Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 59 van 59
  1. #51
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Lächeln Club Privee in Salou. Dag 2.

    En nu dan deel 2.....


    Na de inspanning van de donderdag (2 clubs die zo een 160 km uit elkaar ligggen bezocht op 1 avond) besloten we het rustiger maar ook goedkoper te doen...tolweggetje, ff 35 euro tol betalen heen en terug dat wilden we niet meer . In de midaag uitstekend gegeten bij een locale indier en enkele uurtjes uitgerust. Om 18.30 arriveerden we in de club. Onze schatjes van de vorige dag waren er al en al snel zaten we onder het genot van drankjes op het buitenterras. De club heeft geen entree maar drankjes kopen a 10 euro voor een baco of 7 euro voor een colaatje moet de club aan de nodige inkomsten helpen. De drankjes voor de dames, om ze aan de praat te houden kosten een lieve duit (20 euro voor de dame, daarnaast 10 euro voor drankje van de dame en 10 euro voor je eigen drankje). Je ontkomt hier niet aan als je met een dame wat langer wilt kletsen, gedurende de gehele avond ben ik dan ook aan drankjes 3 x 40 euro kwijtgeraakt. Zo zaten mijn maat en ik op een zwoele vrijdagavond op het clubterras van Privee. ieder met zijn blonde schatje aan zich geplakt onder het genot van een whiskycola. Roxanna mijn dame van de avond ervoor was zo goed dat ik besloot haar vandaag als afsluitende sessie te kiezen.

    Na een uurtje hangen met de dames gingen we in de bar uiteen, zij eten, wij scouten voor het eerste rondje. Er liepen zoveel blonde mooie roemeensen rond dat ik ogen te kort kwam. Ik stond aan de bar met mijn maat toen een iets vollere roemeense blonde naar mij lachte en even later naar mij toe liep. Ik zei nog: dit is een anti-pistollady ik ga haar afwimpelen. Ik voelde inmiddels twee borsten door mijn shirt heenprikken (het fenomeen ijsbeerjas is in Sclub Privee onbekend ). Langzaam draaide ik me om en keek in een van de mooiste gezichten die ik ooit had gezien. Wat een poezelig gezicht met heerlijke groenblauwe ogen. Haar body was van dichtbij inderdaad iets voller maar ze was zeker niet dik. Toen ik me omgedraaid had en we face to face stonden begon een geweldige inpakactie....haar lippen beroerden de mijne, haar tong beroerde mijn lippen en haar zoete adem snoof ik op. Alles zo onopvallend mogelijk want het is not done openlijk te tongzoenen aan de bar. Dit was een heerlijke meid, zo voelden ook mijn handen die onder haar strakke jurkje haar billen betasten. En nog was ik niet overtuigd. Na een minuut of 12 besloot ik nog even te wachten...Ik wou haar figuur beter zien als ze wegloopt, zo besloot ik. De volgende 15 minuten observeerde ik haar onopvallend en ik was overtuigd. Toen ik even later op een kruk zat kwam ze weer naar me toe, wat een mooie meid. we gingen naar de kamer en daar zette de GFE zich voort tot in perfectie. Het is policy van de club dat de kamer sessie strikt 30 minuten duurt, zo vertelde Emma mij op zeer correcte wijze na 20 minuten. Voor mij het sein om haar weer innig te kussen en te proberen een 2e hoogtepunt te bereiken. En toen was het half uurtje om. Een van de allerbeste sessies die ik me kan herinneren. Wat zette die dame een perfecte illusie neer. Ook na de kamer zette de illusie zich voort...ik was haar vriendje...ze werd de volgende dag jarig en wou met mij zijn om 00.00 uur om het in te luiden.
    Ik was net klaar met de sessie met Emma en ik spotte een meer dan 100 % pistolmeisje. Ik had haar al eerder gezien maar toen liep er nog een bullebak naast . Ik maakte kennis met blonde Andrea. Toen ze haar doopceel lichtte twijfelde ik ernstig...Ze had eerder gewerkt in Amsterdam op de wallen. De afwerkmentaliteit op de Amsterdamse wallen grenst naar mijn smaak veelal aan oplichting. 50 euro voor bijkans 12 minuten sex zonder kussen, pmc en vooral geen kutje voelen en voor elke extra activiteit 50 euro bijdokken....Maar deze dame was zo bloedmooi dat ik besloot het risico van een matige service te nemen. Het kijken naar zulk een prachtige pistolbody was al heel wat waard. Maar op de kamer merkte ik niets van eventuele Amsterdamse praktijken. Alweer een topsessie, op de MiniMe schaal minstens een 9,5. En ook na de sessie kwam ze direct aan de bar buurten. Het was moeilijk om haar niet direct weer vol op de mond te kussen en te betasten. Het was inmiddels tien voor twaalf en ik moest denken aan mijn afspraak met Emma.

