Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 43

Discussie: Laren, Boccaccio

  1. #1
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 11:38
    Berichten
    26
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard Laren, Boccaccio

    Onlangs hier een prima ervaring gehad. Na wat rondkijken een knappe donkere meid uitgenodigd wat te gaan zwemmen. Ze zei dat ze niet verlegen was en dat bleek. In het zwembad volop zoenen, kussen en vingeren, mijn vingers diep in haar volkomen gladde kut mogen begraven en kon daar ook mee door gaan terwijl anderen op de kant stonden te kijken.

    Toen ik behoorlijk opgewarmd was, is ze op de rand van het zwembad gaan zitten en spreidde ze haar benen wijd, zodat ik staande in de "bubbelhoek" van het bad haar uitvoerig kon vingeren en beffen. Na afspoelen in de douche op een ligstoel verder gegaan en uiteindelijk daar ongegeneerd liggen neuken. De gedachte dat er ieder ogenblik iemand kon komen en ons dan bezig zou zien, zorgde er wel voor dat ik wat sneller kwam dan normaal, maar het is supergeil.

    Begreep overigens dat het in de zomer op het buitenterras bij het zwembad ook niet alleen bij praten blijft, maar dat er ook wel eens een goede vrijpartij ten beste wordt gegeven, waar anderen bij zijn.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Beste Geilaard,
    Geef nog eens de prijzen zoals die gelden in Boccaccio voor deze gierigaard
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik begrijp echt niet waarom mannen naar Club Boccaccio in Laren gaan. De vrouwen zijn er zeker niet mooier dan in Goldentime, en daarnaast kost een uur daar zeker rond 250 EUR, waarschijnlijk 325 EUR.

    Terwijl je in Goldentime voor 75 EUR per uur een mooiere vrouw hebt en betere service. Daarnaast is Goldentime als club mooier dan Boccaccio. Werkelijk, ik begrijp echt niet waarom mannen naar Boccaccio gaan.

    Boccaccio is echt weer zo'n typisch Nederlands bordeel, waarin men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden Duur en pissed off....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    ....men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.
    Voor 'n doorsnee ijsbeer als ondergetekende was (is) dit inderdaad geen aan te raden club.

    Ik ben er jaaaaren terug 'n paar keer geweest met "vriendjes".

    Toen was het al schrikbarend duur, echter altijd 'n volle bak, veel penose met moeilijk geld, BN'ers (!), en gokkende aziaten aan de pokertafel zijn me bijgebleven.

    (En 'n MILF die zo geil was dat ze me compleet onderspoot toen ze alleen nog maar op Silvestertje ging zitten....
    En toen ik was op mijn beurt "pissed off" want ik had nog niet eens de tijd gekregen mijn broek uit te doen....)
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard niet de moeite waard

    Ik ben ooit ook een keer in Boccaccio in Laren geweest. Op zich niet veel bijzonders. Ze hebben een centrale hal waarna je de barruimte betreed en hebben ook een binnenzwembad wat ik er toen ( wat ik er me nog van kan herinneren ) niet echt schoon vond uitzien..................

    Ik ben toen naar de kamer geweest een uurtje. Een uurtje met entree kostte toendertijd rond de 400 gulden ( zo'n dik 180 euro dus.....).

    Ach, ik heb het een keer gezien. Maar de overdrevenheid van sommigen dat het '' de club '' van Nederland zou zijn, deel ik absoluut niet.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  6. #6
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet waarom mannen naar Club Boccaccio in Laren gaan. De vrouwen zijn er zeker niet mooier dan in Goldentime, en daarnaast kost een uur daar zeker rond 250 EUR, waarschijnlijk 325 EUR.

    Terwijl je in Goldentime voor 75 EUR per uur een mooiere vrouw hebt en betere service. Daarnaast is Goldentime als club mooier dan Boccaccio. Werkelijk, ik begrijp echt niet waarom mannen naar Boccaccio gaan.

    Boccaccio is echt weer zo'n typisch Nederlands bordeel, waarin men denkt bijzonder te moeten zijn door te pronken met Champagne, golfbaan en vergaderruimte. Het slaat de plank volledig mis.

