Pagina 75 van 78 EersteEerste ... 25657172737475767778 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.875 van 1947

Discussie: Geile Tijden

Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Discussies
    29
    Thanks
    565

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    heeft iemand de Persische Sabia onlangs nog gespot? ik ga woensdagmiddag weer eens naar GT.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Sabia is gestopt!

Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Discussies
    4
    Thanks
    37

Standaard

dat is slecht nieuws voor ons. sinds wanneer?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db2 Bekijk bericht
    Sabia is gestopt!

Last Online
    Vandaag @ 17:32
    Discussies
    18
    Thanks
    633

Standaard

Nieuwe ontwikkelingen in GT.
    Mannen met de blouse open aan de receptie. Met dus een blote buik. En ze worden gewoon binnen gelaten.
    Mannen met rolkoffer. Met BMW logo.
    Mannen met rollator

Koeling! In de tuin, boven een aantal ligstoelen, of erlangs. En langs de open kanten van het restaurant. Een slang met kleine sproeiers die een fijne nevel sproeien. Dezelfde soort koeling wordt al 25 jaar gebruikt bij de luchtinlaat van varkens- en kippenstallen om het voor de dieren aangenaam te houden tijdens dit soort temperaturen.
    Oordeel niet over de uitvoering als je de reis er naar toe niet kent.

Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Discussies
    29
    Thanks
    5.184

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Nieuwe ontwikkelingen in GT.
    Mannen met de blouse open aan de receptie. Met dus een blote buik. En ze worden gewoon binnen gelaten.

Mannen met rollator
    Misschien mogen ze binnen om een buikdans weg te geven haha...

Mannen met een rollator? ...Gekker moet het niet worden

Last Online
    Vandaag @ 21:21
    Discussies
    9
    Thanks
    1.328

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Misschien mogen ze binnen om een buikdans weg te geven haha...

Rollators met BMW-logo?

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    37

Standaard

hahaha
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Rollators met BMW-logo?

Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Discussies
    126
    Thanks
    409

Standaard

Rollators met BMW-logo?
    Kijk binnenkort maar eens waar the Joker mee aan komt zetten:

MB slippers.jpg

8. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo (30 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:21
    Discussies
    9
    Thanks
    1.328

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Kijk binnenkort maar eens waar the Joker mee aan komt zetten:

MB slippers.jpg
    Toch wel met keramische remschijven?

10. Onderstaande 2 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

Knabbel (30 juli 2018),The Joker (30 juli 2018)

Last Online
    Vandaag @ 21:13
    Discussies
    88
    Thanks
    3.663

Standaard

Ik zag dat ook bij mijn enigste bezoek daar. En moet zeggen dat ik dit wel kan waarderen van een club. Zelfs op je ouwe dag of beperking heb je behoeftes... Mag ik hopen tenminste...

Misschien werd ie zelfs gesubsidieerd...

http://forum.fok.nl/topic/1902088?to...R+ALLE+COOKIES

Last Online
    Vandaag @ 21:13
    Discussies
    88
    Thanks
    3.663

Standaard

Toch wel met keramische remschijven?
    Gaat ie eindelijk die pauperbak inwisselen voor een AMG? Gele kwakbak?

Last Online
    Vandaag @ 17:32
    Discussies
    18
    Thanks
    633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik zag dat ook bij mijn enigste bezoek daar. En moet zeggen dat ik dit wel kan waarderen van een club. Zelfs op je ouwe dag of beperking heb je behoeftes... Mag ik hopen tenminste...

Misschien werd ie zelfs gesubsidieerd...

http://forum.fok.nl/topic/1902088?to...R+ALLE+COOKIES
    Ik heb bij YY ook wel eens iemand zien rondlopen op 2 krukken. De arme man mist een deel van een been. Of dat het gevolg is van een uit de hand gelopen confrontatie met een dame aldaar, een poging tot snel afvallen in korte tijd of wat anders, weet ik niet. Hoeft ook niemand aan mij uit te leggen.
    Oordeel niet over de uitvoering als je de reis er naar toe niet kent.

