Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 215
  1. #151
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Na een tegenvallend bezoek aan Babylon zondag trok ik naar Mondial, een club waar ik drie jaar geleden al eens geweest. Toen wist ik niet dat dit een avondclub was en nu dus wél.

    Mondial is de goedkopere versie van Samya, maar voor slechts 30 euro krijg je toch véél waar voor je geld. Veel dames waaronder veel siliconenbommen en meisjes met een maatje meer. Voor de pure fotomodellen moet je hier niet zijn. Ook de wellness is beperkt : een sauna en een stoombad, geen jaccuzi of zwembad.

    Er liepen wel wat rare sjarels rond, in een boxershort... De restomeester (of hoe noem je dat) maant deze lieden wel aan om in het restaurant een handdoek om te doen. De resto is nu in de kelderverdieping, vlak bij de sauna.

    Ik ben uiteindelijk aan de toog op een barkruk gaan zitten, van waar je een goed overzicht hebt. Het leuke hiervan : als de meisjes van een kamergang terugkomen moeten ze langs hier naar de dameskleedkamer. Dat doet ze quasi allemaal met een handdoek om hun middel, topless... Cinema verniet dus, ahum.

    Ik had al een leuk meisje gezien, eentje met een brilletje. Maar telkens als ik haar wou aanspreken was er een andere gast ermee vandoor. En ineens stond ze naast mij aan de toog, zonder bril, ik had haar eerst niet herkend.
    Nora heet ze, uit Roemenië en nog maar pas in de club. Tongzoenen? Neen niet voor 30 euro, voor 50 wél. Naar de kamer...
    En tongzoenen kon ze! En pijpen ook! Ze mocht dan (officieel) nieuw-nieuw in deze sector zijn, ervaring had ze wél. Dan maar neuken want 20 minuten is 20 minuten. Zij op mij en dit tot het eind. Heel goed, of hoe een belabberde dag toch tot een goed eind komt.
    Nora is 23, is een meter 70 en heeft halflang pikzwart haar.

    Een uitstekende kamergang ging ik niet vergallen door een mindere tweede. Ik liet het hierbij, weliswaar na nog eens te genieten van de goede resto.

    En dan snap je niet hoe sommige clubs er maar niet in slagen om klanten en meisjes te krijgen, H7 bijvoorbeeld, terwijl Mondial met een eerder beperkte accommodatie dat wel kan.
    Het zal zeker niet lang duren voor ik hier weer kom.

  2. Onderstaande 11 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 november 2019),brombeerzuid ( 3 november 2019),ButtinSky ( 3 november 2019),mentholbear (19 december 2019),Patjax ( 3 november 2019),schoolmeester ( 3 november 2019),Shakir ( 3 november 2019),Sjeufke ( 3 november 2019),stimpy3 ( 3 november 2019),Wentelt Eefje (29 december 2019),Wijze grijze ( 3 november 2019)

  3. #152
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    En dan snap je niet hoe sommige clubs er maar niet in slagen om klanten en meisjes te krijgen, H7 bijvoorbeeld, terwijl Mondial met een eerder beperkte accommodatie dat wel kan.
    Het aantal klanten heeft ook te maken met de grootte van de stad en de alternatieven in de directe omgeving.
    Dat er bij Mondial en Samya sprake lijkt van een onuitputtelijke bron van dames zal er zeker mee te maken hebben dat de dames in deze twee gelegenheden geen entree hoeven te betalen als ze die dag geen klant hebben gehad.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 1 januari 2020),mentholbear (19 december 2019),Pierke69 (28 februari 2020),stimpy3 (17 oktober 2020)

  5. #153
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Als je met dit werk de hele dag geen klant hebt gehad, moet je jezelf afvragen of je wel in dit beroep thuis hoort.
    Tijd voor omscholing denk ik dan...…

    Groet, schoolmeester.

