Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 182
  1. #51
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Prostituees betalen per definitie de allerhoogste belasting die er bestaat op deze stinkende planeet. Alle vieze vuile Nederlanders, Belgen en Duitsers die door allerlei zogenoemde constructies belasting mogen "ontwijken" moeten echt heel erg snel een ongeneeslijke ziekte krijgen. Anders geloof ik niet meer in God.

  2. #52
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou nou partycrasher kan jij ook en milde toon aanslaan hier..of moet dat altijd op deze fiets...?

  3. #53
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.755
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    nou nou partycrasher kan jij ook en milde toon aanslaan hier..of moet dat altijd op deze fiets...?
    Ik hou me altijd in hier, phea.
    De originele versie kan iedereen ergens anders horen:


  4. #54
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    het zonnetje schijnt een VILLA DAG! en gezien 'Admin' de enige is de af en toe deze club lijkt te bezoeken. Denk ik dat ik na maanden afwezigheid vandaag ook eens mijn lichtje op ga steken en mocht het niks zijn...ach goldentime en PHG zijn op de hoek. Lange reis is in ieder geval niet voor niks

  5. Onderstaande leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 5 april 2019)

  6. #55
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:02
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik voor het eerst in deze club geweest. Bij deze wil ik Willem nogmaals bedanken voor het vrijkaartje dat ik heb gewonnen. Rond 13u kwam ik aan op de parkeerplaats van deze club in Grefrath. Er was een omleiding en dat pakte eigenlijk alleen maar goed uit, want hierdoor werd de rit alleen maar korter. De dame bij de receptie keek ff snel naar mijn vrijkaartje en overhandigde me direct een schlüssel, badjas en een handdoek en wenste me ook veel plezier. Ik kreeg een witte badjas mee, terwijl alle andere ijsberen in een donkerrode (bordeaux) badjas liepen. Misschien kreeg ik een witte badjas mee omdat ik geen entree had betaald. Maar goed, ik begreep al gauw van de roodharige jongeman achter de bar te horen dat a la carte eten niet meer inclusief is en dat het concept sinds de overname/naamswijziging veranderd is. Er waren op dat moment in totaal 4 ijsberen en een stuk of 8 dames aanwezig in de club. Het was natuurlijk ook wel behoorlijk vroeg. Ik heb daar een mooie dame zien zitten aan de bar. Ik heb haar dan direct aangesproken en kennisgemaakt met haar. Ze heet Lorena en werkt al ruim 3 jaar in deze club. Het is wel een mooie verschijning, maar een goede conversatie zat er niet in. Er was absoluut geen sprake van een klik, dus bleef het bij een kort gesprekje. Later heb ik nog een aantal dames gesproken met wie ik uiteindelijk ook niet gekamerd heb, omdat ze nogal zakelijk overkwamen en/of voor een standaard saunaclubservice toch ff minimaal 80 euro wilden hebben. Coor, Andrea, Nicoletta, Sonja en Michaela heb ik gesproken. Op een gegeven moment begon het zonnetje te schijnen, dus besloot ik om buiten een sigaretje te gaan roken. Ik zag daar 2 onopgemaakte dames in sportkleding en met grote sporttassen naast de tafel zitten. Ik besloot om ff gedag te zeggen en bij hen aan tafel te gaan zitten. Het waren heel vriendelijke, spontane dames die het hadden voor gezien bij Villa Vanilla na 1 dag werken. Op vrijdag zijn ze gestart met werken en vandaag de spullen ingepakt en stonden op het punt om te gaan vertrekken. De blonde dame is van Duitse afkomst en heet Saskia (25 lentes jong) en de andere brunette heet Mira (21 lentes jong) en is van Portugese afkomst. Ik heb daar zeker een half uur met ze zitten praten. Het waren hele spontane meisjes. Ik vroeg of ze hun vertrek met een paar uur konden uitstellen, want ik wilde wel heel graag met hen gaan kameren. Gelukkig gingen ze akkoord met mijn voorstel. Ze gingen zich ff snel omkleden en opmaken en binnen een kleine 20 minuten zaten ze bij mij aan tafel. Ik heb eerst gekamerd met de Portugese Mira en daarna met de Duitse Saskia. De sessies met beide dames waren zeer goed. De kamergang met Saskia was wel iets beter, omdat ik met haar ook een iets betere klik had. Het is maar de vraag of ik ze nog wel elders zal tegenkomen. Ik ben tot 19u bij Villa Vanilla gebleven en vervolgens vertrokken richting het kikkerlandje. Ik snap echt niet waarom deze club eigenlijk zo weinig populair is. Het is zeer goed geregeld wat de hygiëne betreft, echt een schone club. Kleedruimte, doucheruimte, toiletten het is overal superschoon. Het ontbijt en de lunch was ook voortreffelijk geregeld. Het personeel was ook heel gastvrij en vriendelijk. Ik kom hier in deze club zeker terug. Herhalingsgevaar is heel groot!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  7. Onderstaande 22 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 april 2019),Bluebear ( 7 april 2019),brombeerzuid ( 6 april 2019),buttlover ( 7 april 2019),e-is-mc-2 (16 april 2019),Eddy_V ( 7 april 2019),Elmo3108 ( 6 april 2019),Firehawk ( 7 april 2019),gignnl ( 7 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),Laatbloeier ( 7 april 2019),Manureva ( 7 april 2019),mentholbear ( 7 april 2019),papi ( 9 april 2019),Partycrasher ( 6 april 2019),pasja ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019),schoolmeester ( 7 april 2019),Smouse ( 6 april 2019),VAZKOR ( 6 april 2019),Wijze grijze ( 6 april 2019),yylover ( 6 april 2019)

