Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 80
  1. #51
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ein-steen Bekijk bericht
    Kijk Randy dat bedoel ik nou zoals je berichte 2 hooguit 3 jaar gerookt (5 a 6 sigaretjes al die jaren of per dag?)
    2-3 jaar alleen in het weekend roken, zeg 2-3 pakjes per weekend. Nooit door de weeks. Gestopt. Sindsdien max 6 sigaretten in ruim 25 jaar, dus gemiddeld 1 per 4 jaar :D.

    Het is hetzelfde als met wandelen wij alle lopen onze jongeheer achterna toch. Maar effin ik heb respect voor jouw mening, laat daar geen twijfel over bestaan.
    Ik ook voor die van jou.

    Trouwens ga jij bij de keus van je DVP uit of ze wel of niet rookt. (zo ja dan is je keus denk ik in saunaland en thailand wel erg beperkt)
    ...
    Klopt, als je alleen niet-rokende DVPs wilt is de keuze zeer beperkt. Uiteraard is het prettiger als ze niet rookt maar als ze wel rookt is het geen show-stopper.

    Ik ben trouwens benieuwd hoeveel DVPs niet meer zouden roken, of veel minder, als roken niet toegestaan zou zijn in de clubs? Ik vermoed dat veel DVPs ook uit verveling (veel) roken, hun werkdag bestaat toch vooral uit wachten.

    Ik kan me nog herinneren toen roken op kantoren en andere werkplekken verboden werd, er toch aardig wat veel rokende collega's waren die fors minderden, en OOK blij waren met de frisse lucht :D. Ook al protesteerden ze hard van te voren tegen het 'afpakken' van een 'verworven recht'.

  2. #52
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Deze discussie is eindeloos!!! Het is al door mijzelf en nog een schrijver genoemd, zolang er door de leiding geen beslissing genomen is blijft het opsteken van een sig. een feit die de hele dag door blijft gaan. spijtig voor de niet rokers. Voor wat aangaand de verslavings problematiek heeft niets met deze discussie te maken. Simpel dus: zolang er gerookt mag worden wordt er gewoon gerookt. Beslissing van leiding niet meer roken, alleen in de daar voor betemde ruimtes zal dit worden nageleefd door elke roker.

  3. #53
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:51
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.506
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    De discussie is helemaal niet eindeloos.
    Zoals RPLover aangaf wordt hij niet graag doodgereden door iemand met te veel drank achter het stuur.
    Maar iemand die af en toe een paar biertjes drinkt hoeft nog geen drankrijder te zijn.
    Als iemand naast mij een pintje pakt heb ik daar geen last van, tenzij hij na zijn dorst gelest te hebben opstaat en mij in mijn bek zeikt (afvalproduct van bier).
    Als er een roker naast mij zit te paffen heb ik daar wel last van en loop ik een sterk verhoogd risico op longkaner of een bende andere dodelijke ziektes waar ik niet op zit te wachten (afvalproduct van peuken).
    Ik stel dus voor dat we voortaan elke roker in een club zijn peuk uitzeiken en allemaal nog lang en gelukkig ijsberen :thefinger

  4. #54
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    Deze discussie is eindeloos!!!
    Dat gebeurt wel vaker met discussies waar of RPLover, of Randy aan meedoen :D. Maar niemand verplicht je om mee te doen...

    Het is al door mijzelf en nog een schrijver genoemd, zolang er door de leiding geen beslissing genomen is blijft het opsteken van een sig. een feit die de hele dag door blijft gaan.
    Klopt.

    spijtig voor de niet rokers. Voor wat aangaand de verslavings problematiek heeft niets met deze discussie te maken.
    Ja en nee. Soms verandert een discussie al discussierende van onderwerp. En niet alleen in dit topic. Niets mis mee, zo strak worden discussies niet gevoerd op dit forum.


    Simpel dus: zolang er gerookt mag worden wordt er gewoon gerookt. Beslissing van leiding niet meer roken, alleen in de daar voor betemde ruimtes zal dit worden nageleefd door elke roker.
    We zijn het eens.

  5. #55
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik stel dus voor dat we voortaan elke roker in een club zijn peuk uitzeiken en allemaal nog lang en gelukkig ijsberen :thefinger
    ik zou zeggen probeer t eens :teuflisch

  6. #56
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Nou Randy, ik ben zeer tevreden met jouw reactie, Hier zouden een aantal mensen een voorbeeld aan kunnen nemen Hoe je kan reageren op een reactie Het voelt zelfs als respect

  7. #57
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik stel dus voor dat we voortaan elke roker in een club zijn peuk uitzeiken en allemaal nog lang en gelukkig ijsberen



    over overlast gesproken!!!

