Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    7 januari 2009 @ 12:42
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Gent / Instituut Maxima

Prijzen vanaf 100€/30min. Maxime is een van de duurdere in het Gentse ,maar de klasse straalt er gewoon af. Is het je ook opgevallen dat de verwarming overal lekker geeft (bij veel adresjes moet je letterlijk warm gemaakt worden door de dame in kwestie ,hier niet) ,ook het interieur is ruim en licht (geen donkere of enge bedoening) met veel aandacht voor enig plantaardig groen. De dames zijn ook in avondjurk (en niet halfnaakt of in doorkijk lingerie) wat de klasse er nog meer doet afstralen ,de handoeken met hun naam op...Enfin ,ge voelt u echt in een 5* zaak. Ik mankeer enkel nog iemand om mijn voituur te parkeren en ja ,de jacuzzi is met zijn 75€ teveel voor wat het is ,maar als ge echt met uw hoofd in d wolken buiten wil komen en uw madam mag met haar vriendinnen gaan kuren ,dan moogt gij uw perfect gelukkig voelen door uw centjes hier uit te geven. Ik rijd ervoor speciaal van Antwerpen naar Gent. Voila...Maar het is er zo goed dat ge gelijk ik al eens kunt voorhebben dat ge van puur miserie een groot deel van uw centjes ernaast opeet.
    Laatst gewijzigd door Zero; 21 januari 2006 om 12:33

Last Online
    7 januari 2009 @ 12:42
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Ok ,op vraag van onzen dolfijne tip de andere dames:
    Over Chayenne moet niet veel meer gezegd worden (Provla staat vol met meer dan positieve recensies) ,maar aangezien ze mijn type niet is...
    Morganne is fantastisch te noemen ,prachtig figuur (maar dat hebben ze hier allemaal) ,mij kan ze nog het meest opwinden met haar voetjes (=prachtexemplaren en tot heel veel in staat).
    Vorige week nog bij Emanuelle gesukkeld ,het huismoederke omschreef haar als een echte rosse en ge weet wat der over rosse meiden gezegd wordt... en ze had niet gelogen ,wel wat heviger dan Morganne en ook een stuk malser (het velleke en vlees hé).
    De rest heb ik nog niet mogen meemaken (het kan niet alle dagen feest zijn ,spijtig eigenlijk)

Last Online
    8 november 2023 @ 12:46
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard Aline

Vandaag nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken en richting Maxima geweest.

ik moet zeggen, sinds IsabellA er niet meer is, ben ik minder goed verwend geweest aldaar. dat heeft op zich niets met de service te maken van de dames, maar eerder met de uitstekende service van hun voorgangster.

Toegekomen zoals steeds zonder afspraak en men wist mij te melden dat Aline elk moment vrij kwam, of dat ik voor Kim een tijdje mocht wachten.
    Aangezien ik niet zoveel tijd had, gekozen voor Aline (30 minuten).

Alles erop en eraan, maar niet om te zeggen echt uitzonderlijk. Wel beter dan hetgeen ik al heb meegemaakt sinds Isabella. Ik had de indruk dat ze echt genoot van de befbeurt, pijpen was zeker goed te noemen. Neuken in 3 tal standjes alvorens klaar te komen. Ook nog een massage'ke gekregen in de resterende tijd. TZ was heel voorzichtig, PMC.

Al bij al een goede ervaring, maar wat mis ik Isabella voor mijn verzetje... ik blijf maar hopen dat ze terug boven H2O komt, mocht iemand haar spotten, let us know, ik denk dat er een heel aantal wandelaars je dankbaar zouden zijn!!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten