Pagina 59 van 109 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.475 van 2707

Discussie: Geile Tijden

  1. #1451
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Gisteren wederom naar gt geweest heerlijk weer om nog effe in de tuin te liggen.
    Was redelijk druk maar niet overdreven en toch nog een prima line up gezien het toch vakantietijd is.
    Twee keer gekamerd een keer met een duitse zag er zeer goed maar service van bedenkelijk niveau naam is me ontschoten.
    Tweede kamer prima sessie.
    Zal geen naam noemen maar de barvrouw is toch ook een lekker ding en zeer aardig.
    Komende week zal er zeker weer eens komen.
    Misschien ook nog eens naar hg en yy.

  2. Onderstaande 3 leden hebben popey01 bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (10 augustus 2018),laplagne ( 5 augustus 2018),Uit-Drenthe ( 7 augustus 2018)

  3. #1452
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    was die duitse toevallig Jane? zij is een brunette met gebruinde huid, volle billen en natuurlijke D-cup. Ik was woensdag met jane, zag er echt top uit, maar service toch erg profi. Heeft nog iemand ervaring met Jane?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  4. #1453
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Nee jong dame slank kleine b cup en lang donker haar.
    Ze zegt uit Bremen te komen.
    Veel bezet maar ik denk dikwijls eenmalig.

  5. #1454
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vorige week weer eens naar de GT geweest 1 a 2 maal per jaar ga ik nog wel eens langs maar tot de laatste keer kwam ik iedere keer dat het minder en minder aan het worden is.
    Nou heel eerlijk daar kwam deze keer ook geen verandering in rond 14:00 was de parking van de club natuurlijk al vol en dus helemaal bij tierpark geparkeerd.
    Was er vroeger nog wel eens een gratis shuttle service nu niemand te zijn, niet dat het de marathon is maar bij 34 graden is het toch een stukje lopen.
    Ontvangst was netjes maar zakelijk als altijd en eenmaal in de club viel me het voor GT geringe aantal dames op.
    Ook in de tuin 1 van de plussen met dit weer in de GT leek het bijna een gay sauna een en al witte jas en handdoek op de wiesen.
    Eerst maar wat gegeten kwaliteit van het eten smaakt nog altijd goed en de flesjes bier vinden gretig aftrek met dit weer.
    Ik heb een groot deel van de dag in de zon gelegen en rondjes gelopen door de club maar vooral voor 17:00 bleef het erg rustig qua dames in verhouding met het aantal heren.

    Ook in de diversiteit is het niet meer wat het geweest is slechts 2 oudere Aziatische dames en 1 donkere dame.
    Het viel me dan ook op dat vooral deze 3 exotische parels steeds weg waren voor een kamergang.
    Of heel lang bij 1 persoon in gezelschap bleven ik vermoed dat ook dit betaald was.
    Ook de optiek van de aanwezige dames is niet meer de wow factor van jaren geleden.
    Sterker nog ik zal zeker het komende jaar niet veel verder rijden als Roermond of Lemiers want vond het vandaag weeral matig in de GT.
    I just don't give a fuck

  6. Onderstaande 11 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    bram57 (11 augustus 2018),firstme ( 9 augustus 2018),hasta la pasta ( 9 augustus 2018),Hooker lover1 (10 augustus 2018),Husky (10 augustus 2018),laplagne ( 9 augustus 2018),sepp2000 ( 9 augustus 2018),The Joker ( 9 augustus 2018),VAZKOR ( 9 augustus 2018),Wentelt Eefje (11 augustus 2018),Wijze grijze ( 9 augustus 2018)

  7. #1455
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    @Ties85: hoe is de line-up momenteel in YY op een doordeweekse middag vergeleken met GT? Meer stunners? Ik wil binnenkort na anderhalf jaar weer eens gaan kijken in YY. Of is Sixsens inmiddels het betere alternatief?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Vorige week weer eens naar de GT geweest 1 a 2 maal per jaar ga ik nog wel eens langs maar tot de laatste keer kwam ik iedere keer dat het minder en minder aan het worden is.
    Nou heel eerlijk daar kwam deze keer ook geen verandering in rond 14:00 was de parking van de club natuurlijk al vol en dus helemaal bij tierpark geparkeerd.
    Was er vroeger nog wel eens een gratis shuttle service nu niemand te zijn, niet dat het de marathon is maar bij 34 graden is het toch een stukje lopen.
    Ontvangst was netjes maar zakelijk als altijd en eenmaal in de club viel me het voor GT geringe aantal dames op.
    Ook in de tuin 1 van de plussen met dit weer in de GT leek het bijna een gay sauna een en al witte jas en handdoek op de wiesen.
    Eerst maar wat gegeten kwaliteit van het eten smaakt nog altijd goed en de flesjes bier vinden gretig aftrek met dit weer.
    Ik heb een groot deel van de dag in de zon gelegen en rondjes gelopen door de club maar vooral voor 17:00 bleef het erg rustig qua dames in verhouding met het aantal heren.

