Pagina 67 van 67 EersteEerste ... 17576364656667
Weergegeven resultaten: 1.651 t/m 1.667 van 1667
  1. #1651
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    kort verslag, veel meer valt er helaas niet te vermelden…
    Sorry, maar je kan heel veel vermelden. Zoals een uitgebreid verslag over je kamer met 2 dames. Alleen om wat voor reden dan ook meld je dat niet.

    Lees nu eens je verslag kritisch na. Wat heeft een lezer (die er niet bij was) nu aan de informatie die je hebt verstrekt?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. #1652
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    672
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Donderdag 14 Maart

    Na een desatreuze avond in het Signal Iduna Park in Dortmund maar besloten om op de terugweg hier te stoppen.
    Kwam rond 18.00 aan, weinig te beleven, paar dames gezien die ik tijdens mijn laatste bezoek in januari ook heb gezien.
    Verder kwam ik verrassend genoeg 2 oude bekende uit YY tegen.
    Maar besloten om het samen op een zuipen te zetten en er een mooie avond van te maken.

    Uurtarief was 200 per dame per uur. Naar eigen zeggen was dit het standaard tarief tegenwoordig. Ben er niet op in gegaan, heb betaald wat gevraagd werd. Zal wss hier wederom voer voor discussie zijn.


    Uiteindelijk om 00.45 het pand verlaten, kort verslag, veel meer valt er helaas niet te vermelden…
    Ik ben niet iemand die een ander de maat gaat nemen. Ik heb de wijsheid niet in pacht en je moet zelf weten wat je wilt betalen. Zelf heb ik begrepen dat 150euro/60 min de meest gebruikelijke prijs die hier gehanteerd wordt. Maar ik heb toen ik er was ook een meisje gehad die 50 euro extra voor TZ vroeg en een ander had helemaal absurde prijzen tot wel 250 euro per uur. De iets oudere theke zei dat zulke prijzen niet gevraagd werden en dit te melden bij haar indien het meisje dat toch zou doen. Dan zou het betreffende meisje hierop aangesproken worden. Ik heb toen 150 euro/60 min betaald en dat vind ik echt wel aan de bovenkant wat ik voor een kamergang wil betalen.

  3. Onderstaande 7 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 maart 2024),ju52 (18 maart 2024),Liefje (18 maart 2024),mentholbear (17 maart 2024),Purrfect (18 maart 2024),uurtje (17 maart 2024),Wentelt Eefje (17 maart 2024)

  4. #1653
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Sorry, maar je kan heel veel vermelden. Zoals een uitgebreid verslag over je kamer met 2 dames. Alleen om wat voor reden dan ook meld je dat niet.

    Lees nu eens je verslag kritisch na. Wat heeft een lezer (die er niet bij was) nu aan de informatie die je hebt verstrekt?
    Toch wel een nuttig verslag; geeft aan dat GoldenGate een TMC (te mijden club) is.

  5. Onderstaande 9 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 maart 2024),Badslippers (17 maart 2024),fingerprint68 (17 maart 2024),ju52 (18 maart 2024),mentholbear (17 maart 2024),Purrfect (18 maart 2024),Shakir (17 maart 2024),The Joker (17 maart 2024),Wentelt Eefje (17 maart 2024)

  6. #1654
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Sorry, maar je kan heel veel vermelden. Zoals een uitgebreid verslag over je kamer met 2 dames. Alleen om wat voor reden dan ook meld je dat niet.

    Lees nu eens je verslag kritisch na. Wat heeft een lezer (die er niet bij was) nu aan de informatie die je hebt verstrekt?

    Ik vind een verslag van een kamergang altijd subjectief, vandaar dat ik dat niet noemenswaardig vind.
    Als je aan de bsr zit en je vraagt aan 5 beren wat ze van een bepaalde dame vonden dan krijg je 5 verschillende verhalen te horen.

    Wat lezers aan mijn info hebben? Feit dat er weinig te melden is zou ik uit afleiden dat het een nogal dooie boel binnen was, dat was het namelijk wel echt.
    I´m an educated fool with money on my mind

  7. Onderstaande 4 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 maart 2024),mentholbear (19 maart 2024),Purrfect (18 maart 2024),rmjhexe (17 maart 2024)

  8. #1655
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ik vind een verslag van een kamergang altijd subjectief, vandaar dat ik dat niet noemenswaardig vind.
    Als je aan de bsr zit en je vraagt aan 5 beren wat ze van een bepaalde dame vonden dan krijg je 5 verschillende verhalen te horen.

