Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Discussie: Sonja (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Sonja (Roemeense)

    Gestern mal wieder die Villa besucht, mir fiel auf: viel Kindergarten, auch bischen Museum:o. Dann sah ich Sonja aus Rumänien, 1,70 groß, dunkle Haare, grüne Augen, helle Haut, kein Tattoo, kein Piercing, Cup B ohne Sili, 24 Jahre alt, sofort Schlüsselfrage gestellt (ich war zwar schon um 20 Uhr vor Ort, richtete jedoch zunächst einen Web´n Walk Stick ein, das dauerte bis 23 Uhr) es dauerte 30 Minuten bis sie einen Schlüssel zu einem Kellerverlies in der Hand hielt und das Glück nahm seinen Lauf:D
    Lecken, Blasen (wie eine Russin), viel Blickkontakte während der action und immer den Knackarsch im Auge, Poppen in diversen Positionen (klar das sie poppt wie eine Rumänin) und schließlich "Punktlandung" (um 0:50 waren wir beide Färtich) und es reichte die Zeit für die Ziggie danach. Tolle Erfahrung mit einer natürlichen Frau, nicht nur bei ebay würde ich sagen gerne wieder. Nach der "Tat " hatte ich eine weitere Fahrt als die üblichen 10 km, bin bis Dienstag in Renesse aan Zee

  2. #2
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:21
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Sonja

    es wundert mich dass niemand sonst über sie schreibt. Sonntag den 3.8. war ich mal wieder in der Villa. Wie so oft waren Ascha und Kimberly die hübschesten Frauen (nach meinem Geschmack), dann sah ich Sonja (konnte mich im ersten Moment nicht mehr an sie erinnern, diesmal ein "ordentliches" Zimmer gehabt und popp- und lecktechnisch den gleichen geilen Ablauf wie beim ersten Mal erleben dürfen :D

  3. #3
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    es wundert mich dass niemand sonst über sie schreibt.
    Ich kann doch nicht über jede Frau schreiben, mit der ich aufs Zimmer gehe :D

    Heute hab ich übrigens meine (schöne) Premiere mit Sonja gehabt :zauberkis

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Live uit de Villa

    Zojuist een sessie achter de rug met Sonja.
    Leuk meisje welke wel weet hoe ze een ijsbeer moet verwennen.
    Super sessie met alles erop en eraan.

    Herharlingsgevaarlijk!

    Sonny:wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

  6. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard Sonja

    hallo zusammen,

    leider verlässt die süsse sonja kommenden montag auch die villa vertigo.!! aber keine angst männer. sonja kommt wieder. sie macht nur 2 wochen urlaub in der heimat.....

    also, bis dann, in der villa

    gruß vom

    rheinschwimmer

  7. #7
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Deze week met Sonja naar de kamer geweest. Prima sessie met deze Roemeense. Sonja doet er echt alles aan om het j naar de zin naar te maken. Ik kreeg van haar een voortreffelijke pijpbeurt. En Sonja neemt uitgebreid de tijd voor je, je krijgt nooit het gevoelen te worden afgewerkt. Een aanrader deze meid. Ze plande nog een hele tijd te blijven maar ja misschien is ze morgen al weg. Zou wel jammer zijn.

  8. #8
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard lang verblijf

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Ze plande nog een hele tijd te blijven maar ja misschien is ze morgen al weg. Zou wel jammer zijn.
    Ze zou tot december moeten blijven met haar vriendin Alicia.

  9. #9
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    31 maart 2024 @ 13:20
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    pipo heeft zich inmiddels ook aangesloten bij de rij die dit verschrikkelijk lekkere ding hebben geproefd. Wat een borsten! Beter dan moules!

  10. #10
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Last Online
    22 september 2008 @ 15:41
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    she was in friday ... but i had no chance ... because it was just a short trip

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Het was 's ochtends wel erg rustig in de Villa gisteren. Weinig dames maar dat is niet zo belangrijk want er hoeft er maar ééntje tussen te zitten die OK is. En die ene was Sonja.

    Mooi dametje, fijn figuur. Niks op aan te merken.