    Ook in de diversiteit is het niet meer wat het geweest is slechts 2 oudere Aziatische dames en 1 donkere dame.
    Het viel me dan ook op dat vooral deze 3 exotische parels steeds weg waren voor een kamergang.
    Of heel lang bij 1 persoon in gezelschap bleven ik vermoed dat ook dit betaald was.
    Ook de optiek van de aanwezige dames is niet meer de wow factor van jaren geleden.
    Sterker nog ik zal zeker het komende jaar niet veel verder rijden als Roermond of Lemiers want vond het vandaag weeral matig in de GT.
    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  8. #1456
    Geregistreerd
    3 maart 2017
    Last Online
    2 december 2022 @ 16:44
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Ik vond de line-up afgelopen dinsdag best meevallen rekening houdend met de vakantie-standaard.
    Ik denk ook terug aan vijf jaar terug, die massa prachtdames maar ik schat dat dat toch nostalgisch bijgekleurde hersenspinsels zijn.
    Ik bid dat een massa stunners wederkeert maar ik geniet wekelijks van het aanwezige lekkers

    wees gegroet

  9. Onderstaande 2 leden hebben Alerion bedankt voor deze bijdrage:

    quickstep (10 augustus 2018),Zultbroek81 (10 augustus 2018)

  10. #1457
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    @Ties85: hoe is de line-up momenteel in YY op een doordeweekse middag vergeleken met GT? Meer stunners? Ik wil binnenkort na anderhalf jaar weer eens gaan kijken in YY. Of is Sixsens inmiddels het betere alternatief?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Het aantal stunners in de YY is nog altijd meer als in de SS maar heel eerlijk in de SS hangt een leukere sfeer, misschien ligt de optiek in de GT ietsjes hoger maar niet zoveel hoger dat het voor mij een reden is om 25 kilometer extra Duitsland in te rijden.
    Verder vind ik de GT een heel beperkte club zeker als het minder als 25 graden is en je niet lekker in de tuin kunt liggen,en viel het aantal dames in verhouding met heren me erg tegen deze keer.
    Als je naar de YY gaat zou ik je wel adviseren op een WOE/DO/VRIJ/ZA te gaan dan is meestal het meeste aanwezig.
    I just don't give a fuck

  11. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    hotmister1985 (10 augustus 2018),Zultbroek81 (10 augustus 2018)

  12. #1458
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Dit seizoen is het me weer gelukt om GT te bezoeken. Begin deze maand er heen gereden, aangekomen rond een uur of drie, contributie voldaan, omgekleed, gedoucht en de bar betreden. In een eerste oogopslag dacht ik ……mmwwaahh …..? Maar het zou toch allemaal goed komen deze dag.

    De eerste kandidaat was Nella. Ze liep rond in een soort body en toonde haar boobies regelmatig aan de zon. Zag er echt niet verkeerd uit en uiteindelijk raakte ik in gesprek met haar. Ging wat moeizaam, maar we kwamen er wel uit.
    Het daarop volgende kamertje was prima. Aanvankelijk deed Nella wat onwennig, maar uiteindelijk was ik goed tevreden en we hebben samen plezier gehad. Aansluitend nog een beetje gebabbeld en op tijd de kamer verlaten. Top meisje, deze Nella. .

    Lekker in de tuin gezeten, wat gekletst met andere bezoekers, op tijd wat gegeten en toen maar eens een keuze gemaakt voor een volgende ronde.

    Mijn oog viel op een Afrikaanse parel en die luisterde naar de naam Haley. Regelmatig vind ik dat toch wel spannend om met een donkere dame te kameren. Bovendien is het toch anders dan met een Europese. Lastig uit te leggen, maar wel spannend.
    Met Haley snel naar een hutje vertrokken en een enorm leuke tijd met haar gehad. Haley is echt een hele lieve meid met een prima service en ik kan haar op zeker aanbevelen. Het toppertje van de dag, voor mij. .

    Inmiddels werd het wat rustiger en besloot ik lekker te douchen en huiswaarts te keren.
    Maar op zeker kom ik hier snel weer een keer terug.

    Grtz
    K

  13. Onderstaande 8 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (11 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty (11 augustus 2018),Hooker lover1 (11 augustus 2018),Husky (11 augustus 2018),mechelen (11 augustus 2018),satanic surfer (12 augustus 2018),Teiresas (11 augustus 2018),Wentelt Eefje (11 augustus 2018)

  14. #1459
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Wegens algeheen geleuter en gezwam ditmaal géén dierenaanhef in dit bericht. Ook al die olijke youtubeclipjes ontbreken evenals dat gratis verjaardagsentreegezeik prematuur van jochies die wegens weinig Ahnung toch niet zurecht kommen in clubs die er toe doen aangezien ze vrijkaartafhankelijk clubben en de gulle schenkers hun aars aanbieden doch eigenlijk geen clue hebben allesbeschouwd. Hem/n wens ik toe dat ie ditmaal op tijd richting LR kachelt zodat ie er geen rechtsomkeert moet maken zoals vorig jaar..hoe triest kan men zijn om elk jaar weer op z´n verjaardag al met minimale verwachtingkjes opnieuw für Lau binnen te strompelen met het maximale spendeeridee van 50E ofzo om de volgende dagen elders aan tweederangsmokkels te mogen morrelen en dan wel spendabel zijn, hohoho, Merry Christmas! En maar bazelen en lullen zonder enige Ahnung van clubben en zich quasi einschranken/beperken tot 4 of 5 tombolapotjes om hun rondo te bepalen, tja... Zo, weeral een boel vriendjes gemaakt, dat telt aardig aan doch iemand moet ´t doen, het gaat de fasoengrenzen onderhand voorbij doch alla, blijven nomineren jochies zodat ie komende maand opnieuw op "tour" kan. In het Duits is daar een prima de lading dekkend woord voor: AUSNUTZER!! Gelukkig ruiken mokkels zulke jochies van anderhalve gnoelengte afstand. Wel jammer dat ´k geen diertjes mag vermelden, dat had nog geinig kunnen worden, ik houd het dan maar bij VaarsArendZebraKolibrieOoievaarReiger, dat schijt op.

