Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 215
  1. #51
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Dat kan ik niet zeggen,ik vond dat er een goede sfeer hing toen wij er waren. En ook veel aandacht van de meiden,die kunnen lekker ouwehoeren daar. Er lopen er een paar tussen die alleen maar kunnen zeggen sleutel en kamer. Maar die jaag ik meteen weg en de andere vrouwen weten dat ook zo.

  2. #52
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    In de weekenden heerst er een lekkere discosfeer in deze club. Goede muziek en swingende meiden. Zo ook deze zaterdag. Aanvankelijk was de spoeling pistolladies erg dun maar tegen 21 uur waren er zowaar een stuk of 8 fraaie exemplaren. De eerste was Melaniana, zeer slank met lekkere a cupjes. Op de kamer net een voldoende omdat ze toch dr best deed me te verwennen. Kussen was beperkt ondanks dat ze van tevoren aangaf vol te kussen. Dat kussen moet je hier wel vooraf goed dichttimmeren. Enkele op zich mooie meiden vielen daarom vandaag af.

    De tweede dame was veel beter, de blonde Anda, Roemeens. Volop tongzoenen en zeer goed pijpen. Na het eerste hoogtepunt wou ik meer. De blonde lolita ( 20 jaar, 160 cm) bleef mij opwinden. Na een korte pauze ging de vrijpartij hevig door en een tweede hoogtepunt liet niet lang op zich wachten. Herhalingsgevaar is groot met deze meid.

    Ik zal snel terugkeren om mijn to do list ( bovenaan: Vivian) tot een aanvaardbare lengte terug te brengen. Pluim voor deze club, de prijskwaliteitverhouding is prima.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 6 oktober 2013),jacky pakutra ( 6 oktober 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Ik dacht laat ik eens gek doen en op de zondag naar Mondial afreizen. onderweg eerst collega Jacky Pakutra opgepikt. om half vier de club binnengestapt. Wie schetst onze verbazing, er zaten zo een 40 vrouwen klaar en slechts 2 of 3 ijsberen. Tegen 21 uur was de verhouding wel gelijk. De sfeer was aanvankelijk wat mat maar toen de karaoke van start ging barstte het feest los. gedurende het 7 uur durende verblijf 3 sessies gedaan waarvan 2 met Vivian (draadje volgt) en 1 herhalingssessie met Franceska. Een prima bestede zondag met twee lolita pistolladies. I like it....

  5. Onderstaande 2 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 oktober 2013),jacky pakutra ( 6 oktober 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Berichten
    195
    Discussies
    7
    Thanks
    289
    Thanked
    781 in 91 posts

    Standaard

    afgelopen vrijdag was ik in Keulen en ben op verkenning geweest in Mondial. Parkeren was in de buurt van de club, hebben zelf geen parkeerplaats. Vriendelijke uitleg gekregen bij de receptie over het gebruik. Kort, krachtig to the point. Eerste indruk was vrij hygiënisch. Inrichting is een discoclub van de jaren 80. Rond 1800 uur waren er iets van 40 dames en iets minder beren. Het aantal dames steeg snel tot ongeveer het niveau van GT. 30% van de aanwezige dames zit beneden de 20 jaar. Wat ik zelf niet leuk vind is dat de meeste tatoes hebben. Dit stoot me af. Sfeer is heel gezellig en gemoedelijk. Rond 2100 is er geen zitplaats meer vrij. Normaal gezien eet ik nooit in een club (ook niet in wegrestaurants) vanwege het gaarkeuken gehalte. Eten was hier prima. Veel variatie en goed verzorgd. Er loopt in mijn ogen meer moois rond dan in andere clubs. Bezoekers zijn in meerderheid van Turkse afkomst, zijn gezellig in het onderhoud. Voor de prijs hoef je het hier niet te laten: 30 euro entre en 30 euro voor een sessie (20 minuten). Mijn kosten: 120 euro. Omgerekend naar een grensclub zou dat 210 euro zijn. OK wel enkele minuten langer op de kamer (maar soms ook niet). Nadeel is de afstand en je krijgt in mijn ogen maar 2 handdoeken en daar moet je het mee doen. Een maal met Roxanne gaan kamer, was prima met alles erop en eraan. Een maal met Miky (of zoiets). Was geweldig. En nog met een blondine. Verdienstelijk. Aanrader? indien je van disco-achtige toestanden houdt is het prima. Muziekkeuze is goed. Middellandse zee sfeer. Mocht ik nog in de buurt zijn dan zou ik zeker terug gaan en met name voor de artiesten in deze club.

  7. Onderstaande 4 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (24 oktober 2013),Ace2 (25 oktober 2013),bad pritt (24 oktober 2013),Smouse (24 oktober 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Mondiale premiere

    Na lulo te hebben verlaten, brachten een tram- en treinritje me naar een inmiddels donkere Sin City genaamd Keulen. Regen en neonlicht… even inchecken en nog een paar minuten U bahnen, voordat ik als onooglijke Marv op zoek ging naar mijn Goldy.

    Een goed kwartier door verlaten industriegebied gewandeld, terwijl de druppels steeds luider op mijn plu weerklonken, en het sinistere blauwe neonlicht van Modial doemde voor me op. Na eerst nog een tijdje aan de verkeerde deurklink te hebben getrokken, werd ik dan toch de levendige marktplaats binnen gelaten. Toch al weer een tijdje terug dat ik kon bevestigen dat het mijn eerste keer was en toen ik na een ietwat uitgebreide uitleg over het concept ‘saunaclub’, meldde mijn eigen slippers bij me te hebben, kreeg ik een licht verwijtende blik van de theke: ‘ik had me dat lulverhaal dus kunnen besparen’.

    Beneden even getetrist om natte tas, jas, plu en overige kleding in die allemachtig kleine locker te krijgen (meer voor de zomer ingeschat denk ik); echt opdrogen zat er dus niet in. Snelle douche en meteen maar gaan eten, want dat was al weer een tijdje terug. Voor 30E heel redelijk, met 5 draaiende spitten met kippetjes, wat pasta, patat, een hele reeks bakken salade… kip wel wat droog, maar als je honger hebt doe je daar niet moeilijk over, en de tzaziki wat knoflookig, maar tongzoenen lijkt toch niet echt de norm te zijn.

    De club zelf is groter dan je zou denken als je net binnen komt. Een bar die op een kleine versie van de bar in Samya lijkt en dan om de hoek plotseling een hele behoorlijke dansvloer, met achterin restaurant en massagehok. Een klein trapje naar beneden brengt je bij nog een paar banken en de verschillende gok- en vendingmachines. Helemaal achterin is de sauna met een zonnebank ernaast. De club ziet er over het algemeen best verzorgt uit en de overeenkomsten met grote zus Samya zijn overal aanwezig.

    De club heeft de naam een Turkenpuff te zijn, maar deze donderdag was iets van een derde niet Turks… de aanwezige sudlander waren overigens heel vriendelijk en op geen enkele manier een vervelende factor zoals dat soms elders het geval is/schijnt te zijn; in tegendeel.

    Een heel behoorlijk aantal dames ook (zou zo maar iets van 50 kunnen zijn geweest), van tamelijk diverse komaf. Veel Italiaans en Spaans, met af en toe een Roemeense ertussen… nou ja qua lichaamsbouw wel van lolita tot steviger (vooral een behoorlijk aantal dikke konten). Op een paar geverfde dames na, ook bijna allemaal donkerharig (niks voor de pic1’s van de wereld dus… misschien die blonde botoxeend). Een handvol bekende gezichten, maar geen dames waar ik ooit iets mee gedaan had. Ook met een paar dames gesproken die in vervlogen (en slankere) tijden in PHG hadden gezeten; de naam Jessica zou bij de stamgasten daar belletjes moeten doen rinkelen.

    In het eerste uur had ik af en toe moeite om mijn lach in te houden; het leek net alsof de club een middelbare school feest was, waarbij de dames hadden afgespoken zich als hoer te verkleden (wat een pakjes dragen sommige meiden)… maar eenmaal op het feest, weten ze niet hoe ze zich als hoer moeten gedragen. Later werd het een stuk losser en werd ook behoorlijk wat gedanst door groepjes Roemeentjes (maar haalt het niet bij Samya).

    Zoals het bij een onbekend piece of shit, of hoerenloper, hoort kwamen de meisjes er als vliegen op af. Kennelijk is even kort terug lachen meteen een uitnodiging voor een kamer vraag. Best leuke babbeltjes, maar ook heel snel met de sleutelvraag. Overigens had ik na mijn 3 sessies in Lulo niet echt veel lood in mijn potlood meer zitten. Dus een tijdje daar zitten kletsen en excuusjes verzinnen, met sommige dames die fysiek bewijs wilden van mijn ‘slapende pula’, en deze natuurlijk ook kregen.

    Op een bepaald moment was een jong (nou ja 23) Roemeentje iets te actief aan het dansen en van een afstandje hoofdbewegingen naar de kamers aan het maken. Ik had haar al naakt van een kamer zien terugkomen: prachtige tietjes en kontje… niet veel later zat ze op schoot nogal fysiek te zijn en eigenlijk was ik zelf ook wat verbaasd dat ik iets omhoog voelde komen. Nog geen vijf minuten eerder had een ander meisje uitgebreid met mijn piemel zitten spelen, zonder dat er ook maar enig effect te bespeuren was! Dertig euro zone he, dus even over zoenen gekletst… en vooruit dan maar.