    Om iets voor twaalven zag ik Emma aan komen lopen, inmiddels stond de blonde pistollolita nog aan mijn zijde, aftersales zeg maar. Ik zag Emma iets teleurgesteld kijken terwijl ze naar de speelautomaat liep vlak naast ons. Even later liep ze weer verder en nam ik afscheid van Andrea. Ik zat nog geen minuut alleen en Emma liep naar mij toe, net voor twaalf uur zaten we weer buiten en als verliefde tieners hielden we elkaars hand vast en betasten we elkaar. Emma was wat verdrietig dat ik met een andere dame stond te kletsen en naar de kamer was geweest, dat had ze normaal nooit maar nu wel (yeah, sure....). How come? dat wist ze niet maar ze had gewoon het gevoel...Ik besloot haar maar direct te zeggend dat ik een afspraak met een andere dame had om te kameren, want ik had zo een voorgevoel dat de dame er een tweede sessie probeerde uit te slepen wat ik helemaal niet erg gevonden zou hebben. Alleen had ik eerder afgesproken de perfecte sessie met Roxanna van de donderdag dunnetjes over te doen. Desondanks bleef ze tot circa 00.30 lekker tegen mij aan zitten op de inmiddels niet meer zo zwoele spaanse nacht. Inmiddels zag ik dat Roxanna vrij was, ze maakte een rondje met een vriendin over het terras, en ik besloot te genieten van de momenten met Emma totdat Emma weg zou gaan hetgeen dus om 00.30 gebeurde. Ik zocht Roxanna op aan de bar en we besloten vrij snel een kamer op te zoeken. Ondanks dat ik al drie hoogtepunten met twee dames had beleefd in nog geen 3 uur voor deze sessie bleek ik nog heel geil en binnen het halve uur waren hoogtepunt 4 en 5 een feit. Roxanna is een echte girl next door type. Doorsnee gezicht, mooie body met fraaie C-cups waarop de zwaartekracht nog geen effect heeft gehad in de afgelopen 21 jaartjes die Roxanna jong is. En dat alles met een killerarsch, het ongetwijfeld fraaiste onderdeel van roxanna. club Privee in Salou gaat mij zeker nog vaker zien (sterker nog ik zal komende week opnieuw een retourtje Salou boeken voor over 4 of maximaal 6 weken) en Emma en Roxanna zullen dan zeker op mijn programma staan. En mijn nieuw ontdekte pistollolita Andrea dan, hoor ik menig ijsbeer al denken? Tja, die gaat waarschijnlijk snel terug naar Amsterdam. Onze gsm nummers en email-account hebben we al uitgewisseld dus dikke kans dat ik haar met 1 a 2 weken al weerzie. En zo eindigde een perfect weekendje Salou toen mijn maat en ik zaterdag in alle vroegte weer landden in Weeze. Toen we aankwamen werden we verrast door Spaanse weersomstandigheden in Duitsland dus besloten we maar door te rijden naar FKK planet om daar de broodnodige slaap in te halen. Dat was natuurlijk niet gelukt maar dat kwam door de vele lekkere meiden die daar rondliepen en ons opnieuw verleidden tot allerlei dingen die we niet wilden .
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 3 april 2011 om 22:06

