Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 149
  1. #101
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden IK....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Tot spijt van iedereen, maar Paola gaat nu best naar het archief!

    Om het Antwerps gedeelte van het forum enigszins "up-to-date" te houden, heeft het geen enkele zin meer topic van Paola hier nog te laten staan.

    Spijtig voor rplover, Mr Stamina, Sub, mijzelf en anderen.

    wico
    ...protesteer in alle talen.....
    Voila. Ken weinig talen, daarmee :teuflisch
    Mag Paola niet blijven staan tot de nieuwe Koningin is gekend? Dan kan ze met een gerust hartje in de oude doos....:D
    Misschien moeten de Heren Moderatoren er ook eens over nadenken een 'oude ijsberenkoninginnendoos' aan te leggen, winnaressen van de verkiezingen verdwijnen toch, en vinden wij ze makkelijker terug

    :wink:

  2. #102
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...protesteer in alle talen.....
    Voila. Ken weinig talen, daarmee :teuflisch
    Mag Paola niet blijven staan tot de nieuwe Koningin is gekend? Dan kan ze met een gerust hartje in de oude doos....:D
    Misschien moeten de Heren Moderatoren er ook eens over nadenken een 'oude ijsberenkoninginnendoos' aan te leggen, winnaressen van de verkiezingen verdwijnen toch, en vinden wij ze makkelijker terug :wink:
    Och rplover,

    de meeste "Duitslandgangers" zijn er nog niet goed van dat Paoala vorig jaar verkozen is als "Miss ijsberen"
    Het waren nochtans democratische verkiezingen, maar werd niet in "dank afgenomen", derhalve interesseren die verkiezingen mij totaal niet meer zoals ik al medegedeeld heb in een bericht onder verkiezing Miss ijsberen.

    wico

  3. #103
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ODE AAN

    Nu Paola blijkbaar met de zuiderzon is vertrokken, een laatste berichtje over haar.
    Ze was de Koningin der Ijsberen, één jaar lang, en heeft klaarblijkelijk het geluk gevonden dat geen enkele klant haar zal misgunnen.
    Ze leest dit niet, en zou er toch de ballen van verstaan, maar toch deze ode aan misschien wel het liefste Meisje dat ooit achter de ramen heeft gestaan.
    Want hoe hitsig en wulps ze ook overkwam achter haar raampje, ze heeft een hart van goud.
    Ik herinner me nog mijn laatste bezoekje aan haar, is al een hele tijd geleden, het was niks te warm buiten, en Paola had me binnengetrokken om me even op te warmen.
    Nu ja, even. Paola kennende, mij kennende, bij Paola was de standaard voor mij 2 briefjes. Van 50, welteverstaan.
    Die avond, of beter die nacht was er echter iets raars aan de hand, iets dat ik nog nooit in haar ogen had gezien.
    Misschien was dit wel haar afscheid aan me, maar echt verteld heeft ze het me nooit.
    Ze vertelde me wel steeds meer van 'die rijke klant', en die kwam haar ook meer en meer bezoeken, maar soit, dat was uiteraard haar affaire, niet de mijne.
    Die avond echter, gebeurde er iets dat ik van Paola nog nooit had gezien.
    Een Meid MET gevoel, klasse, stijl, kortom, een heerlijk schatje.

