wie ben ik.

    Vergeleken met vorig jaar (de tijd van vóór de nieuwe wetgeving) is er in GT hoegenaamd geen verschil waarneembaar. Alle angsten lijken ongegrond gebleken.

    Ja, er kleven een aantal nadelen aan GT. Die zijn algemeen bekend inmiddels en zijn niet van vandaag of gisteren. Ze zijn zeker niet ontstaan met de invoering van de nieuwe wetgeving.
    - erg druk in de weekenden en op parties
    - rokerig
    - eten niet altijd naar ieders smaak
    - geen grote omloopsnelheid vd dames (voor sommigen een nadeel)
    - geen superdeluxe huisvesting

    Daartegenover staan uiteraard voordelen:
    - zeer uitgebreide line-up, doorgaans van uitstekende uiterlijke kwaliteit
    - grote varieteit in de line up (blank, donker, aziatisch, latina, voor iedere smaak altijd wel wat voorhanden)
    - doorgaans goed publiek tgv o.a. deurbeleid
    - zo sauber als maar kan
    - eten van behoorlijk niveau, bier gratis
    - geen grote omloopsnelheid vd dames (voor sommigen een voordeel)
    - ruime parkeermogelijkheden
    - in het algemeen zaakjes uitstekend voor elkaar (veel goed en vriendelijk personeel, veilig, geen trammelant)

    De voordelen maken de club zo populair. Kan je niet leven met de nadelen, ga ergens anders heen...
    Zeikerds heb je overal. Vergeet niet dat veel mensen alleen maar iets kunnen zijn door een ander naar beneden te trappen, niet omdat ze uit kunnen leggen waar ze zelf beter zijn.
    Populair moet je niet verwarren met druk. Ja het is er druk, maar ik heb het idee dat er een aantal clubs in de regio zijn die toch wat populairder zijn. Niet alleen door de het aantal berichten dat daarover verschijnt, maar zeker ook door de toon in die berichten. Overigens, en ik heb dat zelf ook mogen ervaren, een negatief bericht schrijven over GT is not done, terwijl dat bij andere clubs toch wat beter wordt geaccepteerd.

    Service en line-up veranderen voortdurend. Ik was er 10 jaar geleden niet, bovendien vind ik vergelijken met het verleden altijd moeilijk. Wat ik wel weet is dat je gemakkelijker de mindere herinneringen vergeet als de goede. Anders gezegd, je onthoudt de keren dat je het naar je zin had en vergeet de keren dat het minder was. Toen ik vroeger in priveclubs kwam heb ik ook weleens mindere ervaringen gehad met dames uit landen die nu in de hemelse worden geprezen.

    - druk is een understatement. Soms is er geen doorkomen aan, zit de tent vol en het terras ook. Overdekt of niet.
    - rokerig is het er zeker. Veel andere clubs, ook in Duitsland hebben al rookhokken of hoeken, waarom hier niet? Gelukkig heb ik daar weinig last van, al zal ik zeker al wel rooklongen hebben van al het meegerookt gedurende mijn leven.
    - geklaag over eten is van alledag. Grootste voordeel hier is dat het altijd warm is.
    - omloopsnelheid geen verstand van. De meesten mannen gaan toch naar meer clubs, dus is dat geen groot probleem.
    - huisvesting? Daar kan best hier en daar nog weleens wat aan gebeuren. Deuren van tuinhuisjes die niet goed dichtgaan kan dus echt niet. Daarnaast is op veel plaatsen te zien dat ze elke ruimte nodig hebben
    - line-up. Nergens zo gevarieerd als hier, denk ik. Al lopen er hier ook dames rond waarvan ik me afvraag wat ze in een saunaclub doen. Ze zullen wel genoeg verdienen, maar hebben nooit vooraan gestaan in een modellenwedstrijd, of zelfs maar meegedaan.
    - het deurbeleid is veel besproken. Maar richt zich voornamelijk op etniciteit. Praat eens echt met de dames over mannen en je hoort hele andere verhalen. Uiterlijk nette mannen veranderen in beesten als ze hun zin niet krijgen of als het rondzwaaien met flappen niet het gewenste effect heeft. En mensen met een kwade dronk heb je overal.
    - over netheid valt niet te klagen. Toch vormen al die hutjes wel een risico. Tussen al die planken kan zomaar wat tussen gaan zitten. En het lijkt me niet dat dat elke dag goed wordt schoon gemaakt.
    - ruime parkeermogelijkheden? Je moet eens naar Lemiers of Roermond rijden, dan weet je pas wat ruime parkeermogelijkheden zijn. Goed, er zijn clubs in NRW waar je langs de weg maar een plekje moet zoeken, en dat hoeft hier niet. En die parkeerwachter zijn er niet voor jou, die zijn er om ervoor te zorgen dat de auto’s zo dicht mogelijk langs elkaar gezet worden. Dan kunnen er meer op de eigen parkeerplaats. Zal ook wel een afspraak met de buren zijn.
    - personeel is vriendelijk. De dagmanagers lijken me af en toe wat minder maar heb er zelden, beter gezegd, nooit, mee te maken. Dus kan best aan mij liggen.

