Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Katja - Kitty ( Oekraïne )

    Naam : Katja

    Nationaliteit /taal : Oekraïnse / duits ( ongeveer 8 jaar in Duitsland)

    Leeftijd : 26-29jaar

    Haarkleur / lengte : Donkere lange haren ( beetje slag)

    Lengte : 1.73m

    Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

    Tatoeage /Piercing : nee

    Service : PZC, NMC, zoenen, massage

    Extra : vriendin van Nati. Info volgt van Babbel
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Extra : vriendin van Nati. Info volgt van Babbel
    Daar komt dan de info van Babbel.
    Deze "nieuwe" Katja was sinds twee dagen in de PHG.Ze was gekomen samen met Nati. Ik had haar al eerder in de club opgemerkt maar toen we elkaar troffen in één van de gangetjes was het wel meteen raak. Snel een sleutel laten halen want anders komen er weer allerlei ijsberen op af en dat moet je soms als klein eekhoorntje niet hebben.
    Op de kamer bleek Katja een lekkere knuffeldoos te zijn. Ze sprak ook wel goed duits , dus er was wel enige conversatie vooraf. Voor de rest heb ik het normale werk gedaan en dat was allemaal best lekker.
    Na afloop komt Nati nog vragen ofhet allemaal wel goed was Ze beginnen wel erg op elkaar te letten. Ik kon haar en jullie mededelen dat het allemaal dik in orde is.

    :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:38
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Nati en Katja waren nogal onafscheidelijk op zaterdag. Wel leuk dat ze ff komt vragen of het goed is. Normaal komt ze informeren waarom je met een andere dame ging....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag op de party van Willem ook van deze Katja mogen genieten. Nati kwam haar aan mij voorstellen tijdens de BBQ. Ik heb er geen gras over laten groeien. Later op de avond middels oogcontact haar een sleutel laten halen. Geen spijt van gehad. Gewoon een TOP sessie
    Knuffelgehalte was zeer hoog. Middels een heerlijke FT haar mondje gevuld.

    Zeker voor herhaling vatbaar.

    Sonny:wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Katja Oekraine

    Katja Oekraine

    Leeftijd: 29 jaar
    Figuur: slank
    lengte: 174 cm
    Borsten: A cup
    Haren:lang/zwart
    Ogen: bruin en groot
    Tanden :colgate reclame
    Taal:Duits en beetje Engels

    Service: super FT,PZC,NMC,beffen vingeren,kussen,massage enz enz.

    Deze dame werkt al enkele maanden in PHG en daarvoor in diverse andere clubs.

    Ik kwam rond 16.30 u binnen en het was rustig met beren,wel viel meteen op dat er dames voldoende waren.
    Na me een badjas te hebben aangedaan en even een rondje gelopen te hebben om het schoons te bewonderen wat er rondliep was ik ook al deze dame tegengekomen.
    Zij had al indruk gemaakt door haar mooie uitstraling,lach en slank figuur.
    Ik was natuurlijk door mijn lange dag van reizen en vergaderen weer aan een korte slaap toe,dus viel ik even weg en werd wakker gemaakt door een blonde Roemeense ( Gabriella).
    Ik ben toen naar het nachtcafe gegaan om daar weer verder te maar werd aangesproken door andere dames.
    Ik liep langs Katja en verluisterde in haar oor dat ze mooie ogen had, ze glimlachte en vroeg waarom ik doorliep, ik zei omdat ik wat te drinjken ga halen en dan ga eten.
    Ze kwam bij me zitten beneden en vroeg naar mijn naam en waar ik vandaan kwam.
    We hebben samen gegeten en wat nagedronken en toen vroeg ze met een hand langs mijn been omhoog schuivend of ik naar de kamer wou ?
    Ik zei dat ik op Sonny wachte en dan met haar meeging dus zij bleef bij me.
    Nadat we samen Sonny gesproken te hebben zijn we gaan douchen en naar mijn kamer 17 gegaan.
    Ze vertelde dat ze vandaag nog niets gedaan had omdat het zo slap was waarop ik zei dat we dan maar flink aan het werk moesten gaan.
    Na een zoenpartij heb ik haar eerst flink gelikt waar ze zelf met haar vingers meewerkte om haar clitoris te verwennen.Toen heeft ze me heerlijk afgezogen en in een standje 69 hebben we weer verder haar tot een hoogte punt gebracht.
    Na wat standjes op het bed en ook staand langs de spiegelwand om haar te laten zien hoe diep ik haar penetreerde wat ze heel geil vond heb ik haar op het bed op haar zij weer genomen.
    Ze keek mee en vingerde zich tegelijk tot een tweede hoogtepunt.
    Ze vroeg of ik niet in haar mond wou klaar komen (sprietzen)
    Ik ben toen op mijn knieen langs haar hoofd gaan zitten en ze heeft me heel diep en lekker gepijpt.Na enkele minuten kwam ik dan ook spuitend in haar mond klaar wat ze half doorslikte en de rest afveegde in een keuekenrol.
    Ze zei dat het niet verkeerd smaakte en likte mijn paal ook nog even schoon.
    Daarna hebben we nog even samen gelegen en naar de douche gegaan.
    Toen ik weer terug kwam en samen met Sonny even wat bij moesten praten kwam ze vragen of ze bij ons mocht komen zitten en ze is de hele avond bij me gebleven er waren rond 20.00 u ongeveer 10 ijsberen en meer dan veertig dames dus voor ons als loerberen toch lekker maar voor de dames was het slecht verdienen gisteren.
    Ook 11cc was inmiddels binnen en is samen met Sonny en mij een sauna gaan pakken.

