Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 215
  1. #76
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Deze week is mijn vriendin een midweek op vakantie, dus ik neem het er ff van : maandag Acapulco, dinsdag Mondial en vandaag was ik in H7. Op tijd naar huis gegaan want ik was kapot ...... Op maandag had ik in Acapulco een Amerikaan (NYC) ontmoet, ik had hem verteld over de verschillende clubs in NRW en we hebben dinsdag in Mondial afgesproken. Man, je had die grijns op z'n kop moeten zien, die is de hele avond niet verdwenen. In NYC betaal je 100 dollar voor een tabledance en daarna naar huis om jezelf af te rukken.

    Mondial ga ik niet zo vaak heen omdat ik altijd een beetje op tijd thuis moet zijn. De sfeer is altijd super, er wordt volop gedanst op de Turkse / Roemeense muziek en je mag binnen roken. De meisjes zien er over het algemeen heel goed uit, maar de kans op een flop is wel redelijk groot, vooral als je zoals ik er weinig komt en de meisjes dus niet kent. Inmiddels heb ik in de afgelopen jaren wel wat ervaring opgedaan, maar het blijkt lastig. En soms zie ik zoiets lekkers voorbijlopen dat ik het niet kan laten gaan. Je weet bijna zeker
    dat de service niet goed gaat zijn, maar je wilt haar toch hebben (herkenbaar ?).

    Mijn eerste kamer was er zo eentje, Arianne uit Roemenië met de mooiste donkere ogen van de club waarmee ze mij smachtend aankeek. Aan de bar tenminste, op de kamer was het allemaal een stuk zakelijker. Jammer maar helaas, gauw vergeten en op naar de volgende ! De tweede was Nancy uit je raadt het nooit ja hoor, Roemenië, optisch iets minder maar veel spontaner en ook een redelijke service. Tenslotte Violetta uit Italië maar dat zou ook heel goed een Roemeense kunnen zijn. Er zat dus een stijgende lijn in en die heeft Violetta doorgezet.


    helaas was Alba (Linette uit ACA) op vakantie, anders was het zeker een topavond geworden.

    Mondial is een club waar altijd een partysfeer heerst, je moet een beetje mazzel hebben met je keuze ! Ik kom er zeker binnenkort weer.

    Om 01.00 uur de lange reis naar onze mooie hoofdstad ingezet, om 07.00 uur riep de arbeid weer en om om 16.00 uur zat ik in H7 (daarover later meer).

  2. Onderstaande 3 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 ( 5 september 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),Smouse (15 mei 2015)

  3. #77
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag een ritje naar Mondial gemaakt , we kwamen om 13.30 aan en we stonden voor een gesloten deur.
    Na enkele malen bellen werd ons gezegd dat ze pas om 15 uur open gingen het stond niet op de site vermeld.
    Ik vind dit een slechte zaak en we zijn toen naar Babylon gereden 30 min verder rijden.

  4. #78
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Öffnungszeiten:.
    Montags - Donnerstags
    11:00 - 03:00 Uhr
    Freitags & Samstags
    11:00 - 05:00 Uhr
    Sonntags:
    15:00 - 03:00 Uhr

    Dit zijn de openingstijden. Met vrijdag bedoel je vorige vrijdag, niet toevallig gisteren dus hemelvaart? Op feestdagen zal men neem ik aan de zondag openingstijden hanteren.

  5. #79
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Welke club kan het zich nog permitteren om op zondag zo laat open te gaan, eigenlijk ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #80
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Welke club kan het zich nog permitteren om op zondag zo laat open te gaan, eigenlijk ?
    Club Mondial?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #81
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Club Mondial ... hohoho maar ...

    Ik was er woensdagavond heel laat aangekomen, rond 23h ... Wat een entree ...

    Dit is toch wel een heel speciale club ... 120(!!!) halfnaakte vrouwen die stonden te pronken met al hun moois voor een 80-tal mannen (turken-marokkanen en enkele duitsers ...) Maar wat een geweldige sfeer ...
    Optreden van een Turske zanger met de nodige skills en opzwepende balkan-muziek waarbij de DVP's volledig uit de bol gingen ... kontjes en boobies zwaaiden vrolijk in het rond ... En dat allemaal op een doordeweekse woensdagavond(nacht)

    Ben gebleven tot sluitingsuur waarbij de DJ nog een paar stop en go's maakte en de sfeer telkens opnieuw ten top dreef ... Dit is echt iets voor de liefhebbers van uitgelaten parties al moet je wel tegen de ietwat rudimentaire accomodaties kunnen en al zeker tegen de , overigens vriendelijke, zuiderse mannen ...

    Zou echt top zijn om met een paar vrienden eens volledig door het dak te kunnen gaan ... helaas, ik was er alleen maar de dames houden je wel op temperatuur !!!

    Tot een volgende



    Enkele optisch fantastische meiden gespot en dan maar een kamertje gedaan met de Roemeense Claudia ... leuk maar ook niks meer dan dan ... 30€ v 20', 60€ v 40' ... of voor de liefhebbers 90€ voor 1 vol uur !!

  8. Onderstaande 11 leden hebben KautoStar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 juni 2015),boo (22 juni 2015),dbd67 (13 juni 2015),KanariePiet (13 juni 2015),Marcus69 ( 5 september 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),rmjhexe (13 juni 2015),satanic surfer (13 juni 2015),serio (28 oktober 2015),VAZKOR (28 februari 2016),Willi69 (13 juni 2015)

  9. #82
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Mijn vriendin is weer een weekje bij schoonmoeders dus ik heb alle tijd om mij uit te leven. Na mijn belevenissen met Bella, vrijdags, wilde ik zaterdag eerst ff iets anders (Bella komt van de week nog wel aan de beurt).

    Lang getwijfeld tussen Acapulco (al dan niet Gold), maar uiteindelijk besloten naar Mondial te rijden. Mijn eerdere bezoeken waren zeker geslaagd, niet altijd vanwege de kamerbezoeken maar dan toch vanwege de sfeer. En Koln is ook weer ietsje verder, maar vandaag had ik alle tijd.

    Nou bleek zaterdagavond niet zo'n goede keus. Ondanks de Ramadan was de halve Turkse gemeenschap uit Koln op hetzelfde idee als ik gekomen. Nou heb ik niets tegen Turkse mede-ijsberen (dan moet je niet naar Mondial gaan), maar dit was toch echt iets teveel van het goede. Wat een hectische bende !

    Daar kwam nog bij dat de club verbouwd werd zodat je binnenkwam in wat wel een bouwkeet leek. Zelf vind ik de verbouwing niet zo geslaagd .... aan de vroeger ronde bar kon je op je gemakje kijken wat er zo allemaal voorbij liep. dat is nu niet meer zo.

    Omdat ik natuurlijk toch wilde neuken gekozen voor de Albanese Antonia. dat bleek een goede gok, ze pijpte voor Mondial-maatstaven echt heel goed en diep. Een kamer duurt ook maar 20 minuten dus het feest was wel redelijk snel voorbij.

    Ik ga in ieder geval nooit meer op zaterdagavond naar Mondial, beter op een doordeweekse dag en dan bij mooi weer, iets vroeger. Dan kan je eerst nog ff lekker relaxen op het dakterras en lekker eten.

  10. Onderstaande 4 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Marcus69 ( 1 september 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),seksenfun ( 8 juli 2015),Wentelt Eefje ( 8 juli 2015)

  11. #83
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Woensdag 29 juli, een vrije dag en wat doe je dan, een clubje bezoeken natuurlijk. Om de ontdekkingreis in Duitsland weer eens voort te zetten voor een nieuwe, voor mij onbekende, club gekozen. Mondial zou het worden dus op naar Keulen. Eenmaal aangekomen lopen we naar binnen in een ontvangst halletje dat nog in de verbouwing was. Doordat buiten de zon fel scheen kon ik bij het naar binnen gaan de bar amper zien zo donker was het, de eerste gedachte die me binnen schoot was wat een neuk hol hier. Maar dat bleek nadat ik me mijn handdoekje om had en terug in de bar was wel mee te vallen.

    Overal zijn ze nog aan het verbouwen, sommige dingen zijn wel af en andere bijna, maar je kan merken dat ze flink bezig zijn. De verbouwde stukken zoals de douches boven en beneden, de sauna zien er goed en modern uit. Verder is er naast de bar niet echt een andere ruimte waar je je terug kan trekken. Dat mis ik dan wel, want nu zit je de hele dag in de bar en luide muziek. Leuk als je veel van balkan muziek houdt want die draaien ze hier veel. Zal ook wel met de clientele te maken hebben dat hoofdzakelijk in deze club komt. Eigenlijk is deze club een grote discotheek waar je de dames nog eens mee naar boven kan nemen voor 'nadere' kennismaking.

    De club was ook nog eens helemaal versierd want ali was jarig en dat moest gevierd worden. De hele dag zie je dames binnen komen en het aantal liep op tot zeker zo'n vijftig. Dat is een flink aantal vind ik rond deze tijd van het jaar op een doordeweekse dag. Toch is dat blijkbaar normaal hier. Entree is ook gunstig met 30 euro en voor 30 euro voor 20 min kan je altijd even 'proberen'.