    GT dus, gecumuleerd betreft het een kort relaas van 2 bezoekjes, doordeweeks...Een 45à55-tal dames gokt ss, eenmaal geen wachttijden (die beginnen doordeweeks toch pas na het avondeten meestal), éénmaal moest ss de ballen dichtgeknepen houwen voor een klein kwartiertje...Line-up aardig vernieuwd met een 10-tal onbekende moppies, enkele Sharks-transfers, onderhand méér dan een handvol LR-transfers en voorts enkele nieuwe Duitse moppies waaronder eentje die ´k deze week in Zürich opnieuw tegen het lijf liep. Tja, het is ´n kleine wereld. Een handvol opties minimaal, dat is een meervoud van elders doch alla...Géén louter Roemeensendominantie, dat kan u distilleren uit het onderstaande sessieoverzichtje dat ´k summier hou want oh wee dat er weer wat zeikstralen beginnen te mekkeren nadien. Met 3 van hen had ´k voorafgaand al de eer, dus hondstrouw is die ss wel te noemen eigenlijk. Géén upsellpraktijken of extragezeur, ze weten dat ´k daar nogal allergisch aan ben doch ook bij andere snollen niks van dien aard vastgesteld.

    SILA: Turks/Duits, rondom 30j, goede clubservice waarbij het TZ een beetje inkakte in vergelijk met voordien doch alla, de rest inclusief reiter vooral bovengemiddeld...3/5 score lijkt me plausibel.

    MELODIE: Bulgaarse, rondom 30j, excellent as ever, no need to elaborate...5/5 score na onderhand sessie elvendutzend lijkt me plausibel.

    FINNJA: Duitse, rondom 20j, gemiddelde clubservice van een beauty die onderwijl al richting fkkGlobe is verhuisd(gleiche Alias)..Deze week overschatte ze haar prestatie van onlangs dus keurig gedag gezegd enzo, maar niet meer...2,5/5 score lijkt me plausibel.

    JULIE: Poolse, rondom 20j, bovengemiddelde clubservice, paspoortje een tijd geleden aangemaakt, look over there if needed luiwammesen. 4/5 score lijkt me plausibel.

    Zo, voorts alles spic and span, tuin een oase van rust, airco in de hutjes wat het neuken optimaliseert in de verzengende zomereditie dit jaar, eten acceptabel doch kan beter, personeel bedrijvig at all time, natjes prima want uit de Petfles en niet van dat aangelengd gedoe in het gros van de clubs...Still on top of things in NRW without a doubt, tenminste als men niet van blanke latina´s houdt of louter opbeurt van rubbervrees vertonende mokkels. Om toch nog een streepje muziek erintesmokkelen omdat dat altijd goed aankomt: de Hardcorelegendes from NYC: Sick of it all: no cure. Smakelijk!

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  15. Onderstaande 18 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 augustus 2018),billclinton (12 augustus 2018),brombeerzuid (12 augustus 2018),dennisw (16 augustus 2018),firstme (12 augustus 2018),FOEF (12 augustus 2018),hasta la pasta (12 augustus 2018),Hooker lover1 (12 augustus 2018),JonnyFontane (17 augustus 2018),laplagne (12 augustus 2018),pret (13 augustus 2018),rmjhexe (13 augustus 2018),snaal88 (12 augustus 2018),Teiresas (12 augustus 2018),The Joker (12 augustus 2018),trickyD (13 augustus 2018),Wentelt Eefje (12 augustus 2018),Zultbroek81 (12 augustus 2018)

  16. #1460
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Wel jammer dat ´k geen diertjes mag vermelden, dat had nog geinig kunnen worden, ik houd het dan maar bij VaarsArendZebraKolibrieOoievaarReiger, dat schijt op.
    Ik houd het sinds zondag 14 augustus 2011 heel vaak bij Wolven.

    Die Wolven kunnen echt heel erg origineel verhalen over hun rooftochten. Het zijn tevens rovers die hun rooftochten combineren met wetenschappelijk onderzoek. Waar je eigenlijk heel erg jaloers op zou kunnen worden als je niet van hetzelfde soort bent. Of júíst daarom.

    Die Wolven observeren alles zeer nauwkeurig. Ze onthouden ook echt alles. Ze moeten wel, want ze moeten minutieus verslag uitbrengen aan hun soortgenoten. En dat doen ze ook altijd met verve.

  17. #1461
    Geregistreerd
    25 april 2018
    Last Online
    15 oktober 2020 @ 07:29
    Berichten
    159
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    147 in 71 posts

    Standaard

    Ik kom al vanaf de eerste dag open bij Golden Time.


    Daar is het altijd super goed en gezellig en meestal altijd nieuwe dames daar of ze wisselen van Livingroom naar Golden time.