  8. #56
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    als je en ijsberen en dvps tegelijk in deze club krijgt is het een prima club

  9. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 7 april 2019)

  10. #57
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik herinner me nog de tijd dat de club pas open was. Als villa vertigo dan wel. Mooie zaak uitstekend eten, veel beren en veel mooie vrouwen de meeste met goede service, een aantal met uitstekende service en een minderheid met slechte service.
    Vanaf dag 1 was het zo.
    Op een moment begon het achteruit te gaan, weet niet waarom...... Ondertussen al minstens 7 jaar dit hol niet meer bezocht wegens ander en beter.
    Maar de herinnering blijft.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. Onderstaande 3 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 7 april 2019),pietpotent44 ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019)

  12. #58
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:00
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    poefboy....allereerst dank voor jouw recensie. En ook nog een uitgebreide. Altijd fijn.... Toch wil ik ff reageren.... Je geeft aan dat je niet snapt dat het zo rustig is. Tegelijk geef je aan dat een aantal dames aan het upsellen zijn, normale club service niet onder de 80 en een aantal andere dames hebben geen interesse/attitude. Wellicht dat je dus zelf al het antwoord hebt gegeven...

    Laat ik het anders zeggen; de gedachten van vrouwen zijn als regel toch al onnavolgbaar. Die van DVP's zijn bizar. Enige zelfreflectie is onbekend en veel vrouwen in VV denken dat als er te weinig inkomsten zijn, men dit moet compenseren met upsellen ipv de luie kont bewegen en iets gaan doen. Nou....met een aantal service clubs in de nabije en verdere omgeving is dat dodelijk......voor de club en de dames......
    Laatst gewijzigd door uurtje; 7 april 2019 om 14:59
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. Onderstaande 13 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 april 2019),brombeerzuid ( 7 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),hvdk52 ( 7 april 2019),Manureva ( 7 april 2019),Partycrasher ( 7 april 2019),pietpotent44 ( 7 april 2019),poefboy ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019),schoolmeester ( 7 april 2019),shady (18 april 2019),The Joker ( 7 april 2019),Wijze grijze ( 7 april 2019)

  14. #59
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    322
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Zaterdag afgereisd naar deze club met mijn gewonnen vrijkaartje. Met dank aan Willem. Ik was er vorig jaar ook al eens geweest en hoopte dat er nu wat meer dames aanwezig waren. Helaas was dit niet zo Ik denk een stuk of tien. De club zelf ziet er prima uit. Goede hygiëne en het personeel was zeer vriendelijk. Mijn eerste kamergang was met de duitse Saskia . een spontane blonde meid met een knap gezicht en mooi gebruind lichaam. De kamergang was niet slecht maar ook niet heel goed. Misschien komt dat omdat het voor haar de tweede dag was in het vak (dat vertelde ze me tenminste) en miste ze nog wat ervaring. De tweede kamergang was die met de tjechische Caroo , Een van mijn slechtste sessie ooit (zie mijn recensie over haar). Ik zou graag weer eens terug komen naar deze club ,maar hoop dat dat er meer dames zijn met wat betere services. dat is deze club wel waard. Misschien is het een idee om enkele dames van HG te laten over komen, waardoor er ook meer mannen komen. het kan echt een topclub worden.

  15. Onderstaande 8 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (23 april 2019),Firehawk ( 7 april 2019),Manureva (11 april 2019),Partycrasher ( 7 april 2019),poefboy ( 7 april 2019),pret ( 7 april 2019),quickstep ( 8 april 2019),Sjeufke ( 7 april 2019)

  16. #60
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    ojee, zie dat ik zelf nog helemaal geen review heb geschreven.. enfin vrijdag 5 april was de dag, na maanden de villa niet bezocht te hebben.
    Wegrijdend uit Nederland zonnetje op het hoofd, aangename temperatuur, welhaast een perfecte 'tuindag' bij de Villa. Na een rit van bijna 2 uur, was het in duitsland toch wat grimmiger.
    Geen zon, fris...brrrr... Enfin parkeerplaats opdraaiend om 14.00 stonden er een 4 tal auto's, normaal om deze tijd.

    Snel aangebeld en een vriendelijke jonge theke verwelkomde mij, voorzien van een ijsberen outfit, op naar de kleedkamers. De verwarming van de vloer is weer iets teruggeschroefd, de vorige keer stond die (ongelogen) op ruim +30 een pijnlijke ervaring voor mijn gevoelige ijsbeervoetjes. Enfin, niets veranderd, afgezien van Angela (barvrouw) er niet meer werkt, wel een gemis,was altijd leuk om mee te babbelen. Aantal dames was beperkt 5-7..zo ingeschattend. De hele 'oude clan' rumbols was ook weer terug, had ik de vorige keren niet meer gezien. (niccoletta en vriendinnen). Op naar het ontbijtbuffet, nouja gezien de tijd....een late brunch . lege bakjes, 1 ei, droog brood.. was weleens beter verzorgd. enfin de bakken echt geleegd en mijn buikje vol maar eens kijkend wat de dag zou brengen.

