Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Leiden Privé (Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Alex

    Haarkleur/-lengte : bruin
    Lengte dame : 1,70 m
    Postuur/Cupmaat : slank, b-cup (echt)
    Nationaliteit/Taal : Nederlandse
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : ja
    Service: Frans mc, Nmc, beffen, zoenen
    Voordelen: Hele spontane leuke meid
    Nadelen: Zeer verslavend
    Tijdsduur : 2.00
    Prijs : 290,00
    Extra’s bij het bezoek:



    Alex oh Alex, soms denk ik dat het allemaal een droom is, maar gelukkig weet ik het zeker, Alex is een echte engel waar ik elke keer weer van mag benieten.

    Zo ook vandaag want ik wist dat ze er weer zou zijn dus heb ik gelijk bij Gina een afspraak gemaakt en omdat het alweer ruim 2 weken geleden was vond ik dat ik mezelf en Alex maar eens moest verwennen en dus 2 uur geboekt in de Mata Hari waar het heerlijk koel was,, althans totdat ik en Alex daar binnen liepen

    Vanaf de 1 minuut konden we al weer niet meer van mekaar afblijven en met heel veel moeite hebben we dan ook eerst wat bij gepraat over wat we allebei de afgelopen 2 weken weer hadden meegemaakt en over haar vakantie gehad.
    Maar onze lippen kwamen steeds weer bij elkaar en maakten dan ook overuren en de temperatuur werd steeds hoger in de Mata Hari.

    Toen we na ik denk een 20 minuten eindelijk de was bak hadden bereikt en ons gewassen hadden probeerden we het bed te halen maar ook dat was nog te ver en konden we weer niet van elkaar afblijven

    Maar we hebben het bed wel gevonden maar toen waren er wel weer 20 minuten voorbij en ook op bed waren we weer niet te houden en gingen daar gewoon verder met heerlijk vrijen en knuffelen wat steeds intiemer en heftiger werd en we mekaar lekker verwend hebben

    Gelukkig had ik 2 uur want toen we eindelijk intiem gingen waren we alweer ruim een uur verder
    En dit was ook weer oh zo lekker met Alex,, elke keer word het nog intenser enl ekkerder vooral nu ik haar lekkere plekjes weet te gaan vinden wink

    En toen waren we van planom nog even het bad in te gaan,, maarja dat is ook een behoorlijk eind weg van het bed dus voordat wij daar waren en onze lippen ons de kans gaven om daar te komen hadden we nog maar 10 minuten over
    Maar we hebben het gehaald en hebben daar nog even verder met elkaar gebabbeld en uiteindelijk met veel haast weer aangekleed en naar bovengegaan waar we nog wat hebben gedronken en met Gina hebben zitten praten

    Oh Alex het is altijd heel erg lekker met jouw maar vandaag hebben we mekaar denk ik overtroffen want zoals het vandaag was was wel heel erg intens, maar het was ook al weer 2 weken geleden he lieverd.

    Ik ga je heel snel weer zien, want we moeten het ook nog wel even ergens anders over hebben he wink
    Hoop dat dat gaat lukken ,, misschien moet ik je maar eens vastbinden zodat we makkelijker en langer kunnen praten hahahahaha.
    Maar denk niet dat dat iets zou helpen want ik kan ook niet van jouw afblijven

    Kan gewoon niet genoeg van jouw krijgen lieve Alex

  2. #2
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Deze dame ook bezocht een paar weken geleden.
    Hier mijn recensie van het ds forum

    Gisteren alweer een bezoekje gebracht aan DS. Vorige keer zat Alex mij uit te dagen en heb toen besloten om Maria:p voor 1x-tje over te slaan

    Was nieuwsgierig naar de nieuwe dames en was dus lekker op tijd aanwezig. Gezellig even een cola gedronken en een paar nieuwe dames bewonderd.

    Daarna kwam Alex mij halen en nam mij mee naar de jungle kamer. Daar aangekomen begon ze gelijk te plagen. Ze vroeg of ik ook in bad wilde. Denk dat wij in 2uur daar geen tijd voor hebben, want je moet werken zei ze Maar ze liet toch het bad alvast vol lopen. Ze kan lekker zoenen en is apart met een tongpiercin. Alex is super lekker. Ga niet op de details in, maar alles was goed en lekker De 2uur vlogen voorbij en was compleet gesloopt. Rust ken Alex niet Was ook blij dat ik nu niet Maria voor een trio erbij genomen had. Dan had ik die kamer nooit meer uit gekomen

  3. Onderstaande leden hebben bellajunk bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (10 juni 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    2 maanden geleden had ik een heerlijke trio met Alex en Maria:

    Vanavond was het dan zover en ging een lange wens voor mij in vervulling,, ik zou een vol uur met Maria gaan doorbrengen en dan zou Alex het laatste half uur erbij komen love

    Heb er lang over moeten nadenken wie ik erbij zou nemen met Maria maar uiteindelijk was deze keuze de beste die ik had kunnen maken

    Was uiteraard ruim op tijd en kon nog even rustig wachten tot dat ik naar boven kon.

    Terwijl ik wachtte zag ik dat Alex ineens binnen kwam en niet van een kamer maar van buiten.
    Later bleek dat lieve Alex eigenlijk vrij was vandaag maar speciaal voor mij, omdat ik deze afspraak verleden week al had gemaakt, was gekomen.
    Wat een lieve schat is zij toch dat ze dit over had voor mij,, zegt wel iets over de service van de dames dacht ik.

