Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 379
  1. #301
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Freudehaus Münster is dan ook de nieuwe naam van Saunaclub Love, dat in de aanloop naar de nieuwe wetgeving al de SC-variant van PauschalClub Münster onder dezelfde leiding was.

    Wat mij betreft een veel betere variant van het door mij destijds toch met veel genoegen altijd bezocht PCMünster. Dus inderdaad, probeer het eens daar aan de Höltenweg
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjaaksnaak (21 augustus 2018)

  3. #302
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:27
    Berichten
    601
    Discussies
    7
    Thanks
    917
    Thanked
    431 in 215 posts

    Standaard

    Freudenhaus is goed, kijk wel even of er een dame aanwezig is naar jou smaak. Je kan ook bellen en een afspraak maken en voor minder geld een ''direct in'' nemen.

  4. Onderstaande leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjaaksnaak (21 augustus 2018)

  5. #303
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het concept FKK/ Saunaclub wel een fijn concept. Je kan dan eerst acclimatiseren en hoeft niet te snel een keuze te maken. Lijkt me dus een goede club. Waarschijnlijk kom ik er ter plekke beter achter welke dame naar mijn smaak is. Wel hopen dat niet iedereen een "direct" neemt dan. Maargoed, dan weet ik wel wie ik moet bellen een volgende keer.

  6. #304
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Freudenhaus is goed, kijk wel even of er een dame aanwezig is naar jou smaak. Je kan ook bellen en een afspraak maken en voor minder geld een ''direct in'' nemen.
    Voor direct service ga je natuurlijk niet de grens over (tenzij je ergens een juweeltje hebt ontdekt). Daarvoor kun je prima in Nederland blijven en je een flinke reis besparen. Voor mij is de meerwaarde van de saunaclubs/party treffs dat je tegen (voor Nederlandse begrippen ongekend) lage tarieven in een stimulerende omgeving van meerdere vrouwen kunt genieten zonder dat je bekenden tegen het lijf loopt.

  7. Onderstaande leden hebben Ferdi45 bedankt voor deze bijdrage:

    biker pc (26 september 2018)

  8. #305
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    29 in 4 posts

    Standaard

    Iemand hier de laatste 6 maanden nog geweest en er een mening over hoe het er is momenteel?