    Het ijsbeertjes gehalte steeg langzaam gedurende de dag, steeds kwamen er weer een paar meer binnen. Duitsers, Nederlanders, en ook wat mede ijsbeertjes van dit forum die ik heb ontmoet. All in all had ik het erger verwacht, mijn verwachtingspatroon was niet al te hoog na de laatste keren, van mijn mede ijsbeertjes begreep ik dat een aantal de laatste jaren in Ying Yang hadden doorgebracht en nu op zoek waren naar nieuw vertier. Het aantal dames liep ook gestaag op, er werden er steeds meer wakker. Ik gooi er geen ijsberenfactor overheen maar in totaal denk ik dat er ca 10-15 dames waren gedurende de dag. Geen vetpot, maar ik heb weleens slechter meegemaakt in de villa. Qua looks niet echt mijn types, alhoewel in blonde Roemeense er wel supermooi uitzag, maar soms na een dame kijkend, waar de arrogantie en desinteresse doorschemert, maak je als ijsbeer je keuze er maar niet op af te stappen, mijn persoonlijk ervaring met deze poppetjes is veelal prachtig om na te kijken, maar deceptie op de kamer.

    Heb lang met Amalia lopen babbelen een dame die waar ik eigenlijk al wel 3 jaar af en toe mee babbel maar nog nooit een kamergang mee had gehad. Knap koppie, zwart haar..klein van stuk maar vooral leuk om mee te praten. komt altijd een beetje introvert over, maar leuke meid. Enfin ze is van de rumbol clan die heel specifiek is wat wel en niet op de kamer doet, dus daarom nooit echt mee naar boven genomen. Maarja 2 uur rijden, knappe meid, verder geen opties... Bluejay ging voor de bijl. En ik moet zeggen ze doet heel veel niet op de kamer, maar wat ze wel deed was echt super. Alle standjes link rechts op de bank, op de vloer, aan de lampen, op de kop, op het dakterrasje. Wauw.. ik was afgepijgerd en voldaan. wowie. Zoveel passie van zo'n introverte dame...Soms wordt je nog een verast

    Enfin toen ik weer beneden kwam was het tijd voor het avondeten . Helaas weer weinig soeps, hoop dat dit eenmalig was, want het eten in villa was over de duim genomen altijd prima.
    Je kunt trouwens ook a la carte bestellen (vroeger gratis met kaart), nu kost dit 11 euro. Maar dat niet gedaan. even gegeten gebabbeld met wat nederlanders was eigenlijk best wel gezellig.
    Het aantal beertjes nam trouwens gestaag toe. Zonder dat het echt druk werd, maar in totaal ca 20(?). Toch niet slecht voor een vrijdag om ca 19.00 uur. (tenminste voor villa begrippen).
    Na weer op krachten te zijn gekomen weer een kamergang gemaakt met Amalia..dus nochtans nog heftiger was dan de eerste.. ik was gesloopt. GESLOOPT. mijn hemel. Het aantal dames bleeft hetzelfde tot ca 21.00. Daarna ben ik vertrokken maar lijkt me stug dat er opeens een bus vol met Poolse dames zou arriveren

    Enfin resumerend, meer aanloop van beertjes dan de periode hiervoor (zal wel met YY te maken hebben). Dames (aantal en ook type dames) kan echt nog een stuk beter, loopt echter achter met ander clubs. Toch jammer want de week na de heropening, waren er echt veel en mooie dames. Helaas niet vol gehouden...openingsoffensief haha..
    Eten matig, maar was altijd prima dus hoop dat dit eenmalig was. Maar uiteindelijk heb ik gewoon een leuke dag gehad en daar gaat het toch om.
    Zodra de temperaturen echt wat gaan stijgen ben ik hier weer terug!

  17. Onderstaande 20 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (16 april 2019),Bluebear (16 april 2019),brombeerzuid (16 april 2019),e-is-mc-2 (16 april 2019),Elmo3108 (16 april 2019),fg22 (23 april 2019),Firehawk (16 april 2019),gignnl (16 april 2019),Giodude (16 april 2019),JonnyFontane (16 april 2019),Manureva (21 april 2019),Partycrasher (16 april 2019),pret (16 april 2019),quickstep (16 april 2019),Sjeufke (16 april 2019),The Joker (16 april 2019),uurtje (16 april 2019),VAZKOR (17 april 2019),Wijze grijze (16 april 2019),wooley (21 april 2019)