    Het was de kalme periode van het skw (iedere Meid klaagde), en tja, al kussend trokken we naar achteren. Zoals ik van haar gewend was, de centen legde ik altijd aan het voeteinde van het bed, en grabbelde Paola dan wel later, soms tijdens de sex, soms ervoor, een andere keer weer nadien.
    Het leek erop (ja, leek), dat Paola dit niet meer voor de centen deed.
    Maar die avond was ze o zo terughoudend, neen, ze deed alles wel op de goede manier, maar er was iets.
    Na een kwartiertje vroeg ik haar dan ook wat het probleem was. En daar kwam de ECHTE Paola in haar boven, er stond een vriendinnetje van haar al de ganse dag in de ramen en had geen eurocent verdiend. Ik had haar wel gezien, maar er weinig aandacht aan besteed.
    Nog geen vijf minuutjes later ontworstelde onze Koningin zich uit mijn greep, trok een handdoek aan (hoe doe je dat eigenlijk? ) en nog geen minuutje lag XX naast ons, haar naam ontglipt me nu.
    Oops, dacht rplover bij zichzelf, dit zou wel eens een heel dure avond worden. Ik wou het bed af, om in mijn portefeuille te duiken. Maar ons Paolake hield me tegen. Moi je vais la payer, zei ze, terwijl ze de centen van het bed grabbelde, en deze aan XX overhandigde.
    Het volgende uurtje heb ik me kostelijk geamuseerd, een zalige Meid leren kennen, een lesbische show te verwerken gekregen, twee schoonheden die me bewerkten. Pure schoonheid, zijn gelijke niet kennend.
    Paola was ook veel zachter dan andere keertjes, en was veel meer met zoenen bezig (zowel XX als mij), dan met de rest.
    Zoals ik al zei, het was alsof ze afscheid van me nam, die avond.
    Over de service, wat kan een man daarop aanmerken, twee prachtexemplaren die in alle naaktheid je tot en met verwennen, opkussen, oppijpen, en bijna kapot neuken. Diegene die het geluk hebben gehad Paola echt te leren kennen, weten best wat ik bedoel.
    Ze kende er de knepen van (van haar vak, en gaf steeds het gevoel dat je de enige was voor haar).
    Ik heb genoten, genoten en genoten, van deze twee deernes. En ze hebben me leeg achtergelaten. Ik heb nog Paola proberen te betalen, maar daar was geen sprake van. En dat dat net uitgerekend mijn laatste bezoekje moest zijn aan deze Meid........

    Paola, je hebt me toen je ware aard getoond, voor jou was dit een beroep als een ander, en je gaf je steeds heerlijk, telkens weer, ook al voelde je je een keertje wat minder in vorm.
    Ik zal het je zeggen zoals jij het me dikwijls verteld hebt: je t'aime bien.

    Ooit hoor ik je nog wel een keertje, daarvan ben ik rotsvast overtuigd.
    Het ga je goed, lieve Meid.

    (en dan verschieten ze ervan dat een man gaat dichten :D)


    IK WIL DOOD AAN JOU

    Verblindende schoonheid
    Zalige eenvoud
    Prachtig benenspel
    Venus
    Je lichaam, boekdelen
    Glimlach, verleiding
    Geur, bedwelming
    Je smaakt naar nog
    Helemaal gek van jou
    Tedere aanrakingen
    Kussen
    Strelingen
    One love
    Lets get together
    Ik wil dood aan jou


    :wink:

  4. #104
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Dat kan pijn doen.

    Mooi geschreven rplover.

    Ja het kan pijn doen als iemand waar je veel om geeft uit je leven vertrekt zonder echt afscheid te nemen.

    Ik had echt een keer deze dame willen leren kennen.
    En hoop dan ook echt dat ze na misschien wel zwangerschap toch weer eens terug keert naar jullie.

    Sterkte Paola liefhebbers

  5. #105
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Paola is er terug vanaf volgende week na 6 maand afwezigheid !

    Hedenavond rond 19 uur wuifde :wink: een schoonheid mij toe op de Verversrui, en je raadt nooit WIE het was?
    Jawel : Paola.

    En ik moet zeggen zij zag er werkelijk stralend uit. :p

    Na ca. 6 maanden afwezigheid, komt zij begin volgende week terug op Verversrui 24. :littleang
    Het zal weer aanschuiven geblazen worden op de Verversrui.


    wico

  6. #106
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln nieuwe werktijden

    Paola werkt naar eigen zeggen iedere dag, behalve dinsdag en donderdag, van 2 uur in de namiddag tot ongeveer middernacht.
    Kwestie van de wachtrij wat minder lang te maken
    Vandaag hebben we haar alvast niet veel voor haar raampje zien staan, de Italiaanse vlag des te meer. Met melocakes :teuflisch
    Ze is terug, het schatje, en hoe. Wat een passie, wat een hartstocht.
    Clouseau zou er zo een liedje over kunnen schrijven (recensie volgt uiteraard, zonder schaamte weliswaar :D)

    :wink:

  7. #107
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard paola

    rplover,ik wens je veel geluk met je favoriete paola maar vergeet "alpha en omega" niet.Aan alles is een begin en een einde.Maar ik begrijp je ,geniet van het moment,net zoals ik.Je leeft maar één keer...