  9. #306
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

    Standaard

    Afgelopen week teruggekomen uit het buitenland, en vandaag toch ook maar weer eens de landgrens overgestoken richting Saunaclub 49...! Ik was er om stipt 11:00 en de vriendelijke en gezellige theke (zuid Italiaanse) die goed Duits en Engels spreekt liet me binnen en ik legde haar uit dat ik de club alleen nog maar van het Pauschalconcept kende. De nieuwe opzet was 25 euro entree voor het gebruik van de faciliteiten (eten drinken etc) en op de kamer afrekenen met de dames. De website is alleen toegankelijk als je je telefoon even landscape houdt, anders kun je niet op OK klikken. Vandaag zouden er 13 meiden aanwezig zijn en in de line-up zaten voor mij geen bekende dames. Lily was er niet, haar kende ik nog, maar helaas afwezig. Het zwembad was dichtgemaakt en niet meer toegankelijk.
    Dus een nieuw concept met nieuwe dames... jetz gehts los!! Bij binnenkomst in de bar zaten er al 7 meiden te wachten en de andere dames druppelden gedurende de ochtend binnen. Om 13:00 had ik iedereen gesignaleerd. Om 11:30 kwam pas de tweede beer, m’n nieuwe Deutsche Brüder: Ruiz ! (Inside joke)
    In ieder geval Ela zat aan de bar en tijdens een leuk gesprek tijdens de koffie was zij qua uiterlijk voor mij op dat moment de dame die ik het meest zag zitten. Haar kont is echt bootylicious, klein beetje striae, ze heeft een zeer vriendelijke uitstraling en biedt uitstekende services op de kamer. Daar kwam ik natuurlijk pas achter nadat ik 25 had overhandigd. We hadden een leuke klik en beiden zin in ochtendsex... Na een lekkere pijpbeurt, nam ik haar missio, zij bovenop, doggy en tenslotte maakte ik het missio af. Ik had respect voor haar want tijdens zo’n eerste sessie denk ik alleen aan mezelf en ze klaagde niet over m’n lul en over hoe lang ik erover deed om te spritzen.... na de sessie nam ze toch nog even de tijd om na te kletsen en bij te komen, we waren beiden zeer bezweet, mede door het warme weer. Meestal spreekt een dame waarmee je naar de kamer bent geweest gedurende de rest van de dag amper nog met je, maar dat deed zij wel..! Super!
    Later zaten ik, Roxana, Sarah en zij aan een tafeltje en ze was zeer leuk in de smalltalk. Ze was de enige Bulgaarse dame, de rest was Roemeens. Er was voor elk wat wils, qua leeftijd, figuur en borstgrootte. Sarah stond voor vandaag ook op m’n verlanglijstje en ze had een leuk witte catsuit aan... zeer sexy... maar ik wou weleens weten hoe haar tietjes zinder die lingerie eruit zagen...dus een verdieping omhoog! Haar Duits was ook prima, ik gaf haar 50 en na de sessie gaf ze me in de bar het wisselgeld terug. Op de site heeft ze vrij onduidelijke foto’s. Het is echt een petite meisje, prachtig lange zwarte haren, beetje een indisch uiterlijk. (Helemaal mijn ding) En 2 keiharde tepels die zo ongeveer je ogen eruit kunnen prikken. Alleen daarvoor zou ik al teruggaan. Ze was wel een beetje bang voor m’n lul, ik denk dat ze gewaarschuwd was door Ela, maar daar ga ik altijd respectvol mee om. Eerst missio, zodat ze kon ontspannen. Er was tijdens de wisselingen van standjes wel wat extra glijmiddel nodig, maar zelfs daarmee bleef haar kutje zeer strak om m’n lul.. ik legde haar benen daarom maar eens even op m’n schouders en voerde het tempo en de diepte maar eens even wat op. Ik zat heerlijk tegen haar G-spot te stoten en gaf haar een intens orgasme. Nadat ze even bijgekomen was pakte ik haar ook nog doggy, ik hield als een gentleman de tijd zelf wel even in de gaten, want anders was ik haar nu nog aan het neuken. Dat gevoel dat je de twee lekkerste tietjes ooit in je handen hebt... heb ik nu nog. Tussendoor gebruikte ik m’n andere hand om haar clitje te stimuleren en ik probeerde om samen met haar klaar te komen, en dat lukte redelijk.. ik denk dat ik iets eerder was. Met 3 keiharde diepe stoten vulde ik het condoompje. Waarna ze nog even bleef liggen (ik hoop van genot) ze stond in ieder geval met een grote lach op haar gezicht langzaam op. Ach ja, daarna praat je weer over koetjes en kalfjes.. Het was inmiddels al 12:30 dus tijd voor een hapje. De broodjes waren vers en er was genoeg keuze. Het buffet krijgt van mij een dikke 8. Inmiddels had ik Anabelle ook langs zien lopen, toen nog in haar gewone kleren, maar ik herkende haar meteen (als je een paar weken regelmatig op de site zit te kijken zoals ik gedaan heb, herken je pareltjes meteen). Ze was de hoofdreden van mijn bezoek. In het echt is ze iets bruiner dan op de foto’s, maar haar superpetite figuurtje, kleine punttietjes en stralende ogen zorgden ervoor dat ik haar meteen meenam naar de kamer. In het algemeen kwamen de foto’s prima overeen met de werkelijkheid. Ze was ook door de andere dames voor mijn formaat gewaarschuwd, (dat bepaalt meteen de sfeer van een sessie voor me...een meid heeft zin in ein Riesenschwanz, of ze wil er liever niet aan beginnen). Van schrik deed ze meteen al glijmiddel op haar handen om m’n lul in te smeren en begon te pijpen... maar na het eerste likje schoot ze natuurlijk in de lach om haar eigen zenuwen. Na een doekje om het glijmiddel weg te halen begon haar kleine mondje er gulzig aan te zuigen en ik beloonde dat door haar overal waar ik maar kon te strelen. Ik was weer keihard en ze vertelde me dat ik het rustig aan moest doen (erewoord erop)... zo gezegd zo gedaan. Doggy durfde ze niet, maar bovenop reed ze heerlijk en ontspande ze zelf ook. Ik kon haar heerlijk overal zoenen en als ik zo bezig ben, komt een orgasme vanzelf. Ik liet haar even gaan en legde haar rustig op haar rug en haar genot gaf me veel voldoening.. daar geil ik op en ik vermande mezelf even en spoot het laatste beetje uit m’n rechterbalzak ook leeg. (Links was al leeg)
    Ik dronk beneden nog even wat, nam afscheid van de dames en zei gedag tegen m’n nieuwe vriend Ruiz. Hij ging voor de dames met de wat grotere borsten en hij had goede sessies gehad. Conclusie 100 euro betaald voor 3 topsessies, waarbij Ela de verassing van de dag was..! De andere meiden waren absoluut neukbaar.
    Des te groter de bak, des te kleiner de lul, maar des te groter de zak.
    Daarom rij ik in een mini.