    Ja Katja is weer een echt Jansen meisje met een super gevoel voor sex.
    Zo heb ik in PHg dus weer een topper er bij en moest de kamer door een timmerman weer van nieuwe plinten worden voorzien.

    Herhalings gevaar : volgende week:green_smi

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden komaan, dat kan beter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    Ze keek mee en vingerde zich tegelijk tot een tweede hoogtepunt.
    Dat is toch wel een beetje flauw, ik dacht dat de plinten van de muur zouden afvallen, dat heel de kamer EN het plafond gewit zou worden, maar neen, niks van dit alles, enkel twee orgasmes van de Meid, met wat slikwerk erbij :D
    Jansen, je valt me flink tegen, de volgende keer er echt voor gaan

    :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard klopt maar ik wou voor haar gewoon een net bericht schrijven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat is toch wel een beetje flauw, ik dacht dat de plinten van de muur zouden afvallen, dat heel de kamer EN het plafond gewit zou worden, maar neen, niks van dit alles, enkel twee orgasmes van de Meid, met wat slikwerk erbij :D
    Jansen, je valt me flink tegen, de volgende keer er echt voor gaan

    :wink:
    Klopt ik had beter kunnen schrijven maar ook ik stoor me een beetje aan diverse verhalen de laatste tijd. ook nu weer over kots en andere opmerkingen die dan zelfs nog genomineerd worden.

    Geeft niet hoor daar is dit forum blijkbaar ook voor en wat je niet wil lezen sla je gewoon over.
    Daarom heb ik en nog een paar andere ijsberen het een beetje gehad. Schrijven doe ik nog wel maar ook beperkt net als het lezen wordt minder.

    p.s. Katja heeft cup A en is 29 jaar het was een geweldige meid en ik hoop deze week nog eens van haar te kunnen genieten.


    Nou kotsen jullie maar over mij heen ik heb een dik vel en schijt aan de hele wereld ( zo goed )

    Wat de plinten betreft die zijn versplinterd en de verf liep van de muren verder zal de echo van Jansen nog wel aanwezig zijn.