  18. #61
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Eindelijk is de winter voorbij en kan men terug naar de clubs met een tuin en een zwembad.
    Voor het eerst naar Villa Vanilla. Goed bereikbaar dicht bij de grens en een privéparking.
    Op tijd aanwezig dus 30 € inkom door de lopende actie om de club te promoten. Als je wil kan je dezelfde dag ook nog voor 30 € naar Happy Garden gaan.
    Club mooi ingericht. 2 bars waarvan 1 met zit/ligzetels waar je rustig met een dame het gesprek kan opbouwen. Voelt zij dat er kamer in zit dan zijn de zit/ligzetels ideaal om elkaar al wat verder te verkennen.
    Beide terrassen geven een goed zicht op de tuin en zwembad en hebben heel de dag zon. Mooie ligzetels die ergonomisch gevormd zijn en die je niet zoals in andere clubs zelf moet instellen.
    Ook een aantal ligbedden waar je met 2 of 3 op kunt om contact kunt maken. In de tuin ook nog een aantal hutjes maar de afschermdoeken ontbraken nog. Misschien nog in de winterwas.
    Vanaf opening zijn er al een aantal dames aanwezig (ze hebben dan gratis inkom) die zich aan het acclimatiseren zijn. Men jaagt niet echt, maar je kan signalen krijgen of geven om contact te leggen. Dus zelf een beetje actief zijn maar het gaat wel vlot.
    De meeste nemen de tijd om een gesprekje op te bouwen zodat jezelf kan bepalen of je al of niet met haar meegaat. Een aantal dames lopen ook topless door de club en anderen hebben doorzichtige setjes aan die de verbeelding op hol brengen.
    Het eten is standaard en wordt geregeld aangevuld. Wie echt culinair wil eten kan ook à a carte eten maar dient daar wel voor te betalen. De bediening aan de bars is vlot en er is voldoende personeel om alles af te ruimen.
    In de loop van de dag komen er nog dames bij. Ik heb wel de indruk dat meerdere koppeltjes langer dan een half uur op de kamer blijven.
    Met meerdere dames gesproken in de loop van de zonnige dag en na zonsondergang met Michaela de kamer op. Ze was correct en aangenaam dus het half uurtje werd 1 uur.

    Voor mij was het positieve dag en zal als het volop zomer is nog wel een keer langs gaan.

  19. Onderstaande 18 leden hebben man bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 april 2019),Bluebear (23 april 2019),e-is-mc-2 (23 april 2019),Elmo3108 (23 april 2019),fg22 (23 april 2019),Firehawk (22 april 2019),gignnl (22 april 2019),Giodude (23 april 2019),Husky (22 april 2019),hvdk52 (23 april 2019),Manureva (23 april 2019),mentholbear (22 april 2019),Partycrasher (23 april 2019),phoenix (22 april 2019),pret (22 april 2019),Wentelt Eefje (23 april 2019),Wijze grijze (22 april 2019),yylover (22 april 2019)

  20. #62
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    ik heb een aantal ideeen geopperd, zodat mannen gedurende hun verblijf wat te doen hebben overdag, een aantal arrangementen b.v. een spa arrangement, en div tastings van b.v. sigaren wijn en wiskeys.. tegen een schappelijke "all in" prijs.. dan hebben ze een optie om als groep iets te doen te hebben en dat af te wisselen met een kamer bezoek..gedurende de middag.. eens kijken of ze er ook iets mee gaan doen..ik bedoel je kunt beter je zaak upsellen dan die service van de dames.. dan heb je ook meteen een ander publiek binnen.. we zullen zien wat ze ermee doen..

  21. Onderstaande 8 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 april 2019),fg22 (23 april 2019),Husky (22 april 2019),Manureva (23 april 2019),Partycrasher (23 april 2019),phoenix (22 april 2019),Poppalarge (24 april 2019),The Joker (23 april 2019)

  22. #63
    Geregistreerd
    15 maart 2017
    Last Online
    28 februari 2024 @ 17:10
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    36
    Thanked
    37 in 13 posts

    Standaard

    Van Villa Vertigo naar Villa Vanilla ben benieuwd.
    Binnenkort maar een bezoekje doen!
    Ik heb YinYang en Happy Garden paar keertjes bezocht zelfs met drukke dagen maar Villa in Grefrath blijft toch mijn club.
    Qua ligging inrichting uitzicht voel ik me in Villa het meest thuis,omdat villa ook wel mijn eerste club was waarschijnlijk.
    Hoop dat lineupp iets beter is geworden dan krijg je me daar niet weg!
    Heb de beste tijden van Villa Vertigo meegemaak en nu met andere naam hoop ik dat ze het goed aanpakken zoals 10 jaar geleden toen het begon met veel dames en sfeer.

