Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 149
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Oostende, Vooruitgangstraat 2b (Vingerlingstraat 12/3, Paola ( Miss IJsbeer 2006))

    Haarkleur: zwart
    Lengte dame : 1m65
    Postuur : slank
    Cupmaat : B (echt)
    Nationaliteit: Italiaans
    Taal : Frans
    Leeftijd : 25
    Service: pmc / nmc /massage
    Tijdsduur : 25
    Prijs : 50 euro
    Avond: vanaf 20 uur tot ca 6 uur 's morgens.

    Aangezien mijn collega de Sub heimelijk hoopte dat hij mij VOOR zou zijn bij Paola, ben ik dus enkele dagen geleden op een avond naar SKW getrokken met als enige bedoeling een bezoek te brengen aan de “rising star” van het SKW. En ik heb het mij absoluut niet beklaagd, integendeel, één van de beste ervaringen, en zeker voor een dame die men de eerste maal bezoekt!

    Toen we op de kamer kwamen, nam zij zelf al direct het iniatief, maakte de knopen van mijn hemd los en trok mijn hemd uit. Ik had zelf niet de kans iets te doen, want onmiddellijk daarna trok zij mijn broeksriem los en liet mijn broek zakken. Nog nooit in mijn leven heb ik een dame meegemaakt die zo vlug zulke initiatieven neemt, en ik kan U verzekeren ik heb er al vele gekend in mijn leven. :smile: :p

    Na een vlugge wasbeurt, duwde zij mij op het bed, kronkelde zij met haar lichaam tegen het mijne, en begon zachte likjes aan te brengen op diverse plaatsen van het bovenlichaam, en eens aan de tepels gekomen, zette zij zachtjes haar tanden hier in.

    Dan draaide zich in omgekeerde richting, zodat ik een prachtig zicht had op haar knappe poes. Zij begon dan aan een grondige likbeurt van mijn ballen , één van de beste die ik ooit gehad heb. In een fractie van een seconde was zij er ondertussen in geslaagd het condoom aan te brengen, en toen ving zij aan met een werkelijk zaaaaalige pijpbeurt, superheerlijk.

    Na geruime tijd mij zo bewerkt te hebben, kroop zij boven op mij, en begonnen we aan een formidable “amazonerit”, waarop zij je geil in de ogen aankijkt.
    Nog eventjes van positie gewisseld in “doggy” style, en dan kon ik mij natuurlijk niet meer inhouden.

    En toen dacht ik, het was werkelijk heerlijk, nu wil zij mij zo vlug mogelijk buiten, ja vergeet het maar, dat was dan wel buiten onze Paola gerekend!

    Zij kwam in mijn armen liggen, en we begonnen een langdurig en boeiend gesprek over de 3 jaar dat zij in Brussel gewerkt had, het feit dat zij zich op korte tijd zo goed voelt in Antwerpen met een mooie kamer en het feit dat zij zich hier zeer veilig voelt, dat men haar vraagt naar Brussel terug te keren doch dat daar geen sprake van is, enz…..

    Ondertussen kreeg ik weeral overal nog zachte kusjes en likjes.

    Aangezien ik op de duur vond dat ik al genoeg van haar tijd genomen had, heb ik haar zelf voorgesteld: “je vais te laisser, parceque tu dois encore travailler et j’ai pris déjà suffisament ton temps.”

    Dan nog eventjes een wasbeurt, zich aankleden, nog een lekker kus, en met spijt vertrokken.

    Nu begrijp ik waarom Brusselse wandelaars zo “zot” staan van haar, en ik ben er quasi zeker van dat zij in grote getale naar Antwerpen zullen komen voor haar. Zulke vrouw is het werkelijk waard om een aantal kilometers af te leggen. :D

    ZEKER voor herhaling vatbaar, en vanaf nu voor mij absoluut al mijn topper van de “nachtshift”. En ik vind het spijtig voor onze Brusselse wandelaars, maar Paola geven we niet meer af, die blijft bij ons in Antwerpen.