  8. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat kotsen daar kan ik nog tegen maar die enorme winden van bergm550 daaraantegen :green_smi.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ze blijft nog een week om daarna even rust te nemen ( heeft te maken dat ze na mijn bezoek naar huis kan/moet :o )

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard de afstandsbediening

    Ik was van plan om een andere dame te strikken met lang zwart haar Sonny had al een ervaring met haar gehad en was positief.
    Dan loopt of beter gezegt waggelt Katja voorbij en grijpt langs de deurklink om deze te openen.
    Na herhaalde pogingen lukt het dat ze de klink te pakken krijgt en schuift de deur open naar achteren.
    Dus ik denk even wachten en mischien toch voor haar gaan.
    Ik had toen nog niet in de gaten dat zij ladder zat was maar dat kan de pret niet drukken.
    Ik liep een ronde en zag haar eten opscheppen ze liep naar boven en ik zei goedendag ze keek half omhoog en begroeten me.Plotseling dacht ze verrek die ken ik dus ze stopte om nogmaals goedendag te zeggen en mij meteen een tongzoen te geven.
    Toen zag ik dat of ze had gezopen of er was iets in haar neus gewaaid.
    Deze tongzoen leek wel een natte dweil zo slap tongde ze me dat ik mijn mond maar sloot en het puntje van haar tong weer naar buiten viel.
    Ze vertelde dat ze plannen had om even te eten ik zei dat ik dat wel verwacht had waarop zij zei hoe weet je dat ?
    Ik zei omdat je je bord eten in je hand hebt (doos).
    Na het eten was ze weer verdwenen dus ik even opzoek en ja hoor daar lag ze over een uitgebluste Duitser heen die ook drie borden eten op had.Deze Duitser had niet eens in de gaten dat zij er over heen hing.
    Ze kwam naar me toe en Sonny die toevallig :D bij me stond vroeg of ze gedronken had ze zei ik denk het wel 2 flessen champagne.Ze hing over me heen en voelde of er iets onder mijn jas zat. Ik zei tegen Sonny ik denk dat ik haar eens een flinke beurt ga geven waar ze of nuchter van wordt of de eerste dagen niet meer van bijkomt.
    Zij de sleutel gehaald en wij de kamer op. Na een pijpbeurt van haar het leek wel of ze moest blazen en ierder moment groen uit kon slaan, heb ik haar dan ook gebeft.Ik had wel het idee dat ze in slaap kon vallen en het klotste flink in haar buik.
    Nadat ik haar goed van binnen met mijn tong en vingers had bewerkt heb ik de rest maar aan de afstandsbediening van de airco overgelaten. deze paste mooi in haar gleuf en met haar vingers er omheen om haar clitorus te
    bewerken had ik het idee dat de airco zelf ook harder ging werken.
    Een champagne koeler had ze niet nodig en de afstandsbediening heb ik er ook maar weer uitgevist ( anders zou sir wankelot die ook oog voor haar had zich dood schrikken wanneer hij zich af rukt en dan plotseling zei een afstandsbediening legt in plaats van een ei.)
    Nou deze afstandsbediening was behoorlijk nat maar wel waterdicht en vochtbestendig.Ik heb haar toen op haar buik gelegd en even flink genomen en haar hoofd in een kussen gedrukt dat het niet zo zou klotsen bij haar ademhalingen.
    Daarna heb ik haar op haar zij genomen om even het idee te krijgen dat ik plat op de motor in een bocht lag, dit kwam ook door haar brom geluid.
    Om nog even deze natte dweil uit te vringen heb ik haar weer op haar rug gelegd met haar kont op het kussen de benen in mijn nek en als een fietspomp vol liggen pompen om net voor het hoogte punt als een kurkentrekker er uit gehaald en haar volgespoten over haar buik en gezicht.
    Ik zei zo schat dan heb nu nog wat champagne wat je lekker op kan likken.Ze lachte en zei wat ben jij een vrezelijk mannetje maar ik ben blij dat je me zo verwend heb.
    Ik zei omdat jij het bent hoef je niet te betalen. ze zei dat is mooi.:o
    Daarna haaft ze me nog een natte dweil massage gegeven op mijn rug en ben ik me gaan douchen.

    Ik denk dat ze blij was dat ik alles gratis gedaan heb :o maar vandaag nu ze nuchter is mischien denkt god ver domme die vent heeft me genaaid.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard Druk

    Zoals wel op elk berenfeestje was het vrijdag avond op de Halloween party zeer druk met de nodige wachttijden tot gevolg.