    Alleen moet je daar vroeg zijn want het is meestal behoorlijk druk om dan een parkeerplaats te krijgen, of je moet dan 2 min verder rijden en daar kan je altijd parkeren en wordt met de auto naar de club gebracht en op die parkeerplaats is altijd toezicht van Golden Time.
    Een hele dag in Golden Time is zo voorbij omdat er veel te beleven is.

    Groetjes fijne dag.

  18. Onderstaande 2 leden hebben rakkertje12 bedankt voor deze bijdrage:

    befbaas (15 augustus 2018),superbuilder2 (14 augustus 2018)

  19. #1462
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:10
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Een dolle dwaze donderdag. Dat was de eindconclusie donderdagavond toen de parkeerplaats van Golden Time werd verlieten. De donderdagen waren vroeger bommetje vol in Golden Time en dat was ook eergisteren het geval.Omstreeks half twee was zelfs de parkeerplaats bij de tennisvereniging al bijna vol en dan weet je het al. Waar heel Nederland in de bewolking zat, scheen de zon aan de Heidweg. Als je dan richting de entree van Golden Time loopt, begint het steeds meer te kriebelen, want welke schoonheden zullen vandaag aanwezig zijn. Dan blijft natuurlijk nagenoeg bij elke club de vraag, maar het is en was natuurlijk ook vakantietijd. Dat hebben wij geweten, want de badjassen waren heel erg in de meerderheid. Veel dames genieten nog van hun soms verdomd lange vakantie of hadden een roostervrije dag opgenomen. Van mijn favorietenlijstje ontbraken bijvoorbeeld Elisabeth, Elvira, Evelina, Gloria, Pamela en helaas ook de Duitse Lisa. Ik roep het al jaren, maar gelukkig ontdekken steeds meer dames die de Nederlandse taal beheersen het paradijs genaamd Golden Time met blondine Noa als de kopvrouw. Toch sta je elke keer vreemd te kijken als je hoort dat er door een dame Nederlands wordt gesproken. Zo ook kennis gemaakt met de Bulgaarse Clara die in Nederland had gewoond en op een heel grappige en lieve manier Nederlands spreekt. Later de dag ook van haar genoten op de kamer. Clara was leuk gekleed, heeft een mooi figuur en zoent lekker. De tegenwoordig in Duitsland woonachtige komt zeker op mijn favorietenlijst. Er huppelen de nodige Bulgaarse dames in Golden Time rond. Met één dame raakte ik in gesprek en dan realiseer je dat je soms niet eens meer kan herinneren dat je met haar op de kamer was. Wij zaten vriendelijk te babbelen en toen zei de dame 'dat weet ik allemaal van je ondeugende vakantie op het Bulgaarse strand, want ik heb jou al eens mogen verwennen.' Daar schrok ik van, want was zij wel mijn type. Ik had vermoedelijk meer indruk gemaakt op haar dan andersom. Ook de Bulgaarse Melody was weer aanwezig, maar deze routinier was razend populair en dat verbaast mij eigenlijk niets.

    Na een grote salade als lunch lekker in de tuin liggen uitbuiken. Het blijft telkens een genot om in Golden Time te zijn, maar wat was het druk met mannen. Om vier uur werden al kledingzakken uitgedeeld. Mijn oog viel op een vriendelijke dame met mooie borsten. Dat klopte want cupje C was puur natuur van Angela. Een Roemeense met Italiaanse roots van ergens begin twintig. Het is natuurlijk een kunst om de hele dag vriendelijk zijn, maar Angela was de hele dag vrolijk en dat leverde haar de nodige klanten. De mannen stonden zelfs in de rij voor deze nieuwkomer in de kleedkamer te wachten. Een prima sessie met Angela en zeker voor herhaling vatbaar. Bij het verlaten van de hutjes zag ik een hele dame in het restaurantgedeelte' zitten. Snel afrekenen, douche nemen en op zoek naar de knappe vrouw met het witte hesje. Haastige spoed is zelden goed. Zij was nog aanwezig, maar het bleek de masseuse te zijn en haar krijg je helaas niet op de kamer in Golden Time. De schnitzel met zigeunersaus smaakte prima en ik kreeg de indruk dat veel bezoekers deze keer tevreden waren over de keuken. De spaghetti was trouwens in de middag zeer populair en snel uitverkocht. Vanuit de tuin zag ik dat de leidinggevende dames Tatjana en Marina regelmatig rondliepen om te controleren of alles goed ging. De Moldavische Lorri had trouwens een hele leuke blonde vriendin meegenomen met een typisch Oostblokgezicht meegenomen. Hoorde dat ze Vivi of zoiets heette, maar met haar rode bikini verdraaide menige ijsbeer zijn nek.

    Weet niet hoe laat het was, maar aan het begin van de avond was de (buiten)lucht niet te harden in Golden Time. Waar je ook kwam. De plaatselijke boer Harms zou wel eens een foutje met zijn mest gemaakt hebben, maar sommige vrouwen gingen bijna over hun nek. Kan best begrijpen dat mannen naar huis zijn gevlucht. Ik had rond negen uur het gevoel dat de vrouwen de meerderheid hadden, want veel mannen waren naar huis gegaan. De Poolse routinier was weer een waardige afsluiting van deze dolle dwaze donderdag.