    Wat lezers aan mijn info hebben? Feit dat er weinig te melden is zou ik uit afleiden dat het een nogal dooie boel binnen was, dat was het namelijk wel echt.
    Helemaal niets dus.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 maart 2024),uurtje (18 maart 2024)

  10. #1656
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    1.405
    Discussies
    14
    Thanks
    1.888
    Thanked
    1.902 in 738 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ik vind een verslag van een kamergang altijd subjectief, vandaar dat ik dat niet noemenswaardig vind.
    Als je aan de bsr zit en je vraagt aan 5 beren wat ze van een bepaalde dame vonden dan krijg je 5 verschillende verhalen te horen.

    Wat lezers aan mijn info hebben? Feit dat er weinig te melden is zou ik uit afleiden dat het een nogal dooie boel binnen was, dat was het namelijk wel echt.
    Dure vrouwen en weinig volk dat zich ook nog eens bezuipt zijn relevante aspecten van een clubbezoek. Als dit soort info bevestigd wordt, wordt GG voor mij te kostelijk.
    Voor €150 heb ik prima alternatieven in privaat-ontvangst. Voor €70 kan ik ook naar een luxueuze wellness inclusief een drankje en een hapje.
    Wat de dames op de kamer deden voor dat geld is dan inderdaad ook niet meer relevant.
    Prima verslag, dus.

  11. #1657
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Dure vrouwen en weinig volk dat zich ook nog eens bezuipt zijn relevante aspecten van een clubbezoek. Als dit soort info bevestigd wordt, wordt GG voor mij te kostelijk.
    Voor €150 heb ik prima alternatieven in privaat-ontvangst. Voor €70 kan ik ook naar een luxueuze wellness inclusief een drankje en een hapje.
    Wat de dames op de kamer deden voor dat geld is dan inderdaad ook niet meer relevant.
    Prima verslag, dus.
    Dank je mister Fick, eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik me ook wel meer dan eens bezuip in welke club dan ook. Is mijn manier van ontspanning, ook dat moet ieder voor zich weten vind ik.
    I´m an educated fool with money on my mind

  12. Onderstaande 5 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 maart 2024),Purrfect (18 maart 2024),rmjhexe (18 maart 2024),schoolmeester (18 maart 2024),stimpy3 (18 maart 2024)

  13. #1658
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Berichten
    265
    Discussies
    2
    Thanks
    1.412
    Thanked
    1.095 in 134 posts

    Standaard

    Zondag 17 maart

    Weer eens een bezoek gebracht aan deze club en arriveerde er om 11 uur. Roxy was de theke van dienst en gaf mij de benodigde zaken om mij om te toveren tot ijsbeer. Hierna het ontbijt genuttigd en in de bar een koffie gedronken. Op zondag komt het meestal wat traag op gang maar rond half 2 waren er al redelijk veel dames. Uiteindelijk waren er 26 of 27 dames en dat is voor een zondag helemaal niet slecht. Rond 13 uur de eerste kamer gemaakt met Monica en met haar was ik al zeker 3 maanden niet geweest. Ze was erg bronstig en een herhaling op korte termijn zit er zeker in. Wat bekende beren gesproken en wat kunnen genieten van de buitenlucht want het was best aardig weer. Om half 6 gegeten en om 18 uur met Valeria naar de kamer voor weer een zeer goede sessie. Hierna kwamen er 2 vrienden van mij binnen en gezellig zitten kletsen met elkaar. Jolena kwam zich melden maar ik zei dat de pijp aardig leeg was. Zij besloot op onderzoek te gaan en toen bleek dat er nog leven in zat. Dus naar de kamer en hoogtepunt nummer 3 van de dag was een feit.

    Nog even met de heren nagebabbeld en rond kwart voor 10 de terugreis aanvaard. Oh ja, Eveline en Jane waren er ook weer.

  14. Onderstaande 8 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 maart 2024),donkeywonkey (19 maart 2024),Elmo3108 (19 maart 2024),Husky (25 maart 2024),Kurt Cobain (19 maart 2024),mentholbear (20 maart 2024),WANDELAAR5 (19 maart 2024),Wentelt Eefje (20 maart 2024)

  15. #1659
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Hoe is het ontbijt hier? Kan je hier ook gebakken eitjes bestellen?