  6. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje ( 3 november 2019)

  7. #154
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Patjex:
    "...beiden Gelegenheiten keinen Eintritt zahlen müssen, wenn sie an diesem Tag keinen Kunden hatte..."
    Das ist nur zum Teil richtig, dieses Angebot gilt nur von Mo-Do. Am Wochenende müssen Sie auch zahlen, sehen einige
    Frauen aus welchem Grund auch immer keine Möglichkeit Geld zu verdienen, können Sie für einige Stunden dem Stamm-
    personal (erkennen Wir Gäste an den Samya T-Shirts) zur Hand gehen. So wird es zumindest im Samya gehandhabt.

    vanKees

  8. #155
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Ah, maar dat verklaart. Een tijdje geleden zag ik op een dinsdagavond in Samya een klein schattig leuk meisje die de nodige klanten afwimpelde. Toch maar de kamervraag gesteld, maar ze begon meteen al dat ze niet zou zoenen op kamer etc, maar stimpy zag die fantastische tietjes en had daar voor dit keer ook wel genoeg aan. Dus toch maar kamertje geboekt, sleutel gehaald, begint mevrouw op kamer dat kleine stimpy te groot is en dat neuken er dus ook niet inzat. Dat werd wel heel karig zo, dus anderhalve minuut later stonden we weer buiten.

    Maar als mevrouw eigenlijk sowieso geen zin had om te kameren want zure pruim/zere kut/whatever, dan is de eerste wip dus voor niks. Dan kun je natuurlijk net zo goed niet neuken, en jezelf alleen tegoed doen aan het eten en wat cola' tjes.

  9. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 november 2019),mentholbear (19 december 2019)

  10. #156
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Auch im Mondial gibt es eine Weihnachtsfeier siehe den Link

    https://www.imgbox.de/users/public/i...M5s3O0QZAf.jpg

    vanKees

  11. #157
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Auch im Mondial gibt es eine Weihnachtsfeier siehe den Link

    https://www.imgbox.de/users/public/i...M5s3O0QZAf.jpg

    vanKees
    dat weet ik toch

  12. #158
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    DVS,
    Du bist schon ein Spezialist!!!!!!!!!!!!!
    (doch ich finde Exclusivität oder Schnelligkeit besser).

    vanKees

  13. #159
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een aantal weken geleden weer eens een bezoekje afgelegd aan Mondial, het budgetzusje van Samya. We waren gewapend met een papieren (van een ander forum) en een plastic (van mijn bezoekje aan de party in augustus) vrijgeleide. De voorgaande twee bezoekjes hadden me nog geen eenduidig beeld gegeven of het nu wel of niet een club voor mij zou zijn. Voor clubmaatje FL zou het zijn debuut worden. Na een uurtje arriveerden we en FL's papieren en mijn plastic betaalmiddel werden zonder problemen geaccepteerd en we kregen in ruil een handdoek en sleutel. Na de gebruikelijke routine waren we klaar om de trappen te bestijgen en ons in het gedruis te storten. Een autorit maakt dorstig en voor ik FL zou rondleiden gingen we eerst een colaatje aan de bar gaan drinken. Binnen een minuut stond er een blonde dame bij FL. Het eerste woord wat eruit kwam was sex. FL maakte haar duidelijk dat hij net binnen was en er eerst andere zaken aan de orde zouden komen dan sex. Dit ging haar blonde haren te boven en ze snapte niet wat er nu belangrijker kon zijn dan sex met haar.

    Nadat ik hem een rondleiding had gegeven van wat waar wilden we eerst een hapje eten. Schijnbaar hadden meer dat idee en de lange rij deed ons besluiten om nog even te wachten. De volgende serie dames wie kan er op de banaalste manier proberen een kamertje te scoren werd ons deel. Om zoveel onkunde te ontwijken wederom een kijkje genomen in het restaurant. De kok/keukenhulp dirigeerde de hongerigen als een Oberfeldwebel langs het eten. Echter deed hij dit via de verkeerde richting waardoor je eerst langs de sauzen liep en via het fruit, groente en salades uiteindelijk bij de warme variaties uitkwam. FL stond een paar secondes op mij te wachten en werd op niet mis te verstane manier duidelijk gemaakt door te lopen. Toen we rustig aan het kijken waren voor een plekje vond hij het nodig om ons dwingend en dringend een plaats toegewezen. Nu is FL altijd de rust zelve en de meest vriendelijke van ons twee maar het gedrag van dit over het paard getilde mannetje deed hem haast ontploffen. Nog geen uurtje binnen en de negatieve toon was al gezet door de dames en de keukengestappo.

