Atheneumbuurt, Nancy (Soedan)
Haarkleur/-lengte : Zwart / Kort
Lengte dame : 1.70 M.
Postuur/Cupmaat : Normaal / B (Echt)
Nationaliteit/Taal : Soedan / Eng.
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings :
Service: tz / pzc / nmc / beffen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :60 min.
Prijs :50 Euro
Extra’s bij het bezoek
Nancy is vrij nieuw hier in de buurt en zie haar al een tijdje rondhangen, zij is Soedanese en 23 jaar heeft een vrij stevig postuur maar niet dik. Had al diverse malen een praatje met haar gemaakt en ze leek me een vriendelijke en aardige dame, anders dan de meeste zwarte dames die ik ken.
Midden december haar meegenomen naar hotel en mijn indruk over haar werd bevestigd, ze is helemaal niet opdringerig en zeer lief ze doet bijna alles wat je wil behalve anaal of nzc. Haar vaste tarief is 50 Euro maar daarvoor neemt ze rustig haar tijd en houd zich ook aan de gemaakte afspraken, ze is minstens 1 uur bij me gebleven en geen enkel gezeur over meer geld of tijd.
Pijpen doet ze maar matig maar je mag ondertussen overal aankomen en haar beffen daar geniet ze wel van maar met mate (volgens mij is ze besneden en van enige klitoris is niet veel te bespeuren) het neuken met condoom was standaard doch zeker niet slecht.
Al bij al een leuke dame om een tijdje bij je te hebben doch zeker geen toppertje omdat ze de nodige ervaring mist en ik heb het vermoeden dat ze haar job niet echt met overtuiging doet maar omdat ze geen andere keus heeft.
Deze dame verdient om met respect behandeld te worden en dan krijg je daar zeker ook wat voor terug.
it was not me but my twin brother..