  16. #1660
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:50
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    672
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Laatst was er een grote bak met roerei. Zover ik weet kan je geen eieren bestellen Als ijsbeer kan je binnenlangs ook niet bij de keuken komen. Misschien is dit nog wel mogelijk via de tuin.
    De rest van het ontbijt is simpel. Beperkt verschillende soorten Beleg. Wat wel positief was verschillende soorten muesli/cornflakes

  17. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (20 maart 2024),mentholbear (21 maart 2024)

  18. #1661
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Prachtige lentedag op 20 maart 2024 in Golden Gate.



    Ja hoor: om 10:56 draaide mijn solide bolide het nog onbewaakte parkeerterrein van deplaatsvervangende hemel op aarde op. Cassandra (stomverbaasd dat ik haar naam nog wist) overhandigde mij mijn tenue, en 5 minuten later zat ik eenzaam aan de bar van het restaurant. Er was inderdaad nog even niemand….. een paar mannelijke medewerkers sloegen mij gaande en gingen zelfs over tot het handen schudden. Na een 5-tal minuten betrad Raluca (bardame) de ruimte en maakte een heerlijke cappuccino voor me. Die smaakte. De eerste levende dame van plezier die zich melde om 11:20 bleek Ella. Welaan die had echt nog geen zin in het leven. Er kon geen glimlachje vanaf en ik geloof wel dat ze ….”Morgen” zei, maar daarmee was haar vocabulaire geheel opperdepop. Wel een fraaie meid om te zien, dat wel.

    Gelukkig had ik een afspraak en de dame in kwestie kwam een tiental minuten te vroeg. Het werd een date met hoofdletters. Maar ze wil niet meer in de beschrijvingen…. Dus heren. Helaas….

    Na dit uiterst plezierige uur was ik dringend aan nieuwe energie toe. En een paar heerlijke broodjes verorberd, en wat ei gegeten. Smaakte prima. Kwam Husky tegen die vandaag ook zijn zinnen op GG had gezet. Leuk om hem weer tegen het lijf te lopen. Hij denkt erover te stoppen met schrijven. Getracht hem weer wat positiever te stemmen voor ons forum.
    De sauna was inmiddels prima warm, en dus een poosje hier gebivakkeerd. De voorzieningen in Golden Gate zijn uitmuntend. Heerlijk even op het terras gezeten (20 C!!) De line-up was vandaag in de eerste uren wel erg mager. Vandaag spotte ik naast de dames die de tent runden (Cassandra en Raluca): Ella, Valeria, Hilda (Albanië), Mihaela, Kira en Gabriella (met bril). En nog een wat stevigere dame met heel lang zwart haar. Naam vergeten. Zeven in totaal. Tot ik om 15:00 het pand moest verlaten.
    Tweede sessie met Mihaela (Pools). Wat een verrassing dat ze er was. Helemaal te gek. Bijgekletst en rap een kamertje geboekt. Gelukkig kon een al eerder geboekte klant en uurtje later ook, en bleek mijn date mogelijk. Dank collega ijsbeer voor de inschikkelijkheid. Sessie van de bovenste plank. Sapperdeflap.


    Kortom een heugelijke 4 uur in Golden Gate. Als er een paar dames zijn die je bevallen is het er prima toeven. Ik kom beslist terug. Hilda op mijn verlanglijstje……

    Dank Golden Gate voor een gedenkwaardige dag


  19. Onderstaande 14 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 maart 2024),bierbeer (21 maart 2024),broodpoot (22 maart 2024),donkeywonkey (22 maart 2024),Elmo3108 (21 maart 2024),Giodude (26 maart 2024),Husky (25 maart 2024),mentholbear (21 maart 2024),Purrfect (21 maart 2024),rmjhexe (21 maart 2024),snaal88 (21 maart 2024),trickyD (Gisteren),WANDELAAR5 (21 maart 2024),Wentelt Eefje (21 maart 2024)