    Dat proberen deed ik ook. Al vrij snel na binnenkomst viel mij oog op een jong blond poppetje. Was ook de enige die voor mij het predikaat blond poppetje kreeg (hier heb ik nu eenmaal een voorliefde voor). Dus eigenlijk was de keus al gemaakt. Na wat blikken over en weer nam ze zelf toch maar het iniatief om te komen. Mihalea heette ze en was pas 2 dagen in deze club. Een aantal dames die ik van te voren had gesproken waren ook pas een paar dagen werkzaam hier, toeval ? Ik vroeg waar ze vandaan kwam en daarop antwoorde ze uit rusland. Nadat ik vroeg uit welke stad keek ze me verbaasd aan. Gezien haar service niveau niet al te hoog was sluit ik russisch eigenlijk uit en ga voor gewoon roemeens. Op de kamer begon het ook al gelijk om 40 minuten te blijven. Op een eerste date even de kat uit de boom kijken en ik zei dan ook dat ik het eerst even kijk hoe goed het gaat. Nou het zoenen was niet noemenswaardig en de rest was ook plichtmatig. Langer dan 20 minuten zal het zeker ook niet worden had ik al snel besloten. Toch stelde ze de vraag vrij snel weer, gelijk maar gezegd dat 20 minuten genoeg was. Een ft was een optie bij deze dame en daar had ik wel zin in. Tijdens het neuken was ze zo vriendelijk om me eraan te herinneren om nog niet klaar te komen. Ze had haar zinnen al gezet op die extra 25 euros. Het neuken was met al dat glijmiddel ook niet geweldig dus beter haar laten pijpen en ze die extra euros laten verdienen. Pijpen an sich stelde niet veel voor, ik heb haar maar een ´handje´ geholpen met haar hoofd te bewegen voor de money shot. Dat het haar te doen was om de euros en niet mijn geweldige dna bleek wel toen ze mijn kwakje luidkeels aan het uitspugen was boven de prullenbak :P

    Er liepen hier genoeg mooie dames rond, met zeker een aantal opties. Toch had mijn mindere sessie mijn geilheid doen afnemen. Een aantal dames kwam ook nog proberen om me te verleiden voor een kamer. Als blanke hollander val je nogal op in deze club. En hoewel er zeker leuke dames tussen zaten en het zeer verleidelijk was wisten ze me niet genoeg op te winden. Helaas aan presales doen ze hier niet aan, dat had anders vast wel geholpen.

    Het eten en drinken was heel goed. Lekkere koffie, goede frisdrank. Het eten was heel goed verzorgd met een doorlopend buffet met uitgebreide keuze. Ik was eigenlijk wel verbaasd hoe goed het eten was gezien de lage inkom. Ik ben benieuwd hoe de club is als de verbouwing helemaal af is. De prijsstelling is heel gunstig en het aantal dames groot. Ook zien de dames er optisch goed uit, wel hoofdzakelijk roemeens, maar dat is bijna overal zo. Met de service moet je een beetje geluk hebben denk ik.

  12. Onderstaande 8 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 augustus 2015),bergm550 ( 9 augustus 2015),gwanfich ( 9 augustus 2015),Marcus69 ( 1 september 2015),Nedlovefkk ( 9 augustus 2015),rmjhexe ( 9 augustus 2015),seksenfun (10 augustus 2015),VAZKOR ( 9 augustus 2015)

  13. #84
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    I should say i agree with the review of Neverenough.

    On evenings and especially on friday and saturday evening it is a discotheque with a loud turkish music. Too loud by the way, it is necessary to shout for talking with someone including the waiters. It is unpleasant on week-ends as it is overcrowded. By whom? Clients are 70% turkish. If not more.

    As for the line up, the girls are numerous and regularly attractive. The interaction with the girls is almost nonexistent on week-end evenings and it is difficult to create the contact. On the day it is more likely as it is calmer. I noticed that the most attractive ones ignore the most and never come for talking and i even saw several refusing clients, as in other clubs these kind of girls are those providing the worst service anyway. So, the quantity of girls is important and there is choice, it's one of the strength of this club. It seems there is a regular renewal of the "cattle".

    An other asset of the club is the buffet which is very good, diversified and tasty. I have been impressed by the choice and quantity of food considering the entry price. Delicious omelette till 15 and many things for the breakfast and on the evening so many things can be chosen and always tasty. Good point.

    Atmosphere of the club is pleasant and the fiitings/installations are quite well done as there is a space with sofas (where was the bar before), an area for dancing and the bar. Before it was better as there were sofas around and we could socialize with the girls easier. Behind the place of the current bar were rooms which have been removed. Upstairs are the rooms and on the last floor is the terrace. All around it are also other rooms. It can be said that the whole club is a bit too gloom and dark, lack of light. The beverages' choice is wide and coffees are not sockets' juice.

    I visited it three times and the inside aspect of the club changed every time. There are workings and are adding a new area for the sauna, new showers and Massage room with some deckchairs. A real improvement as before was only a little area for the showers which is near the changing room. The wellness was already satisfying but it seems it willl still improve.

    Now the bad point: The quality of the service provided by the girls in that club is quite bad, most of the time disappointing and weak, very basic. Close to a laufhaus or red light district. I made almost 10 girls in that club and only 1 gave a very good service in the room. Others were basic, bad or without interest. So there should be girls providing a real good service but it is clearly far from being the rule. It is a lottery in every club but in this one you have less chance to win. I don't think there is a level of requirement concerning the service put in place by the direction. Consequently it is often a weak service in the room. This is the big disadvantage of that club.
    Laatst gewijzigd door gwanfich; 9 augustus 2015 om 18:26

  14. Onderstaande 6 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 augustus 2015),cassenoisette (13 augustus 2015),comcom (13 augustus 2015),Marcus69 ( 1 september 2015),Nedlovefkk ( 9 augustus 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015)

  15. #85
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Eerst en vooral bedankt voor het vrijkaartje.

    Het was toch weeral wat jaartjes geleden dat ik daar eens een blitsbezoek bracht. Nog lang voor de verbouwingen, die nu zo goed als af zijn. Het enige wat mij vooral bijgebleven was van die club was dat daar heel veel dames waren en heel veel lolita's, "poppetjes", mijn types dus. Toen was ik maar een tweetal uur gebleven en deed ik één sessie die me niet bijgebleven was .

    Gisteren, zondag, opening club pas om 15:00. Ongeveer tien minuten na drie aangekomen. Voorheen even op de website gaan kijken maar ik kon me bij de foto's maar weinig meer voorstellen. Da's logisch omdat de club blijkbaar helemaal verbouwd is en uitgebreid (zei het dan eigenlijk enkel met rudimentaire afwerkkamertjes, sommige bedden hadden zelfs nog niet eens een bijbehorend hoofdkussen). Hier en daar hangen nog wel wat loshangende elektrische draden en de buitengevel staat nog in de steigers. Op de website adverteren ze nu ook duidelijk met het feit dat ze vanaf heden een uitgebreid ontbijt aanbieden. Dat klopt en het is niet omdat de club om drie uur pas opent dat ze het ontbijt dan laten vallen. Van drie tot vijf kan je uitgebreid ontbijten (vieruren). Spiegeleieren kan je ter plekke laten bakken. Omeletten ook maar de dame kende niet het verschil tussen een omelet en een roerei. Het werd dus een roerei voor mij en geen omelet, zoals gewenst. De smaak was er niet minder om. Wat paprika's, uien en kaas, zo stelde ik hem zelf samen.

    Bij binnenkomst werd alles duidelijk uitgelegd. In de kamers hangen ook de prijzen voor alle extra's. Bijvoorbeeld: FT = + 25, slikken = + 25, anaal = + 50. Je hebt ook voetmassage als extra bijvoorbeeld. Het is een compleet gamma extra's. Om het neuktarief van € 30 wat te verzachten? Ook de inkom bedraagt € 30. Een badjas is niet bestaande. Dit wil niet zeggen dat er strikte regels met betrekking tot de klederdracht heersen, verre van. Eigenlijk loop je er rond hoe je wilt. Sportshort, marcelleke (met handdoek onder) .... Een eigen badjas zal dan ook wel mogen, veronderstel ik.

    De eerste momenten, de eerste indrukken.

    Ongelooflijk veel vrouwen! De club was nog maar pas open en er liepen daar al een veertigtal dames rond. Een duidelijk overschot aan DVP's trouwens. Da's natuurlijk niet slecht als je geen angst hebt van het vrouwelijke geslacht. De attitudes van de dames? Ik kreeg direct de indruk dat het aan afwerkdiscotheek was. De muziek stond aanvaardbaar maar vanaf een uur of acht zo hels als in Samya en YY. Onmogelijk om ook nog maar iets tegen mekaar te zeggen als je niet in mekaars oren riep. Ik begrijp nog steeds niet dat de Duitse wetgever zoiets toelaat. Alle vrouwen die daar dagelijks uren instaan, hebben onherstelbare oorschade op hun dertigste. In de loop van de avond zou de vrouwenpopulatie niet erg meer uitbreiden, wel de mannenpopulatie waardoor er een duidelijk overschot aan mannen ontstond. Overdag liepen er best nog wat "blanke" mannen rond, ' s avonds had ik de indruk de enige "blanke" te zijn. Waar de Turkse bevolking in Freude39 (Herne) zich normaal gedraagt, lopen er hier wel wat haantjes-de-voorste rond die zichzelf een "meerwaarde" aanmeten. Domper op de algemene sfeer. De attitudes van de dames verbeterden zeker niet in de avond. Weinige die je ook maar enige aandacht schonken nog. Blijkbaar komen er veel Turkse stamgasten over de vloer. Volle keet --> nog moeilijk om je schoonheid te pakken te krijgen. Eerder op de dag lukte dat wel maar kwam ik tot de vaststelling dat de weinige echte knappe poppetjes (dat was vroeger wel anders maar kan een momentopname geweest zijn, die tegenviel) en/of lolita's niet van zoenen, laat staan tongzoenen hielden. Een schril contrast met de website en de setcards. Voorbeeld:


    Französisch:
    - natur

    Stellungen:
    - 69
    - Facesitting
    - Dreier

    Kleidung:
    - Dessous
    - Nylon und Strapse

    Massage:
    - Body to Body
    - Öl-Massage
    - Hodenmassage
    - Thai Massage
    - Tantra Massage
    - Handmassage

    SM:
    - Peitsche
    - Erziehung
    - Rollenspiele

    Zärtlichkeiten:
    - Küssen
    - Schmusen

    Zielgruppe:
    - Herren
    - Damen
    - Behinderte

    Sonstiges:
    - Striptease
    - GF6
    - Badespaß
    - Intimrasur
    - Schuh- und Fußer.
    - Dirty Talk

    Om kort te stellen: alle dames doen aan zoenen op de setcards. In de praktijk komen ze uit de lucht gevallen. De beste en meteen een antwoord dat ik zo nog nooit kreeg in de clubs (dus was ze toch een beetje origineel) was: Ik vroeg of ze aan tongzoenen deed. Daarop antwoordde ze me dat ik dat wel zou zien. Ik dan weer de vraag wat ze daar precies mee bedoelde. Was het een ja of en nee. Daarop antwoordde ze me weer dat het iets tussen beide zou worden. Knap, mooi, poppetje, lolita, € 30... maar dan gaat de deal niet door bij mij.

