Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 111
  1. #51
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walter789 Bekijk bericht
    kan er iemand een naam plakken op de gezichtjes van de dame op hun website?
    De foto met de twee dames, dat zijn Nicole en Sabrina.

    :wink:
    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

  2. #52
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walter789 Bekijk bericht
    kan er iemand een naam plakken op de gezichtjes van de dame op hun website?
    De foto met 4 dames, Links staand: Sabrina, rechts staand Nicole de donkere dames zijn mij onbekend.

    Overige foto's: de dame in het rose stoeipakje Sylvia.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty:D:D
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  3. #53
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    3 mei 2024 @ 20:09
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forgetskinnyletsgetfatty Bekijk bericht
    De foto met 4 dames, Links staand: Sabrina, rechts staand Nicole de donkere dames zijn mij onbekend.

    Overige foto's: de dame in het rose stoeipakje Sylvia.

    Grtz forgetskinnyletsgetfatty:D:D
    De donkere dame links onder noemt zich Amy.
    ik heb gehoord dat Sabrina naar Dorsten is verkast.

  4. #54
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    12 mei 2024 @ 11:40
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard bezoek dinsdag 6 jan.

    Afgelopen dinsdag weer eens een bezoek gebracht aan Zur Linde, het parkeren blijft een probleem, ik heb hem in het dorp geparkeerd en 5 min. gelopen.
    Werd ontvangen door Tina, de gastvrouw, kei aardig alleen ze praat een beetje veel!
    4 dames aanwezig , Nicole:D, Roxana, Gina (van Mettmann en Willich) en Issabel.
    Gemiddeld een 4 a 5 ijsberen, voornamelijk Duitsers maar ook wel wat Hollanders.
    Als eerst met Nicole, loop al heel wat jaartjes mee maar deze vrouw is toch wel het geilste wezen wat ik tot nu toe ontmoet heb. Vindt ze een normale verschijning, in het echt ziet ze er beter uit als op de foto’s vind ik. Heb een half uurtje super sex met haar gehad totdat Issabel er met een andere gast bij kwam, bij mij ging toen al snel de zin over, heb me toen maar klaar laten pzc. Nicole is echt lekker, lekker fris mooi glad gleufje en een lekkere zachte huid, ook haar tietjes zijn super lekker .
    2de ronde met Gina, die ik al kende uit Willich, pmc en lekker anaal afgemaakt, gewoon standaard sex.
    3de ronde met Issabel mooie slanke vrouw, snel met haar uit de klere en wat blijkt: SHAG op de rails!!! Nou daar wordt ik nie vrolijk van Ze pijpte me wel erg lekker zonder condoom, toen plots weer nicole er bij kwam liggen, dus ik mezelf lekker laten zuigen en met nicol spelen :green_smi
    In een mum van tijd stonden er 3 ijsberen omheen die ook wel mee wilde doen, de vrouwen wende zich tot die 3 en ik ben er zachtjes tussen uit geknepen. Douchen en nog ff kletsen in de bar en toen maar aankleden (was inmiddels al 4 uur binnen), tijdens het aankleden kwam er een nieuwe dame uit de kleedkamers Mary? Volgens mij, heb haar nog ff vastgepakt maar zag toen dat ze toch niet zo aantrekkelijk was als ik van een afstand dacht, iemand ervaring met deze dame?

    Al met al, Nicole super is de STER van deze Party treff , de dames zijn erg actief , wat je zeker niet van elke party treff kunt zeggen! Ga er zeker weer heen, 69 euro voor 6 uur sex plezier

    groeten Tony

  5. #55
    Geregistreerd
    17 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    66 in 17 posts

    Standaard Partytreffs niet ok?

    Ik ben hier afgelopen maandag eens gaan kijken. Het is goedkoop, dat is het meest positieve dat ik er van kan zeggen. Voor de rest had ik echter vooral met de dames te doen, eerlijk gezegd...

    Heb nu twee partytreffs geprobeerd: Xanten en deze dus. Vind het alles bij elkaar toch een beetje schrijnend wat er gebeurt. Er zal vast wel een enkele meid tussen lopen die dit met overgave doet, maar het gros van de meiden die ik er zag maakte op mij de indruk dit niet geheel vrijwillig te doen. Ik heb er in ieder geval geen prettig gevoel bij en zal dit soort gelegenheden voortaan mijden. Dit is geen eerlijke handel, hier is geen sprake van gelijkwaardigheid.

  6. #56
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zotteke Bekijk bericht
    ...het gros van de meiden die ik er zag maakte op mij de indruk dit niet geheel vrijwillig te doen. ....
    Vermoedelijk was Nicole niet aanwezig tijdens je bezoekje, aan vrijwilligheid en gretigheid geen gebrek bij deze dame.

