Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Last Online
    17 juni 2009 @ 08:02
    Berichten
    12
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Beitrag Romy en haar reclame-activiteiten

    Ja, smaken verschillen nu eenmaal he, zelf altijd superervaringen gehad met Romy, en heb die nog steeds, zoals afgelopen zondag, een tijdje lekker met haar op een rond bed naast het zwembad gelegen, lekker getongd, we waren zo oververhit geraakt, dat we snel een tentje in de tuin opzochten, en daar weer een supergeil uurtje doorbrachten, later op de avond zijn we nog een uurtje naar de kamer geweest, waar ze mij weer een nieuw staaltje geile sex gaf, onder de douche zei ze, ik wil je in mijn kontje, dit was mijn 1e anale ervaring met haar, ze was zo heet, heerlijk op bed verder gegaan, ook haar strakke kutje gelikt, dit overtrof alle eerdere ervaringen met haar, en die waren al perfect!!!

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diamond blue Bekijk bericht
    Ja, smaken verschillen nu eenmaal he, zelf altijd superervaringen gehad met Romy, en heb die nog steeds, zoals afgelopen zondag, een tijdje lekker met haar op een rond bed naast het zwembad gelegen, lekker getongd, we waren zo oververhit geraakt, dat we snel een tentje in de tuin opzochten, en daar weer een supergeil uurtje doorbrachten, later op de avond zijn we nog een uurtje naar de kamer geweest, waar ze mij weer een nieuw staaltje geile sex gaf, onder de douche zei ze, ik wil je in mijn kontje, dit was mijn 1e anale ervaring met haar, ze was zo heet, heerlijk op bed verder gegaan, ook haar strakke kutje gelikt, dit overtrof alle eerdere ervaringen met haar, en die waren al perfect!!!
    Dit overtreft alles :green_smi
    Romy die over zichzelf schrijft, foei foei, dat doe je toch niet
    Zeker niet als je toegegeven hebt, openlijk, dat je Diamond Blue bent:teuflisch

    Sorry Romy, maar Willem en HM zullen je wel de hemel inprijzen, zelf hoeft dat echt niet, als ik hen bezig hoor heb jij die publiciteit van jezelf niet nodig.
    Niet meer doen, schrijf jij maar lekker over hoe het met Willem was

    :wink:

    Note rplover: we hebben hier zelfs een hoekje, waar je je diensten kan voorstellen, zelfs je anale, daar kan je gerust gebruik van maken, als ik het goed voorheb mag het eens per twee of drie maanden
    Laatst gewijzigd door rplover; 24 juni 2008 om 17:19 Reden: note rplover

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dit overtreft alles :green_smi
    Romy die over zichzelf schrijft
    Nou, volgens mij weet ik nog wel een overtreffendere trap!
    Diamand Blue is geregistreerd op 27 september 2006, er is een ander alias dat iets eerder is geregistreerd en op 27 september 2006 haar eerste bericht heeft geschreven en daarna gaan alle berichten over jawel ... Romy:D
    Het is dat ik Hollandmale wel eens ben tegengekomen, maar anders zou ik toch gaan twijfelen of zij uhhh hij .....
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  4. #4
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik ben echt hoor, aan mij hoef je niet te twijfelen :D.
    Echte man, en nog een heel potente ook. Vraag maar aan Romy :thefinger

    Wel jammer dat RPLover het nodig vond dit zo op het forum te zetten.
    Er zijn trouwens meer vrouwen die op deze manier reclame voor zichzelf maken
    (ik ga echt geen namen noemen), maar dat ff terzijde.

    (Willem en Hollandmale zijn overigens sowieso ook echt... :wink

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Tjsa, met dit soort "spookrecenties" wordt het forum aardig vervuild. En W2 weet al een heel tijdje dat DB hetzelfde is als Romy, lijkt me toch wel iets om als mod op in te grijpen. Goed, nu weten we het dus allemaal, en kunnen we weer over tot de orde van de dag.

    BTW: ik zal het maar bekennen, ik ben eigenlijk Wit-Russische Svetlana, en vindt Willem2 altijd geweldig op de kamer! :D

  6. #6
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Indien er dames zijn die zich hier als man registreren en vervolgens ok nog lovende recensies gaan schrijven dient er natuurlijk onmiddelijk ingegrepen te worden.
    Zoiets haalt de hele betrouwbaarheid van het forum onderuit.