  20. Onderstaande 17 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 augustus 2018),bierbeer (18 augustus 2018),billclinton (19 augustus 2018),Bluebear (18 augustus 2018),bram57 (23 augustus 2018),broodpoot (18 augustus 2018),cameltoe slide (19 augustus 2018),gignnl (18 augustus 2018),Highlander (20 augustus 2018),Hooker lover1 (19 augustus 2018),Klatergoud (19 augustus 2018),satanic surfer (19 augustus 2018),Teiresas (18 augustus 2018),The Joker (19 augustus 2018),trickyD (20 augustus 2018),Wentelt Eefje (18 augustus 2018),Zultbroek81 (18 augustus 2018)

  21. #1463
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    dat is slecht nieuws voor ons. sinds wanneer?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Goed nieuws, ze is weer begonnen!

  22. #1464
    Geregistreerd
    28 januari 2015
    Last Online
    24 november 2023 @ 19:48
    Berichten
    10
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi collega's

    Ik ben van plan om vrijdag nog effe binnen te wippen in GT. Het is alweer een hele tijd geleden, hoe zit het zo met de line-up in deze vakantiedagen? Is er voldoende kwaliteit aanwezig, lopen er wat (service)kanonnen rond, of zijn de meeste dames nog met vakantie? (Suggesties altijd welkom :p)

  23. #1465
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Golden Time - 7 jaar ijsbeer, GT revisited
    16 Augustus 2018

    Noem het een vlaag van nostalgie: plots wou ik terug naar de club waar het voor mij allemaal begon. Op het forum heette ik nog Knut666 want dat ijsbeertje was nog erg groen achter de oren. Ik carpoolde met The Saint, ontmoette Dupke en had een drietal kamergangen met resp. een Bulgaarse, een Roemeense 'Spaanse' en een Nederlandse meid. Ik ervoer de service-ervaringen in stijgende lijn uitmondend in een superkamer met de Nederlandse Veronika wat het tot een dag maakte dat ik niet vergeet. De reden, of een van de redens, waarom ik vorig jaar met een teleurgesteld gevoel de club ongepopt heb verlaten was dat ik 1) te laat binnen kwam; 2) een botsing ondervond tussen m'n verwachtingen vanuit de eerste ervaring toen alles nog wow voor me was versus de ervaren ijsbeer voor wie het nieuwe er al lang af is. GT is een club als alle andere: dit was een reality check. Nu dat achter de rug is, is het tijd voor een volgend bezoek met bijgestelde verwachtingen.


    FAZIT

    1) Werkpunten / negatief
    - Line-up mag kwantitatief meer zijn; we weten ondertussen wel dat het verlof is en een weekdag maar toch.
    - kwalitatief mogen er meer stunners zijn: er waren veel van hetzelfde type, geldt evenwel voor alle grote clubs.
    - Binnenruimte gauw erg klein bij meer mensen.
    - Ik kende nauwelijks veel dames, dus kans hit & miss is groter.
    - Douches bij lockers wat te heet ingesteld.

    2) neutraal
    - Het viel mee met de drukte gezien de verspreiding door de tuin en de meeste kwamen vooral relaxen in de tuin.
    - Muziek is doorgaans commerciële meuk, ik heb geen partysfeer gezien; het is uiteraard een weekdag.
    - Ik mistte de lounge-muziek die ik vroeger hoorde in tuin-gedeelte.
    .
    3) Positief
    - Mits goed weer de ideale zomerclub,met de grote tuin en voldoende plek om er te relaxen.
    - Eten was goed deze dag.
    - Super oog voor hygiëne, constant gedweild in lockerruimte
    - Dames deze keer niet allemaal zo wars van verbeelding qua verleiden
    - nauwelijks jaag-gedrag en geen claimgedrag ervaren van de dames.
    - Mooie tuin die 's nachts mooi verlicht was.
    - Wachttijden vielen erg mee, tweemaal zelfs geen wachttijd gehad.
    - 3 Kamergangen, ervaring ervan was in stijgende lijn net zoals de eerste maal 7 jaar terug.


    Kamergangen en overall service

    De ervaring van de service verschilt van beer tot beer en is nimmer subjectief. Wat voor mij bij een dame super is, is voor een ander on voldoende. Ik ben geen ijsbeer die eist dat TZ op het menu staat of de orale verwennerij diep genegen is. Dus daar is er al een groot verschil naast dat van sommigen. Geen enkele dame die ik kamerde, bood TZ, zoenen was aan de zwakke kant bij al de dames behalve de laatste. Ik heb slechter meegemaakt in Magnum.