  20. #1662
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Gisteren de zon opgezocht in de Herensociëteit van Golden Gate veel meer zonaanbidders onder de heren waren er echter niet aanwezig ik denk afwisselend zo`n 12-15,
    maar ook het aantal dames hield niet over met een kleine twaalf.
    Maar dat maakte mij minder uit dan het genieten op een comfortabel ligbed van de koperen ploert die ruimschoots aanwezig was.
    Reed om twaalf uur de matig bezette parkeerplaats op.
    Ontbijt samen genuttigd met mynash die ook een aantal uurtjes in GG actief was.
    Helaas was het zwembad nog afgedekt met een zeil, theke Cassandra deelde mij mee dat waarschijnlijk binnen twee weken het zwembad weer gebruikt kon worden.
    Na het zonnen een stukje gebak gegeten en een tijdje opgetrokken met een mij bekende Duitse ijsbeer die evenals mij ook genoot van een geurig sigaartje.
    Na het tweede saunabezoek een fijn uurtje op kamer geweest met een dame die haar naam niet graag vermeld ziet in berichten.
    voor de gangbare GG prijs kreeg ik een prima service zonder upselling.
    Het eten was zondemeer goed met salade verse groenten gebakken aardappelen en twee soorten vlees en toe natuurlijk een yoghurt toe.
    Om zes uur vond ik het prima en vertrok ik naar Diamond om daar een kijkje te nemen,was toch in de buurt en het is slechts 30 minuten rijden
    Overigens schreef op 19 maart snaal88 dat Jane en Eveline weer aanwezig waren in GG,maar dat is de donkerharige Evelina/Eva en niet de blonde Poolse Eveline!
    Zo het vervolg is dus niet de mooie Veluwe maar nog een een tussenstop in Diamond.

  21. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 maart 2024),buttlover (22 maart 2024),donkeywonkey (22 maart 2024),Elmo3108 (21 maart 2024),Kurt Cobain (21 maart 2024),lekkersfan (22 maart 2024),Liefje (21 maart 2024),mentholbear (21 maart 2024),mynasch (22 maart 2024),pret (21 maart 2024),Purrfect (21 maart 2024),rmjhexe (21 maart 2024),schoolmeester (21 maart 2024),snaal88 (21 maart 2024),Tjeppah (21 maart 2024),Toetebel (21 maart 2024),WANDELAAR5 (21 maart 2024),Wentelt Eefje (21 maart 2024)

  22. #1663
    Geregistreerd
    14 januari 2019
    Last Online
    23 maart 2024 @ 11:40
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Mijn heren, het is heerlijk om tijd door te brengen met een mooie vrouw. Maar laten we gewoon de naam noemen, het gaat over Kira, een prachtige vrouw, en dan is het goed. Deze geheimzinnigheid is gewoon kinderachtig.

  23. Onderstaande leden hebben Scheila bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (25 maart 2024)

  24. #1664
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Be(a)zoek aan de H(o)erensociëteit

    Op deze vroege donderdagochtend arriveer ik met een vrijkaartje - dat in mijn bezit kwam toen iemand véél liever een kortingskaart voor Babylon bleek te hebben gehad dan dit exemplaar en ik in een poging de anders mogelijk op te lopen Monogame Alexandritis te voorkomen wel wilde ruilen - nog net voor de deur opengaat aan de Bahnstrasse in Grefrath. Nog wel fris, maar al wel een zonnetje en dan ziet de voormalige Vertigo en Vanilla villa er al uitnodigend uit als je aan komt rijden. Eens kijken of het er inmiddels gesettelde Golden Gate, dat bij mijn laatste bezoeken vorig jaar nog steeds een club met potentie bleek maar niet meer dan dat, in het vroege voorjaar van 2024 een deel van die potentie al waar heeft kunnen maken.

    De ontvangst en acceptatie van het vrijkaartje - waarvoor mijn dank aan zowel Golden Gate als het IJsberenforum als de oorspronkelijke bezitter - verloopt vlot en even later ben ik klaar om mijn inmiddels licht knorrende maag (mogelijke opkomende mentholbearitis?) weer stil te krijgen. In vergelijking met de ontbijtmogelijkheden vorig jaar en voor degenen die de volle entreeprijs betalen is het ontbijt in mijn ogen teleurstellend simpel geworden. OK, er is roerei en een overdaad aan cereals, maar de broodjes en belegkeuze is gedecimeerd ten opzichte van de eerdere bezoeken. Tel daarbij op dat je aan tafel zittend ontdekt dat je nu eerst weer naar de bar moet lopen voor een koffie en je zou bijna licht chagrijnig worden als je last van ochtendhumeur hebt (heb ik niet (vaak)).