    Als Romy onder haar eigen naam op de daarvoor bestemde commerciële plek een discussie opent als: 'Ik ben Romy, de droom van elke gerontofiel.' heb ik daar overigens geen probleem mee!
    Ongezien de tiefus voor Diamond Blue in elk geval!

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Wel jammer dat RPLover het nodig vond dit zo op het forum te zetten.
    Omdat je het zo mooi vraagt, Pietpotent, nogmaals dus.
    Dat Romy goed of slecht is, laat ik in het midden, maar je gaat geen recensie schrijven over jezelf, dat is fake, en not done.
    Als ik dat niet mag melden, war gaan we dan naartoe?
    Ik vind het gewoon jammer dat Romy dit doet, het commerciële hoekje, dat is daarvoor geschikt, niet haar eigen topic, toch niet op deze manier, Diamond Blue zijn de kleur van haar ogen:D.
    Voila, hiermee heeft ze weer wat extra aandacht, iedereen blij toch

    :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard helemaal gelijk rplover

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat Romy goed of slecht is, laat ik in het midden, maar je gaat geen recensie schrijven over jezelf, dat is fake, en not done.
    Als ik dat niet mag melden, war gaan we dan naartoe?
    Ik vind het gewoon jammer dat Romy dit doet, het commerciële hoekje, dat is daarvoor geschikt, niet haar eigen topic, toch niet op deze manier, Diamond Blue zijn de kleur van haar ogen:D.
    Voila, hiermee heeft ze weer wat extra aandacht, iedereen blij toch

    :wink:
    Ik ben het absoluut met rplover eens en deel ook de mening dat je niet over jezelf recenseert.
    Ook aan mij heeft ze openlijk verklaard dat ze regelmatig op dit forum kijkt en de nickname Diamond Blue heeft.............

    Het zegt meer iets over haar zelf, dan ijsberen die met haar op de kamer geweest zijn.
    ( deze zin kun je overigens op meerdere manieren interpreteren)
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ik ben het absoluut met rplover eens en deel ook de mening dat je niet over jezelf recenseert.

    ( deze zin kun je overigens op meerdere manieren interpreteren)
    Ik vind het ook raar dat zij of niet de schaduw hier even voor opheldering zorgt.

    Ik schrijf hier toch ook niet : dat ik de superman ben die alle vrouwen zo verwent dat ze langs de muur omhoog kruipen wanneer ze van mij een orgasme krijgen.:green_smi

    En ik schrijf ook niet dat mijn goddelijk lichaam en penis de dames in een soort extase brengt dat ik zelfs niet meer af hoef te rekenen maar er E. 50 euro bij krijg.

    En ik schrijf ook niet dat ik geen entree hoef te betalen omdat de leiding mij zo graag ziet komen zodat dit andere ijsberen aantrekt :teuflisch

    Nee dit ga ik niet schrijven omdat iedereen toch al weet dat ik dit heb en ben.:o

  10. #10
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Last Online
    17 juni 2009 @ 08:02
    Berichten
    12
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alles is naar waarheid opgeschreven, dus geen reclame, maar werkelijke ervaringen........................................ ............dat weet degene die het leest..........

  11. #11
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diamond blue Bekijk bericht
    dat weet degene die het leest..........
    Leg mij dan eens uit hoe???

  12. #12
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Böse Blixemse praktijken....??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    ....heb haar geadviseerd om bij ons 'n account te nemen....
    ...Schreef HM op 4 okt 2006...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    ....Wel jammer dat RPLover het nodig vond dit zo op het forum te zetten.....
    Jammer? Jammer dat dit niet eerder gebeurd is!!....:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ....Als je nu eens een echte vent was dan zou je eens wat meer over Badda Bing moeten vertellen en anders over je andere vriendin met dezelfde computer "Jade"....
    ....Schreef Willem op 12 maart 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    ....Er zijn trouwens meer vrouwen die op deze manier reclame voor zichzelf maken
    (ik ga echt geen namen noemen), maar dat ff terzijde....
    Er zullen altijd reclameverdachtige recensies zijn en blijven.

    Maar ik acht het zeer verwerpelijk dat zulke dingen willems (geen tf!) en wetens op deze schaal hier kunnen gebeuren....
    Teruglezend een heel topic met eigenlijk alleen maar reclame / spam, met medeweten van mods en members, dit zijn blixemse praktijken....

    Jammer....
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Laten we in elk geval een unanieme boycot van Romy invoeren bij de clubs.
    (Voor de ijsberen zonder smaak dan, het gros heeft die boycot al niet nodig :thefinger)

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Dit gaat te ver !!!