Last Online
    30 augustus 2018 @ 15:44
    Discussies
    64
    Thanks
    890

Standaard

Een rollator is nog niks, ik heb al een paar keer bij GT gezien dat een spastische kwijlende kerel in een rolstoel, door z'n begeleider door de club werd geduwd, dan gingen ze alle vrouwen langs om te smeken om een kamergang te mogen maken, wat voor zover ik heb gezien altijd werd geweigerd.

Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Discussies
    28
    Thanks
    882

Standaard

In YY heb ik mezelf eens een keer in de spiegel bekeken, hoe ik daar aan 300 kamergangen geraakt ben is me een raadsel.
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted...

16. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (31 juli 2018),Stief ( 2 augustus 2018),The Pussyhunter ( 2 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 15:26
    Discussies
    0
    Thanks
    78

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    In YY heb ik mezelf eens een keer in de spiegel bekeken, hoe ik daar aan 300 kamergangen geraakt ben is me een raadsel.
    Ach Brad, je neemt ook steeds de dvp met het meeste medelijden...

Last Online
    Vandaag @ 21:07
    Discussies
    28
    Thanks
    882

Standaard

Zij is de laatste tijd ook de enige die nog medelijden met me heeft.
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted...

19. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

The Pussyhunter ( 2 augustus 2018),vaginatarier (31 juli 2018)

Last Online
    7 oktober 2018 @ 20:45
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Gisteren wederom naar gt geweest heerlijk weer om nog effe in de tuin te liggen.
    Was redelijk druk maar niet overdreven en toch nog een prima line up gezien het toch vakantietijd is.
    Twee keer gekamerd een keer met een duitse zag er zeer goed maar service van bedenkelijk niveau naam is me ontschoten.
    Tweede kamer prima sessie.
    Zal geen naam noemen maar de barvrouw is toch ook een lekker ding en zeer aardig.
    Komende week zal er zeker weer eens komen.
    Misschien ook nog eens naar hg en yy.

21. Onderstaande 3 leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

Hooker lover1 (10 augustus 2018),laplagne ( 5 augustus 2018),Uit-Drenthe ( 7 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    37

Standaard

was die duitse toevallig Jane? zij is een brunette met gebruinde huid, volle billen en natuurlijke D-cup. Ik was woensdag met jane, zag er echt top uit, maar service toch erg profi. Heeft nog iemand ervaring met Jane?

Last Online
    7 oktober 2018 @ 20:45
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Nee jong dame slank kleine b cup en lang donker haar.
    Ze zegt uit Bremen te komen.
    Veel bezet maar ik denk dikwijls eenmalig.

Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Discussies
    79
    Thanks
    610

Standaard

Vorige week weer eens naar de GT geweest 1 a 2 maal per jaar ga ik nog wel eens langs maar tot de laatste keer kwam ik iedere keer dat het minder en minder aan het worden is.
    Nou heel eerlijk daar kwam deze keer ook geen verandering in rond 14:00 was de parking van de club natuurlijk al vol en dus helemaal bij tierpark geparkeerd.
    Was er vroeger nog wel eens een gratis shuttle service nu niemand te zijn, niet dat het de marathon is maar bij 34 graden is het toch een stukje lopen.
    Ontvangst was netjes maar zakelijk als altijd en eenmaal in de club viel me het voor GT geringe aantal dames op.
    Ook in de tuin 1 van de plussen met dit weer in de GT leek het bijna een gay sauna een en al witte jas en handdoek op de wiesen.
    Eerst maar wat gegeten kwaliteit van het eten smaakt nog altijd goed en de flesjes bier vinden gretig aftrek met dit weer.
    Ik heb een groot deel van de dag in de zon gelegen en rondjes gelopen door de club maar vooral voor 17:00 bleef het erg rustig qua dames in verhouding met het aantal heren.