  2. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 3 april 2011),Bonkieman 69 (11 april 2011),Carpe Momentum ( 4 april 2011),MichelJ ( 3 april 2011),MiniME ( 4 april 2011)

  3. #52
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Pistol Pete moest geduld hebben. En...geduld wordt beloond, zegt het spreekwoord waar ik eigenlijk niets van geloof. Aangekomen in Salou besloten we eerst de inwendige mens te versterken bij het restaurant dat al bijna is verworden tot het vaste ijsberenrestaurant van ijsberende Salougangers. Daarna inchecken in hotel en door naar Privee. We hadden er veel van verwacht, deze club staat erom bekend dat er vooral rond de vakantieperiode heel, heel veel dames aanwezig zijn. Natuurlijk allemaal blond....

    Bij binnenkomst rond 12 uur viel het damesaantal lichtelijk tegen, max. ca. 50 terwijl ik stilletjes rekende op minimaal 80 a 100. Mijn vaste dame Roxanna was er in ieder geval ook en dat beloofde zowiezo veel goeds. Er waren weer veel mooie dames aanwezig maar die lagen meer in het ietsje vollere segment waar PP de laatste tijd ook geregeld (met genoegen) van snoept. Er liep een dame bij die helemaal paste in het 'oude' Pistolprofiel en het kon dan ook niet anders dan dat deze dame het leitmotiv zou worden voor de beide dagen dat ik in Privee was. Maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden en ik besloot dat Roxanna weer mijn apetizer zou worden. Wat was de sex met deze dame weer goed. Geheel verzorgd en zeer compleet. Puur genot. Het begint al bij de bidet. Vaste gewoonte in Privee dat de man door de dame wordt verzorgd bij de bidet zodat alle eventueel aanwezige randjes spaans smegma (wij hollandse ijsberen hebben dat immers niet ) worden verwijderd. Maar Roxanna maakt er een feest van, een erotisch spel zodat mijn steigerende geslacht bijna klem kwam te zitten. Van te voren had ik een half uurtje geboekt en dat is eigenlijk te kort voor deze dame, zo wist ik al. Maar goed het was een apetizer. Na de eerste ronde sloot ik mij aan bij mijn ijsbeervrienden die inmiddels ook omstrengeld werden door hun favo dame van het moment. Ik had me voorgenomen om twee dagen te knallen dus besloot direct na mijn bacootje op zoek te gaan naar de blonde stunner die Patricia bleek te heten en hoewel roemeens zowaar in Duitsland bleek te wonen. Dit betekende niet dat ze goed duits sprak. Haar duits was even beperkt als haar engels en zo waren we dus aangewezen op handen en voeten Spaans. Binnen een halve minuut gebaarde ze al dat ze naar boven wou vergezeld met de bekende woorden 'haide camera'. Normaal is dit voor mij een signaal om heel voorzichtig te worden, te veel haast bij een dame is meestal geen goed teken maar haar ongelooflijk sexy body en gezicht deden mij anders besluiten. Ik zou minimaal een ouderwetse optick fick meemaken en per slot van rekening had ik bij mijn vorige bezoek een soortgelijke situatie meegemaakt en dat bleek toen een gouden greep.