    Anvers :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Heb deze 'topper' ook een keertje bezocht.
    Nu heb ik ongeveer hetzelfde probleem als wat de Sub had bij Sarah.
    Ze is goed tot uitstekend, maar werkt dit af op een te professionele manier.
    Sex was goed, neen uitstekend zelfs. Geil hoor, zoals ze tussen je benen postvat.
    En die witte laarzen, daar valt witchmaster wel op.
    Maar ik wist dus precies wat er ging komen, en dat maakt het bezoek al heel wat minder.
    Je krijgt dus de tijd niet zelf je kleren uit te trekken, dat doet Paola wel, onder zachte dwang duwt ze je op je rug, en dan vlijt ze zich tussen je benen en begint met de kleine te spelen, die natuurlijk al groter wordt.
    Ze likt zowat alles wat er te likken valt daar vanonder. voorlopig zonder condoom, tot ze aan het echte pijpwerk begint.
    Het pijpen is het ietwat hardere werk (Ralfke, hint...).
    Daarna berijdt of bereidt (zoals je verkiest) ze je, miss Paola vanboven, en ja hoor, de tepeltjes niet vergetend. tevens het vermelden waard: zonder glijmiddel.
    Ik moest aan de rec van de Sub denken, wel in een ander topic, maar kon ook een lach niet onderdrukken. Ze laat zich ook betasten , aflikken en ik mocht haar zelfs bijten, mmmm (ja, ik ben een rare).
    Na haar cowgirlbeurt, gewoon afgemaakt in missionarisstandje, waarbij ze me dicht tegen haar aantrok, en geil om meer en harder vroeg. Plus fort, plus fort.
    Ze greep ook mijn kontje hard vast , en duwde me zo (echt wel hard) naar een hoogtepunt.
    Besluit: ze doet haar best, is een prachtmeid, maar is o zo verdomd geroutineerd, het lijkt dus bij mij meer op bandwerk, en dat heb ik nu net niet graag. bij Fiat zouden ze jaloers op haar zijn, zo professioneel
    Geef mij maar meer onvoorspelbare dames, ik ga hun namen hier niet vermelden, aangezien ik een heel rare smaak heb.
    Kortom: uitstekend, maar niet echt mijn ding.
    Herhalingsgevaar? Niet voor 50 euro, maar wil nog wel eens terug met een beter gevulde portefeuille en kijken wat ze dan kan, wil en zal doen.

    Trouwens, Ivana, die ook te bezichtigen is op haar website, is meer mijn ding.
    Spijtig maar helaas zit deze dame (voorheen Aarschotstraat138 te Broukselle) al een tijdje terug in Bulgarije

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    4 februari 2017 @ 20:41
    Locatie
    Zeeland (NL)
    Berichten
    195
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witchmaster
    Besluit: ze doet haar best, is een prachtmeid, maar is o zo verdomd geroutineerd, het lijkt dus bij mij meer op bandwerk, en dat heb ik nu net niet graag. bij Fiat zouden ze jaloers op haar zijn, zo professioneel
    Geef mij maar meer onvoorspelbare dames, ik ga hun namen hier niet vermelden, aangezien ik een heel rare smaak heb.
    Kortom: uitstekend, maar niet echt mijn ding.
    Herhalingsgevaar? Niet voor 50 euro, maar wil nog wel eens terug met een beter gevulde portefeuille en kijken wat ze dan kan, wil en zal doen.
    Ja Witchmaster, een Fiat is geen Ferrari, ik bedoel niet Lola Ferrari :teuflisch , dus netjes sparen totdat de portefeuille wat beter gevuld is.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 oktober 2006 om 16:08
    J'aime deux choses:
    Toi et la rose.
    La rose pour un jour,
    mais toi pour toujours.
    ---------------------
    Omnia vincit amor

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    En dit is haar vriendinnetje.
    Ivana.
    Voor de liefhebbers, ze zit al enige tijd terug in Bulgarije, dus 't zal bij foto's blijven.
    Al goed, anders zou mijn Goddess misschien jaloers worden...
    2 en 2 is 04
    http://www.ivana1.be

  6. #6
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Heeft iemand toevallig de gegevens om in te loggen bij het XXX-gedeelte van die site? Ik ben wel benieuwd daarna. :D

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Dani (Oostenrijks of Duits). Kort voor Daniella.

