Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 182
  1. #1
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Beitrag Villa Vanilla, Viva la Villa (2019)

    Laat ik maar het jaar 2019 maar beginnen met mijn laatste ervaringen in 2018: een bezoek aan Villa Vanilla. Deze jongen had een vrijkaart in de Tombola gewonnen (nogmaals mijn dank) en eigenlijk moet ik na een bezoek aan een club met een vrijkaart een recensie schrijven. Noem het maar mijn goede voornemens. En waarom niet? Je krijgt gratis entree bij een saunaclub en daar mag toch wel iets tegenover staan. Hoop dat meer ijsberen dit voorbeeld zullen volgen.

    Op zondag 30 december 2018 deze vrijkaart uit de Tombola verzilverd. Eenmaal voor de deur bij de Villa aan de Bahnstrasse kom ik altijd in een goed humeur. Een echte villa in een rustige omgeving. Zeker in deze tijd van het jaar als je geen last zal krijgen van laag overvliegende vliegtuigjes. De receptioniste - bijzonder leuke dame met wie gelijk naar de kamer zou willen - verwelkomde mij vriendelijk en na een korte beoordeling van mijn printje van de vrijkaart, kreeg ik een kamernummer. Altijd veel kluisjes in de Villa en daar zal menige parenclub of andere saunaclub jaloers op zijn. Dat gedeelte van de club is helemaal af en ondanks mijn vroege aankomst was de binnentemperatuur heel goed. Ook de badjassen zijn daar altijd van goede kwaliteit. Lijkt iets kleins maar voor mij zeker belangrijk.

    Natuurlijk wist ik vooraf dat de dames niet in rijen van drie opgesteld zouden staan, maar waarom zou je daarover gaan zeuren nadat je een vrijkaartje hebt afgegeven. Over de hele middag heb ik in totaal zeven dames gezien en het zal jullie vermoedelijk niet verbazen: zeven Roemeense schaars geklede vrouwen. Eigenlijk waren maar zes dames beschikbaar, want in de middag arriveerde Lorena met wie ik al eerder de kamer had gedeeld. De kleine Laplagne staat al bijna op springen. Lorena had alleen een afspraak met een man en was speciaal voor hem naar de Villa gekomen. Balen natuurlijk en er blijven mannen die het altijd beter aanpakken. Lorena draait de nodige jaartjes mee en is op de kamer een echte topper. Nadeel van haar is dat zij altijd druk bezet is. Als een ware Maurice de Hond heb ik met de zes aanwezige Roemeense vrouwen gesproken. Kon ik makkelijk doen want zoveel mannen waren er niet. De regels van de dames in de Villa zijn heel duidelijk: alles met condoom en niet met de tong zoenen. Allemaal te begrijpen maar verwachtte stiekem dat misschien iemand haar tong naar mij zou willen uitsteken, maar het bleef allemaal timide. Ben alle namen van die zes dames na de champagne van afgelopen nacht inmiddels vergeten, maar toch twee leuke kamer sessies kunnen fiksen. Tijdens de bedrijven door op mijn telefoon naar een film gekeken, want het bleef maar rustig in de Villa met ijsberen. Restaurant bleef steeds nagenoeg leeg. Je zou zeggen dat baart zorgen voor de toekomst, maar ik had natuurlijk een totaal verkeerde dag uitgekozen. Villa Vanilla is en blijft een geweldige mooie club. Helemaal in de zomermaanden. Kom daar zeker weer terug en ik hoop alleen wel dat deze club dan nog open is.

  2. Onderstaande 11 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 januari 2019),Bluebear ( 1 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),Firehawk ( 1 januari 2019),gignnl ( 1 januari 2019),Manureva ( 6 januari 2019),mentholbear ( 1 januari 2019),Patjax ( 1 januari 2019),pret ( 1 januari 2019),quickstep ( 1 januari 2019),stimpy3 ( 1 januari 2019)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp, dan is het alleen nog NMC en PMC (conform Duitse wetgeving) en ook geen TZ meer. En dat voor 50 euro per half uur. Hmmmm....als het inderdaad clubbeleid is (en dan eventueel een upsell op de kamer of zo) dan is dat geen goed nieuws.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    dat is geen club beleid, die bemoeien zich niet met de service van de dames.