    Toen Patricia zich van haar lingerie ontdeed viel mijn mond open van verbazing. Wat een heerlijke a-pufffies en...wat een lekker uitziend poesje...hier is het woord vleermuis a la Bosco een belediging voor. De beide schaamlippen sloten naadloos aan, niets geen flabbers en fliebers die er tussen uitkwamen en soms de vorm van een kalkoenkop aannemen, slechts een minimaal klein rood knopje, een miniclitje...De opticks waren meer dan goed, voor PP perfect. Op de kamer was de kwaliteit van de sex goed, geen 9,5 of hoger op de minimeschaal maar toch wel een dikke 7,5. Pijpen was zelfs bovengemiddeld. Omdat ze aanvankelijk veel te gehaast deed was een hogere score niet mogelijk. De dame was voor mij uitdagend genoeg en voldeed aan mijn wensen zodat ik besloot de sessie met een half uur te verlengen. Heerlijk om haar naturelle lange golvende blonde haren en kleine tietjes te zien bewegen terwijl ze de rodeo doet. Dan heeft zelfs een ervaren ijsbeer niet veel nodig. Met veel genot voltooide ik het Opus Patricia part I. Part II en Part III zouden de volgende dag plaatsvinden maar dat wist ik toen nog niet (alhoewel...). Omdat de veelzijdige sonny die avond ook onze chauffeur was en naar verluidt net de kamer opdook met zijn plaatselijke liefde besloot ik totaal afgepeigerd een taxi te pakken naar het hotel. Wie Sonny kent weet dat zijn kamergangen soms lang kunnen zijn .

    Zaterdag was het prachtig weer. Aanvankelijk geheel bewolkt maar droog en een graad of 24 maar halverwege de middag kwam de zon door en was er een straalblauwe hemel. Ideaal weer voor een pilsje op de boulevard bij het strand. Het was lekker vertoeven en bovendien liep er veel schoon volk rond zodat onze ogen niets te kort kwamen. Toch gleden onze geedachten regelmatig af naar club Privee. Wat zou de dag brengen?

    Klokslag 18 uur bestormden de drie musketiers Tiga, sony en PP de deur van club Privee. We namen plaats op het terras en namen bewust geen drankje. Er hadden zich nog al wat dames om ons heen verzameld en die mochten ons niet benaderen zolang we geen drankje hadden besteld. Leuk te zien hoe al die mooie dames ons bekeken als een prooi die nog niet behapt mocht worden....Maar na het bacootje besteld te hebben gingen ze los. Al gauw belandde ik weer met mijn Patricia op de kamer, alweer een uur en alweer een goede sessie. De haast kreeg ik er nog niet uit, dat zou pas in de derde sessie lukken. Maar toch werd het een sessie waarin PP twee keer de club deed beven op haar grondvesten door de oerkreten die er op het hoogtepunt uitkwamen. De ongetwijfeld nog piepjonge Roemeense (volgens eigen zeggen 22 maar ik geloof eerder 18 of 19 jaartjes jong) zag dat het goed was en vleidde zich in mijn armen om de resterende tijd vol te maken. Ter afsluiting een gezamenlijke douche in die veel te kleine cabine en Opus Patricia part II zat er op. Part III zou slechts een half uurtje duren maar was wel de beste van de drie sessies. Patricia had al haar schroom van zich afgeworpen en besloot voorwaar tijdens de rodeo ook zelf te genieten. Af en toe knepen haar oogjes dicht en voelde ik haar toch al nauwe roosje (dit is GEEN vleermuis ) samentrekken rond mijn lul. Voor mij het sein om te ontladen en miljoenen nakomers een roemloos einde te geven in een stukje rubber. Het was inmiddels tegen 01.00 uur en Pistol Pete kwam een man met een hamer tegen. Deze gaf mij en ongenadige klap op mijn kop. Ondanks mijn heldhaftige voornemens zowel Jennifer (wat een lekker ding ook) en een tweede rondje Roxanna moest ik mijn genotstaaf aan de wilgen hangen (wat een gek gezicht was: een pijp naast een genotstaaf te zien hangen ). Sonny was zo goed deze uitgeneukte en ietwat zatte PistolPete naar het hotel te brengen. De twee resterende musketiers gingen daarna verder in Privee, ongetwijfeld tot in de vroege ochtend.

    Voor mij gold: het was weer een te gek lekker weekendje club Privee. Nog 4 weken en PP is back in Salou....

  4. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 mei 2011),Dalton (29 mei 2011),Hoofdstuk2 (31 mei 2011),Jorah Mormont (30 mei 2011),lustman (29 mei 2011),NikXXX (29 mei 2011),Rudi_NL (31 mei 2011)

  5. #53
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Het wordt bijna tijd om een apart sub-forum voor Spanje te maken

  6. #54
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Tiga's première in Privée

    Na bovenstaande berichten dan nu de ervaring van een nieuweling in Privée.