    Is wel ok , maar niet speciaal.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard koningin van het skw?

    De laatste maand enkele keren Paola bezocht, we beginnen haar steeds beter te kennen daardoor ook.
    De service wordt elke keer beter en beter, en dat zonder extra te betalen.

    Soms helpt Paola bij het uitkleden naast bed, soms pijpt ze je rechtstaande terwijl je nog niet helemaal uit de kleren bent, kortom, de begroeting wordt steeds intenser.

    Ik zal jullie verhalen over mijn laatste bezoekje aan haar, nu alweer een kleine week geleden.

    Met Paola naar haar kamertje getrokken, gezellig babbelend. Ze nam me beet bij mijn arm en trok me op bed, kleren nog aan, allebei.
    Paola heeft me daar verleid, zoals enkel een vriendin dat kan, plagend, speels, zacht, hard.
    Tijdens het voorspel ontdeed ze mij van mijn kledij, en ik probeerde hetzelfde met haar. Daarbij kon ze het niet laten aan mijn oortjes te sabbelen, bijten, zachtjes mijn kin kussen.
    Kortom, we lagen al een kwartiertje te stoeien vooraleer we beiden naakt waren.
    En dan kon haar spel echt beginnen. Ze slaat geen kubieke centimeter van je lichaam over met haar tong. Heerlijk, zalig, mooi mooi mooi.
    Het lijkt erop dat ze zich steeds meer geeft in het spel. Ze pijpt uitstkend, vochtig, en je kan haar lichaam (in al haar pracht) verkennen.
    Na het betere pijpwerk kwam ze bovenop me, omgekeerde amazone dus. Daarbij gaat ze zo wild tekeer, het lijkt er wel op alsof ze echt aan het genieten is. Tijdens dit standje houdt ze je voetjes vast, en bij elke stoot (voor alle duidelijkheid: ZIJ STOOT) voel je de kracht op haar handen toenemen.
    Ik heb geen besef hoe lang ze me zo bereed, maar het standje ging naadloos over in amazone. Ja, naadloos. DUDE, SHE DID THE SPIN ON ME :D :D

    Tijdens deze rit komt ze zo dicht tegen je, dat het verdorie je vriendin wel lijkt, dit is echte sex heren wandelaars.

    Uiteindelijk haar afgewerkt in het oudste standje ter wereld, Paola op de rug, en ik bovenop.
    En het condoompje gevuld, terwijl ze heel erg hard in mijn kont kneep.
    Kortom, een zalige meid.

    Niet te verwonderen, dat, alhoewel Paola geflankeerd wordt door 7 meiden die er bijna allen ook best mogen zijn, dat ze de enige is waar de mannen nog staan voor aan te schuiven.
    't Moet maar zo lekker niet zijn.
    Naar mijn bescheiden mening komt deze Dame dicht in de buurt om gekroond te worden tot koningin van het SKW.
    Qua geilheid wordt ze volgens mij enkel overtroffen door stefany, ss22.

  9. #9
    Geregistreerd
    14 mei 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:43
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    mijn bedoeling was om naar het skw te gaan voor paola,ik heb ze gesproken,da's alles,wat dom van me,ik zei dat ik even verder ging en daarna onmiddellijk naar haar toe zou komen,ik dus verder en bij het terugkomen aan haar raampje was ze weg en toen ging ik bij michelle,naast paola,blond,kleine tietjes,mooi klein kontje,maar wat een tegenvaller.ik wou ze kussen,haha,je bent mijn man niet zei ze! pff,slechte ervaring,maar ben wel klaargekomen,ze ziet er mooi uit,vooral dat kleine kontje,ik raad ze niemand aan hoor!