    Na het eten dat goed smaakte zijn we weer de bar ingelopen. De zoektocht naar een zitplek was kort. Tegenover zat een dame die we mede door haar typische en kenmerkende gedrag omdoopten tot Sniffany. Geregeld liep een dame of duo voorbij die niet eens de moeite deed/deden om in woord ons over te halen. De cheap ass gebarentaal werkte enkel op onze lachspieren wat dan weer in de meeste gevallen leidde tot veelzeggende reacties. Eentje speelde er wel goed op in en zei "next year" en ik knikte bevestigend. Kort daarop stond er een pocketje met een brutaal en ondeugend koppie voor ons. Met twee vingers van de ene hand maakte ze een rondje en met eentje van de andere hand bewoog ze er doorheen. Schijnbaar wekte onze tegenreactie haar nieuwsgierigheid op en ze kwam op ons afgelopen. We vroegen haar of ze lid was van de gilde van de doven. Het benodigde natuurlijk enige uitleg maar ze zag er de humor wel van in en legde uit waarom ze op deze wijze te werk ging. Raar maar waar klonk het logisch. Ze stelde zich voor als A uit B en bleek op een grappige wijze niet op haar mondje te zijn gevallen. Ze schatte goed in dat ze bij FL de meeste kans maakte en richtte haar pijlen dan ook op hem. Het was slechts een kwestie van tijd voordat hij zou bezwijken en dit was dan ook na een tiental minuten het geval.

    Ik besloot een rondje te gaan lopen en maar een Red Bull te halen. Ten minste iets dat me vleugels zou geven. Terwijl ik aan de bar stond zag ik een dametje waarmee ik in het verleden goede kamers had gehad. Een aantal weken geleden haar in een andere club gezien en schijnbaar deed mijn niet kameren met haar destijds haar besluiten me compleet te negeren. Tsja met een elastiekje voorbij lopende beren te raken is ook leuker. Twee andere dames wilden wel iets verdienen maar hun pogingen waren van een dramatisch niveau dat ik paste.

    Weer teruggelopen naar het andere gedeelte en daar stond een dame die eerder op de avond al twee keer een gesprekje met ons had aangeknoopt. Ze vroeg waar mijn vriend was en ik zei dat hij op de kamer was. Ze vroeg of ik al iets gezien had en ik antwoordde haar dat ik niet het idee had dat dit nog ging gebeuren gezien de wijze waarop de dames te werk gingen. Ze zei dat zij toch op een normale wijze gesprekjes had gevoerd en ik dan wel met haar kon gaan. Mijn antwoord was simpel. Inderdaad drie gesprekjes maar geen enkele keer jezelf voorgesteld of mijn naam gevraagd dus wat is het verschil. Ze droop verongelijkt af en het wachten was op FL.

    Toen hij terugkwam nog maar een hapje gaan eten. Helaas zat aan de pasta kraak nog smaak. We keken elkaar aan en het werd al snel duidelijk dat het er deze avond niet inzat. In de bar bleek bovendien dat er een verdere toestroom van beren had plaatsgevonden. We besloten zo'n vier uurtjes na binnenkomst de club te verlaten. Hoewel dit natuurlijk een momentopname is en waarschijnlijk een gevalletje "wrong place wrong time" is de kans dat we hier ooit nog eens terugkeren zo goed als nul.

    Seit sechzehn Uhr sitz' ich im Flur mit meinen Schwestern zusammen
    Ein neuer Stecher, mein Zuhälter lächelt mich an
    Kein Verbrecher, er hat nur meine Schwäche erkannt
    Ich sage zu, denn der Kunde ist kein hässlicher Mann
    „Benutz bitte ein Kondom, Süße, steck dich nicht an“
    Ich zieh' 'ne Line, hab' für später noch Tabletten im Schrank
    Kopf schaltet aus, die rote Lichterkette geht an
    Deospray und Kaugummi
    Er redet und ich lausche ihm
    Ich geb' ihm das Gefühl, ich brauche ihn
    Er sagt mir, ich bin heiß und ich glaube ihm
    Zu Hause seine Frau und sie weiß, sie hat ausgedient
    Für eine halbe Stunde in keine andere Frau verliebt
    Ich habe diese Rolle hunderttausendmal im Traum gespielt
    Ich fühl' mich gut dabei mich auszuziehen
    Weil er mir endlich auf die Titten und jetzt nicht mehr in die Augen sieht