    Ik had mezelf getrakteerd op een weekendje Salou met uitstapjes naar Privée, dat was mijn doel. Bij de eerste verhalen over ervaringen leek het me gekkenwerk, een vliegtuig nemen om dvp's te bezoeken. En dat vind ik eigenlijk nog steeds. Daarom heb ik er maar een weekendje weg van gemaakt Salou heb ik een jaar of 15 geleden twee keer eerder bezocht en het leek me wel grappig om die plek met zoveel herinneringen (en ook veel ontbrekende stukjes geheugen) weer een keer te bezoeken.


    Het lijkt zoals ik al zei gekkenwerk maar als je ziet hoe eenvoudig het tegenwoordig is om er te komen, dan valt het allemaal reuze mee. Vroeger deden we er ruim 17 ellendige uren over in de bus vol met irritante mensen en vooral kinderen die geen minuut stil konden zitten. Dan is een kleine twee uur vliegen een verademing. Filmpje op de iPad, mixje op de MacBook, of gewoon lekker luisteren naar je iPod. Als er maar "i" voor staat dan vliegen die twee uur om. Autootje opgepikt en naar Salou gereden waar de Lassie en Chicken Curry al zo goed als voor ons klaar stonden. Dat kwam omdat we wat later aankwamen bij de eettent dan gepland. Sonny z'n geheugen liet hem nogal in de steek. Hij was alles kwijt (autosleutel, aansteker etc etc) en dat gebeurde hem niet 1 keer. En toen....FLAIX.FM op in de wagel en stuiterend naar het hotel. Onderweg kwamen steeds een aantal Sonny Favorites voorbij, heerlijk om in de stemming te komen.

    Het hotel was prima! Mooi, strak, modern, prima verzorgd en dat voor 56 euro per nacht per kamer (volgens mij bij PP ook nog incl ontbijt). De mannen maakten me gek met mijn naderende eerste optreden in Privée...

    Eerste indruk:
    Je komt binnen in een discotheek, voor de mensen die in Planet zijn geweest; daar deed het me aan denken en dan wat oubolliger. Het neonlicht was voldoende aanwezig en je kunt ook rond de bar lopen, het is er ietsje kleiner. De muziek stond er vrij hard. Buiten ook maar daar hoorde je spaanstalige schlagers. De tuin is heerlijk in de zomermaanden om een drankje te drinken en te relaxen en te wachten op wat komen gaat. De mannen hadden me gewaarschuwd dat een drankje de dames een vrijbrief geeft om je aan te spreken. En dat liet niet lang op zich wachten. The Three Stooges aan de drank...


    Van te voren voelde het weer eens ouderwets spannend om een nieuwe tent te leren kennen. Voor mij was het het beste te vergelijken met een eerste bezoek aan een van de Frankfurtse clubs.

    Sonny werd al snel ingepikt door zijn favorietje en ook de dame van PP verscheen snel ten tonele. Ondertussen werd ik door twee dames achtereenvolgens aangesproken die een praatje wilden maken. Erg aardig van ze. Toen ze maar geen oneerbare voorstellen deden hebben ik ze maar afgewimpeld. En ineens lieten de twee ervaren Privée gangers me alleen en zat ik daar. Ik voelde me toch weer een beetje als in den beginne, onervaren, prooi voor alles wat blond was en twee borsten had. Dan maar een rondje lopen voor nadere inspectie van het aanbod. Zoals al gezegd was het aanbod met 50 dames wat minder groot als was aangekondigd. Desalniettemin zaten er zeker 10-15 dames bij die mijn interesse hadden gewerkt. De dames dragen hetzelfde als in de ons bekende reguliere clubs. Lingerie, een jurkje en veelal high heels. En allemaal blond, dat was wel bijzonder om te zien. Oh ja en op een na allemaal Roemeens.... Op een vraag aan een dame waarom dat zo was, kreeg ik het simpele antwoord dat dat mode was...waarschijnlijk binnen de muren van de club dan toch.

