Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 216
  1. #101
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Was een superfeestje van Quads en z'n maten, echte party maakten ze er van, de dames vonden het leuk (niet allemaal, sommige zaten toch een beetje stil voor zich uit te kijken naar ala). Heb er het meeste overigens niet van meegekregen ivm andere activiteiten haha maar echt tof om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Ook weer heel tof met Rudi_NL geouwehoerd evenals met bergm550 en Nikxxx die ik nog niet kende, echt weer een topdag! Verslag volgt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik ben nu in GT. Het is supergezellig. Ik zit nu te dineren met Mr Pussy en Nikxxx. Er zijn veel ijsberen aanwezig. Zoveel heb ik er nog nooit gezien. Ketserr, Rex, Quads, Nikxxx, dah souza, Mr Pussy, Van Dattum, Rudi NL en buttinsky. Aanwezige vrouwen: Amelia, Patricia, Keisha, Flo, Bea, Amanda, Asia, Paula, Martha, Aurora, Dilan, Rachel, GT Airlines, Sam, Lola, Katja, Andra, Argentina, en nog zo'n 60 dames. En het regent buiten, tippel, tippel. Het eten is geweldig, zo is er deftige goulashsoep.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),norsman (20 februari 2014),Quads (16 februari 2014),Rex (16 februari 2014),Rudi_NL (16 februari 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    16 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2023 @ 11:58
    Berichten
    181
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked
    124 in 63 posts

    Standaard Hollanders

    2 dagen GT zitten er weer op !
    Gisterenmiddag was het een perfecte sfeer, niet al te druk, gezellig en mooie vrouwen.
    Het blijft hier voor mij prima : schoon, lekkere sauna en lekker eten.
    De avond was voor mij te druk, veel Nederlanders........maar helaas ook van die luidruchtige Hollanders Ze denken dat ze leuk zijn.......ik vind het irritant
    Vandaag geweldig temperatuurtje, weer een relaxte dag.
    Viktoria is en blijft ontzettend lekker. Met respect voor haar is het een geil avontuur op de kamer.
    Paula blijft een beetje stil, maar voor wie van lang en slank houdt !......ze pijpt lekker lang en erg diep....whow.
    Martha is op de kamer 'n meisje waar je al langer verkering mee hebt : lief, zoenen is ongelofelijk lekker......whow whow whow !
    Ik raak steeds meer verslaafd aan deze club

  4. Onderstaande 5 leden hebben franske bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),Megaboob (16 februari 2014),Teiresas (16 februari 2014),wervelwind (17 februari 2014)

  5. #103
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Zaterdag 15 Febr mijn verjaardag vieren in de Beste Club van Duitsland GT
    Nog nooit mijn verjaardag gevierd in een club dus was voor mij ook een nieuwe ervaring.
    Om 07.15 opgestaan,douchen,ontbijten en naar de bakker om lekkers te kopen voor mijn Ijsbeer vrienden en de meiden in de club.
    Om 09.00 Norsman en Pokerface opgehaald en daarna doorgereden richting Utrecht en daar met z'n 3-en over gestapt in de auto
    van Rex om vervolgens de reis voort te zetten met z'n 4-en richting het Sprookjes-Bos.
    Rond half 12 aangekomen op de parkeerplaats en Jawel de bolide van Ketserr staat er al op de afgesproken plaats.
    Naar binnen,lijst overhandigd waar alle Beren opstaan die zich hadden ingeschreven i.v.m de korting op de entreeprijs,badjas ontvangen en een dikke knuffel
    van Tatiana en hop de kleedruimte in.
    Eerst natuurlijk ff lekker douchen alle 4 en Ja Ja daar komt vriend Cupido ook de kleedruimte binnen lopen.
    Voor Norsman was het de eerste x in GT dus gaf ik hem meteen even een rondleiding door de club.
    We lopen richting de Kino en daarna door naar het sauna gedeelte en daarna weer linksaf de bar in.
    En Wie zie ik daar staan ??
    Dorina
    JIIIIHAAA ze is weer terug na ongeveer 3 maanden afwezigheid.
    Dus mijn eerste kamergang werd meteen geboekt.
    Aangezien ik van broer 2Bat4you een aardig geldbedrag had ontvangen voor mijn verjaardag was mijn eerste Wip vandaag Gratis !!

