Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 215
  1. #126
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.035
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    Vazkor krijgt een aangename verrassing in Mondial
    24 Mei 2018


    Het valt me niet mee, de tussenperiode waarin ik mijn werkplek wens te verlaten om elders aan de slag te gaan. Nood aan veranderen geeft ook stress omwille van de verandering zelf en in deze contreien maakt men er een hobby van alles moeilijk te maken. Met de moed der wanhoop, strompel ik door de vacaturemap en onmogelijkheden. Ik sla ze met een smak dicht: ik heb nood aan (te dure) afleiding: ik wil verdomme hoeren neuken en wel NU!!! Waarom is hoerenneuker nou geen jobfunctie? :D De afleiding die ik in deze club en later in Samya en Babylon vond resulteerde in een doorslaand succes zonder zwakke momenten als vorige maand in SixSens. Het sloeg een gat in het budget maar ik heb terug redens om niet af te laten. Ik dank de dames ervoor...alweer.

    Fazit

    1) Werkpunten

    - Te weinig relaxmogelijkheden beneden mocht het dakterras niet in gebruik genomen kunnen worden. Er staan slechts 3 relaxstoelen t.o.v. de sauna. De wellness is geen geschikte ruimte om terug te trekken van het gebeuren in de bar zoals in zusterclub Samya.


    2) Neutraal

    - Eten dat ik nam was eerder schoolkost, er was wel keuze genoeg en mogelijk maakte ik gewoon de verkeerde keuze omdat m'n honger elders lag... Hoeveelheid groenten en fruit is ruim voldoende, je kan hier gezond eten.
    - Het is rustiger in de club dan ik gewoon ben: ik bezocht de club enkel op Zaterdagen, nu niet.


    3) Positief

    - Ze hebben de kelderverdieping uitgebreid: meer lockers en douches (nog niet in gebruik), een ganse kast met slippers in alle maten. De douches die ik gebruikte zijn lekker warm, water loopt constant.
    - Het gat in de muur dat ik 10 maand terug zag t.o.v. de douches is mooi achter een plank verstopt (waar ik toch allemaal op let...).
    - Ondanks de doordeweekse dag toch dames genoeg in de avond en vooral optisch naar mijn gading.
    - Boven zijn er zeer mooi afgewerkte kamers, langs het dakterras zijn de kamers weg genomen. Ik geloof dat er nog een en ander gaat veranderen met dat terras.
    - Sauna en Hamam zijn super.
    - De bar is meer ruimtelijk ingericht door de inname van het oude restaurant en erg mooi en stijlvol ingericht, het groezelige van vroeger ondervind ik niet meer.
    - Eerste maal in het nieuwe restaurantgedeelte gegeten dat pas om 19u open is: ook deze is veel ruimer dan de vorige met veel meer tafels, het is haast een echt selfservice restaurant an sich.
    - Publiek vriendelijk en beleefd.
    - Theke en personeel correct en vriendelijk
    - Line-up niet zo heel uitgebreid. Wat er rondliep zag er allemaal erg lekker uit.
    - Budgetvriendelijk: 30€/20 minuten.
    - De actie loopt nog: 4 + 1 gratis bezoek als je dat laat optekenen.


    4) Nota

    Veel zaken die ik nu opmerk bestaan al langer in Mondial! Het is 10 maanden geleden dat ik er nog eens op bezoek was geweest en toen was het 'nieuw' restaurant er al. Deze was gesloten omdat er barbeque gehouden werd op het dakterras bij het warme weer.


    Kamergangen en overall service

    Één uitstekende sessie met Beatrix en een gemiddeld-doch-bevredigende sessie met Denisa beleefd waarvan de laatste de minste van de tour was en de eerste de beste. De line-up was beter dan verwacht voor een 'saaie' donderdagnamiddag.

    => BEATRIX - Orkaankracht 4 - 10/10
    => DENISA - Stille bries - 7,0 / 10

    GEMIDDELDE SERVICE-SCORE DAMES: 8,5 / 10 (!)

    Ik hoef niet te vertellen dat dit verrassend hoog is voor een budgetclub als deze, vandaar mijn titelkeuze.


    CLUBVERSLAG

    1) Directives, het hotel en iets bijzonders

    Na een rit met wat oponthoud kwam ik na 3u15' rijden in mijn hotel aan in Keulen: het M.M. King hotel. Deze ligt mooi in het midden tussen de route naar Mondial en naar Samya, beide clubs liggen op een twintigtal minuten verwijderd van de locatie en de route is niet moeilijk. De prijs was goed naar beneden gedrukt via de Trivago site: 43€...en dat is wat de basic hotelkamer maar waard is. De hotelservice was net ok, niet meer. Ik maakte gebruik van "Mr. G's magische druppels" en wreef wat van "Mr. G's wonderbaarlijke zalf" op mijn polsen + nog een 'blauw' pilletje dabei. Tja, welke line-up zou ik aantreffen in een budgetclub in een midweekse dag?


    2) Aankomst Mondial

    Ik ging snel door naar Mondial en dat was, zoals eerder gesteld, geen verre rit meer. Onder het rijden telde ik terug hoelang het geleden was dat ik hier nog was geweest: meer dan 10 maanden! Dit was mijn eerste club na de nieuwe prostiwet van 1/7/17. Hoe is het nu gesteld nu we bijna 1 jaar verder zijn?

    Ik reed een verlaten parking op waar slechts een paar wagens staan, controleerde of ik alles mee had en toog naar de club. Ik dacht er opnieuw aan dat ik hier nog niet eerder ben geweest gedurende de week want normaal kom ik er enkel op een Zaterdag. Dit deed me even vrezen dat ik een verkeerd tijdstip heb gekozen om een ambianceclub als deze te bezoeken en de bedenking die ik hier maak geld uiteraard net zo goed voor Samya later op de avond. *Shit!* Hoe anders voelt het nu, rustiger. Ik vreesde dat ik ongepopt de club zou verlaten wegens mager aanbod aan mooie poppetjes in da house en stelde mijn verwachtingen dus flink naar beneden bij. Ik ging naar binnen en werd vriendelijk ontvangen door de theke. Ik kreeg een handdoek en nam er zelf een tweede bij. De vrijkaart van het ander forum werd vlot geaccepteerd, ging naar beneden en wierp een vlugge blik in de bar dat er gruwelijk leeg uitzag. *Shit!*


    2) Kelderverdieping

    Ik ging naar de kelderverdieping en zag dat de werken die 10 maanden terug nog bezig waren, bijna af waren. Ik douchte me en herinnerde me het gat in de muur: geen ventilator maar een bruine plank werd er tegenaan gezet zodat een of andere detaillistische recensent geen dwaze opmerkingen meer van zou maken. Helaas schrijft die jongen er toch over. De douches zijn aangenaam warm en heb me uitgebreid gedoucht. IN gedachten vond ik het fijn terug hier te zijn: weer in Mondial!

    Na gedoucht te hebben en alles op orde te hebben, verkende ik de club verder: ze hebben een heuse rekken met een boel slippers verderop. Ik nam m'n maat slippers en ging verder met verkennen. Zoals ik vorige maal vermoedde waren er meer lockers en kamers bij gemaakt in de club en meer douches die nu niet in gebruik waren.


    3) Bovenverdieping

    Helemaal boven waren er nog erg mooie kamers bijgemaakt en eentje, de nr. 9, was echt prachtig! De kamers die uitgaven op het dakterras zijn weg gehaald en men is er nog bezig met renovatie, vermoed ik. Het terras is opgehoogd en er zijn maar weinig zitgelegenheden. Er is hier nog verandering op til. Aan kamers is er geen gebrek in deze club.