  10. #10
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik moet nog even een achterstand wegwerken met recensies schrijven. Deze recensie van het nieuwe SKW-idool is de eerste uit het rijtje.

    Na verhalen over Paola moest ik natuurlijk zelf ook de proef op de som nemen, en hier geen spijt van gehad, en ze gaat me zeker nog terug zien, en waarschijnlijk zelfs al op korte termijn want van eigen topfavoriet is enkele weken met verlof. Paola is absoluut super, maar voor mij kan ze toch nog niet tippen aan Mirela. Dit is natuurlijk ook een beetje een scheve vergelijking, bij Mirela kom ik namelijk al zes of zeven jaar als het niet langer is, en met haar had ik ook niet vanaf de eerste dag dezelfde relatie als op dit moment.

    Bij binnenkomst voorgesteld, en Paola pakte meteen mijn jas aan en hing hem netjes aan de kapstok. Ik begon toen met me uit te kleden en zij liet mij doen, zij deed ondertussen haar eigen kleren uit en hield alleen haar laarzen en miniscule rokje aan.

    Toen nam ik plaats op bed en kwam zij meteen als een krolse kat over me heen gekropen, en begon me te pijpen en mijn ballen te likken en te zuigen. Dit deed ze vrij stevig, maar dat vind ik juist de lekkerste manier, dus voor mij perfect. Tussendoor kroop ze regelmatig naar boven om mijn tepels te likken en er op te sabbelen, en me kusjes in mijn nek en op mijn wang, kin, en neus tegeven. En dan tijdens het opnieuw afzakken of omhoog krijpen werden mijn navel en omgeveing ook niet vergeten.

    Hierna overgegaan op neuken en kwam zij eerst in Amazone op mij, maar ze stopte hem er niet meteen in, maar masseerde kleine Sub eerst met haar poes terwijl hij tegen mijn buik aangeduwd werd. Daarna werd hij wel ingebracht zonder glijmiddel, wat ik altijd een extra pluspunt vindt. Na een tijd van positie gewisseld, maar voordat ik in missionaris op haar kwam, werd ik eerst weer even gepijpt. Toen dus missionaris en na verloop van tijd ging ik op mijn knieen zitten en trok Paola hoger op zodat ik haar weer diep kon penetreren. Zij ging toen op haar handen staan achter haar rug, en steunde ze dus met haar mooie poep op mijn bovenbenen en met haar armen op bed en tilde ze dus op deze manier heel haar mooie lijf op.

    Na afloop had ik wat last van mijn knieen, omdat ik er wat te lang op gesteund had met Paola er ook nog bovenop. Toen zij dit merkte en er naar vroeg, uitgelegd dat ik door een operatie en gevolgen hiervan niet lang op mijn knieen kan steunen, en begon zij mijn knieen meteen te masseren.

    Doordat ik geen frans spreek en zij slechts heel weinig engels zijn we niet tot een echte social talk gekomen, maar ik vertrouw erop dat dat beetje bij beetje wel beter wordt, Paola is immers erg vriendelijk en ze doet haar uiterste best om je op je gemak te stellen.

    Grz Sub

  11. #11
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen Vrijdag deze schoonheid weer eens bezocht, en een gewelige tijd gehad binnen bij haar.

    Alles was mogelijk en bijna alles gedaan ook dus. Knuffelen, strelen, masseren, zoenen, vingeren zowel vaginaal als anaal, beffen, pijpen. Echt van alles en in diverse posities. Standje 69, en als klap op de vuurpijl haar nog in een paar verschillende posities genomen. Na afloop nog wat gezellig liggen nakletsen in een mengeling van frans, engels en nederlands. Gesprek liep hierdoor niet altijd even vlot, maar door ekaar iedere keer weer wat te helpen met de moeilijkere woorden. Is een geweldige GFE ervaring geworden. ga zeker nog vele malen terug.

