Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Victoria (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Victoria (Poolse)

    Haarkleur/-lengte : donkerblond/tot op schouders (carré)
    Lengte dame : 1.68 m tot 1.70
    Postuur/Cupmaat : zeer mooi lichaam /D-cup opgevuld zeer mooi
    Nationaliteit/Taal : Poolse/ Duits en Engels
    Leeftijd : 26 jaar
    Tatoeages/Piercings : 1 kleintje in neus / verder niks gezien
    Service: TZ, vingeren, beffen, PZC, NMC
    Voordelen: Super lijf en erg lief, zeer mooi gezichtje met prachtige ogen
    Nadelen: Niet gevonden.
    Tijdsduur : 1/2 uur
    Prijs : € 50,-
    Extra’s bij de bezoeken: GFE

    Dit was voor haar de 3de keer dat ze YY bezocht. Ik hoop dat ze nog komt, want ze is super.

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Nadelen: Niet gevonden.
    beetje zoeken hè
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik heb een nadeel gevonden: ze vind zichzelf te lief om dominant te zijn :angryfire
    Maar ik denk dat ze zeer zeker aan te bevelen is voor de mannen die een lieve meid zoeken.
    Helaas is ze niet vaak aanwezig.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze was er vandaag (heb ze nog eens geproefd en 't was weer goed) en ze blijft tot na 't weekend zegt ze.
    Toch 1 nadeel: je wordt er verslaafd aan.

  5. #5
    Geregistreerd
    17 april 2008
    Last Online
    18 december 2012 @ 22:17
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln YY-Victoria +1 voor de DT

    Vorige week zaterdag ook met deze zeer prettige Victoria kennis gemaakt, dit overigens na een tip van Sonny(thanx). Na een zeer gezellig intake gesprek waarbij ze enigzins verbaast was dat ik zo veel van haar wist :-) toch handig zo'n forum dacht ik. Vervolgens probeerde ze alle info uit mij los te peuteren die ik van haar wist.... tot het dreigen met 'n boycot Maar gelukkig was dat maar spel, iets wat op de kamer helemaal ok was. Tjonge wat een heerlijk GFE ervaring. Alle remmen los en genieten, vooral van de Deep Throat +1 she loves it, yeah! Hopelijk blijft ze ons nog een tijdje opzoeken, een heuze aanwinst! (Victoria alias Carmen uit PHG leest ook een aardig woordje NL trouwens :-)

  6. #6
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    15 september 2008 @ 10:31
    Berichten
    214
    Discussies
    29
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben nogmaals gevallen voor haar betoverende glimlach :D
    Ze is onweerstaanbaar mooi en super lekker in bed.

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Is even aan het uitrusten!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    17 april 2008
    Last Online
    18 december 2012 @ 22:17
    Berichten
    47
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Victoria uitgerust

    En viola, uitgerust en wel, mooi als altijd en weer met volle overgave was ze donderdag weer te bewonderen met haar dito vriendin. Super tijd gehad.

    Ter info tweede week van aug ff op vakantie, weer uitrusten dus Daarvoor zou ze ons zo nu en dan verblijden met haar bezoekjes.

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GFE-lover Bekijk bericht
    En viola, uitgerust en wel, mooi als altijd en weer met volle overgave was ze donderdag weer te bewonderen met haar dito vriendin. Super tijd gehad.

    Ter info tweede week van aug ff op vakantie, weer uitrusten dus Daarvoor zou ze ons zo nu en dan verblijden met haar bezoekjes.
    Haar vriendin is Anetta die ze heeft mee gebracht.( Anetta Pools ex PHG )

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vandaag weer als vanouds langs de plinten geweest.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard oude liefde roest niet

    Gisteren na een sms van haar op donderdag weer bij haar geweest,en het is nog altijd super we kennen elkaar nu al ruim 3 jaar.
    Ze blijft tm vandaag en gaat dan op zondag voor een lange tijd weg.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard De mooiste en beste van YY

    Omdat ik vind dat deze dame best meer aandacht weer mag krijgen wil ik dan ook weer eens iets meer schrijven over deze kanjer.
    Ik heb om diverse redenen haar een beetje gespaard maar vooral vanwege haar prive redenen.
    Nu ze weer vrij en blij weer in het dagelijkse weer rondhuppeld wil ik haar met mijn verhaal weer promoten voor de niet kenners van haar.