    Hier ontmoette ik een paar Belgen uit Limburg die er hun vertier zochten. Leuk gepraat over de clubs in Duitsland.


    4) Barruimte, line-up en ambiance

    De vorige maal zag ik al dat de barruimte veranderd was en opnieuw bewonderde ik deze alsof ik het de eerste maal zag. Het was een heel goed idee geweest dat ze het oude restaurant in hebben laten opgaan in de bar met het stijlvolle design. Op drukke momenten is Mondial altijd veel te vol geweest en liep je op elkaars tenen, nu is er meer verspreiding. Drukte is op een donderdagnamiddag tijdens de Ramadan vanzelfsprekend het laatst van je zorgen: er liepen maar weinig ijsberen rond en gek veel dames waren er niet. Er kwamen wel steeds meer ijsberen en dames bij naarmate de dag vorderde naar de avond en de late avond. Het barpersoneel was erg vriendelijk en ik kreeg m'n cola onder de onderzoekende blikken van voldoende dames. Ik zag gelukkig geen loeders en geen kiloknallers op 1 vollere dame na: allemaal mooi ogende Balkan-poppetjes die me allemaal aanstaarden. Zelfs de dikkere dame was mooi, zachtjes voelde ik haar tieten tegen m'n huid prikken, haar zachte lijf tegen me aanschurken wat mijn bloed verhitte. Beleefd geweigerd omdat ik pas binnen was (en net niet voldoende verhit was om interesse te hebben want er was betere keuze).

    Een dame wilde al een trio versieren en ik weigerde opnieuw. Deze dame zag er verrukkelijk mooi uit en had iets erg bekends: ze deed me denken aan een zekere Diana (Tsjechië) uit Babylon die er al een tijdje niet meer werkt. Dat was helaas een te mijden meid geweest. Ik vroeg of ze daar nog gewerkt heeft en ze ontkende. Later in het restaurant zat ze naast me en zei ze nogmaals dat ze er nooit heeft gewerkt. Een lookalike dus. Haar naam? ÓÓK DIANA! Ik heb ze later aangesproken en gepolst of het wat zou worden op kamer en gemerkt dat het eerder niets zou worden. Jammer, uiterlijk zag ze er lekker uit, zelfde reden waarom ik spontaan met die andere Diana (allang ex-bab) ging.

    Inmiddels had ik het beruchte moment waarop het 'blauwe' pilletje begint te werken en tegelijkertijd die druppels en zalf. Dat vermoed ik toch want terugkijkend naar mijn eerdere Mondial-verslagen moet ik toegeven dat deze club iets heeft dat me doet duizelen. Bij één van die keren had ik in deze club voor de eerste maal Boudoir Dreams gebruikt dat ik laatste tijd wat achterwege heb gelaten.

    De optiek van de dames was niet zoals ik vreesde, die was zelfs uitmuntend voor een saaie Donderdag. Overal waar ik keek zag ik prachtige mooie damesogen naar me lonken, ik werd zo geil als wat en liep met een keiharde stijve rond dat het gênant werd. Ik moest even zitten om bij te komen en zag de dames aan. Eentje zat tegenover me en zou de dame worden waarmee ik later op kamer zou belanden. Ik was weer eens betoverd door de line-up van Mondial want in Samya noch in Babylon ervoer ik dit zo sterk. Waarom hier wel?

    Ik ging (nee, ik vluchtte) naar de 'discosauna ' die heerlijk warm was en keerde terug naar de bar als een verliefde tiener bij het zien van al dat fraais. Daar kwam ik dezelfde vrolijke dame tegen het bevallige lijf die ik eerder opmerkte. Vrolijk is een understatement, deze had gewoon dolle pret in alles.

    Meer hier:

    => BEATRIX - Orkaankracht 4


    5) Restaurant

    Nadat ik totaal van de kaart terugkeerde met een gevoel van 'what the fuck just happened?' ging ik een hapje eten. Ik had nog steeds een stijve na dat verhaal met Beatrix. Ik had weinig trek en nam een weinig goulash en veel groentes. Het is de eerste maal dat ik hier in hun vernieuwde restaurant at en moet zeggen dat die mooi en ruim is. Nu was het natuurlijk niet druk maar ik kan me voorstellen dat een groter restaurant geen overbodige luxe is voor een club als deze die de prostiwet al heeft verteerd en waar veel volk op komt. Ik zag veel mooie dames komen eten en had het behoorlijk moeilijk. Optisch was het zeker goed, zelfs goede service is warempel mogelijk in deze budgettent zoals ik pas mocht ervaren. Naast me kwam Diana zitten en ik werd gewoon super geil van haar. Alleen die gelijkenis met de andere ex-Babylon Diana zat me dwars en dat ik niet met haar ging was een daad van pure wilskracht. Ik had wel door dat ze niet meteen de service zou kunnen geven dat ik verlangde. Uiterlijk vond ik ze wel 'wow!' met haar lange zwarte haren en gebruinde huid.

    Het eten: de goulash vond ik nu niet super. Het leuke van de club is dat je wel uit veel groente kan kiezen en heb daar ook veel van gegeten.


    6) Nog een kamergang en dan weg naar Samya...

    Na mijn tanden te hebben gepoetst, kwam ik weer in de sauna en dan de hamam dat lekker warm maar niet te heet was, bekomend van de clubbeleving. Hierop ging ik de bar in en ging met de eerste de beste dame weg, een vriendin van Beatrix, vermoedelijk, ik zag ze praten. Die vriendin Denisa deed het niet slecht maar ze komt lang niet tot het niveau van Beatrix. Soit, ik was supergeil en zoals ik was, werd zelfs een gemiddelde kamergang verheven tot een superervaring:

    => DENISA - Stille bries


    Ik verliet de kamer, blij, bevredigd en geen beetje verzadigd. Het is niet eerder voorgekomen dat ik 2 kamers deed in Mondial waar ik het normaliter op 1 hou en dat op een saaie weekdag. Ik liep nog wat rond tussen de mooie mokkels die in aantal groeiden. Op gevaar af dat ik mijn dagbudget hier zou verneuken, ik was er al 30€ over, ging ik naar de lockers en kleedde me om voor Samya. Ik verliet de club terwijl ik nog zo geil was als wat en voordat Beatrix zou ontdekken dat ik weg ben, die zou me erg makkelijk kunnen overhalen voor meer. Ondertussen had Mr. G eerder die dag een deel van het kruidige recept ge-sms't welke veel verklaart.

    Deze club is echt ondergewaardeerd gezien er zo weinig over wordt geschreven op de fora. Dat is best jammer, hier lopen zeker pareltjes van dames rond die smeken om gevuld te worden. Ik zou zeggen, laat het lage bedrag je niet afschrikken dat de service even laag zou zijn. At the very least heb je een paar mooi kippetjes gepaald en als je het geluk hebt tegen het geweldige lijf van Beatrix te lopen: twijfel dan niet! Voor geen seconde! Afsluitend met een Nederlands nummertje dat ze tot in den treure draaien, de meiden vinden het leuk:




    => Word vervolgd in Samya...