  23. Onderstaande 6 leden hebben Siken bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 april 2019),e-is-mc-2 (23 april 2019),fg22 (23 april 2019),Manureva (23 april 2019),mentholbear (24 april 2019),pret (23 april 2019)

  24. #64
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    Woensdag een snel en kort bezoekje aan de villa (was toch in de regio) vandaar ook een korte post

    Was een beetje afgeschrikt door de meldingen van zeer zeer weinig dames in deze club, (als mensen al posten dat er op zaterdagavond 5 dames waren....).
    Enfin op goed geluk.. en blij verrast. Natuurlijk was het dames aantal beperkt (het is nu eenmaal de villa helaas) maar in totaal op woensdag avond ca 10 en voor de verandering een groot aantal nieuwe gezichten en ook dames naar mijn smaak! Ik wist van van vorige bezoek dat de vast rumbol clan vanaf de pasen 4 weekjes in Roemenie zou vertoeven. Maar als dit de vervanging is! laat maar lekker zitten in Roemenië haha . Zelf viel mijn keus op "lora" tattoos, 20-25 jaar, zwart haar, beetje ondeugende uitstraling en een waar sexbeest bleek op de kamer ***** oftewel 5 sterren! sessie duurde langer dan ik had gepland (niet door tijdrekken, maar puur uit plezier) waardoor ik de 2de helft van Barcelona compleet heb gemist.
    Waren ook voldoende beren, alhoewel de meesten binnenkwamen voor het voetbal en weer weggingen na het voetbal...zonder ook maar 1 kamergang..zo blijven die mooie dames niet mede ijsberen! Enfin begreep wel dat e.a echt afhangt van de avond. er was klaarblijkelijk 30 april een feestje geweest, de slingers hingen er nog alleen er was volgens de dames geen hond op afgekomen. Wellicht het feit dat het woensdag 1 mei was toen ik er was (vrije dag in duitsland) dat het wat drukker was. Maar in ieder geval ik heb me PRIMA vermaakt. 'Tis dat het zover rijden is anders zat ik er nu weer!

  25. Onderstaande 16 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 mei 2019),billclinton ( 3 mei 2019),Bluebear ( 4 mei 2019),Das ( 3 mei 2019),dennisw ( 4 mei 2019),Firehawk ( 3 mei 2019),Giodude ( 4 mei 2019),hvdk52 ( 7 mei 2019),man ( 3 mei 2019),Manureva ( 4 mei 2019),mentholbear ( 7 mei 2019),Partycrasher ( 3 mei 2019),Patjax ( 3 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),schoolmeester ( 4 mei 2019),Sjeufke ( 3 mei 2019)

  26. #65
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrbluejay Bekijk bericht
    Zelf viel mijn keus op "lora" tattoos, 20-25 jaar, zwart haar, beetje ondeugende uitstraling en een waar sexbeest bleek op de kamer ***** oftewel 5 sterren! sessie duurde langer dan ik had gepland (niet door tijdrekken, maar puur uit plezier)
    Verdraaid, ik meen al een keer eerder vernomen te hebben dat ze goed is, en toch 2 keer overgeslagen. Hopelijk is ze een volgende bezoek er nog steeds...

  27. #66
    Geregistreerd
    25 april 2018
    Last Online
    15 oktober 2020 @ 07:29
    Berichten
    159
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    147 in 71 posts

    Standaard

    Lora was gister aanwezig,
    Wat een leuke meid zeg en een sexy uitstraling dat ze op de kamer laat zien.
    De rest zelf ondervinden op de kamer, super super,

  28. Onderstaande 7 leden hebben rakkertje12 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 mei 2019),brombeerzuid ( 7 mei 2019),hvdk52 ( 7 mei 2019),Manureva ( 7 mei 2019),mentholbear ( 3 juni 2019),pret ( 7 mei 2019),Sjeufke ( 7 mei 2019)

  29. #67
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Zondag wordt warm zomerweer voorspeld.
    Weet iemand of een zondag interessant is voor het aantal aanwezige dames ?

  30. #68
    Geregistreerd
    25 april 2018
    Last Online
    15 oktober 2020 @ 07:29
    Berichten
    159
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    147 in 71 posts

    Standaard

    Goede avond Man.

    Dan ga je eerst naar villa villa en betaal je 30 euro entree, zijin er genoeg dames daar wat ik betwijfel op zondag in villa.
    Zijn er niet genoeg dames naar paar uur dan vertrek je naar happy garden dat ligt 4 km verder op en daar betaal ook 30 euro voor verder verblijf.
    In Happy Garden zijn altijd genoeg dames in de middag, gemiddeld tussen de 35 a 40 dames daar.
    Je zit in die richting altijd goed.
    veel plezier.

  31. Onderstaande 2 leden hebben rakkertje12 bedankt voor deze bijdrage:

    man (31 mei 2019),Sjeufke ( 1 juni 2019)

  32. #69
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Enige tijd geleden op een vrijdagavond en op een zaterdagavond geweest. Er is helemaal niets los in deze tent. Locatie is top, maar aan de software ontbreekt het volledig. 10 exemplaren nipt aanwezig. Enigste stunner daar aanwezig is Lora (transfer vanuit BB). Service van de dames waarmee ik op kamer was beneden peil. Zoniet de slechtste van dit jaar. Deze club is meer gefocussed op Sudlander en inkomsten van alcohol. Slechte moslims deze.
    Balle in me buik.