    Beste bergm550,

    Niet iedereen is in de mogelijkheid om naar Duitsland te rijden voor een nummertje te maken in jou genoemde club GT.
    Zeker uit de regio 't Gooi is het een behoorlijk stuk rijden en niet iedereen beschikt over zoveel tijd. Er zijn ook nog mannen die een "privé" leven hebben waardoor ze niet in de mogelijkheid zijn om af te reizen naar Duitsland. Dus voor deze groep mannen zijn de clubs en ramen in Nederland een goed alternatief.
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard Kelly werkt in exclusieve seksclub 'Boccaccio'

    AMSTERDAM - Voormalig Big Brother deelnemer Kelly, die in 2000 een geslachtsverandering onderging, blijkt al enige tijd op donderdag- en vrijdagavond in de Gooise ‘herensociëteit’ ‘Boccaccio’ in Laren te werken. De exclusieve seksclub wil met de transseksueel inspelen op de vraag van de klanten. LEES VERDER


    Bron: www.telegraaf.nl
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  8. #8
    Geregistreerd
    3 juli 2008
    Last Online
    8 januari 2014 @ 00:20
    Berichten
    9
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Tja...ben er twee keer geweest en twee keer achteraf spijt want een uurtje neuken kost al gauw € 250,= en ik ben de tijd een keer vergeten. Toen moest er nog ff € 140,= bijbetaald worden voor 10 minuten. Daar kom je dus niet zo vaak, al is het bij mij om de hoek. Dan kun je inderdaad beter naar Duitsland rijden. Een doorsnee saunaclub heeft meer mogelijkheden qua welness dan die hoerenkast in Laren. (want laten we wel zijn; je kunt er vergaderen, golfen en weet ik veel wat MAAR daar kom je niet voor naar Boccaccio) Moet wel zeggen dat de dames bij Boccaccio van een goed nivo zijn, je kunt er normaal mee communiceren, beter dan in een doorsnee saunaclub in Duitsland waar veel oosteuropese dames amper duits of engels spreken. Dat telt wel! Het meest ergerlijk is die 'receptioniste' achter die veel te grote tafel in de hal van die tent en 's-avonds een veel te grote klerekast bij de voordeur. Het is alsof je bij de Tokkies op visite komt.

  9. Onderstaande 2 leden hebben John_68 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (15 mei 2011),fg22 (27 juni 2020)

  10. #9
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    15 juni 2012 @ 09:59
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    als je voor een bezoekje aan een van de sauna clubs in duitsland dik 2 uur moet rijden (en 2 terug zzzz) dan is Laren zo gek nog niet, ben er verschillende keren geweest en eigenlijk altijd wel een geslaagde avond gehad, er zijn veel leuke meiden aanwezig.
    Jullie hebben wel gelijk dat het aanbod veel ruimer is, en de kosten beduidend lager zijn in de bekende sauna clubs, maar vanuit regio A'dam is het gewoon te ver.. En in de regio A'dam heb je niet zo heel veel keuze meer uit echt goede clubs naast LV & Boccaccio. Een paar keer per jaar rij ik echter zo snel als mogelijk langs laren om naar Goldentime te scheuren

  11. Onderstaande leden hebben Mouse bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2020)

  12. #10
    Geregistreerd
    2 oktober 2010
    Last Online
    30 maart 2022 @ 09:50
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    ik ben er ook verschillende keren geweest, soms niks gedaan maar wel vertrokken met wat tel nr's.
    en in de betalende keren, tussen de 250,- en de 1150,-,
    dat laatste was wel ff schikken, daar ging die vent rekenen vanaf dat ik t bad binnen kwam tot vertrek.
    was met een vriend en die gaf de dames ook volgas te drinken en in t zwembad ging dat nog ff door.
    was wel een leuke dame, was in t zwembad tegen me op aant rijen en later in die strandstoel t afgemaakt.
    leuke was, een andere aanwezige klant met dame zaten 1.5m van me af in t zwembad toe te kijken hoe ze me verzwolg, wel lachen!!

    maar ja, daar komen we niet meer, de dames in duitsland zijn idd 10 x beter en ietsie meer keuze..

  13. Onderstaande leden hebben gerrit11 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 juni 2020)

  14. #11
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Tering... daar neuk je in de saunaclubs in duitsland je leuter van je lijf met alle denkbare opties en service enz....