  10. Onderstaande 8 leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 juni 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 juni 2019),Kwakje (27 augustus 2019),pret ( 4 juni 2019),robglover ( 5 juni 2019),schoolmeester ( 5 juni 2019),Sjeufke ( 4 juni 2019),Wijze grijze ( 4 juni 2019)

  11. #307
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

  12. Onderstaande 2 leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 5 juni 2019),robglover ( 5 juni 2019)

  13. #308
    Geregistreerd
    8 augustus 2019
    Last Online
    30 september 2019 @ 09:06
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    zo jammer... zie net op hun website dat deze club gesloten is? Ging er net na lange tijd dit weekend nog eens heengaan omdat de huidige dames mij heel aantrekkelijk leken. Vraag me af waar de huidige dames nu heen gaan, want waren er toch heel wat

  14. #309
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    Gisteren @ 15:38
    Berichten
    407
    Discussies
    8
    Thanks
    32
    Thanked
    566 in 166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbe Bekijk bericht
    zo jammer... zie net op hun website dat deze club gesloten is? Ging er net na lange tijd dit weekend nog eens heengaan omdat de huidige dames mij heel aantrekkelijk leken. Vraag me af waar de huidige dames nu heen gaan, want waren er toch heel wat
    Bij mij staat op de website dat ze gewoon open zijn hoor! Het is alleen wel een nieuwe website, meer niet. Mocht je nog gaan zou ik graag van je horen hoe het was, deze staat namelijk ook nog op mijn lijstje.

    Anders gewoon naar freudenhaus munster toch? Dat is altijd prima!

  15. #310
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Hallo robbe,

    De nieuwe HP! https://fkksaunaclub49.de

    Zal wel met financiën te maken hebben, faillissement en doorstart! Dus volgens mij kun je er gewoon heen voor een wip met dezelfde meiden!

    Dit is nog de oude HP! https://www.saunaclub49.de

    M.v.G. Robglover

  16. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (31 augustus 2019),Husky (28 augustus 2019)

  17. #311
    Geregistreerd
    8 augustus 2019
    Last Online
    30 september 2019 @ 09:06
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    bedankt voor de info. Als ik er raak volgt uiteraard een verslag

  18. Onderstaande 2 leden hebben robbe bedankt voor deze bijdrage:

    Piepo777 (28 juli 2021),robglover (29 augustus 2019)

  19. #312
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Als ik samen met mijn twee collegas naar een club ga, dan gaan we gewoon elke keer naar een andere club. Graag naar een club, in die we nog nooit erder zijn gewest.
    Op zaterdag kwamen we naar Münster, via de A1 op de parkeerplaats "Münsterland" . Van daar was het door de bos en de club lag op linker hand.

    Ik had wel op internet naar de AWL gezien. Mooie fotos, volgend de AWL zijn er 11 dames.

    25 EUR entree, dat was o.k. Kleedruimte o.k.
    Douches, wel klein, Toilett, openbaar bij de deur. Sauna heel klein.

    Van de kleedruimte in de club. Wat is dat? Een heel klein ruimte et een bar op linke kant, heel donker. Muziek staat hard.
    Roken mag op de terass. Achter de kleine ruimte kom je in het 'restaurant' met zelf bediening.

    Alkohl mag je uit een automaat kopen (3 EUR voor bier), maar zonder zakgeld geen kans.

    Bioskoop boven war ook de 8 kamers en kleedruimte van de dames zijn.

    Dames mogen niet animeeren en zitten triest op hun bank te wachten. Als je nast en dame gat zitten moet je onmiddelijk met de dame naar kamer.
    (Meer dan 3 zinnen is niet mogelijk)

    Als ze naar kamer gaan, dan komen ze meest wel binnen 20 min terug.