    => Word vervolgd in Babylon...
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 15 juni 2018 om 13:59
    De zwarte wolf

  2. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juni 2018),Bluebear (15 juni 2018),Everhard (16 juni 2018),Partycrasher (15 juni 2018)

  3. #127
    Geregistreerd
    1 december 2006
    Last Online
    29 april 2023 @ 14:48
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    101 in 27 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Deze club is echt ondergewaardeerd gezien er zo weinig over wordt geschreven op de fora.
    Thanks for the information. One reason why I have not yet visited is I can see no information on the club's webpage about opening hours and pricing.
    http://www.club-mondial.de/index.php

    Could someone please enlighten. What is the opening hours? What is the pricing (entry and other service)? Is it unbearable crowded on a Saturday night, or unbearably empty on a Monday afternoon? Or guest more evened out through the week?

  4. #128
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Entry is 30, 20 minutes are 30.

    The club is a night club. Zo it only gets interesting in the evening and closes late at night at 3 at the earliest.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

  5. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Everhard (16 juni 2018)

  6. #129
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31347

    vanKees

  7. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    pret (19 december 2018)

  8. #130
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31412

    vanKees

  9. #131
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.035
    Thanked
    5.501 in 1.285 posts

    Standaard

    MONDIAL - Een ongewoon Mondial-bezoek
    15 December 2018

    Op werkgebied begin ik mijn nieuwe functie gewoon te raken en heel wat zaken waar ik zo sceptisch over was of het wel ging meevallen, vallen op hun pootjes en de angst voor het onbekende wijkt...maar niet de vernieuwingsstress. Ook nu moest er heel wat spanning van m' afgeneukt worden en dis weekend is dat ruimschoots gelukt. De keuze voor Mondial ipv werd op het laatste nippertje gemaakt omdat deze club meer de uitgangstent is en in PSR gerelaxed kan worden op de rustigere Zondag.

    FAZIT
    1) Negatief
    - Enorme drukte in de bar en luide muziek. Helaas kan je er nergens aan ontsnappen...behalve op een kamer want voor het dakterras is het te koud voor de tijd van het jaar.
    - De Algerijnse Nancy gemist op einde :( Wat een sexy meid en ze her kende me eerder dan ik na 1,5 jaar!

    2) neutraal
    - Goede line-up, niet top.
    - Muziek niet top, ook niet slecht

    3) Positief
    - Er liepen een aantal erg mooie babes rond!
    - Wellness was goed
    - Ambiance ok
    - Lange goede kamers gemaakt op een kanttekening na bij de laatste.


    Kamergangen en overall service

    De service was beter dan verwacht voor een club als deze, mede omdat ik niet voor 20 minuten maar onmiddellijk voor min. een uur ging. Dan zijn de dames ook geneigd meer te geven, toch hier. Ook voor hen is het soms een opgave 20min per klant 'af te werken' met de miserie ertussenin en als ze een uur op kamer zitten, is dat meer relax voor hen ook. Van de service kan ik dan ook niet meteen klagen.

    1) Beatrix - Op herhaling met de gekke dame

    2) Roksanda - De langste kamer van 2018

    GEMIDDELDE BELEVINGSSCORE SESSIES: ****



    CLUBVERSLAG
    1) Anreise - aankomst
    a) Rit ernaartoe en parking:
    De rit vanuit de meeting in Roermond naar het hotel was lang, donker en bezaaid met vele hindernissen *lees: wegenwerken*. Vandaar besloot ik ineens naar Mondial af te zakken in plaats van PSR vanwege het zeer late uur. Ook dat was vol hindernissen en misrijden. Uiteindelijk kwam ik aan op de parking waar ze gaarne dubbel parkeren. Heb de wagen dus heel wat verder aan de straatkant moeten zetten. Ik kwam rond 22u binnen. Je ziet: op zo'n uur kan je in PSR niet veel meer aanvangen.

    b) Ontvangst:
    Ik moest van de security onmiddellijk mijn portefeuille en gsm op een schaal leggen en ik werd gefouilleerd en alles werd gecontroleerd. For sure hebben ze hier al slechte ervaringen gehad. Na de task-force begroeting, kon ik m'n portefeuille en gsm terug krijgen en ging ik naar de Balie voor de betaling. Ook daar moes ik wachten want het was erg druk als gewoonlijk. IK betaalde m'n 30€ en kon met 2 handdoeken naar beneden tussen het gedrang.

    c) In de lockerruimte:
    Erg veel ijsberen, veel drukte: bij de douches was het aanschuiven geblazen. De douches waren goed heet, en kon me uitgebreid wassen.


    2) Eerste indrukken, club ambiance en sfeer gedurende de dag
    a) Algemene sfeer:
    Zeer druk en benauwd, van die geil wordende atmosfeer van vorige keren die me deden duizelen telkens ik in deze club kwam, was nu niets te merken, en nee, het heeft niets te maken met dat ik hier voor de eerste maal heb betaald voor de entrée. Rond 22u was het gewoon beredruk... Er waren wel heel wat dames maar de ijsberen waren in de meerderheid, vooral de südlanderhelft ervan. Wat ik zag aan dames was niet verkeerd.

    Er werd door een DJ muziek gespeeld, minder Turks en Balkan dan anders. Er was een bepaald Turks nummer waar ze allemaal gek van werden.

    b) Drukte beren en indruk line-up gedurende de dag:
    Een overwicht aan (Turkse) ijsberen tov (Rombul) dames. De line-up was behoorlijk, niet top: dacht het hier toch iets beter te hebben gezien al kan dit aan de indruk van de dag liggen omdat teveel drukte me snel stresseren. Voor de optick fick is er genoeg te doen, als is het maar voor die 20 min...maar niet vandaag.

    c) Club interieur en eventuele veranderingen:
    Geen echte veranderingen in de barruimte. De club is sterk uitgebreid qua aantal kamers.

    d) Extra:
    Alcoholische drank was te betalen.


    3) Wellness

    Paar maal in de wellness, en in de hamam, goed als altijd. Relaxen is niet helemaal mogelijk, noem het een discowellnessplek.


    4) Restaurant/Eten

    Niet van gebruik gemaakt.


    5) Contacten

    Vooral en enkel met de dames waarmee ik kamerde en die Nancy op wie ik liever eerder op het bevallige lijf wilde botsen.


    6) Line-up en kamergangen

    Er werden 2 lange kamergangen gemaakt, langer dan ik gewoon ben te maken, zeker dit jaar. De eerste betrof Beatrix voor wie ik speciaal naar deze club ging na een telefoontje aan Mondial om haar aanwezigheid te vragen. Ze was nog niet haar huis dus ik ging ervoor en kwam haar na wat zoeken en tussen de mensen dringen door tegen. De dame wou dat ik een trio deed samen met haar collega maar dat weigerde ik. Ik liet haar nog haar sigaret oproken en dan de sleutel halen:

    => Beatrix - Op herhaling met de gekke dame


    Na mijn erg goede kamer met Beatrix terug de wellness, een drankje, wat rond zitten kijken naar de mensen en het ondergaan van de muziek. Ik zag een leuke dame met mooie rode volle lippen en deugnietogen, type 'Bunny' maar dan iets voller qua lichaamsbouw. Haar naam: Roksanda. Ze deed me aan Anja ex-Bab denken en wellicht heeft die herinnering ervoor gezorgd dat ik overstag ging voor deze dame. Ik dacht dat dit in 40min max geklaard zou worden maar nee:

    => Roksanda - De langste kamer van 2018


    7) Einde van de clubdag

    Na Roksanda nog een sauna en een drankje en dan was het welletjes geweest. Ik vertrok met semi-goed humeur. Er is toch wel iets van dat de balans uitgave-tevredenheid wat verstoorde. Dan nog, ik ben niet de man die gewend is lange uren te maken op kamer en dat voelt zich wel in de portemonnee...en toch zou ik nog PSR bezoeken! Dit is immers het newjob-feestweekend voor iets.

