Pagina 3 van 109 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #51
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    China's taking over the world..
    (en binnekort ook "onze" dames)

    Bij ieder GT bezoek zie je ze wel rondlopen de mannelijke Aziaten .. Zelf een keer met een Japanner gepraat, die moet je natuurlijk niet voor Chinees uitmaken. Hebben ze de pleurishekel aan.
    Wat zei jij toen? Niet zeiken, ouwe Chinees.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  2. #52
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:19
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    http://www.1limburg.nl/discotheek-vo...ntext=topstory

    Voor als GT je te vroeg dicht gaat, misschien iets leuks in de nabijheid binnenkort.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  3. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer (20 februari 2016)

  4. #53
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Zaterdag in GT geweest. De Line-up was weer uitstekend. Enkele toppers waren weer terug en er waren ook 2 mooie nieuwe dames. Het was niet druk.

    Uit eindelijk met 3 mij bekende dames naar de kamer geweest. Beste sessie was met Pamela die had ik voor haar vakantie enige tijd laten liggen maar moest ik nu weer eens proberen. Ik weet niet wat het was, was ik misschien zelf vergeten hoe goed ze was of was het zo als ze zei dat ze van vakantie was terug gekeerd met hernieuwde energie. Ik weet het niet maar het was de beste sessie in tijden moest haar maar niet te vaak links laten liggen.

    Omdat ik met een maat was en we tijdig diende te vertrekken kwam het niet er niet van met een mooie nieuwe dame die ik de 3e ook al had gespot naar de kamer te gaan maar zij staat wel op m'n lijstje voor volgende keer.

  5. Onderstaande 7 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 januari 2016),bergm550 (28 januari 2016),biged (27 januari 2016),Kapitein Knut (28 januari 2016),mechelen (28 januari 2016),Nedlovefkk (28 januari 2016),Teiresas (27 januari 2016)

  6. #54
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Weather forecast showed no rain on Friday and massive amounts on Saturday and Sunday. So, an early rise on Friday. Then I got in a hurry to Reuver railway station. All four OV-fiets were available: luxury.
    The wind blew me to GT in very little time.
    I got my favourite locker (121) and took a shower. Just push the button every 4 seconds or so. That has been much better before. Lunch is OK as it always is.
    There were not many girls. I decided to go reading and have a session later on. Big mistake. It showed so at the end of the evening.
    I saw a nice looking lady. She turned out to be Dutch: Diana. She insisted on having a trio with her friend. "Well, that is a pity". I walked around and saw a short cute girl with a very cute face sitting on a bar stool. We talked and talked and talked and she just didn't ask for a session. So I mentioned it. Without asking anything about her service. Nice for a change. Experience the unexpected.
    In the room she kept her top and knickers on and started kissing. My goddess. After half an hour of intimate kissing she had blown me away completely. I had thoughts like: "I won't have sessions with other girls anymore. Don't fall in love, she is a pro". Well much is said about GFE but this was it to the limit. We actually kissed and fondled (she has a perfect skin for that) for half an hour. Just the way I use to do with girlfriends. Then she started a blowjob. This was of a lesser quality. Too much variation. Too hard. She adjusted and it came to the level of "OK". Intimate was a different story. We tried each and every position and she worked her butt off but I didn't come. So back to fellatio. Finally I came in her mouth. She doesn't like that very much, so she said. But it was OK.
    Her name is Daria with the stress on the first a. She must be around 1.55, 24 yo. Rather short blonde hair, appr 25 cm. Black stockings, white complexion. Looked a bit shy on first eye contact. She is from Russia. Didn't notice any piercings or tattoos but I might have missed them. She has natural soft tits, a small B cup I guess. I spoke English with her.
    She received a small extra to express my gratitude. Don't get the wrong idea about the intimate part. We just are no match. Sometimes that happens to me. Not her fault as she really worked hard to make me come. I would like her to kiss me for half an hour once more.

    The sauna was deserted. Nobody there. The Jacuzzi just had one person in it. A bit later two Flemish people entered the sauna. It was their first visit. So I told them a bit about GT. Then one of them asked whether it was safe to leave his wallet in his robe, just outside the sauna...... Well, no, every now and then people put on the wrong robe after using the wellness. He quickly left the sauna and happily found everything in order. I met them in the Jacuzzi later on. They turned out to be nice people for a chat.

    Around 18:00 there were still lots of interesting girls. I was still recuperating from the afternoon session. So dinner first and then look for a girl. Dinner was OK but there were no girls that I really liked anymore. So I waited and waited and waited and finally Martha from Romania found me. She is a sweet communicative girl. We talked and talked and talked and she didn't as much as hint at a session. So I asked whether she kisses. "Dich küsse ich" was her answer. Then we had to wait for a key and only at 19:48 we were in the first cabin. She kisses alright. Her blowjob was OK but with a tongue piercing and I don't like that very much. A few times she interchanged blowing and kissing.
    Intimate was super. Her on top first. We had to look for the right position. Once we found that, she was moving sideways every now and then. That diminished the pressure. Otherwise I would have come in no time. Mish was to follow. I fucked her deeply, shallowly and each time I was helped by her moving sideways. So, I was near an orgasm for at least 10 minutes. Then disaster struck our door. A loud banging: Kontrolle. So, only minutes before my orgasm she had to leave (20:13). She said she would be back in five minutes. I waited appr 25 minutes and decided to go home. I had to catch a late train and the Kontrolle might last far too long for me. I regretted having a first session so late.
    The theke accepted my story. I gave the money and a chocolate to her. Then Martha turned up near the lockers and asked in a rather timid voice for her money.
    Well, the session was a good one, so you don't just get the money but the extra as well.
    We went to the theke and everything was fine.
    Martha is 29 yo, 1.70, Romanian. Nice talker. Long blonde hair with extensions (not sure about that). She worked at Oase before she came to GT two weeks ago.
    She has a tramp stamp and four butter flies on her back. Another tattoo on her shoulder or better the top of her arm. I guess some kind of tree or so. A tongue piercing. Tanned body. A small B cup, firm. Gravitation starts to kick in but I liked kneading them. I spoke German with her but she told me she could speak English as well.

    A lot of people left after the Kontrolle. By 20:50 the men and the ladies mixed (again) but everybody was still talking about what just had happened.
    The wind still wanted to blow me to GT but I got at the station in time.

  7. Onderstaande 6 leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 januari 2016),Kapitein Knut ( 5 februari 2016),Kwant (31 januari 2016),pcenter (31 januari 2016),Ryuhayabusa (30 januari 2016),Van Dattum (31 januari 2016)

  8. #55
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 30 en 31 januari - Het Kuitschieten

    Zoals Zwitserland zijn ontspanningsoorden heeft, zoals Davos, heeft Duitsland dat ook, zoals de Ostsee of Bodensee, maar er is ook nog het ontspanningsoord Brüggen, waar zich het Walibi van het sexlandschap bevindt. Soms vraag je je weleens af of de bewoners in Brüggen wel weten dat hun plaats een van de beroemdste saunaclubs huisvest. Waar je ook komt in Duitsland, of het nu Artemis, Sharks of World is, de meeste meiden en gasten hebben altijd weleens van de magische afkorting GT gehoord.

    De politie schijnbaar ook. Er schijnt een razzia geweest te zijn op vrijdag. Als je aan razzia's denkt, dan denk je aan een volledig sodom en gomorra. Vrouwen die de tuin inrennen en zich verstoppen in de bossen, vrouwen die op het dak klimmen of zich in de kelder verstoppen, een bar die snel achter een muur verstopt wordt. Echter, ik denk dat het allemaal wel meevalt. Vaak zijn het gewoon standaard controles. De clubscène is de laatste jaren behoorlijk professioneel geworden. Een beetje clubvrouw heeft tegenwoordig een advocaat en accountant.

    Maar ik heb nog nooit een razzia meegemaakt, omdat ik altijd in het weekend de clubs bezoek. De meeste razzia's worden doordeweeks gedaan. In Frankfurt gaan de razzia's nog een stapje verder. In FKK World werden de gasten ook gecontroleerd tijdens een razzia. Paspoorten werden bekeken en gekeken of er openstaande bekeuringen waren. Ook werden de nummerborden van de auto's door de politie nagetrokken. Maar genoeg over de razzia's, het is een saai onderwerp. In GT was er op zaterdag niets meer van te merken.