    Weet je vat voor een zooitje dan krijgtthefinger

  8. #58
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    ...
    Weet je vat voor een zooitje dan krijgtthefinger
    Het zal gaan stinken, maar je krijgt er geen enge ziektes van

  9. #59
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Het zal gaan stinken, maar je krijgt er geen enge ziektes van
    Stinken ja!!! maar die enge ziektes zou ik maar niet zo zeker van zijn
    http://www.incidentonline.nl/nieuws/...ant-virus.html

  10. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    13 juni 2012 @ 00:01
    Berichten
    124
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Effe un vraagje aan allen, rokers en niet roker. Kan iemand nu eens mededelen in welke clubs nog gerookt (zoja en waar dan) en in welke niet meer gerookt mag worden. Dan krijg ik namelijk eens gewone informatie en weet ik waar ik heen moet gaan als dit ijsbeertje weer eens een scheve schaats wil gaan rijden. Ein-steen en zijn vriend steentje zijn fervent rokers. doeiiiiiiii

  11. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    13 juni 2012 @ 00:01
    Berichten
    124
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Dank je rplover. eindelijk een nuchter bericht waar ik wat mee kan. maar ja van jou had ik niet anders verwacht als geheelonthouder. groet ein-steen en voor aanvullingen hou ik me aanbevolen

  12. #62
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...en buiten is VOORBEHOUDEN voor rokers:teuflisch(dag Randy:wink:)
    ...
    Als ik nou een brandende sigaret van je krijg, mag ik er dan bij komen zitten?

  13. #63
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    bernds :
    -> gelijksvloers rookvrij, maar zeker niet 'pijpvrij' teuflisch
    -> kelder niet-rookvrij.

    Dus de keuze waar je je laat verwennen, doch bij laatste 2 bezoeken zag ik toch de vaste 'kelderdames' af en toe naar boven verhuizen om de bankscène te starten:green_smi

  14. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Toen ik donderdag in PHG was viel me op dat daar nog steeds overal gerookt kon worden.

    Niet dat ik dit erg vond maar wat wel opvallend is dat in VV de nieuwe wetgeving m.b.t. roken al wel werd toegepast en in PHG (geldt voor de meeste andere clubs in NRW ook denk ik) nog (?) niet.

    Ik neem aan dat zaterdag jl. in PHG gelijk Gt nog steeds overal gerookt kon worden?

    :wink::wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Las dat LR nu ook een rookvrij gedeelte heeft! Benieuwd hoe het met de andere clubs zit.

    :wink::wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De clubs in Hessen (oase, palace en world) hebben allen al sinds maanden een rookvrije ruimte.

    :wink::wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    GT: overal roken
    VV: het welnessgedeelte rookvrij (dat is dus de grote bar en de hal), het restaurantgedeelte en buiten is VOORBEHOUDEN voor rokers:teuflisch(dag Randy:wink:)

    Aanvullingen welkom uiteraard

    :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    bernds :
    -> gelijksvloers rookvrij, maar zeker niet 'pijpvrij' teuflisch
    -> kelder niet-rookvrij.

    Dus de keuze waar je je laat verwennen, doch bij laatste 2 bezoeken zag ik toch de vaste 'kelderdames' af en toe naar boven verhuizen om de bankscène te starten:green_smi
    Begreep na een toevallig bezoekje Zondag aan Happy dat men daar vooralsnog geen plannen heeft een rookvrije ruimte aan te wijzen.

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #65
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Roken en de lucht van verschroeid rubber...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ....GT: overal roken
    ....VV: het welnessgedeelte rookvrij (dat is dus de grote bar en de hal), het restaurantgedeelte en buiten is VOORBEHOUDEN voor rokers
    Aanvullingen welkom uiteraard
    Living Room: bargedeelte is rookvrij, dus alle rokende dames staan gezellig op de grens van het zithoekje te kwetteren en de rook naar de bar te blazen....