Ook in de diversiteit is het niet meer wat het geweest is slechts 2 oudere Aziatische dames en 1 donkere dame.
    Het viel me dan ook op dat vooral deze 3 exotische parels steeds weg waren voor een kamergang.
    Of heel lang bij 1 persoon in gezelschap bleven ik vermoed dat ook dit betaald was.
    Ook de optiek van de aanwezige dames is niet meer de wow factor van jaren geleden.
    Sterker nog ik zal zeker het komende jaar niet veel verder rijden als Roermond of Lemiers want vond het vandaag weeral matig in de GT.
    I just don't give a fuck

25. Onderstaande 11 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

bram57 (11 augustus 2018),firstme ( 9 augustus 2018),hasta la pasta ( 9 augustus 2018),Hooker lover1 (10 augustus 2018),Husky (10 augustus 2018),laplagne ( 9 augustus 2018),sepp2000 ( 9 augustus 2018),The Joker ( 9 augustus 2018),VAZKOR ( 9 augustus 2018),Wentelt Eefje (11 augustus 2018),Wijze grijze ( 9 augustus 2018)

Last Online
    Discussies
    4
    Thanks
    37

Standaard

@Ties85: hoe is de line-up momenteel in YY op een doordeweekse middag vergeleken met GT? Meer stunners? Ik wil binnenkort na anderhalf jaar weer eens gaan kijken in YY. Of is Sixsens inmiddels het betere alternatief?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Vorige week weer eens naar de GT geweest 1 a 2 maal per jaar ga ik nog wel eens langs maar tot de laatste keer kwam ik iedere keer dat het minder en minder aan het worden is.
    Nou heel eerlijk daar kwam deze keer ook geen verandering in rond 14:00 was de parking van de club natuurlijk al vol en dus helemaal bij tierpark geparkeerd.
    Was er vroeger nog wel eens een gratis shuttle service nu niemand te zijn, niet dat het de marathon is maar bij 34 graden is het toch een stukje lopen.
    Ontvangst was netjes maar zakelijk als altijd en eenmaal in de club viel me het voor GT geringe aantal dames op.
    Ook in de tuin 1 van de plussen met dit weer in de GT leek het bijna een gay sauna een en al witte jas en handdoek op de wiesen.
    Eerst maar wat gegeten kwaliteit van het eten smaakt nog altijd goed en de flesjes bier vinden gretig aftrek met dit weer.
    Ik heb een groot deel van de dag in de zon gelegen en rondjes gelopen door de club maar vooral voor 17:00 bleef het erg rustig qua dames in verhouding met het aantal heren.

Ook in de diversiteit is het niet meer wat het geweest is slechts 2 oudere Aziatische dames en 1 donkere dame.
    Het viel me dan ook op dat vooral deze 3 exotische parels steeds weg waren voor een kamergang.
    Of heel lang bij 1 persoon in gezelschap bleven ik vermoed dat ook dit betaald was.
    Ook de optiek van de aanwezige dames is niet meer de wow factor van jaren geleden.
    Sterker nog ik zal zeker het komende jaar niet veel verder rijden als Roermond of Lemiers want vond het vandaag weeral matig in de GT.

Last Online
    11 september 2018 @ 17:20
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik vond de line-up afgelopen dinsdag best meevallen rekening houdend met de vakantie-standaard.
    Ik denk ook terug aan vijf jaar terug, die massa prachtdames maar ik schat dat dat toch nostalgisch bijgekleurde hersenspinsels zijn.
    Ik bid dat een massa stunners wederkeert maar ik geniet wekelijks van het aanwezige lekkers

wees gegroet

28. Onderstaande 2 leden hebben Alerion bedankt voor deze bijdrage:

quickstep (10 augustus 2018),Spankooow (10 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Discussies
    79
    Thanks
    610

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    @Ties85: hoe is de line-up momenteel in YY op een doordeweekse middag vergeleken met GT? Meer stunners? Ik wil binnenkort na anderhalf jaar weer eens gaan kijken in YY. Of is Sixsens inmiddels het betere alternatief?

Het aantal stunners in de YY is nog altijd meer als in de SS maar heel eerlijk in de SS hangt een leukere sfeer, misschien ligt de optiek in de GT ietsjes hoger maar niet zoveel hoger dat het voor mij een reden is om 25 kilometer extra Duitsland in te rijden.
    Verder vind ik de GT een heel beperkte club zeker als het minder als 25 graden is en je niet lekker in de tuin kunt liggen,en viel het aantal dames in verhouding met heren me erg tegen deze keer.
    Als je naar de YY gaat zou ik je wel adviseren op een WOE/DO/VRIJ/ZA te gaan dan is meestal het meeste aanwezig.
    I just don't give a fuck

30. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

hotmister1985 (10 augustus 2018),Spankooow (10 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Discussies
    2
    Thanks
    972

Standaard

Dit seizoen is het me weer gelukt om GT te bezoeken. Begin deze maand er heen gereden, aangekomen rond een uur of drie, contributie voldaan, omgekleed, gedoucht en de bar betreden. In een eerste oogopslag dacht ik ……mmwwaahh …..? Maar het zou toch allemaal goed komen deze dag.