    En dan bedoel ik nog geeneens wat Romy hier allemaal aan het uitvreten is als wel de opmerkingen en insinuaties die hier gedaan worden door ijsberen :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht

    Er zullen altijd reclameverdachtige recensies zijn en blijven.

    Maar ik acht het zeer verwerpelijk dat zulke dingen willems (geen tf!) en wetens op deze schaal hier kunnen gebeuren....
    Teruglezend een heel topic met eigenlijk alleen maar reclame / spam, met medeweten van mods en members, dit zijn blixemse praktijken....

    Jammer....
    Indien dhr Silvester een echte vent is dan zou hij dat mij eens in een persoonlijk gesprek kunnen uitleggen. Deze beschuldigingen aan mijn adres zijn namelijk redelijk absurd en verwerpelijk.


    Zoals reeds aangegeven heb ik in een vroeg stadium laten blijken dat ik vermoedens had dat er in deze topic sprake was van reclame :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Als je nu eens een echte vent was dan zou je eens wat meer over Badda Bing moeten vertellen en anders over je andere vriendin met dezelfde computer "Jade".

    :wink:

    PS Niks ten nadele van Romy overigens .............
    en

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Piet in dit geval denk ik dat het een droom blijft

    Vraag maar wat anders voor Sinterklaas

    Een ieder heeft daarvan kennis kunnen nemen.
    Ik en andere moderatoren kunnen alleen een nickname zien, vaak een vaag emailadres en IP-adres. Dus in dit geval heb ik gewoon in een vroeg stadium het sterke vermoeden uitgesproken van zelfbevrediging . Want het echt constateren en bevestigen heeft Romy zelf gedaan op de kamer in Villa Vertigo ( nadat ik aan zelfbevrediging had gedaan)

    Maar het is uiteraard de plaatselijke "relnicht" rplover die alles uit de doeken moet doen :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dit overtreft alles :green_smi
    Romy die over zichzelf schrijft, foei foei, dat doe je toch niet
    Zeker niet als je toegegeven hebt, openlijk, dat je Diamond Blue bent:teuflisch

    Sorry Romy, maar Willem en HM zullen je wel de hemel inprijzen, zelf hoeft dat echt niet, als ik hen bezig hoor heb jij die publiciteit van jezelf niet nodig.
    Niet meer doen, schrijf jij maar lekker over hoe het met Willem was

    :wink:

    Note rplover: we hebben hier zelfs een hoekje, waar je je diensten kan voorstellen, zelfs je anale, daar kan je gerust gebruik van maken, als ik het goed voorheb mag het eens per twee of drie maanden
    daarmee maakt hij nog eens extra reclame :o

    Ik zal één en ander in de loop van de dag opschonen, verplaatsen en aanpassen.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Blinzeln Echte vent...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ....Indien dhr Silvester een echte vent is dan zou hij dat mij eens in een persoonlijk gesprek kunnen uitleggen. Deze beschuldigingen aan mijn adres zijn namelijk redelijk absurd en verwerpelijk.
    Deze echte vent met een echt -weliswaar "shagloos" * - aanhangsel heeft Willem inmiddels een PB gestuurd waarin ik e.e.a. toegelicht heb, en waarin ik hem ook mijn excuses heb aangeboden omdat enkele zinsneden te persoonlijk/kwetsend zijn overgekomen.

    No hard feelings verder, we hebben er in ieder geval mee bereikt dat het topic -terecht- opgeschoond kan worden.



    * met dank aan Anna
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Beste IJsberen,

    Ga hier maar verder met de discussie over Romy en haar reclame-activiteiten. Betrek in deze topic ook maar meteen andere vrouwen die op deze site reclame voor zichzelf maken.
    Deze site heeft altijd getracht om op een normale wijze ruimte te geven aan "vrije dames". Hiervoor is een reclamegedeelte (Hi Ik stel me even voor commercieel ) en daarnaast kunnen ze in het algemene gedeelte gewoon meedoen aan discussies (mits zij zich houden aan de regels en niet ieder bericht een advertentie wordt)
    In het geval van Romy lag het voor mij zo voor de hand dat een ieder die de topic doorleest dat wel zal doorhebben. Dat ik dan bepaalde berichten niet weghaal en tracht met een interne mail of een kwinkslag het probleem "spam" op te lossen ; is misschien de charme van het forum. De vrijheid van de één wordt misschien daardoor wel beknot voor de ander........

    @ Romy/Diamond blue
    Wie kaatst kan de bal verwachten .....