    Terugrijden was in een witte hel van sneeuw op bevroren wegen van Mondial tot m'n hotel. Dat is niet mijn meest favoriete bezigheid dus ik was blij dat ik zonder ongelukken in m'n bed lag. Wel leuk om zo een 'witte kerstsfeer' mee te kunnen pikken onderweg al is het gedacht dat ik meer dan 300km van huis ben daar wat afbreuk aan.


    8 ) Afsluitende video

    Het populaire nummer:

    De zwarte wolf

  10. Onderstaande 4 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 december 2018),comcom (30 december 2018),Husky (27 december 2018),mechelen (28 december 2018)

  11. #132
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Bijlage 31552

    vanKees

  12. #133
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht

  13. #134
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Teil 3

    Mondial am 15.02., die 30€ Variante

    Navi hat mich gut gelotst, Parkplatz gefunden. Am Einlass erstmal die Taschen entleert
    zur Sicherheit. Finde ich o.k., für mich kein Problem.
    Geduscht habe ich im Samya, Wertsachen ins kleine Schließfach, ach, Handy im Auto vergessen.
    Unten umgezogen und ab ins schon rege Getümmel. Hier ist schon gut was los. Der Club ist nicht
    klein, trotzdem meinen Kumpel erstmal nicht gesehen. Dafür…Anka! Immer noch hübsch anzusehen,
    mit überzeugenden zwei Argumenten in E (bestimmt!), hat mich auch erkannt. Ich kenne Sie seit
    dem 26.11.16.
    Erstes Mal Tutti, nach 6 Monaten längere Zeit dann im Babylon, wieder einige Monate Pause
    dann Samya und jetzt wieder im Mondial. Sie angesprochen, einige Minuten gequatscht und
    dann wollte ich mit ihr …Sex! Nach 7 Monaten wieder. Wir warteten kurz auf eines der besseren
    Zimmer, wo das ist…keine Ahnung in dem Labyrinth in den oberen Stockwerken. Angenehm
    temperiert, sauber.
    Gottseidank erinnerte Anka sich an unsere frühere Zimmer zusammen und zeigte mir nicht den
    Mondial-30€-Schnellservice, von dem ‚Mann‘ öfters liest. Nur geküsst hat Sie früher mehr und
    besser. Aber ich kann nicht alles haben. Mit gefällt Sie auch mit den paar Pfunden zuviel, ihr
    fordernder Sex und meine tagelange Enthaltsamkeit schubste mich in 40 Minuten über
    die Ziellinie. Kurzes Erholen und faire und verdiente 60€ wechselten dann den Besitzer.
    Leider war Anka danach mit einem Gast im Barbereich dauergebucht und es wurde nichts mit
    einem zweiten Mal.
    Auf meinen unzähligen Runden durch den Club sah ich eine Frau und ich wußte, Sie kennst
    Du! Aber Woher und Wer ist Sie? Da stand Sie auf und kam zu mir: „Kennst Du mich nicht mehr“?
    „Doch, ich bin schon seit 2 Stunden am Überlegen Woher!“ „Tutti“.
    „Ahhhh, Du bist Michaela. Aber jetzt braunhaarig und nicht mehr blond und bestimmt 8-10kg
    Weniger!“ Ihr Lächeln war wie damals entwaffnend. Wir haben und eine Weile unterhalten
    und dann verabschiedete Sie sich wieder. Clever!
    Einige Minuten später ging ich mich duschen im Saunabereich und suchte Sie! Mondial typisch,
    mit Fingerzeig Du und Ich. Mit Kopfnicken Richtung Eingang/Schlüssel reagierte Michaela gleich
    und Wir hatten Glück. Wieder ein Zimmer und keine von diesen F…boxen.
    Schönes Küssen, abwechslungsreiches Blasen, sportlicher Sex. 30, 40x *Fuck*, allein daran hätte ich
    Michaela wiedererkannt. „Du f…. noch wie früher“. Das war ihr Kompliment für mich. Danke.
    Hat darauf hingewiesen dass Wir knapp über 40 Minuten auf Zimmer sind und fair nur die
    60€ gewollt.
    Bin bald darauf gegangen. Es hat gereicht und der Club wurde noch voller. Werde ich jetzt
    öfters ins Mondial gehen, ich weiß es nicht.
    Auto, Handy, Nachricht. Wer wohl und Was? Mein Kumpel, bin im Samya. Depp…Danke und gute
    Nacht.

    vanKees

  14. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 februari 2019),brombeerzuid (22 februari 2019),Husky (20 februari 2019),pret (20 februari 2019),rmjhexe (20 februari 2019),Sjeufke (20 februari 2019)

  15. #135
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Zevende clubbezoek in 2019, Mondial

    Mijn zevende clubbezoek van 2019 was in Mondial. Een club die ik bijna 3 jaar niet meer bezocht heb. De reden voor mijn bezoek was Beatrix, een blonde meid met een stel prachtige borsten. Bij binnenkomst de Thekedame gelijk gevraagd of ze aanwezig zou zijn, maar ze bleek helaas niet meer werkzaam te zijn in Mondial :( Beatrix heb ik slechts 1 keer gezien in een club, Planet Eden, en ik was erg onder de indruk van haar schoonheid. Een kamer is er destijds helaas niet van gekomen.

    Ondanks dat Beatrix er niet was, toch even binnen geweest. Er liepen een stuk of 15 á 20 dames rond. Een aantal erg mooie poppetjes. Eén van hen kwam me al gelijk aan de bar bezoeken, toen ik een colaatje aan het drinken was. Ze was niet helemaal mijn type, te dun en weinig kont en veel te veel make up. Even later kwam ik een oude bekende tegen, Katrin(a). Ze herkende me gelijk, ondanks dat het ruim 3 jaar geleden was, dat ik met haar een kamer deed. Helaas wel één van de slechtste kamers die ik ooit heb gehad met een dame in een saunaclub, dus deze dame ging het zeker niet worden.

    Er liepen twee dames rond waar ik wel interesse in had. De één was een wat romige dame, met een heerlijk achterwerk en een stel flinke tieten. Alleen zat ze continu bij een groep whisky drinkende Turken, dus weinig kans. De andere dame een hele mooie blonde dame, met een werkelijk goddelijk lichaam en een engelen gezichtje. Slanke meid, mooie borsten en een lekkere kont. Alleen toonde ze geen enkele interesse. Ook gasten die haar benaderden negeerde ze of reageerde ze erg nonchalant op. Ze stond een tijdje bij zo'n tafel waar je digitaal kaartspelletjes op kon spelen en daar ging haar interesse het meeste naar uit. Toch heeft ze een kamer gemaakt met een gast, want ik zag haar op een gegeven moment met alleen een handdoek om naar de dameskleedkamers gaan. Een erg lange kamer was het niet. Ik schat zo'n 10 minuten, want een kwartiertje daarvoor had ik haar nog in de bar zien spelen.

    Uiteindelijk alleen een saunaatje genomen en daarna naar Samya vertrokken. Daar had ik afgesproken met Firehawk, die door omstandigheden al heel vroeg in Samya was en mij een paar keer appte om ook maar snel te komen

    Geen kamer gemaakt dus en een kort bezoekje van slechts 2 uur. Mijn eerste kamerloze clubbezoek in 2019.