    Zal een andere keer misschien weer iets uitgebreider schrijven.

    Grz Sub

  12. #12
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Vorige week deze prachtvrouw nog maar eens met een bezoekje vereert.

    Paola is een echte hete dondersteen die je in no time in vuur en vlam zet.

    Aan de deur al met wat kussen welkom geheten, en toen we achter waren werd dat nog maar eens herhaald. Zij hielp al met uitkleden, waarna we op bed plaats hebben genomen.

    Hier zijn we in allerlei standjes en houdingen bezig geweest. Het was weer een grandioos half uurtje. Paola is een waardig opvolgster voor Nina die ik toch wel mis. Paola zal me nu echter waarschijnlijk toch vaker gaan zien.

    Verder heb ik niet echt iets toe te voegen aan eerder door mij en anderen geschreven recensies.

    Grz Sub

  13. #13
    Geregistreerd
    14 mei 2006
    Last Online
    25 december 2023 @ 13:43
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    wanneer zit paola daar? en kan u mij het adres even duidelijk vermelden ,dank je

  14. #14
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard werktijden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascal
    wanneer zit paola daar? en kan u mij het adres even duidelijk vermelden ,dank je
    Normaal staat Paola er iedere weekavond van een uur of 21 tot diep in de nacht.
    Het adres is duidelijk: Verversrui 24, meestal middelste deur.
    Meestal draagt ze een zwart rokje en dito BH setje, maar ze kan ook wel eens laat op de avond wisselen naar een witte outfit.
    Volgens mij is hetVerversrui 24/4, maar is het middelste raam als je van het Falconplein komt. Dus het middelste van de 8, het pand voorbij de sexshop.

    Groetjes,

    rplover

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard ook zalig ;-)

    Ik sta wat achter met mijn recensies, dus gaan we eraan werken.
    Melanie riep me afgelopen donderdagnacht. Om even bij te praten, en gepraat is er.
    Mee naar boven, de financiële kant afgehandeld, en hups, me tegen haar aangevleid. Ze kleedde zich ditmaal uit op bed, maar ik vond het beter dat ze haar kleren (het kleine mooie bikinitje) nog even aanhield. Sluiting vanvoren, dus geen enkel probleem.
    Na wat geknuffeld en gepraat te hebben, zijn we op het onderwerp Paola gekomen, een ex-buurvrouw van haar.
    En wat bleek, een trio is mogelijk.......
    Even later stond ik voor het deurtje van Paola, en zowaar, ze stond er. Gans de avond de Koningin niet gezien, dit werd mijn lucky day dus :D

    Arm in arm met Paola de Vt door, richting SS40. Heerlijk, met mascotte krijg je aandacht van alle Dames, maar met Paola van iedereen, en niet in het minst van medewandelaars.
    Beneden bij Melanie, stond nog iemand die ons nariep, een TRIO....
    ja, dat is het dus geworden.
    De beide Meiden gegeven wat hen toebehoort, geld dus, en me gewoon op bed gelegd. Uitkleden, neen zenne, daar heb je de Meiden voor. Sensueel, langs de zijde van Mel dan, ietsjes heviger, das dan weer Paola.
    Allebei trouwens hun eigen stijl en ook hun eigen taal.
    Paola in het Frans, en Mel in het Nederlands. Ik voelde me bij wijlen een sextolk, totdat de Meisjes echt in actie schoten. De taal van de liefde (lees:sex) kennen ze beiden.
    Ik heb al wat trio's gedaan in mijn leven, maar dit, neen :teuflisch