  33. Onderstaande 3 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax ( 2 juni 2019),pret ( 2 juni 2019),terminator ( 2 juni 2019)

  34. #70
    Geregistreerd
    25 april 2018
    Last Online
    15 oktober 2020 @ 07:29
    Berichten
    159
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    147 in 71 posts

    Standaard

    Gisteren waren er nieuwe leuke jonge slanke dames daar, over de service kan ik niks zeggen omdat ik niet met deze dames ben mee gegaan

  35. #71
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rakkertje12 Bekijk bericht
    In Happy Garden zijn altijd genoeg dames in de middag, gemiddeld tussen de 35 a 40 dames daar.
    Je zit in die richting altijd goed.
    veel plezier.
    Nu ben ik niet geregeld meer in Happy, maar de keren dat ik er was, waren er naar schatting maar een handje vol dames in de middag. Het zouden er iets meer kunnen zijn geweest, maar lijkt me geen 35-40. Tegen de avond misschien.

    Zo waren er laatst in de middag bij de Villa meer dames dan bij Happy.

  36. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (10 juni 2019),stimpy3 ( 3 juni 2019)

  37. #72
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    GESTOOMDE WORST

    Op de 4e woensdag van de 4e maand was het redelijk mooi weer en besloot na lange tijd eens te gaan kijken hoe de tuin er in de villa bij lag.
    Kwam iets voor openingstijd al aan. Toch stonden er al enkele auto's op de parking.

    Aanbellen en vriendelijk binnen gelaten. Na het inleveren van m'n vrijkaartje van het forum, waarvoor dank aan club en forum, kreeg ik m'n spulletjes mee.
    Heb me gauw opgefrist en omgekleed, want wilde me graag na een lange rit eerst even opwarmen. De sauna was goed op temperatuur. En het teiltje was ook al netjes gevuld.
    M'n ritueeltje is eerst even op het laagste niveau zittend op temperatuur komen, en vervolgens pas te gaan liggen. Ik koos ditmaal gelijk de bovenste plank om te liggen.
    De laatste 5 minuutjes nog even de laatste zweet druppeltjes eruit te krijgen door het water over de kachel te gieten, waar het al snel verdampte in stoom en omlaag krulde.
    Terwijl ik daar lag, kreeg ik op het hoogste punt van m'n lijf, nou ja misschien op een na hoogste want hoogst is misschien m'n pens…, een tintelend gevoel. Dat gevoel werd al snel minder aangenaam tot pijnlijk aan toe. Wat bleek nou, de sauna was dusdanig heet dat de verdampte vocht behoorlijk heet op m'n lijf neer sloeg en ik last kreeg van een GESTOOMDE WORST!?
    O_0

    De laatste minuten me gauw naar de benedenste niveau verplaatst om het eerste sauna bezoekje veilig af te ronden. Vervolgens even via de rookruimte op het terras rustig in de buitenlucht met een fris briesje af te koelen. Wel jammer dat je zo deels door de bar moet om naar buiten te kunnen. Fijner vind ik het wanneer ze zoals bij YY de Wellness apart hebben en je van daar uit direct naar buiten kunt.

    Enfin, het was toen hoog tijd om even te brunchen. Het buffet eten was echter magertjes met 3 voederbakken. Eveneens in de avond. Het was voldoende om de maag te vullen, maar vergeleken met het Vertigo tijdperk een stuk minder rijkelijk gevuld. En daarbij mis je ook de consumptie kaart. Best raar eigenlijk. Stel je neemt een kaart. Maar als je vertrekt en je rekent niet af, hoe weten ze of je een consumptie kaart hebt gehad of niet?
    Het was natuurlijk ook een doordeweekse dag, misschien dat het in het weekend beter is. En met het mooie weer op komst zal de grill wellicht ook weer aan gaan.

    Tot m'n verrassing was de Roemeense blondine Anais al zie vroeg aanwezig. Meestal begint ze pas later op de avond. Met haar een zekerheidje op een lekkere kamer gang.

    Maar de dag was nog vroeg. Lekker in de prachtige tuin liggen genieten van de zon. Ik was niet de enige, aangezien er nog wat dames aan het zonnen waren. 1 vond het buiten was fris en wilde een massage binnen. "One is glad to be of service".
    Weer naar buiten om het vampierenhuidje van me te bruinen. Het was met de combi van de zon en briesje redelijk uit te houden. Alleen het briesje kwam van een wat ongunstige hoek, waardoor je de… besproeiing van de gewassen rook.

    Ik lag op een gegeven ogenblik naast een slanke meid die zich wat lag te vervelen. Ik bood haar een massage aan. En uit haar woorden bleek ze dat al te verwachten. Wel verdraaid, dat was ook weer een dame die ik elders was tegengekomen, maar niet herkende. Pas toen ze wat details opsomde ging er een lampje branden.

    Helaas stak het lot een stokje voor een massage aan haar, aangezien er druppels uit de lucht kwam. Een verdere samenzijn met haar bleef daardoor uit.

    Intussen ook een andere slanke deerne gespot. Het was even twijfelen tussen Anais of die nieuwe.
    Meestal ga ik voor het ouwe vertrouwde, maar was wel benieuwd naar de nieuwe. Ik probeerde haar te schaken, maar ze bestelde net eten. Maar toen ik haar aansprak bleek ze toch beschikbaar. Het eten zou toch nog een poos duren. Achteraf gezien een slechte zet van me. Waarschijnlijk dacht ze ff een snelle afwerk sessie te doen. Het was op zich niet slecht, maar bleef steken op een lekker kamertje met deze Anna.