    Ook de service was prima in orde. Vooral op z'n hondjes heb je een ongelofelijk uitzicht. Alleen had ik het gevoel dat er ergens heel diep binnenin deze jonge Roemeense toch wel een profi schuilgaat. Een licht gevoel afgewerkt te zijn stak dan ook even de kop op. Ze is lief en aardig maar echte GFE kan ik het toch moeilijk noemen.

    Daarna was het buiten zo lekker dat ik er spontaan een half uurtje in slaap ben gesukkeld om vervolgens de voorgaande sessie nog eens dunnetje over te doen.

    Al met al meer dan tevreden over de geleverde prestaties.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 oktober 2008 om 16:49

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Misschien ben ik een tikkeltje te negatief geweest voor Sonja. Dat komt omdat ze moest opboksen tegen een megasessie met Judith - zie aldaar - en dat vertekende tijdelijk het plaatje. Neen laat ik duidelijk zijn, deze beauty levert een bovengemiddelde service. Bij deze mijn excuses aan Sonja.

  13. #13
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    ... Ze is lief en aardig maar echte GFE kan ik het toch moeilijk noemen.
    ...
    Mee eens, en ook met wat je nog meer schrijft over haar. Niet een afwerkstertje, maar meer 'a woman on a mission'. En dat is jou professioneel blij maken, en daarin slaagt ze 100%.

    Minpuntje: zoenen. Niet heel uitbundig, je merkt dat ze dat liever niet doet.

    De rest is alleen maar hele dikke plus. Mooi koppie, lekker strak lichaam, hele mooie borsten (net zo mooi als die van Sandra (RO) uit GT). Technisch hoogbegaafd, vooral pijpen is fantastisch, en ze blijft daar onvermoeibaar mee doorgaan.

    Ze rekent trouwens 100 Euri voor een uur, wat ze ook van te voren vertelt.

    Ze heeft ook wel wat te vertellen, zonder flauwekul geblabla. Goddank geen GFE maar een hele leuke tante, ook humor.

    Al met al een 9, goed dat het zoenen minder is anders zou ze hoog in mijn all time top 10 staan en zou ik aan haar ten onder gaan.:D

  14. #14
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nog een paar keer met haar geweest. Tussendoor wat modebladen met haar doorgenomen en ze wees me op een fraaie ketting die ze wel graag wilde van een lief beertje. Slechts 800.000,- EUR Het zal mijn kerstcadeautje niet zijn voor haar :D wat haar diep verdriette en ze vindt me geen lief beertje.

    De sex was weer heel prima. We hebben al een aardige vechtrelatie ondertussen

    Nog wat pluspuntjes gevonden. Ze is lekker gevat, en onder de DVPs toch wel heel zelfverzekerd en een stuk stabieler dan haar collega's (en de gemiddelde ijsbeer ).
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  15. #15
    Geregistreerd
    20 augustus 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 14:23
    Berichten
    25
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Daumen hoch sonja

    22 years old, tall, thin, superb body, pale skin, blue eyes, pink lips. A beauty.

    Very good blow job and great sex.

    A Must Fuck

  16. #16
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard toppertje

    Afgelopen zaterdag met Sonya mee geweest. Sonya heeft een perfect lichaam. Alles klopt van top tot teen en is prachtig in proportie.

    Ze gaf me een prettige ongedwongen service. Sonya heeft volgens mij een goed stel hersens en een zekere klasse.
    Misschien ging het allemaal lekker relaxt omdat het nog vroeg in de middag was.

    Het is een genot om haar borsten te onderzoeken met je handen en als je doggie met Sonya doet kan je dag helemaal niet meer stuk. Het uitzicht wat je dan hebt over haar prachtige billen, daar kan geen ansichtkaart tegen op ...

    Van Dattum

  17. #17
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    maakt een paspoortje aan van Sonja?

    Of valt ze onder de noemer "Top Secret"?

    :wink:
    OK ik doe het wel, want haar andere fans willen haar Top Secret houden :D

    Waar is trouwens het paspoortformuliertje gebleven?