    Na drie keer vragen of tongzoenen ook kon en drie keer een nee van een knappe dame, was mijn lust verdwenen om aan nog twee "poppetjes" dezelfde vraag te gaan stellen. Ongepoept verliet ik dus de tent. Ik had in de dag ook nog contact met Angela. 29 jaar en niet helemaal mijn type. Ze verklaarde zelf niet de knapste in de club te zijn maar dat haar service wel knap zou zijn. Als ze dat zelf al zeggen, heb ik er ook mijn twijfels bij. Als ik dan toch al een risico wil nemen of zomaar eens een optik fick wil doen, doe ik het wel met de knapste.

    De club is dus helemaal verbouwd en uitgebreid (of toch bijna). Vroeger waren de hoofdtinten rood en was er voldoende licht in de bar en stond iedereen in contact (oogcontact) met mekaar. Nu is de hoofdkleur zwart en is het wel heel erg donker in de bar. Vele dames die in de bar knap lijken, zien er onder een spot, in het restaurant, op het dakterras... toch al een stukje minder fraai uit. De line up was zeker niet slecht en kan goed mee met de doorsnee line up in de meeste clubs in deze periode van het jaar. Deze gevorderde clubganger maakt het zichzelf enkel wat moeilijk door duidelijk onderscheid te maken tussen stunners en gewoon mooie vrouwen en deze clubganger wil dan ook nog eens dat die stunners een geweldige service geven op kamer. Geen enkele dame die ik sprak, was bereid om voor meer geld meer service te bieden (versta: langer dan 20' op kamer blijven). Heel veel dames stonden ook weer aangekleed in de bar na hooguit tien minuten. Als je dan aan een dame die je op je lijst prikte, vraagt hoe dat komt, antwoordde ze dat zij dat niet zo wil maar de mannen. Tja, wie liegt hier nu? De "Roemeentjes" of de mannen?
    De sauna is vernieuwd, ruim en staat op 80° C. Dat zal voor veel mannen voldoende zijn. Door de hoge vochtigheidsgraad hield ik het er ook niet langer dan 12 minuten vol en had ik toch flink gezweet. Direct aan de sauna zijn douches aanwezig, ook met koud water. Het overige qua sanitair (de toiletten) laat te wensen over. Ik neem aan dat op drukke momenten de club qua aantallen niet moet onderdoen voor GT en er zijn maar 3 toiletten. Alle brillen zitten los en de zeepdispensers zijn al wel eens leeg. Qua netheid van de toiletten is er dan weer geen probleem.

    Het avondeten was redelijk uitgebreid. Veel fruit, vele groentensalades maar de rest (vleesbereidingen, toebereidingen) was erg vettig. Ik hield het dus bij wat fruit, wat groenten en spaghetti (van boven geschept om niet te veel vette saus te moeten opscheppen). De spaghetti op zich was lekker.

    Het dakterras stelt eigenlijk niets voor. Geen (of praktisch geen) kussens in het tuinmeubilair en het tuinmeubilair was oud en lelijk. Eigenlijk deed het dakterras me spontaan denken aan een zigeunerstaanplaats. De kamers op het dakterras waren stuk voor stuk sauna's. Er stond wel zoiets dat op een mini-BBQ leek maar niet in gebruik.

    Sommige kamers zijn werkelijk mooi maar de meeste (vooral de nieuwe) zijn zeer rudimentair. Zelfs in het SKW (VT) zijn ze dan luxueuzer.

    Het personeel (theke, bardames) waren erg vriendelijk en deden flink hun best opdat je niet te lang op je drankje zou moeten wachten. De fruitsappen zijn van het type Samya uit van die machines. Minder lekker dus. De koffie smaakte erg lekker.

    In de bar is, zelfs op een zondagavond, weinig plaats om te zitten. Je terugtrekken, met zicht op de dames, is niet mogelijk. De meeste mannen lopen dan ook maar wat rond te lopen in het middengedeelte aan de danspaal, die overigens enkel diende om je als man af en toe even aan vast te pakken, geen dansacts van de dames. Wel vanaf 21:00 karaoke. Soms moet je dan wel even je oren dichtknijpen want sommige mannen doen het écht niet omdat ze kunnen zingen maar voor de gratis inkom die je daarvoor in ruil krijgt. De muziek stond 's avonds oorverdovend hard, overal mag gerookt worden dus pikkende ogen en dampen overal, overschot aan mannen, airco die lang niet in de gehele bar functioneerde dus eigenlijk te warm, zeker op de plaatsen met banken, super donker hol, maakten dat ik het om tien uur wel voor bezien hield.

    Totaal niet mijn type van club. Wat een mierenhoop in de bar, van vooral mannen, wat een drukte, wat een lawaai.... Ik hou van mijn rust en maak graag eerst een gezellig koetjes-en-kalfjes-gesprekje met de dames om te zien wat ik er uit los kan krijgen. Dat is hier totaal niet mogelijk.

    Ik heb er een toffe tijd aan overgehouden. Daar niet van. Dat maak je zelf. Toch zal ik er allicht niet meer wederkeren. Het is duidelijk dat je de dames daar moet kennen om te weten welke knappe dames ook een perfecte service geven op kamer maar omdat het nooit mijn stamsaunaclub zal worden.... Sommigen zullen zeggen waarom ik dan voor € 30 niet even een optik fick deed? Ach, daar val wel iets voor te zeggen maar het is lang niet mijn prioriteit en naarmate de dag vorderde en die prikkeling er dan weer wel meer kan komen, stond ik in dubio en deed ik het niet. De algemene sfeer, soort club deed de zin dan dus weer erg afnemen om nog te gaan optik-ficken.

    Ik vergelijk de club met Penelope, Acapulco en meer van die saunaclubs waar vooral de prijs het belangrijkste is, om die zo laag mogelijk te houden. Met dat verschil dat in Penelope (vooral) en ook wel Acapulco (bij mijn momentopnames) de line up vooral bestond uit lolita's/"poppetjes" .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande 7 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 2 september 2015),dbd67 ( 2 september 2015),Marcus69 ( 5 september 2015),Nedlovefkk ( 6 september 2015),noglangnietuitgewandeld ( 3 september 2015),savesexer ( 7 september 2015),Wijze grijze ( 2 september 2015)

  17. #86
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Gisteren in Club Mondial terecht gekomen. Ik wist al van de vorige posts dat het een "makakkentent" betrof, dus ik wist ongeveer wat ik moest verwachtten. Dank seksenfun voor de info! Ik kwam rond 15h toe en er was nog niet superveel volk. Eerst even inchecken natuurlijk. Theke legde me uit dat inkom 30eur is, en seks met de meiden ook 30eur. Voor extras bijbetalen. Ik kreeg 2 handdoeken en slippers. De meeste beren waren (nog) gewoon autochtonen en er waren een 20-tal meiden aanwezig. De typische roemeentjes. Ik had honger omdat ik nog geen middagmaal had gehad. Het restaurant was gesloten op dit uur en het enige dat ik vond om te knabbelen waren 2 croissants en wat plakjes cake die aan de inkom lagen. Die met een koffie opgesmikkeld en even op verkenning. De club oogt redelijk klein. Vergeet de foto's die op hun website staan. Ze hebben verbouwd en het nieuwe concept (thema: zwart) oogt veel cooler dan de duffe fotos op hun site. Het lijkt een beetje een donkere underground maffiatent wat eigenlijk wel gezellig is. De barruimte zelf is redelijk groot, luid en donker. Beneden is er een kleine wellness, met een grote sauna en een groot turks stoombad. In dat turks stoombad staat een tafel waar je een soort "hammam-massage" kunt krijgen. Geen jacuzzi. Er staan in de wellness 3 ligbanken. Dat zijn de enige plekjes in de club waar je even kunt liggen. Onmiddelijk hét grote minpunt. Je kunt je nergens ergens gaan leggen om even een dutje te doen en je moet gewoon chance hebben dat er een ligbank vrij is. Ik hoop dat ze een paar van de vele kamertjes omvormen tot een kino ofzo. Veel hoeft dat niet te zijn.

    Later op de avond ging de club stampvol zitten en kon je op de koppen lopen. Bon. Er is een restaurant met een groot (turks) buffet. Het restaurant ging maar om 19h30 open en er staat op die tijd een lange rij om eten te bemachtigen. Er zijn 2 verdiepingen neukkamertjes. Alle neukkamertjes zijn klein, maar wel voldoende. Op het dak is er een dakterras, met nog meer neukkamertjes in een soort van mini-strandcabines. De televisies staan allemaal op turkse zenders. Shisha kun je natuurlijk ook krijgen hier. Ze mikken vooral op de turken als klanten.

    Ik stond al massas geil bij binnenkomst dus even en passant een grietje met visnetkousjes in haar billen geknepen. Ze vroeg of ze bij me mocht komen zitten. Hier wordt niét gejaagd (wat bizar is voor zulke low-budget club). De meiden maken oogcontact en maken dan het gebaar of ze bij je mogen komen zitten. Ze blijven niet zolang bij je zitten en de vraag om naar de kamer te gaan komt snel. Het tijdstip waarop ze naar de kamer gaan schrijft ze zelf op. Correct tot op de minuut! Het eerste grietje met de visnetkousen heette Simona. Lekker slank en lang zwart haar. Ze wist dat haar visje al gebeten had en ze begon onmiddelijk over de kamer. Ze sprak bijna geen Engels, maar kijk... deze beer staat geil. Op de kamer geen tongzoenen. Even blowjob en ze wou enkel missionaris en doggy doen. Dit meisje heeft een mooie nauwe poes maar haar afwerkmentaliteit was een afknapper. Maar voor 30eur kun je niet sukkelen.

