Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Robin

    Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
    Lengte dame : 1,65m
    Postuur/Cupmaat : slank
    Nationaliteit/Taal : Zuid-Amerikaanse
    Leeftijd : 22-24
    Tatoeages/Piercings : ja
    Service: fmc, fzc, nmc, lesbi-trio, massage, zoenen
    Voordelen: superzoenster met volle lippen, atletisch en passioneel!
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1.00 uur
    Prijs : 130,00
    Extra’s bij het bezoek: fzc, 25,00 extra, jacuzzi 15,00 extra

  2. #2
    Geregistreerd
    15 mei 2007
    Last Online
    20 juni 2017 @ 22:58
    Berichten
    32
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Er is al veel gezegt en geschreven over deze jeugdige dame, op verschillende forums, van tyfoon tot wervelwind. Een ding is zeker; Robin is een lieve, leuke en lekkere jonge dame.
    Een leuk guitig gezicht met heerlijke volle lippen die ze ook optimaal gebruikt.
    En ondanks mijn passieve houding van die avond wist ze toch mijn hormonen tot het uiterste te drijven, wat absoluut een compliment waardig is.

    Haar sexuele handelingen en het GFE gevende gevoel kloppen echt allemaal en er valt voor deze recensist weinig aan toe te voegen.

    Absoluut een topdate gehad en een revenge zal er zeker komen

    Yankee

  3. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2007
    Last Online
    2 juli 2009 @ 18:49
    Berichten
    300
    Discussies
    59
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Wat doe je als je op de advertorial leest dat er een nieuwe kanjer is gearriveerd waar wandelvriend Extince lovend over heeft geschreven en in zijn favoriete top 5 heeft staan en ook nog eens binnengebracht is door 1 van mijn favoriete dames Roza?

    Precies, de auto in en hophop op weg naar Den Haag!

    Bij Stout aangekomen waren op 2 dames na, alle dames bezet inclusief de nieuwe aanwinst Robin. Een klein half uurtje later rond 21.45 uur kwam ze vrij en stelde ze zich aan mij voor. Een vrolijk ogende jonge mooie ondeugende dame leek mij deze Robin met een slank figuurtje en heerlijke ronde billen. Ja daar wilde ik wel mee naar een kamer, en dat bleek ondanks dat het bijna sluitingstijd was geen enkel probleem, we konden voor een uurtje naar kamer 3 waarin we al snel ons lieten zakken in de grote jacuzzi in het heerlijke warmen water, mmmm, dat had ik even nodig. Robin en ik tastte elkaar even af in een prettig en open gesprek waarna al snel de volle heerlijke lippen van Robin's mond de mijne zochten, ja deze dame wist dondersgoed hoe je lekker moest zoenen! Ik genoot van haar subtiele manier van zoenen maar ook de passie die daarin toenam hoe langer het duurde, ik voelde haar handen in het water mijn lichaam strelen en mijn mannelijkheid zoekende die al aardig wakker was geworden van de vrouwelijk aandacht van Robin met haar zeer lekkere manier van zoenen. Ik ben ook een stukje kwijt in mijn geheugen van deze lekkere vrijage in het bad, ligt dat aan mij? of aan de kwaliteiten van Robin? Ik denk het laatste

    Op bed aangekomen had ik het eerst even koud na zo'n warm bad, maar al snel zou ik het warm krijgen want de heerlijke zoenpartij zette zich op het grote ronde bed voort. Ik hing boven Robin en zocht haar lippen en keek in die prachtige donkere ogen, ik zocht haar tepels van haar natuurlijke borsten en verwendde deze met mijn lippen en toch en heel zachtjes met mijn tanden, Robin reageerde goed en ook haar hals liet ik niet onberoerd waarbij ik ook haar tong in mijn oor voelde, mmmm, geil gevoel

    Ik draaide mij om op bed en liet nu Robin het werk doen met haar tong over mijn lichaam, ze daalde af en vond bij ballen die heerlijk werden verwend door haar warme tong en waaraan ook zachtjes werd gezogen. Een heerlijke Franse massage (zonder) volgde, ik genoot en mijn lul werd keihard, vooral toen ze nog eens extra met haar vingers onder mijn balzak streelde, mmmm, zelfs deepthroat was voor Robin geen probleem!

    Uiteindelijk werd ik zo geil dat ik haar MOEST neuken, en zo gezegd zo gedaan, in missionarisstandje penetreerde ik Robin al zoenend voorzichtig en ze voelde heerlijk strak aan, ja het neuken zou een feest worden en al snel kon ik het tempo opvoeren, al wisselend van ritmes en lichaamshoudingen bleef ik lekker langdurig neuken totdat ik niet meer kon want de energie en aktie werd tijdens het neuken aardig door mij opgevoerd.

    Al liggend trok mij zelf klaar terwijl Robin met haar tong mijn ballen verwendde, mmm dit is een lekker geil ding met brains en super inzet!

  4. #4
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    werkt deze dame nog bij stout

  5. #5
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    12 december 2023 @ 10:28
    Locatie
    Nederland, Breda
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja

  6. #6
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Zag vandaag op de rss feed van DS, dat deze dame nu te bewonderen @ Diane's Secret

    http://www.ds-girls.nl/DsApps/public/DsAgenda/rss.php

  7. #7
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Daumen hoch

    Dit keer voor Robin gekozen. Victoria en Maria waren er niet, maar dat maakt bij DS niet uit. Er werken daar zoveel toppers... Door een forumlid werd ik al eens getipt dat Robin net zo lekker is als Vicky

    Zoals altijd weer gekozen voor de Mata Hari Room. Daar was ik nog maar net binnen of Robin begon direct zo lekker te zoenen. Kreeg het er direct warm van Tijdens het zoenen werd ik van mijn kleding ontdaan en ging ze mij opfrissen. Daarna zijn we snel naar het bed gegaan. Daar zijn we lekker verder gegaan met zoenen. Toen kreeg ik me een franse massage. Na een tijdje ging ze op me zitten. Daar ging deeze cowgirl als een wilde amazone tekeer...holyshit

    Ze heeft ook van die lekkere billen en wilde daarom ook nog ff op zijn hondjes. Kreeg een lekkere ontlading. Het uuur vloog voorbij en we hadden geen tijd meer voor het bad.

    Alles is zo lekker bij Robin, heb er alweer een verslaving bij...

  8. #8
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Daumen hoch

    Zaterdag lekker alweer naar Robin geweest. Dit keer wilde ik die billen eens met 2 handen vast houden..
    Op de laan gekomen, kwam Robin al snel een kusje halen. Toen ze weg liep zag ik die lekker billen en maar gelijk aan de gastvrouw gevraagd voor een hotdate met Robin

    Op de kamer aangekomen begon Robin al direct lekker te zoenen. Dat zoenen is zo lekker met die volle lippen van haar. Eindelijk kon ik die lekkere ronde billen ook vast houden met 2 handen. Na een tijdje werd ik uitgekleed en gewassen door Robin. Daarna was het tijd voor Kreeg een lekkere deepthroat massage. Heb ondertussen met die andere grote lippen van haar gespeeld. Aan de geluiden te horen vond ze dat erg lekker. Ze was lekker opgewonden geraakt en ging daarna lang paard rijden op me....ppff Ze begon ook nog veel heftiger te zoenen. Daarna lekker op zijn hondjes verder gegaan met uitzicht op die lekker billen. We kwamen beide lekker klaar en we zijn daar nog ff gaan badderen en hebben we ons moeten haasten, want de tijd was weer veels te snel voorbij gegaan

    wordt vervolgt

  9. #9
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Zaterdag weer eens bij ds geweest met Robin gegaan lekkere meid

  10. #10
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Vorige week weer eens voor Robin gekozen.
    Zag Robin langs lopen in de ds huiskamer met die lekker billen en dacht het is wel weer eens tijd voor Robin
    Had haar ook al zo'n lange tijd niet bezocht.
    Zoals altijd was het weer lekker met Robin.

    Heerlijk zoenen, vrijen, sex en ze kan zo lekker lollies likken.. Daarnaast is ze ook heel gezellig.

    Was zelf een beetje moe van een lange vliegreis, dus heb Robin al het werk laten doen..
    Attached Images Attached Images

  11. #11
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Lekkere meid met een heerlijke kont die Robin

  12. #12
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    12 februari 2019 @ 16:10
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Robin is een aanrader wanneer je veel van (diep) tongzoenen houd. Wat kan deze meid zoenen :D toppie!

  13. #13
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    In een grijs verleden deze dame gehad....werkte toen in Stout. Kanjer van jewelste die ook in saunaclubs een ''klassieker'' zou zijn...sweet memories.

  14. #14
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Ben van plan haar binnenkort weer eens hard te nemen.

  15. #15
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Helaas niet meer bij het geile DS was een heerlijk wijf lekker uitgebreid die heerlijke kut likken en haar stevig neuken heerlijk was ze.

  16. #16
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Waar is ze toch gebleven dit lekkere stuk neukte je hellemaal gek met die heerlijke kut.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Diamond 468*60