    Maar eerst koffie drinken en eten met mijn vrienden.
    Na het eten de bar weer in en natuurlijk kwam Dorina meteen op mijn schoot zitten.
    Wat een heerlijke vrouw is dit toch,gezellig,grappig en gezegend met een heerlijk lichaam.
    Een uur met haar aan het stoeien geweest en tevreden terug de bar weer in.
    Rex was ook al de kamer op maar Norsman en Pokerface keken hun ogen uit en wilden even wachten met het maken van hun keuze.

    Heee daar zie ik Bergm550.
    Hij vraagt mij of ik even met hem mee wil lopen naar de kleedruimte en daar ontvang ik van hem een heerlijke doos met chocolaatjes.
    Zeer attent van hem om mij deze verassing aan te bieden. Bedankt Bergm550.

    Van Cupido en Rex ook kadotjes gekregen,beide hadden dit bij Douglas voor mij gekocht. Thanks maatjes
    En ja hoor daar zijn nog 2 vrienden van mijn uit Amsterdam,speciaal voor mij naar GT gekomen.
    Ze zijn nog geen Ijsbeer dus ik noem hun hier maar ff MC en MK.
    Van hun ook een kado gekregen dus mijn kastje lag al aardig vol.
    Ondertussen ook kennis gemaakt met nog een paar ijsberen die zich ook hadden ingeschreven voor mijn feestje.
    Gezellige gasten allemaal dus dat beloofde een leuke dag te worden.

    Na het avond eten begon het echt druk te worden in de club en wij hadden erg veel lol met z'n allen.
    Plotseling loop ik pokerface tegen het lijf en de Blik in zijn ogen zei mij genoeg...hahaha net van de kamer en zeer tevreden.
    Norsman had er een stuk of 10 waar hij wel mee naar de kamer wilde gaan maar op NR 1 stond toch Daisy.
    Deze Griekse schone is ook echt een topper in GT dus hop de kamer op.
    Ook hij zeer tevreden terug gekeerd in de bar en voldaan neergeploft op een bankje.

    Ik had Breekstaafjes gekocht in een feestwinkel en die hadden gretig aftrek bij de dvp's.
    Schept toch iets feestelijks als er meerdere vrouwen en mannen met die leuke lichtjes door de tent heen lopen.
    Samen met MC en MK lekker lopen dansen en er dus echt een feestje van gemaakt.
    Snap best wel dat er ook mannen zijn die zich hier misschien aan storen maar ja dat is niet mijn probleem...
    Ben nou eenmaal niet het type wat de hele dag in een hoekje gaat zitten of de hele dag aan de bar gaat hangen
    om zich daar helemaal vol met bier te laten lopen.
    Ik hou (net als mijn vrienden) van gezelligheid en dansen en lol maken.
    En LOL hebben we gemaakt
    Rond een uur of 8 weer met Dorina naar de kamer want op 1 been kan ik niet lopen....
    Was weer goed dus dat krijgt een volgende x zeker weer een vervolg.
    Hop de bar weer in en verder feesten.

    Pokerface had ook Daisy te grazen genomen...haha ja ja dat is een Toppertje.
    Cupido was ook naar de kamer geweest en MC en MK ook en Rex natuurlijk ook.
    Zelf zag ik Amelia zitten en aangezien ik daar ook altijd veel plezier mee heb op de kamer vroeg ik haar of ze beschikbaar was...
    Een grote glimlach op haar gezicht en een dikke zoen op mijn mond en hop de kamer op.
    Rond 01.45 weer van de kamer af en toen was het echt wel tijd om te gaan.
    Alle gezellige nog aanwezige dames en heren even gedag gezegd en daarna omkleden en de auto in.