    Na nog een hapje en een dutje was ik zo ver om te vertrekken. De club was niet heel druk.
    Buiten was het omgeslagen naar stormachtig. Wat een verschil met overdag, toen het zonnetje nog scheen.

  38. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    e-is-mc-2 (11 juni 2019),Elmo3108 ( 6 juni 2019),Manureva ( 6 juni 2019),pret ( 6 juni 2019)

  39. #73
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    GESTOOMDE WORST

    Op de 4e woensdag van de 4e maand was het redelijk mooi weer en besloot na lange tijd eens te gaan kijken hoe de tuin er in de villa bij lag.
    Kwam iets voor openingstijd al aan. Toch stonden er al enkele auto's op de parking.

    Aanbellen en vriendelijk binnen gelaten. Na het inleveren van m'n vrijkaartje van het forum, waarvoor dank aan club en forum, kreeg ik m'n spulletjes mee.
    Heb me gauw opgefrist en omgekleed, want wilde me graag na een lange rit eerst even opwarmen. De sauna was goed op temperatuur. En het teiltje was ook al netjes gevuld.
    M'n ritueeltje is eerst even op het laagste niveau zittend op temperatuur komen, en vervolgens pas te gaan liggen. Ik koos ditmaal gelijk de bovenste plank om te liggen.
    De laatste 5 minuutjes nog even de laatste zweet druppeltjes eruit te krijgen door het water over de kachel te gieten, waar het al snel verdampte in stoom en omlaag krulde.
    Terwijl ik daar lag, kreeg ik op het hoogste punt van m'n lijf, nou ja misschien op een na hoogste want hoogst is misschien m'n pens…, een tintelend gevoel. Dat gevoel werd al snel minder aangenaam tot pijnlijk aan toe. Wat bleek nou, de sauna was dusdanig heet dat de verdampte vocht behoorlijk heet op m'n lijf neer sloeg en ik last kreeg van een GESTOOMDE WORST!?
    O_0

    De laatste minuten me gauw naar de benedenste niveau verplaatst om het eerste sauna bezoekje veilig af te ronden. Vervolgens even via de rookruimte op het terras rustig in de buitenlucht met een fris briesje af te koelen. Wel jammer dat je zo deels door de bar moet om naar buiten te kunnen. Fijner vind ik het wanneer ze zoals bij YY de Wellness apart hebben en je van daar uit direct naar buiten kunt.

    Enfin, het was toen hoog tijd om even te brunchen. Het buffet eten was echter magertjes met 3 voederbakken. Eveneens in de avond. Het was voldoende om de maag te vullen, maar vergeleken met het Vertigo tijdperk een stuk minder rijkelijk gevuld. En daarbij mis je ook de consumptie kaart. Best raar eigenlijk. Stel je neemt een kaart. Maar als je vertrekt en je rekent niet af, hoe weten ze of je een consumptie kaart hebt gehad of niet?
    Het was natuurlijk ook een doordeweekse dag, misschien dat het in het weekend beter is. En met het mooie weer op komst zal de grill wellicht ook weer aan gaan.

    Tot m'n verrassing was de Roemeense blondine Anais al zie vroeg aanwezig. Meestal begint ze pas later op de avond. Met haar een zekerheidje op een lekkere kamer gang.

    Maar de dag was nog vroeg. Lekker in de prachtige tuin liggen genieten van de zon. Ik was niet de enige, aangezien er nog wat dames aan het zonnen waren. 1 vond het buiten was fris en wilde een massage binnen. "One is glad to be of service".
    Weer naar buiten om het vampierenhuidje van me te bruinen. Het was met de combi van de zon en briesje redelijk uit te houden. Alleen het briesje kwam van een wat ongunstige hoek, waardoor je de… besproeiing van de gewassen rook.

    Ik lag op een gegeven ogenblik naast een slanke meid die zich wat lag te vervelen. Ik bood haar een massage aan. En uit haar woorden bleek ze dat al te verwachten. Wel verdraaid, dat was ook weer een dame die ik elders was tegengekomen, maar niet herkende. Pas toen ze wat details opsomde ging er een lampje branden.

    Helaas stak het lot een stokje voor een massage aan haar, aangezien er druppels uit de lucht kwam. Een verdere samenzijn met haar bleef daardoor uit.

    Intussen ook een andere slanke deerne gespot. Het was even twijfelen tussen Anais of die nieuwe.
    Meestal ga ik voor het ouwe vertrouwde, maar was wel benieuwd naar de nieuwe. Ik probeerde haar te schaken, maar ze bestelde net eten. Maar toen ik haar aansprak bleek ze toch beschikbaar. Het eten zou toch nog een poos duren. Achteraf gezien een slechte zet van me. Waarschijnlijk dacht ze ff een snelle afwerk sessie te doen. Het was op zich niet slecht, maar bleef steken op een lekker kamertje met deze Anna.

    Na nog een hapje en een dutje was ik zo ver om te vertrekken. De club was niet heel druk.
    Buiten was het omgeslagen naar stormachtig. Wat een verschil met overdag, toen het zonnetje nog scheen.