    Ik weet niet waarom, maar die kleine – 1,60, lolitaatje met donker haar en de naam Erika - die liep me constant met ‘Schatzi’ aan te spreken en wilde kennelijk een foto van me… heb ik weer, het enige Roemeentje in Europa dat van Duitse muziek houdt. Op de kamer eerst de vraag hoe lang ik wilde blijven en ‘we zien wel’ werd maar weer eens als ’20 minuten’ geinterpreteerd.

    Tja, tongzoenen was bar slecht. Een keer of 5/6 een zoentje…waarbij het tongetje al van te voren uitgestoken is, en het een halve seconde duurt. Al zeer snel duidelijk dat de vingertjes slechts zeer oppervlakkig met de poes in aanraking mochten komen… eigenlijk werden mijn vooroordelen over de service in Turkenpuffs bevestigd. Ze was wel heel actief en bij het pijpen, werd mij vrolijk een mooi poesje en kontje gepresenteerd. Dat smaakte allemaal best, zonder dat madame daar nog werkende zenuwuiteinden lijkt te hebben. Ietwat gehaast naar neuken… waarbij ik me er toch behoorlijk over verbaasde dat je met flutschi zelfs zo een klein poesje als balzaal kan doen aanvoelen. Eventjes in cowgirl, door naar doggy (wat nog het meest als neuken aanvoelde), nog even naar missionaris… dit alles met een irritant luid kirrend Roemeentje aan mijn zijde. Dit zou hem niet worden, maar daar liet Erika het niet bij zitten en begon weer te pijpen (best goed) met mijn tongetje in haar kont (erg relaxte kringspier moet ik zeggen) en tietjes in mijn handen. Daar ze niet aan FT doet, werd op het eind even met de hand verder gesjord… en toch een beetje tot mijn verbazing, een gewit buikje. De rest van de avond ook best een leuk ding dat je constant kushandjes toewerpt of nog eens om een foto vraagt.

    Inmiddels wat meer leven in de club met dansende Roemeentjes, veel Roemeense muziek, af en toe een paar romantische dansjes waar kerels aan meededen; gewoon gezellig. Inmiddels twee appetijtelijke nieuwe thekes, waarbij ik eentje zeker ooit ergens anders in andere ‘dienstbetrekking’ heb gezien… en de tweede liep een uurtje eerder nog in setje rond (had verdomme dezelfde bh nog aan). Toen nauwelijks opgevallen, nu haast verliefd… zeker toen de twee dames mee gingen dansen.

    Het leukste meisje naar mijn smaak (en gezien haar boekingsschema was ik niet de enige), was een slank ding met rood geverfd haar dat in een gekrulde paardenstaart zat. Al bij het binnenkomen een van de weinige meisjes die wat lomp en lollig aan het doen was, maar gezien het gebrek aan oogcontact/terug kijken en lachen had ik hem al afgeschreven. Nu bleek dat wel mee te vallen en had ze toch een paar keer laten merken dat mijn klandizie niet per definitie ongewenst was… maar eigenlijk was ik wel klaar. Tot ze rond half twaalf met een tiental andere Roemeentjes rond die paal gingen dansen en deze Eliza wel heel leuk overkwam. Inmiddels was het eigenlijk al bijna tijd om de laatste tram te gaan halen, dus toen ze even ging uitblazen als het groenste blaadje gras direct naar haar toegestapt. Lijfje tegen me aan en een stralend snoetje… beetje een boeking zoals ze twee jaar geleden nog eens gingen, krap in de tijd: dus sloesol.

    Terwijl we hand in hand naar de intekenlijst gingen (was wel beter dan het 10 meter voor een kerel uit stampen dat je ook wel eens zag), bedacht ik me nog iets vergeten te zijn… en inderdaad geen zoenen bleek op de kamer. Ik vraag me af hoe het gaat als je het wel vraagt: een bevestigend antwoord dat op de kamer niks voorstelt; wel goede service; of zou ze eerlijk zijn en nee zeggen? Voor de rest wel knuffelig en het pijpen is meestal erg goed denk ik. Ze neemt je piemel in haar mond en draait met haar tong langs je eikel…maar in mijn geval was deze na de eerdere mishandelingen deze dag tamelijk gevoelig. Nou ja wel geil allemaal, maar het schoot niet heel erg op, dus kwam ze maar even knuffelen en in mijn nek zoenen… grappig dat ik zo sceptisch was dat ik bij gebrek aan opmerkingen toen ik aan haar poesje zat, toch even checkte of het ok was… en tot mijn verbazing was vingeren geen probleem. Ze begon ook wat met haar klit over mijn piemel te gaan en een paar minuten later zowaar ook wat stevigere pussyslides. Eigenlijk heel geil; jammer van dat zoenen. Na een tijdje werd netjes vermeld dat we nog maar 5 minuten hadden (tijd op de kamer en niet van intekenen overigens) en al vingerend zo waar nog een vijfde keer klaargekomen. Leuk meisje dat na overhandiging van die paar tientjes, nog drie dikke knuffels gaf… al was het duidelijk gespeeld om de klant een leuke afsluiting te geven.

    Hierna meteen gaan omkleden en netjes op tijd de tram gehaald. Mondial is best een leuke club, maar ik zie me er niet zo snel heen gaan. Er zijn vast meisjes met goede service, maar aangezien lang niet iedereen hier naar op zoek lijkt te zijn komen ze over het algemeen met veel minder weg. Als je 30 euro kamergangen wilt maken, krijg je veel betere service in de RTC’s, Neby, Lulo en Angelique… al zul je het bij die laatste drie moeilijk bij 20 minuten houden. Aan de andere kant waren beide sessies dan wel een stuk beter dan de standaardservice in Raambuurten en Laufhauser… en 90 euro voor twee kamertjes en een natje en droogje, is natuurlijk ook niet zo veel.

  9. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 november 2013),bad pritt (10 november 2013),Badslippers ( 9 november 2013),Big30 ( 9 november 2013),MiniME (10 november 2013),noglangnietuitgewandeld (10 november 2013),Pistol Pete (10 november 2013),satanic surfer (10 november 2013),savesexer (14 november 2013),Wijze grijze ( 9 november 2013),Willi69 (14 november 2013)

  10. #56
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Op woensdag 13e november samen met "Gatenvuller" de stoute schoenen aangetrokken, vertrokken vanaf Midden-Veluwe bedachten wij welke FKK deze dag de voorkeur zou krijgen. Panthera? Matige line-up volgens de site! Six-Sense ja dat is ook wel leuk voor de eerste keer. Laten we dat maar doen! Aangekomen bij Arnhem pleegt "Gatenvuller" kontraktbreuk, en stuurt de door hem bestuurde bolide toch richting Oberhausen. Zoals gewoonlijk geeft hij mij dan later de schuld dat ik niet weet naar FKK ik naar toe wil. Hij gaat er dan even aan voorbij dat zijn zeer sterke reukspoor altijd richting FKK Pantheragaat.
    Onderweg kwam ik dan maar op het lumineuze idee om naar club Mondial te gaan, de entree is daar met 30 euro vrij laag, mocht het niet bevallen dan konden we op de terugweg nog Panthera aandoen.

    Knap eindje tokkelen de laatste 40 kilometer in de buurt van Koln gaan niet snel, eigenlijk te ver weg. Aangekomen in de Hugo Junckerstrasse vanaf de verkeerde kant de straat ingereden, met dank aan de Mio, stonden we voor nummer 12 i.p.v. Nummer 10. Dit bleek een zonnenstudio, maar in de verste verte geen FKK te bespeuren. Na vijf minuten rondlopen rondom nummer 12 maar weer in de auto ter zitting genomen. Na de nummers 12a, 12b, 12c, 12d, bedrijven met hele grote terreinen bleek zo'n kleine kilometer verderop de FKK Mondial zich te bevinden. Aangekomen, uitgestapt komt je direkt de "hoerententenlucht" je tegemoet. Bekend luchtje inmiddels dat weer wel.
    We werden vriendelijk ontvangen, spelregels werden even uitgelegt, en de fee van 30 eurootjes overhandigt, de sfeer was los konden we van afstandje al wel waarnemen.
    Met handdoekje gedrapeerd om de middel, de benedenruimte met veel kleine lockers verlaten. Boven in de grote algemene barruimte waren zeker een 30 a 40 tal dvp's aanwezig tegenover nog geen 10 beren. We werden dan ook met grote belangstelling ontvangen, en moesten direkt wel 10x vertellen dat we Hollanders waren, de tegenpartij was meestal van Roemeense komaf. Meestal jong tot zeer jong, enkele zeer slank, maar het merendeel gemiddeld slank ofwel normaal postuur en gemiddeld mooi.
    DVP tegen het lijf gelopen die zich Mona van Marissol noemde, later bleek dat ze die naam volgens mij maar heeft misbruikt om aandacht te krijgen, omdat ze wist dat wij Nederlanders waren. Ze dweepte ook met de beste service van Mondial. Dit niet uitgeprobeerd, wel met haar gein gemaakt.
    "Gatenvuller" had inmiddels de eerste sessie achter de rug met een slanke Roemeense die volgens hem een goede service verleende, maar niet wilde tongzoenen, dat schijnt in Mondial niet standaard te zijn, ook omdat er geen vraag naar is?