    Ik dacht zal de line up wat minder zijn? Maar niets bleek minder waar. De line up was overweldigend. Waarschijnlijk hadden de vrouwen niet genoeg verdiend vanwege de razzia en besloten dus massaal allemaal te gaan werken op zaterdag. Maar het was ook bomvol met gasten. Waarschijnlijk wilden veel gasten het bezoek op zaterdag overdoen, omdat de vrijdag door de razzia verpest was. Wie zal het zeggen? Feit is dat het zeer druk was. Rond 19:00 waren er kledingzakken. Tussen 18:00 en 21:30 was de bar vol met gasten.

    Het leek wel als een schol zalmen, die allemaal gelijktijdig tegen de stroom opzwemmen om hun kuit te lozen op de plaats waar ze ooit geboren waren. Gek genoeg was het rustig in het restaurant. Dus ik had veel tijd verbracht in de tent. De ijsberen ketserr, dutchbule en van dattum waren er ook en veel andere bekende stamgasten. Dus het was weer gezellig. Het eten was wederom top. Zo goed als ik in GT eet, eet ik thuis niet, maar dat zal wel met mijn kookkunsten te maken hebben. Een kinderhand is snel gevuld.

    Andra was er ook. Ik had haar al enige tijd niet meer gezien, dus het weerzien was heet. Jammer dat Kenza vaak op zaterdag al vroeg naar huis gaat, want anders had mijn tweede sessie met haar geweest. Ik moest dus op zoek naar een ander slachtoffer. Maar ik besloot eerst nog wat te relaxen in de sauna. Onderweg naar de sauna probeerde ik de huismonsters van GT te ontwijken. Helaas was de sauna vol met gasten. En dat zit gewoon niet lekker. Dat ontspant niet. Dus ik was er al snel weer uit.

    Dan maar even met de kat in de tuin gespeeld. Het is een mooi beestje, maar pas op, want hij gaat voor je strot. Hij heerst als een meester over zijn tuin. Je begeeft je in zijn gebied. Dus daar gelden zijn regels. Rond 22:00 was de bar weer rustig geworden. De meeste gasten waren weer afgedropen. En dus kon ik met mijn jacht gaan beginnen voor het tweede slachtoffer. Maar eerst wilde ik nog even van de stemming genieten. De DJ speelde aardige muziek uit de jaren '90.



    En natuurlijk mocht Ghetto Superstar ook niet ontbreken in zijn repertoire. Ik denk dat hij deze Gangsta Rap draait voor het ondeugende karakter van de avond.



    Ik kwam weer wat meer in de schwung en besloot Celine te schaken. De dag liep alweer op zijn eind. Voor je het weet, is het al weer 2:00 uur. Op zondag kwam ik de ijsbeer dutchbule tegen tijdens het ontbijt in het hotel. We hadden gezellig samen ontbeten. Hij wist nog niet wat hij zou gaan doen. Een andere club op zondag? Maar tijdens het ontbijt werd het gaandeweg duidelijk dat hij besloot toch maar naar GT te gaan. De line up is voor hem goed. Met glazen oogjes gingen we naar GT.

    Om 11:00 was het nog erg rustig. Ariana en Lena waren er niet. Ik hoop dat Lena weer eens terugkomt. Olga was wel van de partij. IJsbeer gignnl was ook neergestreken, want hij moest op audiëntie bij de paus. Het clubleven is namelijk een apart leven. Je gaat op de kamer met een dame, je hebt een goed gesprek met haar en daarna spuit je haar bek vol. En daarna komt de vraag "hoe heet je eigenlijk?" In zekere zin zijn we hele gevoelige mensen. Zondag was het een stuk rustiger, maar de line up was prima. Kenza was er helaas niet.

    Al met al was het weer een mooi weekend in GeeTee. Het is als Walibi, alleen zijn de attracties ietsje duurder. Tot de volgende keer maar weer.

  9. Onderstaande 18 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 februari 2016),biged ( 1 februari 2016),Bluebear ( 1 februari 2016),ButtinSky ( 2 februari 2016),db2 ( 1 februari 2016),dbd67 ( 1 februari 2016),gignnl ( 1 februari 2016),Kapitein Knut ( 5 februari 2016),kempie ( 1 februari 2016),Laatbloeier ( 2 februari 2016),lustman ( 1 februari 2016),m4you ( 1 februari 2016),mechelen ( 1 februari 2016),Megaboob ( 1 februari 2016),Nedlovefkk ( 1 februari 2016),Teiresas ( 1 februari 2016),Wacko66 ( 1 februari 2016),Zultbroek81 ( 1 februari 2016)

  10. #56
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Zwaar weekend.
    Zaterdag maar weer eens naar gt, even ontstressen, aangezien ik recentelijk te horen heb gekregen dat ik een bipolaire gedachten gang had, sloot dit bezoek goed aan bij mij therapie. In het hotel ingecheckt, taxi laten bellen, dat duurde nog ff, en er zaten nog 2 mannen te wachten op een taxi, de eerste was er een uit india of zo, hij keek schuchter om zich heen, niet wetende dat ik hem al doorhad, hij ging naar gt. De taxi pikte hem op en vertrok, met de andere man raakte ik aan de praat, ik vroeg hem op de man af of hij naar gt ging, met een verbluffend gezicht bevestigde hij dat, hij bood mij ook aan om de taxi te delen, dat doen nette mensen. Hij was de dag ervoor ook bij gt geweest, en het managment van gt had een hotel geboekd omdat hij met eigen vervoer was en iets te diep in het glaasje had gekeken, nette mensen gaan niet met alcohol de weg op.
    Toen kwamen we in gt, ik zag direct al een paar stunners, en het was nog vroeg, een voor een kwam er steeds mooier spul binnen. Ik liep Lakischa tegen het lijf, zij zou de eerste worden, binnenkort moeten we ff afscheid nemen van haar, ze gaat een paar weken in globe werken.
    Het was een heerlijke sessie, een heerlijk uurtje volgemaakt met ook een cim.
    De tweede sessie liet iets langer op zich wachten, maar Andra kwam binnen, het duurde ook niet lang voordat ik met haar op de kamer was, ook met haar een super uur gehad.
    Alice had ik al eerder gespot, maar ze had al een afspraak, nu liep ik haar weer tegen het lijf, dus snel een sleutel laten halen, het was ouderwets, alleen zat bij haar de schrik van de politie controle er nog in, als je in haar ree bruine ogen kijkt is het moeilijk om alles niet te laten gaan, dat gebeurde dus ook!
    Even in de sauna bijkomen, en toen maar weer het bar gedeelte in, inmiddels waren carmen en cassandra ook binnengekomen. Ook cassandra kon ik niet weerstaan, en min of meer had al beloofd om met haar op de kamer te gaan, zij heeft een goede pijp techniek, ook met haar een overheerlijk uurtje beleefd. Toen was het tijd voor een hapje, raissa had ik al gespot, maar gezegd dat ik ff op krachten moest komen. Een tijdje erna ook met haar op de kamer geweest, zeer goede service, alleen jammer dat ze niet aan cim doet, maar de rest van haar service maakt dat gemis goed.
    Weer ff bankhangen en wat salitos naar binnen werken, toen mijn oog op een dame viel waar ik al eerder mee was geweest, alleen de salitos hadden destijds haar naam uitgewist, poolse moeder en turkse vader, een super geil ding die voor veel in is, met haar het heetste uurtje van de dag beleefd. Die kamergangen, en het mexicaanse bier hadden mij al behoorlijk gesloopt, het was inmiddels kwart over één, snel irena nog geschaakt voor een kamergang, ze wist de laatste druppels nog in haar mond te zuigen. Inmiddels was het 2 uur , de theke vrouw, sommeerde bergm en mijzelf om ons van ons berenvel te ontdoen, als laatsten verlieten we gt! Wat ik toen niet wist was dat ik de volgende morgen als een van de eerdte weer binnen zou staan, ik had me om laten praten door bergm, hij wist mijn zwaktes, ondanks dat ik moe was en brak, toch nog 2 goede uurtjes op de kamer gehad, eenmaal met roxi, voormij nieuw, net slecht, maar geen vonk, dus geen herhalings gevaar. De tweede weer met het meisje met depoolse moeder en turkse vader, oftewel felicia, weer een super uur gehad, toen was ik echt gesloopt. Daarna zwaar vermoeid maar voldaan naar huis gereden. Al met al een top weekend!