    Ik kreeg een sms van haar dat ze weer een dag of drie zou werken in YY dus ben ik meteen de eerste dag weer naar haar toegegaan.
    Sonny gebeld die zeker wist dat hij een week over zou slaan maar kon het achteraf toch niet laten om deze week toch weer drie maal de clubs te bezoeken.
    Hij was in de middag al in YY aangekomen en heeft eerst met haar wat gedronken en samen gegeten.
    Na natuurlijk ook over mij te hebben gekletst zaten zij samen aan de bar toen ik met 140 km p.u naar YY ben gereden.
    Ik was blij dat ze er weer stralend uitzag met haar super figuur en mooie ogen die straalde toen ze mij ook zag ( na 6 weken ).
    We hebben even samen met sonny wat gedronken en ben met haar na een douche naar de kamer gegaan.
    Op de kamer na heftig gekust te hebben en wat handdoeken op het bed te hebben gelegd is zij door haar knieen gezakt en heeft mij heerlijk mijn al staande paal in de mond genomen.
    Na zeker 10 minuten heerlijk PZC met haar ogen op mij gericht en ik haar ook via een spiegel kon gade slaan heb ik haar met een been op een kastje laten zetten en ben haar heerlijk gaan beffen.
    Nu stond zij in de spiegel mijn werk te bewonderen en hield mijn hoofd stevig vast om echt te genieten van een naderend hoogtepunt.
    Na een condoom geplaatst te hebben en zij met een voet op het kastje met haar rug naar me toe heb ik haar diep gepenetreerd.
    Ze hing met haar hoofd vlak voor de spiegel die door haar gehijg steeds aansloeg.
    Nadat ik vond dat het bed op deze kamer er niet voor niets stond heb ik op mijn rug plaats genomen en heeft zij op mij te gaan zitten me heerlijk bereden.Met haar borsten in mijn handen en onze ogen naar elkaar gericht waren wij samen in een hoge vorm van extase.
    Na enige tijd heb ik haar op zijn hondjes genomen, maar ik wou nog niet klaar komen dus heb ik haar heel diep liggen rammen waardoor zij heel heet van wordt maar bij mij juist de rem erop zit.
    Zij drukte zich zo diep op mijn penis dat haar neusvleugels begonnen te trillen en haar ogen stil en groot bleven staan.
    Doordat ik zelf nu ook vond dat ik aan een hoogtepunt toe was heb ik haar op haar zij gelegd en op onze favorieten stand heel diep genomen.
    Na haar heel diep maar heel traag ook weer terug, om het vacuum het werk te laten doen heb ik het tempo opgevoerd zodat het een W.K. in rampetampen was, ze drukte zich via de muur stevig naar me toe terwijl ik haar weer naar deze muur terug drukte, na nog enkele pogingen om ook nog Olympisch in de prijzen te vallen kwamen we dan ook samen hevig klaar.
    Ik had zelfs behoefte aan een sigaret omdat na de daad een sigaret altijd smaakt uiteindelijk heb ik het maar niet gedaan als niet roker.
    Na nog een tijdje lekker samen te liggen knuffelen en kussen zijn we op de kamer gaan douchen we hebben elkaar ingezeept en ook afgespoeld.
    daarna heb ik haar met een handdoek heerlijk afgedroogd, om ook haar borsten en billen nog eens te betasten.
    Toen ze weer voor me stond in haar setje kon ik het niet nalaten om toch met mijn tong haar nog even langs de rand van de slip haar tussen haar schaamlipen te likken.
    Ze drukte me opzij en zag dat ik al weer met een paal stond ze lachte en zij nee schat we gaan wat drinken.
    Ja Sonny was nog steeds aan de bar en we hebben dan samen nog heerlijk na gedronken.
    Ik zag Savannah en vertelde Victoria dat ik haar zo mooi vond en ook zij vind het een mooie meid dus proberen we de volgende keer als dit meisje er is een trio.
    Deze Victoria is nog altijd voor mij nr 1 ze is weer naar huis en ik wacht nu al op een sms van haar.