    Ik heb echt een Top verjaardag gehad en ik wil iedereen die daar zijn steentje aan bijgedragen heeft bij Deze BEDANKEN

    Gr Quads

  6. Onderstaande 15 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2014),Badslippers (17 februari 2014),bergm550 (16 februari 2014),Boy69 (17 februari 2014),Cupido (16 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),hansdordt (16 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),Mr Pussy (17 februari 2014),norsman (18 februari 2014),Rex (16 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014),Sjeufke (18 februari 2014),Teiresas (16 februari 2014),wervelwind (17 februari 2014)

  7. #104
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    2 dagen GT zitten er weer op !
    De avond was voor mij te druk, veel Nederlanders........maar helaas ook van die luidruchtige Hollanders Ze denken dat ze leuk zijn.......ik vind het irritant
    Wellicht die bende van hierboven... Als er een feestje is moet je dat er bij nemen Franske, je loopt tenslotte niet in een bibliotheek.
    Bruine beer

  8. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (17 februari 2014)

  9. #105
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Beter laat dan nooit,

    Sorry voor deze late reactie van mijn laatste bezoek....maar wie weet kan je je er je voordeel mee doen

    In januari op ma 27 januari naar het clubhuis...na een leuke sessie met Samira en vriendin ff rusten aan de bar waar ik Maria uit Ungaria ontmoete, 22 jaar en superrrrrrrrr lekker..
    Zo lekker dat ik via ijsberen informatie heb geprobeerd erachter te komen of ze ook donderdag 30 jan aanwezig zou zijn. (met dank aan boy69)
    Er werd aangegeven bij de receptie dat ze voor donderdag 17.00 uur stond ingepland.
    Prima, rond die tijd zou ik er ook zijn,bij binnenkomst 16.45 deze donderdag gewoon zitten wachten op de komst van Maria.
    Terwijl ik aan de bar zat kwam Lulu binnen, die is lastig te ontwijken, dus kwam bij me zitten en ze weet wat ik lekker vind maar ik heb lang geprobeerd de heerlijke massage te negeren...enfin om 17.45 nog steeds geen Maria maar wel Lulu nu met een mooie zwarte schoonheid Lilly....
    Ja uhhh nu wist ik het ook even niet meer dus dacht ff snel met deze twee naar de kamer en dan weer in de wachtkamer..zo gezegd zo gedaan..Lilly was flaberguested van the tongue...dat zat wel goed.
    In de wachtkamer aan de bar nog steeds geen Maria (ik was hier door boy69 al voor gewaarschuwd) niets is wat het lijkt.
    Mijn aandacht werd opgevraagd door een Tsjechische Vanessa volgens mij....dat was een domper..geen herhalingsgevaar.
    Beren, ik heb inmiddels al vaker een wat minder goede ervaring met de jongere DVP's behalve dan Maria die was TOP!
    Het zijn de oudere DVP's zoals een Lulu of Andrea Samira waar ik toch veel lol mee heb...ben ik de enige??
    Enfin jammer dat er geen dienstroosters te vinden zijn....volgende week maar weer eens kijken of Maria weer aanwezig is.

    Ab
    Laatst gewijzigd door albertde2de; 17 februari 2014 om 15:51
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  10. Onderstaande 8 leden hebben albertde2de bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 februari 2014),Boy69 (17 februari 2014),chefkok (18 februari 2014),hansdordt (17 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),Megaboob (17 februari 2014),mynasch (17 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014)

  11. #106
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:41
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Zaterdag 8 maart ga ik nog eens proberen ( voor de eerste maal) binnen te geraken in gt.
    Ik zou er rond een uur of half drie kunnen geraken maar dat dit vroeg genoeg is voor een plaatsje op de gt of bouwmarkt parking is maar de vraag? Kan blijven tot een uur of negen 's avonds.
    Zit er tussen 14u30 en 21u00 de sfeer al wat in op een zaterdag of komt het feestje in gt pas 's avonds op gang.
    Wie dvp's zijn aan te bevelen voor de shortlist??
    Thanks voor de info.

  12. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (17 februari 2014)

  13. #107
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door franske Bekijk bericht
    De avond was voor mij te druk, veel Nederlanders........maar helaas ook van die luidruchtige Hollanders Ze denken dat ze leuk zijn.......ik vind het irritant
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht

    Na het avond eten begon het echt druk te worden in de club en wij hadden erg veel lol met z'n allen.
    Plotseling loop ik pokerface tegen het lijf en de Blik in zijn ogen zei mij genoeg...hahaha net van de kamer en zeer tevreden.
    Norsman had er een stuk of 10 waar hij wel mee naar de kamer wilde gaan maar op NR 1 stond toch Daisy.
    Deze Griekse schone is ook echt een topper in GT dus hop de kamer op.
    Ook hij zeer tevreden terug gekeerd in de bar en voldaan neergeploft op een bankje.