    Dit gezegd zijnde kan je in Nettetal best een leuke tijd beleven maar TSB is er ook wel eens geweest dat het een totale ramp was...

    You win some, you lose some.

    Ook van mij en we hopen nog veel van jou te mogen lezen!

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  7. #57
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:10
    Berichten
    111
    Discussies
    2
    Thanks
    40
    Thanked
    361 in 50 posts

    Standaard

    Overigens vind ik Sabrina in het echt ook veel lekkerder en knapper dan de fotos van de site.

    Heb tweemaal met haar sex mogen hebben en ik kan je zeggen dat het fantastisch was. Ze is ook wel een super geil ding.

    Nicole is inderdaad top!

    Greetings,
    ferescom.

  8. #58
    Geregistreerd
    27 januari 2009
    Last Online
    3 juni 2009 @ 20:37
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi,

    Op de website staat dat er geen mensen zijn uit zuidelijke landen! Dus Nederland wel neem ik aan. Maar heeft ie het dan over de verhouding autochtoon/allochtoon???

    Ben zelf half spaans (moeders kant) , kom uit Nederland. Wordt ik dan geweigerd vanwege me huidskleur ofzo? Was van plan om te gaan, maar na dit gelezen te hebben, zet ik toch me vraagtekens of het toegangsbeleid.

    Kan iemand me uit de dromen helpen?

    Gr,

    Samy

  9. #59
    Geregistreerd
    23 april 2007
    Last Online
    9 februari 2024 @ 23:29
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Foto´s op de website zijn veranderd, weet iemand of er nu andere meisjes zijn.

  10. #60
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    12 mei 2024 @ 11:40
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Dat met die foto's is me ook opgevallen, dat zijn niet de meiden die daar werkzaam zijn, zal volgende week wel ff bellen of langsgaan (ligt eraan wie er zijn hahaha)

    gr. Tony

  11. #61
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    3 mei 2024 @ 20:09
    Locatie
    no brabant
    Berichten
    137
    Discussies
    2
    Thanks
    44
    Thanked
    25 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door voda1987 Bekijk bericht
    Hoi,

    Op de website staat dat er geen mensen zijn uit zuidelijke landen! Dus Nederland wel neem ik aan. Maar heeft ie het dan over de verhouding autochtoon/allochtoon???
    waar staat dat , ik heb het op de site niet kunnen vinden.

    je komt daar van alles tegen ,turk,marokaan,aziaat,rus,
    ik nog nooit gemerkt dat er wordt gediscrimineerd .


    ( ik zie nu dat je het zelfde berichtje ook in de haagen topic hebt staan , die hebben liever geen turken en marokanen omdat die het gangbangen vaak een beetje overdrijven )

  12. #62
    Geregistreerd
    1 november 2008
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:20
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    45
    Discussies
    0
    Thanks
    29
    Thanked
    24 in 6 posts

    Reden Nieuwe foto's

    Dit zijn nieuwe foto's. Zeer zeker niet van meiden die er werken. Deze foto's zijn volgens mij ook niet in de partytreff gemaakt. Jammer, keek wel een met weemoed naar Nicole en wilde dan eigenlijk gelijk weer gaan. Als iemand weer welke meiden er wel nog werken, schrijf alstublieft :wink:

  13. #63
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.268
    Discussies
    40
    Thanks
    3.540
    Thanked
    3.142 in 670 posts

    Standaard

    Zaterdag nog met de nodige geilheid in het lichaam, na het bezoek in Gelsenkirchen (zie recensie in betreffende topic):D, opnieuw de ijsberenmobiel gepakt en koers gezet naar "Zur Linde". Bij binnenkomst verteld Elke de namen van de dames, 5 stuks, Bate, Carmen, Jenny, Isabelle en Lisa, waarbij ik 3 nieuwe namen hoor, besloten om te blijven. Na het gebruikelijke ritueel, omkleden, slippers aan, douchen en handdoek om de middel geslagen als halve ijsbeer de salon binnengegaan.
    Al redelijk snel komt Bate bij mij zitten, een zeer stevige vriendelijke dame van ca. 30 jaar, en dan altijd weer de standaard vraag "hast du lust" ten gehore brengt, maar geantwoordt dat ik anders niet een partytreff zou zijn:D. Een medebeer vraagt Jenny mee dat doet bate besluiten om ook mee naar de spielwiese te gaan, zelf besluit ik nog even rust te houden. Later komt Bate me halen voor een sessie die boven verwachting scoort, persoonlijk vindt ik haar door een te forse bouw niet aantrekkelijk. na een rustpauze mijn oog laten vallen op de kleine slanke jonge Lisa, een dame zich afstandelijk en koel voordoet, als je haar vertrouwen gewonnen hebt, verandert het bijna in een gfe. Tijdens de liksessie bleef ze passief tot het moment daar was dat ze een zacht gegrom liet horen en haar bekken schudde, daarna haar franse les, gevolgd door een missionaris waarbij ze voorzichtig genomen wilde worden.
    Na wederom een korte pauze weer voor Lisa gekozen, na de liksessie kwam de blonde Jenny, ca 30 jr met grote borsten zich bij het spel voegen, franse les door beide dames, waarna Jenny me als een amazone heeft bereden tot de finish werd bereikt.:teuflisch
    Echt veel tijd om tot rust te komen kreeg ik niet, in de salon kwam Isabelle bij mij zitten en wou weten of ik haar niet vergeten was, een uitgebreide sessie met wederzijds genoegen:D
    Vooor de laatste sessie had ik mijn zinnen weer gezet op Lisa, een korte sesie bestaande uit blasen und ficken was het slotaccoord voor mij deze dag.
    Bij het weggaan nog navraag of een aantal dames nog hier kwamen, bij sommige werd het bevestigd, over anderen werd een vaag antwoordt gegeven