  15. #12
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Berichten
    610
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    465 in 221 posts

    Standaard

    Hoe is het hier tegenwoordig?

  16. #13
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    WAARSCHIJNLIJK RUSTIG, clubs in Nederland gaan per 1 juli weer open.

    Groet, schoolmeester.

  17. #14
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Net als in deze thread, rustig...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  18. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Net als in deze thread, rustig...
    Ze hebben in ieder geval de tijd gehad om de bloedspatten en die krijtstrepen op de oprit te verwijderen.

    Kwam er in ‘90-iger jaren een paar keer. Is niet echt een saunaclub, meer een privéclub, je kon er ook gewoon in dagelijkse kleding rondlopen, wel mooi en met zwembad. Maar ik heb er nooit mensen lol zien maken met strandballen alleen veel poenige lui die met flessen bubbels indruk meenden te maken.
    En Garde

  19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 juni 2020)

  20. #16
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Huh, dacht altijd dat Boccaccio een discotheek was

  21. #17
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Nee, een luxe sexclub gelegen vlak bij de A1 in het bos.
    Komt veel penoze uit het Gooi met geld smijten.

    Groet, schoolmeester.

  22. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (28 juni 2020)

  23. #18
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Lees: er kwam veel penoze uit Amsterdam in het Gooi met geld smijten, zeker toen in Bocaccio ook nog gegokt kon worden. Eddy_V refereerde er al aan, het was de plaats delict van de moord op (de ontzettend sneue... ) Martin Kok, die op dat moment zelf geloofde dat hij inmiddels misdaadjournalist was geworden... inmiddels opgenomen in het dossier Marengo inzake Taghi...

    jammer dat Bocaccio geen saunaclub is, want volgens mij wel het enige bordeel in Nederland (en misschien ook wel ver daarbuiten) dat beschikt over een 9-holes putting green, een afslag kooi en drie chipping/pitching greens...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  24. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (28 juni 2020)

  25. #19
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Verdomd ja dat hebben ze ook nog!
    Kan mij niet herinneren of dat er rond ‘98-‘99 ook al was.

    Misschien dan toch weer eens een bezoekje wagen: goed alibi met excuus van de wrong hole !
    En Garde

  26. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (28 juni 2020),mentholbear (28 juni 2020),pietpotent44 (28 juni 2020),WANDELAAR5 (26 oktober 2021)

  27. #20
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 02:28
    Berichten
    589
    Discussies
    15
    Thanks
    4.773
    Thanked
    2.103 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Misschien dan toch weer eens een bezoekje wagen: goed alibi met excuus van de wrong hole !
    Ik dacht dat je daar Theo's al voor had. Dan weet je zeker dat je de wrong hole hebt.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 juni 2020),Patjax (21 februari 2021)

  29. #21
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Ik dacht aan deze discotheek (gesloten in 1993) in Destelbergen, bij Gent in de buurt:

    https://youtu.be/p5WSiJVZQWk

  30. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 juni 2020)

  31. #22
    Geregistreerd
    26 oktober 2021
    Last Online
    28 februari 2022 @ 00:57
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard Marloes !!! Bocaccio Laren

    Iemand al eens Marloes geprobeerd? Aanrader!!!

  32. #23
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.688
    Thanked
    9.546 in 3.446 posts

    Standaard

    1e echte bericht van een nieuw lid of reclame?

  33. #24
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Ik denk t laatste........

  34. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (26 oktober 2021)

  35. #25
    Geregistreerd
    26 oktober 2021
    Last Online
    28 februari 2022 @ 00:57
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Eerste echte bericht, Marloes is een Nederlandse vrouw die het echt voor haar plezier doet. Ze tongzoend als de beste, heel erg vrolijk en lief, mooi en academisch opgeleid. Verder heb ik helemaal niks met bocaccio. Ze is er altijd alleen op donderdag avond, meer seks werk doet ze niet, ze heeft een goede baan ernaast.

  36. Onderstaande 3 leden hebben Jorisxxx bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 1 november 2021),pret (27 oktober 2021),Wentelt Eefje (28 oktober 2021)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11.

Freude 468*60