    Ik had Breekstaafjes gekocht in een feestwinkel en die hadden gretig aftrek bij de dvp's.
    Schept toch iets feestelijks als er meerdere vrouwen en mannen met die leuke lichtjes door de tent heen lopen.
    Samen met MC en MK lekker lopen dansen en er dus echt een feestje van gemaakt.
    Snap best wel dat er ook mannen zijn die zich hier misschien aan storen maar ja dat is niet mijn probleem...
    Ben nou eenmaal niet het type wat de hele dag in een hoekje gaat zitten of de hele dag aan de bar gaat hangen
    om zich daar helemaal vol met bier te laten lopen.
    Ik hou (net als mijn vrienden) van gezelligheid en dansen en lol maken.
    En LOL hebben we gemaakt
    Zie ik hier een verband

    Tja wil je een lekkere relax dag hebben in GT dan is het beste om de vrijdag en zaterdag te vermijden.
    Vooral zaterdag komen veel gasten voor het zuipen en schreeuwen en lol maken vooral de Nederlanders gedragen zich alsof ze afgoden zijn

    Maarja ook deze Nederlanders zijn net zo stumperds als de rest, we betalen om een beetje aandacht te krijgen en dat is toch best wel zielig.
    We zijn gewoon zielig ijsbeertjes want buiten GT zijn we helemaal niets.

    Helaas kon ik zaterdag er niet bij zijn maar wat ik had er erg graag bij geweest want ik ben tenslotte ook een zielige stumperd

    Mazzel!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 februari 2014),jesuswasaahippy (18 februari 2014)

  15. #108
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    20 april 2024 @ 18:37
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard Gt op maandag 17 februari

    Gisteren GT bezocht. De volgende dames waren onder andere aanwezig: Agnieska, Andrea, Anna, Asia, Christina (Gr), Christina(Roe), Cora, Doro, Heidi, Helena, Henrietta, Inez, Kathy, LARISSA WAS ER WEER!!!, Lin, Lola, Lolita, Lorena, Lulu, Martha, Nicole, Patrizia, Romana, Shiva, Simona, Sonja, Sophia en Victoria.

  16. Onderstaande 7 leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 februari 2014),ilovethaigirls (18 februari 2014),kempie (18 februari 2014),Megaboob (18 februari 2014),mynasch (18 februari 2014),Shaggie (19 februari 2014),Teiresas (18 februari 2014)

  17. #109
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    Was een superfeestje van Quads en z'n maten, echte party maakten ze er van, de dames vonden het leuk (niet allemaal, sommige zaten toch een beetje stil voor zich uit te kijken naar ala). Heb er het meeste overigens niet van meegekregen ivm andere activiteiten haha maar echt tof om allemaal nieuwe mensen te ontmoeten. Ook weer heel tof met Rudi_NL geouwehoerd evenals met bergm550 en Nikxxx die ik nog niet kende, echt weer een topdag! Verslag volgt.
    Bedankt voor je leuke reactie
    Het was inderdaad voor mij een zeer geslaagd feestje.
    Natuurlijk zijn er mannen en vrouwen die er niet zo blij mee zijn maar ja...dat is dan jammer voor Hun !!
    Het is toch de bedoeling dat je LOL maakt in je leven want je Leeft maar 1 X.
    Als een Dood-Vogeltje op een bankje gaan zitten of als een Dwaas jezelf aan de Bar vol laten lopen met Bier...
    Neeeee daar hebben wij geen zin in, Lol maken is toch veel leuker
    De meeste meiden vinden het gezellig als er een beetje gekkigheid is in de club.
    Ze zitten daar al de hele week met dezelfde muziek en de zelfde zuipschuiten...
    De dames gaan echt niet graag op de kamer met een man die 10 tot 15 flesjes bier naar binnen heeft gegooid...
    Ze hebben echt liever een Ijsbeer die gezellig en sociaal is en die zich 2 a 3 X per dag doucht en die niet uit zijn Bek
    stink naar Bier !
    Maar ja er zijn natuurlijk veel mannen die pas een beetje loskomen als er alcohol in het lijf zit...
    Gelukkig hebben wij dat niet nodig.
    Wij hebben een superdag gehad en zelfs de leiding vond het reuze gezellig.
    Nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid en Volgend jaar Vier ik Weer mijn verjaardag
    in de Beste club van Duitsland

