Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard Schippersstraat 9/3, Rafaela

    Haarkleur: blond
    Lengte dame: 1m70
    Postuur : slank
    Cupmaat: C (echt)
    Nationaliteit: Oosteuropees
    Taal: Engels
    Leeftijd: 22
    Service: pmc: uitstekend; nmc: goed
    Prijs: 50 Euro
    Tijdsduur: 20 min
    werkt gedurende de avond en nacht

    Hierbij recensie die onze vriend Coco2 ervaren heeft op maandagavond 26 december ll.

    Onder het motto "stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kan doen";ben ik bij Rafaela binnengestapt.
    Ze stond op de lijst voor 2006,maar het zijn ook voor mij feestdagen.
    Het moet gezegd worden,het is een lief kind. Ze spreekt perfect engels en is 22 jaar.Ze heeft een gaaf poppen-gezichtje en, als ik zo achter haar de trap naar de 2-de verdieping opstapte, kreeg ik zicht op haar zeer ranke bouw en dito benen. Daar kwam geen einde aan.Voor je 50 euro kan je beschikken over een meisje van 1.73m en 57 kg.
    Duidelijke afspraken gemaakt aan de deur en prima nagekomen.Standjes(4) waren geen probleem,likken aan de borsten(met groot tepelhof) kon ook.Het clitje masseren zat ook in het pakket.Rafaela heeft een C-cup,die bij amazone wat doorhangt.Een blik op de buik verraadde dat ze al kinderen had (2 van 5 jaar oud).Alhoewel ze er slank is,leek het alsof ze er wat vel te veel had.
    Rafaela geeft je gewoon voor wat je betaald,is niet tegendraads,kortom goed.
    De traditionele SKW-kwaliteit.
    Enig minpunt is dat ze zich niet voor of na verfrist,alhoewel het wel een frisse meid is.
    Er is kans op herhaling,maar verbluffend was het nu ook niet weer.
    Zo...het lijkt wel een verslagje voor test-aankoop

    Anvers,
    namens Coco2

  2. #2
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Last Online
    7 januari 2007 @ 16:50
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    OK, ik heb afgelopen maand ook ons aller Rafaela bezocht.
    Het begon al veelbelovend bij de onderhandelingen aan de deur.
    Als je vraagt "hoeveel posities voor 50 Euro" krijg je bij de meeste dames (niet altijd met een even enthousiast gezicht) te horen "2 or 3". Niet bij Rafaela. Ze verbaasde me in positieve zin en antwoordde: "how many positions do you know?"

    Ook vraag ik meestal aan de deur of het aftrekken (voor het pijpen) even zonder condoom kan. Voor een deel van de dames is dit niet mogelijk (tenzij met meerprijs, soms zelfs helemaal niet mogelijk) maar Rafaela was enthousiast en maakte er geen punt van.

    Mijn ervaring is immers als dames al vies zijn van het aftrekken zonder condoom, dat het boven in de kamer ook al minder fun is.
    Niet bij deze schone Rafaela dus.

    In het kort:
    Lief kind.
    Kwam alle afspraken na.
    Slanke meid met heerlijke benen maar ze heeft blijkbaar een tweeling gehad en dat zie je wel aan de buik, vandaar dat ze vaak met een kleedje voor haar raam zit maar laat dit u toch niet tegenhouden, de rest is dik in orde

    Ik heb haar trouwens een complimentje gegeven dat ze nog nooit van ene vent gehoord heeft Ze krijgt wel veel complimenten, altijd over haar ogen en benen, maar Isaac had die nacht oog voor de kleinste details

    Pijpen interesseert me niet zo, het neuken was prima in verschillende standjes. Meestal kan ik me heel goed inhouden (soms zelfs problemen met het komen, ik geraak die rubbertjes nooit gewoon ), maar bij Rafaela was het een ontlading zoals het hoort.
    Na een zware werkdag en dito nacht was het maar beter dat ik toen kwam, ik was uitgeput. Wijs is hij die naar zijn lichaam luistert.

    Rafaela kreunde ook tijdens de daad, maar niet overdreven, net goed eigenlijk.
    En ze keek me ook aan met een ondeugende blik, hetgeen ik ook fijn vind, want ik knap enorm af op meiden die bv met een ongeïnteresseerde blik richting plafond aan het kijken zijn tijdens de daad.
    Ook het sociale aspect was in orde.

    Het was weer putteke nacht, er liep misschien in heel het SKW maar 10 man meer rond, gevolg: den Isaac heeft voor 50 Euro in totaal 30 minuten in haar charmante gezelschap vertoeft

    Betreft de hygiëne, na de daad heeft ze zich uitgebreid verfrist, ik vond het allemaal prima en voor herhaling vatbaar

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Rafaela is gestopt

    Ook Rafaela is gestopt en mag derhalve naar het archief verwezen worden.

    Anvers :wink:

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

FKK Artemis 468*60