    Zelf heb ik het genoegen gehad met een lange mooie Spaanse, erg slank, die er net 2 dagen aan het werk was. Ze paste eigenlijk niet in de entourage van Roemeense en Bulgaarse dames, ze was veel te mooi, sprak perfekt Engels, en had ook in Monaco gewerkt volgens eigen zeggen, volgens mij was ze er ook mooi genoeg voor! Wat ze dan uiteindelijk op Mondial zoekt is me wel een raadsel?
    Ben haar naam vergeten, maar de sex met haar was erg goed en ze genoot er zelf ook van, gelukkig vond zij het wel fijn om ook lekker te zoenen, dat maakt de sex van een ander niveau. 40 Minuutjes met haar op de kamer kostte 60 Euro, dat mag geen naam hebben met zo'n mooie fijne meid.

    Vanaf 19:00 uur kan er warm worden gegeten, het was niet van bijzondere kwaliteit, maar wel ook, veel pasta's, veel sauzen!
    Om 20:30 uur de 200 kilometer reis naar huis weer aangevangen, om 22:30 weer op Midden-Veluwe bij "Gatenvullers" stolpje, en een half uurtje later weer thuis aan de rand van de Veluwe.
    Excuus voor de vergeten namen, de volgende keer even een pen en papier in locker stoppen, om de verstopte geest wat bijstand te verlenen.
    Laatst gewijzigd door palimo; 14 november 2013 om 13:39

  11. Onderstaande 6 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 december 2013),ButtinSky (20 november 2013),Flurkman (15 november 2013),MiniME (14 november 2013),Sjeufke (26 december 2013),Wogerwabbit (23 april 2014)

  12. #57
    Geregistreerd
    29 augustus 2013
    Last Online
    20 juli 2022 @ 01:08
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 14 posts

    Standaard

    Wednesday, November 27, 2013

    I finally discovered this club, its appearance is unattractive , I made it clear that this iwas my first visit but nobody showed me the places. A first visual inspection of the girls was horrifying : only fat girls I was for now the third customer, I decided to wait 2 hours before putting the cap on the PSR if the situation did not improve, at 5pm , I saw a nice figure , without hesitation I immediately approached and asked key, she gave an excellent service in room with fingering , soft suck, delicious pussy , very clean, good sex but kissed without the tongue, 17 minutes for 30 € it was Violetta in the 25 years old around, since four days here and coming from private clubs, a tall blonde classy , 178cm , small ass and tits , claimed to be Spanish , I was her first customer of the day. An hour later I went with another cute who was a small Romanian brown with curly hair 156cm , Alicia, been here for 1 year , very basic service I fucked her in doggy style during 15 minutes to admire her great ass but I didn’t like her pussy (lips too big). Arrived mealtime 7pm, the club was now full with many Turkish customers who watched football , I saw a very pretty and young girl with civilian clothes but she disappeared soon into the crowd, I was looking for her in vain during 2 hours, the smoke became unbearable, the two thirds of girls were overweight, I went again in room with Violetta but this time her pussy was flooded with liquid, after 15 minutes she said me time is over, I didn’t want to discuss with her, I was not yet coming so I decided to stay more 20 minutes and came 10 minutes later, I asked her to make me massage during the 10 last minutes, she asked me extra and wanted to smoke cigaret, then I left the room and payed her 60 €. It was a pity that it ended so because I 'll be back just for her. Overview 3 girls Acapulco which Dorina who had no more success than the Acapulco. Food and installation less good than Acapulco, Alicia and Violetta were too professional like probably almost all the girls there, I will return but it will last option unless I come across new recruits just arrived from their corn , it is good for men with premature ejaculation because 20 minutes it’s too short and it's too stuffy to stay longtime. I spent 30 entry + 120€ 3 times sex.

  13. Onderstaande 2 leden hebben tym bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 december 2013),mdbg ( 4 december 2013)

  14. #58
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Tym,
    In the previous story i mentiod a spanish girl i was in the room with. I completely forgot her name! Did she also tell you she worked in Monaco before? If the answer is positive her name would be Violetta indeed!

    She has an awesome body and style, she told me also she just started to work there.

  15. #59
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Aribaba, Wioletta is Spanish and she has worked at many clubs before Mondial.

    Tym, If you saw Wioletta on Nov. 27 it definitely was not her 4th day at Mondial.

    Tym, I believe you went with Alecia. When she says her name it sounds like Alicia. I have had very good sessions with her. Beautiful face and agreed she has a fine ass. She has crimped hair now. These are her photos with straight hair. http://www.club-mondial.de/girls/alecia-3115.html

    Advice to all. Many of the cuter and younger girls don't start until after 7 or 8 pm so don't be dissuaded if you don't see nice girls before then.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Banana Boi bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 8 december 2013),licky luke ( 8 december 2013)

  17. #60
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Met een op een ander forum gekregen vrijkaartje begaf ik me naar deze voor mij tot nu toe nog onbekende club. Uit het huiswerk dat ik vooraf gedaan had, had ik begrepen dat dit een echte Turkenclub zou zijn. OK, open minded als ik ben, sta ik open voor alles. Desnoods ga ik er een sociologische studie van maken. Niemand had interesse getoond om mee te gaan. Dus uit voorzorg had ik maar wat extra leesmateriaal meegenomen.

    Ik arriveerde tegen 14:00 en kon meteen voor het gebouw parkeren. Ik wilde naar binnen gaan, maar dat bleek de leveranciersingang te zijn. De hoofdingang bevindt zich, een beetje verstopt, links om de hoek. Mijn vrijkaart leidde tot een bevreemdende blik bij de receptioniste en met 2 andere medewerkers werd beraadslaagd wat nu te doen. “Kan ik jullie misschien behulpzaam zijn?” Dat was niet nodig, men ging wel bellen. Dat duurde wel 5 minuten. Ik had dus tijd genoeg om om me heen te kijken. Er hangt een lijst met daarop de prijs van alle extra’s. Opvallend genoeg stond daar ook voetensex bij (à EUR 25,=). OK, die hadden we ook nog niet eerder gezien. Verder zijn er kleine lockers, waarin je je waardevolle spullen kunt opbergen. Uiteindelijk was de controle OK en ik ontving een sleutel en 2 handdoeken. Geen badjas. Curieus was wel nog een automaat voor gehoorbeschermers die op de balie bij de receptie staat. Daarover later meer.

    “En wat was nu precies het probleem met het kaartje?”
    “We hebben een code nodig die normaal op het kaartje staat.”
    “Zocht je deze code soms, die hier bovenaan EXTRA GROOT en VET GEDRUKT staat?”
    Boooooing!! 1-0 voor Wijze Grijze.

    Na dit intermezzo kon ik me naar de kelder begeven. Hier is een kleine doolhof met kleedruimtes, kastjes en lockers. Ook 3 mooie royale regendouches met kranen die je zelf op de optimale temperatuur kunt instellen en niet constant hoeft te heractiveren.

    Ontbijt krijg je tot 15:00 en is niet echt spectaculair. Je kunt wel live een omeletje met ingrediënten laten bakken of een spiegelei. Nadeel is wel dat in dat restaurant geen ramen zijn en het er al snel bloedje heet wordt. Voor drinken moet je telkens terug naar de bar. Achter die bar loopt trouwens een constante rode lichtkrant waarop de kamertarieven vermeld staan. 20 min.: EUR 30,=; 40 min.: EUR 60,=; 60 min.: EUR 90,=;

    Een aansluitende clubverkenning is snel voorbij. Er is een sauna en een kleine relax-area, hamamstyle, met drie ligbedden. Op de eerste verdieping is een dakterras met een wat grotere zithoek. Gelukkig was het vandaag zeer zonnig, zodat ik daar rustig m’n krantje ben gaan lezen. Er komen helemaal geen dames. Wel zie je er regelmatig in pyjama langslopen, want er staan ook een paar noodkamertjes die door de dames als slaapgelegenheid en later als peeskamertjes gebruikt worden.

    Zo zat er een tijdje en Bulgaars groepje naast me in hun moerstaal te bebbelen. Ze voelden zich onbespied tot ik in m’n beste Bulgaars een paar woordjes in hun richting ventileerde. Hevig geschrokken vroegen ze of ik soms Bulgaar was. En dan kan ik in het Bulgaars antwoorden dat “ik maar een beetje Bulgaars spreek”. Ik had hun volle aandacht en een van de meiden kwam naast me zitten. Meggy

    Naam : Meggy
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Bruin/blond, sluik tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34, B-cups
    Service: PZC/ 69/ TZ
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20 min.
    Prijs : EUR 30,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


    Meggy kan aangenaam converseren en het duurde vrij lang voordat ze aan wat serieuzere presale activiteiten begon. Een zeer aangename en volhoudende massage van Wijze Stijve onder m’n handdoek vergezeld van tongzoenen. Er was inmiddels toch verder niemand meer. Ondanks mijn argumenten dat ik nog van het mooie weer wilde profiteren zolang het licht was, bleef Meggy volhardend. En aldus bereikte ze een point of no return en ik capituleerde. De eerste verdieping bestaat ook uit een wirwar van kamertjes en we belandden op kamer 32. Dus wachttijden lijken me hier geen issue te zijn. Het kamertarief in Mondial loopt dus per 20 minuten en ze vroeg ook netjes hoe lang ik op de kamer wenste te verblijven. Gezien de opgebouwde druk in Wijze Stijve leek 20 minuten wel genoeg en dat bleek ook zo te zijn. Gen spectaculaire sessie, met wel een heerlijk geile PZC en 69. Het neukwerk heb ik maar achterwege gelaten. Om dat nu ook nog in 20 minuten te proppen, was me net iets te veel van het goeie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

    Op het terras werd gyros bereid. Zelf gemaakt en bijzonder smakelijk gekruid. Daarbij een heel goeie tzatzikisaus uit eigen keuken en Wijze Grijze was culinair helemaal tevreden. Je kon jezelf bedienen en er lag Turks brood bij.

    Daarna was het wel hoog nodig om te gaan tandenpoetsen en nog eens te douchen, want men had behoorlijk veel met de knoflookbus gestrooid. Bovendien had ik uiteraard na het douchen m’n favoriete geurtje opgedaan; iets dat wel bij aardig wat dames positief werd opgepikt. Ik kreeg er veel reacties op en uiteraard was men benieuwd hoe ik in deze club als niet-allochtoon verzeild was geraakt. Ook menige Turkse gast is niet contactschuw, hetgeen tot veel leuke praatjes leidde. Heel anders dan in vele andere clubs. O.a sprak ik er nog met enkele getinte Franstalige Belgen met oorsprong in de Maghreb en 2 Russische zakenlui op doorreis.

    Om 19:00 wordt avondeten geserveerd. Een royale selectie aan aangemaakte mayonaisesalades, een buffet met groentesalades (zoals in een beter gesorteerde Imbiss) en een warm buffet met allerlei Turkse gerechten. Er stonden wel overal kaartjes bij met de aanduiding van het gerecht, maar elk gerecht bestond vooral uit veel letters ü en ö. Ik had, geloof ik, een portie Kümülüzümik. Het bevatte kip, maar het smaakte wel. Nu begrijp ik de Turkse cultuur ook iets meer. Door al dat eten van kip krijg je natuurlijk ook dat haantjesgedrag.

    Tegen de avond kwam er dan ineens een DJ bij die de oren van de aanwezige gasten geselde met oorverdovende bazaardiscomüsik. Geen hits maar slecht s een dreunende oorverdovende opeenvolging van 120 BPM, afgewisseld met af een toe een Turkse oproep tot een kruistocht, een gebed, een loterij, sportuitslagen, of whatever? Ik verstond er geen snars van. Communicatie was verder onmogelijk, tenzij je een meid wat in het oor wenste te schreeuwen. Oh, daarom stond er ook alweer een oordopjesdispenser bij de ingang

    Het concept werkt echter, want het werd werkelijk druk. Bij de ingang stonden inmiddels ook 2 imposante kortgenekte uitsmijters de boel in de gaten te houden. Is blijkbaar soms nodig. Vwb de dames valt op dat er ’s avonds nauwelijks interactie met de gasten is. Is door het lawaai ook nauwelijks mogelijk.

    Toch worden er regelmatig kamers geboekt, echter hoe de deal tussen dame en gast tot stand komt is me onduidelijk. Ik hield het tegen 23:00 dus voor gezien en besloot er nog een rondje Vulkan aan vast te hangen. En als ik gedacht had deze keer eens op tijd thuis te zijn, dan liep dat toch weer anders af. Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/...767#post362767

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Mondial vandaag: 6,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  18. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 maart 2014),Banana Boi ( 9 april 2014),biged (30 maart 2014),bob0808 (12 oktober 2014),de duisburg spesjalist (30 maart 2014),deket ( 2 april 2014),Flurkman (11 april 2014),Iamlonely (30 maart 2014),Peppino (30 maart 2014),Willi69 (30 maart 2014)

  19. #61
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:15
    Berichten
    195
    Discussies
    7
    Thanks
    289
    Thanked
    781 in 91 posts

    Standaard

    Vrijdag kwam ik terug van Frankfurt en had zin in een lekkere koffie. Ik was ooit in Mondial geweest en wist dat de koffie hier goed was. Aangezien je de helft entree betaalt dan in GT, kon ik dit niet voorbij laten gaan. Ik kwam er rond 1800 uur binnen en het was al redelijk druk. 30 euries neerleggen, een lekkere douche genomen en op naar de koffie. Vele jonge dames aanwezig en dat zou in de loop van de avond alleen nog maar meer worden. ik heb ze niet geteld maar er waren er zeker meer dan 50. Niet allemaal even geweldig maar toch zeker een stuk of 10 die er top uitzagen. Al snel viel mijn oog op een blondine. Deze zou het worden. Helaas, ik was niet de enige die haar gezien had. Ze was steeds bezet. Dan maar wachten...Maar ook dat lukte niet. Dan maar met iemand anders. Een heerlijke studente uit Ro die nog maar enkele dagen aanwezig was. Gezien haar prachtig uiterlijk wist ik dat dit niet fout kan gaan... Eerst wat onwennig maar dat ging steeds beter. Zelfs zo goed dat ze zich helemaal liet gaan. Prachtige dame (meisje) maar ben haar naam vergeten. Daarna weer wachten op de jonge blonde. Nergens te zien. Dan kwam ze weer opdagen maar ik was steeds te laat. Intussen aan de praat geraakt met een mooie dame uit Italië. Later bleek dat ze in Italie op vakantie was geweest en uit Bulgarije kwam. Heel lieve meid in het gesprek. Op de kamer werd dit verder gezet. Ze was vrij rustig, gewillig en lief. Deed haar werk met veel overgave. Prima sessie. Daarna een sauna genomen en weer wachten op die blonde spriet. Telkens hetzelfde tafereel. Dus maar besloten om naar huis te gaan.
    Mondial is een low budget club. Het is er niet zo clean als in andere clubs, wel hygiënisch. Gezellige sfeer, muziek gaat wel luider en luider. Opvallend veel jonge dames aanwezig. Ook wel een gedeelte profies, te herkennen aan de mooie wandschilderingen. Mondiaal publiek maar ook wel wat Duitsers. Ik denk dat er meer dan 80 beren waren. Ga zeker nog eens terug als ik in de buurt ben.

  20. Onderstaande 9 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 september 2014),Ascari ( 2 september 2014),Banana Boi ( 6 september 2014),Bluebear ( 6 september 2014),ButtinSky ( 3 september 2014),foefel ( 6 oktober 2014),palimo ( 2 september 2014),why not me ( 1 september 2014),Wijze grijze ( 1 september 2014)

  21. #62
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Thank you for the review, comcon. You may want to consider Mondial on a Tuesday to Thursday night to find a better girl:guy ratio. There will be nearly as many girls but far fewer men than a Friday/Saturday night. I have seen up to 90 girls even on a Tuesday night. Beware that Wednesday night is live music so if one is not in to loud screeching Turkish music Wednesday is not the day to be at Mondial.

  22. #63
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb eergisteren voor de eerste keer club Mondial bezocht (met dank aan een ander forum voor het vrijkaartje!).

    Mijn clubuitstap kende een zeer moeizame start, maar uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. Maar laat me beginnen bij het begin.

    Normaal gezien moest ik vrijdag niet werken, maar dat was buiten mijn leidinggevende gerekend. Hij had me donderdagavond nog een financiële analyse doorgestuurd en die moest ik vrijdag grondig nakijken, voor ik aan plezier maken kon beginnen denken. Ik heb dus van 7u tem 9u30 met mijn neus tussen de cijfertjes gezeten om tegen 10u dan toch, met een hoofd dat op ontploffen stond (ik haat cijfertjes), richting Mondial te kunnen vertrekken.

    De reis naar Mondial verliep ook niet zonder problemen: ik heb meermaals tijd verloren omwille van de vele wegenwerken tussen Aken en Keulen en in de nabijheid van Mondial ben ik dan ook nog 2 keer verkeerd gereden . Dat deed geen goed aan mijn hoofdpijn.

    Aangekomen te Mondial zag ik dan niet direct waar ik kon parkeren. Een groot bord gaf de ruimte achter Mondial aan als parkeerplaats, maar die locatie leek mij eerder tot een ander bedrijf te behoren en aangezien er geen enkele andere auto geparkeerd stond, durfde ik het niet aan mij er te parkeren. Ik heb me dan maar op de stoep tegenover de club geparkeerd. Navraag bij de theke leerde me dat de parking achteraan Mondial wel degelijk bestemd is voor de bezoekers van de club. Dat weten we dan weer voor een volgend bezoek.

    Met mijn vrijkaartje in de hand meldde ik me aan bij de theke en deze mooie dame, bekeek het met een gezicht alsof ze net op een mand met rotte eieren was gaan zitten. Ze had naar naar eigen zeggen nog nooit zoiets gezien. Het zou uiteindelijk een kwartier en de tussenkomst van, naar ik vermoed haar verantwoordelijke , duren eer mijn vrijkaartje aanvaard werd en ik binnen mocht. Weerom heel bevorderlijk voor mijn hoofdpijn!

    Na het overhandigen van mijn handdoeken en sleutel vroeg de theke me: is het je eerste bezoek aan Mondial? Ja. Werd er mij een rondleiding voorgesteld? Nope: trek uw plan maar. De theke nam gelukkig wel nog net de moeite mij te vertellen waar de kleedkamers waren, dus ik trok maar snel naar beneden met mijn sleutel en 2 handdoeken in de hand.

    Al heb ik een heel normale lichaamsbouw, toch ben ik geen voorstander van die handdoekendracht. Vicky (FKK Sharks) en Bianca (Babylon) hebben mij weliswaar een paar truukjes aangeleerd om die handdoek op zijn plaats te houden, maar helemaal op mijn gemak voel ik mij toch nooit met zo’n stuk stof rond mij ‘gebonden’.

    Enfin, het is de house policy, dus niet mopperen, handdoekje omgeslagen en naar de bar. Ik wandelde er binnen en werd aangestaard door een 30-tal hongerige ogen. Blijkbaar was ik op dat moment 1 van de 2 enige mannen in de club en al die vrouwen zagen mij uiteraard als 1 groot eurobiljet (in tegenstelling tot anders, dan zien die vrouwen mij als de charmante, interessante man die ik eigenlijk ben).

    Ik had honger en dorst, dus ik vermeed de blikken van de 15 aanwezige vrouwen, bestelde me een cola en vroeg aan de theke (ze bemant zowel de inkom als de bar) waar ik het restaurant kon vinden. Dat bevond zich blijkbaar achteraan de bar. Nog steeds de smachtende vrouwenblikken vakkundig ontwijkend spurtte ik daarop richting restaurant, waar ik mijn honger en misschien ook mijn hoofdpijn in alle rust hoopte te verdrijven.

    In het (te warme) restaurant vond ik broodjes, kaas, hesp, salami, tomaten, choco, cornflakes… Niets speciaals, maar zeker voldoende. In het midden van het restaurantje stond een kok achter zijn tafel. Hij maakt je op eenvoudig verzoek een omeletje klaar. Ik heb het bij 2 broodjes met kaas en salami gehouden.

    Tijdens mijn maaltijd kreeg ik het gezelschap van Betty, een 22 jaar jonge Roemeense. Mijn verbazing was groot toen bleek dat Betty behoorlijk goed Nederlands spreekt. Blijkbaar heeft ze langere tijd in Vlaanderen gewoond en is ze daar ook naar school geweest.

    Enfin: zo heb je uiteraard onmiddellijk stof om over te spreken en het leek uiteindelijk ook maar logisch dat ik mij door Betty liet rondleiden in de club.

    Op het gelijkvloers vind je naast de bar en het restaurant meerdere neukkamers, 2 rustruimes, een sauna, een WC en douches. Op de eerste verdieping herinner ik mij meerdere, grotere kamers (de hoogste nummer die ik gezien heb was: 33), buiten een dakterras en nog een handvol kleinere peeskamers.

    Na de rondleiding begaf ik me met Betty terug richting bar. Daar zouden we nog zo’n 3 kwartier gezellig keuvelen, onder de jaloerse blikken van 14 andere vrouwen. Ik had zo’n aangenaam gesprekje met deze leuke, gekke meid (tong uitsteken, gekke bekken trekken…), dat mijn hoofdpijn, die me tot dan gestoord had, spontaan verdween! In de tijd dat ik met Betty in de bar zat, heb ik btw slechts 1 andere man weten binnenkomen. En die man zou ik een anderhalf uur later de club ook al weer zien verlaten. Nodeloos te zeggen dat de meeste vrouwen er heel verveeld bij zaten.

    Tegen 13u30 vond ik dat het ondertussen wel tijd was voor een eerste kamergang in Mondial, dus ik liet Betty een sleutel halen. Ze had voor een reusachtige kamer met een al even reusachtig bed op de eerste verdieping gezorgd. Wel jammer dat ze slechts 1 eenpersoons handdoek had meegekregen om op dat reusachtige bed te leggen…

    Terwijl ze zich van haar kleren ontdeed, vroeg Betty me hoelang ik op kamer wou blijven. Aangezien het wel klikte met deze gekke, Roemeense meid en ik geen zin had mijn eerste kamergang in Mondial te forceren, opteerde ik voor 40 minuten (60€).

    Nadat ze haar kledij had uitgedaan, stapte Betty van haar schoenen en bleek pas hoe klein deze meid wel is: amper 1,48m! Klein maar fijn moet ik echter zeggen, want ze heeft een heel leuk lichaampje met een mooie, echte B-cup en een leuke, ronde kont. Verder heeft Betty kort, bruin haar, draagt ze in de bar een brilletje, heeft ze bruin-groene ogen, een piercing in haar lip en 2 tattoo’s: 1 op haar pols en 1 op haar enkel.

    De kamergang was uitstekend: lekker diep en overvloedig tongzoenen, vingeren, beffen, pussysliden, een uitstekende pijpbeurt en neuken met veel gevoel in verschillende standjes. De kamergang had een heel hoog GFE-gehalte, maar ik heb hem traditioneel PSE-gewijs al beukend op zijn hondjes afgemaakt (voor dat standje mis ik hier btw toch een goede smiley hoor , ik zal deze dan maar pakken: ). Ik heb me 40 minuten enorm geamuseerd met Betty en zal mijn eerste kamergang in Mondial niet snel vergeten!

    Na de kamergang ben ik Betty haar centjes in mijn locker gaan halen (je hebt aan de ingang ook kluisjes, waar je je portefeuille in kan steken, maar sinds ik de mijne in PE eens in zo’n kluisje vergeten ben , doe ik dat niet meer) en heb ik me een verfrissende douche genomen.

    Terug in de bar wenkte Betty me. We hebben nog een kwartiertje op een zeteltje geknuffeld en toen nam ik afscheid van haar. Definitief, zo bleek niet veel later.

    Ik legde me op een ligzetel aan de sauna. Leuke plaats om te rusten. Ik denk niet dat daar veel gejaagd wordt. Ondanks de vele werkloze vrouwen ben ik er toch niet lastiggevallen.

    Dat kan echter ook aan het tijdstip liggen. Ik lag er immers van 14u45 tem 15u, net op het moment van de shiftwissel . Ja, je hoort het goed: een shiftwissel. Om stipt 15u stopten alle vrouwen die om 11u begonnen waren met werken (ze mochten een paar uur gaan slapen) en begon een nieuwe groep van 15 vrouwen te werken. Een heel apart zicht. Betty kwam nog snel zeggen dat ze tegen 18u terug kwam, maar dan zou ik al weer weg zijn.

    Om 15u15 begaf ik mij terug naar de bar en het was net alsof ik in een nieuwe club zat. 15 mij onbekende gezichtjes, die mij net als de vorige 15 ofwel verveeld (nu al verveeld meiden, jullie beginnen pas ) ofwel hongerig aankeken. Veel overige mannen waren er nog steeds niet. Ik telde er op dat moment 2 andere (die beide het gezelschap hadden van een mooie meid).

    Ik bestelde me een cola en zette me op een zeteltje. Al snel kwam een Roemse meid me gezelschap houden. We hadden een leuk gesprekje, maar er kwam geen klik, mede omdat ik mijn oog ondertussen had laten vallen op een slanke, blonde meid met een héél mooi gezicht (Roemeense Erica, zo bleek later). Ik wimpelde de Roemse die bij me zat dus voorzichtig af (ze vertrok zonder mopperen) en probeerde oogcontact te maken met mijn nieuwe muse. Viel dat even tegen: nog voor ik de kans kreeg wat dan ook te ondernemen, stond ze op van haar krukje en verdween ze uit de bar.

    Daar zat ik dan op mijn zeteltje. Wat nu? Wachten tot ze terugkomt, voor een andere meid gaan of de club gewoon verlaten (ik besefte immers dat het moeilijk ging worden mijn eerdere kamergang met Betty te evenaren en het zou zonde zijn af te sluiten met een slechte kamergang)? Ik was optie 3 aan het overwegen, toen Erica plots de bar terug binnenstapte en zich onmiddellijk naast mij in de zetel zette. Had ze geroken dat ik haar wel zag zitten?

    Wat een mooie meid is deze Erica. 300% mijn type (ook helemaal iets voor jou Eddy_V!!)! Erica heeft een héél mooi gezicht met grote, bruine ogen. Ze heeft een heel leuke glimlach en een geile blik. Ze heeft middellang blond haar. Erika is 21 jaar jong en amper 1,55m groot. Ze is heel slank, maar ze heeft een echte, wondermooie B-cup en een heel lekker kontje. Ik herinner me ook nog een tattoo op haar bovenrug . Piercings kan ik me niet herinneren.

    We hadden gedurende een 15 minuten een leuk gesprekje en toen kwam de sleutelvraag. Ik twijfelde een beetje: is deze meid niet gewoon te mooi om waar te zijn??, maar ik liet haar toch een sleutel halen.

    Dit keer kregen we een kamer op het gelijksvloers. Weerom een mooie, grote kamer met een groot bed. Het was wel wat vreemd dat er vier 1 meter hoge Romeinse beelden in de kamer stonden, met hun gezicht richting bed geplaatst. Ach ja. Ik heb er nooit een probleem mee gehad bekeken te worden tijdens het neuken.

    Ook Erica had slechts 1 kleine handdoek gekregen voor het grote bed. Ze nam de mijne ook, waardoor er een toch iets grotere oppervlakte van het bed bedekt was. Ik heb haar maar niet verteld dat ik eerder een paar scheten in die handdoek had gelaten.

    Erica startte onmiddellijk in overdrive (ze had me niet gevraagd hoe lang ik op kamer wou blijven). Zoenen en een beetje tongzoenen, even komen pussysliden, naar beneden voor een zalige pijpbeurt, condoompje erom en ze begon me te berijden (zalig en wat een zicht op dat lekkere lichaampje!).

    Ik twijfelde tussen haar te vragen het een beetje rustiger aan te doen of over te schakelen op hondjes en het af te maken. Het is het tweede geworden. Ik was ondertussen zo geil, dat uitstel er niet meer in zat.

    Erica plaatste zich op handen en knieën, met haar beentjes open voor me en ik duwde Piet, ondanks dat ze heel vochtig was, met nogal wat moeite naar binnen (om de gevleugelde woorden van Hansdordt na een kamergang met Paula (HP) te citeren: "was zij zo nauw, of ben ik nou erg dik". Om eventuele opmerkingen te vermijden: zij was zo nauw).

    Wat een geil zicht in die spiegel was me dat. Ik, die als afgeleefde dertiger zo een wondermooie meid mocht neuken . Ik heb het uiteindelijk wonder boven wonder nog zo’n 5 minuten volgehouden en ben op minuut 18 van de kamergang met een onwaarschijnlijke knal klaargekomen.

    We hebben nog even nageknuffeld en daarop de kamergang afsloten met een lekkere zoen. Ik heb Erica haar 30€(!) gegeven en ben me een laatste keer gaan douchen. In de lockerruimte heb ik via WhatsApp aan enkele kameraden bevestigd dat ik hen kwam vervoegen in GT en ik trok nog snel richting bar voor een laatste cola (bier kost btw 3€ per stuk).

    Net nu ik ging vertrekken (het was ondertussen tegen 17u) waren er eindelijk mannen in de club aanwezig (ik telde er een 7-tal, waarvan 5 mannen van Turkse origine) en begon er een beetje sfeer in de bar te hangen. Ik twijfelde nog even, maar mijn hoofd en Piet stonden ondertussen op GT. Nog even leuk afscheid genomen van Erica (en afgesproken bij een volgend bezoek langer met haar te kameren, ik ben benieuwd wat dat gaat geven) en daarop de club, na een bezoek van zo’n 5u verlaten.

    Om samen te vatten: mijn eerste bezoek aan Mondial is me heel goed bevallen : een leuke, middelgrote (vergelijkbaar met HP) club, voldoende mooie vrouwen, uitstekende service op kamer, vriendelijk personeel (zelfs de theke ontdooide naarmate de dag vorderde)…
    Het enige wat me tegenviel was het gebrek aan andere mannen (de mannen die ik voor 17u gezien heb, kwamen allen voor een snel avontuurtje en verlieten de club steeds na max een uur of zo). Over het avondeten kan ik niks zeggen. Dat heb ik niet kunnen uitproberen.

    Mondial ziet me zeker terug. Een volgend bezoek zal echter samen met enkele kameraden zijn of vanaf een uur of 18 ’s avonds. Het was in ieder geval een heel geslaagde eerste kennismaking!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. Onderstaande 14 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 oktober 2014),Again and Again (12 oktober 2014),Big30 (13 oktober 2014),bob0808 (12 oktober 2014),comcom (12 oktober 2014),deket (12 oktober 2014),Eddy_V (12 oktober 2014),Knabbel (12 oktober 2014),licky luke (12 oktober 2014),Megaboob (12 oktober 2014),Mr Pussy (14 oktober 2014),rmjhexe (12 oktober 2014),Wijze grijze (12 oktober 2014),Willi69 (12 oktober 2014)

  24. #64
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Na de kamergang ben ik Betty haar centjes in mijn locker gaan halen (je hebt aan de ingang ook kluisjes, waar je je portefeuille in kan steken, maar sinds ik de mijne in PE eens in zo’n kluisje vergeten ben , doe ik dat niet meer) en heb ik me een verfrissende douche genomen.
    In clubs waar ik gebruik maak van een 2e kluisje, zoals hier of in in Acapulco of H7, leg ik altijd m'n autosleutel erbij.

  25. Onderstaande 3 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 oktober 2014),KanariePiet (12 oktober 2014),Sjeufke (12 oktober 2014)

  26. #65
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Jeezus, Erica en "uitstekende service" in dezelfde alinea. Leuk meisje hoor, maar dat haar services de typische Mondial service is, is de reden dat de meesten slechts sporadisch naar Mondial gaan. Uitdaging voor Kanariepiet: zet in je voorsteldraadje links naar de laatste 5 kamergangen die niet "geweldig"waren; je bent immers een "kritische" hoerenneuker wiens bijdragen relevant zijn...

  27. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (12 oktober 2014)

  28. #66
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    In clubs waar ik gebruik maak van een 2e kluisje, zoals hier of in in Acapulco of H7, leg ik altijd m'n autosleutel erbij.
    Wer lesen kann ist im Vorteil. WG meldde dit al eerder:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    In Planet Eden en de oude Freude39 heb je ook dergelijke extra kluisjes. Derhalve deze Wijze Grijze TopTip: Leg je autosleutels ook in dit kluisje.
    Maak alleen echter niet de fout door bij het instappen in je auto je jas uit te doen en je portemonnee even snel op het dak van je auto te leggen. Als je daar 2u later achterkomt, zoals ik zelf helaas ervaarde, is ie meestal weg. Dit ging tegen al mijn regels en gebruiken in en dat grapje kostte me wel flink leergeld.

  29. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (12 oktober 2014)

  30. #67
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Jeezus, Erica en "uitstekende service" in dezelfde alinea. Leuk meisje hoor, maar dat haar services de typische Mondial service is, is de reden dat de meesten slechts sporadisch naar Mondial gaan. Uitdaging voor Kanariepiet: zet in je voorsteldraadje links naar de laatste 5 kamergangen die niet "geweldig"waren; je bent immers een "kritische" hoerenneuker wiens bijdragen relevant zijn...
    Oei VJ. Vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt?

    Sorry maat, maar rekening houdend met de tijdsduur en de betaalde prijs, kan ik mijn kamergang met Erica niet anders bestempelen dan uitstekend. Een herhaling, lees: langere kamergang, dringt zich op. En valt het dan tegen. Tja, dan is dat ook maar zo.
    En inderdaad: ik heb de voorbije weken enkel zeer goede tot uitstekende kamergangen gehad. Sorry hoor, dat ik mijn bedpartners zorgvuldig uitkies

    Ik niet kritisch schrijven? Ik raad je dan toch aan om bijvoorbeeld mijn recencies over: Adela (GT, Duitse), Tina(GT, Bulg) en Anna-Maria (SS, Bulg) eens te lezen. En zo heb ik er nog veel meer geschreven. Die 5 linken zouden maw geen enkel probleem vormen.

    Ik heb btw nooit ergens gepretendeerd dat mijn berichten kritisch of relevant zouden zijn. Lees je mijn berichten graag? Leuk. Lees je ze niet graag: klik dan gewoon weg zodra je mijn nickname ziet
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 12 oktober 2014 om 12:13
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  31. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (12 oktober 2014),bob0808 (12 oktober 2014),deket (12 oktober 2014),Eddy_V (12 oktober 2014),Jack42 (12 oktober 2014),Sjeufke (12 oktober 2014)

  32. #68
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    @KP zo'n opmerking is zelfs geen reactie waard. Gewoon negeren........
    Gelukkig is het aantal terpentijnzeikers op dit forum op één hand te tellen........

  33. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    bob0808 (12 oktober 2014),Jack42 (12 oktober 2014),KanariePiet (12 oktober 2014)

  34. #69
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Jeezus, Erica en "uitstekende service" in dezelfde alinea
    Ik heb mijn verhaal ten andere nog eens grondig nagelezen VJ en die alinea, waarin ik die woorden blijkbaar typ, mag je mij toch eens aanwijzen hoor!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. #70
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik heb het met interesse even opgezocht: Adela kon ik niet vinden, Tina noem je - in december 2013!!- gemiddeld (oei wat kritisch) en bij Anamaria is het grootste probleem dat ze uit haar kut stinkt... maar goed dat is op zich inderdaad een bericht waar iets van kritische blik uit blijkt (al gaat dat niet om de service): hulde!

    Je schrijft zo veel, als er eens wat genuanceerder over service bericht zou worden zou een ieder er veel meer aan hebben en zou je snel omhoog schieten als een infobron waar je wat aan hebt. Dat zijn er op het forum nu inderdaad niet meer dan een handvol en ook knaktuut staat daar niet bij (illusie plop?).

    Maar goed eigenlijk wilde ik dit soort discussies niet meer gaan voeren, ik kon me weer eens niet inhouden. Op naar het 10 jaarsjubileum van het forum, met alleen maar meer feelgood/kritiekloos/och wat zijn ze lief gezever dat uitsluitend als lectuur dient... en voor de rest geen enkel idee geeft wat je er zelf van zou kunnen verwachten.

  36. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (12 oktober 2014)

  37. #71
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Blijkelijk is dit ook vrij informatief???

    Laten we elkaar maar vrij laten hoe wij het persoonlijk beleven. En niet moeten schrijven zodat een ander perse t informatief vindt.
    Beetje zielig anderen op een schrijfstijl of beleving attenderen.

    Ieder zijn ding.. Accepteer dat en respect!!