    1) LINDA - De wisselsessie
    2) KAMI - Op herhaling in de zusterclub
    3) ADINA - De beste sessie van de dag

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 7,7/10



    CLUBVERSLAG

    1) Anreise - aankomst
    a) Rit ernaartoe en parking: Normaal duurt een rit naar GT ca2,5u, mits files in Antwerpen en eenmaal misrijden kwam het tot bijna 3u. Even dacht ik aan YinYang maar ik wou nu echt GT bezoeken. Een weekdag vrijaf en dan nog zo'n mooie zomerdag als deze zal me niet snel weer gegund worden door het lot en is het ideaal om deze club te bezoeken. Ik kon mijn wagen dicht bij de club parkeren rond 12u15 want het is een keet waar je best vroeg aankomt. Dikwijls kan je dan al een dame hebben gescoord voor de grote drukte komt aanzetten. Dit maakte dat ik geen hotel heb geboekt waar je pas na 14u kan inchecken tenzij er een dicht in de buurt is dat ik niet ken. Tips zijn welkom!

    b) Ontvangst: Het ontvangst was snel en formeel: ik gaf m'n 60€ en kreeg mijn ijsberenvel in ruil.

    c) Lockerruimte: Same old as always, de lockerruimte is geen spat veranderd in al die jaren. Uitgebreid gedoucht en mogen ondervinden dat die erg heet staan afgesteld. Het zijn anders wel goede douches die niet al te snel uitgaan na op de knop te hebben gedrukt, een issue in Babylon tegenwoordig.


    2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
    a) Algemene sfeer:
    De indruk van de 'ambiance' was vergelijkbaar met LR, het heeft alles een beetje de zelfde look & feel als in LR wat niet verwonderlijk is als je het interieur bekijkt. Naast de club heb je de bekende witte tent, groter dan in LR en hier is de keuken ook gevestigd. De partysfeer dat ik in LR al meemaakte heb ik hier wel niet gehad omdat het een gewone werkdag was. Vandaag was het een echte relaxdag en ik kon me overal buiten de barruimte steeds goed terug trekken.

    b) Drukte beren en indruk line-up gedurende de dag:
    Op geen enkel moment had ik de indruk dat er al weer zoveel ijsberen waren waardoor het aantal lockers niet volstond. Ik dacht terug aan de vorige maand in Babylon waar je moest wachten tot er 1 vrijkwam en twee dagen later zou ik er weer op een enorme drukte botsen, maar niet hier. Het nadeel van overbevolking is dat een tegenvallende line-up nog pijnlijker is.

    De meesten zaten met hun luie kont in een relax-stoel, zetels of op een van de goodies van Salitos (groene zakken, tuinmeubilair,...). Ze hebben echt wel een goed contract met dat merk bier. Ik vreesde dat het nog veel drukker ging worden naar de avond toe. Later stelde ik vast dat die vrees ongegrond was, geen zee van wit te bespeuren, geen gay-bar toestanden te zien: het was cfr LR in een weekend.

    De dames line-up vond ik vrij mager in aantal die dag. Er liepen wel voldoende aantrekkelijke dames rond die een kameroptie waard waren voor mij dus ik ging me hier niet gaan vervelen. Er kwamen dames bij naarmate de dag vorderde, alleen vermoed ik dat de kwantitatieve sterkte is afgenomen bij vroeger, ik spreek uiteraard van 2011. De dames drongen zich niet op als vorige keer en daar was blij om. Er was geen jaaggedrag en ik heb er nog bij stil gestaan dat het in SixSens waarschijnlijk een ander verhaal zou zijn geweest.

    c) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Sla me niet dood als het geen waar is wanneer ik zeg dat het interieur verbeterd en gemoderniseerd is ten opzichte van ruwweg 6 jaar terug; regelmatige GT-gangers zullen dit wel beter weten als ik en vorig jaar was ik meer begaan met het gevoel verloren te lopen. Dat 'gedateerde' is niet meer van toepassing. Uiteraard is het overheersend in Golden colors zowel in de bar als deels in de grote tent. Omdat ik al vaker naar LR ben geweest, voelde ik me hier al meteen vertrouwd met de club alsof ik deze al vaker heb bezocht dan het geval is.

    d) Tuingedeelte:
    Een mooie grote tuin die des avonds mooi verlicht is met verschillende kleurtjes, een pittoreske vijver (zwembad mag er niet) en een mooi gemaakt beekje. Overal waren er prieeltentjes -of hoe heet zoiets- en in een ervan was de masseuse aan het werk. Ik heb veel in de tuin gezeten, gelezen en genoten van het goede weer. Dit is waarom ik GT liever bezoek bij goed weer: geen sardienen in een doos.

    e) Kino:
    Een en dezelfde as ever met goede pornovideeotjes en dames staan er klaar om je als zeemeerminnen van de Lorelei te verleiden en mee te grissen. Het was er steeds rustig in de kino en heb er kunnen terug trekken in de avond.


    3) Wellness

    Een favoriete bezigheid die ik nooit oversla als ik in een club ben en heb er vaak van gebruik gemaakt. Het glas bovenaan was nog afgeschermd met de bruine doeken doch deed geen afbreuk aan de lichtinval als ik vorige keer in Maart ervoer. Sauna was heel goed van temperatuur en de jacuzzi was ideaal. Ik merkte op dat het type van Babylon erg op sterk de jacuzzi van hier gelijkt. Ik ging steeds eerst in de jacuzzi, dan de sauna. Altijd heerlijk na een goede kamergang.


    4) Restaurant/Eten

    a) Restaurant-gedeelte: Ik heb er een 2de ontbijt genomen met koffie en croissant. Ik herinner me dat het vroeger in de bar was, nu is het in de grote tent neergezet.

    b) Het eten: Ik koos voor kippenschnitzel met zigeunersaus, frieten en groente en liet het me goed smaken: deze keer geen klachten over. Er was voldoende bier in voorraad cfr LR en heb er eens voor de eerste maal(!) Warsteiner gedronken. Inderdaad, al zolang naar de Duitse clubs en pas op deze dag voor het eerst een Warsteiner.


    5) Contacten

    Ik had geen noemenswaardige contacten, geen enkele ijsbeer was van zinnens een praatje aan te knopen en ik kende er niemand van het forum. Zelf was ik ook niet de meest praatvaardige.


    6) Line-up en kamergangen

    Ik heb al een en ander van gezegd: er liepen een aantal loeders rond waarvoor je geld moet krijgen om ermee de kamer op te gaan, girl-next-doors, plastiek barbies, opvallend mooie dames en de gebruikelijke Rombul Roma-dames die we allemaal al kennen en die niet in het rijtje konden ontbreken. Ze doen ons smachten naar tijden dat er weer andere types dames rond lopen.

    In GT zag ik interessante dames rondlopen: een aantal Duitse: Rose en de mooie Erika met wie ik helaas geen kamertje deelde. Beiden hadden iets bepaald verfrissends tussen al dat Rombul geweld: de naturelle normaliteit van een GND. Ik wil meer dames zien als die twee, uiteraard wel met goede service incl. TZ enzomeer. Bepaald jammer dat ik niet met eentje op de kamer geraakte en dit geeft me wel een reden om GT terug te bezoeken.

    Er liepen een aantal chokomausen rond: Sandy en Sabina en nog ene. Met de eerstgenoemde wou ik kameren: ze was een goedlachse dame met wie ik wel een klik had. Ik liet ze na een praatje in de tuin een sleutel halen en toen raakten we elkaar plotseling kwijt. Ik dacht dat ze met de sleutel in de hand al met een andere klant op kamer was. Ik zal het wel nooit weten: toen de dame me terug zag, beweerde ze dat ze me ook zocht en me niet vond. Best mogelijk dat er een wachttijd en van daaruit een misverstand was omdat ze in de ruimte bij de theke achterin bleef wachten. Uiteindelijk ben ik zeker dat ik met haar een betere ervaring gehad zou hebben dan met de 'Moldavische' Linda met wie ik niet zo ingespeeld was:

    => LINDA - De wisselsessie

    Er was een dame met een badpakje 'Beach Babe' en een andere dame naast haar was eerder de 'Bitch Babe'. Er liep een gebruinde dame rond met sili's die er steeds uitzag alsof ze net uit het zwembad kwam want de vijver zal het wel niet wezen. Ze had prachtige lange haren tot over de billen en best wel een stunner...helaas keek ze nooit eens echt blij en dat deed me twijfelen.

    Ik dacht Melody te herkennen en Melody vertikte het mij te herkennen of een vriendelijk woord te spreken. Of ze goed is of niet, ik ga er niet meer mee op kamer, wat deed ze uit de hoogte zeg! Omgekeerd was er een dame die mij eerder herkende dan omgekeerd: Kami met wie ik al een kamer deelde in LR en die ik laatst vorig jaar in SS zag. De wereld wordt kleiner als je al in zoveel clubs bent geweest!

    => KAMI - Op herhaling in de zusterclub

    Ik dacht dat ik hiermee wel kon eindigen, het was al een betere sessie dan mijn vorige al is dit niet de top service die ik al heb meegemaakt in de clubs. Ik beperkte me verder tot wellnessen, relaxen en observeren. Er kwamen dames bij. Ik zag een aantal die ik toch liever niet wil zien in een club waarvan word verteld de mooiere dames te hebben. Zo liep er eentje rond dat meer een schilderij is qua make-up: een pop en het was zeer overdue. Wow factor? Not anymore, de middelmaat is ook hier de maat mits wat uitschietertjes zoals anywhere else.

    Zal een grotere variatie buiten de Oost-Europese heerschappij een verre droom blijven? Wellicht geraak ook ik nog eens uitgekeken op de typische Roemeense hoer....not yet. Ik dacht te gaan vertrekken en ging nog eens in de bar zitten dicht bij Adina die ik eerder al aansprak toen ik overal zocht naar de vermiste Sandy. Ze maakte geen aanstalten me te benaderen en ik was wel tot haar aangetrokken met het gevoel dat ze wel goed kon zijn op kamer. Ik liet ze de sleutel halen en tot mijn verrassing konden we al snel een kamer betrekken:

    => ADINA - De beste sessie van de dag


    7) Einde van de clubdag

    Blij dat de ervaringen in stijgende lijn verlopen is, dronk ik er een Bitburg op en liep nog in de tuin rond. Ik zag dat de pizza's uitgedeeld waren en ging in de bar nog 2 lekkere stukken halen bij een cola. In de bar was de beer-dame aanwezigheid in goed evenwicht toen ik me ging aankleden om de tent te verlaten. Ik gaf de polsband terug en zei dat ik tevreden was.


    8) Afsluitende video

    De terugrit was nu iets minder dan 2,5u en ik had nog een hevig onweer te trotseren. Dat kon me niet deren want ik kon op een mooie clubdag in GT, mijn eerste saunaclub van weleer en dat is toch altijd iets speciaals, teren.