    Dat wordt echter weggelachen door de stralende en guitige glimlach die binnensprankelt. Boven die glimlach twee zeer donkerbruine twinkelende ogen onder een licht golvende kastanjebruine bobline en dat alles boven een zeer slank lichaam voorzien van kleine B-cup borsten, dat gehuld is in een beige negligé-achtige jurk. Ze ziet dat ze mijn aandacht heeft gewekt en groet vriendelijk, ik nog in dezelfde seconde terug en ze wenst me een "Guten Appetit". Ze loopt heel even door, dan fladdert ze nog even door de ontbijtgelegenheid en is weer weg, nog even een lach toewerpend bij het verdwijnen.

    Terwijl ik mijn ontbijt verder nuttig zit ik zo dat ik de rooktent die aan de bar vastzit zie en ook het miniterrasje, in de hoek tussen het oude villa-gedeelte en het bargedeelte, waarop zij met een sigaret in de handen tevoorschijn komt. Ze doet of ze mij niet ziet, maar ik heb vastgesteld dat dat geveinsd is en dat wordt even later bevestigd als ik achteloos een hand opsteek en ze onmiddellijk terugzwaait. Even later zie ik haar naar binnen verdwijnen en ben niet verbaasd als ze kort daarna naast mijn tafel staat en vraagt of de stoel naast me vrij is en na bevestiging dat ze er kan gaan zitten zich voorstelt. Zo, serveerster voor de koffie geschaakt.

    Ze is 33, komt (surprise, surprise) uit Roemenië en luistert (hier) naar de naam Bea. Plan gelukt, want ze vraagt nadat ik mij ook summier heb geïntroduceerd of ze mij ook iets te drinken kan meebrengen, want ze wil voor zichzelf iets halen. De koffie is daardoor onderweg gelukkig. Terwijl we als ze terug is wat zitten te drinken hebben we een prettig gesprek dat we even later buiten voortzetten om onze nicotinebehoefte gezamenlijk te gaan bevredigen. Bea vermoedt dat we wel plezier kunnen hebben samen op de kamer en omdat ze naar eigen zeggen normale tarieven hanteert en ik haar vermoeden over dat plezier deel laat ik mijn plan varen om eerst eens een paar uren het aanwassende damesbestand aan te zien alvorens een keuze te maken.

    Het is nog vroeg en er is dus volop keuze waar het de kamers betreft en daarom weet Bea de sleutel van kamer 4, die mooie grote ronde kamer bovenin de villa met eigen badkamer, te scoren, dat is alvast een goed begin. Subtiel heeft ze al te kennen gegeven voor mijn akkoord om samen dat plezier te gaan hebben dat de kans op tongzoenen verwaarloosd mag worden, de rest van de uitvoering van de handelingen zal klik en hygiëne bepaald zijn. Zelfvertrouwen genoeg om ervan uit te gaan dat er verder dus ouderwetse service genoten zal worden.

    Ik heb het vermoedelijk wel eens eerder gedaan, maar zal het nog maar een keertje bekennen. Ik heb niets met bossen kabeltouw die voor schaamhaar door moeten gaan, maar op de een of andere manier windt het mij altijd enorm op wanneer het kutje van een DVP niet zo gladgeschoren aanvoelt als het gemiddelde babyhuidje, maar lichte stoppels heeft. Zal ongetwijfeld zo zijn omdat mijn exen altijd wel een uiterst verzorgde schaamstreek hadden maar onder het motto "Jij scheert je daar toch ook niet élke dag." vriendelijk bedankten voor een continue razor rash. Misschien voelt het voor mij dus "echter" en "normaler" als hier en daar blijkt dat er binnenkort weer een scheerbeurt aan dient te komen.

    Die stoppeltjes had je ook als ze in lingerie gekleed zou zijn niet bij Bea op kunnen merken maar de jurk verbloemt wel tactisch dat haar buik (overigens niet storend) wel wat meer van haar zwangerschap te leiden heeft gehad. Daar had ik door schade en schande wijzer geworden natuurlijk ook wel rekening mee gehouden en het was naakt eerder een mee- dan een tegenvaller. Mooie gladde lekker zachte huid verder over haar hele lijf blijkt als mijn handen op verkenningstocht gaan en haar borstjes hebben ook wel iets stevigheid verloren blijkt als de jurk uit is, maar blijven mooi en Bea heeft ook mooie (en op de juiste manier) gevoelige tepels.

