Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Brit star

  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Böse Brit star

    Was gisteren in België, in Dessel ( afspraak met een klant) die gelukkig om 4 uur was afgelopen. Dus toen maar even doorgereden naar Ritz. Er waren slechts 4 beren binnen, incl mezelf en 3 dames. Wat een barre toestand. Nou ja maar wat gegeten en had ene Britt gespot een brunette van in de 30 met grote c/d sillicons.....................haar aangesproken, ze begon al meteen van ik heb liever Belgen dan Nl'ers want Belgen zijn vrijgeviger en kijken niet op de klok. Nou ja dacht ik ik laat het kaas niet van m'n brood eten en gaf aan dat ik een andere NL was. Na ruim een half uurtje wachten samen in de jacuzzi. Begon leuk en goed, ze begon vrij snel met lekker pijpen in bad en wilde vrij snel daarna eigenlijk naar de kamer. Ik dacht nog vreemd ze zei dat ze niet op de klok keek en de tijd wilde nemen, maar goed naar boven gegaan. Begon de riedel weer over die Belgen. Geprobeerd er wat van te maken, maar bij mij lukte het niet meer......................vroeg haar me te pijpen ,maar daar had mevr. geen zin (meer) an..........Nee ze wilde neuken zij ze. Ik zei dan moet je hem eerst wat stijver en harder maken anders is het snel afgelopen met het feest. Ze likte een paar keer en wilde genomen worden zei ze.

    Nou goed 3 keer gestoten denk ik, maar ik bakte er niets meer van. Voor mij was het over. Ik zei sorry maar er is werkelijk geen klik tussen ons, helaas. Ze was redelijk gefrusteerd en irriteerde zich mateloos. Ik heb het nog netjes weten te houden. Ik zei nog je kunt ook de volgende keer een ander treffen die het misschien op een niet subtielere wijze aanpakt. Bij het afrekenen wist ze ineens niet meer hoeveel tijd we verbruikt hadden en deed ik net of ik de prijzen niet meer wist. IK zei tegen d'r we waren kwart voor acht in de jacuzzi en het is nu half 9. Maar ik betaal wel voor een uurtje. Ik gaf 100, toen zei ze moet je nog geld terug hebben?? Maar echt op zo'n toon weet je wel. Ik zei ja................ Ik heb geen klein geld zei ze nog, Nou dan wissel je toch even zei ik. Opeens kwam er 20 euro tevoorschijn. Kan er nog een zoentje vanaf zei ik, Nee laat maar zei ze.

    Normaal doe ik dit niet maar heb na het douchen meteen melding gemaakt bij de receptie, waarbij ook Robbert Jan erbij werd gehaald. Maikel was er niet, zie hij, maar die bemoeid zich doorgaans niet met dit soort zaken zei R-J. Hij was blij dat ik er melding van maakte, want ik was niet de enige zei die.........hij had het o.a. over die man die GT heeft opgezet die had ook slechte ervaringen met deze Britt. HIj bood zijn excuses aan voor het gebeuren en gaf me een vip kaart met recht op een gratis entree de next time.

    Wellicht ga ik volgende week of die week erna, want dan zijn er weer zo'n 20 -25 dames zo werd mij verzekerd.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    tja, ik kan alleen bevestigen dat ik op de franstalige website ook een aantal slechte ervaringen heb gelezen i.v.m. Brit. Zij heeft dus blijkbaar niet alleen problemen met Nederlanders.

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik denk dat ze alleen vlamingen wil

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Britt vervolg...............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik denk dat ze alleen vlamingen wil

    Willem2
    Mij werd verzekerd dat ze op het matje wordt geroepen. Of dit soelaas biedt,moet gaan blijken. Maar ze krijgt het in ieder geval van hoger hand te horen, want er zijn meer klachten of d'r.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Brit vervolg....

    Mag je nog van geluk spreken dat ze geen champagne vroeg...
    Je hebt wel geluk dat je een vrijkaart hebt gekregen voor een volgende keer.
    Begrijp ook niet waarop het slaat ivm GT. Bij mijn weten heeft deze Brit daar nooit gewerkt. Ik heb deze Brit gezien in Ritz toen ze er pas was (toen nog blond) en naderhand toen ze haar, haar geverf had.
    Of er volgende week inderdaad 20 a 25 meiden zijn betwijfel ik ten zeerste - wordt wel vaker gezegd.

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Ondertussen is ons ter oren gekomen dat deze dame niet meer bij ritzclubbing werkzaam is.

  7. #7
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    26 oktober 2017 @ 05:24
    Berichten
    87
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    8 in 4 posts

    Reden Brit star

    Hee, ben gister met Brit in een hotelletje geweest, was echt top!
    Heb haar gevonden op Tophookers.net .
    Van haar vernam ik waar ze eerst gewerkt had en ben daarna toch wel nieuwschierig gaan zoeken naar recencies. Kwam tot mijn verbazing weinig postiefs tegen.
    Ik betaalde voor een heel vol uur E 150,-- (wat ruim uitliep) en heb echt genoten:D :D

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Als Kidman dan ook nog wat contactgegevens wil achterlaten, bvb hoe we deze dame kunnen contacteren?

    Alsmede een mooi formuliertje wil invullen.
    Wij danken u zeer.

  9. #9
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    26 oktober 2017 @ 05:24
    Berichten
    87
    Discussies
    4
    Thanks
    20
    Thanked
    8 in 4 posts

    Blinzeln

    Kijk even bij je prive berichten, als je geweest bent, mag jij een formuliertje invullen :thefinger :D
    Nee, even zonder gein, ze is ontslagen in de Ritz, verder kwam ik alleen maar negatieve recensies tegen, als zou ze een geldwolf zijn.
    Aangezien ik net nieuw ben hier, wil ik geen confrontaties over reclame etc.
    Als jij nu ook zo tevreden bent als ik, dan weten we het zeker dat ze goed is en dan verdient ze een formuliertje:D :D

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    + 32499344940

    Zo nu weten we ook weer hoe we deze dame kunnen contacteren.
    Het formuliertje mag je zelf ook invullen hoor !

  11. #11
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    4 januari 2014 @ 17:53
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Babylon 468*60