    Het tweede meisje volgde al snel. Franseska, rood geverfd haar en 23 lentes jong. Terug oogcontact gemaakt en ze deed het teken of ze bij me mocht komen zitten. Prachtig mooi lichaam. Even liggen knuffelen, vrijen en spelen en na een 10-tal minuutjes naar de kamer. Toen ze zich uitkleede zag ik hoe mooi jong haar lijfje was en ik hoefde enkel wat te zuigen op de tietjes om een massas stijve te hebben en geil te staan als een otter. Haar op haar buikje gelegd en in schildpad erop terwijl ik haar handen vastknelde boven haar hoofd. Deze dominante positie hadden we alletwee wel graag want dankzij het gekreun ben ik peilsnel naar m'n hoogtepunt gegaan. Kortste kamersessie ooit, maar wel erg geil en lekker.

    Leeggeneukt voor vandaag even iets gaan roken en aan de praat geraakt met een duitse ijsbeer. Toen ik even terugkwam van het toilet zag ik net iemand weggaan van een ligbank en me snel die plek toegeeigend. Oef, ik kan even liggen! Na een snel dutje was het restaurant open en kon ik mijn schreeuwende honger stillen. Het restaurant en buffet is chaotisch. Zoals alles in deze club is het thema "turks". Veel dingen gegeten dat ik nog nooit gegeten had. Wel pikant, maar erg lekker en veel keus. Voor mij is het restaurant dus een positief punt. Geen typische sauna-club voer maar es iets speciaals. Mag wel eens. Ik heb achteraf wel last gehad aan m'n darmen omdat ik dit eten niet gewend ben (pikant!).

    Om 20h kwam er nog een vloedgolf meiden en beren (vooral turken) binnen. Ik sta met mijn mond open en perplex naar de instroom te kijken. De kwaliteit van deze nieuwe lichting meiden is uitmuntend te noemen. Veel meiden van een optische kwaliteit die ik nog niet veel (zeg maar nergens) in saunaclubs of fkk-clubs tegengekomen ben. Ik waande me dankzij de drukte en de babe-gehalte van de meiden even in Sharks of Oase. Eén vraag houdt mij bezig... wat bezielt zulke mooie meiden om naar een lowbudget-club als dit te komen? Kunnen ze niet meer verdienen in wat meer "classy" clubs? Of speelt het menselijke aspect ook mee en neuken ze liever deze alfa-mannetjes turken in plaats van duffe locals? Gigantische spijt dus dat ik mijn kruit al verschoten had in de namiddag. Toen ik doorging zat de tent stamp-stamp-stampvol! De muziek stond keiluid. Aan de inkom staat een grote bokaal met oorplugjes en die zijn wel nodig. Er wordt veel gerookt en na een tijdje doet het pijn aan de ogen. De airco draait wel volle bak waardoor het in de hele club wat frisjes aanvoelt. De 2e handdoek is dus nodig om je warm te houden.

    Besluit. Voor mij was deze club een positieve verassing en het verbaasd me dat hier zo weinig over geschreven wordt op het forum. Vooral het feit dat hier zoveel meiden, en dan nog zoveel hotties rondlopen is gewoon onbegrijpbaar. Je moet er wel het alfamannetjes gedrag van de turkse medemens bijnemen, maar that is life. Door de beperkte faciliteiten is het hier maar max een 4-tal uur uit te houden. Als je van drukte en feesten houdt is dit je tent. Ik kom hier zowiezo zeker nog es terug omdat ik die knappe grieten nog es wil uitproberen. Maar wel pas om 20h ofzo toekomen voor een kortere periode.

    Nadien wou ik nog even naar club Passcha (nog nooit geweest) in Koln. Die ligt redelijk dicht bij Mondial. Een bordeel van 8 verdiepingen. Dat heb ik nog niet gehad.... :-) Ik had dus even tijd om te bekomen tijdens de autorit. Wat rondgewandeld. Het is es iets speciaals. Je kunt hier voor 30eur neuken, en er hangen plakaten: "orgasme garantie: geen orgasme, geld terug". Hahhaaaaa! Besloten dat het laatste druppeltje sperma eruit moest. In de "dark room" naar binnen. Teleurstelling, was gewoon een verlichtte kamer met ne dikke negerin. Voor 20eur een blowjob gekregen van deze dikke negerin, en die heeft er de laatste druppel sperma uitgeperst. Frisdrank is hier ook gratis en de meiden lopen rond om te jagen (vooral de zwartjes). Het heeft dus wel iets van een saunaclub en is een keer iets speciaals. Bevredigd en voldaan weer naar huis.

  18. Onderstaande 12 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 6 september 2015),MongerWarrior (12 september 2015),Nedlovefkk ( 6 september 2015),NeverEnough ( 6 september 2015),Picasso 1 ( 6 september 2015),satanic surfer ( 6 september 2015),savesexer ( 7 september 2015),seksenfun ( 6 september 2015),Sjeufke ( 6 september 2015),VAZKOR (20 september 2015),Wentelt Eefje (11 september 2015),Wijze grijze ( 6 september 2015)

  19. #87
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Vraagje : ligt deze club in een 'Umweltzone'? Anders gezegd : is er zo'n groene sticker nodig?

  20. #88
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ik meen van niet "mechelen", heb zelf geen Umweltsticker en ben nooit beboet geweest. Club ligt in een kleine industriezone dus controle daarop lijkt me erg sterk...
    Voorts een keurig bericht bovenstaand. De club wordt gerund door dezelfde heren van Samya, ze hebben momenteel een groot aantal dames tot hunner beschikking zeg maar qua numbers en beide clubs draaien als een tierelier placht men te zeggen. Opmerkelijk dat ze in beide clubs ook massaal umgebaut hebben en dus investeren en continu trachten zaken te verbeteren. Daarmee onderscheiden ze zich bijvoorbeeld van de concurrentie in de nabijheid waar de tijd lijkt stil te staan. Qua looks der dames is het in Mondial bovengemiddeld te noemen, veel jonge sprinkhanen en sommigen maken de stap richting Samya, sommigen de omgekeerde beweging. Een "pre of plus" voor sommige dames lijkt me dat er niet wordt verwacht dat tongzoenen tot het standaard servicepakket hoort in Mondial, logisch ook vind ´k bij een prijskaartje van 30E, daarvoor zou ik ook niet liggen tongzoenen met Janus en alleman, excusez le mot. Er zijn ook prima GFE-service aanbiedende dames die wel (volop) tongzoenen, doch dan logischerwijs enkel vanaf boekingen vanaf 1 uur ofzo, an sich een te billijken gedachtegoed vanuit hun standpunt lijkt me. Zo zijn er enkele dames vanuit PSR overgestapt die aangeven zich er niet enkel beter te voelenm, doch er ook meer geld te maken en daar draait het bij het overgrote gros der dames om bottom line. Voorts ook een ambiance waar bijna elke andere club bij verbleekt en ga zo maar door. De club brummt en daar zouden veel mensen geen cent voor gegeven hebben vroeger. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd alvorens de club zich ontwikkelt tot marktleider in het segment, als het al niet zover is.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  21. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 6 september 2015),Nedlovefkk ( 6 september 2015),NeverEnough ( 6 september 2015),Sjeufke ( 6 september 2015)

  22. #89
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Vraagje : ligt deze club in een 'Umweltzone'? Anders gezegd : is er zo'n groene sticker nodig?
    Er is een groot parkeerterrein net naast de club. Dat terrein ligt op prive grond en is afgeschermd van de baan. Staat ook mooi aangegeven als je komt toerijden.

    Satanicsurfer, ja kan best zijn dat de meiden liever de lagere neukprijs voor lief nemen en heeft het tongzoenen voor hen toch een hogere waarde. Er werd tegen 21h aan de lopende band gekamerd. Misschien dat ze met schaalvergroting op die manier ook meer inkomsten hebben?

  23. #90
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Of anders gesteld. Tongzoenen is voor vele meiden "gewoon" een "big problem". Velen willen dat gewoon liever niet. Dan is zo'n club natuurlijk een uitweg. Komisch is dan weer wel dat die dames in andere clubs afgeven op die Turken die hen als een voorwerp zien. Sommigen zeggen: probeer een vrouw niet te begrijpen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markus69
    Besluit. Voor mij was deze club een positieve verassing en het verbaasd me dat hier zo weinig over geschreven wordt op het forum. Vooral het feit dat hier zoveel meiden, en dan nog zoveel hotties rondlopen is gewoon onbegrijpbaar. Je moet er wel het alfamannetjes gedrag van de turkse medemens bijnemen, maar that is life. Door de beperkte faciliteiten is het hier maar max een 4-tal uur uit te houden. Als je van drukte en feesten houdt is dit je tent. Ik kom hier zowiezo zeker nog es terug omdat ik die knappe grieten nog es wil uitproberen. Maar wel pas om 20h ofzo toekomen voor een kortere periode.
    Eigenlijk schrijf je zelf al waarom er hier zo weinig over deze club wordt geschreven én wie voor full service gaat en leuke seks prefereert boven snel wat pijpen en neuken, komt hier ook niet. Wie betaalt er nu € 30 inkom voor wat eenvoudig eten en wat biertjes als je minus € 30 in de laufhauses voor dezelfde prijs dezelfde service kan krijgen. Zij die liever zich zat zuipen en dood vreten dan neuken. Vraag is of je staat te springen om bij dit publiek te horen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #91
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Vraag is of je staat te springen om bij dit publiek te horen .
    Neen, ik heb het liever wat rustiger. Feit is dat als je puur op estetische schoonheid afgaat, je in Mondial wel een gigantisch knappe meid kunt neuken. Ik heb al vaak in andere clubs 50eur neergeteld om dezelfde minimale service te krijgen van een minder mooie vrouw. Je kunt er wel van uitgaan dat de kans groter is dat je in een reguliere FKK- of saunaclub betere service krijgt, maar soms heb je van die sessies waarbij je je afvraagt of je niet beter gewoon naar de ramen geweest was ipv de verre rit naar Duitsland te maken. Ik denk nog steeds dat de "menselijke klik" een belangrijke parameter is voor het hebben van een goeie sessie, en ik heb al gemerkt dat die klik net iets makkelijker te maken is als je het meisje echt je type is. Nu, ik ga nog es terugkeren naar Mondial en zien of de dames niet bereid zijn voor een meerprijs een betere service te geven. De dames die voor mij echt "wow" waren, kwamen pas laat toe.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Komisch is dan weer wel dat die dames in andere clubs afgeven op die Turken die hen als een voorwerp zien. Sommigen zeggen: probeer een vrouw niet te begrijpen.
    In denk dat DVP in hun gewone leven liever met dit soort mannen optrekken dan met saaie "suburbanites". Ze komen min of meer uit hetzelfde milieu. Loop gelijk welke discotheek maar es binnen en bezie tot welk soort mannen meiden aangetrokken zijn. Een DVP vertelt vooral hetgeen jij wilt horen.