    Erst mach ich einen Knicks, dann bin ich seine Bitch
    Ich kriege Geld dafür, dass er nicht mehr alleine ist
    Wir kommen uns immer näher, aus seiner Sicht
    Aber aus meiner Sicht ist das nur eine Schicht
    Stöhnen in meinem Ohr, während wir beide ficken
    Salziger Schweiß von seiner Stirn tropft auf meine Lippen
    Er leckt mir über mein Gesicht und über meine Titten
    Immer weiter, bis er endlich mal so weit ist in mich reinzuspritzen

    Was ist falsch und was ist richtig?
    Scheißegal, denn ich hab' mich verpflichtet
    Alle alten Freunde sind geflüchtet
    Aber keiner stresst, solang' ein Lächeln im Gesicht ist
    Doch ich spüre nichts, mein Körper wie vergiftet
    Zeig' meine Gefühle nicht, denn keinem sind sie wichtig
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  14. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    fervent (27 december 2019),Giodude ( 1 januari 2020),JonnyFontane (27 december 2019),mentholbear (27 december 2019),Pierke69 (28 februari 2020),Sjeufke (27 december 2019)

  15. #160
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.003
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Cool 24: SC EDITION, EPISODE 4

    24: SC EDITION, EPISODE 4

    Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



    De vorige keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...505#post681505

    Het volgende speelt zich af tussen 13:30 en 14:47.

    Gebeurtenissen zijn in real time.

    Locatie: Keulen, Hugo Junkers Strasse 10.

    Om minder op te vallen, parkeerde ik in de voormiddag een eindje verderop van de bewuste club waar de spionne van de ADP naartoe zou zijn gegaan.
    Na het tonen van m'n badge bij de entree van Mondial, nam ik m'n undercover gewaad aan en liep de kelder in voor de lockers. Eenmaal weer boven even het restaurant in geweest om de innerlijke mens weer aan te sterken.
    Op een lege maag kun je niet het veld in zei mijn drill sergeant altijd.

    Ik liep even de wellness in om te zien of de spionne zich daar zou bevinden. Op 2 snurkende beren na, geen ziel te bekennen.
    Terug de bar ruimte in. Wat een verschil met mijn enigste andere bezoek aan deze tent tijdens mijn trainingsmaanden 3 jaar geleden. Toen kwam ik wel laat op de avond aan, maar het was toen bomvol met volgens de portier wel meer dan 100 dames. En de DJ draaide het ene dreunende nummer af na de andere.Nu was het wereld van verschil. In het restaurant nog 1 andere beer gezien, dus wel waren misschien met 4 man (mogelijk nog een paar op kamers) en 5 dvps. 4 stonden aan de bar met elkaar te kletsen. 1 daarvan leek me optisch wel de moeite waard om es aan d'r tand te voelen, maar ze had meer* aandacht voor haar vriendinnen dan voor mij.

    Een andere dame zat op een verhoogd bankje. Ik vermoede dat ik bij haar wel wat informatie los zou kunnen krijgen en we vertrokken na een kort kennismakingspraatje naar de verhoorkamer.
    Na een standaard verhoor bij deze Roemeense Paula, kwam ik te weten dat de vogel alweer gevlogen was naar een woonkamer ergens elders in NRW.

    Ik verspilde geen moment langer en vertrok met gierende banden richting Kaarst.



    De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/...508#post681508

  16. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 december 2019),Husky (29 december 2019),hvdk52 (29 december 2019),Sjeufke (29 december 2019)

  17. #161
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    235
    Discussies
    8
    Thanks
    266
    Thanked
    339 in 100 posts

    Standaard

    Wat zijn de openingsuren van Mondial ? Niets van terug te vinden op de webside .

  18. #162
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Wat zijn de openingsuren van Mondial ? Niets van terug te vinden op de webside .
    van vroeg, tot open bis end
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. #163
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    m.JPG
    (ohne Gewähr)

    vanKees

  20. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    jemame (12 maart 2020),pret (12 maart 2020)

  21. #164
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Mondial ist seit heute Mitternacht auch geschlossen bis
    "voraussichtlich" ( kann bedeuten früher oder auch später wieder auf) 10. April. Genau wie 'Schwesterclub Samya.