    Ik persoonlijk vond alleen 3 dames mooi (of naar mijn smaak)
    Op internet wel mooie fotos gezien, maar moelijk de dames te herkennen.

    Als ik het goed heb, prijzen: 20min 30EUR, 30min 40EUR, 60min 75EUR

  20. Onderstaande 9 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (10 september 2019),Husky (10 september 2019),Kwakje (12 september 2019),Musicus (27 september 2019),phoenix (10 september 2019),pret (10 september 2019),robglover (15 september 2019),schoolmeester (10 september 2019),Smouse (11 september 2019)

  21. #313
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Wederom een naamsverandering!

    http://saunaclub-antalya.de/

    Vast en zeker een nieuwe Turkse eigenaar!

    M.v.G. Robglover

  22. Onderstaande 4 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (16 september 2019),Husky (16 september 2019),pret (16 september 2019),Wijze grijze (15 september 2019)

  23. #314
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Deze keer hier maar is aangelegd.
    Inderdaad alles is hier klein......maar dan ook piepklein. Je verdwaald niet erg makkelijk zeg maar.
    Club is in een villa sanitair is picobello aankleding redelijk.
    De rest is zoals cath.leen beschrijft.....

    Dan de dames , ik was er op donderdag avond en er waren dames aanwezig. Allen oostbloks, roemeens en bulgaars.
    Op zich een beetje standaard dames niet echt heel bijzonder , geen champions leaque matriaal zeg maar.

    Eerste kamer met Anna , geen presales dus maar is zien wat er op de kamer gebeurt.....geen tongzoenen daar was ik al vlug achter, en andere zaken mogelijk met wat extra flapjes, tja is het weer zo een tent....baba. Verders moet ik wel zeggen dat ze erg haar best deed. Ze deed lekker mee. Maar ja net niet he?

    Dan na 20 min maar afgebroken zonde van het geld anders. Eerst even een douche gepakt en naar buiten op het overdekte teras ( je) een peukje roken. Daar zat Sissi......nee niet keizerin Sissi...verre van dat. Niet onaardig , leuke babbel en natuurlijk voor de sigaret op was de kamervraag. Doet U aan tongworstelen?? Nee dat doet geen ene dame hier melde ze.
    Hummm kan niet waar zijn zekers......maar goed ook maar is proberen dan. Eigenlijk het zelfde verhaal als bij anna, net niet extra service waar je extra voor betaald matig!!.

    Dus weer na 20 minuten de kamer af......Daar werken de dames ook naar toe lijkt het hoor. Ik denk dat hier zelden een uur wordt gekamerd.
    Want viel mij ook op bij de andere beren dat ze snel weer terug waren.
    Ik begon te twijfelen......beter mun verlies nemen en aftaaien, of toch nog een keer proberen??
    Dilemma dilemma. Ach 30 euro voor 20 minuten en ik ben er nou toch.......

    Daar kwam Ela aan, zag er best goed uit, mooi opgemaakt en een heerlijk lijf met mooie borsten en een lekker kontje.
    Nou naar boven maar weer.......nee tongzoenen deed ze niet......maar al doende toen we op dreef waren bedacht ze zich en voor 20 extra was het ineens geen probleem......
    Was uiteindelijk een goeie sessie van een uur, al probeerde ze het wel in te korten.

    Dus resume......uit eindelijk een geslaagde avond, maar geen herhaling voor mij.
    Dat upselling werkt gigantisch op mijn zenuwen.......

  24. Onderstaande 6 leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 oktober 2019),Husky (27 oktober 2019),Kwakje (29 oktober 2019),pret (27 oktober 2019),schoolmeester (27 oktober 2019),Sjeufke (27 oktober 2019)

  25. #315
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Ben hier in het verleden bij vorige eigenaar een paar keer geweest.
    Club is inderdaad vrij klein, sauna is 2 of 3 persoons wat ik mij kan herrinneren.
    Dames zijn hier gewend om korte, snelle kamers te maken, zal er wel mee te maken hebben dat deze club vroeger een goedkope partytreff was.
    Het kleine binnenzwembad schijnt ook al gesloten/weg te zijn heb ik gehoord.
    Echt een club voor een paar uurtjes te verblijven.

    Groet, schoolmeester.