    Azijnpissen kunnen we altijd.

    Blijf doorschrijven KP..

    Azijnpissers ed weerhouden je toch niet..

  38. Onderstaande 6 leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    Again and Again (12 oktober 2014),bob0808 (12 oktober 2014),Eddy_V (12 oktober 2014),Jack42 (12 oktober 2014),KanariePiet (12 oktober 2014),licky luke (13 oktober 2014)

  39. #72
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Maar goed eigenlijk wilde ik dit soort discussies niet meer gaan voeren, ik kon me weer eens niet inhouden. Op naar het 10 jaarsjubileum van het forum, met alleen maar meer feelgood/kritiekloos/och wat zijn ze lief gezever dat uitsluitend als lectuur dient... en voor de rest geen enkel idee geeft wat je er zelf van zou kunnen verwachten.
    Iets lezen en hetgeen gelezen wordt ook juist interpreteren zijn toch twee verschillende dingen.
    KP zijn bijdragen als kritiekloos betitelen kan ik niet beamen.
    Sterker nog, ik lees wel eens wat opmerkingen van hem m.b.t. sfeer of line-up over mijn favoriete clubje in Lemiers waar ik mij niet altijd in kan vinden, maar wat door KanariePiet op dat moment wel als zodanig door hem ervaren wordt.

    Qua feel-good schrijven deel ik de mening van VJ m.b.t. KanariePiet: Ik ken weinigen die zich bijna altijd goed weten te amuseren en dat ook weten te verwoorden als KanariePiet, ongeacht line-up, drukte, stilte, gemoedstoestand, weersomstandigheden of andere factoren waarmee je "de schuld" van een eventuele tegenvallende ervaring eenvoudig bij een ander (lees dvp) legt.
    Daarmee wordt waarschijnlijk het grootste verschil tussen de reacties van VJ en KanariePiet verklaart: Klagen of lachen, chagrijnig achteruit of gemoedelijk vooruit kijken, oordelen of waarderen, het bekende glas dat halfleeg of halfvol is.

    En waarom ik hier voor KanariePiet zijn sympathieke houding pleit, is mij feitelijk een groot raadsel want ik ben stik jaloers op deze womanizer!
    De enige verklaring die ik mij kan bedenken ligt in zijn tip mbt een dame waar ik mij toe aangetrokken zou moeten voelen...
    En die tip zal ik dan ook zsm op juistheid gaan controleren want ik heb nog één week vooraleer mijn verloofde weer terug in het land is!!
    En Garde

  40. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (13 oktober 2014),KanariePiet (13 oktober 2014),licky luke (13 oktober 2014),Sjeufke (13 oktober 2014)

  41. #73
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Daumen hoch

    13-10-2014 Mondial Keulen

    Ik ben net terug van een avond Mondial in Keulen, met dank aan een vrijkaart van het andere forum!

    Mondial heeft me positief verrast. Het is een middelgrote club, en voor de maandag avond was de club werkelijk goed bezocht, zowel qua dames als heren. Circa 35 dames schat ik, en ook zoveel heren. Vele Turken, maar ik heb daar geen problemen mee, en de sfeer was goed.

    Ik kwam pas rond 19.00 binnen, na controle van de vrijkaart, duidelijk nog een nieuw fenomeen voor de theke, die er geen raad mee wist, mocht ik toch na controle per telefoon en 5 minuten later b innen. Gelijk als advies gegeven een schriftje met codes te maken om te kunnen controleren. Doen andere clubs immers ook. Ze keek me dankbaar aan…

    Na het omkleden en douchen mezelf tot hessendress ijsbeer omgetoverd (het blijft een drama met die handdoek om je lendenen naar mijn idee, doe mij maar een badjas!) Ik begon mijn verkenning met een drankje aan de bar en werd direct aangesproken door roemeetje nr 1: “hoe heet je, waar kom je vandaan, ah, Nederlander, dus exotisch vlees, ja ik wil je euro’s wel, dus gaan we naar de kamer? “ toch maar aangegeven dat ik nog even de kat uit de boom wilde kijken… En naar het restaurant gevlucht, waar tot mijn positieve verrassing een werkelijk goed en uitgebreid buffet klaar stond. Ik heb heerlijk gegeten, werkelijk! Broccoli, frietjes, en malse kipfilet en champignons in roomsaus, wat wil een ijsbeer nog meer! Eenvoudig dacht met smaak en liefde klaargemaakt. Echt gewoon goed. Ook de mediterrane medebeer werd goed verwend, er was ook divers mediterraans voedsel, wat er ook goed en verzorgd uitzag. Hulde!

    Na de maaltijd weer naar de bar gegaan, en even rondgekeken. Er werd al flink gedanst door de dames op de Roemeense/Turkse muziek. Zag er gezellig uit.
    Na enige tijd spotte ik de zeer slanke Amy/Emi uit Roemenie, ik schat 40kg, lang zwart haar, en een knap gezicht. B tot c cup tietjes, naturel, geen siliconen gezien in Mondial deze avond overigens, dat is voor mij wel een minpuntje. Maar deze Amy was ook zeker fraai, en leverde in 20 minuten a 30 euro een puike service met kussen, pzc, sex in twee standjes, met de cowgirl als beste, en ook het standje waarin ik heerlijk klaar kwam in dat nauwe grotje van haar! Ook nog tussendoor even lekker aan haar zachte tepels gezogen, allemaal heerlijk. Aanrader met hoge herhalingsfactor!

    Na deze sessie even in de sauna geweest, goed op temperatuur, gezellige Duitser ook in de sauna, waarmee ene goed gesprek te voeren was. Daarna lekker even op de goede ligbedden gelegen om af te koelen en nieuwe krachten op te doen. Ook nog even snel een paar stukjes broccoli gegeten, daar die zo lekker was!
    Ik werd door diverse dames op een leuke manier benaderd, zelfs betast, bereden op het ligbed, en gekust, maar de ultieme dame zat er nog niet tussen, ik zoek het liefste zelf. Na enige tijd meldde zich een Griekse blonde dame (Melina) die er goed uitzag, helaas wat kleine b cupjes, maar alla. Daarmee heb ik mijn tweede sessie gedaan, en deze dame was zeer heet, en gewillig. Ze likte mijn oren, kuste me voluit, liet me haar tepels uitgebreid likken, en likte de mijne. Een heerlijke pzc, erg diep, en daarna sex in cowgirl wat ik het liefste heb. Ik kwam wederom binnen de 20 minuten klaar, en was dus goedkoop uit deze avond, met twee 30 euro sessies. Toch niets aan te merken op de kwaliteit, en dat maakt Mondial toch een interessante club.

    Qua afstand niet geweldig voor mij, maar goed te doen, ca 30 minuten vanaf LR. Ik heb Mondial rond 23.00 verlaten daar ik nog een stukje terug moest rijden naar mijn hotel.

    Mijn conclusie:
    Mondial is een leuke club, voldoende dames, veel Roemeense, maar zeker een aantal knappe meiden ertussen, qua service echt niets op aan te merken. Prijzen zijn gewoon erg goed! Wellness was goed, eten was erg goed. Er word gerookt in de club, wat ik een nadeel vind, maar voor velen zal dit een voordeel zijn. De ultieme SFL Club zou ik bijna zeggen, de meeste trashy gispy roemeentjes steken de ene sigaret aan met de andere! Ook gratis aanstekers van de Club bij de balie. Een droom voor onze Smoking Fetish Lover!!!

    Toiletten e.d. ook goed schoon en goed steeds schoongemaakt. Ook top. Helaas geen dames met enorme siliconen tieten, maar goed, zo is het leven.
    Ze zien me hier zeker terug!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  42. Onderstaande 11 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (14 oktober 2014),Badslippers (14 oktober 2014),bergm550 (14 oktober 2014),Bosco (15 oktober 2014),Eddy_V (14 oktober 2014),jacky pakutra (14 oktober 2014),KanariePiet (14 oktober 2014),luminous (14 oktober 2014),Pistol Pete (14 oktober 2014),Wijze grijze (14 oktober 2014),Willi69 (14 oktober 2014)

  43. #74
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Feestje in Mondial

    Na wederom drie behoorlijke sessies in Lulo, besloot ik dit maal te gaat dineren in Mondial… neuken was toch niet de prioriteit. De rit op de A1 ging weer vlot, waardoor ik besloot eerst maar eens naar de Ibis te rijden. Maar goed ook, want het was de laatste kamer en ook de dag erna was al bijna vol; meteen maar voor twee nachten geboekt. Hierna naar het gezellige Mondial gereden.

    Het eten bleek pas om acht uur te komen, dus eerst even een paar drankjes gedaan en opgemerkt dat je kennelijk een dikke kont nodig hebt om hier te mogen werken. Uiteindelijk ook wel een aantal slankere dames, maar de meerderheid toch wat “forser”. Ik heb het idee dat er bij mijn vorige bezoek veel meer interessante meiden waren. Strakke Erika is er nog steeds, maar ik schrok behoorlijk van dat afgeleefde koppie… gaan toch hard die clubjaren. Voor de rest nog een mooi koppie, dat later bij mijn zoenvraag beledigd riep “No, never!” en Jessica die me na een keer “nu niet” niet meer wilde zien staan.