    Aangezien ik in de vroege avond pas aangekomen was en nog niet dadelijk wilde gaan kameren was bij mijn inspectieronde mijn oog al op Katja gevallen.

    Ik had haar al vaker samen met Nati gezien en ze leek mij een beetje hetzelfde typetje te zijn.

    Na van het avondeten en de nodige showtjes genoten te hebben werd het dan toch tijd om te kameren.. en als het druk is is dit beertje niet op z'n best om een nieuwe dame voor de neus van een ander weg te kapen.

    Al een keer of 2 Katja aan m'n neus zien voorbijgaan maar toen toch maar toegeslagen toen ze alleen in een zetelje n de buurt van de danspaal zat.

    Van het een kwam het ander en na een 20 min wachten had Katja een sleutel te pakken.

    Geen handdoeken meer om om haar heen te slaan dus katja al lopend door de koude heen naar een blokhutje begeleid.

    Op kamer een sessie zoals ik gehoopt had ... wist ze van Nati hoe ik het graag heb of voelt ze dit perfect aan. In ieder geval eentje om bij te schrijven op het herhalings lijstje.

  12. #12
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard verwarring

    Gisteren maar eens op herhaling gegaan met Katja.

    Ik meende mij van de vorige keer te herinneren dat het zeer goed toeven was met deze dame. Was ik niet in mijn element of had Katja er geen zin in, in ieder geval draaide deze sessie voor geen meter. Na 15 minuutjes van kamer met een enigzins wrang gevoel en twijfel of het de vorige keer wel zo goed geweest was.

    Nu zie ik in mijn bovenstaande recensie dat (ze) het ook anders kan. Jammer, maar blijkbaar is de ene dag niet de andere en mag je een dame niet op één sessie afkeuren of goedkeuren als mogelijke kamerpartner.

  13. #13
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Lächeln

    Deze dame zag ik gisteren bij de sauna zitten, samen met dupke observeerde ik haar van een afstandje. Strak lichaam, leuk gezicht. Na eindelijk oogcontact te hebben gemaakt, (het duurde even, want ze keek alle kanten op behalve mijn kant) ben ik naast haar op het bankje gaan zitten. Na het gebruikelijke complimentjes over en weer heb ik haar de sleutel laten halen. Op de kamer een normale service. De kans dat ik nog een keer met deze dame ga, sluit ik niet uit.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  14. #14
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Zaterdag 31-01 in PHG.

    In de middag in de bar vroeg Katja of met naar de kamer ging. Maar ik wou toen nog niet en haar belooft om later te gaan. Hier geloofde zij dus niks van, he. "Hand drop" wij gaan vandaag, zei ik nog. Dus tussendoor ook niet voor een andere dame gekozen.

    Gedurende de middag kwam ze vaker langs met de opmerking: "Ich behalt dich im Auge". Zoals belooft ben ik haar in de vooravond gaan opzoeken en zijn wij naar een kamertje vertrokken. Ze had niet verwacht dat ik mijn belofte zou nakomen. Dat vond ze wel heel lief van mij.

    Een hele leuke kamersessie met haar gehad. Ik heb het idee naarmate je haar beter kent, het nog leuker wordt op de kamer met haar. Een lief en heel mooie meisje.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  15. #15
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Daumen hoch

    Katja sprak me vanmiddag aan toen ze op een krukje voor de speelautomaat zat. Echt een mooi meisje om te zien Omdat ik net terug kwam van de kamer na een uurtje met Cindy vertelde ik dat ik even moest bijkomen. Ik vroeg wat haar specialty was en ze zei direct pijpen ze vroeg of ik danook aufname wilde en dat zij dat ook deed!
    Na een half uurtje rust Katja opgezocht en wat volgde was inderdaad een erg geil uurtje met dit toppertje.
    Eerst heerlijk door haar verwend met inderdaad echt zeer goede pijptechniek, met ook ballen zuigen/likken diep, nat, vochtig, alles erop en eraan, erg geil
    Ik wilde haar toen toch ook even goed aanpakken en dat heeft ze geweten. Alle hoeken van het bed
    Na deze eerste sessie en een snelle douche terug naar de kamer om haar af te laten maken wat ze had beloofd, wat volgde was het betere opgeilwerk door mij door eerst flink met haar klitje te spelen terwijl ze mij gestaag liet exploderen middels een heerlijke FT
    Prima sessie
    FT-beer!