De eerste kandidaat was Nella. Ze liep rond in een soort body en toonde haar boobies regelmatig aan de zon. Zag er echt niet verkeerd uit en uiteindelijk raakte ik in gesprek met haar. Ging wat moeizaam, maar we kwamen er wel uit.
    Het daarop volgende kamertje was prima. Aanvankelijk deed Nella wat onwennig, maar uiteindelijk was ik goed tevreden en we hebben samen plezier gehad. Aansluitend nog een beetje gebabbeld en op tijd de kamer verlaten. Top meisje, deze Nella. .

Lekker in de tuin gezeten, wat gekletst met andere bezoekers, op tijd wat gegeten en toen maar eens een keuze gemaakt voor een volgende ronde.

Mijn oog viel op een Afrikaanse parel en die luisterde naar de naam Haley. Regelmatig vind ik dat toch wel spannend om met een donkere dame te kameren. Bovendien is het toch anders dan met een Europese. Lastig uit te leggen, maar wel spannend.
    Met Haley snel naar een hutje vertrokken en een enorm leuke tijd met haar gehad. Haley is echt een hele lieve meid met een prima service en ik kan haar op zeker aanbevelen. Het toppertje van de dag, voor mij. .

Inmiddels werd het wat rustiger en besloot ik lekker te douchen en huiswaarts te keren.
    Maar op zeker kom ik hier snel weer een keer terug.

Grtz
    K

32. Onderstaande 8 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

bierbeer (11 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty (11 augustus 2018),Hooker lover1 (11 augustus 2018),Husky (11 augustus 2018),mechelen (11 augustus 2018),satanic surfer (12 augustus 2018),Teiresas (11 augustus 2018),Wentelt Eefje (11 augustus 2018)

Last Online
    Gisteren @ 19:17
    Discussies
    310
    Thanks
    4.540

Standaard

Wegens algeheen geleuter en gezwam ditmaal géén dierenaanhef in dit bericht. Ook al die olijke youtubeclipjes ontbreken evenals dat gratis verjaardagsentreegezeik prematuur van jochies die wegens weinig Ahnung toch niet zurecht kommen in clubs die er toe doen aangezien ze vrijkaartafhankelijk clubben en de gulle schenkers hun aars aanbieden doch eigenlijk geen clue hebben allesbeschouwd. Hem/n wens ik toe dat ie ditmaal op tijd richting LR kachelt zodat ie er geen rechtsomkeert moet maken zoals vorig jaar..hoe triest kan men zijn om elk jaar weer op z´n verjaardag al met minimale verwachtingkjes opnieuw für Lau binnen te strompelen met het maximale spendeeridee van 50E ofzo om de volgende dagen elders aan tweederangsmokkels te mogen morrelen en dan wel spendabel zijn, hohoho, Merry Christmas! En maar bazelen en lullen zonder enige Ahnung van clubben en zich quasi einschranken/beperken tot 4 of 5 tombolapotjes om hun rondo te bepalen, tja... Zo, weeral een boel vriendjes gemaakt, dat telt aardig aan doch iemand moet ´t doen, het gaat de fasoengrenzen onderhand voorbij doch alla, blijven nomineren jochies zodat ie komende maand opnieuw op "tour" kan. In het Duits is daar een prima de lading dekkend woord voor: AUSNUTZER!! Gelukkig ruiken mokkels zulke jochies van anderhalve gnoelengte afstand. Wel jammer dat ´k geen diertjes mag vermelden, dat had nog geinig kunnen worden, ik houd het dan maar bij VaarsArendZebraKolibrieOoievaarReiger, dat schijt op.