    Daarom hebben we het omgedraaid en ben ik gelijk met Alex en Maria samen naar boven gegaan en kreeg daar een eerste half uur wat mij nog lang zal heugen

    Uiteraard begonnen met heerlijk tongzoen met beide dames en hierna langzaam uitgekleed en werd ik door beide dames gewassen,, hier van raak je al zo opgewonden dat je ze gelijk op het bed wil gooien en erop wil springen,, uiteraard hebben we dit niet gedaan want met deze 2 dames is het zo apart,, beiden zijn heel lief en zachtaardig.

    Ik had eigenlijk alleen een trio afgesproken maar toen het zover was en Maria met haar zwoele stem en uitdagende oogjes zei wil je ook een Lesbisch trio nou zeg daar maar nee tegen dus ingestemd en wat hierop volgde was zo lekker dat dit mij nog lang zal heugen.

    Alex waarschuwde me al met een glimlach dat het gevaar van een lesbisch trio is dat je dan als man buitengesloten kan worden
    Het is echt zo verschrikkelijk geil om 2 van zulke knappe meiden met elkaar bezig te zien en je moet je dan jezelf er gewoon tussen wringen want deze 2 genieten echt voor de 100 % van elkaar.

    Gelukkig vergaten ze mij echt niet en werd heerlijk door beide dames apart en tegelijker tijd heerlijk verwend op zijn frans.

    Ik ga hier uiteraard weer niet in op alles wat we gedaan hebben maar julie zullen best wel weten wat we gedaan hebben trio

    OK ik zal iets vertellen want dit was zo verschrikkelijk lekker om naar te kijken ,, Maria kwam wijdbeens boven mijn hoofd staan en alex begon haar met haar tong heerlijk tussen haar benen te verwennen terwijl ik dit van heel dichtbij kon bekijken en af en toe kreeg ik van Alex een lekkere tongzoen om even te proeven zij ze zwoel kisscouple

    Uiteraard heb ik later nog veel meer van Maria geproefd

    Het eerste half uur vloog voorbij en Alex moest Maria en mij verlaten en Maria en ik wilden haar eigenlijk niet laten gaan en kregen als laatste beide nog een lange intieme tongzoen van Alex.

    Uiteraard had ik toen nog een half uur om nog een heerlijke tijd met Maria te hebben nu ik haar weer helemaal voor mijzelf had.

    Kon wel aan Maria merken dat zij van Alex echt wel opgewonden was geraakt en zij zei ook dat ALex dat met haar kon doen

    Natuurlijk heb ik Maria eerst weer lekker lang verwend met mijn tong maar toen wou ze toch echt meer actie en dat heb ik geweten,, weet niet meer hoeveel standjes ik met haar heb gedaan maar kreeg steeds te horen je mag nog niet klaarkomen hoor want wil nog op zijn hondjes en ik wil weer in cowgirl berijden,, whew ik moest me steeds inhouden om nog niet klaar te komen.
    Maria kreeg er geen genoeg van en we hebben volgens mij wel 5 keer van standje veranderd.

    Uiteindelijk begon ik behoorlijk buiten adem te raken want ik kan Maria echt niet bijhouden hoor en zij wou maar doorgaan love

    Uiteindelijk gevraagd of ze het met de hand wou afmaken en toen ik eindelijk mocht klaarkomen van haar lukte het haast niet meer,, Volgens mij hebben die 2 meiden mij zo geil gemaakt dat ik gewoon uren had kunnen doorgaan zonder klaar te komen

    Natuurlijk is het Maria wel gelukt om mij op een heerlijke manier te laten klaarkomen

    Dit was mijn beste en geilste belevenis bij DS,, en zal ook nog wel eens een vervolg krijgen maar verlopig hou ik het weer bij 1 lekkere meid want dit is uiteraard niet vol te houden met name niet voor je portemonnee

    Maria zal ik voorlopig moeten missen want zij gaat nu even van een heerlijke vakantie genieten maar ze komt zeker terug hoor want zij kan niet buiten ons , heeft ze me zelf vereld.

    En Alex,, lieve lieve Alex ik vind het zo lief van je dat je speciaal voor mij bent gekomen vandaag,, kan alleen maar zeggen "merci" en van de week zal ik ze ook voor je meenemen dat is beloofd kisss
    Ja ja jij mag er ook wel eentje hoor Peter en alle andere meiden ook

    Uiteindelijk beneden nog wat gedronken bij Peter en die vroeg mij of ik het naar mijn zin had gehad,, tja volgens mij kon die dat wel aan me zien,, hij vroeg nog aan mij is het hier zo warm en zei ja ik heb het bloedheet maar of dat nou van de temperatuur in de kamer kwam of door Alex en Maria,, volgens mij door die 2 kanjers

    Alex ik hoop dat je er donderdag of vrijdag bent want dan wil ik jouw ook nog even hebben voor mijzelf alleen blowkiss en mijn belofte hierboven nakomen.

    Maria nogmaals een hele goede vakantie gewenst en ik zie je snel weer dan.

  5. Onderstaande leden hebben satjack bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (10 juni 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Alex daar krijg je nou echt een stijve van ga haar binnenkort met mijn stijve weer eens goed nemen als ik aan haar den k gaat hij al omhoog lekker wijf

  7. Onderstaande leden hebben fletch bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (17 januari 2015)

  8. #5
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Heerlijk wijf zalig NEUKEN niet meer bij ds

  9. #6
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Zit nu bij Maison Monty , topper de top vrouw

    http://www.maisonmonty.nl/#alex

  10. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    fletch (12 juni 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Nu bij leiden privé zal dus naar leiden moeten voor een geile neukpartij met Alex blijft heerlijk lekker wijf

  12. #8
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Weer terug bij ds dat wordt heerlijk stevig

  13. #9
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Helaas nergens meer te bekennen lekker wijf.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Living Room 468*60