    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 20 augustus 2018 om 23:42
    De zwarte wolf

  24. Onderstaande 23 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 augustus 2018),biged (22 augustus 2018),billclinton (22 augustus 2018),broodpoot (21 augustus 2018),buttlover (26 augustus 2018),cheasehead (21 augustus 2018),Das (22 augustus 2018),forgetskinnyletsgetfatty (20 augustus 2018),gignnl (21 augustus 2018),goolfy69 (28 augustus 2018),Hooker lover1 (21 augustus 2018),Huubhuubbarbatruuk (27 augustus 2018),JonnyFontane (21 augustus 2018),Klatergoud (21 augustus 2018),lollypopman (28 augustus 2018),mentholbear (21 augustus 2018),Patjax (21 augustus 2018),Teiresas (21 augustus 2018),The Joker (21 augustus 2018),trickyD (22 augustus 2018),Wentelt Eefje (21 augustus 2018),yylover (21 augustus 2018),Zultbroek81 (30 augustus 2018)

  25. #1466
    Geregistreerd
    22 maart 2016
    Last Online
    26 juni 2019 @ 12:01
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 2 posts

    Standaard

    Klink weer gezellig! Eindelijk een keer weer een leuk verslag wat niet zo zuur is dat het vroeger allemaal beter was )

  26. #1467
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Er werd mij melding gemaakt dat er een zeer mooie deketmeid (pleonasme) momenteel werkzaam is in GT. De boodschapper kende de werknaam niet van de DVP, maar zou Roemeense zijn met alles puur natuur. Dus haar mooie opvallend balkon en haar lange zwarte haren tot aan haar rond kontje. Bovendien schijnt ze niet klein te zijn.
    Louter uit nieuwsgierigheid, sociologisch of hoe je het ook noemt, ik heb die van mij beloofd monogaam te zijn en bovendien kom ik nooit in GT, (al jaren geleden). Iemand enig idee wie? Mag ook per IM

  27. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (28 augustus 2018)

  28. #1468
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Er werd mij melding gemaakt dat er een zeer mooie deketmeid (pleonasme) momenteel werkzaam is in GT. De boodschapper kende de werknaam niet van de DVP, maar zou Roemeense zijn met alles puur natuur. Dus haar mooie opvallend balkon en haar lange zwarte haren tot aan haar rond kontje. Bovendien schijnt ze niet klein te zijn.
    Louter uit nieuwsgierigheid, sociologisch of hoe je het ook noemt, ik heb die van mij beloofd monogaam te zijn en bovendien kom ik nooit in GT, (al jaren geleden). Iemand enig idee wie? Mag ook per IM
    Hier de boodschapper: haar lange haren waren in een staart en was zo lang dat die tot onder de kont hingen, ze paradeerde trots met de blik recht vooruit, de lippen waren strak gespannen en lichtjes benedenwaarts gebogen: het had wel iets. Ze was mooi gebruind en had zich ingesmeerd met heel wat zonnecrème die dag. Pracht dame. Stom dat ik haar naam niet vroeg, je kon wel vanop een afstand zien dat dat een Roemse was. Ik ben ook best nieuwsgierig.
    De zwarte wolf

  29. #1469
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik ben ook zeer benieuwd hoe die langharige (Roemeense) dame heet. Dus wie het weet mag het zeggen.

    En ik mag hopen dat hier niet (Armeense) Sarah bedoeld wordt, want die is een ramp op de kamer.

  30. #1470
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Hier de boodschapper: haar lange haren waren in een staart en was zo lang dat die tot onder de kont hingen, ze paradeerde trots met de blik recht vooruit, de lippen waren strak gespannen en lichtjes benedenwaarts gebogen: het had wel iets. Ze was mooi gebruind en had zich ingesmeerd met heel wat zonnecrème die dag. Pracht dame. Stom dat ik haar naam niet vroeg, je kon wel vanop een afstand zien dat dat een Roemse was. Ik ben ook best nieuwsgierig.
    Dit is idd wél de Armeense Sarah.
    Daar Deket de omschrijving "met alles puur natuur" gebruikt, kan Deket's omschrijving onmogelijk op deze deerne van toepassing zijn, want daar is werkelijk niets natuurlijks aan...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  31. #1471
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Móést het een keertje een Roemeense dame zijn, blijkt ze uit een ander land te komen.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    VAZKOR (28 augustus 2018),Wentelt Eefje (28 augustus 2018)

  33. #1472
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    Móést het een keertje een Roemeense dame zijn, blijkt ze uit een ander land te komen.
    Armeens, echt? Ik moet echt niet beginnen met gokken als ik dit niet kan, de kans dat het toch een Roemse was, is vele groter en dan nog heb ik het fout.
    De zwarte wolf

  34. #1473
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    maar zou Roemeense zijn met alles puur natuur. Dus haar mooie opvallend balkon en haar lange zwarte haren tot aan haar rond kontje. Bovendien schijnt ze niet klein te zijn.
    Puur natuur, lange zwarte haren, groot? Dat is dan zeker niet je blonde prinses. Zij is het tegenovergestelde.

  35. #1474
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Zij is ook van nature niet blond, maar dit terzijde

  36. #1475
    Geregistreerd
    4 juni 2017
    Last Online
    2 juli 2022 @ 09:28
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Is roemeense michaela nog werkzaam in gt? Voorheen kathy yy.

 

 
Pagina 59 van 109 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

  Diamond 468*60