Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Daumen hoch Spanje. Barcelona. TOPDAMAS.

    Mogelijk het beste adres in Barcelona. Geen club waar je aan de bar een drankje kunt drinken! Wel een privéhuis met luxe ingerichte kamers en prachtige dames (tenminste de keren dat ik er was). Uitstekende service!

    TOPDAMAS.
    San Eusebio 68 entreplanta. (Een heel smal straatje).

    Dit is hun website:

    http://www.topdamas.com/

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Sofia. Colombiaanse.

    Haarkleur/-lengte : Donkerblond/Lang
    Lengte dame : 1.60
    Postuur/Cupmaat : Slank/B-cup
    Nationaliteit/Taal : Colombiaanse/Spaans
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: TZ, VINGEREN, BEFFEN, PZC, NMC, FT
    Voordelen: Lachebek, pijpt zalig, neukt heerlijk. Kortgezegd een toppertje.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 45 min
    Prijs : 110 eur (incl. drankje en FT)

    Ik reed met mijn auto op 20 meter afstand aan dit privéhuis voorbij. Deze stopte meteen. Dus maar uitgestapt. Aangebeld en een keuze gemaakt uit de ongeveer 20 dames die één voor één zich kwamen voorstellen. Je zou denken wat een goed geheugen. Nee hoor. gewoon de naam van de eerste onthouden :D. Uit ervaring weet ik, dat het bij Topdamas eigenlijk niet fout kan voor wat betreft de keuze. Het is altijd weer top. Zo ook deze keer. Daarna maar 3 daagjes Duitsland gedaan om af te bouwen .

  3. #3
    Geregistreerd
    21 januari 2018
    Last Online
    19 maart 2019 @ 18:20
    Berichten
    81
    Discussies
    5
    Thanks
    132
    Thanked
    143 in 57 posts

    Standaard

    Visite du samedi 14 octobre.

    Désirant changer de crémerie, je souhaite tester ce piso, en soirée.
    En effet, je ne connais que le Felina, visité régulièrement depuis 2011, ainsi que le Sugar Girls Bcn, testé huit jours plus tôt.

    Arrivé sur place, au Carrer de Sant Eusebi 68, dans un quartier classe, je me retrouve face à un interphone et ne sachant sur quelle touche appuyer.
    En mode "touriste de base", j'appuie sur tous les boutons. La porte de l'immeuble s'ouvre, puis celle d'un appartement du premier étage.

    Elle me demande si elle peut choisir à ma place et lui réponds que je suis assez grand pour le faire .

    Présentation de 10 à 15 chicas, dans une zone d'accueil.
    Quelques belles et mignonnes, plusieurs envisageables et certaines pour les goùts des autres .
    Le line-up est du même niveau que ceux du Felina et du Sugar Girls .

    Alexia, Colombienne, me tape dans l'œil, pour son physique et pour son air enjoué.

    Les installations sont d'un niveau supérieur aux pisos déjà visités.
    En chambre, la gigantesque douche est cachée dans un "faux placard".

    Place à la tornade Alexia, qui se frotte et ondule son p'tit cul savonné sur mon sexe dur.
    On continue sur le lit, à s'embrasser (du bout des lèvres), à se caresser, à se frotter.

    Je lui fais un cuni avec une capote aromatisée à la banane.
    Elle simule les premières minutes, puis ses abdos commencent à se contracter, sa respiration change de rythme.
    Le mouvement de langue en forme de "Z" sur son clito lui fait de l'effet, donc je poursuis ...mais elle me demande d'arrêter .
    Elle était sur le point de jouir, mais elle a préféré de ne pas se "donner" .

    Cette brune siliconée me fait une cubana.
    Elle s'apprête à me fellationner sans préso, que je réclame, elle est surprise.
    Pipe variée dont gorge profonde, plusieurs positions.

    1 heure = 110 Euros.

    Piso à visiter à nouveau.


    Bezoek van zaterdag 14 oktober.

    Ik wil de creamery veranderen, ik wil deze piso 's avonds testen.
    Inderdaad, ik ken alleen de Felina, die sinds 2011 regelmatig wordt bezocht, en de Sugar Girls Bcn, die acht dagen eerder werd getest.

    Aangekomen bij de Carrer de Sant Eusebi 68, in een stijlvolle buurt, sta ik tegenover een intercom en weet niet welke toets ik moet indrukken.
    In de "basic tourist" -modus druk ik op alle knoppen. De deur van het gebouw gaat open, dan dat van een appartement op de eerste verdieping.
    Ze vraagt ​​of ze voor mij kan kiezen en antwoord dat ik groot genoeg ben om het te doen.

    Presentatie van 10 tot 15 chicas, in een receptie.
    Sommige mooie en schattige, verschillende denkbare en sommige voor de smaak van anderen.
    De line-up is van hetzelfde niveau als die van Felina en Sugar Girls.

    Alexia, Colombiaan, neukt me in de ogen, vanwege haar lichaamsbouw en haar speelse uitstraling.

    De faciliteiten zijn van een hoger niveau dan de reeds bezochte pisos.
    In de slaapkamer is de gigantische douche verborgen in een "valse kast".

    Plaats aan de tornado Alexia, die wrijft en golvend zijn kleine reet ingezeept op mijn harde pik.
    We gaan verder op het bed, kussen (lip), strelen, wrijven.

    Ik maak van hem een ​​cuni met een specerij op smaak met banaan.
    Ze simuleert de eerste minuten, waarna haar buikspieren beginnen te samentrekken, haar ademhaling verandert van ritme.
    De tongbeweging in de vorm van "Z" op haar clit heeft effect, dus ik ga verder ... maar ze vraagt ​​me om te stoppen.
    Ze stond op het punt te genieten, maar ze gaf er de voorkeur aan zichzelf niet te "geven".

    Deze brunette siliconen maakt me een cubana.
    Ze maakt zich klaar om me zonder preso te pijpen, dat beweer ik, ze is verrast.
    Gevarieerde pijp met diepe keel, verschillende posities.

    1 uur = 110 euro.

    Piso om opnieuw te bezoeken.

  4. Onderstaande leden hebben French Lover bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 mei 2018)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.