    VanKees

  22. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (15 maart 2020)

  23. #165
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Ich mußte heute voll arbeiten, morgen und am Sonntag habe ich schon unverschiebbare Termine.
    Hakan und Ali haben wohl ihre Aufgaben gemacht und das Ordnungsamt wird nur Kleinigkeiten finden zum nacharbeiten. Hoffentlich sind
    die Gäste vernünftig genug, dass ich Mitte nächster Woche im 30er Club mich den Freuden hingeben kann.

    vanKees

  24. #166
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Auszug aus einem anderen Forum:

    S+M.jpg

    vanKees

  25. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 oktober 2020),mentholbear (14 oktober 2020),pret (14 oktober 2020)

  26. #167
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Mo.JPG

    vanKees

  27. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 oktober 2020)

  28. #168
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Mo.jpg

    Wie ist das jetzt gemeint? Kann ich später noch mit einer DL auf's Zimmer?
    Kann das einer der Mod's aufklären?

    vanKees

  29. #169
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:44
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.475 in 1.798 posts

    Standaard

    Ik was hier zaterdag bij aankomst om 15.30 6 dames en 15 heren schat ik. Om 18.00 ongepopt de tent verlaten er waren toen zo’n 15 dames en 25 heren er was niks aan en er waren geen mooie dames.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  30. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    envert (28 oktober 2020),mechelen (27 oktober 2020),mentholbear (29 oktober 2020),pret (27 oktober 2020)

  31. #170
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Zijn er al collega’s gepasseerd nu na de lockdown?

  32. #171
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:45
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Hurra!
    Auch wenn es Werbung ist, aber einer meiner Clubs macht ab Freitag den 20.08. macht das
    MONDIAL wieder auf!

    vanKees
    Bewerk bericht

  33. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 augustus 2021)

  34. #172
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    VAZKOR KÖLNER TOUR 2021 – CLUB 1
    MONDIAL – DISCOCLUB REVISITED
    2 OKTOBER 2021

    Dit is het eerste deel van de Vazkor Kölner Tour 2021: na ik weet niet hoe lange tijd kan ik deze formule nog eens uit de kast halen! Ik hield het allemaal mooi bij en zie dat mijn laatste favoriete Keulen-ronde van Mei 2018 geleden is met een bezoek aan de clubs Mondial-Samya op een Zaterdagavond gevolgd door een rustige Zondag in Babylon. Mijn laatste bezoek aan Mondial was halverwege December 2018 toen ik deze met een bezoek aan PSR op aanstaande Zondag had gecombineerd zonder Samya erbij.

    FAZIT
    1) Werkpunten
    - Heel veel volk! En daardoor soms benauwend.

    2) neutraal
    - Lockerruimte beslaat nu de hele benedenverdieping
    - Eten wordt voor je opgeschept en zorgt vaak voor communicatieproblemen wat je (niet) wil
    - Je moet je coronapas voorleggen

    3) Positief
    - De club is zeer mooi geworden, beter dan ik me herinner dat ze was
    - Goede line-up, ook optisch en beste van het weekend maar niet opgewassen voor toenemend berenaantal
    - Goed eten

    4) Algemene indruk
    a) Algemene sfeer: Typische bordeelsfeer: spannend, erotisch en stijlvol

    b) Line-up: budgetclub met beste line-up van het weekend: een goede combinatie!

    c) Drukte beren: Superdruk, veel zuidlanders

    d) Club interieur en eventuele veranderingen: Geen dat ik specifiek kan zeggen, de club zag er mooier en stijlvoller uit dan ik me neig te herinneren. Dit is bijna een soort Titty twister club.

    e) Extra: Één kamer, de beste van het weekend achteraf gezien.


    5) Club beleving doorheen de dag
    a) In de barruimte: steeds erg druk en o.m. buikdansende dames en dansende beren op exotische muziek

    b) Wellness:niet veranderd, de massage is in een aparte ruimte, exotische look en feel.

    c) Restaurant & eten: groot restaurant gedeelte, eten wordt opgediend vanwege coronareglement

    d) Contacten bezoekers: alleen in de sauna wat ‘waar-kom-je-vandaan-talk’