    De andere mannen waren inmiddels een 15-20 minuten weg en het moest ook voor mij er maar eens van komen dus stelde in me strategisch op in het begin van de tuin waar een soort van doorloop is. Het duurde niet lang voordat Nicole voor mijn neus stond. Ik vond het prettig dat de dames niet direct vragen om naar boven te gaan. De tweede dag zou Maddi de uitzondering zijn die deze regel nadrukkelijk bevestigde. Volgens mij is het een regel van het huis dat de dames niet naar een kamergang informeren. De eerste 10-15 minuten kun je wat kennismaken en genieten van hoe ze hun best doen om je te verleiden zonder het woord uit te spreken. Zo ook Nicole, ze was Roemeens-Russisch zei ze... mja vond ik niet zo boeiend. Over de kamergang ben ik kort: goede service, heerlijk zoenen, pzc en intiem. Redelijk standaard service maar van goed niveau. Terug beneden ik PP weer die niet lang daarna met de tweede dame verdween.

    Na de tweede sessie was PP aan de nodige nachtrust toe en besloot de taxi terug naar het hotel te nemen. "La Gente esta muy loca" zei ik nog tegen Sonny, "What the fuck?". Sonny antwoorde: "Viva la fiesta, viva la noche, viva los deejays".

    En zo was het maar net...

    Aan de bar had ik al een aantal keren oogcontact gehad met Maddi, een mooie naturelle dame die ineens naast me stond en zich tegen me aan nestelde. Wat een lekkere meid. Ze is prettig gestoord en wist me goed geil te maken. Op de kamer was de service nog wat beter dan Nicole.

    Terug in de bar heb ik Sonny inderdaad even voorgesteld aan Valeria die meteen een klik met haar had. Hij heeft zich nog kunnen beheersen tot de volgende dag. Voldaan en moe gingen de twee overgebleven beertjes om 4 uur naar huis. Nou ja moe, Sonny zat rechtop in bed en was zo fit als een hoentje.

    De volgende dag troffen we PP redelijk fit beneden in de lobby. In Salou genoten van een typisch Nederlands ontbijtje, uitsmijter met koffie, bij de Hollandse Bar. Langzaam maar zeker kwam de zon te voorschijn en genoten we van de drankjes op een terrasje langs de boulevard. Meer herinneringen kwam boven. Dit keer aan de film Costa die deels in Salou is opgenomen.


    Later ons verblijf nog even op de gevoelige plaat vastgelegd en opfrissen in het hotel. De tweede dag was qua bezetting van een vergelijkbaar niveau. Voor de dinner brake waren Sonny en PP al een keer verschalkt door een dame. Ik hield me in en kon alle avances van Maddi gelukkig weerstaan. Dames zijn hier ijzersterk in klantenbinding. Terug in Salou waren alle terrassen bezet door voetbalfans en stonden alle tv's aan. Het was verder vrij stil op straat, totdat wij ons eten geserveerd kregen en de eerste goal viel. De Engelsen waren stil, de Spanjaarden staken vuurwerk af. Tijdens de rust snel terug naar Privée.

    Het leuke was dat er tijdens de wedstrijd Barcelona ~ Man. United een tiental dames in een Barca shirt gekleed waren en zowaar volledig opgingen in de wedstrijd. De overwinning van de wedstrijd was wel prettig voor de vrolijke sfeer.