    En over het begrijpen van een vrouw... was het niet Schopenhauer die iets zei van: "ofwel houd je van vrouwen, ofwel begrijp je ze". Eeuwenoude wijsheid.

  25. Onderstaande 5 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    savesexer ( 7 september 2015),seksenfun ( 6 september 2015),Sjeufke ( 6 september 2015),VAZKOR (20 september 2015),Wentelt Eefje (11 september 2015)

  26. #92
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    We waren met vier, met vier in een auto. Gezellig! Waar naartoe? Ieder had een club voorgesteld. Voor mij mocht het Heavensgate zijn. Ik ben best benieuwd hoe ze het daar allemaal gerenoveerd hebben en of ze de dames wat met rust gelaten hebben en die ook niet te veel verbouwd hebben. Ik hou nogal van naturel uitziende dames namelijk. Voor de anderen mocht het Samya, PSR en Mondial worden. Door omstandigheden zouden we pas rond Keulen aankomen omstreeks halfdrie. Ik veranderde van gedachte en meende mij te herinneren dat enkele dagen eerder er nog twee stemmen opgingen voor Mondial. Ik zei hen dat het voor mij Mondial mocht worden. Ik kom namelijk graag vroeg aan in de clubs omdat ik dan kan genieten van de eerste rustige momenten. Die zouden in de andere clubs al voorbij zijn. Er werd toch nog lotje-trek gedaan. Samya kwam uit de ton. Ik probeerde toch nog te overtuigen voor Mondial met als (beetje) drogreden dat daar al van bij opening 's zondags (15:00) veel vrouwen zijn. Twee van mijn maten moesten ook weer vroeg op vandaag en dus kon ik er nog aan toevoegen dat als het een blitsbezoek zou worden, we daar meteen aan de slag konden. Ik kon ze overtuigen en we vertrokken dus richting Monial.

    Om drie uur waren we lang niet de eerste die binnengingen. Helaas was het nu in september qua damesaantallen en zeker ook qua line up wat minder, zelfs dan in de vakantieperiode. Ook de brunch was soberder. Het avondeten was deze keer beter. Vooral niet zo vettig. Fruittussendoortjes dik o.k.. Het restaurant (trouwens veel te klein en bijna altijd overvol) sluit tussen 17:00 en 19:00 op zondag.

    Wat ons direct opviel was dat de dames daar allemaal luid tegen mekaar roepen. Van het restaurant naar de bar/lounge als het moet, geen probleem. Eén dame haar mond stond geen minuut stil. Hebt dat in huis! We grapten nog dat dit zo moet gegroeid zijn. Die dames weten al dat later op de avond er niet meer gepraat kan worden en dat je met roepen ook niet ver komt vanwege de luide muziek. Die muziek stond vandaag niet té luid. Wat een verademing. De sauna staat ook heel goed op temperatuur. Mooi zo! Gelukkig kon ik nog een lekkere espresso proeven in de namiddag want op een gegeven moment was de koffiemachine kapot en dat zou voor de rest van de dag/avond zo blijven. Een express reparatiedienst of eigen dienst is de club blijkbaar onbekend. Gelukkig hebben ze daar appelsiensap. Daar dan maar wat meer van gesmuld. Na de saunabeurt nog even op het terras gelegen. Het zonnetje scheen net maar niet meer op het terras. Het werd al snel wat frisjes en de stank van de vuilnisbelt in de achtertuin van Mondial was ook niet meer te harden.

    Vorige keer waren er heel wat lolita's aanwezig maar vandaag eigenlijk geen enkele. Ook het aantal dames viel wat tegen, zeker ten opzichte van vorige keren. Anders zo'n massa. De meeste dames waren eerder aan de mollige kant. Ik begreep niet zo goed wat er gaande was. Dit was niet waarvoor Mondial staat. Na het internet vandaag geraadpleegd te hebben, zag ik dat er een Samya (van dezelfde eigenaar) een poker party was. Ik kan er dan wel van uit gaan dat een deel van de mooiste dames van Mondial naar Samya verkast zijn. Jammer. Hoewel? Die lolita's waren toch maar niet-kussers en 10'-tertjes. Er liepen (zeker na 20:00) veel meer mannen rond. Ook hier wil ik even bij stil blijven staan. Mijn eerste bezoek was op het moment dat het ramadan was. Tof! Mijn tweede bezoek (een maand geleden) waren er veel (lees: bijna uitsluitend) Turkse heren. Ik wist ergens wel dat dat zo zou zijn. Geen probleem op zich. Dat is trouwens ook zo in Samya en Freude39 te Herne. In Herne zijn het eigenlijk meestal Koerden, gezellige mensen. In Samya niet en ook wel jongere mannen van Turkse afkomst maar zij gedragen zich ook. Vorige keer kreeg ik echter in Mondial de indruk dat we niet zo welkom waren maar ik zette dat van me af en dacht dat het inbeelding was. Vandaag kon ik niet anders vaststellen (en mijn vrienden ook) dan dat ze je bekijken zo van wat komen jullie hier doen. Dat gevoel was er in elk geval toch. Toen aan de bar voor de tweede keer een jonge opvallende Turk tussen twee krukken kwam gewrongen (en mij er bijna afduwde), terwijl aan de andere kant van mijn kruk plaats zat was, zei ik hem dat er daar plaats zat was. Hij vroeg me of het nog goed ging met me en in een mum van tijd stonden vijf Turken voor mijn neus. Er gebeurde verder niets omdat ik wegliep en mij bij mijn 3 maten voegde, wat verder. We waren dus ook met vier. Ja, de sfeer is toch een beetje agressief, niet zo gastvrij.
    De karaoke die elke zondag plaatsvindt vanaf 21:00 bracht wel sfeer in de tent. Toch voor een keer. Alleen spijtig dat de voertaal Turks was en niet Duits tijdens de blabla's van de DJ. Behalve (de baas?) heb ik echter niemand zien zingen. Hij kon er wel wat van. Later zou een dame gaan zingen maar het lukte maar niet. Uiteindelijk zei ze waarom ze zou moeten zingen als ze geen zin heeft. Er werd eens gelachen en de baas (?) nam het roer weer over en deed weer zijn best.

    Na het avondeten geraakte ik toch nog op kamer voor 40 volle minuten met Nancy.

    Ik heb het vermoeden dat ik er niet meer vaak zal komen. Ik hou meer van een leuke sfeer en betaal dan graag wat meer inkom en wat meer voor een sessie .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 september 2015),MiniME (14 september 2015),Nedlovefkk (14 september 2015),Wijze grijze (14 september 2015)

  28. #93
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Deze recensie maakt onderdeel uit van de Vazkor Kölner Clubtour

    Hier is de introductie, de conclusies en de 3 clubs vergeleken:

    0. INTRODUCTIE


    Mondial - Klein Varna te Köln - Zaterdag 22 Augustus 2015

    Nee ik ben nog nooit in Varna, Bulgarije geweest...*sfeermuziekje*



    Ik kan dus evengoed mis zijn of de partysfeer dezelfde is als ginder. Dit is nu de eerste club op het lijstje, dit prachtige weekend, een ideale club voor warming up sessies. Mondial bevindt zich op een industrieterrein in Noordelijk Keulen. De parking was er niet moeilijk te vinden: gewoon langs de straat. Souvenirfotootje genomen van de overdonderende omgeving en dan naar binnen. Ik vond de ingang niet meteen, moest langs de zijkant gaan, dan een trap op. Deze club kende recente verbouwingen.

    Rond half zeven ging ik de club binnen en het bleek binnen al behoorlijk druk te zijn met beren uit exotischer streken en luide muziek van ginder: een flinke mind switch van 'rustig bos' naar 'luide disco' was aan de orde. Ik overhandigde mijn vrijkaartje van dat ander forum. Prompt nam de theke de telefoon om dat te laten controleren. Een gast van de security bekeek het vreemde document vluchtig en knikte dat die dik ok was. De theke lachte opgelucht en ik kreeg een handdoek overhandigd. Hier is de dresscode cfr Babylon. Ik vroeg er een 2e bij en begaf me naar de lockers beneden. Ik propte vakkundig m'n meegenomen spullen en kleding in de kleine 180e kluis en douchte me uitgebreid en grondig na de boswandeling va daarnet. De douches hier zijn fijn, best warm en het zijn geen drukknoppen dus je kan het laten stromen. Aan de sauna waren die ook aangenaam warm.


    Eerste indrukken, restaurant, dakterras

    Net als Sakura vond ik het hier aan de erg duistere kant. Het was avond en al behoorlijk druk met beren, voornamelijk Südlander, en veel dames. Het eerste wat ik deed na de douche was een drankje nuttigen en me uit de armen van een DVP worstelen die al op kamer wou. Dat zou haar nog lukken later maar mijn maag wilde als eerste bediend zijn en zodoende ging ik naar het restaurant.