  11. Onderstaande 13 leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 februari 2016),bergm550 ( 1 februari 2016),hp001 ( 2 februari 2016),Kapitein Knut ( 5 februari 2016),m4you ( 5 februari 2016),mechelen ( 1 februari 2016),Nedlovefkk ( 1 februari 2016),pcenter ( 2 februari 2016),salitos ( 1 februari 2016),Stief ( 1 februari 2016),Teiresas ( 1 februari 2016),Wacko66 ( 1 februari 2016),Zultbroek81 ( 7 februari 2016)

  12. #57
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Hi jongens, ik ben nieuw hier. Ik heb een vraagje. Vinden de dames het erg als je hun laat klaarkomen door middel van penetratie?

  13. #58
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT 4-2-2016

    Ik kwam weer rond 17.15 aan in GT en toen ik me om ging kleden werd ik bijna omver gelopen door een echt Megaboob meisje. Ze was echter al geboekt voordat ik er achteraan kon spurten. Maar mijn interesse was natuurlijk wel gewekt! Lang (circa 1.75M), zeer slank (maatje 30 a 32?), lang blond haar, en lekkere dikke tieten, siliconen, prachtig vooruit staand, met heerlijke grote tepels.

    Ik ging naar binnen , en zag haar in de algemene ruimte zitten met haar prooi. Even presales want het was druk in GT. Na circa 20 minuten verdween het stelletje naar een kamer. Tijd voor mij om even te eten. Niets bijzonders deze keer, maar goede maagvulling. Rijst met kipfile, maar het smaakte goed en de kip was mals.

    Ik hoopte het mooie blondje met haar heerlijke voorgevel na een half uurtje weer te kunnen spotten maar dat werd een uurtje. In de tussentijd al wel even met Lola en Milis gesproken, die een trio voorstelden, wat ook verleidelijk was, maar ik had mijn zinnen op wat aders gezet als eerste sessie.

    Na een uur wachtten kwam mijn Megaboob meisje weer de algemene ruimte binnen, en klampte ik haar gelijk maar aan voordat ze weer geboekt zou zijn. Gelijk even een praatje gemaakt, en deze mooie “Natascha from Russia” geboekt. Ook even moeten wachten op een sleutel, circa 15 minuten maar dat gaf de gelegenheid tot wat pre sales met haar en dat ging prima. Mijn enige gebrek was dat ik bijna zat te kwijlen boven haar imposante voorgevel. Indrukwekkend lekker!

    Op naar de kamer dus waar ik helemaal onder de indruk was van haar slanke porno lijfje (maatje 28? 30? Maximaal 32!) met heerlijke 600CC ronde siliconen of saline (wat ik niet zeker welke, volgende keer even navragen!) borsten. Helemaal mijn ding natuurlijk!!!!

    Kussen was gelukkig geen probleem. Ook het tongzoenen ging lekker. Even aan haar mooie grote ronde tepels gesabbeld en dat was een hemelse ervaring. Een mooie grote ronde tepel zacht in de mond en de andere zachte tiet wiegend in mijn hand. Dat was nog eens genieten! Zij streelde en trok intussen al lekker aan mijn jongeheer die het ook al helemaal zag zitten en stijf omhoog stond. Haar borsten zijn vergroot via de tepels, dus kleine sneetjes daar te zijn, maar heel minimaal. Ook dat maakt deze Natascha zo lekker. De operatie is zeer goed geslaagd, haar borsten benaderen de perfecte vorm (maar groter kan en mag altijd natuurlijk voor mij!) En dus gene groot litteken onder de borsten, dat is erg mooi. Ze voelen ook lekker zacht aan, ondanks de grootte. Heerlijk, heerlijk! Een verdere borstvergroting staat nog niet op het program helaas, maar de boobmeister zal er eens wat werk van maken, en een kijken of we het zaadje in haar hersens kunnen planten waardoor het “big booby greed monsterje” in haar naar grotere tieten gaat streven. Want dat zou oh zo heerlijk zijn bij deze fijne barbiepop. Alleen de fantasie al!

    Maar terug on topic: Na enige tijd daalde Natascha af voor een prima diepe en afwisselende pijpbeurt zonder condoom. Russische degelijkheid en ze zat zo dat ik haar slanke en zalige kontje kon strelen en haar grote borst kon vasthouden. Bijna te veel voor mijn brein! Wat een uitzicht en wat een gevoel. De boobmeister is verliefd!!

    Ik stelde standje 69 voor en kreeg een zeer fris kutje voor mijn tong. Ik kon haar tieten naar hartenlust kneden terwijl zij los ging op mijn stijve geslacht oh wat lekker was dit. Ik was blij dat ik een uur had geboekt want dit mocht eeuwig duren bij mij.

    Na enige tijd aangegeven dat ik haar graag on top wilde en ook dat gebeurde. Ook heerlijk. Dat ranke lijf en die mooie tieten bungelden voor mijn neus en blijf dan naar eens onberoerd als tieten man.

    Ik wilde komen maar ook weer niet want er was nog tijd. En ik wilde helemaal vol genieten van haar. Dus even een kleine GFE knuffelpauze ingelast en daarna voorgesteld dat ze het pijpen af mocht maken met een FT. Natascha ging weer lekker en vol aan de slag met haar heerlijke mondje en na enige tijd kwam ik heerlijk en zinderend klaar in dat snaveltje. Daar ik bijzonder geil was geworden van haar bleef ik lekker lang spuiten en was haar mond meer dan vol waardoor het sperma rijkelijk langs haar lippen omlaag gleed over haar pornotieten. Geiler word het niet voor me.

    We hadden nu circa 45 minuten vol gemaakt en ze wilde er een eind aan breien maar ik gaf aan nog even na te willen kletsen en aldus geschiedde. Weer met wat tongzoentjes en een lekker afscheid van haar borsten. Ook likte ze mijn tepels nog even lekker. Wel met een kleine bite waardoor haar PSE aard naar boven kwam maar dat voelde ook goed. Niet te hard dus.

    125 Euro afgerekend met mijn nieuwe GT favoriete. Wat een heerlijke meid. Voor dit soort dames kom ik naar GT. Als GT dit soort dames blijft trekken blijf ik komen en kom ik zo vaak als ik kan. Want ik word helemaal wild van haar. Natascha spreekt Engels en Duits, maar beter Duits, en daar geeft ze de voorkeur aan.

    Een schuimbekkende (van geilheid) Megaboob
    Tja, na al dit tietengeweld was ik even van de wereld, dat begrijpt de lezer. Ik moest dan ook even herstellen, in de wellness, die als altijd goed was. Ook een praatje gemaakt met een mede ijsbeer, en dat was gezellig. Natascha was drukbezet, maar ik zag haar af en toe voorbij paraderen. Heerlijk uitzicht! Na een tijd (na de pizza alweer) was ik toe aan een tweede sessie, en probeerde ik Lola (en eventueel Milis erbij) te vinden, maar die waren of bezet, of hadden er de brui aan gegeven en waren wellicht naar huis, want ik zag ze niet meer helaas. Lola was een heerlijk afscheidsnummer geweest, maar het lot besliste anders.

    Gelukkig krioelde het van de dikke tieten in GT deze keer, en had mijn brein het zwaar genoeg om een verantwoorde keuze te maken voor een afsluitende sessie. Natascha kwam ook nog even voorbij voor wat aftersales, en ik was zwaar in de verleiding om nog een sessie met haar te doen, maar ik beheerste mezelf, en koos voor de ook immer fijne en lekkere Leona, Die ik al lang niet meer gezien had. Leona is een echt vriendinnetje, en kust zo zalig, en dat had ik nodig nu. We maakten er een fijne GFE sessie van, en lebberden elkaar lekker af gedurende het eerste kwartier. Daarna een uitstekende pijpbeurt, waarbij ik met een heerlijke brul klaarkwam in haar mond. Wederom lekker, wederom een goed cumshot (wederom veel, mijn productie was goed op peil blijkbaar!). Leona nam daarna nog even lekker de tijd om na te genieten samen en even na te praten, en we overschreden de 30 minuten, maar dat was geen probleem voor haar, en we zouden de kamertijd officieel stoppen, netjes van haar! Leona is een leuke gezellige meid met een prima service, en fijne PZC in de kaken!