  8. #108
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biglover Bekijk bericht
    rplover,ik wens je veel geluk met je favoriete paola maar vergeet "alpha en omega" niet.Aan alles is een begin en een einde.Maar ik begrijp je ,geniet van het moment,net zoals ik.Je leeft maar één keer...
    Tja biglover,

    maar rplover heeft nog andere favorieten hoor, ik denk dat hij al droomt van een trio met Paola en ...............
    De naam mag hijzelf invullen.
    Een trio met Paola en Christina denk ik niet dat hij zo vlug zal voor te vinden zijn, hij heeft andere favorieten, afin denk ik.


    wico

  9. #109
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden die engeltjes zijn zo lief....

    Wico, zeg maar met de trans ecuador express (met dank aan Knabbel) of kortweg Tatiana :teuflisch
    Paola is alvast ervoor te vinden, nu Tatiana nog warm krijgen (voor zover dat nodig is uiteraard :D)

    @biglover: buiten alpha en omega (want dat zijn toch Meiden he) heb ik er nog wel een handvol of meer anderen waar ik meer voor voel dan die snelle 'pay and go', ik geniet inderdaad van ieder moment, voor je 't weet zijn ze weg, of is 't misschien met ons gedaan

    :wink:

  10. #110
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln veranderingetje

    Paola is niet meer werkzaam in de Verversrui 24/4, maar vanaf heden kan haar adres veranderd worden naar Verversrui 24/7
    Paola zelf is er niet zo gelukkig mee, gisteren belde ze in paniek dat ze haar raampje kwijt was, met haar afgesproken deze namiddag (Wico en ik).
    Dus, voorlopig zal ze raam 7 bezetten, en van zodra de werken in de SS23 afgelopen zijn (naar schatting een goede drie weken) zal ze verhuizen naar de Schippersstraat 23/1, waar ze de kamer zal delen met Tessa.
    De indeling zal er dan als volgt uitzien, Paola huurt die kamer van 14u tot 22u, en de rest van de dag zal Tessa daar te bewonderen zijn.
    Die Meiden toch :D

    Nog een klein detail, heb het ergens horen ronken dat ze 1.60m groot zou zijn, in haar paspoort staat 1.70m. Wel, ze heeft haar hoge hakken effe weggegooid, Paola is 1.65m groot (klein), de perfecte hoogte dus om haar vol op de lippen te kussen, we hebben het tot schamens toe getest (foei foei foei Wico :teuflisch)

    :wink:

  11. #111
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard paola

    carpe diem

  12. #112
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Heren ze staat hier :D
    En ja ze kan heel goed oren likken. Buitengewoon sensueel en bovendien lijkt ze ook een aardige meid.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #113
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht

    Nog een klein detail, heb het ergens horen ronken dat ze 1.60m groot zou zijn, in haar paspoort staat 1.70m. Wel, ze heeft haar hoge hakken effe weggegooid, Paola is 1.65m groot (klein), ...
    :wink:
    Ze krimpt misschien met ouder worden? :teuflisch

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #114
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Heren ze staat hier :D
    En ja ze kan heel goed oren likken. Buitengewoon sensueel en bovendien lijkt ze ook een aardige meid.

    :wink:
    Ze lijkt niet alleen aardig, ze is gewoon lekker. Vooral haar Frans is goed, ik zal wel op de stoel gaan zitten en vertalen voor je :D
    En Willem, ze kan heel goed aan andere dingen likken ook :teuflisch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ze krimpt misschien met ouder worden? :teuflisch

    :wink:
    Ze wordt er in ieder geval niet minder mooi op, lijkt of de sex haar wel jong houdt, en klein :D

    Trouwens, en dit is speciaal voor de sub: als eerste klant van 't jaar willen we toch lezen hoe ze (of jij) het er hebt vanaf gebracht, ik sta al klaar met twee verhaaltjes van haar, die ik wil publiceren

    :wink:

  15. #115
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Böse En ook Paola vraagt naar rplover !

    Tja rplover,

    OOK Paola vraagt naar JOU !

    Maar de liefde is UIT tussen jou en haar; je beantwoord haar telefoons zelfs niet meer, volgens haar zeggen!

    Ik en Sub hebben haar woensdagavond dienen te vergezellen naar haar auto, zij wachtte tevergeefs op U ! :teuflisch

    wico

  16. #116
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Tja rplover,

    OOK Paola vraagt naar JOU !

    Maar de liefde is UIT tussen jou en haar; je beantwoord haar telefoons zelfs niet meer, volgens haar zeggen!