  26. #316
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Deze keer hier maar is aangelegd.
    Inderdaad alles is hier klein......maar dan ook piepklein. Je verdwaald niet erg makkelijk zeg maar.
    Club is in een villa sanitair is picobello aankleding redelijk.
    De rest is zoals cath.leen beschrijft.....
    Het had vroeger in de Pauschalclubperiode wel iets gezelligs. Toen waren de kamers overigens nog groot. 3 beneden en 3 boven. De sauna was altijd klein, maar wel lekker knus als er ook nog eens 2 á 3 meiden bij kwamen En dat gebeurde destijds regelmatig, vooral aan 't eind van de avond.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Eerste kamer met Anna , geen presales dus maar is zien wat er op de kamer gebeurt.....geen tongzoenen daar was ik al vlug achter, en andere zaken mogelijk met wat extra flapjes, tja is het weer zo een tent....baba. Verders moet ik wel zeggen dat ze erg haar best deed. Ze deed lekker mee. Maar ja net niet he?

    Dan na 20 min maar afgebroken zonde van het geld anders. Eerst even een douche gepakt en naar buiten op het overdekte teras ( je) een peukje roken. Daar zat Sissi......nee niet keizerin Sissi...verre van dat. Niet onaardig , leuke babbel en natuurlijk voor de sigaret op was de kamervraag. Doet U aan tongworstelen?? Nee dat doet geen ene dame hier melde ze.
    Hummm kan niet waar zijn zekers......maar goed ook maar is proberen dan. Eigenlijk het zelfde verhaal als bij anna, net niet extra service waar je extra voor betaald matig!!.
    Anna ken ik nog uit de Pauschalperiode. 1 keer mee gekamerd en dat zegt genoeg. Voor een Pauschalclubdame voldoende, maar voor een saunaclubdame onder de maat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Daar kwam Ela aan, zag er best goed uit, mooi opgemaakt en een heerlijk lijf met mooie borsten en een lekker kontje.
    Nou naar boven maar weer.......nee tongzoenen deed ze niet......maar al doende toen we op dreef waren bedacht ze zich en voor 20 extra was het ineens geen probleem......
    Was uiteindelijk een goeie sessie van een uur, al probeerde ze het wel in te korten.
    Op de website staat dat Ela tongzoend voor €10,-- extra (en dan krijg je ook 10 minuten extra tijd of lees ik dat verkeerd?)

    https://saunagirls-muenster.6profis....nem-44246.html

    Ela is trouwens ook een ex-Pauschalclubdame, maar met haar ben ik nooit op de kamer geweest. Toen zij in de club kwam, ging ik al niet meer naar deze club. Mijn favoriete dames (Ivana (ging later naar XS Bochum) Andra (gestopt), Giulia (ging naar Freudenhaus Münster), Elisa (ging naar Zwitserland), Celine (gestopt), Anastasia (ging later naar Totalclub Osnabrück), Kassandra (ging naar Mondial, Babylon en AcaGold), Mirella en haar nichtje Alia (beide zijn later nog eens in saunaclub49 teruggekomen)) waren toen allemaal al weg. Deze dames hadden allen goede service en tongzoenen was geen enkel probleem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pompiedoe Bekijk bericht
    Dus resume......uit eindelijk een geslaagde avond, maar geen herhaling voor mij.
    Dat upselling werkt gigantisch op mijn zenuwen.......
    Van upselling ben ik ook niet gediend. Daarom ga ik naar clubs als Babylon, Sixsens en LivingRoom. Je bent dan iets duurder uit (€50 tot €70,-- entree (maar wel meer voorzieningen, beter eten en bier is gratis) en per half uur met een dame €50,--), maar wel vaak goede service en geen gezeur met upsellen. Ik heb liever een goede kamer voor €50,-- dan een matige voor €40,--

  27. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 oktober 2019),schoolmeester (28 oktober 2019),stimpy3 (28 oktober 2019)