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard oude liefde roest niet met of zonder medaille

    Ik had mijn medaille aan de bar laten liggen
    Heb nu me ingeschreven voor de paralympus :o omdat ik gebroken van de kamer kwam.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Die paralympics zijn al voorbij, wie weet haal je nog een gouden plak bij de Gaylympics in Keulen 2010 :thefinger

  15. #15
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Toen ze weer voor me stond in haar setje kon ik het niet nalaten om toch met mijn tong haar nog even langs de rand van de slip haar tussen haar schaamlipen te likken.
    Ze drukte me opzij en zag dat ik al weer met een paal stond ze lachte en zij nee schat we gaan wat drinken.
    Dit is zowaar stoppen op een hoogtepunt :smile:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard oude liefde roest niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Omdat ik vind dat deze dame best meer aandacht weer mag krijgen wil ik dan ook weer eens iets meer schrijven over deze kanjer.
    Ik heb om diverse redenen haar een beetje gespaard maar vooral vanwege haar prive redenen.
    Nu ze weer vrij en blij weer in het dagelijkse weer rondhuppeld wil ik haar met mijn verhaal weer promoten voor de niet kenners van haar.

    Ik kreeg een sms van haar dat ze weer een dag of drie zou werken in YY dus ben ik meteen de eerste dag weer naar haar toegegaan.
    Sonny gebeld die zeker wist dat hij een week over zou slaan maar kon het achteraf toch niet laten om deze week toch weer drie maal de clubs te bezoeken.
    Hij was in de middag al in YY aangekomen en heeft eerst met haar wat gedronken en samen gegeten.
    Na natuurlijk ook over mij te hebben gekletst zaten zij samen aan de bar toen ik met 140 km p.u naar YY ben gereden.
    Ik was blij dat ze er weer stralend uitzag met haar super figuur en mooie ogen die straalde toen ze mij ook zag ( na 6 weken ).
    We hebben even samen met sonny wat gedronken en ben met haar na een douche naar de kamer gegaan.
    Op de kamer na heftig gekust te hebben en wat handdoeken op het bed te hebben gelegd is zij door haar knieen gezakt en heeft mij heerlijk mijn al staande paal in de mond genomen.
    Na zeker 10 minuten heerlijk PZC met haar ogen op mij gericht en ik haar ook via een spiegel kon gade slaan heb ik haar met een been op een kastje laten zetten en ben haar heerlijk gaan beffen.
    Nu stond zij in de spiegel mijn werk te bewonderen en hield mijn hoofd stevig vast om echt te genieten van een naderend hoogtepunt.
    Na een condoom geplaatst te hebben en zij met een voet op het kastje met haar rug naar me toe heb ik haar diep gepenetreerd.
    Ze hing met haar hoofd vlak voor de spiegel die door haar gehijg steeds aansloeg.
    Nadat ik vond dat het bed op deze kamer er niet voor niets stond heb ik op mijn rug plaats genomen en heeft zij op mij te gaan zitten me heerlijk bereden.Met haar borsten in mijn handen en onze ogen naar elkaar gericht waren wij samen in een hoge vorm van extase.
    Na enige tijd heb ik haar op zijn hondjes genomen, maar ik wou nog niet klaar komen dus heb ik haar heel diep liggen rammen waardoor zij heel heet van wordt maar bij mij juist de rem erop zit.
    Zij drukte zich zo diep op mijn penis dat haar neusvleugels begonnen te trillen en haar ogen stil en groot bleven staan.
    Doordat ik zelf nu ook vond dat ik aan een hoogtepunt toe was heb ik haar op haar zij gelegd en op onze favorieten stand heel diep genomen.
    Na haar heel diep maar heel traag ook weer terug, om het vacuum het werk te laten doen heb ik het tempo opgevoerd zodat het een W.K. in rampetampen was, ze drukte zich via de muur stevig naar me toe terwijl ik haar weer naar deze muur terug drukte, na nog enkele pogingen om ook nog Olympisch in de prijzen te vallen kwamen we dan ook samen hevig klaar.
    Ik had zelfs behoefte aan een sigaret omdat na de daad een sigaret altijd smaakt uiteindelijk heb ik het maar niet gedaan als niet roker.
    Na nog een tijdje lekker samen te liggen knuffelen en kussen zijn we op de kamer gaan douchen we hebben elkaar ingezeept en ook afgespoeld.
    daarna heb ik haar met een handdoek heerlijk afgedroogd, om ook haar borsten en billen nog eens te betasten.
    Toen ze weer voor me stond in haar setje kon ik het niet nalaten om toch met mijn tong haar nog even langs de rand van de slip haar tussen haar schaamlipen te likken.
    Ze drukte me opzij en zag dat ik al weer met een paal stond ze lachte en zij nee schat we gaan wat drinken.
    Ja Sonny was nog steeds aan de bar en we hebben dan samen nog heerlijk na gedronken.
    Ik zag Savannah en vertelde Victoria dat ik haar zo mooi vond en ook zij vind het een mooie meid dus proberen we de volgende keer als dit meisje er is een trio.
    Deze Victoria is nog altijd voor mij nr 1 ze is weer naar huis en ik wacht nu al op een sms van haar.
    Ik kreeg vandaag een email van de hoofdpersoon in dit verhaal dat zij genoten had ,dat wist ik al maar nu vertelde ze dat ze bij het lezen van dit verhaal toch even haar vingers heeft gebruikt.:green_smi
    Ik heb nog even aan mijn computer scherm geroken maar helaas.
    Het is nu nog geen twee weken geleden en nu ik het terug lees weet ik nog elk detail en elke kreun.:teuflisch