    Al met al werd het dus een memorabele dag voor de boobmeister, met de mooie Natascha als absoluut hoogtepunt natuurlijk. Ik hoop echt dat ze nog lang blijft, en ik hoop nog vaak van haar lekkere lijf te kunnen gaan genieten! Dit was een top GT avond. GT, ga zo door!!!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  14. Onderstaande 9 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 februari 2016),biged (10 februari 2016),lollypopman ( 9 februari 2016),mechelen ( 7 februari 2016),Nedlovefkk ( 7 februari 2016),pcenter (12 februari 2016),satanic surfer ( 8 februari 2016),Teiresas ( 7 februari 2016),Zultbroek81 ( 7 februari 2016)

  15. #59
    Geregistreerd
    17 november 2014
    Last Online
    30 december 2023 @ 01:45
    Berichten
    435
    Discussies
    62
    Thanks
    251
    Thanked
    757 in 203 posts

    Standaard

    Gister na de carnaval weekend maar even bijkomen in gt.
    Kwamen rond1430 aan was al redelijk druk met de ijsberen.

    Was zeker meer dan 1.5 jaar geleden dat we daar waren geweest.
    Omdat we meestal op zaterdag gaan en dan is het altijd zo druk, alsof zo gratis ijsjes uitdelen op een hete zomerdag.

    De line up was voor een maandag prima in orde.
    Ik herke de maar een paar dames van de oude garde.
    De rest was voor ons nieuw ma dat is ook niet gek na zo een lange tijd.

    De dvp die aanwezig waren die ik bij naam ken waren:cindy,leona,victoria,carmen,isa,casandra,pam ela en isabella.

    Eerst ma wat gaan eten.
    Lunch was prima verzorgd er stonde wat broodjes met beleg en gekookte ei.
    En er was keuze uit 3 dingen:carpaccio,lasagna en groentesoep.

    En als avond eten: gamba,'s en kip in champignonssaus (een tikkeltje te zout naar mijn mening)
    En yoghurt als toetje, die heb ik ma over geslagen want ik had isabella op het okg als toetje.
    Daarover later meer want de 1e kamergang was met een oude bekende genaamd Carmen.

    We kwamen haar vriendin casandra al eerder tegen ,en zei kwam later uit de kamer.
    Ze herkende me eerst niet totdat casandra me aanwees en een glimlach verscheen en kwam afgerend op me als een meisje van 7 die net een pony heeft gekregen voor haar verjaardag.
    Het eerste wat ze zegt is "you asshole were were you al this time and why dont you say hello to me"
    Ik zeg" i was waiting for you to come to me"
    Ze zeg i didn't reconnize you, you got fat.
    I zeg look in the mirror you also
    ze is wat voller geworden heeft veel meer tattoos en had wat meer make up op dan vroeger.

    Ma blijft gewoon nog steeds lekker geil en de service is gewoon dik in orde.
    Alles mag beffen,vingeren, 69 .
    Ze word iig super nat als je haar goed beft en vingert met de 2vingerige kom eens hier techniek.
    50 min op de kamer 100€ afgerekend.

    Daarna even bijgekomen in de sauna en jaccuzi de knopt werkt
    Niet goed je moet wel meer dan 10x indrukken voordat er bubbels komen.

    Daarna in de kino bijkomen daar kwam niet veel van terecht omdat we constant door meerdere dames werden verleid tot een kamergang.
    Victoria,een roemeense waar ik de naam niet meer van weet en pamela die mijn vriend wel kon bekoren.

    Zeker een goeie keuze volgens hem, hin is 2x met haar wezen kameren.
    Ik zat op de bank in bar te kijken naar een man die bezig was met isabella aan de bar .
    Ik dacht pffff heb ik weer totdat ze na een paar minuten mijn kant opkeek en ik glimlachten naar haar en een knikje gaf kwam ze na me toe.
    The rest is history.

    Man o man wat een mooie verschijning is dit zeg.
    Super mooi lief gezicht, mooi slanke lichaam, borsten handvol naturel en een volle ronde ass die vraagt om in doggystyle genomen te worden.
    Ma wat er toen gebeurde was toch niet volgens plan we begonnen met standje 69 en OMG! Wat kan zij zuigen,
    Een van de beste bj ooit, im stopte haar anders was ik na 5 min al klaar metde eiwitshake voor haar.
    Daarna ging ze me weer zuigen en kon ik het niet weerstaan om op haar tong/in haar mond klaar te komen ubergeil zoals dat eruit zag.

    Maja ik zei ik heb je niet eens geneukt in doggystyle.
    We have some unfinished business for later.

    Ok i wont suck you then
    En later in ronde 2 heerlijk in 3 standen geneukt.
    Tz ook gewoon goed, heerlijk uitzicht in doggystyle en weer in haar mond klaargekomen.

    Het was echt hemels zoals zij je pijpt.
    Daarna hoorde ik pas dat ze vaker trio's doet met pamela iets voor de volgende keer.
    Want ik was fysiek en financieel helemaal leeggemolken door isabella.

    Ma het was het waard.

    Tot snel GT(isabella)

  16. Onderstaande 10 leden hebben lollypopman bedankt voor deze bijdrage:

    Jav (10 februari 2016),kempie (10 februari 2016),laplagne (10 februari 2016),mechelen ( 9 februari 2016),Nedlovefkk (10 februari 2016),pcenter (12 februari 2016),pret (10 februari 2016),Teiresas (10 februari 2016),trickyD (11 februari 2016),Wentelt Eefje (10 februari 2016)

  17. #60
    Geregistreerd
    1 februari 2016
    Last Online
    1 december 2016 @ 02:21
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    18
    Thanked
    57 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lollypopman Bekijk bericht
    Daarna even bijgekomen in de sauna en jaccuzi de knopt werkt
    Niet goed je moet wel meer dan 10x indrukken voordat er bubbels komen.
    Zo diep mogelijk indrukken en even een halve seconde vasthouden. Afgelopen weekend hadden meerdere mannen er ook al problemen mee. Of de knop moet het sinds zondag begeven hebben.

  18. #61
    Geregistreerd
    1 februari 2016
    Last Online
    1 december 2016 @ 02:21
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    18
    Thanked
    57 in 27 posts

    Standaard

    Timer douches een absolute -1 voor GT. Ook als er al even niemand onder de douche heeft gestaan zijn de linker 2 eerst extreem heet.

    Gelukkig heeft GT voldoende pluspunten om dit te compenseren maar het past niet bij de club.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Jav bedankt voor deze bijdrage:

    harrie1111 (10 februari 2016),Sjeufke (11 februari 2016)

  20. #62
    Geregistreerd
    14 september 2006
    Last Online
    28 maart 2024 @ 13:56
    Locatie
    UK
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    860
    Thanked
    109 in 47 posts

    Standaard

    Daarna hoorde ik pas dat ze vaker trio's doet met pamela iets voor de volgende keer.
    Die beiden zusammen kann ich waermstens empfehlen. Ich habe es zweimal gemacht jeweils eine Stunde. War toll!!

  21. Onderstaande leden hebben trickyD bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 februari 2016)

  22. #63
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard Sahara

    Wie heeft er info over Sahara ? Schijnt een Libanees / Russische mix te zijn !

  23. #64
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    Wie heeft er info over Sahara ? Schijnt een Libanees / Russische mix te zijn !
    Vandaag meegekamert, is 21 of 22 jaar oud, haar moeder is russin en pappa libanees! Verleent goede service.
    Is erg mager, je bent bang dat je wat breekt, ik zal later overdag een paspoortje aanmaken.