    Ik en Sub hebben haar woensdagavond dienen te vergezellen naar haar auto, zij wachtte tevergeefs op U ! :teuflisch

    wico
    Hoe meer ik PMC promoot, des te meer ze achter me vragen :teuflisch
    Wico, je brengt me op ideeën :D
    Hoe, ik beantwoord haar telefoons niet meer?
    Dat zou ik mijn vrouwtje nooit aandoen, straks wil ze nog scheiden ook :p

    :wink:

  17. #117
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Ausrufezeichen De liefde tussen Paola en rplover is gedaan !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Hoe meer ik PMC promoot, des te meer ze achter me vragen :teuflisch
    Wico, je brengt me op ideeën :D Hoe, ik beantwoord haar telefoons niet meer? Dat zou ik mijn vrouwtje nooit aandoen, straks wil ze nog scheiden ook :p:wink:
    Scheiding is al gebeurd, al weet je het zelf nog niet ! :teuflisch

    Paola wil met mij trouwen, maar tja, dat kan ik een vriend toch niet aandoen !

    wico

  18. #118
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Zal dan toch maar de lang beloofde recensie van mijn bezoek aan Paola op haar eerste werkdag na haar lange afwezigheid schrijven.

    Ik was haar eerste klant als ik het toen goed begrepen had van haar, of toch in elk geval 1 van de eersten. Ik was er namelijk erg vroeg bij.

    Na de uiterst vriendelijke begroeting met de nodige kussen en strelingen over mijn lichaam, zoals ik van Paola gewend ben, ben ik haar naar boven gevolgd, waar ze toen nog een kamer had.

    Boven op de kamer aangekomen werd er weer uitgebreid omhelst en gekust. Zij begon ook meteen mij uit te kleden. Nadat we beiden naakt waren, namen we plaats op bed. Paola begon met kleine Sub op te warmen, toen dit voor elkaar was ging er een condoompje om, en begon ze aan een geweldige pijpsessie. Na verloop van tijd bood zij mij ook haar poes aan, en gingen we dus in 69 verder. Dit was voor haar op een bepaald niet genoeg meer, zij ging aan het hoofdeid van het bed zitten met haar rug tegen de muur, en ik "moest" met mijn hoofd in haar kruis duiken, en haar een flinke befbeurt geven, wat ik uiteraard ook met alle liefde en plezier deed. Paola kroop steeds verder tegen de muur omhoog hoe langer ik bezig was, en telkens dat ze nog maar dacht dat ik wilde stoppen pakte ze mijn hoofd met beide handen vast en duwde het weer omlaag. Ze ging steeds harder en fanatieker schudden, kreunen, en stuiptrekken tot ze niet meer kon. Toen zijn we even gaan liggen om bij te komen, en na een tijdje is ze in Amazone op me komen zitten, en heeft ze me wild klaar gereden.

    Grz Sub

  19. #119
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Let's agree to disagree en blij zijn dat ze er weer is...
    Ex-miss-ijsberen verdienen sowieso alle respect!

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  20. #120
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Unglücklich Paola weg tot september.

    Voor diegenen die nog bij Paola willen gaan, dien je te haasten, want onze schoonheid vertrekt eerstdaags met verlof tot september. :p


    wico

  21. #121
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Uit enkele betrouwbare bronnen vernomen dat Paola Maandag a.s. terug aanwezig gaat zijn in Skw. Ze zou echter wel verhuizen naar Vingerlingstraat 12.

    Grz Sub

  22. #122
    Geregistreerd
    24 oktober 2005
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Locatie
    La douce France
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mooi, dan gaan we daar binnenkort eens kijken!
    Alzheimers advantage: New chicks every day.

  23. #123
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caveman Bekijk bericht
    Mooi, dan gaan we daar binnenkort eens kijken!

    Jij zat toch heel ver weg in je "cave" Onbereikbaar voor alle lusten van vrouwen laat staan voor zoiets verderfelijks als het ijsberenforum
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #124
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Sonny op bezoek in SKW

    Paola heeft gisteren gewerkt zelfs Duitsland ganger Sonny heeft haar zien zitten.
    Hij is niet naar binnen gegaan omdat het geen sonny meisje is.

    Ook heeft hij helaas Nancy gemist,ze was niet aanwezig ivm korte vakantie.

    We hebben elkaar gesproken via de mobiel toen hij met een wandeling bezig was van ruim een uur.

    Nee hij heeft niet kunnen scoren daar tussen alle travestieten

  25. #125
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Paola nu op Vingerling 12/1.

    Paola staat al een tijdje op Vingerling 12/1, dus tijd om haar te verplaatsen !


    wico

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Diamond 468*60