    O ja, maar het ruikt er ook wel eens naar verschroeid rubber:
    http://useloos.com/mediaplayer/?itemid=1552

    :D
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  16. #66
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 07:12
    Berichten
    13.832
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.373 in 4.543 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Als er een roker naast mij zit te paffen heb ik daar wel last van en loop ik een sterk verhoogd risico op longkaner of een bende andere dodelijke ziektes waar ik niet op zit te wachten (afvalproduct van peuken).
    Ik stel dus voor dat we voortaan elke roker in een club zijn peuk uitzeiken en allemaal nog lang en gelukkig ijsberen :thefinger
    Afgelopen dinsdag laat in de avond was in Villa Vertigo, in het bargedeelte waar niet gerookt mag worden geen enkele vrouw.
    Ik had op dat moment twee behoeftes: vrouwen om me heen en een sigaretje opsteken . Dus ging ik naar de wellness gedeelte. Wat bleek nu, daar kon ik lekker een sigaretje roken en zaten er twintig vrouwen om me heen.
    En met wie zat ik in die rokerige vrouwvolle ruimte te ouwehoeren? Jawel, met die spanjaarden hatende Sir Wankalot :D.

    Aan alle anti-rokers, erg veel plezier toegewenst in het rookvrije bargedeelte van VV :teuflisch.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 18 juli 2008 om 00:04

  17. #67
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard "Rookvrij"..

    The Palace:
    Een voormalig loungehoekje bij de ingang en het voormalige hemelbed achterin zijn middels glaswanden omgetoverd tot rokershok.
    Gelukkig blijft de deur wel openstaan voor de broodnodige zuurstof...

    FKK World:
    De barruimte is het rokersdomein!
    Vanwege de gigantische inhoud en de goede afzuiging is hier door de niet-rokers overigens weinig van te merken. (denk ik...)
    De rest van het pand is rookvrij, vandaar dat het beneden ook vrij rustig was?
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  18. #68
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ein-steen Bekijk bericht
    Effe un vraagje aan allen, rokers en niet roker. Kan iemand nu eens mededelen in welke clubs nog gerookt (zoja en waar dan) en in welke niet meer gerookt mag worden. Dan krijg ik namelijk eens gewone informatie en weet ik waar ik heen moet gaan als dit ijsbeertje weer eens een scheve schaats wil gaan rijden. Ein-steen en zijn vriend steentje zijn fervent rokers. doeiiiiiiii
    Van de week s'nachts even wezen kijken in Fun Garden. Missie: mag hier gerookt worden? antwoord: ja, in de bar, in de gang, in de kleedruimte en op de kamer. Dus van FG kan gezegd worden dat de rokers hier gewoon welkom zijn. Net als in HG, GT, VV (hetzij in een gedeelte niet) en volgens mij in alle Duitse clubs.

  19. #69
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    13 mei 2024 @ 11:17
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.269
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    77 in 34 posts

    Standaard

    Hopenlijk mogen we er nog lang roken, en degene die er moeite mee hebben blijven toch gewoon lekker thuis:thefinger
    de hoeren lusten er wel pap van

  20. #70
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Hopenlijk mogen we er nog lang roken, en degene die er moeite mee hebben blijven toch gewoon lekker thuis:thefinger
    Eindelijk voel ik me gesteund door een roker in de discussie tegen de niet rokers, thuis blijven hoeft niet van mij, ze moeten alleen niet zo zeuren:thefinger

  21. #71
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Berichten
    1.977
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Hopenlijk mogen we er nog lang roken, en degene die er moeite mee hebben blijven toch gewoon lekker thuis:thefinger
    Helaba het zijn de rokers die fout zitten, net als de drugsspuiters en zuiplappen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  22. #72
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Helaba het zijn de rokers die fout zitten, net als de drugsspuiters en zuiplappen
    How how zeppos, nu ga je er toch wat over.
    Je kan bezwaarlijk rokers (en de meesten hier zijn wel hoffelijk, dus slikken hun eigen rook in) vergelijken met drugspuiters en zuiplappen.

    De rokers zitten niet fout, die zitten momenteel nog enkel te roken op plaatsen waar het toegelaten is.
    En het is aan de clubs om die rokersruimtes en rookvrije ruimtes te bepalen, niet aan de rokers.
    Je kan daarvan moeilijk de schuld in de schoenen schuiven van de rokers.

    En let op voor de fijne stofdeeltjes, of koop een ecowagentje, want één rit naar Duitsland in jullie vervuilende wagens is vervuilender dan een heel jaar roken.

  23. #73
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Helaba het zijn de rokers die fout zitten, net als de drugsspuiters en zuiplappen
    Ja Zeppos58 dat klopt jongen. daar heb je HELEMAAL gelijk in. NOT!!!!