    Was er afgelopen week, niet gekamert wel een leuke avond gehad ging er wel al zonder hoge verwachtingen heen. liepen 3 wel mooie meiden , maar ze leken me niet iets waar ik nou mee naar de kamer moest.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019),pret ( 2 januari 2019)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    dat is geen club beleid, die bemoeien zich niet met de service van de dames.
    Hebben we het hier weer over die wereldberoemde klik tussen dame en beer?
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  7. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  8. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Hebben we het hier weer over die wereldberoemde klik tussen dame en beer?
    Dat kan, zoals ik al zei , ik zou het niet weten ben niet naar de kamer geweest was voor mij geen klik iig . Maar we mooie dames.

  9. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  10. #6
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dat kan, zoals ik al zei , ik zou het niet weten ben niet naar de kamer geweest was voor mij geen klik iig . Maar we mooie dames.
    Wat er achter de gesloten deur gebeurd, zal altijd het geheim blijven dat je deelt met Sandeman.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  11. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  12. #7
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp, dan is het alleen nog NMC en PMC (conform Duitse wetgeving) en ook geen TZ meer. En dat voor 50 euro per half uur. Hmmmm....als het inderdaad clubbeleid is (en dan eventueel een upsell op de kamer of zo) dan is dat geen goed nieuws.
    iedere dame houd zich in de Duitse clubs aan deze regels en de Duitse clubs hanteren ook de nieuwe regels

  13. #8
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    D'r staat in de wet niet dat TZ alleen met een beflapje mag.

  14. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  15. #9
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    D'r staat in de wet niet dat TZ alleen met een beflapje mag.
    sommige regels maken ze zelf

  16. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  17. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou de meiden op km vegen hun kont af met de regels dus het zijn met name de clubs die het nakijken hebben. Maar goed roemeentjes doen of ze gek zijn, je hoeft ze niet te neuken he.. niemand dwingt je.

  18. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019)

  19. #11
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    1.837
    Discussies
    26
    Thanks
    2.757
    Thanked
    2.150 in 823 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou de meiden op km vegen hun kont af met de regels dus het zijn met name de clubs die het nakijken hebben. Maar goed roemeentjes doen of ze gek zijn, je hoeft ze niet te neuken he.. niemand dwingt je.
    Ons soort wil persé neuken. Elke dag.
    En we schamen ons er niet voor.

    We willen allemaal de hele tijd meisjes van allerlei verschillende rassen neuken.
    En geduld is nog steeds een schone zaak.

    Daarom ben ik eeuwig dankbaar dat er zelfs in deze voor ons soort donkere tijd nog steeds zo veel aanwas is uit Roemenië en uit Bulgarije. Die meisjes zijn slimmer dan de meisjes die wij iedere dag op straat zien.

  20. Onderstaande 7 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 3 januari 2019),Eddy_V ( 3 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),JonnyFontane ( 3 januari 2019),laplagne ( 3 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),VAZKOR ( 5 januari 2019)

  21. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Partychrasher is weer vroeg actief op het forum.
    Dat wel het voordeel van die 3 krantenwijken die je moet lopen om de schuld bij McDonalds af te lossen.
    20 Happy Meals in 30 min opeten kost nu eenmaal geld

  22. Onderstaande 8 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),JonnyFontane ( 3 januari 2019),Manureva (13 januari 2019),Meme Moo ( 3 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Partycrasher ( 3 januari 2019),pret ( 3 januari 2019)

  23. #13
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Partychrasher is weer vroeg actief op het forum.
    Dat wel het voordeel van die 3 krantenwijken die je moet lopen om de schuld bij McDonalds af te lossen.
    20 Happy Meals in 30 min opeten kost nu eenmaal geld
    Maar 20.....? Ik dacht dat altijd voor de supersize menu's ging.