    Het eten hier is zeer goed, veel keuze en heel lekker. Ik heb 2x 2 borden geschept en mezelf de gelegenheid gegeven om rond te kijken. Wat een vedomd vele schone sexy jonge wijven liepen er hier rond!!! Echt ik wist niet waar ik eerst moest kijken. Zoveel potentiële optik ficks had ik zelden bij elkaar gezien of de club moest Golden Time heten. Ik nam de tijd om te eten terwijl m'n hoofd omliep van al die schoonheden: voor mij, links van mij, rechts van mij, aan mijn tafel, achter mij terwijl ze speels en sensueel hun handen over mijn schouder lieten glijden met een knipoog. En dan moest ik hier 1 of 2 dames kiezen? It's hard to be a bear on a budget in een club als deze al zijn de beurten per 30€ gerekend. En ik had 2 andere clubs op het programma staan. Het was echt zweten, hier in de drukte!

    Na het eten verkende ik de club verder: lockers en douches beneden, kamers en dakterras boven alwaar ik een tijdje lag te bekomen in een relax-stoel terwijl ik de DVP's en hun klanten zag langs paraderen om in roodverlichte kamertjes hun ding te doen. Zo zag ik de dames nog in het laatste daglicht. Prachtige vrouwen, jong en wild. Zoveel keuze...

    Het dakterras is de enige plek waar ik kon relaxen en me even afzonderen, totaal overdonderd door het aanbod. Maar ik kwam dan ook uit een stil bos gekropen en moest nog wat acclimatiseren. Dat dakterras is basic, goedkoop, zoals je verwachten mag van een budget-club. Er bevinden zich een rij kamertjes die 's nachts mooi rood zijn van binnenuit.

    TIP: Laat je niet leiden door de foto's op de site, klopt totaal niet met wat je daar ziet. Ik heb begrepen dat er verbouwingen waren. Die foto's mogen ze best eens vervangen.


    Bar en wellness

    Naar de wellness ga je vanuit de bar-ruimte. Het stelt niet zo veel voor qua mogelijkheden. Het was er erg druk en als de volumeknop in de bar wat hoger wordt gezet, kan je het hier goed horen. Hier is dus geen sprake van je terug te kunnen trekken om te relaxen, even weg van het hele gebeuren. Toch niet naarmate de avond vordert.

    Die sexy dames paraderen op en neer naar voor de hun bestemde ruimtes en zorgen voor veel 'afleiding' zei het aangenaam. Geen rust voor relaxende beren en nog minder voor hun derde been.
    Een aantal relax-stoelen zijn gestationeerd tegenover de sauna dat meer een disco is met die veranderende lichtshow op de achterste muur binnenin. Combineer dat met de luide muziek uit de bar en het plaatje is compleet. Een wellness-party. De sauna is goed heet en ik heb er een paar maal gebruik van gemaakt. De douches zijn in een lange rij opgesteld en goed warm. Nadeel voor brillendragers is dat je er nergens een plek vind om die even weg te leggen.

    Turkse gasten zaten op de ligstoelen uit waterpijpen met blokjes van verschillende soorten te roken. Shisha heet dat. Je kon er een Hamam-massage ondergaan voor een half uur aan de prijs van 30€. Die massage wordt dan in een dampige ruimte gegeven cfr een Turks stoombad. De Südlander zijn er gek op.

    De muziek, dat is de reden waarom ik het hier 'klein Varna' noem. Chalga, Roemeens, Turks, Arabisch, gemengd met wat commercieel. De exotische atmosfeer lag er vetjes op en ik waande me echt niet in Keulen. Dit is 1001-nacht anno 2015: exotische muziek en uitdagend dansende mooie vrouwen, südlanders en DVP's hand-in-hand dansend in een cirkeltje.

    Er was er een van de DVP's die behoorlijk gek deed met me en met wie ik danste in de late uren, ze trok me mee in de cirkel dansers. Niet dat mijn dansstijl zo goed zal zijn geweest, ik weet niks van de dansen van hun land. Opvallend was dat ze geen kamervraag stelde. De ambiance was erg goed en ik amuseerde me er prima. Schuif je (voor)oordelen terzijde en laat je gewoon gaan.
    Het personeel is voortdurend in de weer met kuisen en opruimen à la GT. Grappig is dan dat je danst en dat er zo'n kerel tussen komt die de vloer snel even dweilt tussen je voeten door.


    Dames

    Hier moet je zijn voor een snelle optik fick. Verwacht bij deze hete mokkels niet het onderste uit de kan qua service. 30€ per 20', meer is niet nodig om te ontploffen in de eerste en ultiemste zaadlozing in het ranke lijf van een roems of buls hertje. Ik had slechts één kamergang gemaakt met Ella.

    >> RECENSIE ELLA

    Dit was m'n enige kamergang in Mondial. Teveel dames, te verleidelijke dames, teveel geld bij om het allemaal aan de Mondial-dames te kunnen verpatsen. Ik kon geen keuze maken voor een tweede ronde en liep er wat radeloos rond. Eens saunerend, dan weer liggend bij de sauna waar ze langsparaderen, overpeinzend, de fuckwishlist continu aanpassend dansend op Balkan muziek, weer rondlopend. Meiden die naar me zoenden, knipoogden, me sensueel aanraken, lonkend met hun mooie curves. Eentje, blond en mooi, die ik echt wou bleek helaas constant bezet. Het mocht niet baten. De drukte, de verleiding, m'n hoofd bleef omlopen en ik kon het gewoon allemaal niet meer aan. Het liep tegen middernacht en dan ging ik er gewoon weg uit frustratie dat ik niet kon kiezen en omdat ik nog in Samya de nodige tijd wou spenderen tot die club sluit.

    Aldaar gaat het verhaal van Vazkor's Kölner clubtour verder.

    2. SAMYA
    3. BABYLON


    Bij verlaten vroegen ze vriendelijk hoe het was geweest en zei hen naar waarheid dat het schitterend was.


    Conclusie

    Ga naar Mondial als je geen exotische muziek ontziet, niet xenofoob bent en een party wil meemaken waarin je geen supersexy griet met de grootste moeite hoeft te 'versieren' maar gewoon kan meenemen voor 30€ plezier. Noem het een vluggertje zonder grootse verwachtingen. Dan moet je er wel in de avond zijn.

    Het is een paradijs voor de verlegen types onder de beren die anders in uitgangsgelegenheden niet aan de bak kunnen geraken bij reguliere meiden met veel pretentie en arrogantie. Wil je ontsnappen, relax op het terras of zweet het uit in de sauna meegenietend van de muziek. Again, stel géén hoge verwachtingen, pick up that optik fick chick en neem het ervan.

    Je kan op vroeger tijden gaan, 11-16u, als je het er rustiger aan wil doen maar daar was ik te laat voor gearriveerd. Het is toch uniek eens de partysfeer van Mondial te hebben meegemaakt. Maar als je niet van te grote drukte houdt, sla deze club dan maar over.

    My 2 cents


    Wat heeft Vazkor geleerd in Mondial?

    1) Dat het ook eens te goed kan zijn in de zin van 'teveel keuze'.
    2) Dansen met DVP's temidden de südlander is...een ervaring apart
    3) Party's zijn weer leuk als je de seksgodinnen even kan meenemen om goed van bil te gaan. 30€ is een besparing vergeleken met reguliere clubs waar je na een mooie rekening nog geen zekerheid hebt een mooie griet te kunnen stengelen.
    4) Verpats dan snel dat zaad, dan geschiedde in deze club absoluut geen kwaad.
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 21 september 2015 om 22:44
    De zwarte wolf

  29. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 september 2015),Big30 (28 september 2015),biged ( 7 november 2015),gignnl (27 september 2015),licky luke (22 september 2015),Marcus69 (22 september 2015),MongerWarrior (28 september 2015)

  30. #94
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Nog nooit in dit lustoord geweest! Met een freier Eintritt is het uiteraard een mooie gelegenheid om een onbekende club van binnen te bezichtigen.

    Met gezwinde spoed in de ochtend de noodzakelijke werkzaamheden tot een goed einde gebracht om vervolgens koers te zetten naar Köln. Er moest nog wel getankt worden, zo ook euroos uit de flappentap worden gehaald. Dat tanken doen we bij onze geliefde zuiderburen en dus moest met een omweg naar Köln worden gereden. Voorspoedige reis, doch op het moment dat tomtometje aangaf dat ik bij Mondial zou zijn gearriveerd, kwam ik uit bij een kinderboerderij . Een keer terug, weer draaien en dat zo 3x. Website geraadpleegd........ik had toch het juiste adres. Vervolgens de straat maar eens helemaal uitgereden en jawel met grote letters: MONDIAL. Recht voor de deur geparkeerd.
    Het was inmiddels kwart over 11. Ingecheckt bij een mooie theke!
    Gewapend met twee handdoeken de kleedruimte opgezocht. Geen rondleiding, maar dat was ook niet nodig. Zo groot is Mondial nou ook weer niet. De handdoek paste maar net rond mijn afgetraind lijf. Een grotere maat was er niet, maar het ging op zich wel prima!
    KanariePiet trof ik bij de douches. Hij zag er niet uit. Een gezicht vol met afdrukken van lippenstift. Waarschijnlijk een 'oude' bekende getroffen?!
    In de bar zat Vendezz, al lang niet meer gezien. Met KanariePiet er bij was het even gezellig ouwejongens krentenbrood. Ik had nog niet ontbeten en dus moest er gebruncht worden. In het restaurant stond een uitgebreide lunch klaar. harde broodjes, Croissantjes, diverse soorten beleg, salades waaronder losse brokjes feta, die er bij mij ingaan als koek . Kortom, de lunch was dik in orde.
    De club van binnen is vrij donker, heeft iets van een oosterse stijl. Gezellig ingericht. Aan de danspaal hingen al twee pocket Roemeentjes, waarbij ik ff ben gaan staan om het spektakel goed te kunnen aanschouwen. Laat ik de paaldansact kort omschrijven: zeer intiem
    Rond het middaguur al zeker 20-25 dames aanwezig. Dames van verschillende pluimage. Als ik het qua optiek vergelijk, scoort Mondial beter dan AcaGold op deze vrijdag. Twee handen vol met ijsberen, dat tijdens mijn aanwezigheid verdubbelde.