    Kamergangen en overall service

    1 kamergang en meteen de beste van het weekend

    => JACKLYN – Déjà-vu-service

    BELEVINGSSCORE SESSIE *****


    CLUBVERSLAG

    Na een in het algemeen behoorlijk lange afwezigheid en na concreet een 3-tal uur durende rit komt de zwarte wolf eindelijk weer eens in Keulen terecht en werd meteen verwelkomd door een typisch Duits ontvangstcomité: uitdagende verkeerswerkzaamheden op weg naar zijn hotel. De werken op de autostrades ten Noorden van Keulen nabij Leverkusen waren behoorlijk moeilijk aan uit te komen. Zelfs met GPS raak je snel op het verkeerde vak verzeild waarna je lang mag omrijden, alleen maar om weer op hetzelfde expert level hindernissenparcours terug te keren. Daarbij rijd je verschillende keren langs een leger flitscamera’s aan 40km/u op je zoektocht, eerst naar het hotel voor incheck, en later weer op weg naar de saunaclub. Ik koos het hotel in Leverkusen voor de zachte prijs van 35€/nacht en omdat het dicht bij Mondial was. Bon, ik kwam een uur later dan gepland in dat hotel aan, deed het nodige papierwerk (ze vragen je coronapas en kopiëren je id-kaart), douchte me snel en ging op weg naar Mondial waarbij ik helaas weer dezelfde moeilijkheden had en de wegenwerken moest zien te trotseren. Rond halfzeven was ik eindelijk op de parking waar ik nog makkelijk een plek kon bemachtigen. Deze club bezoek je best niet later dan 20u want dan pas komt er veel volk aan en van dan af aan steeds meer!

    De portier was een vriendelijk man, ik toonde hem mijn coronapas nog voor hij erom kon vragen zo voorbeeldig als ik ben. Ik keerde nog eens terug om mijn vergeten gsm uit de auto te halen en werd op vertoon van de app vlot binnengelaten. Op vertoon van mijn vrijkaart van Relaxxxboard aan de balie mocht ik met 2 handdoeken Mondial weer betreden na bijna 3 jaar afwezigheid.

    Ik ging naar beneden en zag dat men eerder van een lockerverdieping zou mogen spreken: zoveel lockers bij elkaar heb ik maar in weinig clubs gezien, tenzij in Magnum wellicht want ik moest naar mijn kluisje zoeken. Het is niet zo gezellig ingericht en is geen meerwaarde dat ook te gaan doen. Ik ging me nog eens kort douchen voor de mode want deed dat in het hotel al. De douches bij de lockers herinner ik me anders, in warmere oranje tinten van voor de verbouwing. Nu is deze ruimte erg donker en modern ingericht. Mogelijk dat dit 3 jaar terug al zo was maar na de lange tijd niet te zijn gekomen zat ik vooral met een versie van Mondial in mijn hoofd toen ik hier voor het eerst kwam. In vergelijking met toen is de club er enorm op vooruit gegaan qua interieur en design en erg uitgebreid in ruimte.

    In de bar aankomend zag ik al veel mooie dames rondlopen, een positief verschil bij Finca een maand terug. Het is eerder donker en het decor straalt een exotische sfeer uit. Vanuit de bar kan je naar de wellness lopen door een gang met verlichting in een Afrikaans aandoende versiering. De wellness beslaat een massageruimte, Hamam, Sauna en een paar relaxstoelen. Vandaar loop je naar het restaurant: dat is beslist geen eethoek zoals in Babylon het geval maar een mooie grote ruimte dat je pas echt een restaurant mag noemen met veel plaatsen waar je rustig kan eten.

    Er was een lange rij dus de keuken moest pas geopend zijn zo rond 19u. Het lange aanschuiven wordt veroorzaakt doordat de zelfbediening opgeschort is: omwille van coronaregels is het personeel verplicht het eten voor je op je bord te scheppen. Nadeel van dat systeem is dat er veel communicatieproblemen zijn door diverse taalbarrières en de warmhoudbakken redelijk ver verwijderd zijn om goed te kunnen zien wat erin ligt. De logica hiervan is zoek in die manier van werken. Dit kunnen ze beter helemaal anders schikken en geen klein beetje zelfs: de warmhoudbakken en bakken met groentes zouden vlak onder de neus van de bezoekers moeten staan met het personeel erachter om op te scheppen wat de mensen willen hebben zoals dat in de meeste kantines gerealiseerd wordt. Ik zag dat ze nu ook zo’n ronddraaiend kebab vleesdinges hebben. Ik koos voor 2 borden, 1 met groente en 1 apart voor frieten en kip in roomsaus. Was niet slecht, had goed gegeten. Dit is steeds het eerste geweest dat ik deed als ik in Mondial aankwam.