    Lichte smetvrees heeft ze wel, blijkt uit haar eigen voorafgaande schrobbeurt(en, er zullen er nog een paar volgen gedurende de kamergang) en de doekjesbehandeling(en, ook een paar keer) waaraan mijn pieleman wordt onderworpen. Omdat ik kennelijk lekker en fris genoeg ruik kust ze als we een poosje kussen uitgewisseld hebben en handen over het lichaam hebben laten gaan wel vanaf mijn nek naar beneden tot aan het bereiken van het in haar ogen wel voor de zekerheid nogmaals te reinigen (hoewel ook schoon en fris) object. Daarna heeft ze echter gelukkig geheel geen remmingen wanneer ze met het oraal verwennen ervan begint. Hemels, maar ik wil nog wel lang van Bea gaan genieten dus stel voor dat ik na een paar nieuwe kussen op elkaars mond nu degene ben die mijn weg naar beneden gaat zoeken.

    Aan alles, maar dan ook alles, de geur- en smaakverandering, het onderdrukte geluid van genot en zelfs uiteindelijk de sexblush is te merken dat de lange tijd die ik met mijn lippen en tong en niet binnendringende maar wel de ingang bepotelende vingers haar (het moet gezegd: bijzonder fraaie) kutje verwen haar enorm bevalt. Als Bea even later bij heeft liggen komen (beiden ook even daarbij ter ondersteuning nicotine gebruikend) gaat ze wel even snel de douche gebruiken om zichzelf daar weer op te frissen. En na een doekje voor het voorvocht gaat ze verder waar ze eerder heerlijk pijpend gebleven was en langzaam tilt ze me richting hoogtepunt, ondanks dat ze zichzelf niet kan beheersen en haar kutje toch weer op mijn mond drukt door in 69 te draaien. Ik geniet daarbij nog iets meer vrijheid van haar en even later lijkt ze daardoor opnieuw te komen. Ze vraagt of ik dat ook al wil, maar ik geef aan dat ik ondanks de warmte en vochtigheid van haar mondholte ook graag haar kutje nog even om mijn lul wil voelen.

    Dat kan bijna, maar toch moet er een nieuwe minuuttussenstop ingelast worden, zodat ze voor haar eigen gevoel daarvoor weer schoon genoeg is. Op zich jammer, want daardoor moet ze nu onnodig iets van haar Flutschi aanbrengen (wat ze gelukkig wel ook echt met mate doet) maar Bea had zelf genoeg natuurlijk glijmiddel aangemaakt om na het aanbrengen van een rubbertje onmiddellijk op te kunnen zadelen voor de cowgirl. Onze voorkeurtempi hiervoor sluiten naadloos aan en ik geniet met volle stoten en ook zij lijkt opnieuw echt te genieten. Ik kan me een poosje beheersen maar als ik voel dat ik anders moeite ga krijgen om alsnog te komen stel ik niet langer uit en knal het rubbertje goed vol. Fantastisch, ze neukt net zo lekker als ze pijpt.

    We maken de kleine tijd die ons nog rest voor ook het derde halve uur verstrijkt nog gezamenlijk nagenietend en keuvelend vol en dan verlaten we de kamer. Als ik Bea vertel dat dit wat mij betreft een enorme aangename tijdsbesteding van anderhalf uur en geldbesteding van €200 was, slaat ze echter volledig op tilt. Zij deelt met luidere stem mee dat ik een probleem heb als ik geen €250 ga betalen voor anderhalf uur. Ik probeer haar te bedaren door aan te geven dat als dit normale prijzen en een normaal prijsmodel zijn, ik gewoon na een uur toen ze me vroeg haar tot bijna het einde had laten pijpen om de eerste druppels voor te zijn en geen extra voor een in Duitsland niet bestaande extra te betalen.