    Anyway:

    Naam: Sonia / Sonya

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang, golvend

    Lengte dame : 1m70

    Postuur/Cupmaat : Slank / C cup

    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Goed Engels

    Leeftijd : 24 (maar de meningen zijn verdeeld)

    Tatoeages/Piercings : Nee / nee

    Service: PZC, NMC, TZ beperkt, beffen

    Extra's: intelligente zelfverzekerde dame met humor. Rekent 50 EUR / half uur.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  18. #18
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Elle Mcpherson eat your heart out! Wat een body heeft Sonja. Naar eigen zeggen doet ze geen sport en kan ze eten wat ze wil. Nu ben ik zelf ook niet al te vet, maar ik moet er wel wat voor doen. Zij niet. De wereld is niet eerlijk.

    Wat een heerlijk wijf is Sonja. Ik heb mij een vol uur met haar vermaakt. Ze had vooraf vertelt daarvoor € 100 te rekenen. Meestal is dat voor mij een domper (als het goed is geef ik fooi en komt die € 100 wel, maar dat wil ik graag zelf beslissen) maar ze was iedere euro waard.

    Mooi lijf, verstandige praat (dat is ook wel eens leuk), op het oog niet labiel, humor, prima service, alles wat ik nodig had. Ik twijfelde om er nog een uur aan vast te plakken. En dat is voor mij zeldzaam, want meestal hou ik de kamersessies op maximaal een uur. Mijn partner in crime wilde ik echter ook weer niet al te lang alleen laten. Achter af bezien had ik meer egoistisch moeten zijn. Spijt dus.

    Volgende keer weer met Sonja. Dat is geen waarschijnlijkheid maar een zekerheid. TA!

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Sonja super mooi lichaam

    Na lang twijfelen tussen een Hongaarse maar ook Leila en Fiona heb ik toch besoten voor Sonja te gaan.
    Ik had haar al even gesproken in de Pizza rij toen ik een heel warm bord tegen haar billen hield.
    Ze antwoorde dat ze van haar zelf al hete billen had !!

    Nou toen heb ik er maar meteen twee borden tegen gehouden.
    Na samen gegeten te hebben heb ik haar de sleutel laten halen en ben achter haar de trap opgelopen.
    Op de trap heb ik haar stil gezet om even haar billen te kussen wat ze wel spannend vond.
    Op de kamer kleede ze zich uit wat een mooi aanzien was zoals in het lied van (zelfs je schaduw is mooi)
    Ze moest van mij haar nijlons aanhouden omdat dit gewoon lekker geil is.
    Op het bed hebben we heerlijk liggen strelen en zoenen waarna een PZC kwam die goddelijk was.
    Ik heb haar toen een kussen onder haar billen gedaan en haar gebeft tot ze schokte van een orgasme.
    Jammer dat ze van die grote schaamlippen heeft die ver naar buiten hangen,maar daar kon mijn tong toch heerlijk tussen zodat hij niet op de tocht zat tijdens het beffen.:D
    Het was een beetje Flappen happen maar wel heerlijk.
    Daarna heeft ze me weer heerlijk voor de spiegel afgezogen tot ik haar liet stoppen om een condoom om te doen.
    Ze ging op me zitten en bereed me als een super vrouw .Ja zij heeft een super goed uithoudingsvermogen

    Ik heb haar toen daarna in de doggy houding genomen om het af te maken en ook haar figuur te mogen bewonderen.
    Na dit standje haar op haar zij gelegd met een opgetrokken been zodat in de spiegel goed zichtbaar was dat mijn paal er steeds mooie pompbewegingen van maakte.
    Ze vond dit geil en had dit niet achter mij gezocht.
    Ik lachte en dacht (Ja met Jansen op de kamer wordt het toch spannend dus daar gaan we).
    Na even flink het spel te hebben afgemaakt zijn de plinten weer krom getrokken tijdens haar tweede hoogtepunt waar ze het bed behoorlijk nat mee maakte.
    Na even bijgekomen te hebben en de planken weer vast te hebben geslagen zijn we weer naar beneden gegaan.
    Ja het was niet mijn eerste keus omdat ze niet direct opviel maar nu moet ik zeggen dat het een van de mooiste dames is wat figuur betreft en echte borsten heeft waar ik ook lekker aan gesabbelt heb.

    herhalingsgevaar : zeer zeker.