    Een geslaagde dag, mede door de inbreng van de dames. :D

    Op de vraag welke dames hier nog werkzaam zijn: Bate, Carmen, diana, Gina (ook in Willich), Isabelle, Jenny,Lisa, Nicole en Mary.
    Doe navraag om te weten welke dames er aanwezig zijn.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  14. #64
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag voor het eerste keer naar een partytreff geweest na uitvoerig research hier op het (zeer informatieve) forum. Voel me verplicht om ook mijn ervaring op te schrijven.
    Rond de klok van 11:00 uur aangekomen, eerst even gekeken waar het was, daarna de auto geparkeerd in het dorpje op een grotere parkeerplaats. Daarna 10 minuten wandelen naar de lokatie. Na binnenkomst werd ik vriendelijk opgevangen en werd alles uitgelegd en kreeg ik slippers, handdoek en een sleutel voor de locker. Het was niet eenvoudig om je daar om te kleden, omdat het heel donker was. Ook had je weinig ruimte, de lockers stonden op een gang gepropt.

    Even rustig wat gedronken op de sofa's, waar al een aantal meiden zaten (waarvan er eentje al een medeijsbeer aan het pijpen was), kwam Jenny naast me zitten. Jenny is een blonde duitse meid met een goed figuur en begon me teder te kussen. Ze vroeg al snel of ik met haar mee ging, daar had ik geen moeite mee :-) Ze begon gelijk zonder condoom te pijpen, wat ze niet slecht deed. Op een gegeven moment begon het een beetje te irriteren, omdat ze soms met haar tanden erlangs schuurde :-( Daarop gezegd dat ik haar wilde "ficken", ze lachte schoof het condoom erom en ging gewillig op haar rug liggen. Na even in missionaris houding mijn kunsten te hebben vertoond wilde ik graag doggy, maar merkte dat het haar pijn deed, daarom maar weer over op de reeds beproefde missionaris en lekker klaargekomen. Naast me lag een mede ijsbeer met een gigantisch apparaat, waar een andere blonde dame mee bezig was (bleek later Nicole), dat zag er heel goed uit.
    Even wat gedronken, maar al vrij snel kwam Nicole naast me zitten en vroeg plotseling of ik alweer kon. Ik kon niet weigeren, al hoopte ik dat ik het geweer zo snel weer geladen kreeg. Maar jongens wat is deze meid geil!!! Ze pijpt alsof haar leven ervan af hangt, het lijkt alsof ze er zelf plezier in beleefd. Daarna in 69 aan de gang, ze smaakte heerlijk en rook lekker fris. Ook haar kontgaatje bewerkt met mijn vinger, wat ze wel lekker leek te vinden aan haar gekreun te horen.... Daarna in doggy geneukt met mijn middelvinger volledig in haar kont. Op een gegeven moment kwam ze bovenop me zitten en heeft ze me als een volleerd jockey klaargereden tot de laatste druppel. WOW, dit was geweldig!!