    Ze stopt bij de ontvangstdame en zegt dat ik niet het juiste bedrag wil betalen, ik geef aan dat ik wel het juiste bedrag wil betalen, maar dat Bea dat niet weet te berekenen. De ontvangstdame geeft aan dat de prijzen altijd 80p30 zijn en 150p60 maar 100p30 als er iets "intenser gepijpt" wordt en het in dat geval weliswaar soms 150p60 kan zijn maar altijd toch 250p90 moet zijn. Ik leg nog maar eens uit dat er dan mathematisch iets in het model niet klopt, zeker als niet aangegeven is voor of op de kamer dat "intenser pijpen" een extra is en dat het prijsmodel ook zorgt indien vooraf bekend dat ik echt wel na 60 minuten weer richting mijn locker ga. Gezamenlijk besluiten de zelfstandig opererende vrouwelijke bezoeker en de ontvangstdame tot een compromis, dat ik toch 250p90 mag betalen. Ik geef aan met tegenzin 225p90 te gaan betalen, maar me dan wel elders te gaan vermaken na die betaling.

    Ik volg het advies om me dan maar gelijk om te kleden dan ook op, maar word terwijl ik daarmee bezig ben door de de kleedkamer binnenstormende ontvangstdame ineens verzocht om toch eerst dan die 225 te gaan betalen. Ik geef aan dat ik me eerst verder omkleed en dan wel kom betalen. Dat mag niet, waarop ik aangeef dan nu met 190 te komen, want als ik me moet laten kleineren kost dat geld. Dat mag ook niet. Even later kijkt een meneer die in zijn leven vast vaker heeft gevochten dan ik en daar vermoedelijk ook beter in is dan ik om de hoek en hem vertel ik dat mijn laatste reactie niet juist was, dat ik dat zometeen ook aan de dames zal vertellen en dat ik me snel verder omkleed maar daarna pas 225 kom overhandigen.

    Bea heeft daar niet op gewacht en na het verlaten van de kamer helaas een herhalingsgevaar van 100% weten te reduceren naar 0. Wel zal dat ongetwijfeld geheel wederzijds geworden zijn, ik denk dat ik rechtdoor kan blijven lopen bij een volgend bezoek aan Golden Gate, want dat zij met een boogje me geen blik waardig keurend om me heen zal lopen. Jammer maar waar, ik besef ook dat ik ook niet helemaal vrijuit ga, maar ik moet kennelijk toch nog wennen aan het veranderde saunaclub(prijs)landschap in NRW. (Discussie daarover graag niet onder deze recensie(s), maar in het daarvoor bedoelde topic Prijsbeschouwingen)

    Wat een lange dag plezier had moeten worden wordt nu beperkt tot een zeer geslaagde kamergang waarna ik twee-en-een-half uur later alweer in de auto zit. Golden Gate blijft een club met potentie, maar zeker met het huidige prijsniveau en -model is het de vraag of die potentie ooit gerealiseerd kan gaan worden. Ik ga vast nog wel een keer kijken of men daar in Grefrath toch in geslaagd is. Zeker omdat deze misser met dank aan club en forum in elk geval zonder besteding van het entreegeld was, dat moet dan later nog maar eens voor die test voldaan worden...

    PS: het ergst zijn de heftige aanvallen van Monogame Alexandritis die bij me uitbreken op de terugreis. Het is alsof ik zeker weet dat ik gewoon gestraft was voor mijn ontrouw en me maar beter alleen bij Babylonische Alexandra kan gaan houden de komende tijd, dus me maar obsessief moet gaan beperken tot die ene dame waarmee niet alleen de seks maar ook de financiële afwikkeling ervan een weldaad is. Gelukkig heb ik nog een pijl op mijn boog om dat te voorkomen. Het ook reeds geplande bezoek aan Samya, waar ik toch ook dames ken met wie ik reeds prettig voor een normale prijs op een kamer vertoefde en ook nog een aantal die daarvoor in aanmerking komen.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. Onderstaande 30 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 maart 2024),aquarius (27 maart 2024),Ascari (26 maart 2024),Badslippers (26 maart 2024),bierbeer (Gisteren),broodpoot (26 maart 2024),comcom (26 maart 2024),Dannii (26 maart 2024),donkeywonkey (26 maart 2024),Firehawk (26 maart 2024),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2024),Giodude (26 maart 2024),Gustomass (26 maart 2024),hara1d (26 maart 2024),Kurt Cobain (26 maart 2024),Kwakje (26 maart 2024),Manbijtkat (26 maart 2024),mentholbear (26 maart 2024),MisterBond68 (26 maart 2024),noglangnietuitgewandeld (26 maart 2024),Picasso 1 (26 maart 2024),pret (26 maart 2024),Purrfect (26 maart 2024),rmjhexe (26 maart 2024),Shakir (26 maart 2024),Siberische tijger (26 maart 2024),The Joker (26 maart 2024),Tonio (26 maart 2024),uurtje (26 maart 2024),yylover (26 maart 2024)