  20. #20
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard


  21. #21
    Geregistreerd
    8 december 2008
    Last Online
    7 augustus 2018 @ 15:46
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Daumen hoch Weer fris en fruitig terug van weggeweest

    Sonja is idd weer terug van haar vakantie(s). En ze blijft gewoon een die ik niet kan weigeren. Waarom zou ik ook?

    Misschien als het na verloop van tijd te intiem wordt, dan zal ik overwegen om niet meer met haar te kameren. Voorlopig blijf ik met deze topper mijn plezier beleven.

    18 December hadden we nog een heerlijk afscheid en afgelopen donderdag was weer haar eerste werkdag. Wat een heerlijke toeval om zo de club na een maand afwezigheid te bezoeken.

    Het leuke aan Sonja is dat zij een professional is die je geen moment het idee geeft voor het geld te werken, maar voor haar plezier. Ze heeft een bepaalde intelligentie en bijbehorende humor en over haar service kan ik zeker niet klagen. Zij blijft voor mij een toppertje die een bezoek aan VV altijd de moeite waard maakt.
    すべての息の生活:smile:

  22. #22
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Last Online
    21 februari 2022 @ 11:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Sonya villa vertigo

    Als vaste klant van BB in Hulten afgelopen maandag samen met een andere ijsbeer naar de Villa geweest. In eerste instantie wilden we naar GT gaan. om 14:00 uur zijn we aangekomen in de villa waar de dames erg tegenvielen. Na een uur toch maar eens naar de kamer geweest met Sofia die erg tegenviel nog 2 trios gedaan met 2 Marokkaanse. dit was iets beter. Inmiddels was het al 23:00 uur in de avond en stonden we op het punt om naar huis te gaan.

    De mooie Sonya begon me steeds meer op te vallen vooral omdat zij het enigste meisje was wat mij negeerde deze avond, hier kan Sandor erg slecht tegen. collega ijsbeer van me vroeg waarom ze me negeerde. Dit was niet bewust vertelde ze hem,vervolgens kwam ze naar me toe en vroeg of ik mee naar de kamer wilde. Op dat moment was ik net klaar met mijn 3e sessie en sprak met haar af dat ik over een uur weer power had. vervolgens ging ze weer met een ander naar de kamer en kwam een kwartier voor sluitingstijd nog aan me vragen of ik mee naar de kamer wilde. Hier kon ik geen nee tegen zeggen. Wat is die Sonya tog een topper !!! nog nooit zoveel plezier gekregen van een dame dan van haar.

    Tot 2 uur in de nacht tot alle beren al naar huis waren en hebben we afgesproken om het binnenkort nog eens over te doen.

    Volgende keer huur ik ze af voor heel de dag en zullen andere ijsberen met lede ogen moeten toekijken.
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 februari 2011 om 19:51

  23. #23
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Last Online
    21 februari 2022 @ 11:58
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren maar weer eens naar de villa geweest speciaal voor Sonja 275 km afgelegd vanuit het zeeuwse land. eigenlijk wilde ik vandaag gaan maar helaas dinsdag is de vrije dag van Sonja.

    Ik moet zeggen 5 uur in de auto zitten is lang voor een meisje,maar voor Sonya zeker de moeite waard. Met een valentijnscadeautje in de kofferbak arriveerde ik om 15:00 uur in de villa, Sonya pas om 16:00 uur.

    Ze was verrast dat ik zo snel weer terug was gekomen na mijn eerste bezoek aan de villa een week geleden. Na een lief welkomskusje maar eens een flesje champagne besteld om vervolgens naar de kamer te gaan.

    Na een supergoede sessie kon ik het niet aanzien dat ze met een andere ijsbeer zou gaan. Dit heeft me dan ook €500 gekost inclusief het cadeautje van €150 om ze tot 20:00 uur voor mezelf te houden.

    Het begint nu erg intiem te worden tussen ons. Wie weet wat de toekomst ons gaat brengen.

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Niet willen delen kost geld, veel geld!
    FT-beer!

  25. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Hoezo doet de goeie man hardstikke goed.. Eigenlijk moet je wat vaker op een vrijdag komen.. of zondag.. hehe..

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.