    Na het eten volgde de eerste ronde en met een cola in de hand liep ik de bar rond waarbij ik de dames inspecteerde. O, alcoholvrij bier hadden ze hier niet. Ik werd gelijk in de omvangrijke boezem van een blonde dame gedrukt. Ze had mooie C-tieten, volslank lijf. Een integere vriendelijke dame maar iets te opdringerig. De line-up is optisch verder dan wel goed, qua service had ik mijn twijfels en heb ik wat je ‘bad-servicevrees’ zou kunnen noemen: steeds weer overkomt me dit in clubs als Mondial en Samya later. Ik was deze keer niet gaan duizelen van de vele opties die er rondlopen zoals bij mijn eerste bezoeken. Mondial lijkt niet veranderd bij vroeger behalve de organisatie in het restaurant. Mondmaskerplicht geldt wel, de info rond coronaregels hangen er overal keurig op de muren maar daar trekt de doorsnee bezoeker er geen reet van aan, ook de dames niet. Ah, fuck it, ik gooide de mijne ook de locker in.

    De wellnessronde: ja de sauna en de hamam als gewoonlijk en ik kon vroeg in de avond zelfs nog een relaxstoel bij de sauna bemachtigen om te genieten van de sfeer, de muziek en de mooie passerende dames. De sauna was goed warm en toen ik erin ging leek het allemaal alsof er geen tijd is voorbijgevlogen.

    Terug in de bar: de blonde diktiet bleef om me heen draaien maar het is haar vriendin dat me eerder aansprak. Een vleugje herkenning van het type dame misschien? Ze deed me aan iemand denken. Haar naam is Jacklin en de kamergang was één gigantische déjà-vu: ja ik zou zo het verslag kunnen kopiëren van mijn sessie met Beatrix mijn laatste dame van mijn laatste bezoek aan deze club. Het leek allemaal zo hetzelfde te verlopen en ze had zoveel gemeen zowel in uiterlijk als in karakter dat het haar zus of haar nicht wel kon zijn als ze het al zelf niet was met een andere naam. In dat geval herkenden we elkaar niet.

    => JACKLYN – Déjà-vu-service

    De clubsfeer is zoals ik dat altijd ken van Mondial: druk, donker, enthousiast, opwindend, exotisch en erg warm. Er komt na een zeker uur een DJ en die draait de welbekende exotische nummers: een mix commercieel-Latin-Manele-Turks-Arabisch-Reggaeton. Klanten en dames dansen uitbundig op de luide muziek en 2 dames deden een buikdans waarbij een klant heel wat briefjes van 50€ in hun BH’s schoof. Bij het bekendste buikdansnummer Shikshakshook waren ze echter ineens weg…zonder de klant. Later kwamen ze nog wel terug. Misschien is deze gast rijk geworden aan Chinese Dogekillercoins. Hij had alleszins geen gebrek aan biljetten.

    Ik ging ook eens naar het dakterras: het regende maar ik zag er nog mensen zitten op de banken onder de grote paraplu’s waar ze een RGB-verlichting geplaatst hebben met opeenvolgende kleurveranderingen: net m’n gaming-pc. Hier kon je iets roken, een frisse neus halen en even ontsnappen aan de benauwende drukte.


    Einde van de dag

    Ik vond het binnen op den duur steeds drukker worden en het werd tijd om te verkassen naar de zusterclub Samya. Zo rond 23u kleedde ik me om, overhandigde de sleutel en werd door de security buiten geleid waar al nieuwe groepen Turks publiek klaarstond om de club te betreden. Er is nu meer security aan de deur aanwezig en dat is nodig. Er waren langs de ganse weg auto’s geparkeerd en er gingen bezoekers af en nog meer bezoekers op de club aan, ik vertrok dus niks te vroeg. In relatie met het bezoekersaantal mogen zelfs in Mondial best meer dames werken. Ik heb geen idee van het aantal kamers en of er later wachttijden ontstonden maar een ding weet ik zeker: aan lockers zullen die in Mondial alvast geen gebrek hebben gehad.


    => VERVOLG 1 IN SAMYA – Happy 17th birthday

    => VERVOLG 2 IN BABYLON – TERUG HEEL IN HET STAMBORDEEL
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 25 oktober 2021 om 17:31
    De zwarte wolf

  35. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (25 oktober 2021),forgetskinnyletsgetfatty (25 oktober 2021),mentholbear (26 oktober 2021),Patjax (31 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Shakir (25 oktober 2021),Ties85 (26 oktober 2021),WANDELAAR5 (25 oktober 2021),Wentelt Eefje (25 oktober 2021)

  36. #173
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was ik nog eens in Mondial, een club die niet zo veel beschreven wordt. Ik had effe geen zin om 2 keer 4 uur naar Sharks te vlammen, op een zaterdag is die club echt te druk. En Bab daar was ik al een paar keer geweest de laatste maanden.