  24. #65
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Daumen hoch

    GT, Dinsdag 9 Feb. 2016

    Ik was vorige week donderdag natuurlijk al helemaal hyper van mijn nieuwe vlam Natascha (from Russia, ook wel Natascha the body with the boobs, ofwel : my new wife!) en daarom besloot ik afgelopen dinsdag weer naar GT te rijden. Rond 16.30 daar aangekomen nadat ik me er vooraf telefonisch van had verzekerd dat Natascha er zou zijn. En dat is een eerste keer voor mij in mijn hele wandel carrière dat ik vooraf bel. Dat zegt toch wel wat….


    De ontvangst, betaling en omkleedprocedure verliepen zoals gebruikelijk.

    Natascha was in de bar maar was al een andere ijsbeer aan het inpalmen met haar heerlijke pluspunten. Dus heb ik maar even van het fraaie uitzicht genoten. Ze merkte het wel en het leek eerst dat de sessie met de andere beer niet door zou gaan dus ik sprak haar aan. Maar hij had toch geboekt. Ze zou na 20 minuten Terug zijn en of ik kon wachten. Goed geen probleem, dus ik in de wachtstand in een zetel met uitzicht op Lola. Ook geen straf....

    Natascha wist de betreffende beer echter ook goed bezig te houden en na circa 50 minuten gaf ik het op, gaf toe aan de geilheid en ik boekte Lola, die al eens was komen polsen waarom ik niet als een geile bok gelijk op haar was gesproken (wat inderdaad wel eens voorkomt…).

    Lola was als vanouds heerlijk en blijft een topper voor mij. Ook haar zalige zachte en grote borsten blijven een eeuwige inspiratiebron in het leven van de Boobmeister. Want heerlijk zijn ze. Het werd ook echt een goede sessie met Lola en nadat ik mijn hoogtepunt had bereikt hadden we nog een leuk gesprek. Het leek ook wel of ze extra haar best deed deze keer, want ze had vast al in de gaten dat ze aardige concurrentie heeft van Natascha.

    Ik blijf Lola toch een absolute topper vinden en haar lichaam en boobs blijven spectaculair.

    Na het douchen kwam ik Ace2 tegen. Op een dinsdag hier, zeiden we tegen elkaar. Ja druk op het werk etc. etc. Zo is het dan ook. Maar altijd leuk om Ace2 weer eens te zien. En weer eens een hapje met hem te eten. Lekker eten deze keer. Frites met vlees en broccoli. Helemaal mijn ding. Helaas moest Ace2 alweer vrij vroeg weg maar niet nadat hij alweer een donkere schone met grote tieten lekker had genomen. Het leek zo uit zijn comics te komen, maar dan omgekeerd. White boy-black girl. Hij straalde weer als vanouds. Gelukkig maar. Sommige dingen moeten niet veranderen!

    Na het eten stond mijn nieuwe echtgenote al op me te wachten. Ik ben niet haar boyfriend, nee ik ben gelijk gepromoveerd tot haar husband (Dixit haarzelve notebene!)! Niet verkeerd met het mooiste meisje van de klas (naar mijn bescheiden mening uiteraard). Natascha from Russia. Ik zwijmelde weer bij haar schitterende figuurtje en zalige tieten. Haar lange blonde haar hing los vandaag en was ook prachtig tot op haar superslanke billen. Oh.....dit gaat een verslaving worden. Boobmeister pas op. Gelukkig ken ik mezelf en laat ik me alleen in de club gaan en niet daarbuiten. Maar deze dame doet me wel wat dat is duidelijk. Ze lijkt best op Wendy Whoppers een Amerikaanse pornoster die ik zeer lekker vond in haar hoogtijdagen (zie afbeelding).

    ww.jpg

    Op de kamer weer hetzelfde programma en vuurwerk als vorige week donderdag. Ik zal niet in herhaling vallen maar het was lekker en het was goed. Zalig aan haar grote geile tepels likken was de hemel. 69 was fantastisch. FT in haar geile warme mondje terwijl ik haar dikke jetsers vasthield was een heerlijke paradijselijke droom. De boobmeister is in de hemel aangekomen. En wenst er voorlopig te blijven. We maakten er dus weer een uur van met Ft en dat was dus meer dan goed. Achteraf weer wat smalltalk en dat was leuk. En nu ben ik dus al haar husband.... dat beloofd wat!!!

    Na deze twee boobalicious sessies moest ik even wat gas terug nemen. Dus even gesproten met Bbert en nog een paar andere mede ijsberen die aanwezig waren. Het forum was relatief goed vertegenwoordigd op deze dinsdag. Opvallend! Er was geen grote drukte in GT, maar ik vond het prima, en geen wachttijden.

    Gezellige sfeer in GT. Niet te druk maar wel goed. Veel Megaboob dames aanwezig. O.a. Sonja (die me weer eens probbeerde in het bubelbad, en in bed te lokken, maar deze keer niet…), Leona en Anni. En nog veel meer. Keuze genoeg. Maar ik vermoedde dat de afsluiting weer met Leona zou zijn. Of toch een ander boobmeisje. ....we houden het nog even spannend.
    Rond 23.00 toen ik klaar was om aan mijn afsluitende sessie te gaan denken met Leona, kwam Natascha vrolijk even aftersalen terwijl ik weer met Bbert stond te praten. Ik sloeg mijn arm om haar superslanke wespentaille, en een van haar borsten drukte zo lekker tegen mijn bovenlijf aan. Oef… dat is te veel voor mijn brein, Natascha merkte het, en stelde een sessie voor. Ahh, waarom niet, stamelde ik uit als een verliefde puber, en ik liep weer achter mijn echtgenote aan. Voor sessie 2 van deze dag met haar. Maar deze keer wel een half uur, stamelde ik nog. Dat was goed, maar dan wel weer een FT, kwamen we snel overeen.
    Tja, het mag duidelijk zijn, het hierboven beschreven vuurwerk werd weer herhaald. Wat een enorm lekker ding is deze Natascha toch, en ja, ik ben gek op haar lijf en borsten. Veel beter dan dit word het niet voor mij. Tuurlijk, ze mogen nog een paar maten groter voor mij, maar tegelijkertijd is deze verhouding met haar superslanke lijf al fantastisch. Prachtig gewoon als ze over je heen hangt, en je die lekkere tieten kunt grijpen en knijpen. Ja, de boobmeister heeft het zwaar te pakken deze keer . Mar heerlijk was het! Op naar een herhaling!

    Na deze sessie was het dan echt tijd om af te sluiten en te gaan vertrekken. Het was een echt goede dag in GT!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  25. Onderstaande 10 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 februari 2016),bergm550 (14 februari 2016),gignnl (15 februari 2016),hp001 (14 februari 2016),lollypopman (15 februari 2016),mechelen (14 februari 2016),Nedlovefkk (14 februari 2016),satanic surfer (15 februari 2016),Teiresas (14 februari 2016),Wentelt Eefje (14 februari 2016)

  26. #66
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 13 en 14 februari - Valentijnsweekend

    Station Venlo, 13 februari. Het was koud, winderig en er was miezerregen. U weet wel, van die regen die uren lang doorgaat. Gelukkig was het niet zo erg als op 30 januari, want toen reed ik door plassen zo groot als zeeën. Maar goed, ik zou nog door een modderige sloot gaan om GT te bereiken. Ik had bij de Smullers op het station even een broodje kroket gegeten om me klaar te maken voor de tocht.

    De fietstocht viel me dit keer zwaar. Echt zwaar. Mede omdat de OV-fiets nog al zwaar trapte, maar volgens mij waren die wiellagers niet goed. Daardoor liepen de wielen gewoon stroef. Ik had het gevoel dat ik een caravan vooruit trok. Het werd een ware uitputtingsslag. Het weer zou het hele weekend miezerig blijven. Het was niet eens zo zeer de temperatuur, maar het was de combinatie met wind en regen dat het zo onaangenaam maakte.

    Ik voelde me al niet zo lekker. Volgens mij had ik mijn varkensworstjes op vrijdag niet goed genoeg gebakken, waardoor ik maagkrampen had. Maar als je dan in GT bent, dan valt alles weer van je af. Dan voel je je ineens weer stukken beter. Het zal wel een placebo-effect zijn. Wat het ook is, GT maakt je beter. Sex is namelijk zo belangrijk voor een mens. Verliefde mensen zijn nooit ziek.