GT dus, gecumuleerd betreft het een kort relaas van 2 bezoekjes, doordeweeks...Een 45à55-tal dames gokt ss, eenmaal geen wachttijden (die beginnen doordeweeks toch pas na het avondeten meestal), éénmaal moest ss de ballen dichtgeknepen houwen voor een klein kwartiertje...Line-up aardig vernieuwd met een 10-tal onbekende moppies, enkele Sharks-transfers, onderhand méér dan een handvol LR-transfers en voorts enkele nieuwe Duitse moppies waaronder eentje die ´k deze week in Zürich opnieuw tegen het lijf liep. Tja, het is ´n kleine wereld. Een handvol opties minimaal, dat is een meervoud van elders doch alla...Géén louter Roemeensendominantie, dat kan u distilleren uit het onderstaande sessieoverzichtje dat ´k summier hou want oh wee dat er weer wat zeikstralen beginnen te mekkeren nadien. Met 3 van hen had ´k voorafgaand al de eer, dus hondstrouw is die ss wel te noemen eigenlijk. Géén upsellpraktijken of extragezeur, ze weten dat ´k daar nogal allergisch aan ben doch ook bij andere snollen niks van dien aard vastgesteld.

SILA: Turks/Duits, rondom 30j, goede clubservice waarbij het TZ een beetje inkakte in vergelijk met voordien doch alla, de rest inclusief reiter vooral bovengemiddeld...3/5 score lijkt me plausibel.

MELODIE: Bulgaarse, rondom 30j, excellent as ever, no need to elaborate...5/5 score na onderhand sessie elvendutzend lijkt me plausibel.

FINNJA: Duitse, rondom 20j, gemiddelde clubservice van een beauty die onderwijl al richting fkkGlobe is verhuisd(gleiche Alias)..Deze week overschatte ze haar prestatie van onlangs dus keurig gedag gezegd enzo, maar niet meer...2,5/5 score lijkt me plausibel.

JULIE: Poolse, rondom 20j, bovengemiddelde clubservice, paspoortje een tijd geleden aangemaakt, look over there if needed luiwammesen. 4/5 score lijkt me plausibel.

Zo, voorts alles spic and span, tuin een oase van rust, airco in de hutjes wat het neuken optimaliseert in de verzengende zomereditie dit jaar, eten acceptabel doch kan beter, personeel bedrijvig at all time, natjes prima want uit de Petfles en niet van dat aangelengd gedoe in het gros van de clubs...Still on top of things in NRW without a doubt, tenminste als men niet van blanke latina´s houdt of louter opbeurt van rubbervrees vertonende mokkels. Om toch nog een streepje muziek erintesmokkelen omdat dat altijd goed aankomt: de Hardcorelegendes from NYC: Sick of it all: no cure. Smakelijk!

Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

34. Onderstaande 18 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (13 augustus 2018),billclinton (12 augustus 2018),brombeerzuid (12 augustus 2018),dennisw (16 augustus 2018),firstme (12 augustus 2018),hasta la pasta (12 augustus 2018),Hooker lover1 (12 augustus 2018),JonnyFontane (17 augustus 2018),laplagne (12 augustus 2018),pret (13 augustus 2018),rmjhexe (13 augustus 2018),snaal88 (12 augustus 2018),Spankooow (12 augustus 2018),Teiresas (12 augustus 2018),The Joker (12 augustus 2018),trickyD (13 augustus 2018),vaginatarier (12 augustus 2018),Wentelt Eefje (12 augustus 2018)

Last Online
    Vandaag @ 08:26
    Discussies
    10
    Thanks
    1.609

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Wel jammer dat ´k geen diertjes mag vermelden, dat had nog geinig kunnen worden, ik houd het dan maar bij VaarsArendZebraKolibrieOoievaarReiger, dat schijt op.
    Ik houd het sinds zondag 14 augustus 2011 heel vaak bij Wolven.

Die Wolven kunnen echt heel erg origineel verhalen over hun rooftochten. Het zijn tevens rovers die hun rooftochten combineren met wetenschappelijk onderzoek. Waar je eigenlijk heel erg jaloers op zou kunnen worden als je niet van hetzelfde soort bent. Of júíst daarom.

Die Wolven observeren alles zeer nauwkeurig. Ze onthouden ook echt alles. Ze moeten wel, want ze moeten minutieus verslag uitbrengen aan hun soortgenoten. En dat doen ze ook altijd met verve.

Pagina 75 van 78 EersteEerste ... 25657172737475767778 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten