Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 379
  1. #351
    Geregistreerd
    15 augustus 2021
    Last Online
    27 maart 2024 @ 16:49
    Berichten
    65
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    242 in 40 posts

    Standaard

    Klopt Zeus is ook een favorietje leuke dames niet allemaal maar degene waar ik daar regelmatig mee kamer zijn toppie pijpen zonder zakje kost 20 meer maar geef ik graag extra uit verder Geen stress eerst pijpen om de bank en vervolgens naar een kamer of een speelbed heerlijk daar


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #352
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Is de informatie m.b.t. De aanwezigheid van de dames betrouwbaar bij Saunaclub Antalya? Heb vanochtend Sc antalya gebeld om te vragen of Ema aanwezig was… werd er niet echt wijzer van��.

  3. #353
    Geregistreerd
    20 mei 2021
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Diengo, of een dame aanwezig is kun je in principe zien op de site van Antalya, volgens die lijst is ze niet aanwezig.
    Ema komt sporadisch.

  4. Onderstaande 2 leden hebben henry192g bedankt voor deze bijdrage:

    Diengo (23 mei 2022),mentholbear (24 mei 2022)

  5. #354
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henry192g Bekijk bericht
    Diengo, of een dame aanwezig is kun je in principe zien op de site van Antalya, volgens die lijst is ze niet aanwezig.
    Ema komt sporadisch.
    Is Ema echt zo mooi als op de foto's? Mijn ervaring is, als ik er kom is dat de foto's wel van de desbetreffende dames zijn, alleen vijf tot tien jaar eerder gefotografeerd! Alleen bij Nora en Jenny komen de foto's aardig overeen! Alle andere die ik gezien heb, en kon herkennen hebben inmiddels te maken met het verouderingsproces en aanwas van kilo's!

    M.v.G. Robglover

  6. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 mei 2022)

  7. #355
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    @Robglover dat vraag ik mij dus ook af!
    Ik was vanmiddag in de club. Entree €20,00.. prima! Maar ja alleen niet mijn smaak!
    Uiteindelijk de club na 1,5 uur verlaten zonder van bil te gaan

  8. Onderstaande 3 leden hebben Diengo bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 mei 2022),robglover (28 mei 2022),Wentelt Eefje (28 mei 2022)

  9. #356
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    antalya

  10. #357
    Geregistreerd
    9 maart 2018
    Last Online
    21 maart 2024 @ 16:34
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    85
    Discussies
    1
    Thanks
    57
    Thanked
    193 in 47 posts

    Standaard

    Antalya

  11. #358
    Geregistreerd
    4 november 2016
    Last Online
    10 september 2023 @ 12:51
    Berichten
    58
    Discussies
    2
    Thanks
    60
    Thanked
    135 in 24 posts

    Standaard

    Op vrijdagmiddag weer eens naar Munster gegaan. 20 euro toegang. Rond 14 u waren er zo’n 4 mannen. Gedurende de middag waren er op een gegeven moment zeker zo’n 10 dames. Veel keus. Er waren prachtige jonge dames bij. Heb 2 keer gekamerd. De eerste keer 20 min voor 30 euro met een prachtig slank meisje. Lekker laten pijpen en cowgirl en doggie afgemaakt. Later nog 30 min voor 40 euro met een leuke meisje. Mooie borsten en een lekker lijf. Ze was heel lief en heb lekker van haar genoten. Knuffelen, pijpen, beffen en missio afgemaakt. Daarna het half uurtje volgemaakt in haar armen. Lekker relaxt. In de club is verder niet veel te doen. Dus hierna weer vertrokken. Ben op zoek naar meer spanning. Dus de volgende keer zal wel een gangbang ofzo worden.

  12. Onderstaande 8 leden hebben snow.m bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 oktober 2022),bram4826 (22 oktober 2022),Johan35 (23 oktober 2022),mentholbear (24 oktober 2022),pcenter (25 oktober 2022),pret (22 oktober 2022),schoolmeester (22 oktober 2022),Wentelt Eefje (23 oktober 2022)

  13. #359
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Erkennst Du deine "Bettgefährtinnen" auf // Herken jy jou "bedmaats"

    https://saunagirls-muenster.6profis.de/ ?

    vanKees

  14. #360
    Geregistreerd
    21 oktober 2019
    Last Online
    24 februari 2024 @ 15:42
    Berichten
    41
    Discussies
    6
    Thanks
    126
    Thanked
    179 in 24 posts

    Standaard

    Op mijn terugweg uit het hoge noorden even pauze genomen in het bronsgroene Münster.
    Als je piemel spontaan zaad begint te lekken, dan weet je het wel, het is hoog tijd voor een bezoekje aan de Saunaclub.
    Club Antalya leek me à priori een geschikte eerste halte, dus maar even binnengewipt rond een uur of zeven.

    Netjes afgerekend en mijn badjas (Bordeaux met goud bordduursel) in ontvangst genomen. In strictu sensu is dit dus geen "ijsberenclub".
    Even de locatie verkend. Club Antalya is niet super groot en er overvalt me ook niet direct een WOW gevoel. "BASIC" maar dat was natuurlijk ook te verwachten.
    De sauna staat heet, het Brubbelbad ("Jacuzzi") is warm, maar de Hammam is koud en dat vind ik persoonlijk toch een afknapper.
    Ik hou wel van zwoele natte grotten !
    Er is ook geen Kino.

    In de compacte gemeenschappelijke ruimte hangen een aantal dames van ZuidOostEuropese oorsprong rond.
    Het is FKK avond en dat heeft zijn voordelen (WYSIWYG) maar ook zijn nadelen, vooral als niet alle dames van de jongsten zijn en velen een maatje meer hebben.
    Tussen de BordeauxBeren lopen voldoende DVP's rond. Vier relatief jonge en slanke dames waarvan 2 met stijf opgerichte tepels (waar ik erg van hou !). Sahra, Mira, Ioanna en het 4 de meisje.
    Een drietal vollere jonge dames, de kleine Claudia, een iets grotere en oudere dame met een balkon van siliconen, en dan nog een oudere en vollere dame met prettige oogjes en een mooi gezicht.
    De volslankere dames trachten contact te maken. Ik vind oogcontact erg fijn en ik hou ook van lachende gezichtjes. Helaas hou ik niet van volslanke Dames van Plezier
    en hoewel ik viuseel met hun communiceer laat ik hen ook graag weten dat ze mijn type niet zijn.
    Sahra steekt voor mij met kop en schouders boven de andere Dames uit. Ze is dan ook druk bezet. Net als een andere Slanke Dame, met een erg NabijeOosters aandoend neusprofiel en ja, ook zij is dus
    voorzien van een paar heerlijk vlezige en stijve tepels, net als Sahra.
    Ik besluit dan maar om een sauna te nemen.
    Daarna observeer ik nog even hoe het er allemaal aan toe gaat. Ik krijg duidelijk het idee dat Sahra ook weet dat ze er met kop en schouders boven uitsteekt. Ze doet dan ook weinig pogingen om contact te maken met het mannelijk gezelschap.
    Mijn ander oogappeltje houdt dan weer wel van een directere aanpak. ze vleidt zich in de zetels neer en staat niet bepaald weigerachtig tegenover tactiel contact.
    Uiteindelijk is Sahra vrij en besluit ik nader met haar kennis te maken. Persoonlijk verwacht ik me aan afstandelijkheid, maar dat valt mee. We kunnen vlot praten en ze laat zich graag strelen en masseren.
    Zoenen mag ook. Tongzoenen is niet meer in de mode, en ik heb zo een vermoeden dat covid-19 daar wel voor iets tussen zit. Ik leg haar uit hoe ze mij naar een extatisch manueel hoogtepunt kan brengen.
    Ik leer haar letterlijk de kneepjes van dat vak. En ze brengt me dichtbij en laat me zeer lange tijd edgen. Ondertussen geniet ik van haar Goddelijke aanwezigheid. Het zou gerust een model kunnen zijn.
    Ze is hier de Queen Bee en verdient hier in alle rust goed de kost. Ik spreek mijn wens uit om verder met haar te kameren, maar dat kan helaas niet. Ze heeft een afspraak. Later misschien dan maar.
    Ik heb in elk geval enorm genoten van de bijzondere massagetechnieken die ze zich net heeft meester gemaakt. Mooie en verstandige DVP. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

    Ondertussen is er een groepje beren van Turkse afkomst in Antalya aangekomen, waaronder dus de afspraak van Sahra.
    Schade!