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik kreeg haar niet te pakken op haar mobiel.

    Hebben jullie haar deze week al gezien ?

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard pauze

    Even terug komend waar ze is:

    Ze heeft me gebeld en verteld dat ze niet meer terug komt zeker niet voor half Januari.

    Ik hoop haar met de kerst nog wel te zien maar niet in haar werk tenue.

    Dus haal haar maar weg van YY

  19. #19
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Gisteren liep ze bij YY, verleide me met uitdagende glimlachen en draaide dar zalige ronde kontje op de maat van de muziek naar me toe, tja daar zit je dan met het paradijs op loop afstand. Dus kamer op en knallen!
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik denk dat Rolo zich vergist omdat zij zelf zegt in Polen te zijn.

    Kan iemand bevestigen dat ze wel in YY was gisteren ?

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolo Bekijk bericht
    Gisteren liep ze bij YY, verleide me met uitdagende glimlachen en draaide dar zalige ronde kontje op de maat van de muziek naar me toe, tja daar zit je dan met het paradijs op loop afstand. Dus kamer op en knallen!
    Ik denk dat jij Veronica bedoelt deze dame lijkt op haar en is ook vandaag aanwezig.

    Zij is wel iets groter ongeveer 175cm en Victoria is 168 cm
    Allebij kort blond haar.

    Veronica YY heet in PHG Franceska en in VV ook Veronica.

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard op en neer letterlijk en figuurlijk

    Maandag 8 dec. en dinsdag 9 dec. te bewonderen daarna voorstelling weer afgesloten.
    Achter Jansen aansluiten

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Naar huis

    Ze is weer naar huis gereden vandaag.
    Gisteren heb ik een avondje met haar doorgebracht.
    Ze komt volgend jaar pas rond half januari terug voor een paar dagen.

  24. #24
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren weer een top avond met haar gehad en helaas is ze vandaag weer voor ruim een maand naar huis na twee dagen werken.
    Sonny,Dupke en ik hebben het laatst van de avond nog gezellig met haar in de bar na zitten kletsen.

    P.S. Ze houd niet van mannen met baarden dus S.W. scheren de volgende keer.

  25. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Gestopt

    Ja ze is weer gestopt net als twee jaar terug toen was het voor een (achteraf) half jaar.
    Nu heb ik een mail gehad dat ze definitief niet meer terug komt in dit werk.

    En nu maar wachten :o

    Dus ik wens haar het beste en we houden contact.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.

Freude 468*60   Living Room 468*60