    Sonny genoot van het gezelschap van zijn vlam en PP ging volgens mij ook weer met een dame die hij de dag van te voren een plezier had gedaan. En ik...bleef weer als laatste achter. Ik stond op scherp, ik was geladen en liep de bar in. In de meeste clubs heb ik wel een favo plekje om van een drankje te genieten en ondertussen het jachtveld scherp in de gaten te houden. Voordat we gingen eten had ik al een paar keer oogcontact gehad met Carina. Toen ze me aan de bar zag kwam ze naar me toe en deed ze met haar lollie denk ik voor hoe ze me kon verwennen. Ook zij kroop lekker tegen me aan. Carina is een hele mooie meid, ook vrij naturel en een geweldig figuur. Ondertussen zoende ze me lekker in mijn nek. De dames mogen niet mond op mond zoenen in de bar, had ik eerder van Sonny te horen gekregen. Kamergangen zijn in het begin wat bijzonder aangezien je je kleren aan hebt en nog opgefrist wordt door de dame. Een beetje als in een privéhuis. Als je op de bidet zit en je piel gewassen wordt, word je altijd lekker gezoend door de dame. Ook Carina was prima op de kamer. Ze zat tussen Nicole en Maddi in.

    Nog een muzikaal intermezzo....

    De druk was eraf, the guys gathered in the garden en dronken een bacootje. Inmiddels was PP weer zover dat zijn bedje hem had gebeld om te vragen waar hij bleef. Samen met Sonny heb ik PP even lekker ingestopt om snel weer terug te gaan naar Privée. Grappig, drie keer op een dag de deuren van dezelfde club openzwaaien. Ondenkbaar in saunaclubland. Met Sonny had ik al een paar keer naar een zeer mooie lange dame met een heerlijk figuur gekeken. Sonny bood me nog aan om me aan haar te koppelen maar dat ging me te ver. Met Sonny niet ver weg ging ik het gesprek aan met Vera. Als Vera aan kwam lopen, dan kwam er inderdaad iemand aan lopen, persoonlijkheid ten top. Het gesprekje kwam wat stroef op gang. Vera hield niet van Barça maar van Real Madrid. De wedstrijd vond ze dus ook maar "bleh"... Verder was ze druk bezig om haar tweede magnum te verorberen waarvan ik zowaar een likje mocht nemen. Daarna rookte ze in hoog tempo een sigaret op. Dat maakte me een beetje zenuwachtig. Toen ze blijkbaar klaar was met haar belangrijke zaken had ze wat meer aandacht voor mij en gingen we naar de kamer. Daar ontpopte zich wat de beste sessie in Privée zou worden voor mij. Heerlijk zoenen met een meid die volledig naakt op haar hoge schoenen voor je staat en langzaam naar beneden zakt. En lenig was ze ook nog toen ze me na een aantal standjes op bed gebood haar te volgen. Ze ging tegen de kast staat en tilde één been op en legde dat op mijn schouder. Al staand neukend, zoende ze me heftig. Naderhand rookte ze nog een sigaret op bed en praatten we nog wat. Top!

    Sonny was ook nog op de kamer geweest met een soortgelijke amazone en was vol lof over haar. Rond half 6 doken we ons bedje in en kropen we lekker tegen elkaar aan. Zes uur later douchten we voor het laatst samen en praatten we nog even bij met PP op het terras van het zwembad. Smiddags vlogen we terug naar huis...

    Het was een mooi weekend zou Bergm550 zeggen...

    En dan nu de hamvraag: Was het het waard om nog een keer terug te gaan?
    Antwoord: ja, maar...


    ...zoals Sonny al zegt: alles went. Mijn ervaring met de Frankfurtse clubs is dat dat ook elke keer weer een lekker gevoel is om daar na lange tijd één of twee keer per jaar naar binnen te wandelen. Dat gevoel moet je koesteren. Zeker hier. Ik vond het jammer om collega Carpe Momentum niet te treffen tijdens onze trip. Dat is voor mij wel een voorwaarde voor een volgend bezoek. Natuurlijk wordt de aanwezigheid van andere beren maar zeker de andere twee stooges PP en Sonny zeer gewaardeerd. Ik zie het dan ook echt als een weekendje weg met twee avondjes lekker los gaan. Oke het is wat duurder dan je twee avonden lam zuipen maar deze kater is geen kater maar een poes....
    Laatst gewijzigd door Tiga; 30 mei 2011 om 19:04
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  7. Onderstaande 11 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 mei 2011),Carpe Momentum (31 mei 2011),gignnl (30 mei 2011),Hoofdstuk2 (31 mei 2011),Jansen (29 juni 2011),Jorah Mormont (30 mei 2011),lustman (30 mei 2011),MichelJ (30 mei 2011),NikXXX ( 7 juli 2011),Pistol Pete (30 mei 2011),Rudi_NL (31 mei 2011)