    Gr Quads

  18. Onderstaande 5 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 februari 2014),hansdordt (18 februari 2014),jesuswasaahippy (18 februari 2014),joepie (18 februari 2014),norsman (18 februari 2014)

  19. #110
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:12
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #111
    Geregistreerd
    4 februari 2014
    Last Online
    28 juli 2014 @ 22:14
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Het verjaardagsfeestje van Quads.
    Hij had me belooft dat het gezellig zou worden en daar was dus geen woord aan gelogen.
    Het was super gezellig en golden time is echt een topclub.
    Wat een aanbod van vrouwen zeg.
    Heb mijn ogen uit gekeken.
    Ga zeker vaker met Quads en zijn vrienden op stap want die gasten weten wat leven is !!!
    Ik heb Geweldig Genoten van alles.
    Vrouwen,eten,drinken,muziek,welness.
    Alles is perfect geregeld in golden time en ik ben blij dat Quads mij had uitgenodigd voor zijn feestje daar.
    Op naar het volgende feestje.

  21. Onderstaande 2 leden hebben norsman bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (18 februari 2014),Quads (19 februari 2014)

  22. #112
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht





    Helaas kon ik zaterdag er niet bij zijn maar wat ik had er erg graag bij geweest want ik ben tenslotte ook een zielige stumperd

    Mazzel!
    Je hebt wat gemist Ouwe
    Jammer dat je er niet was maar er komen nog wel meer feestjes...
    En als er Geen feestje is...Dan Maken WIJ er wel een Feestje Van

    Gr Quads

  23. #113
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Je hebt wat gemist Ouwe
    Jammer dat je er niet was maar er komen nog wel meer feestjes...
    En als er Geen feestje is...Dan Maken WIJ er wel een Feestje Van

    Gr Quads
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Ik ben er voorlopig ff niet want ik ga 3 weken op vakantie naar Thailand...
    Doe haar maar de groeten van mij

    Gr Quads
    Wat moeten we hiervan vinden? Geen Quads te komende weken.....

    http://www.youtube.com/watch?v=9SIvN7ULkNE
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  24. #114
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    GT is niet te vergelijken met HP of VM.
    Het vrouwen aanbod is in GT veel en veel meer maar als je op mijn verjaardag komt over 10 dagen dan zal je dat wel zien
    Ik noem het niet voor niks het SprookjesBos !!

    Gr Quads
    Nou Quads,

    Daarmee zeg je niets, want in het sprookjesbos heb je heksen en je hebt feeen.
    Zelf ben ik niet voor roodkapjes en al helemaal niet voor doornroosjes, maar soms doe ik wel eens een dame samen met 7 dwergen, ben alleen de naam vergeten.

    Ik kijk al uit naar het voorjaar als ik met de motor naar de dansende waterlelies in GT mag gaan kijken.
    Ze hebben zulke leuke schattige hutjes en die caravan is speciaal voor zigeunerinnetjes uit Roemenie, dan voelen ze zich wat meer op hun gemak.

    Sprookjesbos, tja het is maar hoe je het bekijkt, maar ik vermaak me elk voorjaar weer graag in de ruime tuin en altijd wel gezellige ijsberen om gezellig mee te oudehoeren.
    Trouwens er schijnt een 10 jarig feest in GT gevierd te kunnen worden.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  25. #115
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Nou Quads,

    Daarmee zeg je niets, want in het sprookjesbos heb je heksen en je hebt feeen.
    Zelf ben ik niet voor roodkapjes en al helemaal niet voor doornroosjes, maar soms doe ik wel eens een dame samen met 7 dwergen, ben alleen de naam vergeten.

    Ik kijk al uit naar het voorjaar als ik met de motor naar de dansende waterlelies in GT mag gaan kijken.
    Ze hebben zulke leuke schattige hutjes en die caravan is speciaal voor zigeunerinnetjes uit Roemenie, dan voelen ze zich wat meer op hun gemak.

    Sprookjesbos, tja het is maar hoe je het bekijkt, maar ik vermaak me elk voorjaar weer graag in de ruime tuin en altijd wel gezellige ijsberen om gezellig mee te oudehoeren.
    Trouwens er schijnt een 10 jarig feest in GT gevierd te kunnen worden.