  16. #16
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Katja afgelopen zaterdag in PSR ontmoet. Werkt volgens mij wel onder een andere naam maar weet niet welke.
    Misschien kunnen de andere beren die er zaterdag waren helpen?

    Ze gaf aan voorlopig daar te blijven.

    Draadje kan verplaatst worden.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Katja hat ihren Ausflug in die PSR beendet und ist wieder im PHG. Bitte verplaatsen
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 7 december 2009 om 14:27 Reden: Done

  18. #18
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Heren, Katja is een AANRADER!Natie gaf mij uitstekende referenties. Ik ben erop ingegaan en het werd een heerlijk suckses.Wel even de tijd nemen . Beetje babbelen, en rustig aan beginnen.Is er eenmaal een leuk kontakt dan gaan de remmen steeds meer los...Sterker nog... er zijn geen remmen meer.Handle with care!Wie goed doet die goed ontmoet!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  19. #19
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Katja wist mij tot een kamerbezoek te overhalen. Mooie meid met een erg gave huid. Ze gaf een keurige service, hoewel ze wel een beetje sturing nodig had. Nam niet echt veel initiatief, maar wat ze deed was aardig. En er was gelukkig geen reeks van verbodsbepalingen. Lekken en beffen waren bijzonder aangenaam. Bij het pijpen gebruikte ze naar mijn aanvoelen iets teveel de handjes. Dat werd gecompenseerd door een geweldige amazonerit. Na afloop nog rustig wat nakeuvelen, en ook in de bar kent ze je later nog. Miisschien trek ik nog wel een keertje met Katja naar de kamer.

  20. #20
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Rotes Gesicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Naam : Katja

    Nationaliteit /taal : Oekraïnse / duits ( ongeveer 8 jaar in Duitsland)

    Leeftijd : 26-29jaar

    Haarkleur / lengte : Donkere lange haren ( beetje slag)

    Lengte : 1.73m

    Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup Volgens mij is ze nu een beetje bijgekomen en haar kont was bijgevolg perfect voor mij

    Tatoeage /Piercing : nee

    Service : PZC, NMC, zoenen, massage
    Tegen de middag kwam ik toe in PHG... Toen ik ging checken of er nog wat te bikken viel, stond deze Oekraiense schone met haast perfecte kont achter mij. Ze vroeg of ik stond te wachten om een ei laten te bakken door de huiskok. Ik zei haar dat ik er vreselijke scheten van liet en dat ik daarom toch maar zou passen. Bij deze was het ijs gebroken en konden we aan een ontspannende converstatie beginnen.

    Al viel het me wel op dat ze op den duur een beetje opdringerig was en aangezien ik niet meteen toehapte, was ze ook een jagertje naar andere mannen toe. Uiteindelijk bezweek ik toch nadat ze met haar kont enkele malen over mijn pik geschuurd had. Ik gebood haar om de sleutel te halen!

    Een halfuur de kamer op en alles wat in de prijs moet zitten, zat ook wel in de prijs. Maar ik vond het matig. Haar lichaam was een echt lustobject, maar de handelingen moest naar mijn mening toch wel beter kunnen. Met tongen was ze zuinig en ook gaf ze aan op beffen niet zo dol te zijn.

    Daar ik vrij geil was en zij mijn eerste verovering van de dag, lukte het me toch in het eerste kwartier al klaar te komen. De resterende tijd maakte ze vol met een massage, maar ook dat heb ik al beter ervaren.

    Slecht was ze zeker niet, maar de kans dat ik bij deze Katiya nog eens opnieuw zal langsgaan is ontzettend klein.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #21
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Gisteren sinds lang weer een naar Happy Garden geweest.