    Een notoire zeikerd.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 6 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Highlander (20 maart 2018),Meme Moo (19 maart 2018),Partycrasher (20 maart 2018),Teiresas (19 maart 2018),The Joker (19 maart 2018),trickyD (20 maart 2018)

  15. #1260
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Weet iemand waarom ze de actuele menukaart voor de komende week telkens er veel te laat op de site zetten?
    Nu kun je er geen rekening mee houden wanneer je er naar toe zal gaan!
    beste geert 5 de menukaart van GT en LR loop van maandag tm zondag op maandag wordt deze van beide clubs altijd gepost dat er een menu kaart is is al uitzonderlijk veel clubs hebben die geen eens . i

  16. #1261
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Ik snap al het pessimisme over GT nooit zo goed. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar bij een club met zoveel bezoekers is het niet mogelijk om van iedereen het vijf sterren stempel te verkrijgen. Ik heb GT al vaker vergeleken met McDonalds. Er zijn fans en er zijn haters, maar het voorziet in ieder geval in een duidelijke behoefte. Soms heb ik alleen meer zin Bavet op een jus van gekonfijte mangos en soms heb ik meer zin in een Currywurst.

    Met deze gedachten ben ik gisteren weer naar GT gegaan. Ik weet dat er tenten zijn met beter voedsel en dat er ook ranzige tenten zijn die stiekem erg lekker voer aanbieden. Maar nu had ik zin in mooie dames, veel afwisseling en een beetje ge-OH met lotgenoten. Na een extreme aufguss-sessie met twee Duitsers in de sauna kwam Lulu me al halen voor een ontspannen massage. Ze gaat vanaf volgende week voor drie maanden naar Thailand en heeft me nog even goed mishandeld. De sessie was weer prima en we hebben al jaren een vaste prijs, waar ik af en toe een fooitje bij doe. Nu ook iets vakantiegeld. Nu begon ze echter te zeuren over de hoogte van haar vakantiegeld. Ik moet er nog eens over nadenken, maar dat gedrag vind ik onplezierig en heb het gevoel dat ze nu een grens is overgegaan. Het grote voordeel van een club met veel keuze ;-).

    De tweede sessie ging aan Susi. Ze had er duidelijk veel zin in en plezier aan. Ze is in december gestart in GT en kon geen paspoortje vinden. Aangezien ze in mei weer wil stoppen heb ik ook niet de moeite genomen er één aan te maken. De sessie was echter top. Het TZ mag nog iets uitgebreider, maar voor de rest een prima PS6 met een paar geweldige DT-acties. Fun.

    Weer een mooie dag in GT. Volgende keer mogelijk weer een keer BAB, LL, BSC o.i.d. Iedere keer Big Mac gaat ook vervelen.