  24. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Partycrasher ( 3 januari 2019)

  25. #14
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Berichten
    2.041
    Discussies
    53
    Thanks
    3.919
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Nou de meiden op km vegen hun kont af met de regels dus het zijn met name de clubs die het nakijken hebben. Maar goed roemeentjes doen of ze gek zijn, je hoeft ze niet te neuken he.. niemand dwingt je.
    Helemaal prima, maar km heeft hetzelfde nadeel als andere sites (zoals kinky hier in .nl): je moet iedere keer maar weer zien of de foto's een beetje lijken op de dame die je in het echt ziet, je moet een afspraak maken, hopen dat de dame ook opendoet (het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n dame een dubbele afspraak gepland heeft of gewoon 'geen zin' heeft). En stelt dat het allemaal wel meevalt en de service is inderdaad veel beter (wat nog maar af te wachten is; je hebt geen theke waar je verhaal bij kunt halen in het slechtste geval), dan mag je na een half uur/uurtje je kleren aandoen en terug naar je auto, ipv dat je in je badjas/handddoek nog even naar rondparaderende naakte mokkels kunt kijken terwijl je van een biertje geniet.

  26. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019),pau ( 7 januari 2019)

  27. #15
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Partychrasher is weer vroeg actief op het forum.
    Dat wel het voordeel van die 3 krantenwijken die je moet lopen om de schuld bij McDonalds af te lossen.
    20 Happy Meals in 30 min opeten kost nu eenmaal geld
    Krantenwijk?

    Nee PC lijkt mij geen landverrader die nepnieuws en of propogande voor en namens de onzichtbare leiders gaat verspreiden.

  28. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Partycrasher ( 3 januari 2019)

  29. #16
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 23:41
    Berichten
    2.134
    Discussies
    18
    Thanks
    5.551
    Thanked
    2.607 in 1.209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Krantenwijk?

    Nee PC lijkt mij geen landverrader die nepnieuws en of propogande voor en namens de onzichtbare leiders gaat verspreiden.
    Ligt natuurlijk aan het soort krant.

    Het Straatnieuws staat bekend om zijn uitstekende journalistiek.

  30. Onderstaande 4 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 januari 2019),fg22 (11 januari 2019),mentholbear ( 4 januari 2019),Partycrasher ( 3 januari 2019)

  31. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.532
    Discussies
    270
    Thanks
    25.996
    Thanked
    15.801 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Maar 20.....? Ik dacht dat altijd voor de supersize menu's ging.
    Nee joh, daar zitten geen speeltjes bij

  32. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 4 januari 2019),Partycrasher ( 4 januari 2019)

  33. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Helemaal prima, maar km heeft hetzelfde nadeel als andere sites (zoals kinky hier in .nl): je moet iedere keer maar weer zien of de foto's een beetje lijken op de dame die je in het echt ziet, je moet een afspraak maken, hopen dat de dame ook opendoet (het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n dame een dubbele afspraak gepland heeft of gewoon 'geen zin' heeft). En stelt dat het allemaal wel meevalt en de service is inderdaad veel beter (wat nog maar af te wachten is; je hebt geen theke waar je verhaal bij kunt halen in het slechtste geval), dan mag je na een half uur/uurtje je kleren aandoen en terug naar je auto, ipv dat je in je badjas/handddoek nog even naar rondparaderende naakte mokkels kunt kijken terwijl je van een biertje geniet.
    ja maar uiteindelijk draait het om de sex..als je een goeie hebt rij je na het neuken maar na de club

  34. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 januari 2019),Manureva (13 januari 2019)

  35. #19
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:04
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    In de zak van mijn clubjas brandde nog steeds een vrijkaartje, waarvoor dank aan dit forum, waarvan de houdbaarheidsdatum snel aan het verlopen was. Vorige week gooide griep roet in het eten, en dit was zo'n beetje het laatst mogelijke weekend. Het zal ongetwijfeld komen doordat ik nog niet helemaal 100% in de goede stemming was, en ook de timing in het Kerstreces van de dames zal een rol spelen, maar kort gezegd: het was een zware deceptie... Ik had speciaal gemikt op de zaterdagavond, kwam om 19.30 uur aan, eerst een hapje eten, dan een saunaatje, dacht dat er dan langzaam wel wat volk zou binnenkomen, maar ik denk dat ik in de prachtige ambiance maximaal 8 dames gezien heb, en daar werd ik toch wel erg verdrietig van... Nog vóór middernacht was ik weer thuis...