    Ik had afgesproken met Teiresas in AcaGold. Daarmee stond op voorhand vast dat mijn bezoek beperkt zou blijven tot één kamer. Ik ken geen dames in Mondial, dus het werd een pure gok. De dames zoeken veel oogcontact en proberen daarmee natuurlijk een kamertje aan over te houden. Mijn indruk is dat er niet actief wordt geanimeerd.

    Een blonde langharige dame met een stevig postuur die ik op afstand al een paar keer diep in de ogen had gekeken, nestelde zich naast mij. Een leuk gesprek volgde. Duidelijk een dame die al langer in het vak zit. In de club gaat ze schuil onder de naam Lamy. Na de check of ze ook tongzoende lagen we 15 minuten later op een kamer te sporten. Het prijsbeleid in Mondial is €30 per 20 minuten. Leuk voor onze medelanders die daar gretig gebruik van maken, maar niet aan mij besteed. Dus ruim een half uur met Lamy in de gordijnen gehangen. Lamy werkt sinds een week in Mondial en heeft eerder in diverse Spaanse paysex instellingen gewerkt.
    Tongzoenen was oke, maar er zijn betere. Er werden veel natte doekjes gebruikt. Elke keer nadat ze ff na boven was gekomen om te zoenen. Het pijpwerk was met uitzonderlijk grote zuigkracht. Dat beviel me wel. Er werd meegedeeld dat ik niet in haar mond mocht eindigen. In Cowboy was het zo gepiept. Na de schoonmaak was het meteen 'aankleden' en naar beneden.
    Samengevat een (ruime) voldoende. Mede omdat het knuffelgehalte erg laag was.

    Na de kamer mijn ervaringen gedeeld met Vendezz (KanariePiet was op kamer) om vervolgens mijn weg te kiezen richting Ratingen.
    Mijn eerste indruk over Mondial na dit korte bezoek is positief. In mijn uppie zal ik er niet naar toe gaan. Maar met een paar medeplegers is het zeker de moeite waard. De prijs-kwaliteit verhouding is absoluut oké.

    Illusion Plopp!

  31. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 november 2015),licky luke ( 7 november 2015),Nedlovefkk ( 7 november 2015),rmjhexe ( 7 november 2015),Teiresas ( 7 november 2015),VAZKOR ( 8 november 2015),Wijze grijze ( 7 november 2015)

  32. #95
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    272
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    Het was vorige week vrijdag dat ik voorbij Keulen reed. Ik was al lang niet meer in Mondial geweest en had begrepen dat de zaak verbouwd was. De inrichting mag dan nieuw zijn maar de prijzen waren nog oud.
    Het geheel is nauwelijks terug te kennen. Ik was er rond 1800 uur en het was vrij rustig. Als snel werd aangeschoven om binnen te komen. Leuk dat alle dames door de bar lopen voordat ze hun werkkleren aantrekken. Dat geeft al een eerste indicatie. Personeel is vriendelijk. Toen ik zat te genieten van mijn heerlijke koffie viel mijn oog op een prachtige dame. Contact gemaakt en een praatje begonnen. Ze bleef wat stoïcijns. Dat viel wat tegen. Toen ik begon af te haken kreeg ze zin om het gesprek geanimeerd verder te zetten. Uiteindelijk werd het kamersen. op de kamer deed ze het al het mogelijke om me te verwennen. Dat had ik niet verwacht. Prachtige dame, ben haar naam vergeten, kwam uit Ro ongeveer 1,75 m lang, bruin haar, slank, b cup. Ze vertelde dat ze nog maar enkele weken in Duitsland was. Dat kon je wel merken op de kamer. Ze deed moeite om goed te variëren en speelde het spel verlegen mee. Ik denk dat we een half uur gekalmeerd hadden. Vroeg maar 30 euries.
    Beneden gekomen was het flink druk geworden. Ik denk dat er zowat 100 meiden aanwezig waren en zeker zoveel toeristen. Ik heb maar weinig heimatters gezien.
    Het buffet zag er goed verzorgd uit. Je kon er verse fruitsales eten. Ook groenten waren er volop. De rest heb ik niet gegeten. Alles lekker van smaak.
    De sauna is zeer ruim. Je kan er makkelijk met zijn 20 in. De temperatuur was gewoon heet. Zo heet dat ik pijn had aan mijn voeten van de hete vloer. Het dampbad is types Arabisch-Oosters. In de bar was het echt druk en het clientèle bleef in groepjes binnen komen. Ik had niet meer zoveel tijd maar wilde nog snel een wip maken. Dat gaat makkelijk hier: iemand aankijken, knipoog en gelijk krijg je de vraag van de sleutel.
    Aardige dame, ook haar naam ken ik niet. Ze deed moeite om er iets leuks van te maken en daar hield het bij op. Je krijgt datgene waar je voor betaald. Ik was tevreden en daar ging het om.
    Samengevat: veel dames, lekker eten, quick en dirty mentaliteit en toch redelijk hygiënisch

  33. Onderstaande 7 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (27 november 2015),cavediver ( 9 februari 2016),licky luke (27 november 2015),MiniME (28 november 2015),Nedlovefkk (27 november 2015),Sjeufke (28 november 2015),Wijze grijze (27 november 2015)

  34. #96
    Geregistreerd
    30 december 2015
    Last Online
    8 oktober 2016 @ 15:19
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Hoe is het in deze club guys? Nog steeds interessant met veel meiden en redelijke kwaliteit. Zou er binnenkort naar toe willen gaan. Alle info welkom.

  35. #97
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    Op een regenachtige zaterdag nog es in club Mondial terechtgekomen. Rond 16h kwam ik binnen en kreeg ik mijn handdoekje. De club is nog niets veranderd vergeleken met mijn vorige bezoek in het voorjaar. Een mede-ijsbeer grapte dat dit de "lidl" is onder de saunaclubs. Hij heeft een punt natuurlijk, maar toch heb ik weer een fantastische dag beleefd. Ik ben begonnen met eventjes een sauna te nemen. Die was mooi op temperatuur. Helaas werkte de dampcabine niet. Echt jammer, daar dit een meerwaarde zou betekenen voor een club als deze. Doorheen de avond stroomden er meer meiden en meer beren binnen. Dat het concept van deze club aanslaat was duidelijk toen ik om 22h vertrok. Je moest je echt door de mensenmassa heen wurmen. Zoveel volk is er. De meesten zijn zoals geweten van turkse origine. Geen aggresiviteit of boze blikken gezien en ik voel me op mijn gemak. Omdat er zoveel volk is, zijn er ook amper plaatsen waar je kunt zitten, laat staan even liggen.

    Het eerste meisje dat ik nam was de roodharige Jessica. Oogcontact gemaakt en ze kwam even schuren. Ik stond onmiddelijk keihard. Dat ze 21 is en een strak mooi jong lijf heeft helpt natuurlijk wel. De kamerafspraak was in een seconde geregeld. Ze schrijven het beginuur op in een boek, en ik heb nu wel al geleerd om mee te kijken als ze het tijdstip noteren. Als ze merken dat je naast hen staat schrijven ze het exacte tijdstip op. Zo is er later geen discussie. Ons teruggetrokken in een klein kamertje. Lekker het cadeautje mogen uitpakken, een rechtstaande pijpbeurt gekregen en even poesje likken. Lekkere seks gehad, maar zoenen was hééél vluchtig. Boeit eigenlijk niet voor deze prijs. Voor de rest een aangename en sympathieke jongedame.

    Tussenin nog even pauze genomen en aan de praat geraakt met enkele mede-beren. Een Amerikaan die voor z'n werk in Keulen was, was voor de eerste keer in z'n leven in een saunaclub terechtgekomen en hij was gewoon sprakeloos. Hij vond deze club erg groot... Ik heb hem aangeraden om es naar een grotere club te gaan voor hij weer naar het "land of the free" (ironie) terugkeert.

    Het tweede meisje was de 20-jarige Deliah. Ze heeft een petite zeer strak lijfje en lang zwart haar en ziet er typisch sweet sixteen uit. Op de kamer lekker tietjes zuigen, geen zoenen, goeie pijpbeurt. Bij het beffen had ik de indruk dat ze er erg van genoot en bij het neuken vingerde ze zich verder, dus ik denk dat ze er ook wel van genoot. Ze is wat afstandelijker. Wellicht de ervaring, want ze ziet er heel tenger en kwetsbaar uit, en ik ben nog altijd een beer van een vent, dusja...

    Het eten was ongeveer hetzelfde als vorige keer. Vooral turks eten. Je kunt hier lekker "apart" eten, want dit is typisch Turks. Het restaurant is echt wel één van hun pluspunten. Erg gezellig restaurant ook. Niet zo'n moderne ikea-look, maar meer de atmosfeer van een duistere boshut.

    Je kunt hier eigenlijk niet sukkelen voor 30eur inkom en 30eur/neukbeurt. De club heeft een underground-sfeertje, zeker s'avonds als iedereen begint te feesten. Ik moest helaas door. Wat mij betreft prijs/kwaliteit een topclub.

  36. Onderstaande 13 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 februari 2016),cavediver (23 februari 2016),lustman (25 februari 2016),mechelen (22 februari 2016),Nedlovefkk (22 februari 2016),phoenix (22 februari 2016),pret (23 februari 2016),Sjeufke (22 februari 2016),toyota (23 februari 2016),VAZKOR (28 februari 2016),Wentelt Eefje (22 februari 2016),why not me (24 februari 2016),Wijze grijze (22 februari 2016)

  37. #98
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Naar Valentine tour topic

    Mondial: babes babes babes! So many rombul-babes!
    13 Februari 2016

    Na dik 20 minuten aangekomen bij deze kleine budget-club. In tegenstelling tot vorige keer was het donker en regenachtig slecht weer. 't Is daarom dus dat ik ineens die parking van Mondial vond: hellinkje op gereden en me in een gat gestationeerd. Met plastiek zak in de hand de club betreden en de warmte sloeg me in het gezicht bij het beinnenkomen. Weer een drukte van jewelste. Ik heb nogal laat de club betreden maar het was de bedoeling er een nachtelijk avontuur van te maken dat in zusterclub Samya zou worden verder gezet. Deze club was enkel de opwarmer, het voorgerecht so to speak. Hiervoor dank ik het ander forum voor het vrijkaartje dat ik mocht ontvangen. Dit kaartje werd vlot aanvaard zonder probleem. Ik kreeg een handdoek, nam er nog een en ging naar mijn locker. Een uitgebreide douche volgde en dan op naar de bar voor een drankje.