  16. Onderstaande 6 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 maart 2019),brombeerzuid (12 maart 2019),Das (12 maart 2019),hvdk52 (12 maart 2019),jansenroy (12 maart 2019),pret (12 maart 2019)

  17. #136
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag nog onverwachts in deze club beland. Voor mij een 2e debuut aan een nieuwe club die dag.
    Aangezien de meiden in PSR op tijd er mee ophielden, besloten met de BVE Mondial te gaan bezoeken.
    Met ons vijven daar heen gekacheld en na een half uur waren we aangekomen. Was rond middernacht en genoeg volk.
    Leek een groot fabrieksgebouw van buiten.
    Trappetje op en leek wel een gevangenis om binnen te komen. Eerst tassencontrole, daarna bij het volgende mannetje moesten we alles in onze zakken in doorzichtige bakjes leggen en werden we gefouilleerd.
    Zo'n controle nog nooit mee gemaakt. Verder niks mis mee. Maar in Samya ben ik nog nooit gecontroleerd. Alle 5 waren we goed gekeurd en de €30 entree afgetikt. Kreeg alleen een sleutel en handdoek mee. Vroeg nog om een badjas maar die hebben ze niet. Hetzelfde als in Babylon.
    We gingen de trap omlaag om ons om te kleden en we keken de club in en het zat bomvol met meiden. Echt veel lekkere en van die pornosnollen. Was weer een tijdje geleden dat ik zo'n optisch geweld heb gezien.
    Omkleden was ook een beetje een doolhof overal gangetjes die weer leidden tot andere delen met lockers.

    Het was laat en al druk dus de club niet echt goed verkend. Heb geen wellness gevonden zal er beslist wel ergens zijn. Eten ook geen gebruik van gemaakt want zat nog vol van PSR.
    Muziek had een stevig volume en het was Balkan disco. Op zijn tijd geen problemen mee. Er liep van alles rond qua meiden, dik, dun, een dwerg en reuzinnen. Wat hebben we gelachen wat daar allemaal rondliep. We bleven ook maar nieuwe gezichten aan het zien. Voor een €30 club hebben ze mega veel vrouwen, zouden veel clubs blij mee zijn als er een fractie van hadden. Wel 60+ vrouwen. Een keuze maken is moeilijk.
    Veel vrouwen kwamen niet verder dan seks of te wijzen voor een kamer maar dat had ik ook wel verwacht in zo'n club. Af en toe kwam er een wat meer doen maar daar bleef het ook bij.
    Liep ook aardig wat plastic en botox rond, maar op zijn tijd kan ik zoiets wel waarderen van zo'n sletten. Eentje spande de kroon qua geil en sletterigheid. Een grote slanke meid, gebruind lichaam met een rood latex pakje aan.
    Jonny Fontane en ik zijn zelfs nog een keer extra gaan kijken naar die meid. Pure porno was het. Achteraf gezien had ik die gewoon moeten nemen. €30 voor 20 minuten is zoiets goed te doen al weet je dat het niet goed is.
    Helaas had ik een slecht keuze gemaakt en met ene Ella naar de kamer gegaan. Was gewoon kut maar door hun 20 minuten tarief is er makkelijker overheen te komen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...la-(Roemeense)

    Na de kamer had ik het ook wel gehad en het was ook laat genoeg. Piet Plezier zakte helemaal in elkaar en moest naar huis. Ik moest nog wachten op Patjax want hij zat nog op de kamer. Hij had het geluk wel een goede kamer te hebben.
    Toen hij terugkwam gelijk naar huis gegaan. Weet niet meer hoe laat ik precies thuis was want was kapot maar het begon al weer licht te worden. Is al de 3e keer in korte tijd dat ik het zo extreem laat heb gemaakt.
    Wel geamuseerd daar en met vrienden zou ik best weer een keertje erheen willen gaan.

  18. Onderstaande 10 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 mei 2019),brombeerzuid (27 mei 2019),Devante (27 mei 2019),hvdk52 (27 mei 2019),JonnyFontane (27 mei 2019),Patjax (27 mei 2019),Piet Plezier (27 mei 2019),PNM (27 mei 2019),pret (27 mei 2019),Wijze grijze (27 mei 2019)

  19. #137
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    die Controle op wapens en drugs, vond ik heel goed, dat zouden meer clubs moeten doen
    Het was er inderdaad leuk.
    En het dames aantal was gewoon niet te schatten, elke keer weer nieuwe gezichten.
    Het Efes bier was lekker koud
    Ik heb nog wel wat gegeten, donor en lamskoteletten.
    Neuken zat er niet meer in, het bier won van de heiligheid
    Ik was het zat en we zijn vertrokken, we moesten tenslotte nog 2 uur rijden.
    Maar Firehawk, Koos en ik houden ons aanbevolen, voor nog een avondje Mondial
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. Onderstaande 8 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (27 mei 2019),Devante (27 mei 2019),Firehawk (27 mei 2019),hvdk52 (27 mei 2019),JonnyFontane (27 mei 2019),Patjax (27 mei 2019),PNM (27 mei 2019),Sjeufke (27 mei 2019)

  21. #138
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een onverwachte wending

    Het was iets na elven toen bleek dat de avondklok was ingegaan in PSR. Al snel kwam de optie om ergens anders verder te gaan op tafel. Aangezien Mondial in de beurt lag en een blindspot voor de meesten van ons was besloten we het rusthuis te verlaten om nog enkele uurtjes te nachtbraken met de BVE in het kleine zusje van Samya. Het ligt net als haar grotere zus op een industrie terrein.

    Waar je bij Samya zo door kunt lopen onderga je bij Mondial een complete check. De meegebrachte tas werd uitvoerig gecontroleerd en daarna moesten de broekzakken geleegd worden in een bakje en werd er gefouilleerd. Het enigste wat nog ontbrak was de body scan. Ik kan een grondige controle wel waarderen en heb me vaak afgevraagd waarom dat in de Duitse clubs niet plaats vindt. De kleedkamers zijn een klein doolhof en met nr. 303 was het even zoeken.

    We maakten snel een kleine tour door de club. Het publiek is net als in Samya vooral Südländisch maar dan wat jonger. Niks geen patsergedrag, zeer vriendelijk en een groep van hen bleef maar bier op onze tafel zetten. De LU is net als in Samya groot in aantal (ruwe schatting tussen de 60-80) en hier zelfs nog diverser. Er liep een dametje rond die nog net geen lilliputter was maar ook dames waarbij je een opstapje nodig had. De GMC was ruim vertegenwoordigd, maar ook een vijftiental dames die full member van de DKC zijn en er eentje bij was als ze je voorbij liep het nog drie seconde duurde voordat haar ass uit je directe zichtsveld was verdwenen. Van flatchest tot ballonnen die op springen stonden.

    Het geluidsniveau beperkt het voeren van een gesprek dus het merendeel van de dames probeert op de welbekende wijze je aandacht te vestigen. Hoewel er toch zeker een vijftiental dames rondliepen waarmee ik me wel zou kunnen afzonderen was er niet direct de noodzaak na de sloopsessie met Natascha in PSR.