    Voor Corona was ik hier een aantal keren geweest en ik vind Mondial best gezellig, ook al is het de goedkopere versie van Samya. Er is slechts 1 sauna en 1 hammam en deze zijn uitstekend te noemen.
    De resto is basic : ontbijt tot 15u en dan niks niente nada tot 19u. Dan is er eten in overvloed al is er wel een wijziging : het wordt voor je opgeschept.
    Nog een belangrijke wijziging : er mag niet meer gerookt worden binnen, daarvoor moet je naar het dakterras. Voor Corona werd dat nog wel oogluikend toegestaan maar nu niet meer. Ik rook niet dus ik vind dit prima zo.
    De club wordt zoals gekend hoofdzakelijk bezocht door mensen van vreemde orgine, al heb ik toch Nederlandse en Belgische kentekenborden op de parking gezien. Nu ik erover nadenk, die zijn ook van vreemde origine natuurlijk.
    De barruimte en de douches zijn gerenoveerd, dat is een goede zaak. Negatief is wel dat er slechts 1 toiletruimte is...

    Het was erg rustig zaterdag. Pas vanaf de vooravond begint het hier te leven. Ook de dames komen eerder laat binnen. Ik herkende slechts een handvol meisjes van voor corona... Aisha die nog in Bab gewerkt heeft bijvoorbeeld. En vele meisjes zijn van het stevigere type, meisjes die elders niet aan de bak komen.

    En heeft Corona een invloed op de service? Ja dus, helaas. Ik heb met verschillende dames een gesprekje gevoerd en quasi allen doen enkel de basic service van pmc en nmc aan 30 euro voor 20 minuten. Voor Corona vond je wel hier en daar eentje die extra's deed maar nu...

    Ik wou naar elders vertrekken tot ik op een ietwat stevigere dame botste : Juliana. Zij wou wel extra's doen mits bijbetalen en na wat discussiëren werd dat dus 50 euro voor een half uur.

    En dat werd een leuk halfuur. Tongzoenen, pijpen en neuken in diverse standjes, service die ik in andere clubs gewend ben dus. Toppie.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...969#post760969

    Minpunt is wel dat de beddenlakens niet ververst worden, het bed dat wij gebruikten was zondermeer vuil en Juliana heeft dat dan ook gemeld aan de receptie. Of er iets aan gedaan werd weet ik niet.

    Mondial is best een leuke club voor 'tussendoor' en eigenlijk een pak beter dan de duurdere zusterclub Samya.

  37. Onderstaande 11 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi (28 oktober 2021),Bluebear ( 5 november 2021),forgetskinnyletsgetfatty (25 oktober 2021),Herr Fick (26 oktober 2021),mentholbear (26 oktober 2021),Patjax (31 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Shakir (25 oktober 2021),Ties85 (26 oktober 2021),WANDELAAR5 (25 oktober 2021),Wentelt Eefje (25 oktober 2021)

  38. #174
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Mondial is best een leuke club voor 'tussendoor' en eigenlijk een pak beter dan de duurdere zusterclub Samya.
    Ondertussen vragen/eisen de Mondial-meiden, waarbij een aantal héél mooie exemplaren zoals Christina, Bianca, Loredana ..., voor de service die Isabelle in Babylon, met uitzondering van het zoenen biedt, wel degelijk ook dezelfde 60 euro per half uur.

  39. Onderstaande 4 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    DenBoob (12 november 2021),mechelen ( 5 november 2021),mentholbear ( 9 november 2021),pret ( 5 november 2021)

  40. #175
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.746
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Ondertussen vragen/eisen de Mondial-meiden, waarbij een aantal héél mooie exemplaren zoals Christina, Bianca, Loredana ..., voor de service die Isabelle in Babylon, met uitzondering van het zoenen biedt, wel degelijk ook dezelfde 60 euro per half uur.
    Dat komt enkel omdat er nog altijd ijsberen zijn die dat pikken en zodoende marktwerking verpesten.

  41. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 5 november 2021),mentholbear ( 9 november 2021),Shakir ( 5 november 2021)

 

 
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

  Freude 468*60