  24. #74
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Berichten
    1.977
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    865 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    Ja Zeppos58 dat klopt jongen. daar heb je HELEMAAL gelijk in. NOT!!!!
    Ik wil gewoon bedoelen dat sommige rokers denken dat zij juist zitten. En gewoon arrogant hun vervuilde rook in je aangezicht komen blazen, of hun brandende sigaret onder je neus komen houden. Daar loop ik de muren van op. Roken mag uitademen niet dan.
    Waarom moeten niet rokers steeds de dupe zijn. Op kantoor mag niet gerookt worden en dat is maar goed ook. Maar mijn rokende collega's hoor ik wel ganse dagen zeuren dat ze buiten moeten roken gaan. Zij verletten wel tijd terwijl ik netjes door werk, maar dat beschouwen ze als normaal. Ik heb mijn baas dan ook gezegd dat ik telkens als mijn collega een sigaret gaat roken ik mijn krant ga lezen, Maar dienen vent (ook een roker) kon daar niet mee lachen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  25. #75
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik wil gewoon bedoelen dat sommige rokers denken dat zij juist zitten. En gewoon arrogant hun vervuilde rook in je aangezicht komen blazen, of hun brandende sigaret onder je neus komen houden. Daar loop ik de muren van op. Roken mag uitademen niet dan.
    Sommige? Inderdaad, en het overgrote deel van niet-rokers denkt ook dat ze juist zitten, terwijl zij meer onverdraagzaam zijn dan rokers. Ik ken dat ergens van, en dat was niet de leukste periode uit de Europese geschiedenis, Zeppos. Als de verdraagzaamheid zoek raakt, dan gebeuren er rare dingen, en die wil ik niet meemaken, toch niet voor een sigaretje.
    Wat denk je dan van onuitstaanbare rokers? Daar heb je het niet over, en die zijn in de overgrote meerderheid.
    Verdraagzaamheid moet langs beide kanten komen.
    Twintig jaar geleden mocht je overal roken, nu nergens meer. Dat is toch gewoon een goede evolutie, maar nog is het niet genoeg, nog een stapje verder? Tabak verbieden? Dan zijn er wel andere dingen die prioriteit hebben voor me, je rijdt met een vervuilend monster op twee wielen? Afschaffen wegens te vervuilend, zo simpel ligt dat, weg met dan milieuvervuilend ding. Of gaan we je uitlaat eens aan een ecotestje onderwerpen? Het is zo erg dat jouw moto niet eens naar de technische keuring hoeft in Belgenland. (neen, dat alles wil ik niet, maar jij pleit wel zo fanatiek tegen rokers, wat als ze aan jouw pleziertje gaan raken, de moto?)

    Mij - als roker - hoor je toch niet klagen dat ik vroeger overal mocht roken en nu niet meer, ik vind het goed zo, maar verder moet dit niet gaan. Waarom klagen al die verstokte niet-rokers dan wel? Het lijkt echt op een heksenjacht zo, en dat moeten we vermijden.
    Respect, ook van de niet rokers graag, en niet enkel voor de niet rokers.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Waarom moeten niet rokers steeds de dupe zijn. Op kantoor mag niet gerookt worden en dat is maar goed ook. Maar mijn rokende collega's hoor ik wel ganse dagen zeuren dat ze buiten moeten roken gaan. Zij verletten wel tijd terwijl ik netjes door werk, maar dat beschouwen ze als normaal. Ik heb mijn baas dan ook gezegd dat ik telkens als mijn collega een sigaret gaat roken ik mijn krant ga lezen, Maar dienen vent (ook een roker) kon daar niet mee lachen.
    Waar ligt je probleem hier. Ik ben akkoord dat er niet mag gerookt worden op kantoor, maar het is toch niet de schuld van de rokers dat die rooktijd niet gerecupereerd wordt? De werkplekken die ik ken, daar wordt enkel buiten gerookt tijdens de break, een break die niet-rokers ook hebben. ik snap ook hier je probleem niet.
    Misschien van werk veranderen, of je baas aanklagen, maar zeker de rokers niet de schuld geven.

    Tot slot is het vooral verdraagzaamheid van beide kanten. Ik heb een familielid, twintig jaar heeft ze gepaft, en nu roept ze moord en brand als er nog maar iemand in haar nabijheid een sigaretje opsteekt, ook op plaatsen waar er mag gerookt worden. De trut.

    :wink:

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60