    Na een sauna, douche en een broodje kwam Bate (een flinke blonde praatgrage dame) een kijkje nemen bij de sofa's en vroeg wie zin had. Niemand reageerde, dus ik dacht ach ja ik ben nu toch hier, laat ik het maar doen voor het vaderland. Toen ik reageerde zij ze "nein, erst die neue gaste, nicht die shon zweimal sind gewesen", beetje een afknapper. Toen ze merkte dat niemand anders wilde, is ze toch maar met me meegegaan. Ze legde zich met haar dikke lichaam op haar buik en wilde gemasseerd worden, dat ik maar heb gedaan (ze viel bijna in slaap). Van enige erotische spanning was geen sprake meer. Ze voelde even met een handje aan mijn slappe geslacht en concludeerde dat het te vroeg was om nog een keer en adviseerde me om met haar "moushie" te spelen, na even te hebben gevoeld en iets dichter bij te zijn gekomen, bleek dat de "mouschie" stonk naar een verrotte zeepaling..... Voor mij was nu echt de lol over, had spontaan geen zin meer, heb me aangekleed en ben naar huis gegaan.

    TIP: Bewaar Nicole als het kan tot het laatst onder het motto save the best for last!

    Algehele indruk, leuk om eens mee te maken. Accomodatie is niet echt geweldig (kappotte douches, smalle doorgangen, sauna naast de keuken etc.) maar voor die prijs mag je niet zeuren.

  15. #65
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    91
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterisheter Bekijk bericht
    TIP: Bewaar Nicole als het kan tot het laatst onder het motto save the best for last!
    Of neem haar als eerste. Het eerste schot van de dag is vaak het lekerste!

    Welkom op onze site! We hopen nog veel van je verhalen te mogen lezen.

    :wink:
    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #66
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Maar de kans is groot dat als je Nicole hebt gehad, direct naar huis kunt, omdat ze echt iedere druppel eruit haalt. Dan is 70 euro toch nog relatief duur

  17. #67
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    2.140
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Willich => Nettetal

    Als in Willich de tent vol groenbloezen loopt, verkiest Blauwebeer zijn geluk in Nettetal te beproeven.

    Aanwezig zijn Beate, Jenny, Nicole en nog één vrouw wiens naam hij niet kent.

    Beate deed haar best, Jenny heeft nog een behoorlijk lekker lichaam, maar vooral Nicole, die op de zetel al behoorlijk geil werd, en later op de kamer in al haar gaatjes genomen wilde worden, heeft zijn dag weer goedgemaakt.
    Zonder haar zou deze Patrytreff véél minder aanlokkelijk zijn.

    Bb :wink:

  18. #68
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Aanwezig zijn Beate, Jenny, Nicole en nog één vrouw wiens naam hij niet kent.
    Deze vrouw heet Jacky, maar is inderdaad de moeite niet echt waard om te noemen, is de 40 ruim gepasseerd volgens mij. Ze heeft kort donker haar en heeft zeker niet het mooiste koppie van de 4.... Heb tijdens mijn bezoek geen aandacht aan haar besteed. Volgens mij is ze wel aardig en wat rustiger.....

  19. #69
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    28 februari 2018 @ 21:24
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ga morgen naar ZUR Linde, welke dames zullen aanwezig zijn , weet iemand dat?

  20. #70
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    28 februari 2018 @ 21:24
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dat is net het probleem telefoon is stuk :angryfire

  21. #71
    Geregistreerd
    14 februari 2009
    Last Online
    13 oktober 2018 @ 19:11
    Berichten
    61
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Als ze het zelfde "dienstrooster" hebben als vorige week donderdag, zijn het 4 dames, te weten de toppertjes Nicole en Jenny en in mindere mate Beate en Jacky. Veel plezier morgen!

  22. #72
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    28 februari 2018 @ 21:24
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dank je wel peterisheter, zal morgen eens me geweldig laten gaan
    Ik ben er zelf al 2x geweest maar nog nooit Nicole gezien
    Dus hoop ik dat ze er morgen wel is

  23. #73
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    28 februari 2018 @ 21:24
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is naomi , de donkere dame nog aanwezig de laatste tijd?
    was voor mij wel een toppertje

  24. #74
    Geregistreerd
    13 februari 2009
    Last Online
    28 februari 2018 @ 21:24
    Berichten
    24
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    was weer heel fijn vandaag in zur linde
    waren aanwezig Nicole en Jenny en Beate en Jacky en Lisa
    Man man die Nicole is echt wel super, ze neemt lekker haar tijd en laat je hemels genieten
    Jacky en Beate zijn niet zo mijn ding , ze werken veel te vlug af
    Jenny en Lisa zijn ook hemels

  25. #75
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    2.140
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walter555 Bekijk bericht
    Jacky en Beate zijn niet zo mijn ding , ze werken veel te vlug af
    Jenny en Lisa zijn ook hemels
    Volledig mee eens, Beate en Jacky waren ondertussen reeds tweemaal met andere ijsberen op de mat,
    terwijl Blauwebeer en Nicole elkaar uitgebreid bleven verwennen.

    Bij een volgend bezoek moet Lisa er ook aan geloven.

    Bb :wink:

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60