  36. Onderstaande 11 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 januari 2019),Eddy_V (13 januari 2019),Elmo3108 (13 januari 2019),fg22 (21 januari 2019),Firehawk (13 januari 2019),laplagne (13 januari 2019),Manureva (13 januari 2019),mentholbear (13 januari 2019),pcenter (13 januari 2019),pret (13 januari 2019),The Joker (13 januari 2019)

  37. #20
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    mijn pijn in mijn hart schrijf ik deze review, villa is toch wel mijn clubje..maar enfin gister weereens op bezoek geweest.. ik ben een echte daggast, en weet dat dit niet de beste tijd is maar gezien ik altijd om deze tijd kom kan ik het wel vergelijken...enfin 14.00 op de bel gedrukt... was al een poosje niet geweest en er was een nieuwe gastvrouw/gastmeisje .
    Binnengekomen snel omgekleed op ontzettend warme tegeltjes...wat is dat nu weer? haha.. enfin op naar de bar...1 vrouw....2 vrouw.....3...vrouw... en ca 4 beertjes.. dit is zelfs voor het middagprogramma dramatisch..ach ff wachten was vast een drukke avond.. komt vanzelf goed. Ook een nieuw barvrouw...zwanger..en toch maar roken in het rookhok.ok ieder z'n keuzes.
    Maar Angela (barvrouw) werkt er niet meer begreep ik. Toch jammer, altijd leuke gesprekken mee te voeren. Dus tja wat moet je dan als beer...wachten..eten..een drankje... de dames waren zo niet mijn smaak dat ik überhaupt conversatie afwimpelde...tot 16.00 gewacht..1 dame erbij... en Bluejay dacht...tja vanavond heb ik nog een afspraak staan..als ik nog een gangetje wil maken moet ik maar naar de happy garden want hier gaat het niet meer gebeuren..erg jammer.

    Op naar de Happy, ok 6 dames...1 beer.. (met mij erbij 2 :P) leeg leeg leeg.. Tja...het lijkt er voor de 'daggast' niet beter op te worden. Heeft iemand nog een suggestie voor een club waar ook in de middag nog iets te doen is?! De villa ziet mij eventjes niet meer....tot dat de zon gaat schijnen..of tot mijn vaste dame weereens opduikt in het circuit..
    Toch jammer in december toen die 30 euro actie nog wat nieuwer was had ik de hoop dat dit ging helpen in ieder geval waren er toen rondom dezelfde tijd iets van 16 dames en evenveel heren..enfin ik weet uit ervaring dat ik dat niet elke keer bij de villa hoef te verwachten vanaf 14.00 maar toch... trend gaat weer de verkeerde kant op mijn inziens

  38. Onderstaande 7 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 januari 2019),Firehawk (31 januari 2019),laplagne (30 januari 2019),mentholbear (31 januari 2019),pietpotent44 (30 januari 2019),pret (30 januari 2019),satanic surfer (31 januari 2019)

  39. #21
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 18:00
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Het is natuurlijk heel simpel, zijn er weinig dames overdag, komen er ook niet veel beren: weinig dames, weinig keus voor de beren.
    Ik vind het persoonlijk jammer dat deze mooie club slecht draait.

    Groet, schoolmeester.

  40. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 januari 2019),Husky (30 januari 2019)

  41. #22
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    In gt is het inde middag echt wel drukker dan dit, nog nooit geweest dat er minder dan 20 vrouwen waren...
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  42. Onderstaande 2 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 januari 2019),satanic surfer (31 januari 2019)

  43. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    In gt is het inde middag echt wel drukker dan dit, nog nooit geweest dat er minder dan 20 vrouwen waren...
    In den beginne ...
    IN GT heb je dan ook al zo'n 100+ bezoekers in de middag

    Stel er zouden 100 vrouwen zitten in VV en pret komt opeens binnen
    Zaterdag de 19de was ik er en toen waren er 18 dames en iets van 10 bezoekers om een uur of 11 's avonds. Op de hele dag komen er tussen de 30 en 40 gasten. Dan kan je niet verwachten dat die dames allemaal op lekkersfan wachten om 11 uur morgens
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  44. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 januari 2019),laplagne (31 januari 2019),lekkersfan (31 januari 2019)

  45. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:45
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Zaterdag was jij er??? Undercover in germany lol..

  46. #25
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Stel er zouden 100 vrouwen zitten in VV en pret komt opeens binnen
    Pff dat zou wat zijn zeg een eigen harem.

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Freude 468*60   Living Room 468*60