    Vergeet dat hardlopen. Je moet gewoon af en toe een korte wandeling maken of even op de fiets gaan naar de supermarkt. Sex is de beste lichaamsoefening. Je gebruikt dan namelijk al je spieren. Bij binnenkomst in GT word je altijd vriendelijk ontvangen en met je voornaam aangesproken. En als ze je voornaam niet kennen, omdat je nieuw bent, dan vragen ze naar je voornaam. Dat hebben ze denk ik van Living Room overgenomen.

    Natuurlijk heel slim, want dan voelt een gast zich thuis en zal hij vaker terugkomen. En ondanks dat je dit weet, voelt het toch prettig aan. De ultieme placebo. Ik dacht zal ik nog een flesje parfum meenemen voor een stamvrouw, maar toch maar niet gedaan. Ik heb inmiddels meer als 5 stamvrouwen en dat wordt me te duur. Ik ben toch zeker Sinterklaas niet, zoals Ron Brandsteder zong in Kinderen voor Kinderen.

    Het was een drukke zaterdag in GT. Er waren veel mannen en vrouwen. De line up was uitstekend en kon de hoeveelheid mannen goed aan. Zo waren onder andere aanwezig: andra, jane, pamela, georgiana, carmen, sonja, viktoria, cassandra, anastacia, eileen, barbie, celine, jana, flo, raissa, cathy, andrea, lulu, alexandra, natasha, kira, lena, daisy en antonia. Ik was op de kamer met Andra en Eileen.

    Tussen 18:00 en 22:00 was het erg druk. De kamerwachttijden liepen op tot een uur. Het was een pannenkoekenavond. Sommige meiden had ik überhaupt de hele dag niet gezien, alleen bij sluitingstijd. Zo waren sommige meiden de hele avond geboekt. Je vraagt je soms weleens af wat je uren lang op de kamer doet. Wellicht liggen de paartjes dan gewoon in een lepeltje houding te slapen op de kamer.

    Mijn longen hadden het zwaar. In de bar had ik het gevoel dat ik 100 meter onder de grond zat in de oude mijnen van Limburg. Zelfs de rokende meiden ging soms even bij de deuropening staan voor frisse lucht. Maar na 22:00 liep het leeg. Veel gasten gaan dan naar huis. Ondanks de kou buiten heerste er binnen een après-beach-achtige sfeer door de zomerse muziek die door DJ Alex werd gedraaid.

    Toen het lied "Welcome to Saint Tropez" werd gedraaid, gingen de handjes omhoog van de nette mensen. Ik zat op de bank en ik voelde dat er iets tegen mijn linker schouder aan het stoten was. Het bleek de kont van een meid te zijn, wiens kont van links naar rechts ging toen het lied draaide. Op een bepaald moment zat ik bijna met mijn gezicht tussen haar billen.



    Het was gewoon een top avond. Om 2:00 was het tijd om ons aan te kleden. Ik stond op de parkeerplaats en zag de meiden de tent verlaten. Sommige meiden hadden rode rozen in hun handen, andere hadden doosjes parfum en één meisje had zelfs een vingerplant in haar hand. De nette mensen hadden de meiden ondergedompeld met cadeaus. Je kunt dus zeggen: "Friday is for the wives and Saturday for the girlfriends."

    De nette mensen keken ook vol bewondering toen ik op mijn fiets stapte. Ga je op de fiets? Zeiden ze. Ik zei ja, niet iedereen kan zich een auto veroorloven. Wij eigenlijk ook niet. Zeiden ze grappend. Eén voor één reden de lease-bakken van de parkeerplaats. Ik heb genoten. Het was een geweldige avond. Moe, maar voldaan naar het hotel teruggegaan.

    Op zondag werd ik wakker in het hotel. Het was Valentijnsdag. Ik had een voorgevoel dat het qua meiden waarschijnlijk minder zou zijn. En dat bleek waar. Op zondag waren er een stuk minder meiden. Dat wil niet zeggen dat de line up slecht was. Er waren mooie meiden, maar er waren er niet genoeg van. Het was druk qua mannen en daardoor kon je bijna geen mooie meid te pakken krijgen.

    Iedere keer als ik een mooie meid zag, moest je er meteen bij zijn, want anders werd ze meteen geschaakt. Flora kwam binnen en binnen één minuut zat er al een gast naast haar, terwijl er gelijktijdig nog twee andere gasten als haaien om haar heen cirkelden. Ik had er geen zin meer in. En had me voorgenomen dan maar niet op de kamer te gaan. Maar uiteindelijk belandde ik op de kamer met Trinity. Niet echt mijn type, maar goed was ze wel.

    Ondanks de line up was het verder erg gezellig. Je kunt zeggen dat de meiden die aanwezig waren, dus geen vriend hebben. De muziek gaf ook een lekkere sfeer. Toen dit lied draaide, begonnen de Hongaarse bardames mee te zingen. En de hoofden van de gasten gingen langzaam van achteren naar voren. Het zal wel door het ritme komen.



    Later op de avond viel de verwarming uit en was er geen warm water. Dus dat was even behelpen tijdens het douchen. Iedereen stond scheef onder de douche vanwege het koude water. Sommige van ons gingen in de sauna staan om op te warmen, want dan kun je daarna gewoon onder het koude water staan. Het mocht de pret niet drukken. De Japanse gasten werden een voor een verslonden door de Roemeense koekiemonsters.

    Kortom, het was een top dag ondanks de matige line up. Gezellig is in het GT altijd wel. Mijn volgende bezoek staat gepland voor 27 februari. Helaas valt de China New Year Party op deze dag. Ik houd mijn hart vast. Het zal wel mega druk worden. Ik heb al een backup plan klaarliggen. Als er geen kluisjes meer zijn, dan ga ik die dag gewoon naar Living Room. Tot de volgende keer maar weer. Auf Wiederschnitzel.

  27. Onderstaande 14 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 februari 2016),db2 (15 februari 2016),dbd67 (15 februari 2016),envert (15 februari 2016),gignnl (15 februari 2016),Jav (15 februari 2016),jeanpaul323 (15 februari 2016),lollypopman (15 februari 2016),m4you (15 februari 2016),mechelen (15 februari 2016),Nedlovefkk (15 februari 2016),Teiresas (15 februari 2016),trickyD (15 februari 2016),Wacko66 (15 februari 2016)

  28. #67
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Geachte meneer bergm550, het was toch echt Edwin Rutten, die van de Film van ome Willem, die dat mooie liedje zong in Kinderen voor Kinderen. Niet de heer Ron Brandstichter.

  29. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (15 februari 2016)

  30. #68
    Geregistreerd
    18 februari 2016
    Last Online
    27 augustus 2019 @ 16:38
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    64
    Discussies
    10
    Thanks
    27
    Thanked
    76 in 19 posts

    Standaard mijn eerste bezoek aan Sauna Club Golden Time 2015

    Ik had al paar keer over "Sauna Club Golden Time" gehoord.
    Samen met een vriend dan toch een bezoek aan deze Sauna Club.

    Bij aankomst was het toch effe zoeken na een parkeer plek.*
    Of ik heb niet goed opgelet of het parkeer terein is erg klein.*

    Ook liepen er wat van die opgeblazen jongens over het terein rond.*

    Bij binnekomst werden we erg goed ontvangen.*Achter de bali zat ook een leuke dame, en voor de bali stond een leuke hongaarse jonge meid met een leuke uitstraling. Ze was ook erg spontaan. Ze gaf ons dan ook de nodige uitleg. Ik had later die dag ook met haar gekamert.*

    Ontvangst was een 10+*
    Parkeer optie 7

    We kregen zoals elders ook een badjas, handoek en een arm bandje met magneet optie om de lockers open en dicht te maken. Persoonlijk erg prettig, hoef je ook niet net als elders met je sleutel armbandje te hannesen.*

    Na het uitkleden, mijn ijsbeer wandel pakje ofwel badjas en slippers aan hebben gedaan. Was ik toch wel ontdaan van de badjas, deze was klein en dun nu weet ik inmiddels dat je na een grote en dikke badjas kunt vragen. Lol en buiten op strandstoel waaide het ook dan met regel maat zo van je komkommer af.*Opzich vind ik dat niet erg maar was toch wel irritant met alles wel. Ook tijdens het eten.*

    Ja de kluisjes met de magneet sleutel was voor mij dan weer een 10+.*

    Het omkleedgedeelte zag er goed uit.*

    We hadden ons goed en wel omgekleed, en liepen na het bar gedeelte.*Dit viel erg tegen wat ruimte betreft.*

    Maar de dames zoals mij het verteld was zagen er inderdaad ook veel beter uit. Hogere klasse, ook veel meer keuze uit verschillende nationaliteiten.*

    We gingen aan de bar zitten.
    Bestelde zelf een koffie, en ik zag al een voor mij een lekkere lust object.
    Weet haar naam zo niet. Het was een slanke meid en had lang zwart haar. Fel blauwe ogen. En gekleed in het zwart met een zonnebank tintje. Ook mooi strak figuurtje. Ofwel een lust object.