    Eerder had Firehawk mij op haar attent gemaakt. Een rank en slank dametje waar werkelijk geen grammetje vet aan zat. Van een afstandje sprak haar gezicht me niet echt aan en gezien de hoeveelheid Pino's die er in mijn categorie rondliepen had ik haar niet direct als kandidate numero uno op mijn lijstje staan om mijn Mondial maagdelijkheid aan te verliezen. Toch was er op een afstandje zo nu en dan oogcontact. Tegen de tijd dat het moment was aángebroken om koppen met spijkers te slaan kwam ze met een vriendinnetje aan het tafeltje naast ons staan. Van dichtbij ging er echter toch een mooi guitig gezichtje met een prachtige en ontwapende glimlach schuil achter haar krullebolletje.

    Het werd een verleidingsspel zonder woorden maar met veel gebaren zodat een buitenstaander dacht naar een stomme zwart/wit film zat te kijken. Het leverde de nodige komische momenten op waarbij we geregeld in schaterlachen uitbarstten. Haar vriendinnetje deed een playback showtje en om het extra cachet te geven ging ik in de kleedkamer Chupa Chups halen die ze dan als microfoon kon gebruiken. Terwijl ik ze vasthield pakte zij er eentje en graaide haar vriendinnetje als een ware klapekster de andere vijf uit mijn handen. Ze stopte er eentje in haar broekje en de rest in haar bovenstukje en ging ervan door. Het krullebolletje bleef echter staan. We raakten aan de praat en ze vroeg of ik nog een Chupa Chup voor haar had. Wederom naar de locker gelopen en ditmaal teruggekeerd met een groene, oranje en rode. Ik vroeg haar welke ze zou kiezen als ze er eentje mocht. Ze pakte zonder aarzeling de groene. Natuurlijk wilde ze de andere twee ook. De kamervraag van haar zijde bleef uit dus zelf maar voorgesteld om ons af te zonderen.

    Eenmaal op de kamer hadden we de tijd en de rust om ons netjes aan elkaar voor te stellen. Toen ze Natasha zei moest ik even lachen. Natuurlijk vroeg ze waarom en ik zei dat ik eerder op de dag in een andere club ook al met een Natascha had gekamerd. Ik pakte mijn iPad voor een passend muziekje en begon haar goddelijke lijfje te masseren. We gingen hierna over in wederzijdse sensuele strelingen en haar handje dwaalde langzaam naar beneden. Al snel bleek dat ze een fluwelen touch met fingerspitzengefühl had. Al kussend ging haar hoofdje naar beneden en ook haar BJ was van eenzelfde karakter. De wijze waarop ze me aankeek met haar ondeugende pretoogjes verhoogden het plezier. Toeval of niet maar opeens gebruikte ze dezelfde techniek als Natascha. Ze wisselde het perfect af en na zo'n 55 minuten voerde ze handmatig de druk dusdanig op dat er geen houden meer aan was. Niks geen haast van haar zijde om de kamer te verlaten. We rookten nog een sigaretje en ze wilde nog even door de nummers op mijn iPad heen bladeren en gaf nog een tip aangaande een artieste die ik volgens haar zeker eens moest luisteren.

    Net voordat we van de kamer gingen zei ik dat ik nu een reden had om weer naar Mondial terug te keren. Zeer gevat antwoordde ze om haar lolly's te brengen. Ik zei als dat de enigste reden volgens haar zou zijn het een goedkoop bezoekje voor mij zou worden. Na de betaling namen we uitgebreid afscheid aangezien ik gelijk zou vertrekken. Firehawk zat al ongeduldig te wachten aangezien de rest van de BVE al vertrokken was. Ondanks de korte tijdspanne is Mondial me goed bevallen en zal er binnenkort zeker terugkeren om eens wat langer te verblijven.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  22. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 juni 2019),Bluebear ( 3 juni 2019),cheasehead ( 3 juni 2019),Firehawk ( 2 juni 2019),Giodude ( 2 juni 2019),hvdk52 ( 3 juni 2019),JonnyFontane ( 2 juni 2019),Pierke69 ( 2 mei 2022),Piet Plezier ( 2 juni 2019),pret ( 2 juni 2019),Sjeufke ( 2 juni 2019),Wijze grijze ( 2 juni 2019)

  23. #139
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door innlikeflynn Bekijk bericht
    Patjax,

    BVE? GMC? DKC?
    BVE = Bende van Ellende (geuzennaam van de groep waarmee we de clubs onveilig maken)
    GMC = Graat Magere Club oftewel zeer slanke dames
    DKC = Dikke Konten Club (spreekt denk ik wel voor zich)
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  24. #140
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door innlikeflynn Bekijk bericht
    Ik ben op 1 januari met een vrijkaartje in Mondial geweest. Toen viel het tegen, maar dat was waarschijnlijk geen te beste datum. Ik zal het eens opnieuw moeten proberen..
    Wenn Du am 01 Januar ins Mondial gehst musst Du eines wissen:
    Viele Frauen waren am Silvester im Samya, dort war Party bis mindestens 5 Uhr, einiges an Alkohol und auch viele männliche Gäste vom Silvester sind auch am 01. im Mondial.
    Müde Frauen, übernächtigte Männer, keine gute Kombination für Dich an dem Tag einen guten Tag im Mondial
    zu haben. Bist Du mit 2,3 Kumpels dort kann es noch lustig und gut werden.
    Hatte ich einmal, weil die Frau es sich über Stunden mit uns und bei uns gut gehen lies.
    Versuche mal Mondial am Donnerstag oder Freitag am frühen Abend und Du wirst eine ganz andere Stimmung
    erleben. Samstag abend #thumb up#

    vanKees

  25. #141
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:15
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Met het huidige niveau van het clublandschap komt deze club zowaar boven drijven als een van de betere clubs qua damesbezetting, service en variatie aan fysieke looks. Zo'n 80 dames op een vrijdag, weliswaar 95% Roemeens maar qua looks doen ze niet onder voor bijvoorbeeld de line up die je gebruikelijk zag bij YY. Schoonheid is erg uiteenlopend, van onaantrekkelijk tot erg mooi. Let wel, Mondial is niet beter geworden dan voorheen, zo is deze zusterclub van Samya altijd al geweest, maar je krijgt naar verhouding nu meer waar voor je geld dan in vele andere voorheen betere clubs.

  26. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 juni 2019),Firehawk ( 9 juni 2019),Giodude (10 juni 2019),innlikeflynn ( 9 juni 2019),Patjax ( 9 juni 2019),pret (10 juni 2019),Sjeufke ( 9 juni 2019)

  27. #142
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:26
    Berichten
    195
    Discussies
    7
    Thanks
    289
    Thanked
    779 in 91 posts

    Standaard

    vorig weekend een bezoekje gebracht. Het was vrij druk in de club. Heel veel vrouwen. Alle smaken zaten ertussen. Je vraagt je af waar ze ze vandaan halen. Heb de indruk dat de meesten er enkel zijn tijdens de vrijdag en zaterdagavond. Voor je binnen gaat wordt je gecontroleerd. Ik zou niet weten op wat maar goed...Alles verloopt zeer vriendelijk en met een lach. Er is geen rookverbod in de club, helaas... Dat is wel even wennen. Kamers zijn er zat. Het is een beetje een doolhof bij de kamerruimtes. Overal trapjes en gangetje. De kamer zijn voorzien van airco. Echter de outulage is summier. Het best neem je nog een extra handdoek mee om op te liggen. De diensten van de dames (waarmee ik ging) waren uitstekend. Hoog niveau. er is een groot restaurant met allerhande mediterrane specialiteiten. Fruit is er in overvloed. Bier moet je afrekenen. De bediening aan de bar is slow. Op het dakterras was men bezig om een grote buitenkeuken (BBQ) te installeren. De lounge stoelen waren al in gereedheid gebracht. In de ontmoetingsruimte kan het heel druk zijn. Muziek staat hard waardoor een conversatie moeilijk is. De onderhandelingen gaan dan ook vrij vlot. Geen lange gesprekken maar direct de vraag: zullen we... Sauna is ruim en het stoombad heeft geen aangename geur. Alles is heel functioneel ingericht. Kamers worden er druk bezocht. Al bij al een geslaagde avond en de core business is dik in orde. Ga zeker in de zomer terug om van o.a. het dakterras te genieten... Groot pluspunt zijn het aantal vrouwen en de prijzen (30 entree en 30 voor 20 min.)