    Groet, Foots
    op feestjes vermijd ik gt heb een hekel aan kleding zakken en een kamer te kort

  26. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    joepie (20 februari 2014)

  27. #116
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ik hou ook nie van die dansende en zingende beren geef mij maar een krat heinekes aan de bar en lekker mezelf vol laten lopen en dan dronken en ruikend naar heinekes naar de kamer en daar met bruut geweld een dvp verwennen . Zodat ze huilend van de kamer gaat dat is voor mij een avondje gt.

  28. #117
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht


    Sprookjesbos, tja het is maar hoe je het bekijkt, maar ik vermaak me elk voorjaar weer graag in de ruime tuin en altijd wel gezellige ijsberen om gezellig mee te oudehoeren.
    Trouwens er schijnt een 10 jarig feest in GT gevierd te kunnen worden.

    Groet, Foots
    Aaaaaaaahhhhhh een Feestje !!
    Wanneer is dat Feestje dan?

    Gr Quads

  29. #118
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Berichten
    41.797
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.551 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Aaaaaaaahhhhhh een Feestje !!
    Wanneer is dat Feestje dan?

    Gr Quads
    Dat is nog helemaal niet zeker. Maar het zou dan in Mei moeten plaatsvinden
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #119
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 11:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat is nog helemaal niet zeker. Maar het zou dan in Mei moeten plaatsvinden
    het weekend van week 22 lijk mijn daar niet geschikt voor simpel weg dat 29 mei hemelvaart is en voor vele een lang weekend dan stroomt de club al over met mensen dan staan ze om 11.30 al met kledingzaken te zwaaien veder lijk het mijn een leuk alternatief en als ik geen verplichting heb elders ben ik er zeker

  31. #120
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat is nog helemaal niet zeker. Maar het zou dan in Mei moeten plaatsvinden
    Dat komt dan goed uit want in Mei ben ik al lang al weer terug van vakantie
    We horen het hier wel denk ik wanneer dat is en anders zeker wel in GT.
    Voor die tijd gaan we er zeker nog wel een paar X een feestje van maken daar of in een andere club.

    Gr Quads

  32. #121
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Last Online
    21 april 2024 @ 20:50
    Locatie
    Delft Zuid Holland
    Berichten
    220
    Discussies
    13
    Thanks
    19
    Thanked
    111 in 45 posts

    Standaard

    Goede avondberen.
    Weet er een beer of de Vietnamese Amy nog aanwezig is of evt in een andere club?
    Alvast bedankt en veel club plezier.
    Op naar de volgende keer!

  33. #122
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mssucces Bekijk bericht
    Goede avondberen.
    Weet er een beer of de Vietnamese Amy nog aanwezig is of evt in een andere club?
    Alvast bedankt en veel club plezier.
    Ik kan me niet herinneren Amy in de laatste paar weken gezien te hebben. Ik had begrepen van andere beren dat ze een tijdje ermee opgehouden is.

  34. #123
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    ruim 2 weken geleden was ik nog met haar op kamer.

    Ze zei toen nog maar 2 dagen per week te werken.

    Lijkt me niet dat ze zal verkassen, aangezien ze de nodige euro's binnensleept in GT

  35. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (23 februari 2014),chefkok (23 februari 2014),mssucces (23 februari 2014)

  36. #124
    Geregistreerd
    6 december 2010
    Last Online
    20 april 2024 @ 18:37
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    46
    Thanked
    45 in 9 posts

    Standaard Zondag 23 februari

    Gisteren GT bezocht. De volgende dames waren onder andere aanwezig: Ada, Agnieska, Andrea, Anna, Aurora, Diana, Dilara, Flo, Jana, Inez, Kathy, Katja, Kia, Lara, Larissa, Leona, Lisa (met paarse haren), Lola, Lorena, Mona, Olga, Paula, Romana, Shiva, Simona, Tanya, Valeria en Victoria.

  37. Onderstaande 4 leden hebben Hedostar bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (24 februari 2014),chefkok (23 februari 2014),ilovethaigirls (24 februari 2014),Teiresas (24 februari 2014)

  38. #125
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    23 februari Brüggens spaß Zentrum


    Onder het mom van binnen een paar jaar kan het wel eens heel goed gebeurd zijn met het fenomeen SC/FKK op weg naar GT. Voor diegene die nu beginnen te fronzen, ja serieus. Volg het nieuws, er is een behoorlijke ontwikkeling gaande in de EU wat ook Duitsland aangaat. Battle of de feministische Anti-SC-organisaties die in Duitsland hun sterke voet tussen de deur bij de EU in Brussel hebben gezet.