    Ze zag dat ik wel intersse had, ze kwam dan ook op me af met haar mooie opvallende blauwe ogen.*

    Het maakt niet uit waar ik als ijsbeer ook heen ga, ik kan nergens mijn geduld houden bij binnenkomst. Dus ook niet bij (Sauna Club Golden Time) niet, als t daar op aankomt. Ik ging dan ook met haar een gesprek aan. Ik pakte dan ook bij haar lekkere super strakke kontje.
    Ze was voor mij toch wel een puur lust object als keuze.

    Uit mijn eigen ervaring binnen "Sauna Club, ook uit mijn dagelijks leven. zijn voor mij de minder knappe toch op enkele na beter onder de lakens op sex gebied.*

    Deze jonge dame kwam heel erg zakellijk over tot mij. Voor ik het wist had ik zo een uur afgesproken met haar.
    Ik was er dus ook niet helemaal met mijn hoofd bij. Het ander hoofdje nam het denkwerk volledig over.
    *
    Ze ging richting de balie om de sleutel te halen. Ze kwam twee minuten later weer bij me en we liepen samen na buiten opweg naar een blokhutje.

    Eenmaal binnen begon ze haar zakellijke babbelte voort te zetten. In hoe we het gingen aanpakken. Totaal 1 uur, 2 keer klaarkomen. daar tussen eerst wat samen gaan drinken buiten op strand stoel. Ik dacht ja okey 100 € voor een uur. Maar even later in gesprek zegt ze na mijn vraag of ik haar mocht beffen, tongen gaf ze aan dat ze 140€*wilde.
    Daar ging ik dus uiteraard niet mee akkoord.

    Ik begon het ook steeds minder prettig te vinden met haar.

    Ze begon over dat ze heel proper was. Dat ze voor haar zelf alleen klanten pakt die zij zelf wil.
    Dat ze niet net zoals haar hongaarse of bulgarische collega's was, of ook andere meiden die zonder condoom pijpte of wat ook.

    Afijn, het was een heel verhaal.
    Ook pakte ze nog een doekje tevoorschijn. Om vervolgens over mijn eikel heen, het schoon te maken. om er zeker van te zijn dat alles wel schoon was.

    Nou als er iemand dan daar schoon is dan ben ik dit wel.*Ze bleef ondertussen maar door lullen.

    Ze vroeg of ik op het bed ging liggen.
    Ze pakte er een condoom er bij, en deed het om mijn slurf. En ging ze mij mey condoom om me slurf pijpen.

    Ik dacht dit word een zware tegenvaller.*
    Mocht haar ook al niet zoenen.*

    Ik vertelde dan ook tegen haar.
    Dat ik het toch liever op een een half uur wilde houden*
    Maar omdat ik haar toch had gebeft, zij ze dat het 70€*koste.

    Ik dacht bij me eigen in begin al, astublieft mens zeur toch niet zo. en dacht bij mezelf wees niet zo preuts.
    ik wilde gewoon neuken, tongen en beffen standaard.
    Geen uitgebreid verhaal waar ik niks aan heb. Wat intresseerd het mij nou hoe proper je bent, of wil zijn. En of je het niet zomaar met alle mannen doet.
    Ik vroeg dan ook waarom ik dan wel.

    Ze vertelde dat ze alleen verzorgde mannen uitkiest.
    Toen had ik al zoiets van een dwangneuroosje, controle freak.
    Ze vergelijkte zich zelf maar tot haar hongaarse en bulgaarse collega's die voor haar dan ook alles maar toe laten.
    Ik denk ja daar kom ik ook juist voor en niet om een dame die ligt te miepen dacht ik lol.*

    Maar idd zoals men bij de balie al aangaf was dat de dames hun eigen prijzen hadden.

    Ik had dan 70 € afgerekent met haar

    Hierna terug na het l bar gedeelte, en toch maar weer om een koffie gevraagd.
    Deze dame zou me volgen voor een drankje met mij. Voor mij hoefde dat ook al niet meer. Maar dat was ook duidelijk bij haar.*

    Ben hierna dan een sauna gaan pakken samen met me maat.*
    We zaten in de sauna met glazen deuren.*

    Wat me verbaasde was dat de dames hier heen en weer liepen langs de bubbelbad en de sauna. En nog leuker was dat er een de sauna instapte met haar mooie badpakje. ze probeerde om een klantje te werven.*

    Dat was toch weer erg prettig om te zien. Liefst ook nog naakt.
    Of bij je in de jacuzzi gaan zitten.*

    De sauna was voor mij niet uit te houden. Even later zijn we in jaccuzi gegjaccu
    De dames bleven maar voorbij lopen. Speels en flirtend.
    Bij sommige dacht ik, kom maar op pappie's schootje zitten en niet wiebellen*

    Hierna gingen we wat eten.
    Buiten in een over groote tent.
    We gingen aan tafel zitten.
    Ik genoot van de aandacht van de dames die je ook opvallent zag kijken.

    Het eten was denk ik deze dag "healthy day" maar niet verkeerd.
    Er was ook een thaise aanwezig, ze zat schuin tegen over ons aan een andere tafel. Na oogcontact, ik in het thais hallo had gezegd. er gingen wat thaise woordjes heen en weer.
    Maar ze was totaal niet mijn type. *

    Even later gingen we buiten chillen op een strandstoel.*Kop koffie er bij alleen het waaide af en toe best wel.*

    En de badjas waaide dan ook bij me jongeheer steeds omhoog. Ik hield uit fatsoen zo goed mogelijk vast.*

    Even later kwam deze thaise voorbij gelopen. ze zei in het thais knappe man. "Lhor" Ze kwam heel even bij ons zitten en probeerde t toch. Maar heel subtiel liet ik wel merken dat ik niet geintresseerd was. Maar ze bleef lachen. en speels met haar zelf bezig en liep weer verder en keek om, en uite een kus. Even later liep ze weer richting de bar.*
    En weer lachte ze. Ik zei tegen me maat dat ik haar niet wilde en ik zeker weet dat zij hem goed zou aanpakken. Maar ook hij wilde haar niet.*

    Enkele minuten later kwam ze met een klant weer voorbij. En ze lachte en weer een flirt gebaar.*

    Even later ging ik ook weer richting de bar en zag die leuke hongaarse zitten. Die mij bij de balie uitlegde in hoe en wat. en ik maakte tot haar een gebaar dat ik haar wilde. Ze was lekker spontaan, hele mooie lach en vriendellijk.*
    Ze ging de sleutel halen en hoppa na een blokhutje.

    Dit keer ging t zoals het voor mij hoort te zijn. Volle passie, tongen, beffen, vingeren. Ze pijpte me. Neuken was lekkerder. Ze was ook lekker nat. Lekkere billetjes niet strak ook nidt te slap. Verder Standje 69 liggend. Ze pijpte met volle passie. Helemaal geen gezeik of wat ook. Gewoon 50 € voor half uur ongeremde sex.*

    Deze hongaarse zou ik wel als partner willen dacht ik zo. Ik zag ook niet aan haar af dat ze hongaars was. Maar zo'n lief koppie en spontaan dat ze was heeft het de vorige dame helemaal doen vergeten.*

    Zoals velen maak je het mee dat je een goeie treft, maar ook een tegenvaller.
    En persoonlijk blijft me mening dat de lust objecten ofwel super knap toch vrijwel allemaal slecht zijn op sex gebied of te verwaand. Op enkele na dan.