  8. #55
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Deze week een routinecontrole uitgevoerd in Privee en moeten constateren dat het aantal dames ver onder dat van voorgaande jaren ligt, mogelijk zelfs minder dan de helft.
    Notitie: de dames mogen sinds kort weer zelf bepalen of ze blond door het leven willen gaan of dat ze een willekeurige andere tint gaan dragen. Ik hoorde de kleur roze geopperd worden. Ik ben benieuwd of PP daar blij mee zal zijn .

  9. Onderstaande leden hebben Carpe Momentum bedankt voor deze bijdrage:

    Pistol Pete (19 juni 2011)

  10. #56
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Deze week een routinecontrole uitgevoerd in Privee en moeten constateren dat het aantal dames ver onder dat van voorgaande jaren ligt, mogelijk zelfs minder dan de helft.
    Notitie: de dames mogen sinds kort weer zelf bepalen of ze blond door het leven willen gaan of dat ze een willekeurige andere tint gaan dragen. Ik hoorde de kleur roze geopperd worden. Ik ben benieuwd of PP daar blij mee zal zijn .

    PP zat juist op Ryan air te kijken wat de tickets Privee op t moment doen. Maar dit treurige nieuws doet mij twijfelen. Hoewel de bezoeken en vooral het eerste bezoek indrukwekkend waren hangt en valt het in elke club met het aanwezige materiaal. De formule, alles blond, en redelijk stricte cluborders qua service, bevielen mij prima. Misschien toch maar eens kijken in Estark in de tweede helft van juli (?) in plaats van Privee.

  11. #57
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Ryanair sluit vestiging in Spaanse Reus

    Wie nog een keer goedkoop op en neer wil naar Club Privee moet er snel bij zijn:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NU.NL

    REUS - Prijsvechter Ryanair sluit zijn vestiging in het Spaanse Reus wegens conflicten met de lokale autoriteiten.


    Dat heeft de Ierse luchtvaartmaatschappij woensdag bekendgemaakt.

    De overheid zou volgens Ryanair herhaaldelijk afspraken niet zijn nagekomen en weigerde om te helpen met de ontwikkeling van de vestiging.

    Ryanair vliegt sinds november 2008 met drie vliegtuigen op de bestemming tijdens de zomermaanden en met een vliegtuig in de winter. De luchthaven van Reus ligt ongeveer 115 kilometer ten zuiden van Barcelona.
    http://www.nu.nl/economie/2552353/ry...anse-reus.html

    Sluiting zal denk ik ingaan als het winterseizoen begint, ergens in oktober.

  12. #58
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht

    PP zat juist op Ryan air te kijken wat de tickets Privee op t moment doen. Maar dit treurige nieuws doet mij twijfelen. Hoewel de bezoeken en vooral het eerste bezoek indrukwekkend waren hangt en valt het in elke club met het aanwezige materiaal. De formule, alles blond, en redelijk stricte cluborders qua service, bevielen mij prima. Misschien toch maar eens kijken in Estark in de tweede helft van juli (?) in plaats van Privee.
    In augustus wil ik ook even naar Estark.

  13. #59
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    1 januari 2019 @ 19:37
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    met een huurauto en de nodige gedrevenheid is Privee vanuit BCN ook wel te doen. Minder dan 2uur rijden en huurauto op Barcelona Airport vanaf 60euro/dag. Heb het al eerder gedaan en zal ook zonder Ryanair Privee niet laten lingsliggen.
    Plannen jullie in Sep-Okt een nieuwe Costa toer?

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60