Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Sarah, Club Mabuhay

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard Sarah, Club Mabuhay

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang

    Lengte dame : +/- 1,65 m

    Postuur/Cupmaat : Slank/B

    Nationaliteit/Taal : Portugees/Nederlands

    Leeftijd : 20-25

    Tatoeages/Piercings : Geen/Geen

    Service : TZ, PZC, Beffen, NMC

    Voordelen : lieve latina, GFE, nieuw in het vak

    Nadelen : litteken keizersnede op de buik, beharing op de onderrug

    Tijdsduur : 0,5 uur

    Prijs : 50 euro

    Vers vlees in de kuip te Mabuhay! Na het verscheiden van Vicky en Kelly werd het team eindelijk weer versterkt. Ik werd vorige week niet alleen voorgesteld aan de eeuwige Christy en aan latina-MILF Manuela, maar ook aan twee nieuwe: een geblondeerd niet al te groot meisje met hele mooie strakke tieten en een wat verlegen donker meisje in zwarte bh & slip, Sarah. Niettegenstaande het lelijke keizersnede-litteken op haar buik een zeer aantrekkelijke verschijning.

    Ze is Portugese, naar eigen zeggen pas een dik jaar in België, maar ze spreekt zo goed Nederlands met een volgens mij Westvlaamse tongval, dat ik dit moeilijk kan geloven.

    Sarah bleek spiksplinternieuw te zijn, niet alleen bij Mabuhay maar ook in het vak. Ditniettegenstaande of net daarom was haar service uitmuntend te noemen: lieve zachte TZ, lekker pijpen, neuken met een sensualiteit waar nog geen routine was ingeslopen. Enkele kleine nadelen: ze heeft een nogal behaarde onderrug (de rest is helemaal geëpileerd, jammergenoeg haar doos ook), die mij echter helemaal niet stoort, en een flinke jaap in haar buik, wat zijn die zuideuropese gynecologen toch slachters! Qua service kan ik enkel opmerken dat ze bij het pijpen nog wat uithoudingsvermogen moet kweken, maar dat komt wel, ze krijgt nu gelegenheid genoeg om te trainen. En of je in haar mondje mag komen weet ik niet, dat ga ik een volgende keer proberen.

    Sarah is een mooie aanwinst voor het Mabuhay-team. Ik voelde me heel erg goed tussen haar benen, een plekje waar ik nog vaak zal vertoeven.

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Sarah

    Afgaande op de ervaring van de vorige schrijver wil ook Krimson het nieuwe vlees in Mabuhay aan de fijne-vleeswarentest onderwerpen. :D

    Echt fijn kan men Sarah niet noemen, maar haar L&H-dialect komt wel schattig over. Haar eerste vraag op de kamer is of Jörg ‘hezehd geeft dat klaarkomen in gaar mond niet kan’. Dit is nochtans een standaardservice in club Mabuhay.

    Na de wasbeurt komt zij op bed liggen, en legt uitvoerig uit waarom haar benen niet volledig geëpileerd zijn.
    Tijdens het pijpen klaagt zij dat haar haren in de weg hangen , en tijdens het neuken doen haar knieën plots pijn .
    Misschien is zij gewoon overwerkt ten gevolge van bovenstaande goede recensie!

    Na de beurt met Sarah laat Krimson de geblondeerde Spaanse Cloë met de strakke tieten aanrukken, die 30 minuten likt en pijpt alsof haar leven ervan afhangt en een tweede lading in haar mondje laat verdwijnen; Mabuhay-kwaliteit.

    Voor Krimson komt Sarah slechts tot Maya’s enkels. Hopelijk komt zij ooit terug ….

    Krimson :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Last Online
    5 maart 2011 @ 14:13
    Locatie
    republiek limburg
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sarah is een tijdje weg gebleven, maar is terug op post. Ze is nog steeds geen Mabuhay-kwaliteit, maar het blijft een lief snoetje

  4. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Mabuhay-kwaliteit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigbromby Bekijk bericht
    Sarah is een tijdje weg gebleven, maar is terug op post. Ze is nog steeds geen Mabuhay-kwaliteit, maar het blijft een lief snoetje
    Héél spijtig, maar dé befaamde Mabuhay-kwaliteit is voorlopig ver te zoeken.
    Met heimwee denkt Blauwebeer terug aan Nikki en Maya. Those were the days. :o

    Gelukkig duikt er af en toe een oude bekende op :zauberkis, maar meer hierover in een ander topic.

    Bb :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik moet intussen jammergenoeg de mening van BB & BB bijtreden: Sarah onlangs nog eens genomen, en ze is intussen duidelijk een geroutineerde dvp met smetvrees geworden. Bij het wassen vooraf gebruikt ze bijna een halve liter zeep, vingeren mag niet (vuil onder de nagels, heel gevaarlijk!!!), etc ...
    Bovendien gedraagt ze zich bazig op een kinderachtige manier (handjes af, handjes naast je leggen, etc..., rrrraaaaaaaah !!) en verwart ze wereldwijsheid met het debiteren van de grootste dommigheden.
    Nu, dit laatste komt wel meer voor en dan haal ik er dan de schouders voor op, ik kom immers niet bij een dvp voor de hoogstaande conversatie, maar bij Sarah verergert het het totale plaatje nog.
    Van de GFE van de eerste keer blijft dus niks meer over, allicht de invloed van Manuela, die ziet de klanten ook maar als melkkoeien.
    Te mijden.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Last Online
    5 maart 2011 @ 14:13
    Locatie
    republiek limburg
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Héél spijtig, maar dé befaamde Mabuhay-kwaliteit is voorlopig ver te zoeken.
    Met heimwee denkt Blauwebeer terug aan Nikki en Maya. Those were the days. :o

    Gelukkig duikt er af en toe een oude bekende op :zauberkis, maar meer hierover in een ander topic.

    Bb :wink:
    Overigens weet ik van collega-ijsberen dat je een ziekte kon oplopen van o.a.Maya..........
    :teuflisch
    Manuela is ook zo eentje waar je hygiënisch-gewijs best even voor oplet. Ze doet wel eens nzc, maar hou de zalfjes maar klaar.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.