  28. #317
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    Ben in augustus geweest,was de enige auto, ontvangst van de Theke was zeer onvriendelijk.Omgekleed en de kamer binnen gegaan. Er zaten waarvan Anna veruit de aantrekkelijkste was. Ging naast Anna zitten en dat zag er lichamelijk goed uit, zeer mooie borsten. Omdat ik verder niet veel bijzonders zag wilde ik een uur met haar kameren.
    Op de kamer aangekomen zei ze dat ze alleen aan gewone seks deed en dat een half uur genoeg was. Dus er een half uur van gemaakt, het was niet veel bijzonders zelfs zoenen was er niet bij. Toen ze zag dat ik me inhield werd me duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling was en begon als een gek te sjorren, hoogtepunt staat op deze wijze, gelijk aan een dieptepunt.
    Ze dra het condoom opgeruimd was ging ze in een hoekje van het bed zitten en zwijgen. Op de vraag of ze nog even tegen me aan wilde liggen kreeg ik het antwoord: ik doe alleen aan gewone seks. Ben de kamer afgegaan, heb gedoucht en naar huis vertrokken. Hier zien ze me niet meer. Even had ik de hoop dat er met een nieuwe eigenaar de dames en/of de service zouden veranderen, maar lees in het bovenstaande dat dit niet het geval was. Bij een volgend bezoek aan Munster het Freudenhaus maar eens proberen en hopen dat de service gelijk staat aan Venus.

  29. Onderstaande 2 leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    Pompiedoe ( 7 september 2020),schoolmeester (16 november 2019)

  30. #318
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    Gisteren naar Antalya geweest. Had geen antwoord op mijn mail gekregen over het deurbeleid. Omdat het de enige club is die bij mijn weten op dit moment geopend is, toch maar er naar toe. Binnen mijn inentingskaart laten zien, gaf geen probleem. Daarna een gegevenskaartje summier ingevuld en betaald. Omgekleed en met mondkapje op naar binnen. In eerste instantie liepen er een aantal dames met hun mondkapje ook op, toen ik de baas zonder mondkapje zag lopen, heb ik hem ook afgezet, de meeste dames daarna ook. Al snel kwam Azru naast me zitten volgens mij de enige die daar animeert. Toch maar mee naar de kamer prijzen zijn 30 euro voor 20 minuten en 40 voor een half uur. Daar kwam bij haar 10 euro bij om de zelfde service te krijgen als in Venus. Was een prima kamer. Het buffet was nog zeer mager, heeft er ook mee te maken dat ik al vroeg aanschoof, dus eigenlijk een ontbijt buffet. Tijdje op het terras met een Duitse ijsbeer zitten praten. Het 1e gespreksonderwerp gaat tegenwoordig over vaccinaties. Heb jij hem al gehad en/of wanneer krijg je de 2e. Daarna over de andere clubs gehad. Daarna werd het tijd voor een kamer. Ik had al een mooi meisje binnen gespot dus daar maar naar toe. Ze heette Emily, komt uit Bulgarije en is 23 jaar oud. Omdat ze nog maar kort in Duitsland is sprak ze beter Engels dan Duits. Na het inleidende gesprekje naar de kamer gegaan, ze heeft mooie borsten maar een klein sneetje onderkant borst verraadde dat ze siliconen heeft laten implanteren. Ben daar normaal geen liefhebber van maar deze stoorde me niet. Een vrij nauw poesje maakte het feestje wel compleet. Beneden nog met Angie zitten praten, had nog wel met haar op kamer gewild maar de tijd was op, ik moet tenslotte zorgen dat ik weer voor mijn wederhelft thuis ben. De bezetting met ongeveer 10 vrouwen viel mij niet tegen zo snel na de heropening. Bovendien waren er maar 7 beren. Bij het weggaan nog even iets gevraagd aan de Theke, daarbij vernomen dat een foto van de vaccinatiekaart op de telefoon de volgende keer volstaat. Al met al was het een geslaagde hernieuwde kennismaking met de saunaclub.

  31. Onderstaande 24 leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 juni 2021),Ascari (24 juni 2021),Dennis46 ( 3 juni 2021),fr_loper ( 3 juni 2021),Husky ( 4 juni 2021),jeegee (10 juli 2021),Johan35 ( 5 juni 2021),ju52 ( 3 juni 2021),Kurt Cobain ( 3 juni 2021),Kwakje ( 5 juni 2021),Laatbloeier ( 4 juni 2021),Massi (26 juli 2021),ME262 ( 5 juni 2021),mentholbear ( 3 juni 2021),Mooiejoke ( 3 juni 2021),pret ( 3 juni 2021),rmjhexe ( 3 juni 2021),Ruben6969 ( 7 juni 2021),schoolmeester ( 3 juni 2021),Shakir ( 3 juni 2021),taka22 ( 3 juni 2021),WANDELAAR5 ( 3 juni 2021),Wijze grijze ( 3 juni 2021),yylover ( 4 juni 2021)

  32. #319
    Geregistreerd
    20 mei 2021
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard Antalya

    Gisteren voor het eerst naar Antalya geweest.