  26. #1665
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (26 maart 2024)

  28. #1666
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Op deze vroege donderdagochtend arriveer ik met een vrijkaartje - dat in mijn bezit kwam toen iemand véél liever een kortingskaart voor Babylon bleek te hebben gehad dan dit exemplaar en ....etc.
    Toen Gusto vanmorgen vroeg dit bericht begon te lezen, moest ie toch even 2 keer nadenken en nog eens checken bij zn IM berichten. en jawel hoor, Gusto had zijn Golden Gate vrijkaarje ingeruild met iemand die een kortingskaartje had van Babylon. Maar dat was wel iemand anders . Het komt dus meer voor. Overigens dat Babylon kaartje is al plezierig verzilverd met een bezoek aan Babylon. Zie recensie van ik meen 18maart.

    gustogroetjes
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  29. Onderstaande 3 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (26 maart 2024),mentholbear (27 maart 2024),Wentelt Eefje (26 maart 2024)

  30. #1667
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Nadat ik verleden week woensdag GG bezocht had wilde ik de Herensociëteit ook wel eens op een zondag bezoeken,
    en dat werd zeker geen teleurstelling vooral vanwege de aanwezigheid van 22 dames en een groot aantal spraakzame ijsberen.
    Reed om 11.30 de parkeerplaats op en nam voor 70 euro een hagelwitte badjas in ontvangst,
    smaakvol ontbijtje wat bijgepraat met snaal88 en een leuke Dominicaanse dame die zich voorstelde als Pamela en daarna de sauna bezocht,
    met een wandeling in de fraai aangelegde tuin ter afkoeling.
    Leuke bijkomstigheid was het gegeven dat een van mijn favoriete dames vroeg in de middag zou arriveren.
    Achter de bar stond de gezellige Cubaanse Jemale en later nog een andere Spaanstalige dame die de sfeer er goed inhielden.
    Na mijn tweede bezoek aan de sauna kwam Eveline mij al tegemoet en samen in de tent een rokertje opgestoken,
    toen drankjes mee en kamer vier voor twee uur afgehuurd.
    Heb al meer in detail over deze Poolse dame geschreven dus daar houd ik mij maar bij deze keer!
    Maar om in mentholiriaanse termen te spreken hebben we weer geweldig van elkaar genoten en de engelen hebben twee keer hun loflied kunnen zingen,
    het pauzeprogramma bestond uit een fijne massage en mijn duifje haalde nog een Latte Machiatto en een paar taartjes naar boven die zo rond 15.30 geserveerd werden
    Samen later nog een hapje gegeten en gezamenlijk de sauna bezocht met aansluitend en wandeling door de tuin ter afkoeling.
    Eveline ging rond zeven uur weg om de volgende dag te vertrekken voor enige weken naar haar moederland.
    Met snaal88 en een paar jonge snuiters nog het saunaclub leven doorgesproken en een drankje genuttigd aan de bar alwaar ook Pamela zat die ik nog ken vanuit het grijze verleden uit GT,
    er ontstond daarna een fijn gesprek op de sofa die uitmondde in een intense stoeipartij in opnieuw kamer vier.
    Dominicaanse Pamela mocht ik met groot genoegen uit haar elegante bordeauxrode lingerie helpen en in elkaar verstrengeld vielen we op het bed,
    geweldige service viel mij ten deel,BJ,kussen,vrijen en geweldige seks in diverse posities uiteindelijk milieuvriendelijk mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid mogen geven
    Pamela genoot ook met grote teugen van ons samenzijn met haar slanke taille,mooi gezicht en stevige bips mijn tong en Husky junior maakte overuren
    Om 22.00 uur na een fijne dag met meerdere 100% Huskyproof kamers de terugreis aanvaard naar de mooie Veluwe

  31. Onderstaande 14 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    comcom (Gisteren),Elmo3108 (Gisteren),mentholbear (Gisteren),mynasch (Gisteren),nieuwtje (Gisteren),Purrfect (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Siberische tijger (Gisteren),snaal88 (Gisteren),Ties85 (Gisteren),trickyD (Gisteren),uurtje (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren)

 

 
Pagina 67 van 67 EersteEerste ... 17576364656667

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60