    Wat me opviel is hoe de dames aan het jagen waren. Op zich vind ik het wel leuk maar het kan ook vermoeiend zijn als je en dame probeert af te wimpelen, zeker als ze dan gaan vragen "vind je me niet leuk dan ?" Nee dus.
    Katja had ik al afgewimpeld toen ik me bij de douche zat af te drogen.
    Aan de bar had ik nog een paar meiden afgewimpeld en daar kwam Katja al weer aan.
    Een leuk gesprek met haar gevoerd en ik kreeg de indruk dat ze de geinige kant van haar werk wel inzag. Dat is altijd en goed voorteken. Katja de sleutel dus maar laten halen.

    Op de kamer bleek ze een voorzichtige vrijster te zijn, wel kussen maar heel summier, ik ben toen maar op onderzoek uitgegaan met mijn tong en mond. En waar bealnd je dan uiteindelijk ? ja juist !

    Ze leek echt te genieten en al rij gouw begon ze mee te bewegen en kwam ze heftig. Omdat ze niet rookt was er geen rookpauze en ging ze na een kleine knuffelpartij door met het verwennen van mijn jonge heer. Dat doet ze behoorlijk vakkundig en al snel was het tijd voor van meer zoenen en strelen. Omdat ze wel leek te genieten maar gevraad of ze nog een keer gebeft wilde worden.

    Dat wilde ze maar al te graag en na niet al te lange tijd stond de teller op 2-0. Bij het klaarkomen van haar mijn mond over haar poes gehouden en langzaam weer een hogere versnelling gezocht. Deze keer duurde het wat langer voordat ze kwam maar ze wist toch de voorsprong tot 3-0 uit te bouwen.

    Tijd voor een inhaalslag. Wij hebben nog een tijdje droog liggen neuken waar zij schijnbaar ook van genoot, na verloop van tijd het jasje er om gedaan en haar liggend van achteren genomen.

    Daarna nog wat gebabbeld. Het was een leuk contact en ik heb de indruk dat ze het ook aangenaam vond.

    Na het overhandigen van de prijs voor haar overwinning was het tijd voor de barbecue.

    Katja was de hele dag redelijk bezet terwijl andere dames zaten te zwoegen om hun entree geld terug te verdienen.

    Later op de avond zou ze me nog een keer proberen over te halen voor een tweede sessie. Ik ben er niet op ingegaan.

    Maar het herhalingsgevaar voor een volgende keer is groot.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  22. Onderstaande 2 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (25 juli 2011),Willi69 (17 juli 2011)

  23. #22
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Gisteren na lange tijd weer aanwezig. Degelijke standaard clubservice.

  24. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2009
    Last Online
    17 december 2012 @ 09:01
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Katja ist wieder da? Mein Gott. Ich habe sie sehr geliebt. Seit vielen Jahren denke ich an diese schoene braunharige ukrainerin eine der beste war, die ich nie die gleiche finden koennte.

  25. #24
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Katja was de dame die me afgelopen woensdag als eerste aansprak. Ze kwam sympathiek over en met haar uiterlijk was ook niks mis, dus liet ik me verleiden tot een gang naar de kino met deze meid. Tz deed ze volop, en oraal was ze net zo vaardig als ogenschijnlijk iedere vrouw uit de voormalige Sovjet-Unie wat zorgde voor een redelijk vlot hoogtepunt. Mocht ik Happy garden nog eens opzoeken dan zit een herhaling er zeker in.

  26. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (29 november 2018)

  27. #25
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Last Online
    8 maart 2024 @ 17:14
    Locatie
    linker Niederrhein
    Berichten
    74
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    74 in 17 posts

    Standaard

    Katja ist wieder da.
    Habe sie am Sonntag im PHG wieder getroffen.
    Sie ist immer noch die hübsche Katja, so wie ich sie in Erinnerung hatte.

    Ich habe zuerste nicht meinen Augen getraut als ich sie sah.

    Vom Service her hat sie nichts verlehrt, eher noch besser geworden.

  28. Onderstaande 6 leden hebben Chris71 bedankt voor deze bijdrage:

    goei1163 (15 december 2018),Husky (29 november 2018),Peperduur (15 december 2018),phoenix ( 9 december 2018),pietpotent44 (29 november 2018),swimmbux (29 november 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.

Babylon 468*60   Living Room 468*60