    Maar goed, eerst een hapje eten. Turkse cuisine, die absoluut goed smaakte… al heb ik geen idee wat ik heb gevreten. Ook de hele avond genoeg aanwezig, goede deal voor drie tientjes. Ook cool dat ze daar gewoon een kast hebben met ijsjes… dat andere clubs dat nog niet gejat hebben.

    Vlak na het eten begon de dj te draaien en kwam de echte kracht van Mondial naar boven: dit is pas een feestje; daarbij valt Samya in het niet (laat staan de rest van clubland). Ook een goede dj die “normale” nummers mooi inelkaar mixte met turkse muziek en manele – en dan niet alleen die drie nummers van Salam, maar veel meer afwisseling. Meisjes enthousiast door de manele, kerels enthousiast door de Turkse muziek en gewoon een groot feestje. Ik heb me kostelijk vermaakt. Af en toe een meisje dat wat wilde dansen of knuffelen en altijd een gezellige drukte.

    Kameren was niet noodzakelijk, maar toch bij een paar geprobeerd: belofte van kutservice. Uiteindelijk gegaan met een meisje dat niet speciaal mooi is, maar wel constant bij stammies hing en zelfs wat langere kamers maakte. Alice van 1.75, jongensachtig kapsel, best lekkere kf36 en tongzoenen was een go. Tja op de kamer werd een tong in mijn bek gestoken, maar dat was het wel. Op een onbewaakt moment kon ik even een paar goede tongzoentjes scoren, maar dat corrigeerde ze al snel. Al snel een move naar ongeïnspireerd/ongeïnteresseerd pijpen en ik keek geïnteresseerd toe hoe ze mijn slappe piemel van een condoom probeerde te voorzien. Met goede wil maakte ik er nog iets neukbaars van. In cowgirl was ze ongeïnteresseerd met de speigel bezig… daarna moest het in doggy, waarbij mijn piemel compleet slap was en ze net zo weinig interesse in mij had. Al drie keer geneukt was een prima excuus en ik hield het maar voor mezelf dat dit ongeveer 12 uur eerder was. Echt bagger seks dus, maar volgens mij kun je weinig meer verwachten in deze toko.

    Het was al 3 uur, dus na betaling naar huis. Fazit: leuk voor een avondje als je al uitgeneukt bent.

  44. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 januari 2015),Bluebear (21 januari 2015),hasta la pasta (28 februari 2015),noglangnietuitgewandeld (26 februari 2015),Piet Plezier (21 januari 2015),Wijze grijze (21 januari 2015)

  45. #75
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Eergisteren ben ik voor het eerst sinds midden oktober nog eens in Mondial beland. Na een voorspoedige rit, kwam ik er tegen 12u15 aan. Nergens in de straat was nog een parkeerplaatsje vrij, dus ik heb me uiteindelijk geparkeerd op de parking links van de club (‘hellingkje’ op het industrieterrein omhoog en daar is een parking met voldoende parkeerplaatsen).

    Snel naar binnen, mijn roze handdoek ontvangen, me in de kleedkamers voorzien van dit verwijfd stukje stof en op naar de bar.

    Net als tijdens mijn vorige bezoek, werd ik bij binnenkomst aangestaard door zo’n 50 zaadvragende ogen. Tussen al dat vrouwelijk geweld, ontwaarde ik slechts 1 man. De sultan met zijn harem!

    Ik was al op van 4u30 ’s morgens en had van de ganse dag nog niks gegeten, dus ik (hééééél) snel naar het restaurant, daarbij de smachtende blikken van zo’n 25 meiden professioneel ontwijkend.

    In het restaurant liet ik me een lekker omeletje maken, dat ik samen met 2 broodjes en charcuterie verorberde. Simpel, maar het smaakte. Echt rustig heb ik wel niet kunnen eten. Er zaten 4 dames bij mij aan tafel (aan de andere tafel zaten nog 5 meiden) en die konden het niet nalaten mij te ‘entertainen’. Enfin: ondanks de afleidingen ben ik er uiteindelijk toch in geslaagd mijn ontbijt binnen te smikkelen, waarop ik me terug richting bar begaf.

    Ik bestelde me aan de bar een cola (bier is betalend) en installeerde me op de enige vrije plaats. Al snel kreeg ik daar het gezelschap van achtereenvolgens 2 mooie Roemeentjes, maar ik voelde bij beide meiden niet echt een klik, dus ik wees hen vriendelijk af.

    Ik voelde me eigenlijk een beetje ongemakkelijk met al die starende ogen, dus ik besloot even gebruik te gaan maken van de sauna. Onderweg naar daar werd ik echter aangesproken door Roemeense Jackline, die voorstelde even samen te relaxen bij de ligzetels naast de sauna.

    Jackline is een heel mooie meid en ze kwam vrolijk en spontaan op me over, dus ik nam haar aanbod maar aan.

    We hebben zo’n 20 minuten liggen praten en knuffelen op een ligzetel, waarop uiteindelijk de onvermijdelijke kamervraag kwam. Ik vond Jackline een mooie, interessante meid en ik had wel een goed oog op een kamergang met haar, dus ik heb zonder aarzelen toegezegd.

    Voor deze kamergang kreeg ik dezelfde kamer als in oktober met Erika. De 3 ‘beelden’ staan er blijkbaar nog steeds te voyeuren aan de rand van het bed. Ze herkenden me nog, dus ik heb hen maar vriendelijk een handje geschut en hen veel kijkplezier gewenst.

    Jackline keek het allemaal met stijgende verbazing en grote ogen aan. Ze besloot dan maar zich snel van haar kledij te ontdoen, zodat ik mijn aandacht zou verleggen van de beelden naar haar. Eens Jackline in haar Eva-kostuum stond, bleek dat geen enkel probleem te zijn:

    Jackline in een 25 jaar jonge Roemeense met lang, blond haar. Ze heeft een mooi gezicht en donkerbruine ogen. Ze is ongeveer 1,65m groot en heeft een mooi lichaam: een zalige kont en een mooie echte B-cup met lekkere tepeltjes. Jackline heeft een tramp stamp. Piercings kan ik me zo direct niet herinneren. Jackline werkt al 4 jaar als DVP en heeft een verleden in onder andere Samya, ACA, Magnum en de Aarschotstraat(!).

    De eigenlijk kamergang was uitstekend: Jackline tongzoent héél lekker. De pijpbeurt, waarbij de balletjes niet vergeten werden, was lekker nat en gevarieerd. Jackline heeft een klein, nat poesje en het was een plezier dat te beffen. Diep vingeren was wel niet toegelaten. Neuken was top: cowgirl, missio en hondjes, waarbij ik naar goede gewoonte tijdens dat laatste standje knallend klaar kwam.

    Jackline heeft me na het neuken nog zo’n 10 minuten een lekkere massage gegeven en op exact minuut 40 heb ik de kamer héél tevreden verlaten. ‘Schade’: 60€.

    Ik hoor ijsberen wel vaker klagen over het serviceniveau in Mondial, maar persoonlijk kan ik niet anders dan zeggen dat ik er nog steeds geen enkele ontgoochelende kamergang heb gehad en dat het serviceniveau van meiden als Betty en Jackline probleemloos het niveau haalt van meiden uit serviceclubs zoals Babylon en HP.

    Na de kamergang heb ik afscheid genomen van Jackline en wou ik even gebruik maken van de sauna. Deze stond echter op 100° en al heb ik een sauna graag warm, als je longen pijn doen bij het inademen is dat voor mij een teken om niet al te lang te blijven zitten…

    Ik ben uit de sauna gevlucht, heb me snel een douche genomen en ik heb me geïnstalleerd aan mijn favoriete plaats in de club: de ligzetels aan de sauna. Daar passeren om de beurt alle meiden wel eens, ofwel meiden in work outfit, ofwel meiden in pyjama, die zich gaan klaarmaken om na 15u het werk aan te vatten. Aan die ligzetels laten de meeste meiden je ook met rust. De meeste passanten zeggen vriendelijk goeiedag, maar niet meer dan dan.

    Enfin, tegen 14u45 was ik 'uitgekeken', ben ik nog even terug naar de bar getrokken, waar ik een laatste cola heb gedronken en waar de meiden aan het wachten waren voor de shiftwissel van 15u. Die shiftwissel was mijn cue om de club te verlaten en door te rijden naar Samya.

    Samenvattend: mijn (korte) bezoek aan Mondial is me weer uitstekend bevallen. Het ontbijt was lekker, het weinige personeel was vriendelijk, de line-up was uitstekend en mijn kamergang was top. Wat kan ne mens meer vragen!? Enige puntje van kritiek: de sauna die te heet stond.

    Mondial ziet me in de toekomst zeker nog terug: ofwel ’s avonds wanneer er veel meer een feestsfeer in de club zou hangen ofwel opnieuw tussen 12u en 15u, als opstapje voor een bezoek aan pakweg Samya of PSR. Voor dat laatste is deze club met zijn prijsstructuur (30€ inkom en 1 keer spass vanaf 30€/20 minuten), ideaal.

    Mondial: tot binnenkort!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  46. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 februari 2016),Banana Boi (23 februari 2015),biged (22 februari 2015),Bluebear (22 februari 2015),cavediver (28 februari 2016),goei1163 (14 februari 2016),licky luke (23 februari 2015),Marcus69 ( 5 september 2015),NeverEnough ( 9 augustus 2015),Smouse (22 februari 2015)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

FKK Artemis 468*60