    Aangezien ik wel aan wat ontspanning toe ben en het Rijk der Vrouwen verder wil exploreren besluit ik om nog een kamer te maken met Ioanna.
    Ik heb even met haar gepraat en ken de beperkingen van haar dienstverlening. Ze krijgt het voordeel van de twijfel,
    ook al voel ik dat ze niet op de eerste rij stond toen de verstandelijke capaciteiten werden verdeeld onder de mensen.
    Ze heeft een mooi slank lichaam maar haar borsten vertonen tekenen van moederschap. Eerst ontkent ze dit, maar uiteindelijk geeft ze toe dat er al duchtig aan gezogen werd in het verleden.
    Ik hoop op een voortzetting van het pure genot dat Sahra me gegeven had, doch helaas, Ioanna,
    (die haar naam uitspreekt als "YOU WANNA" maar daar zelf het grappige niet van kan inzien wegens gebrekkige kennis van het engels) is extreem terughoudend.
    Niks te kussen, elke beweging wordt met argwaan opgenomen.
    De service bestaat er vooral in om haar te neuken of om door haar gepijpt te worden. Een soort afwerkhuis service dus. Daar hou ik niet zo van. De kamer is dus snel afgelopen.
    Geen genot dit keer. Mooie, jonge en slanke DVP die mij echter weinig genot en plezier geven kan.

    Ik twijfel even of ik Mira een kans zal geven. Ze heeft een mooi lichaam, maar haar ogen en haar uitstraling zijn doordrenkt van tristesse en verveling.
    Een kort gesprek met haar brengt daar weinig tot geen verandering in. Het is duidelijk dat zij zeker niet in staat zal zijn om mij weer groot te maken!

    Even de overige opties evalueren met een nog steeds goed gevulde zak en een iets lichtere beurs, besluit ik om nader kennis te maken met Jenni.
    Jenni heeft een prachtig slank lichaam met stijve en vlezige tepels bovenop een AA cup. Ze is al wat ouder en heeft een karaktergezicht.
    We gaan naar de kamer en ik loop zoals steeds achter de dame de trap op. Deel van een Ritueel zeg maar.
    Eens op de kamer ligt Jenni de opties toe. En ja...het vermoeden van afwerkhuis wordt bevestigd. Jenni is moe.
    Rechttoe rechtaan pijpen en neuken is wat op het menu staat. Zij wil wel de pop van dienst zijn.
    De pop met gouden tanden, gouden haren en gouden navelpiercing.

    Ik bedank voor de service en besluit mijn zak gevuld te houden. We strelen en knuffelen wat en inderdaad, Jenni valt haast in slaap.
    Weer een teleurstelling rijker in het Rijk der Vrouwen.

    Uiteindelijk begin ik wat te dollen met een oudere, rijpere en beschonkenere DVP. Ze heeft mooie ogen en een lief gezichtje.
    Claudia zit er ook bij. We lachen wat met onze situatie (Optimism is a moral duty!) en ze probeert me te overtuigen van haar nymfomane
    aandoening en haar hevigheid. Ik maak haar duidelijk dat ze mijn type niet is, ook al heeft ze een leuke snoet.

    Ik raak aan de praat met Claudia. Een kleiner en iets minder slanke Dame van Plezier. En we spreken Spaans. ALs Roemeense woont en werkt ze in Spanje.
    In Almeria o precies te zijn. In het laagseizoen komt ze in Duitsland wat geld bojverdienen. Ook zij heeft een leuk snoetje. En ik ben in de mood for company.
    Een kamer met haar zie ik op het eerste zicht niet zitten. Ik trakteer haar en haar iets oudere vriedin dan maar op een drankje.
    Na wat drinken en praten besluit ik dan toch maar met Claudiaatje op kamer te gaan. De oudere vriendin stuurt aan op een trio, maar daar bedank ik vriendelijk voor.

    Ik mag Claudia kussen en tongkussen...
    Pijpen kan ze niet zo goed. Ik denk dat ze nog een Summer School kan gebruiken om het te leren. Die vagina dentata...ja...dat gaat dus blijkbaar over pijpen he!
    En neuken wil ze wel, maar als ze op me rijdt is ze al snel moe en moet ik het werk van haar overnemen.
    Ik ga voort in Missio, maar krijg toch geen carte blanche om wat creatief te zijn. Het meeste hou ik ervan om de G-spot te beroeren met mijn eikel. Doch...dat ziet ze niet zitten.
    Pijnlijke grimassen versmachten mijn libido en mijn genotsknots die daarnet nog groot en sterk was is nu al verslapt.

    Dan maar over naar een hand job. Ik tracht haar de kneepjes te leren van het vak, maar alhoewel ze best verstandig is, krijgt ze die maar moeilijk onder de knie.
    Bovendien houdt ze tijdens de werken, haar ringen aan...Vagina Dentata II
    Ik wijs haar daarop en uiteindelijk slaagt ze er toch in om me met haar mini handje tot een hoogtepunt te brengen. Mijn goed gevulde zakje laat vult alles in de nabbijheid met
    witte smurie...Oei...zonde van de lakens.

    Nee...herhalingsgevaar is er niet direct voor Club Antalya.

  15. Onderstaande 15 leden hebben RudolfValentino bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 januari 2023),aquarius (29 januari 2023),bram4826 (26 januari 2023),Kwakje (26 januari 2023),Manbijtkat (26 januari 2023),mentholbear (27 januari 2023),mynasch (27 januari 2023),pertje (30 januari 2023),Pierke69 (28 januari 2023),rmjhexe (26 januari 2023),robglover (29 januari 2023),schoolmeester (26 januari 2023),tuscan (27 januari 2023),WANDELAAR5 (26 januari 2023),Wentelt Eefje (26 januari 2023)

  16. #361
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

    Standaard

    Vandaag hier weer eens naar binnen gewipt..
    18 dames op de online-lijst.. om 12:00 waren er al 12 en om 14:00 was de line up compleet��
    Voor een zaterdag is dat prima. 25 euro entree, vluggertje voor 30, half uur 40, uurtje 70.
    Optisch zien de meesten er echt prima uit. Veel Bulgaars-Roemeens, maar dat is prima. Communicatie in Duits en Engels verloopt prima.
    Ik spotte een skinny-petite meid.. en herkende haar: Claudia. Iets grote neus maar mijn filosofie is, dat als meiden te knap zijn, de sex altijd slecht is, omdat de volgende klant toch wel weer voor de looks gaat…
    Iets slappe borstjes, maar een heerlijke komt en mega strak kutje. Hier kom je om te neuken en niet voor voor en naspel… kleine kusjes kunnen nog net.. maar ze begreep haar taak en ik stampte de volledige 20 minuten mn 20 cm in haar geldmachine, waarbij ze tussendoor 2 x op haar telefoon de tijd checkte (afknapper). Maar die trucs ken ik, dus ik gaf haar een extra harde beurt om zulk gedrag af te leren.
    Positiewisseling vond ze maar niks… ik was te groot…
    Na de daar even lekker wat gegeten, gesocialized met andere beren en wat lopen dollen met meiden waar ik al eens mee gekamerd heb: melek (voor mij de topper hier) eva (optisch een 10, sex een 8, houdt niet van hard en xxl) en Maria (kletskous… maar heerlijk ding)
    Daarna mn plek op de bank ingenomen naast Victoria die weer terug van vakantie was.
    Mooi opgespoten lippen, blond uit een potje, mooie d cup, iets een buikje, maar mooie rondigen. Natural tits, fake eye lashes, hoerige hoge hakken… voor zulke chicks rij ik graag om..!
    Op de kamer matig. Pijpen prima.. maar de hele tijd keek ze naar mn lul in haar kutje in Missio… irritant… dus ik ging maar eens platter liggen om dit te beperken…. Dominantie is ze niet gewend.. een goede beurt ook niet.. dus ik rekte haar achterin ook maar eens op.. you’re welkom. Ze genoot en kreunde een beetje van mn formaat maar daar ga ik goed op… pompte haar goed vol en haar aftercare was prima��

    Buiten gezond en hierna nog ff gestoomd.. het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL ��
    Des te groter de bak, des te kleiner de lul, maar des te groter de zak.
    Daarom rij ik in een mini.