    Het is een relatief kleine club met voldoende faciliteiten, mijn aankomst was aan het eind van de middag en er waren niet veel beren en voldoende DVP's.
    Gekamerd met Evelien die er op de foto's totaal anders uitzag dan in het echt, wel een lieve vrouw maar kussen zat niet in het pakket, terwijl het wel stond aangeven op de site. Als je er langdurig wilt verblijven zelf eten meenemen, wat werd aangeboden was koud en zag er niet lekker uit, dat kan ook niet voor de prijs van 20 euro entree.
    In de avond kwamen meer beren en DVP's en werd het te druk in de bar/verzamelruimte, de tijd maar veel door gebracht in de tuin, toch nog wat angst voor een corona besmetting. Maar de dames kwamen naar buiten om te roken, daar kun je ook de contacten leggen.
    Best een goede namiddag gehad en voor herhaling vatbaar, het voordeel voor mij het is relatief dichtbij en binnen een uur was ik weer thuis.

  33. Onderstaande 5 leden hebben henry192g bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 juli 2021),Kwakje (26 juli 2021),Nostredamus (26 juli 2021),schoolmeester (26 juli 2021),Wijze grijze (26 juli 2021)

  34. #320
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    Als ze er zijn kan ik Janette een Cubaanse, Emily en Raisa wel aanbevelen. Voor 10 euro meer doen dames ook vaak veel meer. Eten is inderdaad slecht een broodje kaas of worst is net te doen. Toen ik er vorige week dinsdag was om 11:00 waren er 11 dames en slechts 3 beren.
    Meeste dames zijn wel OK. Veel plezier bij een volgend bezoek.
    Laatst gewijzigd door Nostredamus; 26 juli 2021 om 16:11 Reden: schrijf fout

  35. Onderstaande 6 leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 juli 2021),pret (26 juli 2021),robglover (27 juli 2021),schoolmeester (26 juli 2021),uurtje (26 juli 2021),WANDELAAR5 (27 juli 2021)

  36. #321
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Last Online
    22 januari 2024 @ 12:14
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 16 posts

    Standaard

    https://www.saunaclub49.de/
    Gesloten denk ik...

  37. #322
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door john747 Bekijk bericht
    https://www.saunaclub49.de/
    Gesloten denk ik...
    Klopt, voor goed gesloten. Economisch gezien niet rendabel.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  38. #323
    Geregistreerd
    20 mei 2021
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Om onduidelijkheid te voorkomen SC Antalya is open, ik weet niet of dit voorheen SC Venus was.
    Nog een toevoeging op mijn vorige post, de bar/dvp ruimte is veel te klein zeker in deze tijd, iedereen zit dicht op elkaar. Vele DVP's komen naar de tuin toe, ideaal om een keus en contact te maken.

  39. Onderstaande 2 leden hebben henry192g bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2021),Nostredamus (28 juli 2021)

  40. #324
    Geregistreerd
    13 november 2019
    Last Online
    19 december 2023 @ 14:13
    Berichten
    234
    Discussies
    0
    Thanks
    1.125
    Thanked
    353 in 140 posts

    Standaard

    Saunaclub49 heet tegenwoordig Antalya
    https://saunaclub-antalya.de/
    Nieuwe eigenaar paar dezelfde meiden Angie en Anna wat ik weet

  41. Onderstaande leden hebben Nostredamus bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juli 2021)

  42. #325
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag hier weer eens naartoe geweest, het was redelijk druk, veel vriendengroepjes, maar niet vervelend. De faciliteiten zijn ok.. prima ontvangst en service vd theke gedurende de avond. Gekamerd met Renate (goed) kreunt grappig als je hard tekeer gaat. Mooi figuur. En met Sofia, Bulgaars, sprak weinig talen, ook heerlijk op liggen stampen…

    Kwaliteit vd dames: 8/10.
    Des te groter de bak, des te kleiner de lul, maar des te groter de zak.
    Daarom rij ik in een mini.

  43. Onderstaande 6 leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    henry192g ( 3 november 2021),Kwakje ( 2 november 2021),mentholbear ( 2 november 2021),Nostredamus (13 november 2021),pret ( 2 november 2021),Wentelt Eefje ( 3 november 2021)

 

 
Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60