    Nogmaals ik heb mijn beste sex ervaringen doch zeker met de minder knappe cq normale dan de knappe gehad als ik in alles terug kijk.*

    Maar uit alles was mijn eerste ervaring tot Golden Time erg super. Ik ga dit jaar in juni weer een bezoekje brengen.*

    Opweg terug na onze lockers, vlak bij de deuropening tot de balie. Ik klede me om. En hoorde later terug dat die leuke meid achter de balie opvallend zat te kijken. Na we op het punt stonden om weer te gaan en onze armband inleverden reageerde ze ook heel spontaan, hoe was het, was alles na wens en kom je weer terug. Ik gaf als antwoord,ja zeker.*

    Later kwam mijn vriend er achter dat ze voorheen ook daar werkte anders dan achter de balie.
    Ik zou zeker open staan tot haar.
    als ze zo geintresseerd is tot je.
    Maar of ze er zelf ook voormalig als sexwerker werkte dat weet ik niet.


    Het terras gedeelte me de velen twee zitters waren erg top.*
    De blokhutjes hebben wel wat.*
    De keuze uit nationaliteiten en de klasse dames zijn ideaal.

    De dames die heen en weer lopen tussen de sauna en jaccuzi is ook top

    De lockers met magneet slot is erg handig en praktisch.

    De dames zelf!!
    pas op je hebt zoals ik hierboven beschreven heb echte premie jagers.


    Ook Elders maar hier ook deze dag een hele gerafineerde jonge dame.

    De beide namen weet ik niet meer.*

    Golden time is in de zomer maanden toch wel mijn eerste keuze.*

    P.s
    het kan zijn dat deze topic voor sommige wellicht bekent voor komt.
    Dit klopt. Ik ben ook de auteur van deze verslag zelf. En heb het aangepast en op ijsberenforum herplaatst.

    Grt Spikey73

  31. Onderstaande 12 leden hebben Spikey73 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 februari 2016),aquarius (20 februari 2016),harrie1111 (20 februari 2016),jan 67 (20 februari 2016),lustman (20 februari 2016),mechelen (20 februari 2016),pcenter (20 februari 2016),Piet Plezier (20 februari 2016),pret (20 februari 2016),Wacko66 (20 februari 2016),Wentelt Eefje (20 februari 2016),Wijze grijze (20 februari 2016)

  32. #69
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:35
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Bedankt voor je verslag. Echter dit verslag kon je ook kwijt onder algemene topic, Geile tijden. De admins/moderators zullen het vast wel verplaatsen.

    Wat betreft je 1e sessie heel vervelend wat je mee gemaakt hebt. PZC zoenen, beffen zou standaard moeten zijn in GT. Je had over deze dame een klacht moeten indienen bij de receptie, wat je wellicht een korting dan wel een vrijkaart kon opleveren. Daarnaast spreken ze de dame er op ook aan en als ze zelfde gedrag voortzet wordt ze er uit gezet.

    Volgens mij is de Thaise dame Cindy/Lin. Heb geen sessie met haar gehad, maar haar serviceverlening schijnt goed te zijn. Lees het maar na. https://www.ijsberenforum.com/forum/...aanse%29-ex-VM

    Je bent niet zo sterk met namen, maar weet je nog hoe de Hongaarse dame heet?
    Laatst gewijzigd door pret; 20 februari 2016 om 10:14

  33. #70
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Gisteren van elf tot acht in Golden time, vond het zalig. Lekker gegeten, kipvleugels en later nog zalm hmmm. In de ochtend waren er vel meer dames dan heren, maar dat trok in e loop van de dag bij, na het avondeten was het weer helemaal omgedraaid.Het damesaanbod was erg mooi, voor elk wat wils, veel slanks, maar ook wel een aantal dames met prachtige wat wulpsere bilpartijen. Liepen toch wel weer wat mooie fotomodellen rond, ik verlekker mij daar wel aan maar kies dames op grond van een gevoel van wederzijdse (?) sympathie. Veel pools, kleine dame eind 20 (?) naam met een a dik haar, lekker tongzoenen en heerlijke andere skills. Was ook met Magda, op leeftijd, maar wat een lekkere lieve geile meid is dat. Duits servicekanon met naam iets van lilia achtigs, had van die rijglaarzen aan tot boven de knie, ex world denk ik, heerlijke dame op kamer en zeer sympathiek, veel geboekte dame ook. Ontdekking van vandaag was Poolse amanda (zie haar topic). Helaas niet met Jana gekamerd die was dauergebucht.... blijft mijn favoriete momenteel. Eigenlijk heb ik geen type want Duitse Sandy mijn uberfavoriet allertijden (helaas gestopt) is een totaal ander type dan Jana

  34. Onderstaande 2 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 februari 2016),Teiresas (20 februari 2016)

  35. #71
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Bedankt voor je verslag. Echter dit verslag kon je ook kwijt onder algemene topic, Geile tijden. De admins/moderators zullen het vast wel verplaatsen.

    Wat betreft je 1e sessie heel vervelend wat je mee gemaakt hebt. NZC zoenen, beffen zou standaard moeten zijn in GT. Je had over deze dame een klacht moeten indienen bij de receptie, wat je wellicht een korting dan wel een vrijkaart kon opleveren. Daarnaast spreken ze de dame er op ook aan en als ze zelfde gedrag voortzet wordt ze er uit gezet.

    Volgens mij is de Thaise dame Cindy/Lin. Heb geen sessie met haar gehad, maar haar serviceverlening schijnt goed te zijn. Lees het maar na. https://www.ijsberenforum.com/forum/...aanse%29-ex-VM

    Je bent niet zo sterk met namen, maar weet je nog hoe de Hongaarse dame heet?
    Zal je niet NMC bedoelen? NZC is namelijk daar een hele dure extra.

  36. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    pret (20 februari 2016)

  37. #72
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:35
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Zal je niet NMC bedoelen? NZC is namelijk daar een hele dure extra.
    Bedoelde eigenlijk PZC. Het is nog vroeg en had nog geen koffie genomen.Inmiddels aangepast in berichtgeving Mijn excuses.

  38. #73
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Poolse kleine dame is Adriana, en de Duitse met de mooie glimlach is Lilian.

  39. Onderstaande leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (20 februari 2016)

  40. #74
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Zal je niet NMC bedoelen? NZC is namelijk daar een hele dure extra.
    ligt eraan welke je hebt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  41. #75
    Geregistreerd
    18 februari 2016
    Last Online
    27 augustus 2019 @ 16:38
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    64
    Discussies
    10
    Thanks
    27
    Thanked
    76 in 19 posts

    Standaard

    Ik zal in vervolg de namen proberen tot me te nemen nu ik recenties ga schrijven. Voorheen intresseerde het mij niet zo.
    Vaak lees ik ook elders op forums dat ze om de zoveel tijd toch ander allias aannemen. Of als je met haar bent een ander naam hoort, of maar half.

    Ja als ik in GT ben kan ik ze zo aanwijzen, fotografish geheugen.

    Haha,. ik neem een kleine notitie boek mee. In juni pak ik vier dames.


    Betreft die ene dame, ja gedane zaken nemen geen keer, ik had niks bijzonders afgesproken. Wilde alleen standaard. Ze wilde 20 € extra voor tongzoenen plus 20 € voor beffen. Maar ze was nog geen 50 € waard. Mocht ik haar tegen komen en achter de naam kome zal ik deze ook hier plaatsen. Of als nog bij receptie aangeven. Voor mijzelf vind ik het niet erg. Doe het dan meer voor toekomstige ijsberen die haar ontmoeten.

    Ook die 2e ontmoeting met die leuke spontane meid ga ik effen achterhalen wat haar naam is voor jullie.

    Grt Spikey73


    Maar ja dat is het hem ook, ik hoorde dat de dames hun eige prijzen hadden. Achteraf toch vernomen dit weer niet zo is.

 

 
Pagina 3 van 109 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Freude 468*60