  17. Onderstaande 10 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 maart 2018),Bluebear (23 maart 2018),Das (23 maart 2018),Highlander (23 maart 2018),hugging_pall (24 maart 2018),hvdk52 (24 maart 2018),laplagne (23 maart 2018),Partycrasher (23 maart 2018),Teiresas (23 maart 2018),trickyD (24 maart 2018)

  18. #1262
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:30
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Heren, ik wil volgende week na een pauze van een maand of 3 weer even een bezoekje brengen aan GT. De laatste keer in december had ik een uitstekende kamergang met ene Alex, in schat tegen de 30, sili borsten en een bril. Ze vertelde me toen dat ze er zeker in januari zou zijn en mijn planning was dat ik haar dan wel weer zou zien. Helaas liep het door gezondheid, drukte, werk enz net even iets anders maar goed, ik ben benieuwd of er heren zijn die weten wie ik bedoel en nog belangrijker, of ze deze week nog gesignaleerd is.

  19. Onderstaande leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    elnel (24 maart 2018)

  20. #1263
    Geregistreerd
    2 september 2017
    Last Online
    13 april 2024 @ 13:22
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    10
    Thanked
    54 in 13 posts

    Standaard

    Op de dag ff bellen met golden time, bij twijfel doe ik ook altijd. Theke weet altijd wie er wel en niet zijn.

  21. #1264
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Heren, ik wil volgende week na een pauze van een maand of 3 weer even een bezoekje brengen aan GT. De laatste keer in december had ik een uitstekende kamergang met ene Alex, in schat tegen de 30, sili borsten en een bril. Ze vertelde me toen dat ze er zeker in januari zou zijn en mijn planning was dat ik haar dan wel weer zou zien. Helaas liep het door gezondheid, drukte, werk enz net even iets anders maar goed, ik ben benieuwd of er heren zijn die weten wie ik bedoel en nog belangrijker, of ze deze week nog gesignaleerd is.
    Is er meestal op weekdagen alke dag.
    op zaterdag en zondag meestal niet

  22. #1265
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:30
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Dank beiden.

  23. #1266
    Geregistreerd
    9 januari 2017
    Last Online
    25 maart 2024 @ 14:35
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Krijg je op je verjaardag vrije toegang?

  24. #1267
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart1980 Bekijk bericht
    Krijg je op je verjaardag vrije toegang?
    Gignnl geeft je antwoord . Die is vandaag jarig en viert dat in GT.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #1268
    Geregistreerd
    9 januari 2017
    Last Online
    25 maart 2024 @ 14:35
    Berichten
    16
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    En is dat ja of neen?

  26. Onderstaande leden hebben Bart1980 bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (26 maart 2018)

  27. #1269
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  28. Onderstaande 5 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 maart 2018),Bart1980 (26 maart 2018),bierbeer (26 maart 2018),Jooploop (26 maart 2018),Megaboob (26 maart 2018)

  29. #1270
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    9.731
    Discussies
    306
    Thanks
    17.730
    Thanked
    11.719 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Van harte gefelucteerd. Maak er een mooue dag van.

  30. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (26 maart 2018)

  31. #1271
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Gefeliciteerd ! En flink laten blazen maar zou ik zeggen ...

  32. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (26 maart 2018)

  33. #1272
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:52
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.512
    Discussies
    121
    Thanks
    5.903
    Thanked
    4.995 in 2.161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Gefeliciteerd en laat je kaars goed (uit)blasen

  34. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (26 maart 2018)

  35. #1273
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:05
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.003 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Proficiat, kerel !!

  36. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (26 maart 2018)

  37. #1274
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Heb zojuist met mijn paspoort betaald��en er werd happy birthday gezongen en moest vandaag mijn kaars maar eens goed uit laten blazen
    Gefeliciteerd en maak er nog een mooi dag van

  38. Onderstaande leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (26 maart 2018)

  39. #1275
    Geregistreerd
    30 januari 2007
    Last Online
    15 maart 2019 @ 19:30
    Berichten
    38
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Geachte Heren, Wat zijn uw ervaringen met GT op de Paasdagen? Zijn er voldoende dames? Of zijn er betere alternatieven in de omgeving? Bij voorbaat dank, D.

 

 
Pagina 51 van 109 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.

  FKK Artemis 468*60