Bekijk resultaten enquête: langste sessie in een saunaclub

Aantal stemmers
93. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • 1 uur

    16 17,20%
  • 2 uur

    22 23,66%
  • 3 uur

    9 9,68%
  • 4 uur

    16 17,20%
  • 6 uur

    12 12,90%
  • 8 uur

    5 5,38%
  • 10 uur

    4 4,30%
  • 12 uur of meer

    9 9,68%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54
  1. #1
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Je langste sessie in een saunaclub

    je langste sessie in een saunaclub.

    Natuurlijk is het fout en tegen het 3 gebod, maar foute dingen kunnen o zo lekker zijn .

    Ik heb het niet precies bijgehouden, maar bij mij waren het meer dan 8 aangename uurtjes samen.

  2. #2
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    dik vijf uur en ja ik werd er ook nog eens verliefd bij :(

  3. #3
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    2 uur maar ga normaal altijd 1 uur is voor mij precies goed lekker rustig aan doen een half uur is net te kort.
    de hoeren lusten er wel pap van

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
    Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.

    :wink:


    PS Nog maar even een inkoppertje voor Bredero ( belg die niet naar het EK gaat ) : Het gaat ook over jou !!! Zo vroeg mogelijk met een dame naar de kamer gaan om ze maar onbevlekt te kunnen ontvangen en ze van iedereen af te kopen Wat denk je van de volgende dag en de dag erop .....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    8 uur, voor de mensen die in loondienst werken is dat toch 1 werkdag?

    Voor mij is 1 a 1,5 met een bekende dame normaal (lekker rustig aan)goed is goed.

    Tot voor ongeveer 1 maand terug eigenlijk altijd wel een aantal uren met de zelfde dame. Op afspraak heet dat ook wel

    Dat laten we sinds een maandje achterwegen, je krijgt de sfeer van de tent totaal niet mee en mist al het andere moois wat er rondloopt voor evt

  6. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
    Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.
    Ik ben het met je eens, maar soms ben ik ook weleens 3-4 uur met iemand op de kamer geweest, zoals Lara, Silvana, Nadja of Cosmina in Goldentime. Ook al kan lang kamerbezoek schadelijk zijn voor de man, en belastend voor de vrouw, maar de tijd met deze vrouwen vliegt altijd voorbij. Althans dat is mijn indruk, dus het hangt ook van de vrouw af. Ik boek altijd 1 uur, en als het gezellig is, dan verleng ik.

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
    Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.

    :wink:


    PS Nog maar even een inkoppertje voor Bredero ( belg die niet naar het EK gaat ) : Het gaat ook over jou !!! Zo vroeg mogelijk met een dame naar de kamer gaan om ze maar onbevlekt te kunnen ontvangen en ze van iedereen af te kopen Wat denk je van de volgende dag en de dag erop .....
    Lang op de kamer? Ik?

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Lang op de kamer? Ik?
    Koppen kan die dus niet Hoe komt die kale kop dan :D

    Om allerlei misverstanden uit de wereld te helpen : Bredero gaat het liefst hele en halve uurtjes ( maar dan wel heel veel hele uurtjes achter elkaar :green_smi )

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een goede film duurt niet langer dan 2 uur
    ...
    Vaak heeft Willem2 gelijk maar dit keer praat hij poep :thefinger. Een goede film kan 6 uur duren (Novecento) en verder heeft een goede film niks te maken met een goede sessie .

    en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
    Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.

    :wink:
    ...
    Maar dit klopt wel weer helemaal... :o

    1x 8 uur doorgebacht met een hele speciale dame, al weer lang geleden. Maar dat was ook wel de laatste keer.

    Nu beperk ik het (uit zelfbehoud ) tot max 2 uur, en idd, dat is mooi zat nu.

    Maar een Long Time (hele nacht!) zoals in Thailand, daar gaat toch niks boven!

  10. #10
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Lang? Nee eigenlijk NOOIT

    Ben wel es de tijd uit het oog verloren en dat duurde al met al totaal 5-7uur denk ik

    Maar verder eigenlijk nooit
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  11. #11
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Een goede film duurt niet langer dan 2 uur en daarna is het allemaal geleuter en dat kan je beter en goedkoper buiten de kamer doen. En ik ben uit een zap-generatie en kan het dus wel in een uurtje voldoen.
    Al die lange kamersessies zijn vaak erg belastend voor de dames en de heren en heeftallerlei vaak negatieve gevolgen.
    Je hebt gelijk, maar een film die mij voor meer dan 2 uur weet te boeien is niet alleen goed

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Maar een Long Time (hele nacht!) zoals in Thailand, daar gaat toch niks boven!
    Dat zal wel ......maar daar heb je nu nog last van
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Women Lover Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, maar een film die mij voor meer dan 2 uur weet te boeien is niet alleen goed
    Dan ga je maar op een andere dag voor het tweede deel. En je weet het met de meeste films is deel 2 vaak een slap aftreksel :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wijze les van Willem, een film duurt ook niet langer dan 2 uur" heb deze opgevolgd na enorm lange sessies van 8 tot zelfs 11 uur die soms wel onderbroken werden voor het eten

    Ik ben genezen verklaard en zal dit nooit meer doen, alhoewel per ongeluk samen in slaap vallen ook altijd wel leuk is Maar dan is heet nooit langer dan een uurtje of 3. :wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat zal wel ......maar daar heb je nu nog last van
    Valt wel mee, die last , en de herinneringen aan die lieve dames koester ik zeer.