  28. Onderstaande 6 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (15 juni 2019),Giodude (16 juni 2019),innlikeflynn (17 juni 2019),JonnyFontane (16 juni 2019),pret (15 juni 2019),Sjeufke (15 juni 2019)

  29. #143
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.147 in 1.631 posts

    Standaard

    Gisteren met Patjax in Mondial geweest bij de Bayram party.
    We kwamen rond 19:00 uur aan en het stond overal bomvol met auto's. We waren bang voor een gaybar maar dat viel wel mee.
    Halve kilometer lopen en daar kwamen we aan. Entree afgetikt en kregen gelijk een vrijkaart mee voor de volgende keer.

    Het was al druk maar niet te druk. Omgekleed onder in het labyrint en toen gelijk gaan kijken wat ze te eten hadden.
    Dat was heel goed verzorgd, weet niet of dat altijd zo is of gister alleen met de party. Lag zoveel eten en ook verschillend.
    Döner was er en ook hadden ze een hele kast waar kippetjes in gegrild werden.

    Na het eten een rondje gelopen dit keer ook het dakterras verkend. Dat zag er goed uit en verbaasde ons. Het is heel groot en ziet er goed uit met overal zitjes. Ook staat er een een strandbar maar was gister niet open.
    Het buitengedeelte is in Mondial een stuk groter dan in Samya.

    Onder in de bar werd er flink gefeest. Was een zanger met een bandje die tot 23:30 uur heeft staan zingen. De Turken vonden het geweldig want gingen er op los.
    Vrouwen aantal moeilijk te schatten in zo'n drukte. Schat ergens tussen de 40 en 50. Op zich zat er van alles tussen. Van skeletjes tot olietankers. Van dwerg tot reus.
    Meiden zijn wel passief en zullen niet snel naar je toe komen. Als ze het doen is het gelijk de kamervraag. Maar dat weet je als je naar zo'n soort clubs gaat.
    Kom er ook meer voor te kijken.
    Je ziet ook gewoon meiden op een rij staan en de mannen kiezen er gewoon een uit en vertrekken. Wordt nog geen woordje gewisseld met elkaar.
    Heb ook maar besloten mijn kwakje te bewaren voor een volgende keer.
    Wat ik wel echt een minpunt vond en waar ik op een gegeven moment last van kreeg is het roken in de club. Het hele bargedeelte wat best groot is, mag gerookt worden.
    En gister met de drukte kreeg ik er toch wel last van op het einde. Dat was niet zo fijn. In Samya is dat niet daar mag je alleen in het rookgedeelte roken.

    Toen Patjax eindelijk van de kamer af kwam vertrokken rond 00:30. Zo'n club als Mondial is leuk voor af en toe, niet voor elke week.

  30. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2019),cavediver (15 augustus 2019),hasta la pasta (15 augustus 2019),Mr Bluenose (16 augustus 2019),Patjax (15 augustus 2019),Piet Plezier (15 augustus 2019),pret (15 augustus 2019),Sjeufke (15 augustus 2019)

  31. #144
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Bayram Party

    Mondial stond op de planning voor dag 2 van de vakantietoer du hoer. Enkele maanden geleden bij toeval voor het eerst bezocht na een bezoekje aan PSR en dat smaakte naar meer. Het vervolg bezoekje heeft door omstandigheden langer op zich laten wachten. De aangekondigde Bayram Party (in dit geval als afsluiting van het offerfeest) was een goede gelegenheid om de koe (of moet ik ram zeggen) bij de hoorns te vatten en er gelijk maar een staaltje van omgekeerde integratie van te maken. Nu staat de club niet echt bekend als dagclub dus de vroege avond gekozen om onze entree te maken.

    Bij aankomst was het zoeken naar een parkeerplaats en toen we deze eindelijk gevonden hadden stond ons nog een behoorlijke wandeling te wachten. Bij de vorige keer was er een luchthaven waardige controle aan de deur maar nu konden we zo doorlopen. Bij betaling werd ons gelijk een vrijkaartje gegeven voor een volgend bezoekje en gewapend met kluissleutel en handdoek afgedaald richting het labyrint van de kleedkamers. Aangezien de mannelijke klederdracht uit puur een handdoek bestaat en het volgens plaatselijke gebruiken gewoon is er iets onder te dragen een sportbroek meegenomen. Handig voor de sigaretten en lolly's.

    We hielden door de hoeveelheid auto's rekening met een complete sausage fest maar dat viel uiteindelijk nogal mee. Het tijdstip en de wandeltocht had ons hongerig gemaakt en we besloten dan ook eerst onze magen te vullen voordat we dat bij de aanwezige "maagden" zouden doen. Het aangekondigde buffet was zeer uitgebreid en ruim in keuze. De gegrilde kip van het spit was heerlijk en ook de döner was beduidend smakelijker dan wat ik enige tijd geleden in het grotere zusje kreeg voorgeschoteld. Het geheel had ik afgemaakt met aardappel wedges en om aan de schijf van vijf te komen ook wat groenvoer.

    Hierna met een glaasje fris van de sodamixmachine ploften we ons neer op een bankje om het vrouwelijke gedeelte van de aanwezigen eens duidelijk op het netvlies te krijgen. Een stuk of zes stonden op een rijtje zoals bij een miss verkiezing bij de bar ingang. Alleen het nummertje ontbrak nog, maar daarentegen wist je wel zeker dat je met deze een nummertje kon maken. Al snel kwam er een dame onze kant uit. Natuurlijk werd er gelijk gezinspeeld op een kamergang. Toen ze doorhad dat we uit Nederland kwamen begon ze in het Nederlands tegen ons. Haar beheersing kwam verder dan de gebruikelijke woorden en zinnetjes die ze normaliter weten op te hoesten. Ik probeerde nog de "Pass the Dutchie" truc door haar aan Firehawk door te schuiven maar daar wilde ze niets van weten. Toch maar eens die ATM letters op mijn voorhoofd laten weg laseren. Haar gezegd dat ik nog in de uitbuikfase zat en ook daarop had ze haar antwoordje klaar. Ik hoefde geen enkele inspanning te leveren. Zij zou pijpen en masseren. Uiteindelijk zag ze het nutteloze van haar poging in en vertrok.

    Waar de vorige keer de LU nog redelijk in evenwicht was tussen de slankere poppetjes en de mag het een onsje meer zijn dames leek het erop dat ze ditmaal aandachtig het offerfeest hadden "ingekocht" op de kiloknallers en er liep zelfs een kamezeul rond die als je haar aan het spit had gedraaid met gemak alle hongerige monden had kunnen voeden. Niet de gebruikelijke doelgroep voor mij en was dan ook blij toen ik Natasha zag. Ze zag me kijken en kwam me begroeten. Kort gebabbeld aangezien zij wat wilde gaan eten en Firehawk en ik het dakterras wel eens wilden aanschouwen. Behulpvaardig gaf ze ons een routebeschrijving. Het was aanmerkelijk ruimer dan ik me had voorgesteld en had een beachclub vibe zonder zand dan maar met dezelfde loungy music op de achtergrond. Nu was de temperatuur niet dusdanig om er lang te verblijven, maar kan me voorstellen dat het hier toch heerlijk toeven is op een zonnige dag als je even wilt ontsnappen.