  17. Onderstaande 13 leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 mei 2023),bram4826 (14 mei 2023),fr_loper (14 mei 2023),henry192g (14 mei 2023),Koekkoek ( 2 juli 2023),Kwakje (15 mei 2023),ME262 (14 mei 2023),mentholbear (14 mei 2023),nieuwtje (15 mei 2023),schoolmeester (14 mei 2023),uurtje (13 mei 2023),WANDELAAR5 (14 mei 2023),Wentelt Eefje (14 mei 2023)

  18. #362
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gigolovoorvrouwen Bekijk bericht
    het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL ��
    Ik weet niet welk navigatie app je gebruikt, maar op bv Google Maps kun je ook offline kaarten downloaden. Dan heb je zonder netwerk bereik toch navigatie route. Bovendien heeft Google Maps ook incognito modus, zodat je trip van en naar een SC niet opgeslagen worden in je geschiedenis/tijdline.

  19. #363
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gigolovoorvrouwen Bekijk bericht

    het klote is dat het Duitse telefoonnetwerk regelmatig slecht werkt nadat je tel in de kluis heeft gelegen (don’t ask why) maar dat gebeurt.. dus de route naar huis moet je wel een beetje weten, want de navi werkt pas weer in NL
    De kluis (als hij uit metaal is) is een kooi van faraday. Da komen (radio)golven moeilijk doorheen.

  20. #364
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dan is dit geen zaak voor mij want pieleman is geen 20cm maar 5cm.

  21. #365
    Geregistreerd
    20 mei 2021
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Waarom snap ik de opmerking van Dalton niet?

  22. #366
    Geregistreerd
    15 mei 2020
    Last Online
    Gisteren @ 14:33
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    713
    Thanked
    266 in 124 posts

    Standaard

    hallo een paar berichten terug lezen ....i

  23. #367
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

    Standaard

    Gewoon van mn IPhone ��
    Des te groter de bak, des te kleiner de lul, maar des te groter de zak.
    Daarom rij ik in een mini.

  24. Onderstaande leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 mei 2023)

  25. #368
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 12:37
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gigolovoorvrouwen Bekijk bericht
    Gewoon van mn IPhone ��
    Apple Maps staat nu niet echt bekend om de accuratie, wellicht beter om Google maps te gaan gebruiken met de offline kaarten functie die @mentholbear eerder suggereerde...

    Sent from my Atari 4160 STFM
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  26. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 mei 2023)

  27. #369
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik weet alleen niet of de google maps versie voor apple ook offline kaarten heeft?

  28. #370
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ja, die doen het ook op een iPhone.

  29. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 mei 2023)

  30. #371
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    23 februari 2024 @ 23:14
    Berichten
    42
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    173 in 31 posts

    Standaard

    De foto’s op de site worden wel enigszins bewerkt… hier is het bewijs ��8D7F6B91-9BC9-458B-ADDA-D72B23571003.jpg
    A59E6CCD-0ECB-49C7-8E04-10E46328F136.jpg

    Maar desondanks een superleuke meid…gewillig.. en een superstrakke kut.. just the way I like ‘em
    Des te groter de bak, des te kleiner de lul, maar des te groter de zak.
    Daarom rij ik in een mini.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Gigolovoorvrouwen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 9 juli 2023),Robwandelaar ( 6 juli 2023)

  32. #372
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:43
    Berichten
    176
    Discussies
    11
    Thanks
    170
    Thanked
    292 in 84 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gigolovoorvrouwen Bekijk bericht
    De foto’s op de site worden wel enigszins bewerkt… hier is het bewijs ��8D7F6B91-9BC9-458B-ADDA-D72B23571003.jpg
    A59E6CCD-0ECB-49C7-8E04-10E46328F136.jpg

    Maar desondanks een superleuke meid…gewillig.. en een superstrakke kut.. just the way I like ‘em
    Wat is de naam van boven afgebeelde dame? Ik zie haar er namelijk niet tussen staan op de site. https://saunagirls-muenster.6profis.de/
    Nog nooit bezocht deze club. Maar lijkt me wel een leuke club om een keer te bezoeken.
    Klinkt allemaal goed. Leuke meiden, goede service, entree 25 euro, goede wellness, lekker buffetje en parkeren gewoon op de A1 Rasthof Münsterland want club is vanaf daar lopend te bereiken.
    Dus dat moet ik allemaal een keer testen.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 7 juli 2023),mentholbear ( 9 juli 2023)

  34. #373
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 09:13
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robwandelaar Bekijk bericht
    Wat is de naam van boven afgebeelde dame? Ik zie haar er namelijk niet tussen staan op de site.
    Roxana

  35. Onderstaande leden hebben JohnW bedankt voor deze bijdrage:

    Robwandelaar (27 juli 2023)

  36. #374
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:43
    Berichten
    176
    Discussies
    11
    Thanks
    170
    Thanked
    292 in 84 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnW Bekijk bericht
    Roxana
    Ah, ik zie het nu. Dat is deze setcard: https://saunagirls-muenster.6profis....ina-75178.html

  37. Onderstaande leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 juli 2023)

  38. #375
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Ik had wat werk te verrichten in regio Munster en dacht ik koppel er wat vertier aan.
    Vroeger was ik al enkele malen naar Freudenhaus Munster geweest, toen nog Love genoemd.
    Het was me daar wel aardig bevallen maar de huidige aanwezigheidslijst was droevig en er zat niets bij dat me aansprak.
    Ik had ook al laVita in Wallenhorst overwogen maar ook daar leek me de line-up geen spek naar mijn bek.
    Saunaclub Anatalya dan, nog nooit geweest en 12 dames op de aanwezigheidslijst. Er moest daar toch wel iets te snoepen tussen zitten.
    Absoluut een budgetclub dus de verwachtingen maar niet te hoog stellen, maar de zin zat er toch in.

    Zowat rond 13.00 aangekomen en er stond maar 1 auto op de parking. Toch waren er een 5-tal gasten binnen.
    25€ entree kan je niet voor sukkelen. Een dikke bademantel werd me toegereikt maar het was nogal warm dus ik heb het op een handdoek rond mijn middel gehouden.
    Mijn eerste blik in de bar maakte me somber. Een 5-tal dames en helemaal niet mijn meug. Dan maar een watertje gedronken en even de sauna in. Die was prima op temperatuur.
    Er stond ook nog een jacuzzi binnen maar niet gebruikt. Buiten stond er ook nog een jacuzzi trouwens. De zonnenbank werd dan weer wel gebruikt door een dame.

    Er lag nog een half broodje toen ik binnen kwam en heb dat maar links laten liggen. Dus beetje droevig ook.

    In de bar werd het wat drukker, meer beren en meer dames. Er stonden 12 dames geadverteerd en ik heb er volgens mij 11 geteld. Dus de aanwezigheidslijst lijkt mij niet gelogen.
    Eén dame had wel een mooi figuur dus hup daarmee naar boven. Van dichtbij leek haar gezicht toch wat minder aantrekkelijker dan wat ik in de bar gezien had. Maar ze deed haar best en voor 40 gaan we zeker niet klagen.
    De druk was er in ieder geval vanaf.

    Er was wat warm eten geserveerd. Wat plat gefrituurde hamburgers en aardappel krokketten. In verhouding met de entree dus.

    Een andere dame (Kinga) stak qua uiterlijk boven de rest uit. Zij zou zeker goed draaien in een degelijke club. Dus liet ik mij gaan en inviteerde haar voor een kamertje.
    Ik gaf een massage en we streelden wat, de service was ondermaats en het neuken wou niet vlotten. Er zat dan ook geen orgasme in. We zijn ongeveer 45 minuten op de kamer geweest maar moest maar 40 betalen.
    Ik kan dus niet klagen over de kamer maar herhaling zou er toch niet in zitten.

    Had ik dan toch mijn verwachtingen te hoog gelegd voor deze budgetclub. Vermoedelijk wel. Er liepen zeker wel wat happy beren rond.
    Als je niet te kieskeurig bent naar uiterlijk en tevreden bent met een platte kroket dan kan je hier lekker budgetneuken.
    Voor mijzelf zie ik geen herhaling vatbaar.

  39. Onderstaande 14 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (25 september 2023),fr_loper (25 september 2023),henry192g (25 september 2023),Liefje (25 september 2023),mentholbear (25 september 2023),nieuwtje (25 september 2023),Patjax (25 september 2023),pret (25 september 2023),robglover (25 september 2023),Robwandelaar (25 september 2023),Schietgraagft ( 6 oktober 2023),schoolmeester (25 september 2023),WANDELAAR5 (25 september 2023),Wentelt Eefje (27 september 2023)

 

 
Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Babylon 468*60