    Restaurant

    Met het drankje in de hand het restaurant betreden voor een hap te eten. Een mens die sinds de ochtend niks gegeten heeft hoort het aangebodene aan te vallen als een hongerige wolf. Vorige keer was dat toch zo al lag de honger in andere disciplines. Nu? Minder. Ik vond de vleesgerechten er minder appetijtelijk uitzien. Ik schepte dan iets op dat het meest op vlees leek en aldus bleek te maken en deed heel wat groente erbij en zocht me een plaats in het drukke restaurant...toevallig dezelfde van vorige keer. Er zat een grote dame tegenover me met joekels van tieten en het Turks uitziende heerschap naast mij kon niet zwijgen me haar service aan te prijzen. Dame in kwestie leek me later tijd niet zo te mogen had ik de indruk...strange. Er waren echter meer dan voldoende 'living dolls' in da house.

    Ook nu kon ik niet kiezen waar ik m'n geile ogen eerst op moet leggen als ik al die mokkels met goed ogende lichamen zie langs paraderen in sexy lingeriesetjes. Met al die hertjes rond je, ben je aan het eten met een stijve van formaat en dan gaat er eentje over je rug strelen of over bol wrijven wat het nog erger maakt. Extatische momenten in het exotische paradijs van Allah al zijn deze tientallen exemplaren lang geen maagd meer. Ja het eten smaakte me minder maar Mondial zal geen uitzondering zijn dit weekend.


    Bar en "relaxruimte"

    Met zelfde handdoek om de middel en een andere in de hand ging ik de club nog eens door. Zoveel lekkere wijven te zien... door de Boudoir Dreams ampule stond ik op ontploffen van de geilheid dat later in Samya nog eens sterk naar omhoog zou worden opgeschroefd ook. Ik begaf me naar de sauna en relax-ruimte en nam een lange saunabeurt. Die sauna is een ware licht-discotheek op zich waar de oriëntaals-klinkende muziek door de glazen afscheiding heen bonkte. Sauna voor dancings, je raadt het al: no relax at all here. Even ontsnappen aan de drukte zit er hier absoluut niet in maar dat is geweten op dit uur: het clubbezoek is een opwarmertje, niet om te blijven plakken. Bij de douches kan je maar aan een kant binnen, de andere is een glasplaat. Ik weet niet meer of ik vorige keer langs beide kanten in kon maar het is een omweg nu. Ik zag dat er in de douches naast de sauna een houtenbrillen rek. Ook dat herinner ik me niet of die er vorige keer was, denk het niet want ik vond het onhandig dat ik m'n bril op het brillenrek naast de sauna moest achterlaten. Nu niet en dat is beter.
    De vorige keer was ik hier langer maar dan kon je nog gebruik maken van het dakterras. Alleen daar kan je jezelf wel van de drukte onttrekken maar dat lukt vandaag dus niet door het slechte weer.

    Ik ging afwisselend van de bar de paar trappen af naar de relax-ruimte en terug. No relax @ all. Ik kon één keer met mazzel een plaatsje bemachtigen in een van de 3 relax-stoelen tegenover de sauna. Sta je recht, dan wordt je plaats onmiddellijk weer ingenomen. Liggend in zo'n zetel zie je wel al die lekkere hertjes langs paraderen, heerlijk.

    De bar...dansende heren beren en dansende en jagende dames hertjes. Deze keer was ik niet zo betrokken in de dans-atmosfeer, een beetje wel, die zat namelijk erg goed. Nu was er erg veel Turkse muziek gedraaid meer dan vorige keer had ik de indruk. Vooral de (Turkse) beren waren enthousiast. Er was een tafel met een soort kaartspel dat je met 4 speelt bij de gokmachientjes. Ik heb gevolgd hoe 3 hertjes en 1 beer tegen elkaar speelden zonder het spel echt te snappen behalve dat er snelheid mee gemoeid is.


    De meiden

    De enige plekken waar je wèl uit de drukte kan gaan, zijn de kamers met een lekker mokkel om je wanhopige stijve te laten troosten met welverdiende seks.
    Bij het halen van een drankje voor m'n vreet werd ik er opgehouden door een schone met blond haar tot de kin, lekker lijf en olijke ogen. Ze heet Maria en beweerd uit Griekenland te komen. Ze deed echt haar best me voor een kamer te verleiden wat zich vertaalde in strelingen en een omhelzing of 2. Ik hield de boot echter af om een andere honger te stillen die er niet echt was. Ik ben met deze Maria niet op kamer geweest en dat resulteert achteraf met gedachten of het wel goed zou geweest zijn. Ik had wel een goed gevoel maar net niet goed genoeg. In een club als dit is hit & miss niet veraf. Ze was wel lief dus het zal een miss geweest zijn in de betekenis van 'shit, gemist had er beter wel mee geweest'.

    Wat was het weer een feest voor het oog en een streling voor de mannelijke ziel zoveel schoons te ontwaren...nee een prettige lijdensweg voor de geile beer die niet kiezen kan en overal rondkijkt. Was ik een uil m'n kop draaide 360° maar dat is een raar zicht om te visualiseren...oetsj te laat. Ik werd duizelig, licht-hoofdig van al die neukbare opties. Shit zeg. Niet normaal.

    Nog een drankje besteld voor 0€ en me nog meer duizelig laten maken tot ik moest zitten tussen de hertjes die me dit aandeden. Ik werd nog eens gestrikt door 'Griekse' Maria. Ze ziet er niet Grieks uit. Twijfel rees op samen met m'n genitaal zwaard. Vreemder zal het niet overgekomen zijn bij arme Maria. Ze ging haar geil zoeken bij een potentieel interessantere beer.

    Dan kwam m'n eerste valentijnshertje van het weekend: Maria (RO) - Score: ***1/2

    Het stoute cola-sletje kreeg 30€ + een kus overhandigd en ik ging sauneren en relaxen, zie eerder beschreven hoe moeilijk het is hier een relax-plek te vinden. De atmosfeer werd steeds uitbundiger met Turken die luid meezingen met hun favoriete nummertjes.
    Dit is er eentje dat ik wel in Samya hoorde maar perfect de muziek van die avond weergeeft:



    In feite stroomde het vol met meer en meer mannen en hoewel er veel hertjes aanwezig waren, kwamen de beren in de meerderheid. Meesten dansten alleen althans zo leek het.

    Net als vorige keer probeerde ik nog een 2de kameroptie te vinden en net als toen kon ik weer niet kiezen. Ik leek wel de levende versie van de Travolta-meme op facebook maar met een handdoek om en een andere in de hand:



    Ik werd mogelijks nog duizeliger en higher. Vaak contact gehad met eentje maar altijd dat eeuwige twijfelen: hit & miss optick fick club. Ook m'n Roemeense gebruinde cola-slet Maria lonkte terug door een wenkbrauw te heffen en haar hoofd te neigen van 'kom je'. Verleidelijk.
    Het aantal beren was groter dan het aantal hertjes. Toch was er keuze-overschot omdat de (Turkse) beren vooral aan het dansen waren. Even werd ik nog verleid door een molliger dame met brilletje dat niet meteen m'n type was. Ze is wel lief, zacht; mogelijk was het goed geweest. Ik zei haar dat ik op punt stond te vertrekken vooraleer ik dat daadwerkelijk van plan was. Slecht excuus dus.

    Of terecht: teveel mannen aanwezig, geen relax-mogelijkheid terwijl ik dit nu echt wenste en geen keuze kunnen maken, deze keer besloot ik sneller naar Samya te verkassen en even rond 23u30 stond ik na een laatste douche en na een mini-afscheids-TZ met eerder genoemde gebrilde dame terug buiten, voldaan en wel.


    Wat was er minder bij 6 maanden terug:

    * Eten smaakte me minder, kan met Boudoir Dreams-effect te maken hebben
    * Ik kon niet relaxen ver van de drukte door het weer (dakterras niet interessant op dat moment)
    * douches bij lockers niet altijd goed heet, kouder als er meer beren douchen maar nog super de luxe vergeleken met die van m'n fitnessclub.

    Wat was er beter:

    * Ik vond toevallig hun parking terug zowel ervoor als erna.
    * De Cola dat ik niet kon drinken want een ander deed het beter in mijn plaats...


    Wat was er hetzelfde:

    * Overrompeling door zoveel optick fick opties, line-up is niet mis voor een kleine club.
    * Drukte, veel volk
    * Geen relax in wellness
    * Uitbundigheid, goede muziek want heb er geen probleem mee met exotische muziek.

    Wanneer deze club bezoeken:

    * Als je zin hebt in een snelle wip met een optick fick: dancing with benefits
    * Avond- en nachtclub
    * Opwarmer-club vooraleer naar een grotere te gaan.

    Op naar de volgende...Samya
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 28 februari 2016 om 14:56
    De zwarte wolf

  38. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (28 februari 2016),Hcw (21 maart 2016),lustman (29 februari 2016),Marcus69 ( 1 maart 2016),mechelen (28 februari 2016),pret (29 februari 2016),Wentelt Eefje (28 februari 2016)

  39. #99
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Hallo,
    Daarom werken foto's niet meer meisjes 'aan Mondial site?
    Is het de juiste link naar de meisjes cadeautjes te zien?
    http://www.club-mondial.de/girls.php

    DANK JE

  40. #100
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wat is de entree op dit moment in Mondial? ??
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Diamond 468*60