    De aangekondigde live muziek was inmiddels begonnen en zorgde ervoor dat de heupen bij sommige mannelijke bezoekers op een andere wijze in beweging kwamen. Nog nauwelijks ons neergezet of het leek wel of ik marked for sex was. Natasha had ondertussen een greep in de lolly pot gedaan en vrij kort achter elkaar probeerden twee dames het op een banale manier om mij zover te krijgen zowel iets in hun gaatje als in hun tasje te doneren. Gezien het geluidsniveau was een gesprek ook niet echt mogelijk geweest maar ben nu eenmaal niet van het knal maar raak voor een knaak. Firehawk was wel weer toe aan een hapje eten en is inmiddels toegetreden tot de orde van de buffetgrazers. Helaas voor hem was de orde rijkelijk aanwezig en een deel van de bakken was dan ook compleet geplunderd. Ik had me een bordje spaghetti genomen en nadat ik hem ervan overtuigd had dat er geen knoflook door zat schepte hij zich ook een bord op. Er waren maar weinig mensen in het restaurant en doordat het hier lekker rustig was een tijdje gebleven zodat we een gesprek konden voeren zonder te hoeven schreeuwen.

    De planning was om het niet te laat te maken en toen ik bij terugkomst Natasha in het vizier had besloot ik meteen toe te slaan. Na een vijftal minuten de bar verlaten en achter dat prachtige lijfje de trappen op naar de bovenste verdieping. Er zijn ergere dingen in het leven. Eerder op de avond had ik haar al geplaagd dat ze mijn naam vergeten was maar dan blijkt maar weer eens hoe raar af te toe de hersenen van een dame werken doordat ze wel wist op welke kamer we destijds waren geweest.

    Terwijl ik alles voor mijn deel in gereedheid aan het brengen was had zij zich al ontkleed. Al spoedig zag ik dat ze sinds de laatste keer een bezoekje aan de ijzerhandel had gebracht. Haar beiden tepels waren voorzien van wat extra's en daarmee heeft ze vier op een rij. Klit, navel, tepels en gezicht. Ze was er duidelijk mee in haar sas. Ze legde zich op haar buikje ten teken dat wat haar betreft de massage kon plaatsvinden. Dat heerlijke lijfje onder handen genomen en de strelingen die ik erop liet volgen lieten haar niet onbetuigd. Ze had goed onthouden wat mijn "zwakke" punt is en er volgde een heerlijk gevarieerde BJ die ze afwisselde met een edging HJ met fluwelen touch. Ik moest enkele malen duchtig op de rem trappen om niet mijn donatie in proteïne al door de kamer te laten vliegen.

    De vorige keer waren we niet aan het laatste stapje van de cyclus toegekomen en ik was wel benieuwd hoe dit met haar zou zijn. Ze liet zich in reverse cowgirl tergend langzaam erover heen zakken en ook het ritje zelf begon zo. Een pracht zicht om dit tafereel vanaf de eerste rang te kunnen aanschouwen. Alle mogelijke variaties op dit standje passeerde de revue en uiteindelijk was er geen houden meer aan. Als tegenprestatie voor mijn donatie maakte ze hem weer spik en span. We bleven nog een tijdje dollen en na een kwartiertje keek ze eens richting mijn kleine kompaan met een ondeugende blik.

    Haar handje testte de levensvatbaarheid en in no time stond hij weer fier overeind. Hongerig als ze was verdween hij in haar gulzig mondje. Ditmaal liet ze zien ook een turbo PSE-modus te hebben. Mondje en handje werden enkele malen afgewisseld en zonder moeite wist ze een tweede donatie te ontfutselen die de schoonmakers extra werk bezorgd hebben. Mijn welgemeende excuses. Wat er verder ook gebeurd dit jaar van een plaatsje in de top vijf is ze verzekerd aangezien er nog nooit een dame in is geslaagd om mij binnen vijfentwintig minuten een tweede donatie te laten doen. De laatste vijf minuten van de negentig nog wat zitten te grappen en grollen en nadat ik ook haar tasje had gevuld met de meer dan verdiende ondersteuning verlieten we de kamer. Firehawk zat al te wachten en nadat ik een Red Bull had gehaald voor de terugrit hielden we het voor gezien. De security stond nu vijf man sterk bij de deur. Nog even met de gedachte gespeeld om ons door een taxi naar mijn auto te laten brengen maar gezien Firehawk zijn fysieke inspanning nog niet gehad toch maar gelopen.

    Mondial heeft alles wat het vooraf beloofde te bieden op een party meer dan waargemaakt. Als je het gratis vrijkaartje mee zou tellen en derhalve de entreeprijs halveert is het bijna onwaarschijnlijk wat je voor die dan luttele €15 geboden hebt gekregen. Buiten GT ken ik verder geen club die ook daadwerkelijk datgene levert op een party. Hulde aan Mondial.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 16 augustus 2019 om 15:58
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  32. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2019),brombeerzuid (16 augustus 2019),cavediver (16 augustus 2019),Firehawk (16 augustus 2019),Giodude (17 augustus 2019),Husky (16 augustus 2019),JonnyFontane (16 augustus 2019),Mr Bluenose (16 augustus 2019),Pandabeer82 (16 augustus 2019),Picasso 1 (17 augustus 2019),Pierke69 (28 februari 2020),pret (16 augustus 2019),Shakir (18 augustus 2019),Sjeufke (16 augustus 2019),Wijze grijze (24 augustus 2019)

  33. #145
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Wat raden jullie aan? Samya of Mondial?

  34. #146
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Wat raden jullie aan? Samya of Mondial?
    Hangt ervan af wat je zoekt. Beide clubs zijn disco-saunaclubs maar Samya vind ik veel mooier en gezelliger. Mondial is dan weer basic en groezelig, de bar heeft veel weg van een bruine kroeg.

    De prijs is dan ook navenant:
    * Samya (entree: 50 euro en sessies: 50euro per halfuur, maar meestal sta je na 20 minuten toch weer in de bar)
    * Mondial (entree: 30 euro en sessies: 30 euro per 20 minuten)

  35. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (13 september 2019)

  36. #147
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Dankjewel Shakir, is het nog een beetje ouderwetse service in Keulen of veel upsell?

  37. #148
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:14
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.235
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ik ben in beide clubs al een jaar niet meer geweest. De servicelevel is er in vergelijking met Babylon bvb. veel lager, wat voor mij de hoofdreden was om er niet gauw meer te komen. Ik kreeg er trouwens ook altijd de "nieuwe service", maar als je er achter vraagt zal de oude service wel te vinden zijn.

  38. #149
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat dat wel mee valt, het is tenslotte in de NRW.

  39. #150
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zowel in Samya als in Mondial is goede service nog maar zeer moeilijk te vinden. Dit keer zijn het niet de Aziaten die er de oorzaak van zijn maar de mannen die er andere seksgewoontes (snelle wips zonder kussen) op na houden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  40. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 september 2019),stimpy3 (14 september 2019)

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Living Room 468*60   Freude 468*60