    Daarnaast door o.a. het slotje op de GT- tombola merk ik dat duidelijk minder frequent spontane-lange-schrijf-actie gaande is bij het forum van GT, helaas. Toch onthoud ik mij zelf niet compleet.
    In vergelijking met 6 februari, waar de line-up dramatisch (ever) was en toen nog voorzien was van hier van dames die absoluut niet de standaard GT-look bezaten, was de line-up nu beter en voorzien van bekendere dames die wel in bezit waren van het uiterlijk wat je behoort tegen te komen in een club als GT. The golden ship is weer op koers. Ook is er een 'was goed kom terug actie' gaande: meerdere dames die voorheen uit GT waren gestuurd, keren terug. Toeval?


    Een ding wist ik zeker, zondag geen Zoll/Lka-Kontrolle-Tag. De verhouding mannen vrouwen was 50/50. De zon scheen goed, 12 graden en het was voor 20 minuten goed te doen in de tuin voordat ik mijn nodige kamer bezoekjes ging voltooien. Ik heb de GT- zomer even kunnen aanraken bij wijze van spreken. Lang leven de eerste pasjes van het ‘nieuwe voorjaar’ en de global warming. Zet die ‘high consumers’ Yankees en Canadezen maar lekker daar in de kou. Zondag is ook de dag van de lelijkste mannen, sorry guys. Ik ben helaas niet de enige die de vele lelijke mannen opmerkten een totaal ander 'plaatje' dan een door de weekse dag. Even dacht ik dat ik een afslag te vroeg had genomen www.altenheimbrueggenbracht.de Mij viel het direct op en met mij meerdere dames die dit absoluut bevestigden en hele verhalen lachend vertelden dat op bepaalde dagen wel duidelijk een patroon inzit qua type/lelijke/aantrekkelijke mannen. Het heeft in elk geval menig dame doen lachen. Ook veel stamgast volk zoals je op een zaterdag ook veel tegen komt.


    Veel Fransen zonder brede taalkennis, what is new? wat door heel veel DVPs als een flinke manco wordt gezien. Houden zo! Het komt in elk geval de sfeer; het sociale niet ten goede. Het handgebaar-seks van; wat wil de Fransman op de kamer is ook zo gezellig voor een dvp. De dames denken dan om de tijd te doden aan tal van andere dingen en alles behalve die Fransman met zijn stokbrood tussen zijn benen.


    En de terugweg? Zoals ik op 6 februari met spectaculair blauwlicht achter mij aan, aan de kant werd gezet door een Polizei-busje, heey eindelijk beetje sensatie in het van oorsprong ‘dachziegel produktion dorpje’ Brüggen. Het oponthoud duurde toen hooguit 2 minuten voordat ik zonder problemen weer verder mocht rijden, het was enkel een papieren controle. Altijd leuk die reactie in het gezicht van de politie agent als je hen super nuchter in Hoogduits te woord kan staan. Op 23 februari werd ik ook weer met een stop teken maar nu voor mij aan de kant gezet. Het oponthoud duurde geen 20 seconden, nadat ik twee vragen weer origineel had beantwoord, mocht ik weer verder rijden. Enige training doet blijkbaar wonderen en buitengewoon heerlijk die extra aandacht en pitstop. Ik zou er haast GT-ster-allures van gaan overhouden. Het blijft een veilige bewaakte weg maar die knappe polizei-agente in Kreis Viersen is in de verste omgeving nog niet gespot; allemaal lelijke kerels met een zaklamp.

    Laatst gewijzigd door Hunziker; 24 februari 2014 om 20:02
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  39. Onderstaande 12 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 februari 2014),bosbeer (25 februari 2014),Boy69 (24 februari 2014),chefkok (25 februari 2014),gignnl (24 februari 2014),HarrieJekkers (24 februari 2014),Jaeger-Lecoultre (28 februari 2014),KanariePiet (24 februari 2014),Megaboob (24 februari 2014),mynasch (24 februari 2014),Teiresas (24 februari 2014),Wijze grijze (25 februari 2014)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.