    Ik dacht verdorie dat de Meiden verliefd waren op mekaar, en soms waren ze totaal bezig mekaar op te geilen. Paola wou het initiatief en dat heeft Mel dan ook aan haar gelaten. Maar kunnen deze vriendinnen een man opgeilen door mekaar af te likken, mekaar te betasten, en nog veel meer van dat moois.
    Soms hebben we onze hand op de mond van P moeten leggen, zo luidruchtig ging het er aan toe. Als ze haar niet op straat konden horen, dan toch zeker beneden in de andere ramen.
    Geil zicht, wanneer P zich op je nestelt, en M je diep in de ogen kijkt, P met een geile blik, M met een lieve lach op haar gezicht. Je zou het een verliefde lach kunnen noemen, maar we weten uiteraard beter
    Als dan haar handen je lichaam beginnen te betasten, terwijl hun mondjes mekaar zoeken, afwisselend met elkaars lichaam te likken en te strelen, dan ben je als ijsbeer-wandelaar verkocht.
    Al vlug lag P onder me luidruchtig te wezen.
    De enige manier om haar het zwijgen op te leggen was mijn hand in haar mond, of mond op mond beademing door M.
    Heerlijk lekker lang gestoeid, en zalig afgewerkt door beide Meiden.
    De belofte van M dat zij de volgende keer de meest actieve zal zijn, met een knipoog erbij, daar hou ik haar natuurlijk aan.
    Ik geniet nog steeds na. Wat een heerlijke Meiden.
    Als er iemand me ooit een cadeau aan de hand wil doen, weet ik wat kiezen.
    Right

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Hierbij ook nog een recensie over Paola van mijn laatste bezoek de vorige maand.

    Aangezien zij steeds lief en vriendelijk blijft doen wanneer ik haar passeer, kon ik het niet laten onze schone Paola met een bezoekje te vereren, was tenslotte toch weeral een tijdje geleden.
    En ik heb het mij niet beklaagd natuurlijk, wat dacht je!

    Eens op het bed gekomen, begon zij al direct overal kusjes en likjes aan te brengen en aan mijn tepels te “sabbelen”, terwijl ik lekker haar poesje kon vingeren.
    Na het aanbrengen van het condoom, begon zij aan een pijpbeurt die werkelijk geweldig was. Dan nmc, eerst in missionarishouding, achteraf in “doggystyle”.
    Niets is te veel voor Paola, en veel is toegelaten, zodat men zich werkelijk heel goed voelt bij haar.
    Achteraf heeft zij nog een tijdje in mijn armen gelegen, en hebben we nog over één en ander gepraat, en daarna voldaan weggegaan, maar tja, dat is gewoonlijk zo bij Paola.


    anvers :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard 'a la carte' bij Paola

    Aangezien Mel er niet was, zie topic van haar, en aangezien ik nog een afspraak had, heb ik me met plezier een uurtje 'a la carte laten verwennen bij Paola.
    Ze had vanavond wat problemen met de andere meisjes die het niet konden verkroppen dat 'la Reine' veel werk had en zij daar maar werkloos stonden.
    Ik zie maar één enkele oplossing voor de buurmeisjes, en dat is een voorbeeld nemen aan onze Koninging, en dezelfde service verlenen dan zij doet.
    Een der buurmeisjes vroeg haar: t pense que tu est la reine de la rue, waarop Paola had geantwoord.... non, du quartier......
    Door die 'ambras' gaat Paola morgenavond eens TESTEN in de VR14. Het is maar voor een dagje, voorlopig, dus het adres zou ik nog even laten staan.

    Het MENU, ik heb voor een keertje 'a la carte' gekozen, en heb het me helemaal niet beklaagd

    MENU

    Aperitief
    Knuffelkusjes met een scheutje zachte liplimoen
    en
    Tepelbeetjes op Italiaanse wijze

    Voorgerecht
    Pijpestelen op een bedje van zeevruchten

    Tussengerecht
    Gebakken mosseltje met een vleugje champagne

    Hoofdschotel
    Gemarineerd koe-meisje met lekkere pruimpjes, gegarneerd op een bedje van hete stierenballetjes
    en
    Gebakken Chinese hondenreepjes, geserveerd met een zacht romig botersausje
    en
    Gestoofde Patershapjes met dennenappeltjes en heerlijk gekruide varkensoortjes

    Nagerecht
    2 halve peertjes met kersenlikeurtje
    en
    ijsroom met verse slagroom, bereid op de wijze van de Koningin van het skw...