  40. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 juni 2019),Firehawk ( 6 juni 2019),Manureva ( 6 juni 2019),Sjeufke ( 6 juni 2019),Wijze grijze ( 6 juni 2019)

  41. #74
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Gisteren onverwachts in VV belandt. Lag nog in mijn bedje en toen ik mijn telefoon aanzette zag ik een berichtje van Patjax om naar VV te gaan. Jonny Fontane zou ook komen. Was al 2 dagen op rij in Diamond geweest maar met het Pinksterweekend had ik wel tijd gister.
    Snel beslissen want had te lang geslapen en happy hour begon te sluiten. Aangekleed en naar Patjax gereden en rond 15:30 waren we daar.
    Stonden toch al aardig wat auto's op de parkeerplaats.

    Snel naar binnen gegaan en daar stond gelijk al een meid die ik nog kon. Lora. Werd gelijk verwelkomd met "hallo bokluk" en wat zoenen. Ze ging naar de kamer en er liep dus al gelijk een optie voor mij rond. Betaald en omgekleed. Ze hebben nu een mix van witte en rode badjassen. Verder viel mij niet echt veel anders op dan de vorige keren dat ik er was.

    Een cappuccino besteld en kreeg een flinke bak. Lekker buiten gaan zitten want de temperatuur was goed en beter dan binnen. Jonny Fontane zat er ook al.
    Qua meiden viel het mij niet eens tegen. Laatste keer dat ik er op een zaterdag was waren er veel minder. Schat nu zo'n 12 a 15 meiden. En de meeste zagen er niet verkeerd uit. Over de service kan ik niks zeggen.

    Beetje ouwehoeren buiten en hoor weer een "eeej bokluk". Ditmaal stond Franceska te roepen al vertelde ze later dat ze nu dus Manuella heet.
    Moest haar begeleiden om buiten te zitten want met die hakken over de klinkers schijnt gevaarlijk te zijn. Hele tijd met elkaar liggen kletsen en geinen. Had haar lang niet meer gezien dus we hadden veel te bespreken. VV was wel ok voor haar vooral ook omdat ze geen entree hoeft te betalen als ze om 11:00 uur begint. Babylon liep een beetje af voor haar en de entree die ze daar moet betalen is hoog zei ze.
    Na dus een tijd gepraat te hebben met haar naar binnen gegaan en daar vroeg ze voor naar de kamer te gaan. Ze noemt mij ook altijd haar broer omdat ik vroeger veel met haar nicht Susie ging. Bij de theke verteld ze ook doodleuk dat ze nu haar broer gaat neuken.
    Op naar de kamer. Grote ruime kamer met douche en wc.
    Een uur met haar gekamerd. Voor een keer weer leuk met haar want ze blijft een lekkere kont hebben al was die wel een beetje gekrompen. Tongzoenen deed ze wel maar minimaal. Pijpen was heel goed dat deed ze ook lang en nam de ballen mee.
    Met het neuken heb ik haar flink moeten beuken want rode condoom + glijmiddel = niet zoveel gevoel.
    Uiteindelijk in doggy tegen die lekkere kont aan beuken is het mij gelukt. Even chillen, douchen en de kamer zat erop.

    Terug in de club even bijkomen en kijken wat ze te eten hebben. Voor mij niet zoveel bijzonders dus maar een paar broodjes gepakt. Patjax ging naar de kamer met een meid in een fel geel pakje. De banaan genoemd. Alleen bij Patjax en haar kwam het niet tot een handgemeen. Al was er met deze banaan ook wat aan de hand...
    Met het eten kwam Franceska er ook bij zitten nog een beetje lol maken maar zou als Lora terug van de kamer was samen met haar naar huis gaan. Dus een kamer met Lora zat er niet meer in.
    Na het eten gingen ze inderdaad nar huis. Nog even met Lora gepraat en afscheid genomen van haar en Franceska.

    Patjax was inmiddels ook terug en JF had ook zijn kamer al gemaakt. Beetje relaxen en kletsen en was lekker buiten en ze maakte ook het vuur aan.
    Zo een beetje de hele avond doorgebracht. Kameren had ik geen zin meer in. Met een paar vrienden viel het niet tegen. Alleen is er niet veel te beleven. Blijft een mooie club maar blijft jammer dat het niet loopt.
    Laatst gewijzigd door Firehawk; 10 juni 2019 om 15:42

  42. Onderstaande 10 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (10 juni 2019),e-is-mc-2 (11 juni 2019),hvdk52 (10 juni 2019),ju52 (10 juni 2019),Manureva (16 juni 2019),Patjax (10 juni 2019),Picasso 1 (10 juni 2019),pret (10 juni 2019),The Joker (10 juni 2019),Wijze grijze (10 juni 2019)

  43. #75
    Geregistreerd
    8 juni 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:45
    Berichten
    151
    Discussies
    18
    Thanks
    0
    Thanked
    276 in 85 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Blijft een mooie club maar blijft jammer dat het niet loopt.
    Denk dat vele beren het hier mee eens zijn. Zeker diegene die er een "geschiedenis" hebben.
    Misschien de volgende ijsberen feest daar organiseren

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Diamond 468*60   Babylon 468*60