  16. #16
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan ga je maar op een andere dag voor het tweede deel. En je weet het met de meeste films is deel 2 vaak een slap aftreksel :D

    Dat heb ik ook gedaan en dat 2e deel viel helemaal niet tegen. 8 uur was blijkbaar niet genoeg, hoewel die 8 uur was al deelX

    Randy heeft gelijk, niet te vergelijken met een film. Anders konden we wel thuis blijven, dan hadden we genoeg aan een goede internetverbinding.

  17. #17
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat zal wel ......maar daar heb je nu nog last van
    Last hebben van gevoelens is een hele slechte zaak. Die gevoelens kunnen het leven juist iets mooier maken. Herinneringen om te koesteren.

  18. #18
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden Prachtige tijd met I.....

    Mijn langste tijd met een dame was in YY te weten op 14 oktober 2007 :D het was de avond voor mijn verjaardag en ik ben heel erg verwend door een mooie en lieve Poolse dame die Nederlands spreekt, zoek maar uit wie thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  19. #19
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    eu... ik durf met leveranciertjes van mijn handelsmerk gfe+ wel eens wat langer in bed vertoeven, maar dan heb ik er ook alle reden toe, voel ik me gewoon super op dat moment en vergeet ik gewoon de tijd .

    Ai ai ai, die s&f

    Meestal overtreft het toch niet het 1,5 uurtje .

    Ik herinner me wel één uitzondering. Maar dat was dan ook met de miss ijsberenforum, niet zomaar de éérste de beste dus.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Ik ga hierin mee met Willem2.
    Bij lange sessies gaat het niet meer alleen om seks maar ook om aandacht, gezelligheid, verliefdheid(?).....Deze laatste punten behoren wederzijds te zijn en kunnen daarom ook goed buiten de kamer. Misschien zijn sommige ijsberen bang dat eenmaal uit de kamer de dame ze dan ontglipt :green_smi.
    Diepgang is niet te koop en moet je ook niet willen kopen. Voor diepgang zul je toch echt andere middelen in moeten zetten dan geld.

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Niet eens!!

    Wel met dat je tegen betaling geen diepgang moet zoeken. Maar ik kan je op een blaadje geven dat ik me bij langere sessies géén moment verveel en het praten misschien maar 5% van de tijd beslaagd hoor. Om te praten ga ik niet op kamer.
    Dat er soms (van de kant van de dame dan, helaas) verliefdheid (?? lees misschien beter: ze vindt me speciaal ) bij komt zien geef ik ook toe.

    Anderzijds kan ik je in het geval Claudia in YY verzekeren dat we continue lekker gesekst hebben en we zélfs nog hadden kunnen doorgaan.... Dames als Claudia, Dorothy (ook YY) kunnen je die gfe+ geven zonder dat ze ook maar één moment laten verstaan dat ze je 'speciaal' vinden. Dat zijn superprofessionele dames (gfe+ geven zonder dat er gevoel bij komt, het klinkt tegenstrijdig maar het komt er toch op neer).

    Laura in LR daaraantegen kon dit tweede aspect dan weer niet achterwege laten.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    3 maart 2006
    Last Online
    28 september 2011 @ 18:52
    Berichten
    69
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat de bedoeling is om 8 uur met dezelfde dame door te brengen, ontgaat mij volledig...
    In zo een saunaclub kom je volgens mij vooral voor afwisseling, ontspanning en goeie seks.
    Meestal zullen degenen die een halfuur of een uur nemen procentueel veel meer neuken dan de aanhangers van de langere sessies. Volgens mij wakkeren dergelijke sessies enkel maar een verliefdheidsgevoel aan bij de eenzame wandelaars...
    Als je mij vraagt te kiezen tussen 16 keer een halfuur met telkens een andere dame of 1 keer 8 uur met dezelfde dame, dan weet ik het wel hoor

  23. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Niet eens!!

    Wel met dat je tegen betaling geen diepgang moet zoeken. Maar ik kan je op een blaadje geven dat ik me bij langere sessies géén moment verveel en het praten misschien maar 5% van de tijd beslaagd hoor. Om te praten ga ik niet op kamer.
    Dat er soms (van de kant van de dame dan, helaas) verliefdheid (?? lees misschien beter: ze vindt me speciaal ) bij komt zien geef ik ook toe.

    Anderzijds kan ik je in het geval Claudia in YY verzekeren dat we continue lekker gesekst hebben en we zélfs nog hadden kunnen doorgaan.... Dames als Claudia, Dorothy (ook YY) kunnen je die gfe+ geven zonder dat ze ook maar één moment laten verstaan dat ze je 'speciaal' vinden. Dat zijn superprofessionele dames (gfe+ geven zonder dat er gevoel bij komt, het klinkt tegenstrijdig maar het komt er toch op neer).

    Laura in LR daaraantegen kon dit tweede aspect dan weer niet achterwege laten.

    Je hoeft ook niet met me eens te zijn . Maar jouw sessies van 1,5 uur zijn ook niet extreem lang dus dat valt allemaal wel mee bij jou zou ik denken....

  24. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je hoeft ook niet met me eens te zijn . Maar jouw sessies van 1,5 uur zijn ook niet extreem lang dus dat valt allemaal wel mee bij jou zou ik denken....
    Nu ben ik weer gelukkig :smile:, 'k werd al bijna depressief van dit item :thefinger.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. #25
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ik heb nooit meer betaald dan 1,5 uur, qua sex houdt het daar wel op. Mijn langste kamerbezoek ligt vermoedelijk rond de 3 uur, maar dat was meer babbelen en lol maken dan iets anders
    Standaard is voor mij 0,5 uur, bij grote geilheid: 1 uur.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

  FKK Artemis 468*60