    Ik kan alleen maar dit zeggen: ik heb het me laten smaken. Dit menu verdient drie sterren bij Michelin.

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Volgens mij is deze dame een culinair hoogstandje in Antwerpen :essen2:

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Paola, the Queen of SKW.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgens mij is deze dame een culinair hoogstandje in Antwerpen :essen2:
    Willem2
    Paola is inderdaad eigenlijk het beste van het beste, en steekt wagenwijd boven al de anderen uit.
    En inderdaad, spijtig dat de nieuwe Michelingids juist uit is, anders zou zij beslist ineens 3 sterren gekregen hebben ( de hoogste onderscheiding op culinair vlak), en zo zijn er niet veel in België. :p

    Anvers :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln website Paola

    En voor degenen die haar foto's willen bekijken, haar website is momenteel even off-line, ze is er een nieuwe aan 't laten maken, en ze heeft me beloofd dat het de moeite zal zijn.
    Dan mag hij van mij nog even off-line zijn, haha.
    Ter herinnering, en spoedig weer online:
    http://www.paola1.be

    Tot dan zullen we het met de echte Paola moeten doen, en mij horen jullie NIET klagen.
    @Willem, ja, dat was een achtgangenmenu hoor. En wat voor een menu. Er ontbrak maar 1 ding aan, Mel, maar die is spijtig genoeg gestopt (voorlopig)

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard kosten

    Coco2,

    Ik heb de prijs speciaal NIET vermeld, ben al enige malen (10 x intussen) gaan 'dineren' bij onze 3 sterrenkoningin, en daarom zal ze het menu aan een goedkoper prijsje hebben aangeboden, denk ik.
    Ik schat de normale prijs a ratio van 200 tot 250 euro. Ik kan er ook naast zijn.Er naast zitten echter niet, dat had ik anders wel gemerkt, ik zat er recht op
    Ik zou zeggen, uittesten maar... ... ... ... :p

    In ieder geval, 't was aan een vriendenprijsje, beschouw het maar als 10 keer gaan, de elfde keer 50 percent korting op de kaart
    Bwah, ze zal het zeker wel recuperen, want uiteindelijk zorgen de Dames er wel voor dat ze ALTIJD betaald worden voor hun diensten :D

    groetjes,

    rplover

  22. #22
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Lekker menu

    Klinkt goed zo een menu. Ik ga meestal maar voor een driegangen menu. Ik heb binnenkort echter iets te vieren, en zal dan ook eens voor zo een uitgebreid acht of meer gangen menu kiezen.:p :p

    Grz Sub

  23. #23
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard vieren????

    Allee Sub, als ge iets te vieren hebt, moet ge misschien hopen dat de Koningin op de Verversrui 14 blijft zitten, kan je er ineens de Spaanse Anna bijnemen.
    En een trioke met Dames die op hetzelfde nummer zitten, is niet strafbaar, zo lopen de kosten niet te erg op :D:D:D

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Mijn favoriete trioke ziet er toch heel anders uit. Het zit echter wel vol problemen.

    De beide Dames werken verschillende shifts. Ze werken in verschillende panden. En een trio met de twee heetste donderstenen van skw zal ik ook niet overleven vrees is. Paola en Mirela samen zullen me helemaal uitwonen, zodat ik minstens in een rolstoel afgevoerd moet worden.:D :D

    Grz Sub

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard niet alleen dat sub

    een rolstoel, en ikke duwen, vergeet het vriend
    en die 150 euro boete, dat is ook voor u, komt bovenop het trioke

    A propos, de twee heetste donderstenen? Ben je Stefany niet vergeten? Die gaat kwaad zijn als ze dat leest hoor :p:p:p

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60