    @ Heel wat IJsberen,
    Het woord "respect" is door onze huidige regering dermate misbruikt dat het zijn betekenis heeft verloren. Laten wij enige ijsberen-beschaving hebben en wat meer respect hebben voor dames die "het vak" uitoefenen.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Mag ik ook reclame maken????

    Ik ga ook reclame maken:
    Ik was opnlangs in Club ..... en daar trof ik de wonderrschone K.
    Na een goed gesprek waarbij ik duidelijk liet merken dat ik haar ECHT interessant vond zijn we naar de kamer getogen. Daar heb ikhaar geweldig verwend, wel drie keer.
    Na afloop nog gezellig een goed gesprek gevoerd en samen gedoucht.
    Vervolgens trof ik A. Ook hiermee een zeer interessante conversatiegevolgd door een sessie waar de vonken van af vlogen. Vervolgens heb ik haar nog een massage gegeven waarvan ze bijkans in slkaap viel, zo ontspannend was die.
    Toen trof ik tot mijn verassing ook nog B. ze was bang dat ik al mijn kruit al verschoten had. Maar natuurlijk niet schat, voor jou heb ik altijd tijd. Ik heb nog wat voor je bewaard. Ondertussen was de pijp ver leeg dus wat ik had kwam na hard werken uit mijn kleine teen, maar omdat ik zo hard heb gewerkt heeft ze geweeeldig genoten.

    Na afloop ging ik moe maar voldaan naar huis, de drie dames kwamen mij met hartstochtelijke zoenen uitzwaaien en riepen in koor : tot ziens lieverd, kom je snel weer?

    Nou, als dit geen zelfrecensie is waar de dames van denken : "Die (ik dus)wil ik hebben" , dan weet ik het ook niet meer.

  18. #18
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Nummer 13, poll, en ZaZen....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ....Ik klaag je trouwens aan hiervoor, voor de commissie van ijsberen, met als jury, de onverbiddellijke Randy, de overcorrupte Big30, de zieke geest SirWankalot, onze haartjestrekker Picasso1, onze Neanderthaler Oblix, onze geile hond Rex, onze eekhoorntjes, de EK-corrupte Tiga, onze tweeling Jansen en Sonny, en Gustomass, die een verslag erover mag schrijven :teuflisch (heb ik al twaalf juryleden?) .... .
    Ik bied mij vrijwillig als nummer 13 aan, voor het geval de stemmen staken.
    Ik beloof jullie -na onderhandeling- dat ik zeer onpartijdig zal zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En als die recensie naar waarheid is, moet die anaallover die haar de zondag gepakt heeft, maar de ballen hebben een recensie neer te pennen, hij had de ballen haar in haar kontje te neuken ook
    Getekend: de "relnicht"
    Polletje opzetten....?

    Silvester die Romy in ZaZen gaat ontmoeten....:smile:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  19. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht

    ...
    zolang ze niet verder gaat dan de "relnicht" himself . Ik klaag je trouwens aan hiervoor, voor de commissie van ijsberen, met als jury, de onverbiddellijke Randy,
    ...
    Aanklagen? Je bent een relnicht, EN dit keer heb je wat mij betreft 100% gelijk.

    Onverbiddelijk als altijd de jouwe, zolang je zo mooi over je SM ervaringen blijft schrijven!

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Jansen als jurry dan komt alles goed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diamond blue Bekijk bericht
    Alles is naar waarheid opgeschreven, dus geen reclame, maar werkelijke ervaringen........................................ ............dat weet degene die het leest..........
    Laat deze lezer dan ook even terugschrijven en als Romy zo goed is laat ze dan even met Jansen contact opnemen dan schrijf ik hier wel een ressentie over.
    Blijkt het een succes te zijn dan staan ze voor jouw/haar in de rij.
    Zie bij V.Vertigo na mijn verhaal over Anna.
    en wat de kamerprijs betreft daar komen we wel aan uit.:green_smi

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Het was zo erg dat dat arme kind twee weken niet meer komen werken is, bang voor een gang bang, ik noem ze tegenwoordig "Anna-BangBang":teuflisch

    :wink:
    Waarom denk je dat ik ook al drie weken weg ben geweest.
    ik had een kwade duitser achter me aan en die houdt
    van pang pang maar is opgelost nu de Duitser heeft zich terug getrokken en zijn Poolse vriendin los gelaten.
    Jansen heeft weer zijn best gedaan en gewonnen.
    Het is nu ; Bang Bang Jansen Ram Ram

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

  Living Room 468*60